Aki rendelt már házhoz bármit, aztán várt otthon félnapokat potyára, mert csak nem érkezett meg a szajré, az mélyen átérzi Zoltán panaszát, különös tekintettel a reggel 6:45-ös, egyáltalán nem comme il faut telefonálásra. De azért én annyira kíváncsi lennék egyszer arra, hogy hogy néz ki mindez szállítócéges oldalról. Futárok, írjatok!
Sziasztok,
Kérlek jelentesétek meg a történetem, hogy mindenki 2x gondolja meg a kiszállítást a Bestbyte-nál, mivel egy roppant egyszerű művelet sort nem képes végre hajtani. Nevem és email címemet bizalmasan kezeljétek!
Történet kezdete (11.10) a Váci úti üzletük, ahol a reklám újságuk szerint elérhető egy hűtő berendezés. A legelső probléma már itt kifakadt. A termék náluk nincs, de még kiállított darab sem, amit meglehetne nézni, sebaj képről jónak tünt. Felajánlották ettől függetlenül, vásároljam meg náluk, és kiszállítással (3999 ft) meg tudják oldani. Nem is akadékoskodtam 4 ezer forinton ne múljon, belementem. Na ezt nem kellett volna!
-Én:Mikor tudják hozzni?
Bb: Amikor önnek jó?
Én: Rendben, legyen 11.20.
Bb: Rendben, felhívom a szállítót, neki megfelel-e ( wtf egyszer az jön le, hogy bármikor, most hogy 10 nappal későbbre kérek nem tudják azt mondani, hogy semmi gond?)Végül megegyeztünk hogy mindenkinek jó lesz a 20.-a. Itt egy rövid szünet következik.
11.18.-án (ugye ez nem 20-a) hív a szállítò megjöttek.
Én; Aha ez tök jó, de nem vagyok otthon, 20-áról volt szó.
SZ: Utána nézzek, visszahívom.
Visszahívás: Igaza van ez nem az Ön hűtője, pénteken visszük.19-én 19:20 és 20-án 6:45 (nem vicc) hívott a szállító , de mivel ezek az időpontok bőven később/korábban van a hivatalos megkeresések gyakorlatától, nem voltam elérhető. Ennek hatására nem is érkezett meg a hűtő 20-án.
Mivel egy előre egyeztetett szállítási napról volt szó, abszolút nem értem a szállító céget, miért befolyásolta a kiszállításban. Kértem a Bestbyte-ot, ha már nem sikerült teljesíteni a szállítást (véleményem szerint nem az én hibámból) a szállítási díjat térítsék vissza valamilyen formában. Levelem hatására vasárnap este 18:40-kor hív a szállító, hétfőn 12-ig ott hűtő. Rendben, még egy nap szabi, mert hát munkahelyre háztartási nagy gépet kérni nem logikus.
Természetesen 14 órakor hívnak, hogy itt vannak. Jelzem délről volt szó, menjenek egy kört (más címekre), 1 óra múlva ott vagyok. Á, az nem jó, mikor jó legközelebb, akkor tudjuk újra hozni. Remek 3. nap szabi :( A mai nap (11.26) még mindig várom hűtőt, a boltba sem mertem lemenni, nehogy gond legyen.
A bestbyte a visszafizetési kérésem többszöri levelezés és telefonos megkeresés után is elutasította, mondván a szállító nem ért el telefonon. Lsd feljebb: fix nap ellenére embertelen időpontokban hívtak. Szerintem felháborító és amatőr, amit meg mer tenni ez a cég, annak ellenére , hogy csak a szállítási díjat vitatom, a kivett szabadságokról nem is beszélve.
Zoltán
Az utolsó 100 komment: