Vajon létezik, hogy mindenhol elképesztően flottul zajlott idén a Fekete Pénteken? Vagy csak csendes apátiában várják az olvasók a megrendelt cuccaikat? Az biztos, hogy ez az első reklamáció nálunk azóta meg nem kapott termék miatt. Nem akarom nagyon védeni a Best Byte-ot, mert az biztos nincs rendben, hogy nem értesítik a vásárlót majd egy hétig, hogy ez a vásárlás nem jött össze, az meg pláne nem oké, hogy egy levélre nem reagálnak, de azt speciel szerintem csinálhatják, hogy x darabot akcióznak csak a készletből.
Hali!
Csak egy szokványos magyar mentalitású fekete péntekes story.
Annak rendje és módja fennmaradtam éjfél után, hogy elsők között tudjak vásárolni. Sok mindent nem is sikerült csak 1 db mégpedig a BestByte-tól egy 64gbos Samsung pendrive-ot 5.799ftért.
A rendelés után 6 nappal írtam rájuk, hogy mikor fogom megkapni. Ezután 2 órával csörgött a telefon és hogy nagyon sajnálják többet adtak el, mint ami rendelkezésre áll és nem tudják már teljesíteni.
Ezután felmentem a honlapjukra, ahol ott virított szépen, hogy minden üzletükben raktáron van... Ez szerintem a no comment kategória. Természetesen megírtam ezt nekik e-mailben csatolva egy képernyőmentést az oldalukről, amire azóta vagyis 6 napja nem válaszoltak.
Norbi
Az utolsó 100 komment: