Így csinálja.
Kár, hogy a bankok az esetek speciális volta és az érzékeny adatok miatt nem szoktak általános okosságokat megosztani, pedig nagyon jó lenne tudni, hogy hogyan kerülhetjük el, hogy a hitelkiváltásnál hasonló történjen velünk.
Kedves Homár!
Történet arról, hogyan dupláztam(ták) meg a 10 800.000 forintos hiteltartozásomat pár nap alatt.
Unicredit Banknál levő hitelemet hitelkiváltással próbálom rendezni a CIB Bank segítségével. Megkaptam az igazolásokat, kettőt is mivel árfolyamgát is volt, és így két külön hitelként kezelték. Az első igazolásokat még szeptemberben szereztem be, de mivel az ügyintézés húzódott, ezért másodszor is kértem igazolást október végén a fennálló kölcsöntartozásról. Ezen a dokumentumon minden adat nyomtatva szerepel !(Ez később fontos.)
A papírokat leadtam a CIB Bankba, ahol átutalták az összeget az igazoláson szereplő napon. Ezek után bementem az Unicredit Bankba, lezárandó a számlát. Ez azonnal nem történhet meg közölték. Majd pár nap múlva hív ügyintéző, hogy elöször nem tudták kinek a tartozására elkönyvelni a befolyó közel 10,8 millió forintot (minden adat meg volt adva, természetesen), majd megtalálták, de fizessek be 18.000 forintot a késedelem miatt(???). Szerintük biztos elírtam valahol, valamelyik számot, ehhez képest minden papír nyomtatva van, sehol nincs még lehetőség se kézírásra.
11.26-án, majd 27-én két külön felületen panaszt tettem. Ma szintén felhívtam az ügyfélszolgálatot, hol tart a panasz kivizsgálásom, ahol nem értik miért nem fizetem már be a 18.000 forintot. Mai állapot szerint, amit az Unicredit netbankos felületén ellenőriztem, van 10 800 000 forint tartozásom, és a CIB Banknál is van ugyanennyi tartozásom.
Mégis fizessek 18 000 forintot, hátha megszabadulok ettől a tartozástól, meg az Unicredittől?
Üdvözlettel
NBH
UPDATE
Olvasónk jelezte, hogy végül rendeződött az ügye, így:
A múltkori Unicredit duplán kéri a tartozás, témájú itt megjelent levelem után 2 nappal felhívtak az Unicredittől, és törölték a dupla tartozást.
Az utolsó 100 komment: