Tékozló Homár

ASUS Bizalmatlansági Program/ Frissült az ügy lezárásával

2015.12.23. 09:53 | Homár Hilda | 79 komment

screenshot_2015-12-17_15_48_38.png

Csábítóan hangzik a fenti ajánlat nem igaz? A posztban aztán szépen kibomlik a valóság, lazán érintve a belső műszaki hiba fogalmát, majd pörölyként lecsapva "A felsőbb vezetés döntése végleges és megmásíthatlan" mondattal.

Kedves Homár!

Küldenék szeretettel karácsonyra egy történetet Nektek, ami eléggé Homár gyanús. 

Történetem augusztus közepén kezdődik, amikor is notebook vásárlásra adtam a fejem. Vacilláltam 2 márka között, végül ASUS-t választottam, tekintve hogy elég sok helyen láttam a "Bizalom Program" reklámjukat, és ÁSZF-ük sem volt vészes első olvasásra (elsőre). A program keretében vállalják, ha műszaki probléma merül fel akkor visszatérítik a gép árát. Megvettem augusztus végén a laptopot, csili-vili, minden rendben volt.

Ám október végén arra lettem figyelmes hogy nehezen csukódik a gép, majd egyszerűen nem is lehetett, csak ha erőből tenném. A monitorkeretről letört a zsanér, így nyilván nem lehetett lecsukni, vagy ha lecsuktam volna akkor maga a képernyőt is tönkre teszem. (teszem hozzá hogy a gép addig kb. 5-ször lett szállítva, és extrém terhelés nem érte)

Rendben, írjunk egy e-mailt a garancia érdekében. Megtörtént, másnap jött a válasz hogy küldjek képeket a hibáról. Harmadnapra megjött az eredmény: ez nem garanciális (egy leírás és 3 kép alapján!), de azért vigyem be a szervizbe, ahol megvizsgálják, de ha nem garanciális akkor MINDENKÉPPEN 3000 a bevizsgálási díj (6 hónapon belül...).

Rendben, eljut a notebook a szervizbe (ASUS partner cég, FixDirect) ahol átveszik, és mondják hogy ez garanciális, nem értik mit problémázik az ASUS. 1 hét alatt ki lett javítva, de jó örülünk. (Innen is pacsi a FixDirectnek az egész történetben ők voltak a legkorrektebbek)

Hazahoztam a laptopot, és rögtön elindítottam a igénylésem. tekintve hogy 1 hétig nem volt nálam a gép, és 2 hétig nem rendeltetésszerűen tudtam használni (ha olyan gépet akartam volna vásárolni amit nem lehet lecsukni/cipelni máshova, akkor inkább PC-t veszek...) Igénylés leadva, 3 munkanap múlva válaszolnak.

Azért 6. munkanapon felhívtam őket hogy mi a helyzet, ekkor a hívás közben kaptam e mailt:

Kedves Miklós!

Az ASUS Bizalom programba benyújtott igénylése várakozik. Igénylése feldolgozásához a következő adatokra lenne szükségünk:

Attól tartok az ön termékének nem 'belső'műszaki hibája volt, lehetséges lenne, hogy küldjön olyan dokumentumot, mely a műszaki hibát bizonytja. Előre is köszönjük. 

Az igényének további feldolgozása céljából, kérjük, küldje el ezt az információt az alább megadott e-mail címre ezen e-mail kézhezvételétől számított 7 naptári napon belül. Kérjük, minden levelezésben tüntesse fel az igény fent megadott iktatószámát.

Amennyiben kérdése merülne fel, kérjük, olvassa el a weboldalon megtalálható Általános Szerződési Feltételeket vagy a Gyakran Ismételt Kérdések részt, vagy kérdezzen e-mailben asupport.hu@asuspromotions.com  címen.

Tisztelettel,

ASUS Bizalom program

Mivel minden dokumentumot elküldtem, és ÁSZF-ben sem szerepel a "belső" szó így itt már éreztem hogy nem lesz visszafizetés, csak időt akarnak húzni.

Közben telefonhívásban kiderült hogy:

- Szállítólevelet kérnének, nem is számlát, mert SZERINTÜK már hibásan vettem át a készüléket (épp szállítólevelet kaptam, nem számlát, amit természetesen láttak, szóval megint csak kifogáskeresés ment)
- Hogy ez szerintük nem műszaki hiba. Ekkora kértem hogy mondják el mi az, mert ÁSZF-ük nem egyértelmű, erre már csend volt a válasz.
- A ügyintéző nem adhatja meg(?) a visszatérítést, ezért felső vezetés felé terjeszti az igénylést. 

Jött a válasz e-mail tőlem:

Tisztelt ASUS Bizalom program! 

Ahogy telefonon egyeztettünk, küldöm írásban a megbeszélteket;

- Az összes dokumentumot (hibabejelentésnél képet csatolva, szállítólevelet, szerviz által kiadott dokumentumokat) eljuttattam Önökhöz.

- A kérdéses hiba október 24-25 között keletkezett, ha szállításnál történt volna, akkor nem veszem át a notebookot.  

- Valóban nem belső műszaki probléma történt, ellenben műszaki problémának sorolható, hiszen nem lehetett a notebookot rendeltetésszerűen használni. (Nem lehetett lecsukni. Ha egy helyben használható számítástechnikai eszközt szeretettem volna használni, akkor egy PC-t vettem volna)
Nem történt gondatlan használat, a szerviz ezt nem kérdőjelezte meg egy pillanatig sem, hogy itt a felhasználó(jómagam) okozta volna a problémát. Így azonnal, garanciális kereket között kijavítottak.

Ezen pontok alapján kérem kérelmem sikeres elbírálást.

Üdvözlettel,

Miklós

Újabb 1 hét csend, újabb telefonálás, telefonálás után jött csak az e-mail mely szerint: 

Tisztelt Miklós!

E-mailjét köszönjük.

Attól tartok felsőbb vezetésünk elutasította  az ön igényével kapcsolatban benyújtott kivétel tételről szóló kérésünket.

Őszintén sajnáljuk, hogy jelen esetben az ön meghibásodott laptopjára nem áll módunkban pénztvisszatéríteni.

Tisztelettel,

ASUS Bizalom program

Itt is a telefonban derült szintén sok minden (érdekes hogy ezt nem merik leírni...) Itt közölték velem hogy "alkatrészhiba" történt, ez nem műszaki hiba. De írjak nekik még egy e-mail hátha...

Tisztelt ASUS Bizalom program!
Sajnos döntésüket nem tudom elfogadni, miszerint (ahogy telefonban említették) nem műszaki, hanem alkatrész hiba történt. Ez egy olyan kiskapu az ÁSZF-ükben, amikre minden hiba besorolható lenne (ha a memória vagy az alaplap elromlik, az is alkatrész hiba lehetne).

Ezáltal szeretném kérni, hogy legyenek kedvesek az igénylésemet újra felülvizsgálni, mert ezzel az érveléssel nem tudok egyetérteni. 

Abban az esetben ha újból elutasításra kerül a kérelmem, a megfelelő szervekhez nyújtok be panaszt (fogyasztóvédelem).

Ha a promóció keretén belül nem terveznek kifizetéseket hibák esetén akkor inkább ne hirdessék meg a promóciót. 

Üdvözlettel,

Miklós

Erre ma jött a válasz hogy "felsőbb vezetetés döntése végleges és megmásíthatlan." Így, ilyen magyarosan.

Természetesen megyek a fogyasztóvédelem felé, de úgy gondolom ez is megfelelő fórum arra hogy NE vegyetek ASUS gépet, mert már a garanciázás is egy rémálom velük.

Üdv,

Miklós

UPDATE 2016. márc. 16.

Teltek-múltak a hónapok, télből tavasz lett, de örömmel jelentjük, hogy végül Miklós problémája megoldódott!

Kedves Hilda!

Én voltam az aki ASUS Bizalom Programmal írt neked, még tavaly, ma lett pont az ügy végén. Nem volt egy könnyű menet. 

December 23-án kikerült az oldal a történet, 24-én, szenteste, hirtelen megkeresett az ASUS-tól egy marketing manager, hogy azért átnéznék még egyszer ezt az igénylést. Ezt korrekt volt(főleg úgy hogy karácsony, és szilveszter is közben volt ), január 8-án jött a levél hogy 30 napon belül fizetnének. Február 8-ig nem is érdeklődtem, majd felhívtam őket hogy mi a gond. Hát sajnálják, de náluk van a hiba, 2-3 hét és utalnak.

Március 7. 28 nap telt el, sehol semmi. Újra kerestem őket, a szöveg ugyanaz. Kértem hogy adjanak egy központi e-mailet címet. Hát olyan nincs, max a főnöke tud visszahívni angolul, aki ugyanezt mondaná. Inkább másnap, 8-án írtam egy kedves "szerelmes levelet" a magyar ügyfélszolgátlatnak, meg amit neten találtam angol ASUS-os e-mail címre. Másnap jött a válasz hogy 7-10 napon belül utalnak. Csodák csodájára még aznap elindították az utalást, ami a hosszú hétvége miatt csak ma érkezett meg (1.000 forinttal kevesebb, de a lényeg hogy a pénz 99.5%-a megjött). Szóval nem vagyok megelégedve, de köszönöm a segítség a Homárnak. 

Napi tanulság: ha jogos a panaszod, verd az asztalt, és ne hagyd magad! :)

Üdv,
Miklós
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2015.12.23. 09:58:46

Ánusz bizalom? Vadász vadász!

ciccmen úr (törölt) 2015.12.23. 10:06:20

@sugargiraffusplumps.: Ja vannak!

Dugovics Tifusz 2015.12.23. 10:21:29

"Homár gyanús"

Gyanús a homár

ciccmen úr (törölt) 2015.12.23. 10:24:27

Ezen pontok alapján kérem kérelmem sikeres elbírálást.
Üdvözlettel,
Miklós

Miklós! Kedvező elbírálás jobb lett volna! Még jobb ha azt írod, pofánbaclak!

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 10:26:40

Csak én érzek ilyen ügyeskedés szagot a levegőben a poszter részéről?

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 10:36:29

Ha beszar a videókártya az műszaki, ha nem lehet lecsukni az nem. Rendeltetésszerű használat? Magától azért csak nem szaródik el.
Eszembe jutott a másik poszter, aki azt akarta bemagyarázni, hogy pár centis karcolás csak úgy magától megjelent a képernyőn, természetesen nem ők cseszték szét. Nem tudom hogyan, gondolom fogták magukat az atomok és eltávoztak a karcolás helyéről.

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 10:39:08

"Erre ma jött a válasz hogy "." Így, ilyen magyarosan."

Örülök, hogy magyarozást is sikerült belecsempészni. Hiányoltam viszont, az "ezért tart itt az ország"-konklúziót.

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 10:41:32

Amúgy azt várja a poszter, hogy a gépet is megtartsa és még az árát is fizessék ki neki, miután megjavították a gépét?
Ami akár azért is bekövetkezhetett mert szarul bánt a géppel?
Valami bűzlik Dániában.

ciccmen úr (törölt) 2015.12.23. 10:51:54

@fillérbaszó vadász: pár centis karcolás csak úgy magától megjelent a képernyőn,

Pedig van ilyen! Én kiskoromban éppen a szobában fociztam amikor magától leesett a csillár!

bounty112 2015.12.23. 11:20:08

@fillérbaszó vadász: konkrétan ezzel promotálja magát az asus, hogy ezért vegyél tőlük gépet. ha ezek után nem tartja magát a vállalásához szar kifogásokkal, az nem a posztolóra nézve gáz.

The Crazy One 2015.12.23. 11:22:13

@fillérbaszó vadász: bizony, nekem is pont ez a szó jutott eszembe, az ügyeskedés. Próbának jó volt, nem jött össze. Karácsonyra való tekintettel, segítsünk a poszternak, hogy mégegyszer ne süljön fel ennyire. Tehát, informatikusok, hekkerek, akármik: hogyan nyírunk ki egy i7-es processzort?

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.23. 11:43:19

Garanciáztatás mindennel rémálom, aminek nem a külföldi anyacégével levelezel.

Ánuszt meg úgyis hülyeség venni, az nem gép. Számítógép az Dell, Lenovo, HP, és üzleti. Nem Asus, Acer, meg bisz-bac.

A céget meg fogyvéd és az Asus anyacég elé rángatni, mert ha egyszer odaírták, hogy garin belül, akkor garin belül lesznek szívesek teljesíteni. Mi az, hogy nem belső hiba...

Ja, zsanért meg ebayről veszünk, és egy szép délután kicseréljük.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2015.12.23. 11:45:01

@fillérbaszó vadász: A zsanér pont el tud magától romlani -> megszorul, vagy kiszakad a francba a fedélből a rögzítése, pont ezeknél a gagyi cuccoknál gyakori, akár pár lecsukás után. Pláne ha nagyobb kijelzős, mert meg kell venni a 17" laptopot, hogy aztán ne vigyük sehova, mert nehéz.

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 12:28:45

@bounty112: Igen. De ez első blikkre annak a sztorinak tűnik, hogy a polgár vesz egy gépet, csinál rajta pár ezer forintért javítható hibát, mondjuk kifeszíti és kérné vissza a pénzét, majd röhögve mondaná, hogy kösz az ingyen gépet lúzerek.

jahaha 2015.12.23. 13:04:42

@fillérbaszó vadász: Vertek gyerekkorodban? Nem volt gyerekszobad? Esetleg szervizes-e vagy? Igazabol az a kerdes, hogy mitol vagy ekkora frusztralt fasz?

Elromlott? El. Szerviz garancialis hibanak vette (vagyis nem bizonyitotta, hogy a vasarlo okozta a meghibasodast)? Igen. ASZF szerint kizaro ok a zsanerhiba? Nem. => Vasarlo megtevesztese.
Panasz az FVH-nal, remelem birsagolni fog.
Hogy egy zsanerhiba miatt jar-e a gep aranak a visszateritese, hat az necces, de ezert dicserjek meg a marketingest aki kitalalta az akciot (es a jogaszukat).

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 13:27:41

@jahaha: Ne magadból indulj ki frusztrált pöcs!

Dolgoztam és részben dolgozom emberekkel és mint ilyen ismerem az ügyeskedőket és a kamuzókat. Nem ismerem ez esetben a valóságot, de nekem olyan szitunak tűnik, hogy az ügyeskedő kis parasztja most kiskaput kihasználva megpróbál ingyen géphez jutni.
Kb. olyan mint a csávó aki kihasználva az netes oldalon lévő hibát, 10 ft-ért akart LCD tv-t venni, nem is egyet hanem többet.

Csak nem te vagy a poszter? Ideges vagy? Nehogy szívrohamot kapjál, mert akkor nem (ill. sem) lesz ingyen gép.

jahaha 2015.12.23. 14:15:38

Szoval szervizes vagy... vagy smasszer... vagy biztonsagi or - azokban munkalkodhat ennyire intenziven az "ugyis van valami a fuled mogott geci" hozzaallas.
Magambol indulok ki, amennyiben nem az jut egybol eszembe egy vevo vs ceg konfliktus eseteben, hogy itt most a paraszt ugyeskedni akar.
Ellenben ugy tunik, a ceg megvaltoztatta kiindulo allitasat, miszerint hiba eseten fizet. Pedig a vasarlo lehet, pont emiatt valasztja az o termeket.
Buntetnem.

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 14:56:00

@jahaha: Egyik sem vagyok, te önjelölt Sigmund Freud!

MakiVerem1 2015.12.23. 15:38:44

@fillérbaszó vadász: Én leszek a poszter és hogy megnyugodj; nem ügyeskedtem hanem tényleg egyszer csak nem tudtam becsukni. Nekem kicsit olyan érzésem mintha ASUS dolgozó lennél :)

"Erre ma jött a válasz hogy "." Így, ilyen magyarosan."

Az idézőjelt nem sikerült Hildának kitöltenie, írok neki egy e-mailt. Az idézőjel közé ez kerülne:
"felsőbb vezetetés döntése végleges és megmásíthatlan."
Na erre gondoltam hogy ezt még Nekem cink leírni baráti beszélgetésben, nem hogy egy hivatalos levélben.

CoIT: Nem a zsanér tört el, hanem az törött le. Szóval keretet cseréltek, aminek csak az alapanyag ára valami 15000 körül volt. Akkor inkább már szerviz :)

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 15:56:22

@MakiVerem1: Megnyugodtam, hogy nem ügyeskedsz! Ha jól értem akkor vettél egy táblagép/laptopot és az elromlott amit megcsináltattál, és kéred, hogy fizessék ki a vételárat! Tehát ingyen lenne egy laptopod. Ezt te korrektnek érzed?
Amúgy semmi közöm az Asushoz, nem vagyok szervizes.

MakiVerem1 2015.12.23. 15:58:30

@fillérbaszó vadász: Korrektnek. Nem tudom kit hogy neveltek, de engem például úgy, hogy ha ígérek valamit (és még le is írom...) akkor azt betartom.

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 16:15:04

@MakiVerem1: ... és tényleg magától romlott el vagy egy kis "rásegítéssel".
Gondolom az utóbbit úgy sem vallanád be, de ha úgy van akkor viszont egy szaralak vagy.

Van hozzád egy morális kérdésem!
Mondjuk valami cég online felületén látnál egy tv-t, laptopot akármit, ami alsó hangon 150 - 200 ezer ft között mozog, de valami tévedés miatt mondjuk 200 ft van kiírva (200 ft, mint egy boci csoki). Megrendelnél belőle egyet vagy akár többet, úgy , hogy feltételezed, hogy egy tévedésről/hibáról van szó?

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 16:16:30

@MakiVerem1: Amúgy ez így rendben van, ha a cég megígér valamit akkor tartsa is be. Ha ők az "ügyeskedők" meg embereket átverők az is ugyanúgy elítélendő.

MakiVerem1 2015.12.23. 16:26:58

@fillérbaszó vadász: és tényleg magától romlott el vagy egy kis "rásegítéssel". Elmondjam még egyszer, vagy visszaolvasol?
Veled a kapcsolatban egy közhely jut eszembe: Hülyével ne vitatkozz, mert lehúz a szintjére és megver a rutinjával :)

Kulminaator 2015.12.23. 16:37:53

@fillérbaszó vadász: Attól, hogy egy idióta vagy még nincs igazad.
Egyébként meg ázuszt venni bármilyen promóció miatt balfassság.

Kulminaator 2015.12.23. 16:39:27

@fillérbaszó vadász: Nem hinném, hogy ügyeskedő lenne kicsihuszár.
Bármilyen laptopon, be tud szarni a zsanér úgy, hogy valami törik. ÉS ez nem urbánus legenda, sima szervizes tapasztalat.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.23. 16:48:49

@Kulminaator: "@fillérbaszó vadász: Nem hinném, hogy ügyeskedő lenne kicsihuszár."

Miből nem hinnéd, hogy kicsihuszár lenne? Ha megkapargatjuk, nagyon gyakran kiderül, hogy a poszter hazu... nem bontja ki az igazság minden szirmát. A zsanérok pont elhasználódni szoktak, nem gyakori, hogy egy hetes használattól megzakkan. Nekem is az ügyeskedő jelző jutott először eszembe, persze az is igaz, hogy bármi bármikor elromolhat.

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 17:05:45

@MakiVerem1: azt hiszem választ kaptam a kérdésemre!

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 17:06:55

@Kulminaator: "Attól, hogy egy idióta vagy "
Ne tévessz már össze anyáddal!

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 17:09:08

@MakiVerem1: Lehülyézni valakit könnyebb, mint egy feltett kérdésre egyenesen válaszolni. Köszi. Akkor a szememben maradsz szaralak.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.23. 17:22:23

@fillérbaszó vadász: Ne vitatkozz hülyével, mert lesüllyedsz az ő szintjére, és ott megver a rutinjával.

MCTY 2015.12.23. 17:37:45

Na , meglátásom : pengessék csak a manit.....miért kell mindenkit egyből ügyeskedőnek nézni? Igaz ha az ÁSZF-ben nem kizáró ok pl. a zsanér,akkor igenis jár a píz.....A tévedésből 10 forintra kiírt tv-hez: Ha valaki így teszi fel akkor igenis oda kell adni annyiért!!! Ha a munkahelyemen tévedek akkor azt bizony rámtestálják!! Birom ezeket az önkényes becsületbajnokokat , akik itt osztják az észt utána pedig megzabálják a sorok között a kiflit a tescoban!!!! :DDDD Jahaha vagy ki a pöcs vagy , mennyi kaviárt zabáltál meg suttyomban az Auchanban????

MCTY 2015.12.23. 17:39:38

@jahaha: Ritka nagy fasz vagy az biztos! :D

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 17:39:49

@atpijkamo: Szereti a poszter a "mókás" idézeteket. Ez a Woody Allen szöveg tíz éve még vicces volt, de most már eléggé elcsépelt. Megnéztem, hogyx most regisztrált-e, de nem. Már 8 hozzászólása volt. Egyikben az "okos hülyéskedik /hülye okoskodik" dumával jött ami már a 1978-as Szeszélyes évszakokban is ciki volt.

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 17:42:23

@MCTY: Erre akartam kitérni, én nem tudnám megvenni 10 ft-ért a plazmát, tudván, hogy egy szerencsétlen dolgozón verik le az árát. Ha tudnám, hogy a multi nyelné be, akkor gondolkodás nélkül rendelnék húszat.

MCTY 2015.12.23. 17:44:15

@MakiVerem1: Te majomszáj!!!! Pontosan az van az ígéretben, lerottyan pénz vissza , javít...értelmezz már szarjankó!!!

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 17:47:36

@MCTY: "miért kell mindenkit egyből ügyeskedőnek nézni?"
Szerinte itt egy haszonleső ügyeskedőről van szó. A szemben nem jobb ember ez mint a hamis ájfont áruló morék a Fővám téren, vagy a 900ft/perc +áfáért telefonkagylóval gyógyító gagyitévés!

MCTY 2015.12.23. 17:48:07

@fillérbaszó vadász: Simán megveszem....lépten nyomon a multik átcsesznek (próbálnak) , szóval nincs lelkiismeretem ezen a téren! Ha a dolgozó írja ki tévesen akkor kap egy IJ kártyát és kész!!! Amúgy sosem vettem pl laptopot ujat mert tő felesleges.....most pl használtan csíptem meg egy series9 lapit i5 procival még 2 év garival 60ezerért......csak okosan kell nézelődni..semmit nem jut eszembe újonnan venni dupla sőt tripla áron....

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 17:49:13

@MCTY: Te most a posztert fikázod, miközben egyet értesz vele. ilyet sem láttam még! Ha már értelmezés....

jahaha 2015.12.23. 17:50:27

@MCTY: ooo, szerintem tobb kaviart ettem lopva az auchanban, mint amennyit te az eletben megengedhetsz magadnak. Benned is vmi biztonsagi or attitud munkalkodik...
Maskor legalabb ird le mi a bajod...

MCTY 2015.12.23. 17:50:34

@fillérbaszó vadász: Na azért van külömbség!! :)

MakiVerem1 2015.12.23. 17:50:35

@MCTY: Igen, tudom, én is ezt szeretném, mégsem kapom meg.... "barátom"

MCTY 2015.12.23. 17:51:58

@fillérbaszó vadász: A poszterrel egyetértek , azokat fikázom akik rögtön azt irják hogy ügyeskedik meg hogy nem jár neki a mani vissza!!!!!

fillérbaszó vadász 2015.12.23. 17:52:07

@MCTY: Én is vaterán vettem egy netbookot még pár éve, amit csak filmnézésre használok a melóhelyen (ami nem az Asus-nál vagy valami szervizben van, még csak nem is hasonló területen). 22000 ft volt, mert a touchpad-ja nem működött, ami nekem nem volt baj, mert azt utálom és úgysem használnám.

MakiVerem1 2015.12.23. 17:52:45

@MCTY: MakiVerem1=Poszter, segítek :)

MCTY 2015.12.23. 17:53:19

@jahaha: Jól sejtem hogy nyomatod az anyagi dumát és lehet hogy egy fütetlen szobában fagyoskodsz valahol igy kari elött eszed az adomány szaloncukrot meg az ajándék hipernettel csapatod???

jahaha 2015.12.23. 17:55:57

@MCTY: a futetlen szobat kiveve telitalalat. Iszom szavaid, irj meg mindenkepp.

MCTY 2015.12.23. 17:57:03

@MakiVerem1: Oh elnéztem....kicsit sok volt a pezsi......de igen teljesen igazad van píz vissza igy korrekt!

Dr. Archivum Pál 2015.12.23. 18:12:32

Nem tudom, hogy a poszternél mi az igazság, de tanúsítom saját példámon: a vadiúj Asus laptopom zsanérja simán tönkrement két hét után, pedig úgy vigyáztam, mint a hímes tojásra. Szóval nem kell rögtön a posztert csalónak kikiáltani!

Egyébként meg laptopot csak az Aldiból, vagy őstermelőtől!

The Crazy One 2015.12.23. 18:14:23

Árulunk Asust is. Ilyen bizalom-garanciást is. Ugye ebben az akcióban nem az összes Asus termek szerepel, hanem csak az ő felső kategóriájuk, amibe tényleg minőségesebb alkatrészeket szerelnek. Nem szabadna elromlaniuk, ezért is vállalják a penzvisszafizetest. Megis miért van az, hogy arányaiban lényegesen több a bizalom garanciát gépek reklamációs igenye? Miért van hogy csak ezeket reklamálják olyan faszságokkal, hogy néha lefagy a Windows, néha belassul, magátol osszetörött, vírusos lett.
A legnagyobb faszfej az volt, aki két darabot vett ugyanabból a modellből, szigorúan külföldi cégre, nettóban. A harminckettedik napon hozta őket vissza a benchmark eredményekkel. Azt reklamalta, hogy nem egyezik a két eredmény, így az a fogyasztok megtevesztese, tehát kéri vissza a pénzt.

Egészen addig fogjatok ezt csinálni, amíg az Asus ki nem szamlazza külföldi szervizbe történő oda-vissza szallitgatasat és egyebeket.

A

MakiVerem1 2015.12.23. 18:21:14

@The Crazy One: Ezzel egyet tudod érteni, de gondolom messzire küldtétek a Benchmark eredményeivel együtt :D
"Asus ki nem szamlazza külföldi szervizbe történő oda-vissza szallitgatasat és egyebeket" Ezt megpróbálta az ASUS kis magyar valóságban bejátszani.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.23. 18:46:10

@fillérbaszó vadász: Ne bántsd a (szellemileg) gyengébbet!

Vannak örökérvényű igazságok, amiket át kell adni a következő nemzedéknek.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.12.23. 18:48:29

Hát mi a franc van már megint?
Beszéljetek már emberül egymással, he!

Mondtam már párszor:
Vállalkozni nem kötelező.
Akciózni nem kötelező.
Akciónak megfelelni: kötelező.

@MakiVerem1: FVH helyett inkább a GVH-nak küldd a történetet, mert a kamuakció a tisztességes verseny befolyásolására alkalmas eszköz.

atpijkamo · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.23. 18:48:29

@The Crazy One: :)) A hülye boltosnál csak egy (nagyon) hülyébb állatfaj van, a hülye vevő.

zdanee 2015.12.23. 19:15:10

@The Crazy One: Hogyan nyírjuk ki a laptopot howto: töltsed le és telepítsed a SuperPi nevű programot. Töltsed fel teljesen a laptop akkumulátorát. Indítsad el a SuperPi-t, minden szállon. végtelen pontosságig (CPU stress-test). Tedd a laptopot egy jól záródó laptoptáskába. A táskában a gép jól felmelegszik, és nem tud szellőzni. Először visszaveszi az órajelet, aztán vagy leolvad a BGA tokozás, vagy kikapcsol a gép. Ismételd, ameddig leolvad a tokozás.

További magyar hang 2015.12.23. 19:43:17

Ez mekkora pitiánerség már az ASUS részéről. A zsanér nem belül van, ezért arra nem vonatkozik. Hát gratulálok.

Aureliano Buendía 2015.12.23. 20:16:14

@ColT: nálunk hp üzleti a céges
rá akarnak egyre beszélni:(

Aureliano Buendía 2015.12.23. 20:21:55

de miért hallgat a GVTI?

Asus laptopot csak a vodafone-tól.

2015.12.24. 08:31:09

@The Crazy One:
A faszfejesben igazad van, ugyanakkor az Asust senki sem kényszerítette, hogy ne legyen magyarországi szervize. Ahogy erre a programra sem.
@zdanee:
Nekem simán újraindul extrém túlterhelés esetén.

Juhtam 2015.12.24. 23:16:11

Én az Asusnak adok igazat. Belső hiba szerintem a processzorra, memóriára és az egyéb alkatrészekre vonatkozik. Teljesen érthető hogy egy letört zsanér miatt nem fognak több 100e Ft-ot visszafizetni.

Friss regisztrált 2015.12.25. 18:11:32

Csak egy kérdés: ha a kocsim ajtaja leszakad az milyen hiba? Műszaki? :O
Ezt tényleg komolyan gondolja valaki?

Friss regisztrált 2015.12.25. 18:12:52

... remélem nem nyiffan ki az akksija 1 év elött... ;P

MakiVerem1 2015.12.25. 20:42:22

@Friss regisztrált: Ha mondjuk egy másik kocsi szakítja le, akkor tudod miért szakadt le. Ellenben ha eltörik/elköpik az ajtózsanér attól hogy csak kinyitottad/becsuktad lehet Te is ideges lennél :)

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2015.12.26. 18:16:44

@Friss regisztrált: Az nem jó, mert az nem alkatrész, hanem tartozék, vagy külső segédanyag. Majdnem olyan, mint a papír, vagy a patron a nyomtatóban. Legalábbis az ANUS szempontjából.

Meridian74 2015.12.27. 21:21:30

"Természetesen megyek a fogyasztóvédelem felé, de úgy gondolom ez is megfelelő fórum arra hogy NE vegyetek ASUS gépet, mert már a garanciázás is egy rémálom velük."

Így kell ezt csinálni... de nemcsak a fogyasztóvédelem felé kell menni ez ügyben, hanem a GVH felé is, mivel a fenti posztolt reklámmal tudatosan megtévesztik a fogyasztókat, ezzel jogosualtlan előnyhöz jutva a versenytársakkal szemben. Aki ezt nem érti nem baj, nézzen utána, ha akar. Viszont ezt a GVH-nál nagyon is szeretik, és vaskosan büntetnek is érte.

Meridian74 2015.12.27. 21:25:09

@fillérbaszó vadász: "Amúgy azt várja a poszter, hogy a gépet is megtartsa és még az árát is fizessék ki neki, miután megjavították a gépét? "

Ponotsan, igen. Méghozzá jogosan, mivel ezzel reklámozták a termékcsaládot. A beragadó zsanér ugyanúgy műszaki hibának számít, mint egy elfüstölő CPU, mivel a zsanér is egy alkatrésze a gépnek, nemcsak az alaplap, mega CPU, meg egyebek, ugye. Vagy a zsanér nélkül lehet rendeltetésszerűen és kifpgásmentesen használni a készüléket? Nem? Na, akkor, ugye....!

Meridian74 2015.12.27. 21:31:05

Egyébiránt ilyenkor lehet kicsit cigénykodni is. Szépen angolul elpanaszolni a fenti méltánytalanságot az ASUS nemzetközi ügyfélszolgálatánál... az egy dolog, hogy kurva gyorsan megkapja azt amít ígértek, de még körbe is lesz nyalva a segge, különböző ajándéktárgyakkal, enyhítésképpen az ért sérelmek miatt. Azt nem mondom, hoyg kap egy másik laptopot is melléje, de egy ajándék pendrive, vagy hasonlók ilyenkor befigyelnek.
És az is garantált, hogy a magyarországi - vagy régiós - ASUS vezetőnek ugrik a bónusza (természetesen ő is gondoskodik a megfelelő jutalmazásban az alatta lévő menedzserekkel kapcsolatban), grátisz... (aztán legközelebb elgondolkodnak, hogy szarakodjanak-e az ügyfelek bizalmával vagy sem...)

atpijkamo30 · http://deciki.blog.hu/ 2015.12.29. 16:38:38

Kedves Poszter, fordulj a a Békltető Testülethez!

Kaoraku 2016.01.07. 01:48:36

@atpijkamo30: Miért kéne békéltetőtestületeskednie? Nem perelni akar, feljelenti őket.

Lordhell 2016.04.05. 20:13:17

Nekem fizetett az ASUS Bizalom program. Teljesen elégedett voltam velük. Igaz nekem "csak" akkumulátor szált el, de akkor is.
süti beállítások módosítása