Tékozló Homár

Örülök neki, hogy Ön mocskos gazdag!

2016.01.11. 11:22 | Homár Hilda | 65 komment

screenshot_2016-01-11_11_09_13.png

Tudta ön, hogy a Leddiszkontnál Beavis és Butthead látja el a kommunikációs-, imidzsépítő-, és pr-feladatokat heti váltásban? Mi más magyarázná az olyan húzásokat, mint a hírlevélről leiratkozó gyíkarcok gyúnyolása meg a bolt profiljától eléggé műfajidegen pucér  mellel ünnepelt boltnyitás?  

Kedves Homár!

Egy hölgy ismerősöm keresett fel, hogy milyen kedves levelet kapott a leddiszkont.hu oldalról, miután leiratkozott a hírlevélről. Eleve nem értem, hogyan lehetnek ennyire bunkók, azokkal akik feltételezhetően már vásároltak náluk és nekik köszönhető a megélésük.  Arra ki se térjünk, hogy mennyire igénytelenül néz ki a levelük, biztos "mocskos gazdagok” és valami piszok drága grafikust foglalkoztatnak.

Üdv,

István

Leiratkoztam a leddiszkont.hu hírleveléről...ezt kaptam tőlük. Legközelebb tényleg inkább Kínából rendelek… úgy kerültem fel a hírlevélre, hogy vettem náluk led sort és a csaj az üzletben automatikusan beírta az adataim, mondván, hogy ez egy webshop.
dae5500f-46a1-46fb-9668-d9e9803c4988.jpeg

 

 :D

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Majolie 2016.01.11. 11:30:52

Bájos.
A nyelvtannácik most izzíthatják a billentyűzetet, vannak érdekes dolgok :)

milyen nőazilyen 2016.01.11. 11:46:56

Egy üzletben odaadom az adataimat? Jah, persze, másét legfeljebb...

További magyar hang 2016.01.11. 11:47:29

Viccesnek szánták, szánalmasra sikerült, ami önmagában nem lenne baj. A baj az, hogy ezt nem vették észre és kiküldik.

atpijkamo95 · http://deciki.blog.hu/ 2016.01.11. 11:56:47

Ha már hirdetünk ilyen bunkókat, hirdessünk rendes céget is: www.vled.hu/

The Crazy One 2016.01.11. 12:07:55

kösz, Hilda. most jut eszembe, kell a fürdőszobába valami jópépű izzót vennem.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 12:17:22

@The Crazy One: Pát hete a Praktikerbe ezresért adták a tízvattos ledizzót, meg a többi is akciósban volt. A www.vled.hu -ban most ezerszáz. És ezeken a helyeken van garancia. (A poszter boltyában a 8W-os 1600.)

The Crazy One 2016.01.11. 12:18:55

@atpijkamo97: én nem vagyok mocskos gazdag, úgyhogy én beérem a praktikerrel.

sáros_tehén 2016.01.11. 12:21:46

Pont elérték a céljukat. Most több száz ember szerez róluk tudomást.

Mellesleg.. Miért is kell elolvasni egy hírlevél leiratkozás megerősítő emailt???

AtiSnatch 2016.01.11. 12:36:06

Igazán szakmai képillusztráció. Ja, nem ide.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.11. 12:48:40

"meg a bolt profiljától eléggé műfajidegen pucér mellel ünnepelt boltnyitás? "
Csöccsel mindent el lehet adni.

Ha meg bunkóznak, ne vegyél tőlük dolgokat. Gratulálok a meglátáshoz, hogy te is meg tudod rendelni.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.11. 13:26:38

érte valamilyen kár a pósztert? vagy mi a baja? nem értem.
monnyuk szilikoncsöcs helyett lehetne valami egészségesebb formátumú, de ez miért homár poszt?

CsakLajosAz 2016.01.11. 13:27:37

ÓÓÓÓÓÓ...

Ez semmi. Jártam Náluk a budaörsi Tesco parkólós bádogdobozukba. Na, aki akar bunkókat látni, pult mögött, oda tényleg érdemes betérni.

Idős bácsival nyuszika olyan lekezelő stílusban beszélt, hogy azt hittem, én vágom szájon...

Az meg, hogy valaki beesik egy ÜZLETBE, ahol ki van írva, hogy NYITVA, 2km-ről villog az egész doboz, mint egy karácsonyfa, és még egy bolt kinézetét kelti, ki vannak állítva a termékek, meg lehet tapizni, ki van írva az ára is, és meg is lehet vásárolni, OTT NE HÚZZÁK A SZÁJUKAT, HOGY VÁSÁROLNI AKAROK. Sőt, egy bazi nagy óriásplakát díszeleg nekik az M1-M7 közös bevezetőn... Én hülye bementem, bent meg jön a duma, hogy webshop, és ha nem regisztráltam, nem adom meg a dédnagyanyám tédkalácsméretét is akkor takarodjak ki.. Hát.. Kitakarodtam... "ha nem tetszik, nem kell itt vásárolni". Szó szerint. Hát igen. Nem kell.

Előttem 3-an álltak. Egy fazon nézett valami mennyezetbe fúrható LED-es lámpatestet. Kérdezte, mi pénz. Mondta a bótos, Xezer Ft. Kérdezi a fazon, hogy ha többet vesz? Válasz: X ezer, ugyan úgy. Fazon: Irodaházba kell. 500db-nál? X ezer, teljesen mindegy, hányat vesz. Hát.. Ezek tényleg hülyék.. Bársonyszékbe kellett volna ültetni, főzni 1 kávét neki, és még egy ingyen cumi is belefér, ilyen tételnél..

Mert Ők webshop.. Ok.

Akkor marad az ebay, meg az aliexpress, hisz az is webshop. És ingyen hozzák ki, olcsóbb is, és még nem is bunkók.

Ténylég nem értem, ezzel a viselkedéssel hogy lehet túlélni. De itt lehet, mert az átlag Magyar szeret szenvedni.. Más magyarázat nincs.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 13:35:36

@CsakLajosAz: "aliexpress"

Azt nem ajánlom, ott csak csalók vannak. A 24W-os ledköre valójában alig 5W-os. A www.banggood.com ugyanúgy kínai, de inkább valósak a cuccok.

CsakLajosAz 2016.01.11. 13:39:48

@atpijkamo97: Ne ár szerint rendezz :) De részben igazad van. Azért jó, ha az ember tudja, mit vesz. Proktológusoknak marad a leddiszkont :)

atpijkamo98 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 13:45:17

@CsakLajosAz: A Praktiker kiöntött párezer darabot, gondolod, valami szart árulnak, és tucatjával veszik majd vissza? Mert ott valóban van garancia, nem úgy mint egy iyen zugbódéban. A www.vled.hu is normális dolgokat árul, maguk letesztelik. Ott is van garancia persze.

Terézágyú 2016.01.11. 14:01:50

@CsakLajosAz:
"Én hülye bementem"

no comment.

CsakLajosAz 2016.01.11. 14:08:08

:)

Praktikerről nem nyilatkozok, milyen a LED-es vackuk, mert volt kis pitty-puttyom ott, nem értettünk egyet a budaörsi áruház vezetőjével arról, hogy mi is az egyértelmű ár féltüntetése. (legkevésbé sem az, ha nem tüntetnek fel semmit...) így aztán miután házfelújításkor otthagytam nekik több, mint 1,2-1,3M ft-ot burkolóanyagra, ragasztóra, festékre, meg a jó ég tudja mire... stb.. ripityára törtem a törzsvásárlói kártyám, megírtam a vásárlók könyvébe, elhoztam a másolatot, és azóta be sem tettem oda a lábam. És nem is fogom. Válaszra sem méltattak. Sem levélben, sem telefonon. Pedig tudtommal kellene. Érdekes, a megboldogult Bricostore, amikor a soroksári áruházban péztáros paraszt volt, tudott küldeni levelet, meg elnézést kérni, meg felhívni, hogy itt a koléga, beszéljük már meg... Korrektek voltak. Nem is maradtak itt... :( Nagyon sajnálom egyébként..

A pitty-puty az volt, hogy az asszony szeretett volna babadekor matricákat venni a gyerekszobába. Ki volt rakva, alatta ár. Ezer Ft körüli pénz. Pénztárnál lett 3ezer feletti ebből. Mondtam lópikulát. Menjünk, nézzük meg. Jött az osztályos emberke, mondta hóóóó az nem ennek az ára. Mondom azon a kosáron van. Nézi.. Nem, nem az, nézzem meg a kis tyúkszaros vonalkódot az ár alatt. Mondom rendben. Akkor hol az a termék, amihez az a kód tartozik. Nem találja. mondom hol az a vonalkód, ami ehhez a termékhez tartozik. Nem találja. Jön a Főmufti, az sem találja. Sőt. tulajdonképp semmi nem stimmelt az egész halomban. Nem. Nem 1-2db volt ott, hanem egy fél raklapnyi. Ekkor sem elnézést, semmit nem böffentettek, vállat volt a góré, és elbattyogott. Én is. Azóta be nem teszem oda a lábam. Ott a Platform, az legalább olcsó :) Igaz, nincs micimackós falmatrica. Az viszont volt a Babadiszkontban, 1km-mel odébb, féláron. Ez van.

Én már csak olyan vagyok, hogy ahol át akarnak b**ni, oda nem megyek többet. És még csak nem is az ordibálós, kukacoskodó vagyok. De a parasztságot nem bírom. Sőt. Asszony azt szokta mondani, hogy tudok udvariasan idegbeteg lenni :)

AtiSnatch 2016.01.11. 14:22:18

@sugargiraffusplumps.: én se értem, havannabarnával betekeri oszt gond egy szál se

CsakLajosAz 2016.01.11. 14:22:33

@sugargiraffusplumps.: Micimackót szerettünk volna :)

Nem..

Falra lehet ragacsolni, és ettől a nők pluszba benedvesednek, hogy milyen cuki, meg milyen édes minden. Apukák meg agyvérzést kapnak, amikor következő festéskor le kell kapirgálni...

Meg ugye 8-9 hónapos terhes nővel nem vitatkozunk, szépen csendben tűrünk. Hidd el, ez a taktika a legcélravezetőbb :)

Dikusz 2016.01.11. 14:23:02

Való igaz, hogy tahó megfogalmazás amit kifogásol a leddiszkont egyébként udvarias válaszlevelében a posztot beküldő. De ha a hölgyismerőse úgy említi az eladót, hogy a "csaj" az üzletben, akkor ő se különb.
Azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől (mint látszik én nem vagyok az), hogy mit tud a válaszlevélben említett 40-80 W-os lámpa 11.990 forintért?

CsakLajosAz 2016.01.11. 14:23:43

@Terézágyú: Állítottam az ellenkezőjét? El ne sülj!

atpijkamo99 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 14:24:23

@sugargiraffusplumps.: "babadekor matrica? csúnya a gyerek?"

:))

@CsakLajosAz: "ettől a nők pluszba benedvesednek, hogy milyen cuki, meg milyen édes minden. Apukák meg agyvérzést kapnak, amikor következő festéskor le kell kapirgálni"

:))

"8-9 hónapos terhes nővel nem vitatkozunk"

+

atpijkamo100 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 14:30:17

@CsakLajosAz: "megírtam a vásárlók könyvébe"

Pedig arra 30 napon belül levélben kell válaszolnia. Ennek birtokában mehetsz tovább a panaszoddal. Ne hagyd annyiban!

"azóta be sem tettem oda a lábam. És nem is fogom."

Nagyon helyes, mindenkinek így kéne tennie, ha nincs a bolttal megelégedve.

"semmi nem stimmelt az egész halomban"

Elhiszem, ha mondod. Én általában rendet tapasztalok az óbudai áruházukban. Az eladók változatosak, van aki lelkiismeretesen és hozzáértőn segít, van akivel csek eggyel többen vannak. A festékosztályon találkoztam egy eladóval aki nem tudta, mi az a folyékony fa. Először kiröhögött, aztán elgondolkozott, és megkérdezte, hogy fagittet keresek-e, aztán megmutatta, hol van. Szóval nem rosszindulatú az se.

atpijkamo101 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 14:34:48

@Dikusz: "40-80 W-os lámpa"

Ha ledes, az inkább reflektor lesz. Ha mocsok gazdag vagy, akkor egész éjjel kivilágítod vele a házad elejét és a garázsbejárót. Ha nem vagy olyan mocskos gazdag, akkor összekötöd egy mozgásérzékelővel, hogy csak az elszaladó macskákat világítsa ki.

CsakLajosAz 2016.01.11. 14:34:58

@atpijkamo100: De ahhoz, hogy megtudjam, miért nem válaszoltak, be kéne mennem. Azt meg megígértem, hogy nem teszem :) Akkor most? :)

Tovább ezzel minek menjek.. Nem károsítottak meg, max. spóroltam, mert odébb olcsóbb volt. Még hálás is vagyok :) De akkor is.. sünt nekik.

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 14:36:57

@Dikusz: "úgy említi az eladót, hogy a "csaj" az üzletben, akkor ő se különb."

A "csaj" az nem pejoratív. Én is ezt mondom egy csajra.

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 14:39:46

@CsakLajosAz: "ahhoz, hogy megtudjam, miért nem válaszoltak"

Nem kell megtudnod, miért nem válaszoltak. 30 nap után viheted tovább az ügyet a fogyasztóvédelemhez vagy a bíróságra. A válaszuk ettől eltéríthetett volna, mert mondjuk megmagyarázzák benne, hogy te vagy a hülye, vagy felajánlanak egy két hetes karibi nyaralást fájdalomdíjul. Tudod, a fűszoknyáslányoskényeztetőst.

Marvinyo 2016.01.11. 14:47:46

@Dikusz: Vannak az eladónők (mint Lenke néni), meg vannak az eladócsajok (mint a posztban említett), meg vannak az eladó nők és eladó csajok, ezekre remélem nem kell példát hoznom. :-D

CsakLajosAz 2016.01.11. 14:55:18

@atpijkamo103: Értem én hogy vihetem, de minek? Nincs nekem erre idegrendszerem. Nem olvasod amit írok? KISBABA! :) Tudod.. kicsi, ordít, büdöset (nem, annál is sokkal büdösebbet) kakál, és hisztis anyukát okoz... De azért szeretem :)

rarabel 2016.01.11. 14:57:21

Ha feliratkozom, akkor kapni fogok 4-5x3-5 000 forintot, meg 50-90%-os akciókat, úgy-e?
Regisztrálok, de jó lesz nekem, mocskos gazdag leszek....

atpijkamo104 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 15:00:50

@rarabel: :))

"kapni fogok 4-5x3-5 000 forintot, meg 50-90%-os akciókat"

Pontosan. Ait arra használhatsz fel, ahogy amikor a mocskosul túlárazott szarjaikat megveszed, némileg csökkentheted a veszteséged.

atpijkamo105 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 15:02:17

@CsakLajosAz: "Nincs nekem erre idegrendszerem"

Értem. Nekem se lenne. De akkor buktad az erőfeszítésed, hogy beírtál a panaszkönyvbe.

juhaszvik 2016.01.11. 15:08:04

a leiratkozást visszaigazoló levél tapló, engem azokra a reklámokra emlékeztet, amik arról szólnak, hogy hülye, aki nem náluk vásárol. na olyankor kedvem lenne lerúgni a tévét. erőszak/harciszellem/nuncsaku OFF.

@CsakLajosAz: értem én a problémád, de miért releváns, hogy ott hagytál náluk több mint 1 millió forintot? kellene lennie egy listának, amin a sokat fizető vásárlókat gyűjtik, hogy amikor újból betévednek a boltba, akkor személyre szóló hostess és lábmasszázs várjon rájuk?

@atpijkamo103: "fűszoknyáslányoskényeztetős" - erre még halványan emlékszem, mi is volt a poszt, ami ezzel foglalkozott?

atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 15:09:48

@juhaszvik: :)) Nekérdezd, jópár éve volt, én se emléxem. Meg a foshpunpa eredetére se.

CsakLajosAz 2016.01.11. 15:51:51

@juhaszvik: Hát.. nem lenne rossz marketing fogás.. :)

Hogy miért fontos, ki mi pénzt hagy valahol? Ezt hívják törzsvásárlói programnak. Van, ahol kedvezmények járnak, van ahol ajándék bögre, van, ahol meg ingyen kocsimosás.. Van ahol meg semmi. Na ahol semmi, na oda nem szeretek menni. Ha valahol jobban megbecsülik a vevőt, akkor a vevő annak a WC-jébe üriti a dolgát. Teccikérteni? :)

Ha Te beesel mondjuk a unix-hoz, hogy szelepszár-szimeringet akarsz akarsz az autókádba, olyan árat kapsz, hogy a hajad leteszed. Ha bemegy más regisztrált szerelő, akkor meg szebb a mosolyod.. Ugyan ez a seggnyalás elvárható egy barkácsáruháztól is. És nem pedig a nyílt hülyének nézés, vállvonogatás, és ügyfél faképnél hagyása egy vezető pozicióban levő dolgozótól. Teccikérteni? :)

Aki többet fizet, jogosan vár el többlet törődést. Mondjuk a többletet megkaptuk. Leszarásból :)

rarabel 2016.01.11. 16:11:17

@atpijkamo104: Afranczba!
Pedig azt hittem, azonnal megkapom előre, egy összegben a havi 4-5x3-5 000 forintot, meg 50-90%-os akciókat...
Vigasztalhatatlan leszek.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.11. 16:42:27

Én is örülnék, hogy mocskos gazdag vagyok, ha mocskos gazdag lennék. De nem vagyok.

amindenes.blog.hu 2016.01.11. 17:05:37

'ezelkről"? ezt egy kávé szünetbe dobta össze, valami menstruáló csirke?

Józsi, a migráns köcsög 2016.01.11. 17:12:07

@CsakLajosAz: javítanék: nővel nem vitatkozunk. :)

@AtiSnatch: vagy csinál egy újat!

Hentes pékné módra 2016.01.11. 18:02:59

én a csöcsök miatt kattintottam, az gáz?

2016.01.11. 19:24:16

Én a ravatalos sms-el iratkoztam le a hírlevelükről, nekem udvariasan válaszoltak.

atpijkamo108 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.11. 19:47:55

@nagybalfasz: Miért durváskodsz feleslegesen? Ha feliratkoztál, és mégsem kell, belátod tévedésed, és elváltok.

The Crazy One 2016.01.11. 19:49:37

ma csak egy poszt? vagy ha valamit kétszer raksz ki, akkor az két poszt?

gabors 2016.01.11. 20:00:39

vegre egy jo poszt ... !!

relevans resz: a cicik jok !!! a tobbi nem is szamit sokat ...

amugy a posztolo it mire van segitseget/megoldast/valaszt !!!!

Amit nem ertek egy csomo poszt "allitolag" sert valami informacio biszbasz torvenyt de ez az illusztracionak betett kep meg nem ???? (ati mentsd le)

gabors 2016.01.11. 20:28:35

@atpijkamo103: " vagy felajánlanak egy két hetes karibi nyaralást fájdalomdíjul. Tudod, a fűszoknyáslányoskényeztetőst. "

valamit keversz, a karibi nyaralas az tenyleg kiraly !!!

de fuszoknyas lanyok azok inkabb Haiwai es a csendes ocenai polinezia-i helyeken szokas ... (as kiraly de azt meg nem tapasztaltam)

gabors 2016.01.11. 20:31:49

@Hentes pékné módra: " én a csöcsök miatt kattintottam, az gáz? "

dehogy ... nyilvan ez volt a cel :-) mert hetvegi 55 utan hildanak valamit mutatnia kellett ezert voltak a csocsok

Taxomükke (UK) 2016.01.11. 20:43:09

@CsakLajosAz: :))))))
Latszik, hogy nem konyvekbol szedted a tudasodat.

megamenn 2016.01.11. 21:27:46

Én sunáznám. Zsámó!

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2016.01.11. 21:32:45

Nem egy udvarias "búcsúzó" levél, az biztos. Miért nem elég a "köszönjük és örültünk, de ha mégis, akkor is szívesen látjuk bla-bla-bla"?
Mondjuk, nekünk sem esett jól, amikor a karácsonyi és újévi soxépet kívánó levél után iratkoztak le (viszont jókívánságok nélkül, ráadásul, ugye!), de evvan, ezt köll szeretni.

@atpijkamo97: Aliexpresszel semmi gond, mivel gyakorlatilag egy web-bevásárlóközpont, azaz sok cég gyűjtőhelye, nyilván becsúszik 1-2 nem annyira korrekt, de az értékelésekből ki lehet következtetni, ki (lehet) a rossz(abb) választás. Nekem nem volt velüók semmi gondom még sosem, pedig vettem már onnan cipőtől kezdve elektronikai cuccig mindent.

@CsakLajosAz: "...8-9 hónapos terhes nővel..." Húú, ezt durva lenne, de nyilván nem így értetted, hanem "..8-9 hónapos BABÁVAL terhes nővel..."
(Bocs, nem tudtam kihagyni! ;) )

BéLóg 2016.01.11. 21:41:30

Veronika!
Én TÉNYLEG örülök hogy mocskos gazdag vagy. :-) :-) Őszintén.

A Led Disznó Webáruház meg dugja fel, ennyi. Esetleg valamiféle Rav Antal választ írhatnál még nekik vagy valamelyik ismerősöd, rászolgáltak.

BéLóg 2016.01.11. 21:48:26

@bestpixel: Én meg úgy gondolom hogy 10-12 hónapos terhes nővel már lehet vitatkozni.

gabors 2016.01.12. 03:50:35

a csocsokel igy mar 57 komment lett ... :-)

joska61 2016.01.12. 09:20:41

Valamelyik csávónak nagyon tele lehetett a faxa a munkáltatójával. Ezt tudom elképzelni. :-D

juhaszvik 2016.01.12. 09:22:41

@CsakLajosAz: a törzsvásárlói program ugyanaz, mint a pontgyűjtögetés és a többiek. A kedvezményt is ki kell fizetni, csak éppen nem feltétlenül neked, hanem másoknak. éljen...

Nick-son 2016.01.12. 15:17:24

Nem akarok fényezni senkit, de a tegnapi napon elküldtem egy garancia igényt a világítás.eu -nak, az egyik 10W -os led izzóm kiégett.

Mondván 4 év garancia.

Ma hívnak, hogy köszönjük a megkeresést, úgy látjuk Ön tavaly négy darabot is vett ezekből az izzókból, igaz hogy csak egy rossz, de kicseréljük mind a négyet, nehogy gond legyen velük, különben is most már a 8W -osak tudják ugyanazt a fényerőt és már olyat küldünk helyette (valóban, olyat is vettem már).

Így is lehet.

Ha vannak ilyen magyar kereskedők, akkor eszembe nincs se kínázni, se valamilyen idióta filléres helyről rendelgetni 200 Ft -al olcsóbb árért.

Nem, nem ott dolgozom, nem fizettek érte, így történt.

McZozo 2016.01.13. 15:46:17

@Nick-son: nem akarok visszafenyezni senkit, de ez a termektoles annak gyartojatol is fugghet. Ge be dolgoztam meg reges regen, es ott pl fenyoraban volt garantalva a termekek minosege, ha valamelyik termek hamarabb tonkrement azt szo nelkul csereltek. igaz hogy mig az obiba a noname takarekos izzo 800 forint volt addig a GE 3-4000, viszont fenybe is meg elettartamban is annyival job volt. Ott nem viccbol voltak mindenfele minosegellenorzesi rendszerek. Olyan volt a szabvany hogy minden legyartott millio keszulekbol cask tenyleg egy lehetett hibas maximum

wazzu 2016.01.14. 12:45:13

Kedves leddiszkont! Én is internetes kereskedő vagyok - immáron több éve. Önökhoz hasonlóan régebben én is telef*stam az oldalt szöveggel. Aztán rájöttem, hogy jó dolog a tájékoztatás kényszer, de a vásárló NEM olvassa el, sőt, csak mindenféle karakterhalmazt lát ami megrémíti. Az önök oldalát böngészve ez jött le. Jótanács: tisztogassanak!! :)

nOniCk 2016.01.15. 15:06:27

Gerilla marketingnek hívják amúgy, ha a felháborodáson túljutottál István. Jobb helyeken ezen mosolyogni szokták, de van aki hisztizik... :D
süti beállítások módosítása