Gábor új hűtője, a hálátlan dög, remek időzítéssel, szombaton éjjel adta meg magát, kimaxolva ezzel a "Hogyan legyen a lehető legnagyobb a szívásfaktor az ügyintézésben?" témakört. Gábort konkért cselekvési tervvel próbáljuk vigasztalni a poszt végén.
Kedves Homár,
A következő történet esett meg velem a napokban.
Van egy öreg kiszuperál noname hűtőgépem, ami már ide s tova 8 éve megbízhatóan rója velem az utat, de már megérett a nyugalmazásra. Így 2016-01-13-án felkerestük párommal az Árkád üzletben található
Media Markt szaküzletet, hogy majd ott megtaláljuk a kedvünkre való gépet.A kihelyezett hűtőgépek között feltűnt egy akciós áron kínált Whirlpool WBE34112 S típusú hűtőgép, 90.000 forintért. Ez épp a mi pénztárcánkhoz való volt, és tudta azokat a funkciókat amire nekünk
szükségünk volt. Az eladó/szakértő segítségét is igénybe vettük, aki felvilágosított, hogy ez egy jó hűtő, megbízható, panasz még nem érkezett rá, így megkértük, hogy akkor ha lehet egy ilyet elvinnénk. Azt mondta, hogy ez az egy darab van, ami épp ki van állítva, de alig pár napja került csak kihelyezésre, sérülésmentes, és ugyanúgy vonatkozik rá minden garancia és jótállás, mint a dobozolt termékekre. Hagytuk magunkat meggyőzni, és kifizettük a kért gépet.Másnap vártam a házhozszállítást, ami az ígért időben meg is történt, a lakásba felhozták a gépet, ami leellenőriztem, és sértetlennek találtam. Pár óra várakozás után beüzemeltem, és úgy tűnt minden
működik, így átpakoltam bele a régi gépből az élelmiszert, a régit pedig egy ismerős el is vitte.Szombaton éjszaka, azaz két nappal a vásárlás után tapasztaltam, hogy a fagyasztó részben lévő élelmiszer kezd érdekes halmazállapotot felvenni, azaz olvadásnak indult, a felső rész pedig lassan eléri a konyha hőmérsékletét. Vasárnap délelőtt, amint lehetőség nyílt rá, hívtam az ügyfélszolgálatot, hogy mi a probléma, az ottani ügyintéző csak azt tudta hajtogatni, hogy ehhez neki semmi köze, mert ő webshop, én meg az áruházban vettem, hívjam azokat. Rendben, hívnám én, csak épp vasárnap reggel van, és azok még legalább 24 óráig nem érhetőek el, addig meg valószínű oszlásnak is indul az elkövetkező hetekre, hónapokra szánt élelmiszer. Válasza az volt, hogy sajnálja, de ez az én problémám, ő ezt nem tudja megoldani, csináljak amit tudok/akarok. Vagy hívjam a Whirlpool szervizt, majd azok megoldják. Természetesen azok is csak hétfőtől érhetőek el.
Eljött a hétfő reggel 10 óra, na akkor hajrá, hívtam az áruházat. Egyből le is akartak koptatni, hogy hívjam a szervizt, ehhez nekik semmi közük, majd a szervizes kimegy, megnézi és megszakérti a
készüléket, ad egy szakvéleményt, hogy az valóban gyári hiba, és majd azzal fáradjak be hozzájuk, akkor eldöntik, hogy mi legyen. Itt kezdett egy kicsit bedurranni az agyam, de hívtam a szervizt, hátha emberbarátibb szolgáltatás kapok.Nagyot tévedtem. Ügyfélszolgának egyetlen ajánlat volt, majd holnap jön egy szerelő valamikor 9-16 óra között, és megnézi a gépet. Semmilyen megoldást rugalmasságot nem tapasztaltam, mondtam, hogy hát nem érti meg, ott van/volt a kajával telepakolt hűtő, ami nem működik. Őt ez nem érdekli, nem tud megoldást, csak azt, hogy majd holnap VALAMIKOR kijön a szerelő. Az, hogy az élelmiszer megromlik, az senkit nem érdekelt, azt mondták az az én gondom, oldjam meg, tegyek panaszt, vagy amit akarok, de a szerelő akkor is csak holnap tud menni legkorábban.
Most jelenleg hétfő este van, ott tartok, hogy elment egy napom a házhozszállítást várva, el fog menni még egy napom holnap, amíg a szerelőt várom, és egy harmadik is amikor a Media Marktból hajlandóak
lesznek eljönni a bekrepált gépükért, nem beszélve arról, hogy a szakértői véleményt ki másnak, mint nekem kell személyesen bevinni hozzájuk. Most épp azon gondolkozom, hogy a megrohasztott élelmiszerből viszek magammal egy kis termékmintát.Kedves Homár, ilyenkor a vásárlót milyen jogok illetik meg, mert ez a hozzáállás a véleményem szerint elfogadhatatlan. Ki fogja megtéríteni nekem a kiesett időmet, a megromlott élelmiszert, és kisimogatni a
felborzolt idegeimet?Media Markt - Whirlpool: Ez egy kurv@ szar döntés volt, mert hülye vagyok.
Üdv:
Gábor
Kedves Gábor!
A 10.000.-Ft eladási ár feletti tartós fogyasztási cikkek, - köztük az általad vásárolt hűtő esetében is, - amennyiben a készülék a vásárlástól/üzembe helyezéstől számított 3 munkanapon belül meghibásodik, a vállalkozás köteles azt kicserélni, feltéve, hogy a hiba a rendeltetésszerű használatot akadályozza.
A meghibásodást be lehet jelenteni annál a vállalkozásnál, ahol a terméket vásároltad, vagy közvetlenül a jótállási jegyen szereplő szervizhez is lehet fordulni. Ebben az esetben a vállalkozás nem vizsgálhatja, hogy mikor keletkezett a hiba, azonnal köteles kicserélni a terméket. Ha a vállalkozás nem hajlandó a terméket kicserélni, igényed érvényesítése iránt Békéltető Testülethez fordulhatsz.
A készülék hibájának orvoslása mellett persze kérheted a károd megtérítését is. Tekintettel arra, hogy az ilyen irányú igények érvényesítése bíróság elé tartozik, ezért célszerű először megpróbálni megegyezni a vállalkozással. Javasoljuk, hogy írásban keresd meg a vállalkozást, írd meg, hogy mi történt, készíts egy listát a megromlott élelmiszerekről, és azok áráról, majd közöld a vállalkozással, hogy hajlandó vagy eltekinteni a pereskedéstől, ha megfizetik a megjelölt összeget. Bizonyítékként készíts fényképfelvételeket az élelmiszerek állapotáról.
Alkalmazott jogszabályok:
- 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
milyen nőazilyen 2016.01.28. 10:18:20
Thule 2016.01.28. 10:18:54
Mosógép esetében is mondhatom, hogy a 80 ezer Ft-os ilyen olyan pulóveremet szaggatta szép a gép, ha nincs számlám a ruháról, senki sem fogja elhinni, hogy az tényleg annyiba került. A rothadt élemiszereket pedig gondolom a posztoló nem tervezi elvinni mint tárgyi bizonyítékokat a fél év múlva esedékes tárgyalásra :)
230e 2016.01.28. 10:20:03
Műszaki cikk vásárlásakor sajnos a mögé pakolt szervizszolgáltatás az amit érdemes nézni, mert hiába csili-vili a termék ha ez a hozzáállás.
milyen nőazilyen 2016.01.28. 10:20:15
230e 2016.01.28. 10:21:35
Leone_510 2016.01.28. 10:23:18
AtiSnatch 2016.01.28. 10:23:30
*ne a blogról, mert már nem vagyunk annyian.
sáros_tehén 2016.01.28. 10:24:52
AtiSnatch 2016.01.28. 10:25:36
Leone_510 2016.01.28. 10:25:39
Leone_510 2016.01.28. 10:27:33
AtiSnatch 2016.01.28. 10:30:05
lakit 2016.01.28. 10:30:36
Leone_510 2016.01.28. 10:32:29
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.01.28. 10:33:27
milyen nőazilyen 2016.01.28. 10:34:35
Sipovicsné Zahedli Krisztina 2016.01.28. 10:34:54
A lefagyasztott táp megmentéséről pedig a poszter is intézkedhetett volna, ha nagyon akar.
FDToth 2016.01.28. 10:35:04
A whirpool nem jo marka, a szervizve neki is csapnivalo, le se szarjak a fogyasztot.
A megromlott elelmiszerekrol meg nem kell semmilyen szamla, megegyeztek x osszegben az mm-mel. Lenyeg h realis legyen, kb a valos ertek 65-70-ka.
Komojtalan 2016.01.28. 11:10:12
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 11:13:02
joska61 2016.01.28. 11:13:41
ancsika 2016.01.28. 11:27:03
2. ugye-ugye milyen hasznos a vasárnapi zárva tartás
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 11:32:05
Rejtélyes 2016.01.28. 11:32:11
apa80 2016.01.28. 11:48:57
- soha nem vesz kiállítási darabot
- soha semmilyen áruházban nem vásárol, ahol másik is
- soha, semmilyen webáruházat nem használ, mert úgyis átvernek mindenkit
- mindig minden szerződést helyben átolvas az első szótól az utolsóig
- a szolgáltató még az ÁSZF-et is megváltoztatja a kedvéért
- sem vesz semmit akciósan, hiszen nem "vadász"
- kiváló környéken, nagyszerű életszínvonalon tengeti a napjait
- olyan nagyon körültekintő, hogy tulajdonképpen nincs is szüksége fogyasztóvédelmi tanácsra
- stb.
Lehet, hogy a blog színvonala is magasabb lenne, ha nem itt próbálnátok meg kiélni minden kisebbrendűségi komplexusotokat. Miért olyan korlátozott a poster, ha 90.000-ért vett hűtőt? Szerintetek mennyinél kezdődik az a hűtő, aminek a megvásárlásával már sikeres ember valaki? Ha nem a MM-ban, akkor hol kellene vásárolnia, hogy sikeres legyen?
Persze, bele lehet kötni, hogy minek lecserélni a 8 éves hűtőt és abba is, hogy miért nem vitte át a szomszédhoz az ételek közül legalább a drágábbakat... de ettől a tény nem változik: le akarta cserélni a hűtőt (az okához sem nekünk, sem a tényeknek semmi köze), az új hűtő 2 napon beül elromlott, amikor pedig utána szeretett volna járni, hogy mi legyen, akkor mindenki lepattintotta, mondván nem az ő dolga. Persze, a szerviz nem lehet 24 órában nyitva, természetes, hogy napközben jönnek orvosolni a hibát, nyilván ez is tetézi a bajt... de ettől függetlenül továbbra is marad a kérdés: Miért nem lehet építő jellegűen hozzászólni valamihez?
Jaaa... azért nem, mert a sok zseni semmi okosat nem tud mondani, csak röhög a markába, hogy valaki megint ráfázott valamire! Mert a legnagyobb valószínűséggel terápiás céllal járnak ide sokan, hogy a saját nyomorúságukról elfeledkezzenek. Különben nem születne olyan hozzászólás, hogy mit kell pattogni a 600 Ft-os párizsi miatt. Talán tényleg az volt a hűtőben... talán azt szereti... talán azt engedheti meg magának. Nem mindegy Nektek? Pláne, hogy ott a GVTI válasza, de neeem, Nektek az sem jó. Legyen számla a hetekkel, hónapokkal ezelőtti bevásárlásról, különben senki nem fizet semmit. Hobbijogászok... :/
The Crazy One 2016.01.28. 11:50:41
Egyébként nálunk fagyott a nevezett hétvégén. A balkonon nincs el a mirelitborsó?
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 12:03:03
Sajnos én valóban olyan frusztrált vagyok, hogy az így megspórolt különbözetből inkább veszek egy jó nyers sonkát, besózom-pácolom, a szomszéd meg majd megfüstöli a sajátjával. Meg nyesedékhúst, kilónként 600-650 Ft-ért, amiből meg kolbászt csinálunk.
apa80 2016.01.28. 12:41:37
CorsairS 2016.01.28. 12:44:32
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 12:45:54
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 12:54:17
Azért élcelődik rajta mindenki, mert télvíz idején azon sír, hogy nem tudja hova tenni a kaját a hűtőből, illetve hogy vasárnap nem elérhető a szerelő és az áruház, meg hogy másoknak is lehet gondja rajta kívül és nem csak az ő hívását lesik. Ezeket egy normális ember belátja, vagy ha nem is ért vele egyet, nem áll neki hisztizni ország-világ előtt, mint egy óvodás.
Terézágyú 2016.01.28. 13:22:33
Vagyis biztosan vannak olyanok, akik igen, csak azok hülyék lennének ügyfélszolgálatosnak menni...
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.28. 13:24:07
Miért, mi a fenét kellett volna tenniük? A MM webshop és áruház külön cég (ami tehénség, de mindenki tudja, hogy így van), a garancia meg nem 4 órás SLA-val lett kiírva, hanem normál garancia.
Mit kellett volna tennie a szabadnapos MM alkalmazottaknak? :D
@apa80: Fentiek neked is szólnak, vasárnap mi a fenét tudott volna csinálni a bezárt bolt és szerviz?
atpijkamo108 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 13:27:46
A b l a k .
olahgabor79 2016.01.28. 13:44:03
230e: Lakásbiztosítás áramszünet esetén nyújt csak fedezetet, ha azt az ELMÜ igazolta.
Leone_510: Én sem vagyok sikeres, mert nincs erkélyem. Te hogy intézted volna?
sarostehen_: Nem gondolja, de elvárható egy minimális építő hozzáállás. Párizsit a kutyámnak se, sör meg csak nyáron.
milyen nőazilyen: beszélhetnék attól ki és miben korlátozott.
Sipovicsné Zahedli Krisztina: Látszik, hogy te nagyon sikeres ember lehetsz az életben, a helyzet az, hogy ne ma 0-24-et vártam el, hanem azt, hogy nem tegyenek rá még egy napot, főleg úgy, hogy a szerelő elismerte, van azonnali kiszállás is.
FDToth: Te sem nagyon olvastad végig ahogy látom. Telefonáltam, többször is, de hát az a fránya hétvége.
Komojtalan: A csere ok a háztartás létszámbővülése volt, talán kicsi volt a régi. (csak gondolkozni fáj sokaknak)
Kitalátor (másként) gondolkodó: Nem az a "jóbanlevős" környék, a család többi tagja meg 160km-re, ismerősök hétvégére elutaztak. Egyéb építő jellegű ötlet?
apa80: Köszönöm!
The Crazy One: Nem a vasárnapon sokalltam be, úgy látom ez nem volt elég nyilvánvaló, hanem azon, hogy még hétfőn is rátettek egy plusz napot, holott a szerelő álította, hogy van azonnali szervíz. Egyébként az sem hiszem, hogy ördögtől való ötlet, hogy egy telfonos ügyfélszolgálatos legalább hétvégén fogadja az iylen jellegű bejelentéseket, és hétfőn már tudna is jönni a szerelő.
onlajnok: Szerintem hagyjuk, kár a rád pazarolt időmért.
A hűtőcsere okára meg nem kívánok ismét válaszolni, a fentiekben megtalálható. De majd legközelebb kikérem a tisztelt kommentelő brigád véleményét előre.
Terézágyú 2016.01.28. 13:47:36
Tisztelt poszter. Ez egy blog. Itt az emberek a véleményüket írják le. Nem a szakmai tanácsot. Azt a gvti ad. Ha az emberek véleménye nem érdekel, akkor eleve ne olvasd el a kommenteket.
olahgabor79 2016.01.28. 13:48:29
Terézágyú 2016.01.28. 13:49:32
"Párizsit a kutyámnak se"
Ez a te véleményed a párizsis megjegyzésről. Nekem is van a TE párizsis megjegyzésedről, de nem írom le.
AtiSnatch 2016.01.28. 13:50:03
olahgabor79 2016.01.28. 13:50:39
Terézágyú 2016.01.28. 13:52:39
akkor minden oké. én a többiekkel értek egyet.
atpijkamo109 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 13:55:41
:)) Ja. 10 esetből kábé tízszer égnek be.
Terézágyú 2016.01.28. 13:56:24
"Ja. 10 esetből kábé tízszer égnek be. "
ne vedd el a poszter kedvét.....
230e 2016.01.28. 13:57:37
A többiekkel ne törődj.
olahgabor79 2016.01.28. 13:58:26
De akkor a főbb problémáim a gyengébbek kedvéért:
1. egy magára valamit is adó ismert márka legalább egy hétvégi ügyeletet tarthatna, és nemcsak munkanapokon lenne elérhető.
2. Ha a szerelő állítja, hogy van azonnali kiszállítás, akkor legalább miért nem próbált velük hétfőn egyeztetni a Whirlpool ügyfélszolgálat, miért egyből a keddi napot mondták, mint lehetséges időpont.
3. Az áruház szóba sem hozta a cserét, egyből a szervizbe írányított.
4. Ha ilyen esetben kihívom id. Kovács József hűtőgépszerelő kisiparost, akkor a garancia azonnal ugrik. Miért is?
sáros_tehén 2016.01.28. 14:00:18
Terézágyú 2016.01.28. 14:00:20
"De akkor a főbb problémáim a gyengébbek kedvéért:"
És mit vársz tőlünk? Megoldást? Helyeslést? Sajnálkozást???
Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:01:58
- a mirelit egy ceg volt,amely gyorsfagyasztott elelmiszereket arult.minden melyhutott cuccot mirelitnek hivni olyan,mintha minden kocsit mercedesnek neveznenk.
olahgabor79 2016.01.28. 14:03:34
Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:03:52
te mirol beszelsz?
ki fog hetvegen teherautot kuldeni egy 3 munkanapon belul meghibasodott hutoert?
230e 2016.01.28. 14:04:11
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.28. 14:04:26
Gábor új hűtője, a hálátlan dög, remek időzítéssel, szombaton éjjel adta meg magát, kimaxolva ezzel a "Hogyan legyen a lehető legnagyobb a szívásfaktor az ügyintézésben?" témakört.
Terézágyú 2016.01.28. 14:04:34
"Egyszerűen egyetlen dolgot, hogy a probléma lényegét értse meg az olvasó."
Azt értettük. Sőt, voltak javaslatok is.
AtiSnatch 2016.01.28. 14:04:45
olahgabor79 2016.01.28. 14:05:02
Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:05:07
sáros_tehén 2016.01.28. 14:06:25
Neked egy problémád van.. hogy nem ugrott azonnal a szerviz amikor betelefonáltál.
230e 2016.01.28. 14:08:06
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.28. 14:08:11
AtiSnatch 2016.01.28. 14:11:08
Terézágyú 2016.01.28. 14:12:18
Olyan nincs, hogy "elromlott a hűtőm, de ráérnek kijönni 2-3 nap múlva is, mert úgysincs most benne semmi"...
Szóval nem értem miért kell meglepődni, hogy az "azonnal" az bizony nem azonnal. Ha ott ült volna a szerelő az irodában hívásra várva, akkor bizonyára azonnal indult volna... de ezek szerint nem ült ott, mert másoknak is "tele volt az elromlott hűtőjük"...
Igen, persze, akkor miért mondják, hogy "azonnal".... miért nem úgy hirdetik magukat, hogy "ha éppen nem szerelünk valahol, akkor azonnal"... ugyebár...
olahgabor79 2016.01.28. 14:13:08
Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:14:25
Hibas cucc eseten az sem realis elvaras,sok helyen egy hetre elore be vannak tablazva,nem az van,hogy 10 kor telefonalsz,es negyed 11kor mar ott is vannak a szerelok.
A gond itt az,hogy ehhez semmi koze a szerviznek.
3 munkanapon belul romlott el.
Csere (masik aruhazbol is szallithatnak hozza), kp vissza.
Esetleg le is vasarolhatja az arat,de erre nem kotelezhetik.
3 munkanapon belul a szerviz csak akkor johet szoba,ha nem rendeletetesszeru hasznalat tortent,de az mar nem garancialis,fizetni kell a javitasert.
Terézágyú 2016.01.28. 14:14:40
"Azt azonban elvárhatta volna hogy hétfőn kimegy egy szerelő, aki lejelenti az MM-nek hogy szar van a palacsintában, és még akár aznap, vagy másnap hoznak egy cserekészüléket. "
Ó igen :)
atpijkamo110 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:15:10
A posztot olvastad-e?
"ez az egy darab van, ami épp ki van állítva"
Vagy egy csere-lapostévét kellett volna vinniük?
Kondom Keselyű 2016.01.28. 14:16:42
a legtobb ugyfelszolgalatos hivasokat fogad,es panaszokat rogzit a vallatiranyitasi rendszerben.
a legtobb telefonos ugyfelszolgalatosnak nincs is kimeno hivasra jogosultsaga a keszuleken.
sáros_tehén 2016.01.28. 14:17:43
Tehát ismét:
Szeretném megtudni, hogy szerinted mi lett volna a helyes eljárás az ügyfélszolgálatos részéről.
Tényleg csak másnap tudott szerelőt küldeni... mit kellet volna még tennie???
sáros_tehén 2016.01.28. 14:18:43
230e 2016.01.28. 14:20:33
@Terézágyú: Álmodozni csak szabad :-).
@atpijkamo110: Bakker ez jogos, így ha már úgyis bukta a kaját akkor pénz vissza, egy küzdjön egy másik cég termékével.
McZozo 2016.01.28. 14:24:27
McZozo 2016.01.28. 14:26:14
olahgabor79 2016.01.28. 14:27:32
Azért nem kérdezte meg van-e máshol bontatlan, mert bármilyen kérdés vagy ajánlat nélkül a szervizbe irányítottak, hogy majd a szerelő "megszakérti", és utána beszélünk a továbbiakról, addig őket ne is keressem, mert nem tesznek semmit.
Terézágyú 2016.01.28. 14:30:17
atpijkamo, hagyd rajuk, hiaba magyarazol, ertetlenek. Antiszocialis lenyukbol adodoan, csak tunkolni es csamcsogni jarnak ide es, hogy karorvendhessenek a posztolokon. Ma kishazankban sajnos ez a helyzet, hogy sokan nem tudnak ertelmezni egy mondatot es aztan meg meglatnak egy szamot, ami esetleg nekik mar irritalo, mert nem engedheti meg maganak es akkor onnantol jon a kotoszkodes, hogy hulye voltal, mert annyi penzt fizettel x dologert es ezert meg is erdemled, hogy szivatnak, mert rohadt burzsuj komenista liberalis .... vagy. Ilyenekkel ertelmetlen vitatkozni mert ugyse fogja fel kicsi agyaval azt amirol beszelsz.
sáros_tehén 2016.01.28. 14:30:42
AtiSnatch 2016.01.28. 14:31:11
milyen nőazilyen 2016.01.28. 14:32:16
@McZozo: Jaja, nem veszünk 200ezerért pl. mikrót, meg nem költünk pszichológusra, csak ide járunk :)
Leone_510 2016.01.28. 14:32:27
jaj nem kell mindent szó szerint érteni :) ,
Ellenben talán van szülője, más rokona, barátja , munkatársa és legvégső esetben szomszédja :D , ha nincs autója akkor a felsoroltak valamelyikének van a szállításhoz , esetleg valamelyiknek terasza ha mindenek tele a hűtője...érted már + a párja rokonai munkatársa barát stb...?
És azért az bajosan hiszem el, hogy a felsoroltak közül egyikkel sem bír? Könnyebb volt nézni a rothadó ételt mert vasárnap nem csinálunk semmit, ami szombat, és az sincs már érvényben. :)
Én megoldottam volna és max az elromlott hűtő miatt sípolok és nem a kaja miatt.
PongLenis 2016.01.28. 14:33:58
Ezen hangosan felrohogtem.
Terézágyú 2016.01.28. 14:34:17
"nem hiszem hogy ördögtől való lett volna egy szerviz nevet adni, hogy keressem Gipsz Jakab Kft-t, és egyeztessek velük."
A szervizes ügyfélszolgának??? Miért kellett volna egy másik szervizhez irányítania???
Azt írtad:
"Itt kezdett egy kicsit bedurranni az agyam, de hívtam a szervizt, hátha emberbarátibb szolgáltatás kapok. Nagyot tévedtem. Ügyfélszolgának egyetlen ajánlat volt, majd holnap jön egy szerelő valamikor 9-16 óra között, és megnézi a gépet."
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.28. 14:36:03
AtiSnatch 2016.01.28. 14:36:05
McZozo 2016.01.28. 14:37:04
AtiSnatch 2016.01.28. 14:39:13
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.28. 14:44:37
Terézágyú 2016.01.28. 14:46:06
""Én sem vagyok sikeres, mert nincs erkélyem. Te hogy intézted volna?"
jaj nem kell mindent szó szerint érteni :)"
Így van. Például egy erősebb táskában kiakasztani az ablakra kívülre pár dolgot... Koleszos megoldás.
olahgabor79 2016.01.28. 14:47:06
sarostehen_: megkérdeztem, nem volt bontatlan, az eladó meg nem fog átküldeni másik áruházba, ha érdekelt a helyszíni eladásban. Amúgy megnézte, máshol is csak a mintadarab volt.
Leone_510: nem hiszem, hogy a családi és egyéb kapcsolataimnak a kielemzése lenne a poszt fő célja, de ha ez érdekel valakit, szívesen megteszem.
milyen nőazilyen 2016.01.28. 14:48:34
( talán pont 8 éve egy Indesit kombit vettem a tekkóban, mer' akcijós vót, de köszöni szépen, jól van)
Egysimaegyfordított 2016.01.28. 14:48:59
Terézágyú 2016.01.28. 14:50:26
" Igen, bocs, elírtam, szóval a Whirlpool ügyfélszolgálat igazán megadhatta volna az illetékes szerviz elérhetőségét, vagy nevét. "
Tehát valójában nem az szervizes ügyfélszolgával beszéltél, hanem harmadjára a gyártóéval?
atpijkamo111 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:51:54
Az úgy rendben is lenne.
atpijkamo112 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:53:32
Lehet onnan is ellopni, csak nem illik. :))
Terézágyú 2016.01.28. 14:53:40
"Meg hűtőt hogy próbálsz ki a helyszínen?????? Bármelyiket is???? "
Hát felhúzod, mész benne pár lépést, és ha nem szorít, akkor oké.
(Csak viccelek, hogy oldjam a hangulatot.)
Terézágyú 2016.01.28. 14:55:06
Egyébként nyilván az ilyen csere sem megy azonnal. Tehát ha ki is cserélik három napon belül, ahogy kell, maga a csere folyamata nem hiszem, hogy le fog zajlani azonnal, azon a három napon...
atpijkamo113 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:57:03
Hát bedugod a konektorba, beraksz egy bontottcsirkét, és ha 6 óra múlva kopog, akkor oké. A csirkét visszaviszed az Osanba, hibás teljesítésre hivatkozva (így ehetetlen, beletörik a fogad) visszakéred az árát, a hüttőt meg hazaviszed.
Leone_510 2016.01.28. 14:58:44
Leone_510: nem hiszem, hogy a családi és egyéb kapcsolataimnak a kielemzése lenne a poszt fő célja, de ha ez érdekel valakit, szívesen megteszem. "
huh, na utoljára megpróbálkozom elmagyarázni...az esetleges megoldásról beszélek, hogy nem rohad meg a kaja ilyen esetben !!! Hova tudod elvinni, kinek szólni. Én végig erről beszéltem, semmilyen személyes indíttatás ellened nem volt a rokonok ismerősök egyéb felemlegetésében. De te érted ezt csak már nem akarod...netán rájöttél, hogy igazság van benne és akkor nem tudtál gondolkodni a méregtől? :) Ez emberi nem aggódj.
...viszont ne gondold, hogy nem veszem észre az miképp próbálod erről elterelni a szót arra, mintha én tiszta gonoszságból személyeskedtem volna...ezért innen nem érdekel a nyomorod
atpijkamo114 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 14:58:44
Ne sajnáld tőlük azt a kis örömöt!
Terézágyú 2016.01.28. 14:59:00
"Igen, bocs, elírtam"
Egyébként, látod, ezért kellene többször is átnézni az ilyen leveleket. Nemcsak az elgépelések és helyesírási hibák miatt (mert azok is vannak benne), hanem ezért is, hogy "biztos, hogy jól, érthetően fogalmaztam?"... Kevés homár-panaszos teszi meg.
Szóval beleesünk abba a hibába, hogy ez csak egy ímél, gyorsan lepötyögöm, aztán hadd menjen... De egyben panaszlevél, és x ember olvassa, és kint lesz a neten örök időkig...
milyen nőazilyen 2016.01.28. 15:00:24
apa80 2016.01.28. 15:01:30
Télvíz idején, ha a poster mondjuk egy panelház 8. emeletén lakik egy olyan lakásban, aminek nincs erkélye, akkor semmivel sem könnyebb ezt a helyzetet megoldania, mint a legnagyobb nyári hőségben.
Persze, teljesen normális és elvárható dolog tőle, hogy próbálja meg enyhíteni a kárt, vigye át a termékek egy részét a szomszédba, lógassa ki egy részét szatyorban az ablakon stb., de ez nagyon messze áll attól, hogy "nem csak anyagilag korlátozott"... ami magában hordozza a lenézést is, hogy "csak" 90 ezerért vett hűtőt.
olahgabor79 2016.01.28. 15:01:39
Úgyhogy mégegyszer: a szervizes szaki hozzáállásával nincs semmilyen probléma, és jelenleg a Média Markt hozzáállása is rendben volt, hívtak telefonon. Már csak a játék negyedik szereplőjére várok.
atpijkamo115 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 15:01:39
olahgabor79 2016.01.28. 15:03:08
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 15:04:58
Terézágyú 2016.01.28. 15:05:20
dehogy kérem :)
csak leszögeztem, hogy a homárra levelet küldők általában nem veszik a fáradságot, hogy átolvassák a levelüket, hogy mindenféle szempontból megfelelő-e.
milyen nőazilyen 2016.01.28. 15:05:35
bocs, de már nem tudok releváns lenni
atpijkamo117 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 15:06:49
Terézágyú 2016.01.28. 15:06:59
"lebaszod a csirkét, hogy ez nyers, és visszakéred az árát, még nyertél is az üzleten"
ne adj tippeket a drága magyar véreimnek...
AtiSnatch 2016.01.28. 15:08:19
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:10:34
Terézágyú 2016.01.28. 15:11:03
:)
atpijkamo118 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 15:13:09
Nem is rejszolok!
Leone_510 2016.01.28. 15:14:38
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:18:05
Leone_510 2016.01.28. 15:25:41
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:29:36
Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.01.28. 15:33:52
@onlajnok: " Én egy kicsit sem tudom komolyan venni az ilyen és ehhez hasonló blogokat, csak szórakozni járok ide."
Mivel erre valók, ez a formátum nem igazán alkalmas komoly tanácsadásra, max. szégyenfalnak.
PongLenis 2016.01.28. 15:37:43
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 15:37:58
@onlajnok: Egyébként nincs olyan, hogy "jóbanlevős" környék. Olyan emberek vannak, akik magukból kiindulva nem bíznak meg senkiben. Persze ez gyakran be is igazolódik, elvégre "egy paranoiásnak is lehetnek ellenségei" (Dr. Bubó).
@enpera: Azt bjelenti, hogy Hildánk elkezdett klímaxolni, és a hormonok játéka gyakra együtt jár a modorosodással.
@atpijkamo118: Lüke! Izé, like! :)
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 15:43:09
Azért a "régi szép időkben" is kikerültek a "Kádár elvtárs titkárságára", a "Nők Lapjának" meg a "Szabad Földnek" beküldött panaszokból a legidiótább fogalmazások elég nagy nyilvánosság elé, ha nem is mindig "hivatalosan". Az akkori humoristák, különösen a Párt szelepe, Hofi is szeretett ilyeneket szemlézni, ha nem volt tévé- vagy rádiófelvétel.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:43:54
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:47:10
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 15:53:11
Van ilyen, én egyet tudok (Rolls-Royce ) de az nem gyárt hűtőszekrényt. Meg van néhány gázkészülék-gyártó és beszerelő cég, amelyik ilyen.
"4. Ha ilyen esetben kihívom id. Kovács József hűtőgépszerelő kisiparost, akkor a garancia azonnal ugrik. Miért is?"
Mert id. Kovács József képzettsége és felszereltsége valószínűleg nem felel meg a gyártó és a forgalmazó minőségbiztosítási protokolljának. És/vagy nem hajlandó átalányt fizetni azért, hogy a garanciális márkaszerviz címet viselhesse, esetleg nem hajlandó megvesztegetni a megfelelő igazgatót vagy aligazgatót (elég sok van manapság és "a csődörös is igazgató"), hogy bevegyék a buliba.
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 15:55:50
Persze az ilyet viszonozni illik, azaz viszontsegíteni, esetleg átszaladni egy tányér süteménnyel évente egyszer-kétszer.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.01.28. 15:59:29
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 16:01:24
"A békeharc utolsó éveiben tartottak egy nagy, összevont pártértekezletet Miskolcon, ha jól emlékszem, az utolsó MSZMP-kongresszus előkészítéseként. Nagyon elhúzódott a dolog, hosszú előadások, időnként szavazások rabolták az időt. A virsli hűlt, a sör melegedett, a dohányosok meg kínjukban már rágták a Fecskét. No de minden rossz véget ér egyszer, a levezető álnok feltette az ominózus, kitolongás előtti kérdést, hogy "akar-e hozzászólni valaki, elvtársak?"
Jani rögtön fellökte a kezét, hogy ő - igen. A dohányosok elkezdték tervezni a következő munkásőr-gyakorlat sajnálatos balesetét, míg Jani megkapta a mobil mikrofont. "Nyugodt", lassú beszédével elkezdte:
- Kedves elvtársak! Csak azt akarom mondani...
Ekkor valamelyik mögötte ülő nikotinfüggő nem bírta tovább, és Jani lelógatott bal kezének hüvelykujja alatt begyújtotta az öngyújtóját.
- ... HOGY AZ A BETYÁR Q... ISTEN BASSZA MEG!!!!!
Több hozzászólás nem volt."
(kitalator.blog.hu/2009/04/22/droidvadaszat)
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.01.28. 16:05:02
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.01.28. 16:06:05
cmx85s 2016.01.28. 16:17:51
A b l a k .
Bocs, hogy alkalmatlankodok, de pl. földszinti, panellakásban mi az ajánlatod?
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.28. 16:22:35
Kitalátor (másként) gondolkodó · http://kitalator.blog.hu 2016.01.28. 16:24:07
cmx85s 2016.01.28. 16:44:08
@sugargiraffusplumps.: A kérdés itt is hasonló. Nincs erkély, de cserébe az ablakpárkány kb. 15 centi széles, és csak fel kell nyúlni a kikészitett kajáért.
milyen nőazilyen 2016.01.28. 16:50:14
cmx85s 2016.01.28. 16:51:56
milyen nőazilyen 2016.01.28. 17:00:19
Dikusz 2016.01.28. 17:05:05
@McZozo: a hűtő az MM-ben akciós volt. Azt nem lehet tudni az eredeti ára mennyi volt.
Éppen a Homáron olvasott hozzászólások miatt nem vásárolok nagy értékű háztartási cikkeket, amik utolsó/mintadarabként vannak kínálva. Valahol (lehet éppen itt) olvastam azt is, hogy a különböző outletekben sem szabad venni "csomagolássérült" hűtőt, mosógépet, TV-t vásárolni. Vásároltam már én is olyan széket, ami mintadarab volt. Mivel kettőt szerettem volna venni belőle, a másik bontatlan volt. Tudomásul vettem, hogy a két teljesen azonos szék közül a mintadarabnak kifakultabb a színe. Viszont 20%-al olcsóbb volt. Nekem megérte.
MIÉRT NINCS.MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.01.28. 17:08:01
És képesek az ablakrácson keresztül kihuzigálni a bontottcsirkét? Az ilyen környékről sürgősen el kell költözni!
Egyébként meg a bontottcsirke át se fér a rácson. Az apróbb dolgokat meg be kell tenni egy bőröndbe, úgy kitenni, ha lopós a környék. A bőröndöt csak nem cibálják keresztül a rácson.
Rachaburi 2016.01.28. 17:16:54
cmx85s 2016.01.28. 17:29:09
vizsla_barat 2016.01.28. 17:32:51
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.28. 19:08:49
vizsla_barat 2016.01.28. 19:30:10
nickM 2016.01.28. 20:59:05
nickM 2016.01.28. 21:05:15
nickM 2016.01.28. 21:21:22
Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.01.28. 21:41:04
gio · http://www.napiauto.blog.hu 2016.01.28. 21:53:49
király amúgy, mert én meg ma vettem a MediaMarktban kiállítási darabot :D reméljük, nem hallotok róla :D
atpijkamo123 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 22:11:50
Ha szakszerűen, állva szállították, akkor nem kell várni semeddig. Ha rossz oldalra döntve szállították, akkor a kompresszorból kifolyhatott az olaj, egy órát/napot kell várni, hogy visszafollyon a helyére.
atpijkamo124 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.28. 22:12:53
Nem kell sehova, itt nem lopnak.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.01.28. 22:27:56
Megnézném a sok ablak-zsiráfot, hogy hogy akasztja a körúton az ablakba a csirkefarhátat :D
Ha sok gyökérségre vágyom, küldök majd én is történetet, mert itt mindig lehet számítani az ööö, hát, ... emberekre.
Dikusz 2016.01.28. 22:47:04
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.29. 06:52:36
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.29. 06:53:40
Kiss a gondolkodó 2016.01.29. 11:28:23
vizsla_barat 2016.01.29. 12:46:09
Ahoj- 2016.01.29. 16:39:39
Whirlpoolt meg nem veszünk semmiből nert sz..r.
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.01.29. 22:18:00
Szomszéd?
nickM 2016.01.30. 02:16:27
(Ha szakszerűen szállították _elvileg_ valóban nem, de honnan tudod hogy hozták? Másrészt ha a használati útmutatóban 24 órát írnak, akkor a fentiek alapján a bolt simán lerázhatja magáról a felelősséget.) Mea maxima culpa, ha merészelem felhívni erre az ügyfél figyelmét.
@atpijkamo124: :) Meséljek még?
atpijkamo127 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.30. 02:23:17
Igen, a legrosszabbat feltételezik, hogy pont a rossz oldalra döntötted, hagytad kifolyni az olajat, és mínuszokban tároltad, jól megdermedt. Ha állítva szállították, akkor nem kell várni, bekapcsolhatod azonnal.
És ha megkérhetlek, mesélj még, a történeteket szeretem.
nickM 2016.01.30. 03:15:41
atpijkamo127 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.30. 04:44:21
De mindegy, nem érdekes, nem szóltam, bocsi!
atpijkamo128 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.01.30. 04:45:37
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.30. 07:39:58
enpera · http://c64blog.wordpress.com 2016.01.30. 07:42:22
Semmi bajuk.
A minszk hűtőd meg egy perc alatt fogyaszt annyit, mint az enyém egy nap alatt, de nyugodtan használd azt a szart. A fagyasztójáról ne is beszeljünk hogy milyen és mekkora :)
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.01.30. 11:18:25
Szubrina 2016.02.28. 10:29:29
Vannak egyébként érdekes dolgok, lakótelep, fürdőszoba felújítás, új mosógép. Na most az nem jutott eszünkbe, hogy a mosógép zsinórja nem túlzok, 50 cm. Adott a konnektor a fürdőszoba másik végében, azonban hosszabbítóval TILOS használni. Az ember vesz "kedvezményesen" 100ezerért egy mosógépet és azon nyertek pár forintot a gyártók, hogy rövid a zsinórja, hát ez valami vicc, ja és márkás, nem kínai. Most már ezt is észben tartjuk vásárlásnál.