Tékozló Homár

Feketelista: kinaitelefonjavitas.hu/ Frissült a cég levelével

2016.03.24. 16:09 | Homár Hilda | 64 komment

screenshot_2016-03-24_15_59_52.png

Az url alapján azt hittem, csak egy vicc, de nem. A kínaitelefonjavítás.hu szolgáltatója a yolo kft. Mégiscsak vicc. 

Kedves Homár, 

megosztanám veled a tapasztalataimat a kinaitelefonjavítas.hu oldallal kapcsolatban, hátha más nem szalad bele ebbe a zsákutcába. 

Tavaly decemberben elrepedt az Oppo készülékem kijelzője. Rövid keresgélés után rátaláltam a kinaitelefonjavítas.hu oldalra, ahol pár e-mail váltás után a pontos típus és gyári szám megadása után elvállalták a telefon javítását. December 7-én le is adtam a leadópontjukon, ahol egy másik cég bélyegzője került az átvételi elismervényre. (1.hiba). Várható elkészülésre 3-4 hetet igértek, biztatva, hogy valószínűleg még karácsony előtt készen lesz. 

Eljött a karácsony, megünnepeltük az új évet. Januárban probálkoztam a kapcsolatot felvenni velül, de a weboldalon csak az a felirat fogadott "Jelenleg nem vállalunk semmilyen javítást!". Semmilyen elérhetőség, se telefon, se mail cím. 

A még meglévő címre semmilyen választ nem kaptam. Az átvételi elismervényen szereplő cégnél semmit nem tudnak a dologról, mert "mi csak átvevő pont vagyunk! Sajnos már többen reklamáltak, hogy már ők is így jártak. Ezek után a sokadik e-mailben megjegyeztem, hogy az ügyet átadom az ügyvédemnek.  És láss csodát, két órán belül választ kaptam. Elnézést kértek, de rossz alkatrészt kaptak a beszállítótól, de megrendelték már az újat. Kis türelmet kértek, mert kínai újév van. 

Újra vártam, vártam és még vártam.  A kínai új évi ünnepek is elteltek. A másféle termékeim gond nélkül érkeztek Kínából az új év ellenére. Márciusban újra próbáltam elérni őket e-mailen. Semmi válasz.  Viszont a cégnyilvántartást böngészve megtaláltam, hogy egy más cégnéven egy bemutatótermet nyitottak, ahol átveszik a telefonokat. 

Meglátogattam őket. Az ott dolgozó srác a gondos keresés ellenére sem találta a rendszerben a készülékemet. :-(I Viszont az asztalom lévő szórólapon melyen egy harmadik cég neve szerepelt, találtam egy telefonszámot az eredeti ügyintéző nevével. Itt meglehetősen ingerül beszélgetés során megigérték, hogy megoldják a problémát és visszahívnak. Elismerték, hogy téves típusszámú készülékhez rendeltek alkatrészt. 

Ezek után jött a hidegzuhany. Pár nappal később a futárszolgálattól kaptam egy mailt, hogy hamarosan kiszállítják a készülékemet. Majd mikor átvettem a nem kijavított készülékemet, kaptam a cégtől egy mailt, hogy részükről az ügyet lezárták. :-(

Lehet jönni a kommentekkel, de senkinek nem ajánlom a kinaitelefonjavitas.hu -t. 

Üdvözlettel:

egy átvert ügyfél

UPDATE 20:58

Az üggyel kapcsolatban levelet kaptunk a yolo kft. vezetőjétől, amiben elég részletesen elmagyarázza a céggel és a fenti esettel kapcsolatos miérteket és a hogyanokat, ráadásul nem kibújva a felelősség alól. Értékeljük.

Kedves Tékozló Homár!

Ezúton szeretnék hivatalosan reagálni a 03.24-én megjelent "Feketelista: kinaitelefonjavitas.hu" című bejegyzésre. Kérem, hogy levelemet változtatás nélkül közöljék az eredeti bejegyzéshez kapcsolódóan. Csernai Kata vagyok, a kinaitelefonjavitas.hu honlapot, és a mögötte működő szervizt üzemeltető yolo Kft tulajdonosa, ügyvezetője.

2014 júliusa óta foglalkozunk két SIM kártyás okostelefonok forgalmazásával a DualSimSmartphones.hu címen működő webáruházban. A honlapon keresztül nagyon sok megkeresést kaptunk javítással kapcsolatban, ezért azt a döntést hoztam, hogy szerviz szolgáltatást is indítunk azok számára, akik kínai vagy más néven B-brand alá tartozó okostelefonokat vásároltak.

Sajnos a szervizek többsége ilyen típusok javítását nem vállalja, ill. a kínai telefonokat forgalmazó webshopok szervizei általában csak a náluk vásárolt készülékeket javítják. Mi viszont minden olyan készüléket megpróbálunk megjavítani, amelyhez beszerezhető az alkatrész, függetlenül attól, hogy kitől és honnan vásárolták - így a kínai webáruházakból rendelt készülékek javítását is vállaljuk. Ez ma Magyarországon hiánypótló szolgáltatás.

Szerviz szolgáltatásunkat 2015 augusztusában indítottuk el. Az induláskor saját üzlethelyiség híján egy szerződött partnerünk biztosította a személyes leadási- és átvételi lehetőséget. A náluk leadott készülékek nyilvántartása az ő saját hibajegy kezelő rendszerükben történt, ezért az ügyfelek nem a yolo Kft nevével ellátott munkalapot kaptak - ami egyébként egy általános megoldás a szerviz üzletágban.

Mivel Magyarországon egyre több a kínai importból származó telefon, ezért szervizünk hamar nagy népszerűségre tett szert. Olyannyira, hogy a karácsonyi hosszú szünet miatt annyi javításunk halmozódott fel, amelyek adminisztratív kezelése meghaladta az erőnket. Ezért az év elején átmenetileg nem is vállaltunk több javítást, hogy a hátrányunkat le tudjuk dolgozni.

Látva, hogy az adminisztrációnk nem tudja követni a megnövekedett ügyfélszámot, több változást vezettünk be.

1) Saját jegykezelő rendszert vezettünk be, amelyet a szerviz.kinaitelefonjavitas.hu címen az ügyfeleink is elérnek, és az e-mail címükkel és a munkalap számmal bejelentkezve online nyomonkövethetik a javítás előrehaladását. Ugyanez a rendszer minden státusz váltásról e-mailben is tájékoztatja az ügyfelet.

2) Létrehoztunk egy telefonos ügyfélszolgálatot, amely munkanapokon 9:00-15:00 óra között érhető el telefonon, így ügyfeleink élő szóban is tájékozódhatnak a javítás állásáról.

3) Mivel időközben saját bemutatótermet nyitottunk, az átvételi pontot áthelyeztük egy belvárosi, könnyen megközelíthető helyre.

Az "átvert ügyfél" számára ez érthető módon nem jelent vígaszt, hiszen sajnos az ő javítása beleesett az éppen döcögősen működő időszakba. Tény, hogy az OPPO javítással kapcsolatban több kommunikációs hibát is elkövettünk. Azért, hogy az olvasók objektív képet tudjanak alkotni, megosztom azokat a tényeket, amelyek az "átvert ügyfél" ügyéhez kapcsolódnak.

Előzetes e-mailes egyeztetés alapján vállaltuk a készülék javítását oly módon, hogy előtte a kínai nagykereskedő partnerünktől információt kértünk a szükséges alkatrész beszerezhetőségéről. Ügyfelünk a készülékét 2015.12.07-én adta le, mi pedig megrendeltük a megadott típuszám alapján a szükséges alkatrészt, amely 2016.01.04-én érkezett meg. A javítás során derült fény arra, hogy a csere kijelző csatlakozója nem kompatibilis a készülékkel, amiről az ügyfelet 2016.01.20-án e-mailben tájékoztattuk.

Ezzel párhuzamosan reklamáltunk a beszállítónknál, és kértük, hogy küldjön megfelelő alkatrészt. Ígéretet kaptunk rá, de sajnos a kínai újév előtt már nem kaptunk másik alkatrészt. További levélváltások során ügyfelünk 01.25-én elállt a javítás megrendelésétől, majd későbbi levelében megírta, hogy mégis inkább vár a megfelelő alkatrészre. Ennek megfelelően kerestettük tovább a beszállítónkkal a megfelelő csere alkatrészt, de sajnos azt a mai napig nem kaptuk meg.

Ügyfelünk 2016.03.17-én személyesen érdeklődött az új átvételi pontunkon, ahol az új jegykezelő rendszerben valóban nem talált a kolléga információt a javítás állapotáról - hiszen a javításhoz kapcsolódó hibajegyet a korábbi átvételi pont rendszerében rögzítették. Ekkor telefonon Ügyfelünk azt kérte, hogy küldjük ki a készülékét az angliai OPPO szerviz központba, és valóban ígéretet tettem arra, hogy utána nézek ennek a lehetőségnek.

A szervizben dolgozó kollágékkal egyeztetve azt a döntést hoztuk, hogy nem kívánjuk annak a kockázatot felvállalni, hogy az általunk Angliába küldött telefon elvész, megsérült, vagy bármi más történik vele, és további bonyodalmat okozunk ezzel Ügyfelünknek. Ezért a készüléket a leadáskori állapotába visszaállítva, 2016.03.21-én futárszolgálattal visszaküldtük arra a címre, amelyet Ügyfelünk a készülék leadásakor megadott. A megadott címen a készüléket 2015.03.22-én átvették.

Nem vitatom a felelősségünket abban, hogy ez a javítás nagyon hosszú idő alatt, ráadásul sikertelenül zárult.

Tény, hogy január hónapban az érkező e-maileket nagy válaszidővel tudtuk csak feldolgozni.

Tény, hogy nem küldtünk hetente értesítést arról, hogy továbbra sem kaptuk meg a javításhoz szükséges alkatrészt.

Tény, hogy a készüléket hamarabb adtuk át a futárszolgálatnak, mint hogy Ügyfelünket erről tájékozotattuk volna.

Tény viszont az is, hogy lehetőségeinkhez képest mindent megtettünk azért, hogy a megfelelő alkatrészt beszerezzük, még ha nem is jártunk sikerrel.

Jelen esetből okulva pedig számos intézkedést tettünk (lásd a levél elején), hogy a jövőben a hasonló kommunkációs bakikat elkerüljük.

Néhány sikertelen, és számos sikeres javítással és elégedett ügyféllel a hátunk mögött úgy gondolom, hogy munkánkat a speciális készülékekhez szükséges szaktudással, korrekt módon végezzük. Működési folyamatainkat pedig igyekszünk a tapasztalatok alapján folyamatosan javítani.

Arról, hogy ez valóban így van-e, javaslom, mindenki saját maga győzödjön meg honlapunkat, ill. bemutatótermünket felkeresve.

Üdvözlettel:

Csernai Kata
Dual SIM szakértő
a kinaitelefonjavitas.hu háziasszonya
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.24. 16:13:40

Az iPhone-t lefelejtették a listáról, pedig elég ismert típus.

The Crazy One 2016.03.24. 16:27:04

a honlap üzemeltetője a yolo Kft.
A szerviz üzemeltetője a jancsipisti bt. első hiba megoldva, olvasom tovább...

További magyar hang 2016.03.24. 16:28:09

Vegyél egy újat a veddvelem.hu, akarokegyilyet.hu, nonstopkiarusitas.hu és társainál!

The Crazy One 2016.03.24. 16:31:29

tegnap seggfej voltam én is egy ügyfelünkkel. Ő is ezzel jött, hogy átadta az ügyet az ügyvédjének. Én meg mondtam neki, hogy köszönöm, hogy tájékoztatott, várom hát a jelentkezését. Hallhatóan meglepődött, hogy nem fostam össze magam.

amúgy miért lett hirtelen vége a posztnak? Mindegy, csak kerüljön ki a homárra? Vagy tudunk valamiben segíteni? Rendeljünk neked aliról precíziós csavarnyúzószettet?

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.03.24. 16:34:10

Yolo kft, kinaitelefonjavitas, sírok. Innen már tényleg csak egy verébugrás a szopatjukavevot.hu, de még ennek is lenne piaca ennyi hülye között.

Darth Revan 2016.03.24. 16:40:25

happy endes tortenet, mert legalabb a telefont nem loptak el

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.03.24. 16:44:05

"Lehet jönni a kommentekkel"

Ez most fenyegetés vagy kihívás?

utkereso 2016.03.24. 17:42:06

Konkurenciájuk vagy?
Tiéd a tavolkeletitelefonjavitasbt.hu?

amindenes.blog.hu 2016.03.24. 18:04:11

Már a neve is..tényleg, te mit vártál?

gabors 2016.03.24. 18:04:43

fizetett valamit a posztolo ??? (ha nem akkor meg talan lehet sikeres is es kar sem erte)

vegul is visszakapta a torott cuccott van olyan hogy nem tudjak megjavitani... arra soha nincs garancia

szerviz eredeti allapotot visszaallitotta ingyen visszakapta a telenfonjat es mar felsiker.

Ken Adams79 2016.03.24. 18:17:18

Ez tuti reklám!!! :-)
Eszembe nem jutott volna, hogy rákeressek, vagy megnézzem, van-e ilyen honlap...
Hány kattintas lehetett az elmúlt fél évben?
És az elmúlt 1 órában? :-)
Nagy ötlet, grat annak, aki kitalálta!!!

Kár végülis nem érte, a cég jófej, mert elismerte a hibáját....azt már nem merték beleírni, hogy kopott helyette egy új készüléket....

A negatív reklám is reklám....

Ádám 2016.03.24. 18:25:51

@atpijkamo102: Apti! Kata is a védelmed alatt áll? :):D

sáros_tehén 2016.03.24. 18:31:00

1. ahogy olvasom nem garanciális javítás volt
2. Nem látom hogy fizettet érte akár egy forintot is

Tehát nem fizetett semmit nem kapott semmit. Egálban vannak. Ettől még nincs átverés.

fuszujka 2016.03.24. 18:38:57

"A másféle termékeim gond nélkül érkeztek Kínából az új év ellenére. "

Akkor elég szerencsés vagy, mert kb minden kínai webshopban leállás van akkor...

Burgermeister 2016.03.24. 18:44:10

Ahogy a barátom mondta...Oppo=Szopo.

razer 2016.03.24. 18:52:07

Vadász, több szempontból is.

Arcade Macho 2016.03.25. 00:46:57

@fuszujka: " mert kb minden kínai webshopban leállás van akkor"

Teny hogy kinaiaknal felgyulik a cucc.
Viszont van egypar lerakat Europaban, webshop az meg nem szokott leallni

neet 2016.03.25. 06:52:02

a yolo az olyan, mint a kocsival a fába belerongyoló?

neet 2016.03.25. 06:53:45

A mobiltelefonok amúgy manapság nem azok a nyomogatós játékkütyük, amit a nép a 4/6-oson nyomkod, és ha beszarik, kuka?

Tron65 2016.03.25. 08:22:44

Kedves Csernai Katalin!
Ha nem volna ennyi cége, lehet, működnének is a dolgok.
A kinaitelefonjavitas.hu domain NEM az ön tulajdona, hanem a 2Katica Bt-é.
Tudom, most jön az, hogy az is az öné.
Meg a gyermekazonosito.hu is. Meg a www.dualsimsmartphones.hu. Meg a qrkodfanatikus.hu. Meg a www.qrjewel.eu.
Mindezt egy VIII. kerületi társashát 5. emeletén. Ön több, mint zseni lehet. Vagy mégse?

tejfölbiztosítás 2016.03.25. 08:34:21

@neet: már rég nem nyomogatják... Illetve már a kuka is érintős. Meg ki is dobja magát.@Burgermeister:Mondjuk a Oppo 350 ezres meddija und bd-dvd playája nem túl szoppo.
@Firestarter.18: ez 1 klasszikus, hidegfoljadékoss kihivás. majd meglátjuk jòe az a telókåvé. Igazságbékesség, nézzé a szememben, köccsög, úgy igyad,SZÉPNAPOT.

tejfölbiztosítás 2016.03.25. 08:52:27

@Tron65: az Oppo nem csak a trészegmensben van jelen. A kávés posztot meg olvassa el, uram. A posztokon alapullo allapmüveltség itt allap.

Jöhet a következő poszt - szólt az egysimes gyermek.

Tron65 2016.03.25. 09:00:55

"A posztokon alapullo allapmüveltség itt allap."
A magyar és helyesírás viszont úgy látom nem.
Alapuló, alap, a folyadék az vagy ly vagy j, de semmiképpen nem lj, ezt így ahogy van nem bírom értelmezni: "meddija und bd-dvd playája nem túl szoppo"
Szóval kérem újra: MAGYARUL ha lehetne.
Magyarul beszélő és író magyarként kezdem magam kisebbségben érezni Magyarországon, mert egyszerűen NEM ÉRTEM mit beszélnek és írnak mások.
Vagy csak lemaradtam egy nyelvújításról?

Ádám 2016.03.25. 09:05:05

@atpijkamo102: "Nem Kata, hanem Manyecska"

HÚ, na neee! HOL? Nála "vágod a fát" ?:):D

tejfölbiztosítás 2016.03.25. 09:12:04

@Tron65: nagyon elakadtál, gyermekem. Médialejátszó, idáig megvan? Mely le jácik dvd-t, S blu erey lemezt is. Relatíve sokat lektorálok, valamikor meg kell jelenni a másik oldalnak is. Amellett a sok idiótát csak így birom feldolgozni, elnézését kívánom, hogy karikatúrát állítok agyi tevékenység. Üknek.

atpijkamo102 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.25. 09:35:30

@Ádám: Szerintem Manyinál fürészelni kell.

@Tron65: "lemaradtam egy nyelvújításról?"

Bizony lemaradtál. Észrevehetted volna elsőre, hogy direkt csinálja. Kis agymunka kell a megértéséhez, ne sajnáld.

tettenendre 2016.03.25. 09:36:48

De jo, hogy erre a sok gyoker "allapmuvelt" kommenetelore lehet szurest csinalni !!

Ádám 2016.03.25. 09:47:19

@atpijkamo102: Az biztos!:))) Hosszában! habár talán keresztben rövidebb...:D

Tehetséges ugandai buzi 2016.03.25. 09:48:27

Én is Dual SIM szakértő akarok lenni! (Meg Avon tanácsadónő is!)

Vajon a Műszaki Egyetemen van ez a Dual SIM szakértő szak? Esetleg a GDF-en? Vagy ez valami OKJ-s tanfolyam?

atpijkamo103 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.25. 09:56:10

@Tehetséges ugandai buzi: Bár én mindenhez is értek, a Dual SIM szakértés még nem volt a listámon. Mivel még egyszer se basztam el két SIM kártya együttes használatát, úgy érzem, jogosan veszem fel a listámba.

joska61 2016.03.25. 10:02:24

A választ is olvasva azt mondom, van így, hogy el-elbasz az ember ezt-azt. Ezek megtették, elnézést kértek, fényezték kicsit magukat, mandrót még ha valahogy kárpótolnák, minden szép lenne.

ROTFL Manó 2016.03.25. 10:16:14

@joska61: Ja-ja, nekem is ez jutott eszembe. Ha Kata felajánlott volna a panaszosnak egy ingyen, vagy kedvezményes javítást, szerintem totál happy end lett volna.

ROTFL Manó 2016.03.25. 10:20:32

@atpijkamo103: Most erről Pandacsöki Boborján jutott az eszembe. Ő is mindenhez ért.

Netán távoli rokon? Másodunokatestvér?

ROTFL Manó 2016.03.25. 10:47:47

Hehh, most lebuktál, Róbert!

:-D

Furfangos keresztkérdésekkel kifürkésztem, hogy ki is vagy valójában!

atpijkamo105 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.25. 11:24:00

@ROTFL Manó: :))

Nah, az nayságrendekkel viccesebb nálam.

atpijkamo105 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.25. 11:24:57

(A "nagyságrendek" az homárszlengben olyan 10%-os szorzó.)

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.03.25. 12:00:42

@sarostehen_: Basszus, most esett le, hogy én ettől láttam valami reklámviedeót! Határozottan emlékszem erre a vörös hajra... és hogy röhögtem milyen amatőr szöveg volt a "marketing"! :D

JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2016.03.25. 12:49:39

@sarostehen_: Hol egy ÁSZF - Elérhetőségek - Impresszum (adószám - székhely) akármi "összegyűjtve"... meg totál felhasználóbarát ellenes... szétvan csúszva az egész honlap! Egy normális deisgn - webmotor elférne alá..... áhhh süt róla, hogy amatőr!

fuszujka 2016.03.25. 17:35:47

@Arcade Macho: oké, nem áll le szó szerint, de kiírják, hogy az újév miatt x ideig nem postáznak.

neet 2016.03.25. 18:25:08

@tejfölbiztosítás: akkor simogatják, tapizzák, ilyen tollszerű bazzal bazzák, mittómén, én még ott tartok, h nyomogatok. Nem is kell mondjuk a kinaivackotszerelek.hura mennem vele. Bár menő sem vagyok. Ezen most elgondolkodom....
...
Megvolt. Másban vagyok jó, erre jutottam. De abban nagyon!

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.25. 18:48:29

@neet: "Másban vagyok jó, erre jutottam. De abban nagyon!"

Én is gyorsan tudok batyni. Versenyzünk?

Nick-son 2016.03.25. 18:52:44

Maga a válasz azt gondolom a blog történetének legjobbja. Aki így tud kommunikálni annak vitathatatlan üzleti képességei vannak, aztán hogy a lehetőségek mit tesznek lehetővé, a szándék hova vezet... sok minden benne van a pakliban, a siker is.

A másik ami eszembe jutott, hogy milyen már az az OPPO telefon? Hogy jut odáig valaki, hogy éppen ezt válassza? Én még sose hallottam róla (nem mintha ez bármit jelentene).

Aztán odanézek az asztalomon egy achos telefon lapul... amiről meg biztosan mások nem hallottak :) Pedig ilyen jó készülékem még soha nem volt :)

Nick-son 2016.03.25. 18:57:48

archos akarom írni :)

Shanarey 2016.03.26. 20:20:02

A cég válasza, majdnem korrekt.

Alkatrész ügyben, netán legközelebb ne csak a rendelést küldjék el, hanem a fényképet is amin a cserélendő eszköz jól látszik. Így elkerülhetőek a félreértések.

Ügyfélszolgálat 09-15-ig???? Nem tartom valószínűnek hogy ez a cég összes irodai dolgozójának munkaideje, vagyis ez így nem az igazi. Angliába küldött telefon, vagy egyéb nem szokott elveszni, de ha mégis ezen aggódik akkor fizessen egy picivel többet és akkor a csomagját tracking üzemmódban követheti is merre jár. Ellenben ha a telefon Angliából megy Magyarországra, és nem tracking üzemmódban, akkor az el fog veszni, mert a Magyar Posta, erről híres, ami befelé megy az országba annak nem kis része eltűnik, hacsak nem fizet a feladó a követő funkció okán egy kicsit többet.

Shanarey 2016.03.26. 20:26:11

Dual Sim szakértő, na az meg milyen állatfaj?
Van neki dual SIM telefonja?
Csak azért kérdezem mert akkor én is az vagyok, mert amit használok az egy Xiaomi M1, és nagyon jól teszi a dolgát, pedig a mai telefonokhoz képest elavult.

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.26. 22:10:00

@Shanarey: "Xiaomi M1, és nagyon jól teszi a dolgát, pedig a mai telefonokhoz képest elavult."

2 GB RAM, 16/32 GB tárhely, 720 x 1280??? Mi azon az elavult?

Shanarey 2016.03.27. 00:20:13

@atpijkamo106:

Ami nekem van annak 1GB ram van és 8 giga tárhely

2014 decemberben vettem, azóta már sok jobb telefon is megjelent a Xiaomi-től

Például amit a lányomnak vettem, az sokkal jobb: Xiaomi note 2 prime,2giga ram 32Gb belső tár, +16 giga SD 180p a felbontás és azóta már a legújabb note 5 is kinn van.

Ám én nem az a fickó vagyok aki félévente cserél telefont, ahhoz én nem vagyok elég fiatal és hülye.

Tron65 2016.03.28. 10:30:29

@Shanarey: és TELEFONÁLNI tudsz vele?

atpijkamo106 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.03.28. 11:57:48

@Tron65: Ilyen hülyeséget, már mér telefonálna egy okostelóval??? Az egy kis számítógép, ezer dologra használható, de telefonálásra teljesen alkalmatlan. Mire előbányászod, megfelelően megsimogatod, már rég letette a hívó fél. Telefonálásra ott az ezerforintos eldobható, leejthető butateló. Én is csak a vicc kedvéért próbáltam az enyimel telefonálni. Igen, lehet vele. Oszt ennyiben maradtunk.

Shanarey 2016.03.28. 17:50:46

@Tron65:

Ó igen láttam arról egy videót, hogyan is kell azt csinálni.
:-)

@atpijkamo106:

Én főleg csak telefonálok, nem vagyok az az állandó netkapcsolat kell kategória.

Nem érdekel a facebook és az egyéb üzengetős platformok. Van adat kapcsolatom, és ha szükséges, akkor használom is, de nincs állandóan bekapcsolva.

gabest1 2016.03.28. 21:32:54

yolo kft figyelmébe: www.youtube.com/watch?v=zIa54q4h9jI, ez a csávó már 10+ éve csinál ilyen szervizt, rengeteget mesél a szopásokról, meg ebben a videóban konkrétan arról, hogy miért nem javít androidot.

2016.03.28. 23:55:01

a háziasszonynak üzenném, hogy korrektebb lenne a beszállító szó helyére ebayt írni és létezik expressz porta is, amikor nem kell 40 napot várni a 300 ftos alkatrészre, elegánsabb úgy eladni 30000ért!

szopoklész 2016.03.29. 12:04:28

Dual SIM szakértő!
A semmihez nem értő csaj kitalálja magának. Beszarok. :)

anarch 2016.04.01. 11:59:12

A válasz nem ad választ a következőkre:
* közben cég-csere is volt
* miért nem beszélték meg az átvert ügyféllel, vay legalább mondták meg neki, hogy javítás nélkül visszaküldik neki. Annak ellenére, hogy előtte megegyeztek vele, hogy kiküldik UK-be javításra.