Tékozló Homár

"A standuposok seggében gyönyörködhettünk"

2016.03.31. 16:54 | Homár Hilda | 79 komment

showderklub1.jpg

Na, ki gondolta volna, hogy a humoristákkal mindenhol csak a baj van! Ezúttal nem a Dumaszínház, hanem a Showder Klub felvételén tapasztalt körülmények akasztottak ki egy olvasót, aki úgy túnik, nem szó szerint gondolta a "990 forintot megér, hogy élőben lássuk kedvenceink egy részét" fordulatot. (Mondjuk egy tévéműsornál irreális az az elvárás, hogy nem a látvány lesz a lényeg.)

Kedves Homár!

Ha esetleg azt fontolgatnád, hogy elmész a Symbolba, hogy élőben nézd meg a Showder-klub felvételét, lebeszéllek róla. Hacsak nincs protekciód...

Bónusz Brigád ajánlat érkezett: Showder-klub felvétel féláron. 990 forintot megér, hogy élőben lássuk kedvenceink egy részét - gondoltam, és lecsaptam két bónuszra. "Helyfoglalás érkezési sorrendben" - szerepelt a papíron, a felvétel kezdetét 19.15-re hirdették meg, előtte odatelefonáltam, azt mondták: 19 órától engedik be az embereket.

Háromnegyed 7 körül értünk oda, persze már rengetegen tolongtak a szűk előcsarnokban. Mi is beálltunk a sorba, mint rendes hülyék. Aztán csak néztük, hogy 7 után hol négy, hol öt, hol három - frissen érkezett - embert engednek be, terelik őket, hogy tessék csak, tessék, menjetek. Egy idősebb hölgy emelt hangon szóvá is tette, főnököt követelt, mondták neki, itt nincs olyan. Aztán csak kapott valami huszonéves nyikhajt, akinél reklamálhatott, amiért egyesek egyenlőbbek voltak másoknál - mint ahogy azt megszokhattuk Magyarországon. Fél 8 körül kezdtek beengedni minket, egyszerű kétkezi tintenkulikat. Némi küzdelem a ruhatárnál - hogy ezt miért nem lehetett korábban elintézni???

Végre bejutottunk! Remek helyet kaptunk: képzeljétek el a kör alakú színpadot, ahol 12 óránál áll a fellépő - nos, mi úgy 7 óránál ültünk. Azaz a standuposok seggében gyönyörködhettünk... Már amennyit az előttünk ülőktől egyáltalán láttunk. Ja, volt ott egy kb. 40 centis monitor egy oszlopra szerelve, azon követhettük volna a történéseket, már ha nem takarta volna el teljes egészében egy szerencsétlen, akit meg az oszlop mögé ültettek, így aztán ő csak a monitort bámulhatta. 

A fellépők amúgy jók voltak. Nyilván nem ők  tehetnek arról, hogy a szervezés és a helyszín ennyire szar.

Üdv:

Házisárkány

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 16:57:26

Azt hittem, a biodíszlet kap pénzt, ha végigseggeli.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.03.31. 17:08:30

"féláron. ... , hogy élőben lássuk kedvenceink egy részét"
És? Azt kaptad amit írtak. Láthattad egy részüket. Úgy konkrétan a hátsót. Szó volt arról valahol, hogy az első, vagy az oldalsó részüket láthatod? Na ugyehogyugye!
Amúgy miért itt nyígsz tá'n azt várod fizessük "vissza" neked a 990-et (vagy a felét?)? Küld el a brigádnak, ha érdemi válaszra vágysz.

The Crazy One 2016.03.31. 17:09:45

El kell menni a Véső utcába, a Brigád boltba. Ott kezdetben csak hőrögess egy sort, de ha nem segít, akkor teértilásis földhöz baszod magad. Természetesen visszaadják a kétezer magyar pénzt- nem hiáva van a 100 %-os garancia- amit aztán záros határidőn belül elköthetsz egy újabb kuponra. Ne késlekedj, ma például ultralift HIFU tokakezelésre nevezhetsz be....

FDToth 2016.03.31. 17:21:20

mikor tanulják már meg a naiv emberek h a kuponos dolgoknak kb csak hátránya van, előny ritkán (mennyi olyan kupon van h műszaki cikk vagy szállás -40%, közben meg rákeresve máshol, még olcsóbban is kapod és meg sem vagy bélyegezve, mert kuponos vagy)
Anno szállodában is a kuponosokat máshova ültették, később szólították, stb... ez az ára az olcsó szolgáltatásnak...

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 17:29:12

Mióta zavarja ez a posztroller célközönséget, mikor az előadások egy szép részét a fingós humorok viszik el a hátukon azt és akkor annak örülnek, tehát mi a gond nem értem enter. Ja és derítsék ki hogy regisztráltam fel magam erre a világra, nem én akartam, mégis LEszülettem enter, (követelem).

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 17:35:32

@tejfölbiztosítás: "derítsék ki hogy regisztráltam fel magam erre a világra, nem én akartam"

:))

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.03.31. 18:49:10

déja vu

Mintha pár napja lett volna ugyanez a poszt...

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 18:59:53

Én azt hittem, a közönségnek fizetnek, na nem sokat, olyan 2000-3000 forintot, hogy a tévés felvétel jó fél napját végigseggeljék és unatkozzák.
Ja, de amíg van olyan hülye, aki képes fizetni is értük, addig ...

Joecy 2016.03.31. 19:14:14

@Hátrányos helyzetű kaviár:
Voltam én is felvételem, bár még az 5. évad környékén. Panaszom nincs rá, de egyébként a 45 perces adás felvétele 90 perc. Van az elején 10 perc felvétel nélküli stand-up, ahol egyébként más poénok is hangzanak el, illetve a végén is eljátsszák ugyanezt.
Ismétlem, kb 6 éve volt, szóval lehet változott..

Taxomükke (UK) 2016.03.31. 19:34:44

Mindig minden a pénzről szól.
Kivéve amikor a kakipisiről.
Ja, nem, még akkor is.

cmx85s 2016.03.31. 19:37:02

Nahát, én is kb. két hete voltam egy Showder Klub-felvételen - mi komplett órát vártunk az előcsarnokban. Hideg volt, nem vettük le a kabátot, jött egy öltönyös figura, hogy ott bent le lehet adni a kabátot, aztán visszaállni a sor végére. Hárman voltunk, egy ment a ruhatárba, kettő maradt a sorban.
Rengeteg haver, egyenlőbb ment be, amíg ott fagyoskodtunk, de végül megnyílt az ajtó a pórnép előtt, ekkor már félig volt a terem. Annyi előnye volt, hogy a kamera nem a mi képünkbe bámult.
Előtte a 10 perc bemelegítés, megállás nélkül lement az előadás, 1 óra elteltével kint voltunk.
Ez nem a Brigád hibája, a szervezés kritikán aluli. Most várok pár évet, hátha sokan hirdetik, hogy milyen jó fej a Symbol vezetése, és elég kevesen mennek majd oda ahhoz, hogy észbe kapjanak.

cmx85s 2016.03.31. 19:38:02

Ja, az előadók viszont nagyon jók voltak.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 20:16:35

@Joecy: Ok, kösz a beszámolót.
Én személy szerint tutira nem fizetnék értük, mert kissé messze állnak a stand-uptól. Youtube-on néha belenézek, de sokszor pörgetem a videót. Túl sokszor ahhoz, hogy én ezt élőben is végigszenvedjem, Deplánehogy még fizessek is érte.
A 2000-es évek elején mentem "közönségnek" statisztálni ilyen vetélkedőkben, akkor kaptunk a fél napért 1500-2000 forintot. Mna, innen gondoltam, hogy ilyen tévés majomkodásra élő, értelmes ember be nem fizet.

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 20:20:09

@Joecy: ez az előtte-utána nemfelvétel mi célt szolgál? Lehet, hogy csak én nem értem, de nem értem.:)
@Hátrányos helyzetű kaviár: nevesítenéd ezeket? Kíváncsiságból.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 20:32:42

@tejfölbiztosítás: Szerencsekerék, Legyen Ön is milliomos .. az ajtót egy Dáridó felvétel tette be végleg, bár azért 5000 forintot kaptunk.

Hátrányos helyzetű kaviár 2016.03.31. 21:18:48

@tejfölbiztosítás: ja, az előttét én értem, a közönség bemelegítése. Az utánnát viszont én sem. Gondolom, ez lehet az aktus utáni levezetés :DDDD

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.03.31. 21:30:18

Hülye a postoló! Hülye a H... omár! Hülye vagyok én is, mert olyan helyre megyek dolgozni, ahonnan nem lehet Homározni :D
Szal úgy 8 év Homár után pá egy időre aztán majd leszek :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 21:56:49

@Semmitnemérszakitiltással: Ha szarozna veled a főnököd, fenyegesd meg, hogy Atpij Kamo védelme alatt állsz!

tejfölbiztosítás 2016.03.31. 22:17:05

@atpijkamo120: ne légy hülye, tényleg elengeded? Vissza kell tartanod, 8 év sok idő, 2 kormánnyi idő az! De vajon milyen munkahelyre mehetett? Ez most nagyon foglalkoztat. Én nagyon sajnálom ezt, hogy most ez így és tényleg ennyi időre, gyakorlatilag a keresztvetőmet be is kapcsolhatom. Nagyon szomorú vagyok.

igi001 2016.03.31. 22:17:15

Ajjaj

Má mostmá 2016-ban LE KÉNE SZOKNI AZOKRÓL A KIB@SZOTT KUPONOKRÓL BALF@SZOK

MENJETEK MAGATOKAT ELADNI EGY ÖTFORINTOSÉRT

SZERINTEM NEM VENNE MEG SENKI SE TITEKET, TI FILLÉRB@SZÓ SZ@RRÁGÓKAT

Amúgy meg nem a normál, rendes áras jegyeket engedték be előre?

ui.:

A CSORESZEK EMELKEDETT HANGJA SE ÉR SEMMIT SEM A MAI VILÁGBAN BIZONYOS HELYZETEKBEN

Közösen kellett volna egyszerre betrammolni, mindenkinek, akkor aztán lett volna haddelhadd

semmi életrevalóság b+

én be se mentem volna inkább hagytam volna a 900 forintot és megnéztem volna otthon a tévében

jobban járna mindenki

igi001 2016.03.31. 22:18:47

@atpijkamo120: hogy is volt az, hogy te jóban voltál az elején a Hildával? nincs szavazati jogod csak xólok

sülve-főve együtt voltatok ám

igi001 2016.03.31. 22:21:03

A FŐNÖKNEK MEG NEM NYALNI KELL, HANEM RÁ KELL ŐT TERELNI A HELYES ÚTRA. :)

A fenyegetést meg pont ugyanúgy ki lehet tenni az ablakba mint a jelen esetbeni hangos szóvátevést emelkedett hangot

senki nem fog meghatódni a visítolástól viszont ha 5-6 -kopasz fradistákkal körbeálltátok volna a beengedőket fenyegetően, mindjárt kedvesebbek lettek volna

igi001 2016.03.31. 22:34:13

Lássátok, hogy visszaköszönnek a régi dolgok megint. :D

hiába most ezt élem nem vicces dolog

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 22:39:22

@tejfölbiztosítás: Én is szomorú vagyok. Evvan. Legalább igazoltan lesz távol. Mint Kix mester.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 22:42:16

@igi001: Én soha nem voltam jóban Hülye Hildával! Az elején elárultam neki, hogyan közelítheti meg a célját a Homáron. De soha egy percig se hallgatott rám, levettem róla a kezemet. Belátom tévedésemet, egy karaktert se kellett volna pazarolnom rá.

igi001 2016.03.31. 22:46:07

@atpijkamo120: jóvanna, látod most ezt kell végigélnem, minden régi sérelmem visszaköszön és jól pofánver, ez fájdalmas emlék nekem tudod

Hilda megátkozott de nem adom fel

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 22:49:02

Elhunyt Krencsey Marianne színésznő. A Tenkes kapitánya sorozatban Eberstein Amália bárónőt alakította. "Na de Eghbert! Már megint hogy néz ki?"

Férjével együtt 1966-ban hagyta el Magyarországot, ezután 1968-ban távollétében szigorított büntetés-végrehajtási munkahelyen letöltendő szabadságvesztésre ítélték a haza elhagyása miatt. Tettük 1973-ban elévült ugyan, de az ítéletet csak 1994-ben semmisítette meg a bíróság. 1971-ben megkapta az amerikai állampolgárságot, és 1986 után többször is Magyarországra látogatott.

igi001 2016.03.31. 22:49:22

várjá asszem azon pöccentél be, hogy valamit nem jól fogalmazott valami cikkbe

s hiába oktattad nem nagyon hatott reája csak fújta a magáét és nem ismerte el

igi001 2016.03.31. 22:52:33

mondom, bocsánat de mostanság ezt csinálom ami fáj az visszaköszön

szeretném levezetni máson de nem nagyon megy :D

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 22:52:58

@igi001: Azért is ütöttem, mert a GVTI-nemszakértől hibás baromságait kitette, a javításokat meg nem.

Azért csak gyszer szóltam, hogy hibás a helyesírása, aztán hagytam, mert láttam, hogy javíthatatlan. Meg lehet, hogy a Zindexnél ez a munkaköri leírásban is szerepel.

igi001 2016.03.31. 22:53:44

A poszter azért még csak gyűjtögessen a párnacihájába, hogy ne aludjon nyugodtan.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 22:55:25

@igi001: Üssed Zérót (Tejföl), ő egész ellenálló*, és úgyse érted, mit válaszol.

(* nem partizán, hanem kemény ember)

igi001 2016.03.31. 22:55:41

ilyenkor hogy végignéznék a soron és fényképezném az ott álldogáló embereket csak úgy megalázásképp meg inkább a saját szórakoztatásomra

jobb lenne mint maga a műsor

igi001 2016.03.31. 22:59:26

spirituálisan változok még mindig de már rohadtul unom

öntudatlanul teszem az írást is mintha nem is én írnám, nem szórakoztató a dolog

néha kifejezetten ijesztő

mikor észreveszem magam, hogy már megint azt csinálom amit nem kéne meg mintha nem is én lennék az igi

asszem elmentem inkább tornázni zumbázni

igi001 2016.03.31. 23:02:35

arról álmodtam, hogy még 4 év... :)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.03.31. 23:38:19

A versenyhivatal (GVH) 100 milliós bírsággal "díjazta", hogy a Fressnapf – Hungária Állateledel és Felszerelés Nagy- és Kiskereskedelmi Kft. (Fressnapf) tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott a „25 év szeretete egy helyen” promóciójában.

hvg.hu/kkv/20160331_Atvertek_a_hazi_kedvenc_cicak_es_kutyak_gazdaithttp://hvg.hu/kkv/20160331_Atvertek_a_hazi_kedvenc_cicak_es_kutyak_gazdait

A Médiatanács a TV2-t 856 ezer forintra bírságolta - mert megsértette a társadalmi célú reklámok közzétételére vonatkozó törvényi rendelkezéseket.

A TV2 400 milliót kaszált a fideszes reklámokkal.

hvg.hu/gazdasag/20160211_tv2_kormaanyhirdetes_nmhh_boross_peter

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.01. 00:13:07

@atpijkamo120: Orwell megmondta (méghozzá jó régen), mit kell ezen meglepődni?
Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.01. 00:15:19

@atpijkamo120: Orwell megmondta (méghozzá jó régen), mit kell ezen meglepődni?
Minden állat egyenlő, de egyes állatok egyenlőbbek a többinél.

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.01. 00:16:50

qrvablogmoci!!!négy!!! komment küldésre acc 1 kib*szott üres oldalt, ujratöltelek, komment sehol, beküldöm megen' erre ottanvan kécceris? há'ménemrohaccelakitalálóddal1üt?! :@

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.01. 00:18:24

@atpijkamo120: ez még nem jelent semmit. A messianisztikus hozzáállása majd megoldja ezt a problémát ... szerintem (6) :D

Ádám 2016.04.01. 07:28:47

A Kormos Anettet simán nézném hátulról IS! SUNÁZNÁM....!:)

Terézágyú 2016.04.01. 08:28:25

Az vótmá, hogy Orwell megmondta (méghozzá jó régen), mit kell ezen meglepődni?

joska61 2016.04.01. 08:57:59

Hosszasan lehetne elemezni a posztot. Felesleges. Szerintem tök égő, hogy ha valaki hülye, és még jó nagy hangon ki is hirdeti.

Netuddki. 2016.04.01. 09:02:07

@atpijkamo120: "Azt hittem, a biodíszlet kap pénzt, ha végigseggeli."

Amíg vannak olyan hülyék akik fizetnek azért, hogy a buzi fábri valagát bámulhassák, addig nem fognak fizetni a műsor készítői a "nézőknek".

A beengedés meg sima fidesz mentalitás. Mért lenne másképpen a közpénzből sikkasztott fideszmédiánál, mint mondjuk a választási irodánál? Ha nem tetszik tehetsz ellene, de ha nem teszel akkor meg nem picsogj!

tejfölbiztosítás 2016.04.01. 10:01:40

@atpijkamo120: nem tudom hogy jött, de nekem tetszik a partyzán identitás, hadd legyek már az. Alapelvem, hogy nem szűrök senkit, de ennek a szerencsétlennek mégis sikerült elérni. Máshova küldendő.

igi001 2016.04.01. 10:45:07

hát szürni csak a szerencsétlenebbek szokták azt akikről azt hiszik hogy maguknal szerencsétlenebb

50 komentböl minek szürni

tudom sokak tyúkszemére léptem de aszittem mára ezen túlleptek a népek

hogy még mindig fáj amit mondok arról nem en tehetek az igazság fajdalmas dolog de attól még az

még jó hogy mások nem szürnek tehát a szerencsétlenebbek a szürősök akik saját magukkal b@sznak ki

ezért van a szürő gomb hogy tökön szúrd magad

az vótmá hogy ha 7 órás állásnál inkább oldalt látta a poszter a standuposokat nem a seggüket nézte?

mer nem mindegy hátul oldalt vagy csak teljes hátulról

igi001 2016.04.01. 10:47:58

egyébként meg komolyan mondom tegyétek már túl magatokat rajtam

még mindig fájok nektek hát gáz

nem szèp dolog más hata mögött beszelni a másikról

vesztesek szokása

én viszont mindig tartom a frontot már lassan 10 éve

szerintem meg 1-2 év van addig

igi001 2016.04.01. 10:50:51

aszittem eddig csak szórakoztok de nem

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2016.04.01. 11:25:02

@atpijkamo120: "Férjével együtt 1966-ban hagyta el Magyarországot..."
Ebersteinnel?

Terniak 2016.04.01. 11:52:29

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: @igi001:

@FDToth:

hát nem tudom, hogy ez így helytálló-e, hogy azért, mert kuponnal mész valahová, másként kezelhet a szolgáltató.

Ami kupont én eddig láttam, egyik sem tüntette fel, hogy a kedvezmény egyben azt jelenti, hogy a fogyasztóval máshogy bánhatnának, vagyis korlátozott szolgáltatást kapsz. Sztm ez tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat, lehet ideje lenne ránézni a Tisztelt Szolgáltatók körmére, hogy mit is jelent nekik a kupon. Azt sztm nem jelentheti, hogy a kedvezményért "Másodrendű fogyasztóként" kezel. Vagy ha a szolgáltató számára ezt jelenti, fel kellene előre tüntetni, hogy a kuponárért nem teljeskörű szolgáltatást kapsz. Lehet érdemes lenne lassan felhívni erre a fogyasztóvédelmi hatóság és a Gazdasági Versenyhivatal figyelmét....

FDToth 2016.04.01. 11:58:55

@Terniak:

nincs feltüntetve, de volt egy időszak, amíg én is kuponoztam és nem egy szállásnál fordult elő, hogy 'kuponosként 'kezeltek.
NFH GVV bábszervezet, meg egyébként is kb. megfoghatatlanok a 'bónuszosok'

Terniak 2016.04.01. 12:09:34

@FDToth: erre való a próbavásárlás. kimegy a hatóság embere, megnézi, hogy van-e különbségtétel (várakoztatják-e, van-e különbség a szolgáltatás mennyisége, minősége stb. között). azért ez elég jól tud működni.

persze, el tudom képzelni, amit írsz, hogy így gondolkodnak a szolgáltatók. de ez nem jó, és amellett, hogy etikátlan, sztm törvénysértő is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2016.04.01. 12:15:23

@Terniak: "helytálló-e, hogy azért, mert kuponnal mész valahová, másként kezelhet a szolgáltató."

Nem is tehetne mást. Ott kezdődik, hogy a kuponostól kéri a kupon bemutatását, ami nem-kuponossal nem fordulhat elő.

scsaba1 2016.04.01. 12:28:58

@joska61:

Meg olyan igazi fillérbaszó olcsójános. Extrakedvezményes 990 Ft-ért mire számított.... Már itt kilóg a lóláb, hogy valami nem kóser az egészben.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.04.01. 12:39:01

a rondákat a szélére ültetik, a szépeket középre.
szegény pószter örüljön, hogy beengedték.

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2016.04.01. 19:44:40

Mondjuk azért ha körben van a közönség, akkor illene az előadónak is néha fordulnia, és nem mindig ugyanarra nézni.

agresszív kismalac · http://kismalac.blog.hu 2016.04.01. 22:36:49

Mondjuk, Dombóvárinál pl. mindegy, hogy seggel, vagy arccal van előre. :-/

atpijkamo125 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.01. 22:39:02

@agresszív kismalac: :)) Megint megnevettettél. Nagy hiány van itt rád, Hilda holokausztot csinált.

Potpolett 2016.04.02. 09:48:02

"Aztán csak kapott valami huszonéves nyikhajt" most irigy, mert ő nem vitte semmire 40 évesen, vagy mire nyikhajozik? csak a bölcsek tanácsa lehet főnök a helyeken vagy mi?!

ptspts 2016.04.05. 15:59:08

Szerintem teljesen jó, ha a kuponosok más szolgáltatást kapnak, mint a teljes árat fizetők. Az is jó, hogy a legjobb helyeket ismerősök kapják meg, azokra nem lehet jegyet venni. De az nem jó, hogy mindehhez azt az előzetes tájékoztatást adják, hogy ,,helyfoglalás érkezési sorrendben''. Valószínűleg nem lett volna Homár-poszt, ha a kupon adatlapján pontos lett volna a tájékoztatás.

A standupos posztoknak örülök, el tudtam dönteni a posztok alapján, hogy nem veszek jegyet Magyarországon standupra, hanem inkább felvételeket nézek és hallgatok az előadásokról. A lejátszást akkor indítom, amikor akarom (nem kell fél órát várakoznom), és kedvemre gyorsíthatom és léptethetem.
süti beállítások módosítása