Az eset valószínűleg úgy történt, hogy a levélírónkba egy pillanat alatt beleszerelmesedő biztonsági őr (mondjuk Attila) odasasszézott az információban Katikához, akivel amúgy is jóban van, elhomályosult tekintettel elővezette neki, hogy a Nő, az Igazi, a Nagy épp most vett egy sarokgarnitúrát, és ő, Attila soha többet nem fogja látni ezt a tüneményt, hacsak Katika meg nem szánja, és akkor Katika kinyitotta a házhozszállítási megrendelőt, és elment meginni egy kávét, és az egész nem is tűnik gáznak, hanem inkább romantikusnak - kivéve, ha Ámort kipenderítjük a történetből. Mert ez esetben arról van szó, hogy egy cégnél visszaéltek egy adattal, a panaszra pedig mégcsak nem is reagáltak.
Tisztelt Szerkesztőség!
Az alábbi panaszlevelet küldtem a Kikának, melyre ezidáig nem kaptam választ. Név nélkül jelenjen meg légyszi, ha megjelenik. Köszi
Tisztelt Kika!
Régi vásárlójuk vagyok, gyakran járok áruházukba vásárolni és eddig minden esetben kedves és segítőkész személyzettel találkoztam. Most azonban olyan dolog történt velem, amely igencsak felháborított és ennek szeretnék hangot adni.
Tegnapi napon, 2016. április 4-én, a délutáni órákban vásároltam egy sarokgarnitúrát a Lehel úti áruházukban, amelyet házhozszállítással rendeltem meg. A kasszánál való sorban állásnál feltűnt, hogy a biztonsági őr feltűnően bámul, majd fennhangon odaszól, hogy Ő ’szerelmes’. Ez persze kellemetlen tud lenni, de alapvetően nem ezzel volt a problémám.
A kasszától való távozás után kisétáltam a villamosmegállóba, amely egy körülbelül 2 perces út és ekkor láttam meg a telefonomon, hogy az úr bejelölt egy közösségi oldalon és üzenetet is küldött, melyben az állt,hogy mivel nagyon tetszettem neki, de nem mert megszólítani, ’lepuskázta a nevem’ valahonnan, gyanítom egy olyan felületről, amelyen a nevem, számom és a lakcímem is szerepelt.
Meglehetősen aggályosnak tartom, hogy az adatkezelés ezek szerint ilyen felelőtlen módon történik Önöknél, hogy egy külsős (?) munkatárs ehhez bármikor hozzáférhet, adott esetben pedig élhet/visszaélhet vele, amikor úgy tartja kedve. Mi van akkor, hogy ha a lakcímemet is lepuskázta, esetleg a bankkártya adataimat? Továbbá ha a többi kolléga sem lett megtanítva az adatok bizalmasan való kezelésére, akkor mire lehet még számítani? Fogyasztóként alapvetőnek tartom a személyes adataim védelmét és azok biztonságos kezelését valamint rendeltetésszerű és kizárólag ügyintézés céljára való felhasználását. Ezért tartom messzemenőkig felháborítónak és aggályosnak az ügyet.
A probléma mielőbbi orvoslásában reménykedem.
Üdvözlettel,
UPDATE
A posztot elküldtük a Kikának, akiktől az alábbi választ kaptuk:
Kedves Homár,
mivel rendszeresen olvassuk blogjukat, az eset közzététele másnapján azonnal felvettük a vásárlóval a kapcsolatot és elnézést kértünk a személyét ért sérelemért. Partner cégünk alkalmazásában álló biztonsági őr felelősségre vonása szintén megtörtént, áruházainkban ez az őr a továbbiakban nem teljesíthet szolgálatot.
Üdvözlettel
Bakó Ádám cégvezető
Az utolsó 100 komment: