Tékozló Homár

Kidobták a laptopozókat a postáról

2016.04.22. 16:07 | Homár Hilda | 105 komment

magyar_posta_1_1_1.JPG

Féltékeny a posta az internetre vagy mi?

Sziasztok,

Első alkalommal írom meg a panaszom, mert ritkán dühít fel ennyire ami történt, de mivel itt nem csak ellenem, hanem családom nyugdíjas tagjaival szemben történt az eset, egy Postahivatalban, nem bírom tétlenül hagyni a dolgot. Történt ugyanis, hogy a postai biztonsági őr, egy túlbuzgó, magát mindenhatónak képzelő biztonsági őrként dolgozó nő, távozásra szólított fel minket a Posta ügyfélvárójából csak azért, mert laptopon meg akartunk valamit nézni.

A rövid, de annál felháborítóbb történet úgy kezdődik, hogy legjobb barátommal és a feleségem nyugdíjas szüleivel mentünk be a postára, hogy elintézzünk nekik egy ügyet a Postán. Sorszámot téptünk, majd elintéztük a dolgot.

Miután végeztünk, meg akartunk valamit nézni az interneten, ezért a váróba kihelyezett asztalhoz leültünk, felhasználva az ügyfeleknek kihelyezett székeket és elővettem a laptopomat. Éppen hogy csak bekapcsolt a laptop amikor oda lépett hozzánk a biztonsági őr, és felszólított a TÁVOZÁSRA, azzal a váddal, hogy mi nem vagyunk a Posta ügyfelei, és ne folytassunk tárgyalásokat a Posta területén. Még arra sem engedélyezett időt, hogy befejezzük annak megnézését az interneten amit szeretünk volna, AZONNAL távozni kellett, gyakorlatilag ki lettünk dobva a Postáról. Mindez Budapest V. kerületében a Bajcsy Zsilinszky út 16. szám alatt található Postán történt!

Kérdem én, miért van ügyfélváró, oda miért nem lehet leülni, miért tesznek ki asztalt, ha azt nem lehet használni? Miért dobnak ki egy nyugdíjas házaspárt, mert leülnek az asztalhoz a Posta váróban?

Miért nem számítunk a Posta ügyfeleinek miután elintéztük amit akartunk? Vagy ha befizetünk egy csekket kötelező távozni? Onnantól már nem vagyunk ügyfelek? 
FELHÁBORÍTÓ az eset.
Üdvözlettel,
P. György
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.22. 16:15:42

Az ilyen posztoknál, amikből az derül ki, hogy a poszterrel szemben egyértelműen indokolatlan atrocitás rörtént, ha a másik felet is meghallgatjuk, ki szokott derülni, a hogy a poszter néhány fontos előzményt kihagyott.

Nyilván beírtak a vásárlók könyvébe, érdekelne majd a Posta válasza.

zdanee 2016.04.22. 16:21:59

Állami intézmény. Örülj, hogy nem lövetett közéd. És ha a laptopodba szarik, akkor mi van? Majd legközelebb nem a postán adod fel a csekket, levelet? Hát? Haha!

Amúgy én nem sunnyogtam volna el. Nem lökdöshet ki, illetve de, de onnan, hogy hozzád ért feljelentheted és ott a biztonsági kamera, esetleg nagyi kezébe nyomod a telefont, hogy tessék a Mamának ezt most felvenni!

The Crazy One 2016.04.22. 16:30:26

"...miért van ügyfélváró?..." Ez az alapkérdés: nyilván nem laptopozásra...

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.22. 16:35:01

@The Crazy One: Nyilván kint volt a "laptopzni tilos" tábla. A laptopozás nagyon veszélyes, és más emberek érzéseit sértheti.

RnYk 2016.04.22. 17:45:53

Szerintem az lehetett, hogy a nyugdijasokon elso korben Batz papucs lehetett ami megzavarta a bizti ort mert a laptop pedig az unoka levetett regi gepe volt halalfejes matricaval.

Na ha ez nem volna eleg akkor a gep operacios rendszeret a kovetkezokeppen tudom elkepzeli:
1, Windows XP - mivel erre mar nincs tamogatas ezert tudvelevoleg hemzseg a kartevoktol amik behekkelik magukat a posta wifijebe es vilaguralomra tornek.
2, Linux - ez esetben a nyugdijasok hekkelik be magukat a posta rendszerebe amin keresztul vegul vilaguralomra tornek.

Egy felelos biztonsagior nem engedhette ezt.

sáros_tehén 2016.04.22. 18:16:52

Hagyma által imádott amerikában történt meg az alábbi történet.

Társaság elment vásárolni, és igénybe vette az áruház parkolóját. Miután a frissen vásárolt termékeket berakták a kocsiba rájöttek hogy az út másik oldalán lévő boltba is be akarnak nézni. Átsétáltak, de mire visszaértek, már elszállították a kocsit, mondván, a vásárlás után már jogtalanul használták az áruház parkolóját. Az baromira nem érdekelte az áruházat, hogy:
1. a parkoló max 20% volt foglalt
2. előtte 30 perccel kb 100USD költöttek el abban a boltban.

FDToth 2016.04.22. 18:20:39

Jezus... Hulye a posztolo: ha vmit meg akar nezni (pl posta honlapja), kerdezzen, ne laptopozzon, mert nem tudnak leulni a tobbi ugyfelek. Meg okostelo...

Ádám 2016.04.22. 18:20:46

@sáros_tehén: napi kapcsolatban állsz a barommal? :)

sáros_tehén 2016.04.22. 18:22:40

@Ádám: Nem. Ismerős mesélte ezt a történetet.

gabors 2016.04.22. 18:53:27

@sáros_tehén: ez sok helyen igy van autolopos hienak ott varnak (nem mindig) ... de ki van irva hogy CSAK XY uzletben vasarlok hasznalhatjak a parkolot ... ebbol csinalnak komoly penzt ez akar $300 is fajhatott ... ezek magan parkolok az uzlete es kesz !!!

nem tudhatjak hogy 10 percre vagy 10 orara akarod otthagyni a kocsit ... ha vissza is ernek ha mar felemeltek a kocsit de meg el sem vittek mar az is kb ugyannnyiba kerul.

Szabalytalanul parkolokat meg a rendorok viszik el (helytol fuggoen az sem olcso)

amindenes.blog.hu 2016.04.22. 19:11:31

Vigyél gamer laptopot, a bírja a gyűrődést.

gabors 2016.04.22. 19:11:50

allamositani a gecibe es hozzacsatolni a NER-hez ! (akkor is ki fogjak dobni a posztolot, de legalabb nemzeti modon/alapon)

Mr.paksimogyoró 2016.04.22. 19:22:21

Jó ez a poszt, legalább rájöttem, hogy a posta szót nagy P-vel kell írni.

Antalbaba 2016.04.22. 19:58:12

@gabors: előbb gúzsba kötik "nemzeti" szalaggal, azután jöhet a forró ólom és az izzó vastrón;-)))

neet 2016.04.22. 20:09:45

Arra emlékeztek, amikor a lidl (?) parkolójában parkolt valaki az őr szerint indokolatlanul hosszú ideig, abból milyen lfesmob eltt?

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.22. 20:53:13

@sáros_tehén: "Átsétáltak"

GYALÓÓÓG??? Megérdemelték a büntetést. Ott mindenhova kocsival kell menni!

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.22. 20:56:05

@neet: "Arra emlékeztek, amikor a lidl (?) parkolójában parkolt valaki az őr szerint indokolatlanul hosszú ideig, abból milyen lfesmob eltt?"

1917-ben már volt Oroszországban Lidl??? Abból lett a bolsevik forradalom?

gabors 2016.04.22. 21:54:47

ingyen wifit akartak lopni !!! meg is erdemlik hogy kidobtak oket (ha mar lehet a posztolot is ....)

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.04.22. 22:38:03

Szerintem pedig a probléma ennél sokkal egyszerűbb. Atpi rátapintott a lényegre, de nem fejezte be a gondolatot. Egyrészt, a másik fél valószínűleg ki tudná egészíteni a történetet. Másrészt, a poszter jól látja, miután elintézte a dolgát, legyen szíves távozzon, mert az ügyfélváró nevében foglalja a funkcióját. Ő már túl van mindenen, tehát valóban nem ügyfél (vagy mire gondolhatott a költő, 2-án befizette a csekkjeit, akkor 30-án is nyugodtan lemehet netezni, mert (a) a szolgáltató nemfizetés miatt kikapcsolta, (b) nincs is előfizetése? Mellesleg tőőők LYóóó kerülgetni a vén nyuggereket (qss, tudom leszek én is) ott kóvályognak, trécselnek mert nincs jobb dolguk. Húzzanak ki a parkba, ott cseverésszenek. Arról nem is beszélve, hogy több is nagyot hall (kvázi majdnem süket), ennek eredményeként ... nem jut eszembe, mi a suttogás ellentéte? na pont azt csinálják. NEM VAGYOK RÁ KÍVÁNCSI, HOGY KI-KIVEL-HÁNYSZOR-MEDDIG.
Kedves P Gyurcika, NEKEM NINCS JOGOM NORMÁLIS KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT ÜGYINTÉZNI? Mellesleg _az_ az asztal nem azért van, hogy oda kitelepüljetek netezni, hanem ha az egyszeri ügyfélnek valamit ki kell töltenie (például tértivevényes papírt), LEGYEN HOL! Ugye hogy nem rakétatudomány. Nektek meg jogotokban áll OTTHON (tudod, ahova aludni/tvzni/zabálni jársz), MÉG INDULÁS ELŐTT megnézni amit akarsz. És még ez sem rakétatudomány.

Sandor Akarki 2016.04.22. 22:43:51

Rezzenéstelen arccal kellett volna tépni egy új sorszámot és visszaülni.

Sandor Akarki 2016.04.22. 22:47:55

@gabors: Nem szüntetik meg, mert végtelen mennyiségű pénzt lehet kilopni belőle és több ezer káder ül benne jó pozíciókban.

gabors 2016.04.22. 23:32:24

@Sandor Akarki: "Nem szüntetik meg, mert végtelen mennyiségű pénzt lehet kilopni"

nem mondtam hogy szuntessek meg csak csatoljak a NER-hez es mondjuk Magyar Posta helyet hivjak Nemzeti Postanak .... de vannak mas otleteim is 72 Varmegye Posta vagy Wass Posta ilyesmik... ezzel mindent megoldananak arrol nem is beszelve hogy egy ket csokos mennyit kereshetne az uj cimerek/belyegzok/logok/egyenruhak megtervezesevel es legyartasaval ... (trade marke)

Tomasz_a_gozmozdony 2016.04.23. 00:11:16

Teljesen eletszeru, hogy egy nyugger hazaspar, miutan kifizette a jupiszi szocialis csomag csekkjet, leul LAPTOPOZNI a posta ugyfelvarojaba. Mennyi elozmeny lett elhallgatvba??

Tomasz_a_gozmozdony 2016.04.23. 00:14:51

A tortenet a kovetkezo: a vej vett (vagy vetetettt) maganak egy mekkbukot felmisiert, elkisertek az anyosekat a postara, mert nem tudtak befizetni a laptop torlesztojet a cetelemnek. De miutan vegeztek, jampiskodni kellett vele, amit a bizti or rossz neven vett. Ennyi.

gabors 2016.04.23. 06:19:34

akkor ez lesz a hetvegi ...

meghalt Prince !!! csak ez van minden csatornan ... ki a f@sz ez Prince ???

Dezsike 2016.04.23. 09:28:01

Az ügyfélváró azért van, hogy miután sorszámot téptél legyen hol kivárd a sorod. Miután elvégezted a dolgod már nem vagy várakozó ügyfél (hacsak nem tépsz gyorsan egy másik sorszámot), így jogosan raktak ki. Bár ez csak elmélet.

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2016.04.23. 14:08:02

@atpijkamo97: Szerintem hihető a történet. Engem egyszer azért dobott ki a postáról az őr sorbanállás közben, mert megszólalt a telefonom, és fölvettem. (Nem, nincs kiírva, és ha kiírnák, akkor is faszság, ezzel az erővel akkor tiltani kellene az egymással beszélgetést is.)

gabors 2016.04.23. 14:36:52

@bm613: ez teljesen jogos ha mar betetted a lapad a postara akkor koncetralj arra amit ott akarsz csinalni... vezetes kozben sem lehet felvenni a telefont.

telefonalni otthon vagy az irodaban kell mashol minek ... a regi szep bekebeli idokben erre valo volt a telefonfulke most is beveztenem utalom amkor a vonaton valaki vegig a telefonjan beszel 45 percig egyhuzamban ... mar nagyon gondolkodtam hogy "szerzek" egy mobil zavarot (szerintem nem lehet tul nehez osszerakni egyett) de inkabb vettem egy autot es most hanyagolom a tomekozlekedest ...

bm613 · http://izland2009.blog.hu 2016.04.23. 14:40:08

@gabors: Szerinted a sorbanállás ugyanolyan koncentrálást igényel, mint a vezetés? Nem rossz...

Advanced Flight 2016.04.23. 15:32:23

@bm613: Szerinted a sorbanállás ugyanolyan koncentrálást igényel, mint a vezetés?

lehet, hogy neki igen :-)

Advanced Flight 2016.04.23. 15:43:00

Egyébként a posztercikizőknek jelezném: ideje lenne a szoci reflexektől megszabadulni. A Magyar Posta Zrt. nem hivatal, nem kormányszerv, hanem egy kibebaszott magánszolgáltató, egy cég, mint a hiper, a cipőbolt vagy a bank. És ha bemész a területére, ügyfél vagy. Akkor is, ha meglátod a sort és sorszámtépés nélkül elhúzol, mert nincs kedved 2 órát sorban állni. Akkor is, ha már befizetted a csekket, de szeretnéd még nézegetni a kipakolt bóvli szarokat vagy a sorsjegyeket. Vagy csak ránéznél a laptopodra.
Ha ez a sztori tényleg így történt, ahogy leírták, akkor a poszter teljes joggal háborodott fel.

gabors 2016.04.23. 17:39:49

@Advanced Flight: en nem jarok postara foleg nem Magyar Postara (postara csak az adobevallas miatt megyek egyszer egy evben)

amugy errefele sok helyen ki van irva hogy amig sorban alsz mellozed a mobilt (mert esetleg IRRITAL masokat es parasztsag is amugy) sot egy csomo "allami" intezmenyben mint otthon kormanyablak/polgarmesteri hivatal/anyakonyvezeto/birosag es hasonlok meg egyenesen TILOS mobilt hasznalni (beszelgetni nem jatszani lehet vele)

gabors 2016.04.23. 17:41:31

@Advanced Flight: "Egyébként a posztercikizőknek jelezném: ideje lenne a szoci reflexektől megszabadulni. A Magyar Posta Zrt"

ideje lenne allamositani a gecibe!!!! mint mar irtam (amugy valami hivatal mert parlament titkositotta a hogy mire hogyan kolt)

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.23. 18:28:02

@Advanced Flight: Még a legjobb étteremből is kibasznak egy idő után ha befejezted a kajálást, pedig kicsit kulturáltabb hely, mint egy posta. Azért mert befizettél egy csekket nem váltottál napijegyet az egyik fotelra, hogy ott héderezzél estig.
Amúgy úgy érzem érdekes lenne meghallgatni a másik felet is, mert mintha hiányozna pár információmorzsa a történetből.

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.23. 18:30:14

@Advanced Flight: Ja, és pont azért, mert magánszolgáltató mondhatja azt, hogy ha elintézted a dolgod, akkor húzzál kifelé az épületből. Majd ha neked lesz egy postád, akkor ott majd lehet ücsörögni, kávézni meg laptopozni napestig.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.23. 19:43:47

@Taxomükke (UK): "@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2: Nem rakétatudomány, hanem atomfizika."

Nem rakétatudomány, nem atomfizika, hanem agysebészet. Na.

Ádám 2016.04.23. 19:52:59

Holnap nagy eső várható. Vajon nyitva lesznek a posták? Ma elég jól lesültem, ezért be kéne ülni egy hűvös postára pl. gózni...:)

Advanced Flight 2016.04.23. 20:03:10

@gabors: és itt ki volt írva, hogy tilos laptopozni?

gabors 2016.04.23. 20:08:10

@Advanced Flight: Szomoru (egy kicsit) hogy ezt ki kell irni !!!

Advanced Flight 2016.04.23. 20:08:19

@Firestarter.18: háppersze....voltam már étteremben egy pár (száz)szor, legtermészetesebb dolog, hogy fogyasztás után még akár egy órát is elüldögélhetsz, pláne, ha nincs nagy pörgés és nem foglalod a helyet. Vagy te olyan helyekre jársz, ahol a pincér a nyakadba liheg és ahogy letetted a villát, már tolja is a számlát a képedbe? az már a te bajod, bocsi.....én még ilyet nem tapasztaltam.

neet 2016.04.23. 20:09:35

és az megvan, h a hajléktalan úgy tesz, mint aki sorbaállt, majd leül, és bentről nézi a hóesést és bűzlik? ő kidobható? a laptopozó is lehet, h büdös volt
én a fokhagymazabálókat csapnám ki mindenhonnan
mindig egy ilyen mögött állok, és mindig forog és szuszog, fúj
vagy magamba kéne néznem, mert belőlem jön, csak nem tűnik fel..?

neet 2016.04.23. 20:11:09

@Advanced Flight: a McD's olyan, h ne marasztaljon soká, legyen prögés
direkt idegesítőek a színek is, egyszer olvastam erről, szemszadi piros-sárga, stb
lehet a fenti user ezeket ismeri mint étterem?

Advanced Flight 2016.04.23. 20:13:15

@neet: meglehet. De egyébként onnan se tesznek ki, üldögélhetsz napestig.

neet 2016.04.23. 20:13:40

@Advanced Flight: én anno, megboldogult lánykoromban szerettem a mozikban tovább ücsörögni, mint a Nép. A tömeg valahogy mindig azt érezte, fel kell pattanni, ahogy elindul a végefőcímzeen, én meg még olya jól elücsörögtem (volna), átgondolva a láttotakat, áthangolódni a való világra (már ha ki bírt zökkenteni egy jó film), és pl a Jackie Chanes poénokról is sokan lemaradtak a végén...kirohanók.

neet 2016.04.23. 20:18:24

@Advanced Flight: hát ha aktívan nyelvtanárkodsz bent... nem olvastad régen a homárt? kidobták szerencsétlent, mert nem volt hová mennie korrepetálni vagy valami ilyesmi :))

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.23. 20:20:55

@gabors: "utalom amkor a vonaton valaki vegig a telefonjan beszel 45 percig egyhuzamban"

Én szoktam neki válaszolni, mintha hozzám beszélne. Tényleg velem szembefordul, felém beszél, nem tudom megállni. Komoly pofát vágok, csak magamban röhögök a zavarán.

"Egy nyilvános WC-én voltam, épp csak leültem, mikor a mellettem lévő kabinból valaki megszólalt:
- Hogy vagy?
Kicsit zavartam feleltem:
- Köszönöm jól!
- Milyen volt a napod?
- Ööö... igazán nem panaszkodhatom.
Mire megkérdezte:
- Átjöhetek hozzád?
Idegesen ráfeleltem:
- Most most nagyon el vagyok mással foglalva...
Az a valaki hallgatott, majd így szólt:
- Figyelj, le kell tennem mert egy idióta a másik kabinból válaszol az összes kérdésemre."

Advanced Flight 2016.04.23. 20:23:02

@neet: a bűzlő hajléktalan felszáll a buszra (természetesen jegy nélkül), végigutazza a járat teljes hosszát, elfoglal két ülést, bónuszként még oda is hugyozik, és senki nem bassza ki onnan. De egy átlagjózsit, aki két percre leül megnézni valamit a laptopján, MIUTÁN igénybe vette a szolgáltatást, azt okvetlenül ki kell baszni az utcára. Pedig vélhetően semmi nem is tiltotta előzetesen, hogy használja a laptopot.
És itt sokak szerint ez mennyire rendben van.

Most mondjam, hogy ezért tart itt ez az ország? XD

neet 2016.04.23. 20:28:28

@Advanced Flight: minden szavaddal egyetértek
de hol húzod meg a határt? ha sak egy kukaszámlát adott fel és tiszta, 5 percet maradhat?
ha tértis ajánlottat express, de szakadtka, 3 perc? stb-stb stb

neet 2016.04.23. 20:51:51

Sorszámot téptünk, majd elintéztük a dolgot.

Miután végeztünk,
na, EZÉRT dobták ki őket :)))
bocs poszter, nem hagyhattam ki... xd

gabors 2016.04.23. 20:55:22

@Advanced Flight: ": mert? " mert mint valaki irta egyelore a Posta egy magan ceg (allamositani a gecibe) igy azt csinalnak amit akarnak ha nem laptopozhatsz szerintuk akkor nem ... McD... vagy Starbax is azt csinal amit akar MAGAN cegek meghatarozhatjak hogy .... te megengeded barkinek hogy beuljon a te sajat szobadba laptopozni ???

Naugye !!!

allamositani a gecibe es akkor kozszolgaltatas !!!

gabors 2016.04.23. 20:57:48

@atpijkamo97: ez jo !!! koszi meg jo hogy lenyeltem a sort mielott a posztodhoz ertem .... ilyen barmok nalunk is vannak pedig van direkt "suket" szoba minden emeleten pont azert hogy magan hivasokat is lehessen csinalni munkaidoben... de a parasztja inkabb a budiban telefonal ...

gabors 2016.04.23. 21:02:31

@Advanced Flight: "Most mondjam, hogy ezért tart itt ez az ország? XD "

valoban ezert tart itt Mo- mert ilyen barom cegek vannak ... de meg kell erteni hogy egy magan ceg ugy mukodik ahogy akar ... (paraszt modon akkor is) ....

normalisabb helyen ezt siman "elturi" a ceg mert ugyfeloriented ... ha erted ???

ettol fuggetlenul a Magyar Posta ugy hatarozza meg az ugyfelvaro asztalat ahogy nekik tetszik (meg ha barmok akkor is )

Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.04.23. 21:26:56

@Advanced Flight: Sikerült megragadnod a mondandóm lényegét.
Nyilván nem fognak vasvillával kikergetni, de ha a desszert után fél/egy/másfél órával a pincér megkérdezi, hogy "Hozhatok még valamit/Minden rendben van?" akkor igazából udvariasan arra céloz, hogy jó lenne ha elhúzna már a kedves vendég.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.23. 21:48:55

@Advanced Flight: "@gabors: és itt ki volt írva, hogy tilos laptopozni?"

Az nem. De van ahol ki van írva, hogy "No smoking", azaz alkalmi felöltőt nem szabad ott hordani.

gabors 2016.04.23. 22:34:56

@atpijkamo97: ez erdekes ... par eve (5-10) starbucks azt csinalta hogy mnden konnektort amit leulos helyeken el lehetett erni ki-kotottek .... (azelett nem volt igy) ...tovabbra is volt ingyen wifi de nem birtak ott lenni 6 orat a balfaszok !!!! erre ra-alltak a konyvtarak is ... (en hulye nekem van 3 aksim a laptohoz 24+ birok ki ... Sandy megtanitott mit kell csinalni ... a prius-omban is van inverter !!)

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.23. 22:41:20

@gabors: Két közeli trafó között a 10 kV-os kábel hibás volt, sokáig évente 2-3 alkalommal elment az áram, akkor vettem invertert, órákig ment a kocsi járó motorral, a levegőbefúvás elé kellett tenni, különben túlmelegedett. Vagy 5 éve megjavították, azóta nem vettem elő. Mikor kihúzta az UPC a kábelt, belecsákányoztak, a 10 kV-osba, aztán elegánsan betemették. Ott rozzsdásodott sok évig, míg átrohadt, és kezdett szakadozni.

gabors 2016.04.24. 02:30:15

@atpijkamo97: normal kocsinal az inveter nem a legjobb megolda mert generator (a szijjal hajtott) elegge megvisel barmit ami egy normal haz ellatasahoz eleg. meg igy is talan jobb mint a sima ketutemu generator.

nalam a prius meglehetosen jobb hatasfoku... most csak a 12-13V-os koron van ahol a max 1Kw mert garancia alatt nem akarok a magas fesz korhoz nyulni ... onnan mar 3-3.5Kwot lehet kihozni ami mar eleg egy teljes hazhos (odafigyelve) ...

gabors 2016.04.24. 05:08:11

@gabors: csak hogy folytassam magam ... szoval a prius (mas auto is) arra van kitalalva hogy lehetoleg jo hatasfokkal lehetoleg nem tul zajosan energiat csinaljon....

vagyis katalizator van a seggukben (nincs karbon monoxid ami megol) kevesebb NOx stb ... DE egy normal kocsinal az "alternator"/dynamo es egy csomo mas dolog viizpumpa is szijjal hajtott a benzinmotorrol (A/C) is Prius-nal ami nekem van minden elektromossan hajtott es NEM a 12V-s aksirol hanem a nagyfesz akku-rol (amikor a kocsi bekapcsolt allapotban van) ...

na itt van ahol lehet ertelmesen megtakaritani ... es ezert JOBB mint egy sima generator ... mert az rofog akkor is ha 0 teljesitmenyt kell leadnia ...

nem tudom ertheto-e ...

a Postat meg ideje lenne allamositani a gecibe es Matolcsy ala rendelni hogy 1000 evre titkositva legyen mire/kire koltik a penzt

gabors 2016.04.24. 13:43:43

@Advanced Flight: "tilos laptopozni? "

ez kb ugy hangzik mint baszni/korbacsolni/kopkodni... stb az sincs kiirva es megsem lehet ..... (illetve de csak jon biztonsagior vagy mas szerv es akkor gond van ..

Advanced Flight 2016.04.24. 14:42:07

@neet: milyen határt? szerinted komoly probléma egy szolgáltató cégnél, hogy valaki bemegy és utána órákig bassza ott az idejét, mert csak? erre nincsen policy sehol, vélhetően a postánál sem, csak a baszatlan biztonsági őr picsa hatalmaskodott egyet. Mi olyan bonyolult ezen?

Advanced Flight 2016.04.24. 14:45:11

@gabors: ettol fuggetlenul a Magyar Posta ugy hatarozza meg az ugyfelvaro asztalat ahogy nekik tetszik (meg ha barmok akkor is )

Igen, a saját szabályzatában megteheti (lefogadom egyébként, hogy nem teszi), és erről tájékoztatja világosan, egyértelműen a nagyérdeműt. Pl. kiírja egy baszom nagy táblára. A biztonsági őr néni privát agymenése nem egyenlő Magyar Posta Zrt. házirendjével/üzletpolitikájával. Vili?

Advanced Flight 2016.04.24. 14:46:51

@gabors: értem, laptopozni egy nyilvános helyen pont olyan felháborító, közösségellenes viselkedés, mint mondjuk köpködni. Nincs több kérdésem.

Advanced Flight 2016.04.24. 14:49:20

@Firestarter.18: és ez szerinted egyenértékű azzal, hogy a posztert pár perc laptopozás után megalázó, bunkó stílusban kibaszták az utcára? a Postáról? (nem egy étteremből, ahol a fizetővendégek elől foglalta volna a helyet)

gabors 2016.04.24. 14:51:46

@Advanced Flight: "laptopozni egy nyilvános helyen"

nem tudom te vagy mas irta hogy a Posta NEM allami/kozhivatal hanem magan ZRT szolgaltat (hah hahhahahhahahahah) de ha igen akkor NEM nyilvanos hely !!!

nem tudom kecske meg kaposzta biz-baz megvan ?????

szerintem allamostitani a gecibe es akkor NYILVANOS hely lesz es ott laptopozol napestig !!!

gabors 2016.04.24. 14:56:12

@Advanced Flight: figyusz !!! itt vannak (nem is keves) helyek ahol nyilvanos ingyenes (szabad nem titkositott) wifi helyek ott laptopozhatsz (is) DE peldaul nem parkolhatsz (leulsz az asztalhoz egy napra) ingyen ... nem tudom erted-e (ede majd jon es kilyavitlya az irashiibakat)

de azert tenyleg szerinted az rendben van hogy leulnek es laptopoznak miutan befejeztek amit Postan akartak ??? ez baromira hulyen hangzik !!!

Advanced Flight 2016.04.24. 15:11:24

@gabors: na, most így nehéz, hogy alapfogalmakkal nem vagy tisztában.....egy hely nem attól nyilvános vagy sem, hogy a tulajdonosa hány százalékban a magyar állam vagy egy cég, vagy hogy hivatal-e vagy sem....hanem attól, hogy a vevő/ügyfél forgalom számára nyitva áll-e. Egy üzletre nem azok a szabályok vonatkoznak, mint a magánlakásodra, de ez is ki lett itt már milliószor tárgyalva. A lakásodba azt engedsz be, akit akarsz, az üzletedbe pedig be kell engedned mindenkit, ha csak valamilyen speciális okból eleve ki nem zársz egy csoportot, de ez nem lehet diszkriminatív. Pl. a dohányboltokba nem mehet be 18 év alatti, asszem. De a nagy átlag az, hogy bizony egy bank, ruhabolt, Vodaf*, akármi nyilvános helyiség, ahova bárki bemehet. Ahogy egy pláza korzója is az, hiába egy magáncég a tulaj.
És nem kell hisztizned folyamatosan, a Magyar Posta állami tulajdon. De ETTŐL MÉG egy cég, ami fizető szolgáltatást nyújt, és nem vagy köteles a szolgáltatást igénybe venni. Tehát a posta ilyen értelemben egyszerű magáncégként viselkedik, mint a sarki kisközért.
De, mint mondám már ezerszer, a nyilvánosság szempontjából ez irreleváns kérdés, hogy ki a tulaj.

Advanced Flight 2016.04.24. 15:14:19

@gabors: de azert tenyleg szerinted az rendben van hogy leulnek es laptopoznak miutan befejeztek amit Postan akartak ???

Igen, szerintem teljesen rendben van.

gabors 2016.04.24. 15:18:10

@Advanced Flight: "egy hely nem attól nyilvános vagy sem, hogy a tulajdonosa hány százalékban a magyar állam vagy egy cég,"

".hanem attól, hogy a vevő/ügyfél forgalom számára nyitva áll-e. "

hol elsz ??? ha az allam a tulaj akkor az kozhely (nem tudom mit mond a takolmany de normalis helyeken igy mukszik)

"az üzletedbe pedig be kell engedned mindenkit,"

ez sem igaz !!! ki lehet tiltani egyeneket es "ugyesen" megirt AFSZ-el szinte barkit ..

Alice in wonderland -ben lehet igazad van !!!

"yilvánosság szempontjából ez irreleváns kérdés, hogy ki a tulaj. "

ez meg ezzerrel baromsag !!!

csak kerdeznem miert lehet magan orseg egy "szerinted" nyilvanos helyen ??

gabors 2016.04.24. 15:22:14

@Advanced Flight: " a nyilvánosság szempontjából ez irreleváns kérdés, hogy ki a tulaj. "

probaljal mar bemenni mondjuk GE/T/vagy barmelyik magan ceg szekhazaba ... !!!

macska ... kirug ... mint szarni ... mondatot rakd ossze uitanna

Advanced Flight 2016.04.24. 15:24:33

@gabors: "ha az allam a tulaj akkor az kozhely"

Akkor próbálj csak úgy bemenni mondjuk egy minisztériumba.

"ez sem igaz !!! ki lehet tiltani egyeneket es "ugyesen" megirt AFSZ-el szinte barkit .."

Lehet, csak nem szabad. És ha valaki felnyom az EBH-nál, megnézheted magad meg a pénztárcádat.

"csak kerdeznem miert lehet magan orseg egy "szerinted" nyilvanos helyen ??

????

Advanced Flight 2016.04.24. 15:26:31

@gabors: hát épp azt igazolod, amit mondtam. Nem az a lényeg, hogy ki a tulaj, hanem a helyiség funkciója. Ügyfélforgalmat bonyolít? vásárolni lehet benne? akkor nyilvános. A székháznak ez a funkciója? nem. Tehát nem is mehet be bárki.

Treff Bubi 2016.04.24. 15:42:38

Az ügyfélváró arra szolgál, hogy ott ügyfeleket várjanak, nem holmi kompjúterezésre. Majd a biztos a posta wifijét használva vaterázod el a használt levélmérlegedet, mi?

gabors 2016.04.24. 15:52:58

@Advanced Flight: 'Akkor próbálj csak úgy bemenni mondjuk egy minisztériumba."

Ezt ne tolem kerdezd hanem az allamot eppen iranyito kormanytol ... ilyen helyekre biztonsagi felteteleknek megfelelo akarkinak szabad bejararas kellen hogy legyen.

Ádám 2016.04.24. 15:54:40

@Treff Bubi: " vaterázod el a használt levélmérlegedet"

Mért? Bedőlt a drog biznisz? Kiszagolta a cuccot a postán a tutya?:) akkó még olcsón megúszta...

gabors 2016.04.24. 15:56:36

@Advanced Flight: " vásárolni lehet benne? akkor nyilvános"

ez meg nem eleg mert attol hogy valamit lehet valahol venni attol meg nem nyilvanos a hely nagyon sajnallak he meg mindig nem erted !!! tenyleg ...

itt van a sajnalat ... beirhattam volna terhes kismamat/kiskutyat/vak/csokkent keppesgut/diotat ... vagy barmit is

gabors 2016.04.24. 15:59:45

@Advanced Flight: "vásárolni lehet benne? akkor nyilvános. "

akkor mivel lehet agyat is venni az IKEA-ban ez alapjan nyilvanos akkot TE bekoltozhetsz es laptopolhatsz 4 hetig ????

hulye vagy-e ?

Advanced Flight 2016.04.24. 16:33:41

@gabors: már miért? a minisztérium a kormány munkaszerve, a dolgozókon és a meghívottakon kívül nincs ott senkinek semmi keresnivalója.
De hadd ne kelljen már magyaráznom, hogy nem lesz minden nyilvános hely azért, mert az állam a tulajdonos.

Advanced Flight 2016.04.24. 16:53:19

@gabors: a személyeskedésed nem érdekel.
A többivel kapcsolatban: az IKEA nyilvános hely. Hogy a beköltözés és laptopolás 4 hétig hogy jön ide, azt nem tudom, az agyrémeidet nem nekem kell elhelyezni, de a szóban forgó esetben rövid ideig tartó laptopolásról volt szó. Egyébként laptop nélkül sem költözhetsz be az IKEA-ba, de a nyilvános hely nem is azt jelenti, hogy oda be is költözhetsz, hanem azt, hogy bemehetsz és ott lehetsz, mondjuk reggel nyitástól este zárásig. Sőt, mivel már nagyon elkanyarodtunk az eredeti témától: a laptopolás is kizárható egy nyilvános helyen, de nem úgy, hogy egy hülye pé a hasára csap és kitalál neked egy ilyen szabályt. Ha az IKEA nem tiltja a laptopolást, akkor bemehetsz, leülhetsz egy fotelbe és laptopozhatsz zárásig. Csak az egy svéd cég, vásárlóbarát üzletpolitikával, nem pedig a magyar társadalom minden söpredékét felszívó, szociból átörökölt reliktum Magyar Posta, elnézést ezúton is a normális postai dolgozóktól.

gabors 2016.04.24. 23:17:48

@Advanced Flight: " azert tenyleg szerinted az rendben van hogy leulnek es laptopoznak miutan befejeztek amit Postan akartak ??? "

szerintem is rendeben van !!!! CSAK nem en vagy te vezeted a Postat !!! hanem a fidesz haverja es a Posta szerint ez nincs rendben es amig magan ceg (allamositani a gecibe) azt csinalnak ami nekiik (tudjuk kik !!!!) jo

Phil Necro 2016.04.25. 07:04:48

Szerintem az votl a gond,hogy csak a laptopot raktak ki.
Ha elokerul meg egy kis lilahagyma,egy bodon zsir,meg a kenyer,akkor mas a helyzet.

Ha mar ugyfel vagyok (voltam) ,akkor nyugodtan meg is reggelizhetek a varoban, csaladostul.

Vegezetul elkerem a szolgalati budi kulcsat a hivatalvezetotol,es elmegyek szarni egyet.

The Crazy One 2016.04.25. 08:48:03

Kicsit tultoták a fb kommentelők. Pedig tényleg egy se füle se farka poszt, amiből pont a részletek maradtak ki. Nem is lett 100 hsz...

The Crazy One 2016.04.25. 08:54:02

Kicsit tultoták a fb kommentelők. Pedig tényleg egy se füle se farka poszt, amiből pont a részletek maradtak ki. Nem is lett 100 hsz...

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 08:55:16

@The Crazy One: "Kicsit tultoták a fb kommentelők."

Miket írtak?

The Crazy One 2016.04.25. 08:55:19

A blogmotornak a lófasz a picsájába.

The Crazy One 2016.04.25. 08:56:39

@atpijkamo97: flesmobot szerveznek. Ott folyhat vér?

AtiSnatch 2016.04.25. 08:56:58

@The Crazy One: Hiába írsz duplán, akkor se lesz 100 :D

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 09:03:10

@The Crazy One: Folyjon a vér? Attól függ, mi a flesmob, menstruáció vagy demonstáció... Ja, mindegy.

Dikusz 2016.04.25. 09:12:04

@The Crazy One: atpi kérdésére ez a válaszod, hogy a blogmotornak lófasz a pelcsájába?:)

Flesmob érdekes volna, a résztvevők ott állnának készenlétben a laptopjukkal? Nekem van egy Compaq notebook 100-asom, az vegyi fegyvernek számít? Mindenesetre jó nehéz.

atpijkamo97 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.04.25. 09:21:18

@Dikusz: "@The Crazy One: atpi kérdésére ez a válaszod, hogy a blogmotornak lófasz a pelcsájába?:)"

Ez mindenre jó válasz. A gagyi blogmoci 2006 óta csinálja ezt, milliószor bepanaszoltuk, soha semmi nem történt.

@The Crazy One: :)) Nagyon köszi!

szekertabor · provo.blog.hu 2016.04.25. 09:39:26

@Sandor Akarki: Pontosan. Az, hogy ügyfél vagyok-e, attól függ, hogy van a kezemben sorszám, vagy nincsen.
Egyébként simán lehet, hogy csak az újonnan kibocsátott bélyegeket akarták megnézni a neten, hogy milyet vegyenek a filatelista barátjuk levelezőlapjára :-)
Szóval ne a lúdtalpas biztonsági döntse már el, hogy ügyfél vagyok-e.

Phil Necro 2016.04.25. 11:01:19

Egyebkent egy sorszammal nagyjabol mennyi ideig vagyok ugyfel ?
Teszem azt, bemegyek a barati tarsasagommal a szuletesnapomon,huzunk 1 sorszamot,majd nekiallunk bulizni.
Ilyenkor van valami limi , ami utan el kell jonni,vagy lehet zaroraig maradni?

qwerty01 2016.04.25. 11:17:11

@sáros_tehén: Az Aldik parkolójában is ki van írva, hogy a parkolás csak a vásárlás ídőtartamára, maximum egy órára engedélyezett.

Terézágyú 2016.04.25. 12:23:34

@Phil Necro:
"Ha mar ugyfel vagyok (voltam) ,akkor nyugodtan meg is reggelizhetek a varoban, csaladostul."

Igen, vannak ilyen barna bőrű polgártársaink...

szmoker (Homo Trollicus) 2016.04.25. 13:07:16

Mindig tablettel megyek postára, hogy legyen mit olvasni amíg várok. Még sose szóltak rám. Bankban sem. Sehol sem.

Terézágyú 2016.04.25. 13:12:50

@szmoker (Homo Trollicus):
"Mindig tablettel megyek postára, hogy legyen mit olvasni amíg várok."

De a pószternél más a helyzet: "Miután végeztünk, meg akartunk valamit nézni az interneten, ezért a váróba kihelyezett asztalhoz leültünk"
Már végeztek, többen voltak, elfoglaltak több helyet az asztalnál...

Phil Necro 2016.04.25. 20:47:49

En a multkor voltam az Ikeaban.Pont vegeztunk a vasarlassal.ereztem,hogy nem fogom kibirni hazaig egy jo rejszolas nelkul.
Eloveszem a notit,lefekszem az egyik franciaagyra (cipot levettem),huznam le a sliccem,erre szolnak,hogy nem lehet.
Mutattam a blokkot a husgombocrol,de nem hatotta meg oket.
Oda se megyek tobbet!

RedWing 2016.04.27. 13:37:45

Legközelebb mikor odamegy a bizt.őr és el akar küldeni, te szépen felállsz az asztaltól, odamész a sorszámkiadó automatához, húzol egy másik sorszámot, majd visszaülsz a laptop elé és elköszönsz az őrtől...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.04.28. 01:30:29

mondjuk én azt se értem, miért nem lehet egy postán mobiltlelefonozni, ha a várakozótársakkal beszélgetni lehet? a mobil talán sugárveszélyes??? maximum hangos, de akkor írják azt hogy ne üvölts.

állam ez az államban. pedig abból egy is sok(k)

Potpolett 2016.05.01. 08:35:55

Ez a posta...mi oda tartozunk sajnos. Több panaszt írtunk már a panaszkönyvbe, mint blogposztot az internetre...A biztonsági őr "hölgy" elképesztően viselkedik, mindenkibe beleköt. De bezzeg, amikor a múltkor egy pasit késeléssel fenyegetett egy másik (aki elément a sorban, pedig ő következett), akkor hiába kiabáltunk biztiőrért...az egyik postáshölgy még felháborodva mondta is az áldozatnak, hogy "most én menjek oda??? a biztonsági őr körúron van" és kinevették...

városjáró · http://varosjaro.blog.hu/ 2016.05.01. 12:33:00

ja, ez az a posta mit fel kellett jelenteni, mert ez esélyegyenlőség jegyében kiépített mozgássérült liftet több hónapon át cseszték beüzemelni. azóta sem igazán lehet normálisan használni - mert szerintük kegy egy rokit simán beengedi oda.

bővebben itt: www.jarokelo.hu/budapest/bejelentesek/5513/postalift-parkolopalyan
süti beállítások módosítása