A Pizza King évekig nyomult a 49 percen belül érkező pizza ígéretével, majd a szintidőt pár éve 39-re vitték le, amit sokszor nem sikerül tartani. Ezt azokból a levelekből tudom, amik rendszeresen érkeznek hozzánk a témában, csak mivel alapvetően piszlicsáré ügyek (késett a pizza, hideg volt a pizza, nem olyan a pizza stb) nem kerülnek ki. De most egy hónapon belül jött három felháborodott levél is Pizza King ügyben, úgyhogy ideje , hogy velük is foglalkozzunk.
Andrea csak lenyugodni akart, amikor megírta a levelét:
Most olvastam a régi cikked erről... Nos én tegnap este jártam úgy hogy 2 és fél órás várakozás után kihozták a pizzámat, de a + feltétek amiket kifizettem nem voltak rajta a pizza hideg és más méret volt mint amiért fizettem. A túrós palacsintában a túró romlott volt (savanyú) és az ügyfélszolgálat fel se vette a telefont!!! Panaszt gőzőm sincs hol tehetnék mert a telefont sokadik hivásra se veszik fel! Felháboritó az egész igazából azért irom le ezt neked hogy kevésbé legyek ideges a leirás végére.
Norbert annyira kiakadt, hogy panaszlevelet írt a cégnek, amire 2 hét alatt pont nulla reakció jött neki:
Üdv
Május 16-án 20:32-kor pizza.hu-n keresztül rendeltünk egy pizzát, egy mirindát és egy baklavát, Bp 14 ker Ond Vezér útja 33 alá. Telefonon kerestem Önöket 21:23-kor, amikor kollégájuk elárulta, hogy még legalább 30 perc a kiszállítás. Ezt a rendelést félig-meddig sikerült teljesíteni kb 2 óra alatt. A félig-meddig azt takarja, hogy a címen, és a pizzán kívül semmi nem stimmelt. Mindenhol a 39 perc-et hirdetik, a mirindából top joy lett, a baklavából pedig túrógombóc. A futár legalább elnézést kért a szállítás és a készlethiány miatt.
Ma rendeltünk egy 40 cm pizza + baklavát, és meglepetésre tiramisu került a kezünkbe (45-50 perccel a rendelés után), miközben a blokkon is baklava szerepel. Érdeklődtem telefonon, hogy hogy is lett baklavából tiramisu, mire a hölgy megpróbált meggyőzni, miszerint jól jártam vele, mert ez drágább. Az csak bónusz volt, hogy a plusz juhtúró feltét inkább túróra hasonlított, mintsem juhtúróra, de mivel nem vagyok nagy szekértő, ezért fenntartom a lehetőséget, hogy tényleg valami juhtúró féleség került a pizzánkra.
Az előző rendelés és több korábbi után is kaptunk 1-1 hívást, ami kb a következőképpen zajlik?
- Üdv XY vagyok a pizza kingtől érdeklődnénk, hogy elégedett volt-e a rendeléssel.
- NEM.
- Köszönjük, viszont hallásra.Ezek után a következő kérdések merültek fel bennem:
- Május 16-án más pizzéria tudta jelezni a pizza.hu-n még rendelés előtt, hogy nagy forgalom miatt,kb 30 perc késésre kell számítani. Önök erre miért nem veszik a fáradságot?
- Miért van az, hogy rajtam kívül senkit sem érdekel, ha nem azt kapom, amit rendelek?
- Miért akarnak rábeszélni, hogy jobban jártam mikor nem azt kaptam, amit rendeltem?
- Ha a pizzásdobozon "39 perc vagy egy desszert" jelige szerepel, és én egy óra várakozás után jeleztem, hogy még mindig nem kaptam meg a rendelésem, akkor külön kérelmet kell benyújtani, hogy ezt lássam is, ha tényleg olyan hülye vagyok, hogy még mindig azzal áltatom magam, hogy talán most tudják tartani a mindenhol hirdetett szállítási időt?
- Miért hívnak fel telefonon, ha nem is érdekli Önöket a véleményem, vagy az, hogy mi volt a gond a rendeléssel?
- Miért hívnak fel, ha a problémáimat a pizza.hu-n keresztül megírom részletesen?
- Mi értelme a visszajelzésnek, ha semmi változás nem történik?
- Ha már nem azt kapom, amit rendelek, akkor nem lehetne esetleg előre telefonon jelezni, hogy ez vagy az van?
- Miért vállalnak 39 perces szállítást, ha csak ritka esetekben tudják tartani?Várom válaszukat email-ben,
Norbert
A végére hagytuk Kraken barátunk - igaz, némi huzavona után -, de hepiendes sztoriját, mert a francnak van kedve mindig szomorkodni.
Kedves Tékozló Homár!
Június 26-án este rendeltem a Pizza King 7 kerületi "étterméből" 2db pizzát ,valamint egy ice teát. A rendelésemet a netpincer.hu portálon keresztül adtam le, és előre, bankkártyával fizettem ki.
Az, hogy az igért 39 perc helyett másfél óra alatt érkezett meg a rendelésem, még annyira nem zavart, gondoltam a meccs miatt késik a futár, bár a késést előre, nem jelezték.. (ez a netpincéren ez azért szokás) A problémák éppen akkor kezdődtek, amikor a rendelésem végre "megérkezett". A futár ugyanis, csak egy pizzát és az üditőt adott át. Itt a következő párbeszéd zajlott le a már távozóban lévő futárral:
Én: Bocsi, de kettő darab pizza volt...
Futár: (menet közben hátratekintve a válla felett) Csak egyet adtak. (és továbbmegy)Hirtelen azt hittem én hibáztam a rendelésnél, gyorsan átfutottam a számlát, hát mégis kettőt rendeltem és kettőt is fizettem ki előre bakkártyával! Utána szaladtam a futárnak aki közben már kiért a kapun, mutogattam a kis blokkomat, mondván KETTŐT rendeltem,
Futár: - Nekem csak egyet adtak látod! (mutatja a robogója hátulján lévő dobozt ami már üres volt, - felháborodva)
Én: Ja, akkor köszi...Elkezdtem hívogatni a Pizza King-et. Kb 20 perc után felvették. Közölték, hogy sajnálják. Az, hogy a pizzafutár viselkedése minősíthetetlen volt, az nem érdekelte őket, ők azzal nem tudnak mit tenni. A pénzt nem utalják vissza. Nem adják vissza. Rendeljek legközelebb is tőlük, és akkor abból levonják az összeget. (a pizzát sem küldték ki, mondván, hogy technikai okokból már bezártak mára)
Hát rendeljen tőlük a @&$@&-om.
Kérem ezt tegyék közzé, hogy mások átgondolják, mielőtt a Pizza King-nek előre fizetnek. Van egyébként egy bakkártyás reklamációs számuk (jééé) ezt ma felhívom, hátha lesz valami.
Üdvözlettel,
iamthekrakenGYORS UPDATEA VII. Kerületi Pizza King mai üzletvezetője azonban nagyon készségesnek bizonyult. A netpinceren keresztül megreklamáltam a dolgot mégegyszer, és mégis visszautalják a pénzt, elnézést is kértek a dologért, azt igérik kivizsgálják, hogy miért kezelték így az ügyet tegnap este. Köszönet a mai üzletvezetőnek, és a netpincér kedves ügyintézőjének, aki nagyon készséges volt!
Az utolsó 100 komment: