Arra a kérdésre könnyen tudunk felelni, hogy miért van olyan sok Telekomos poszt a Homáron: a T a legnagyobb ügyfélkörrel bíró szolgáltató, a nagy ügyfélszám pedig óhatatlanul is több problémás esetet hoz. Az viszont, hogy miért nem visznek ki 30 nap alatt sem egy két hétre vállalt tévét, teljes rejtély. Ahogy az is, hogy miért nem próbálnak emailben (is) kommunikálni a gördülékenység jegyében.
Kedves Homár,
Már rég óta követem a blogot. Eddig csak értetlenül olvastam a T birodalom ellen irányuló posztokat. Sosem értettem,hogy lehet ilyen problémák, hiszen én maximálisan elégedett voltam velük. De mint mindenkit, engem is utol ért a végzet. Maradjunk nagy vonalaknál.
A történet hónapokkal ez előtt kezdődött, amikor kaptam egy nem megfelelő számlát tőlük. Az ügyfélszolgálatos azt ígérte, hogy az adott tételt egy későbbi számlámon jóvá írják. Hát mondanom sem kell, hogy ez nem történt meg. Miután megkaptam a következő számlát, melyben szintén nem volt az ígért tétel, felhívtam őket. Egy igen érdekes, és munkájához nem értő ügyfélszolgálatossal akadtam össze. Sikerült, úgy megoldani a hűséghosszabbításos jóváírós problémámat, hogy majdnem egy hétvégén keresztül nem volt gondom sem a tv-re, sem az internetre, sem a telefonra. Hiszen nemes egyszerűséggel elment.
Mikor felhívtam őket, informatikai problémára hivatkozva lepattintottak, hogy ebből csak bizony hétfőn lesz javítás. Egy hétvége minden nélkül, mint a kőkorszakban, érdekes lesz gondoltam, de ez van. Még csak jó idő sem volt, hogy természet lágy ölén üssem el az időt valamivel. Gondoltam azért nagy probléma nincs, hiszen más megoldással 6 csatorna van, könyv van, elütöm az időt.Viszont csak furdalta az oldalam a kíváncsiság, hogy egy kattintással így el lehet intézni a Telekomnál mindent? Úgy döntöttem újra felhívom őket. Egy technikai kolléga segített a problémámon, ennek hatására minden szépen lassan visszajött. Így mégsem lett egy hétvégém a csodálatos szórakoztató ipar nélkül.
Kicsit csalódva a Telekomban, de mivel ezen kívül nem volt komolyabb atrocitásom, és tévedni emberi dolog, így rájuk esett választásom, amikor új tévét akartam venni. 2016.05.26-án egy tévékészülék igényt jelentetembe be náluk. Az egy apróság volt, hogy az internetes rendelés nem ment, hiszen előtte volt karbantartás. Felhívtam az ügyfélszolgálatot,hogy szeretném ezt a készüléket megrendelni, egy hűség meghosszabbítással, ebben a konstrukcióban. A fő kérdés az volt, hogy a telefonos igény is játszik-e, mert az internet az írja online megrendelés esetén.
A hölgy megnyugtatott a megfelelőségi feltételek megtekintése után, hogy semmi gond, az ár ugyanannyi, minden ugyanolyan a telefonos igény bejelentés esetén is. A készüléket kb. 2 hét még kiszállítják. 2 hét? Gondoltam magamba mi tart ennyi ideig??? Direkt írok igény bejelentést, mert megrendelésről nem volt szó.
Közben ismét volt egy kis számlázási gondom velük, így újra volt egy telefon. Végre egy korrekt ügyintéző volt, aki megoldott mindent. Mellékvágányba megkérdeztem, hogy a TV nem érkezett meg, minden rendben? Erre azt a választ kaptam,hogy az igény bejelentés látszik.
A harmadik heti várakozás után írtam nekik egy levelet, hogy most a készülék kiszállítással is problémám van. Ehhez hozzá tartozik az is, hogy a hűségemet 2 évre 06.06-án meghosszabbították 2 évre. Ez az én meglátásom szerint nem túl helyén való, hiszen ez valamit-valamiért elv alapján megy. Én hosszabbítok, ők kedvezményeket adnak. Tv,mobil,előfizetési összeg kedvezmény bármi.
Lassan a negyedik hétre érve mivel a levél ismét nem kaptam választ felhívtam őket. Ismét egy makulátlan ügyintéző, aki nagyon sajnálta,hogy nem kaptam levelet, de elolvasta a választ. A kiszállítási idő ilyen esetben 30 nap. Erről miért nem hallottam az elmúlt 4 hét alatt egyszer sem? A kedves hölgy megnyugtatott,hogy vasárnap ez a határ idő lejár. Így az áhított már-már reménytelenségbe vesző készüléknek a (múlt) héten minden körülmények között meg kell érkeznie.
Kedves homár, szerintem sejted, hogy így lett-e.
Egy hónap várakozás feleslegesen, egy aktív hűség idő (szabályosan vagy szabálytalanul,de etikailag semmi képen sem helyesen). Egy szállítási határ idő megsértése, és rengeteg nem túl szórakoztató hosszú perceken át tartó ügyfélszolgálati beszélgetés. Ja, és el ne felejtsük a 2 meg nem érkezett válasz levelet. Ma írtam nekik ismét egy levelet. Emlékeztetve őket, hogy a szállítási határ idő amit ŐK megszabtak az bizony tegnap letelt. Válaszra nem is várok, hiszen úgysem érkezik meg.1 apró megjegyzés,ha elkéri az email címem, akkor miért levelet (nem) küld postán? Miért nem ír a mail címre (is) egy választ?
Üdvözlettel:
A még mindig hűséges,de már lassan az ügyintézésekbe belefáradt panaszos Telekom előfizető.V.G.
Kedves Homár!
Látom az oldaladon megjelent az irományom. Azóta történtek változások, így úgy tartom tisztességesnek,ha ezeket is megírom.
A neked írt levelemmel párhuzamosan nekik is megírtam a bánatom. Becsületükre váljék,hogy a panaszom villám gyorsasággal intézték. Ennek okán korábban 5000, a nem kiszállított tv után pedig az első kezdőrészletet azaz 7990 forintot írnak jóvá későbbiekben a számlában. Melyről már email formájában tájékoztattak.(az 5000 forintot azóta már megkaptam egy számlában).
Illetve a neked írt probléma,és a levél elküldése után, másnap megint felkerestem az ügyfél szolgálatot telefonon.Ott egy kolléga kedvesen utána járt nekem a dolgoknak.Megnyugtatott,hogy a következő héten meg fogom kapni a rendelt készülékemet. Ők a 07.01-én átadták a házhoz szállítási csoportnak az igényemet,illetve jelezték a határidő elcsúszást is. Kértek még egy apró kis türelmet,és megnyugtattak, hogy a jövő héten kiszállítják a készüléket.
Illetve arról is tájékoztatást kaptam,hogy a GLS futár szolgálat fogja hozni,ami a szállítási idővel kapcsolatban egy nappal a szállítás előtt felkeres. Ez valahogy azóta sem sikerült a cégnek,de 07.05.-én egyszer csak megcsörrent a telefon. A futár jelezte,hogy egy tv készüléket hozott a Telekom jóvoltából. Az már legyen egy másik történet,ha nem vagyunk otthon éppen véletlenül,akkor mi történik ismét,és meddig kavarog a GLS rendszerében. Minden jó,ha a vége jó!
Köszönöm a Magyar Telekom azon kollégáinak,akik segítettek az ügy gyors felgöngyölítésében. Azt nem értem,hogy miért kellet lejárnia a szállítási határidőnek,és számost panaszt tennem.Miért nem lehetett az elején megnézni,hogy ki sincs adva szállításra a termék...? A Telekom tisztességes volt, a terméket nehezen,de kiszállította,és az első részlet havi díját jóvá írta.(azért ez a gesztus sok idegeskedés után jól esett) Azért egy pici szálka így is maradt bennem.
Üdvözlettel:
A most már mondhatni elégedett Telekomos előfizető. V.G.
The Crazy One 3om 2016.07.06. 14:23:52
első vagyok-e?
Terézágyú 2016.07.06. 14:27:44
Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.07.06. 14:35:37
Manyecska. 2016.07.06. 14:42:05
Terézágyú 2016.07.06. 14:51:14
úgy érted: terhes kis kutya
vagy: kut ya
Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.07.06. 14:53:50
káposzta 2016.07.06. 14:56:35
Tehetséges ugandai buzi 2016.07.06. 14:58:47
káposzta 2016.07.06. 14:59:32
Terézágyú 2016.07.06. 15:00:18
"Azért kis hazánkban ma tévét venni nem ugyanaz a kihívás, mint 1980-ban. "
Valójában akkor volt kevésbé kihívás, mert csak pár helyen volt tévé, és csak pár fajta... néha csak egy :)
Ma meg rengeteg helyen, rengeteg fajta, mindenütt csak tévék, tévéktévéktévéktévék...
Manyecska. 2016.07.06. 15:04:14
Manyecska. 2016.07.06. 15:08:11
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.06. 15:12:05
Komojtalan 2016.07.06. 15:19:21
Dikusz 2016.07.06. 15:36:13
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.06. 15:42:27
jóvá írják
igény bejelentés
ezen kívül
helyén való
semmi képen
hűség idő
Mi ért di vat, hogy min dent kü lön ír?
Ott volt az elnök, a titkár, ezenkívül számos további vezető.
Itt van a kerítés, ezen kívül ne menjetek.
Semmi képen nem látom a monalizát, ezeket nem Leonardó festette?
Semmiképpen ne hagyd ki a negyedik elemit, mert így nem tudsz helyesen írni.
Dikusz 2016.07.06. 15:43:47
A nagy hipermarketeknél is biztos van ilyen TV, gyanítom azoknál is olcsóbb.
Nekem is T-s előfizetésem van, de nem jutott még eszembe, hogy TV-t/laptopot/mobiltelefont/fényképezőgépet tőlük vegyem meg, mert szerintem drágább.
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.06. 15:45:20
cmx85s 2016.07.06. 15:46:47
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.06. 15:52:48
Belüldjem, Helgának, mint boldogügyfél posztot? Eh, nem lesz jó neki.
Halló, valaki tudná a fenti történetet kutyásítani, modorosítani, zagyvásítani, és ötszörösre széthúzni? Meg a sza va kat kü lön ír ni?
Dikusz 2016.07.06. 15:54:49
ideális hangyászsün 2016.07.06. 15:55:09
Dikusz 2016.07.06. 15:56:11
vau vau vau + ötszörösére széthúzva
nyakira 2016.07.06. 16:07:51
FDToth 2016.07.06. 16:19:53
The Crazy One 3om 2016.07.06. 17:16:40
Most is olyan emailt olvastam egyik kedves ügyfelünktől, hogy nem tudtam rá mit írni, mert egyszerűen nem értettem meg, mit akart.
É2I 2016.07.06. 17:34:34
Mivel nem volt túl nagy összeg nem törtem magam, hogy azonnal, de rögtön. Annál is inkább, mert ismerem a hasonszőrű rendszereket és az átfutási idők kb. erre képesek.
on
Amúgy tv-t tényleg nem náluk kell venni, mivel a részlet kamata benne van az árban és erre jön még a hűségidő hosszabítás. persze, ha úgy se tudsz máshoz menni mindegy is, de két év alatt sokminden történhet.
Nálunk is egy hónap alatt behúzta a Digi a kábelét az egész városban. Én meg nézek banbán, mert még több, mint egy évig le vagyok láncolva. Így jártam. (Gyenge öröm az ürömben, hogy míg a net-/tvszolgáltatásuk/áruk messze üti a T-ét, addig nem kínálnak beltéri cuccokat, így nem is olyan jó. Kellene hozzá még vagy 100-150ezres készüléket vennem, hogy kényelmesen felvegyem a tv adást.)
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.06. 17:40:29
... Hmmm... Talán vissza kellene vinnem, és elállni a vásárlástól, és becseréni egy zsír újra. ... De hát nem vagyok én egy homárposzter*!
* Csaló, tudatlan, fogalmazásképtelen.
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.06. 17:43:19
FDToth 2016.07.06. 17:45:46
pipci 2016.07.06. 17:47:04
Manyecska. 2016.07.06. 17:54:29
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.06. 18:02:26
É2I 2016.07.06. 18:11:35
The Crazy One 3om 2016.07.06. 18:32:02
Dikusz 2016.07.06. 18:32:22
Nekem is szándékomban van egy hasonlót venni, pontosan elég lenne arra, amire használni szeretném (telefonálás, SMS), még az se fontos, hogy kártyafüggetlen legyen. Már legalább hat éve egy LG mobilom van, még kamera sincs rajta, de az égvilágon semmi probléma nincs vele. Igaz hogy nem léptem rá, de jó párszor már leejtettem.
Nekem olyan csomagom van a T-nél, hogy fix összeget fizetek (telefon/TV/internet). A vonalas telefonon 5000 percet beszélhetek havonta (közel se vagyok hozzá) díjmentesen belföldön. Ebben az összes mobilszolgáltató is benne van. A mobilt már csak akkor használom, ha nem vagyok itthon. Nézzétek el a nemtudásomat, de mit szoktak túlszámlázni?
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.06. 18:39:18
Minden ruhát rögtön szépen föl kell akasztani... (ugye nem politikust mondtam?) ,,, (nem, akkor jó!) ... vagy rögtön a mosásba tenni. Mondjuk mosás előtt is jobb kivenni a telefont a zsebéből.
@The Crazy One harmadik regisztrációja: Mosást bírja?
cmx85s 2016.07.06. 18:42:48
Különböző forgalmazók ajánlatait már teljesen felesleges ilyen szempontból összehasonlítani, amikor ugyanaz az árucikk az egyiknél X Ft-ba, a másiknál meg 3X Ft-ba kerül.
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.07.06. 18:54:41
"Sosem értettem,hogy lehet ilyen problémák, hiszen én maximálisan elégedett voltam velük."
Szóval ha neked nem volt bajod velük, akkor biztos mindenki más hülye/hazudik. Hát most rájöttél, hogy nem.
"De mint mindenkit, engem is utol ért a végzet."
Micsoda drámai fordulat, a körmöm rágtam olvasás közben, hogy vajh' mi következhetik. Ajánlom a posztolónak a regényírás mesterségét ilyen feszültségkeltő képességgel. A helyesírásba majd belejön, meg hát a lektornak is élni kell valamiből.
"Maradjunk nagy vonalaknál."
Mi van??? De oké, felőlem maradjunk...
"Egy igen érdekes, és munkájához nem értő ügyfélszolgálatossal akadtam össze."
Milyen szempontból volt érdekes az ügyfélszolga? Ha regényírásra adja a posztoló a fejét, akkor a karaktereket tisztességesen írja le, ne hagyja kétségek között az olvasókat. Kivéve, ha az ügyfélszolga érdekessége a későbbiekben fontos dramaturgiai elemként jelenik meg. Illetve értett-e annyira a munkájához, mint a posztoló az összetett szavak egybe ill. különírásához?
"Hiszen nemes egyszerűséggel elment."
Az ügyfélszolga ment el, a posztoló ment el, ők ketten együtt mentek el, vagy az adás? Mindegyik kombináció felettébb érdekes, de egymással nem felcserélhetőek.
"Egy technikai kolléga segített a problémámon"
A regényírás újabb fontos szabálya, hogy a mű műfaját, térbeli és időbeli elhelyezkedését a lehető leghamarabb tisztába tegyük az olvasó fejében. Kivéve, ha Kaffkának hívnak minket. Itt most átmentünk hirtelen sci-fibe, megjelent a technikai kolléga, bár egy kicsit pontosabb meghatározás itt sem ártott volna. Egyszerű robot volt, mesterséges intelligenciával bíró android, esetleg élő szövet a fém vázon?
"ennek hatására minden szépen lassan visszajött"
Az amnézia is klasszikus regényelem tud lenni, bár már kicsit elcsépelt. Jól értem, hogy a technikai kolléga memóriafrissítést vagy tudategyesítést hajtott végre a poszteren? Vagy betöltötte neki a legújabb illesztőprogramot mint a Mátrixban?
"A fő kérdés az volt, hogy a telefonos igény is játszik-e, mert az internet az írja online megrendelés esetén."
A klasszikus fantasy regényírók képesek új nyelveket alkotni, de ez csak a legnagyobbak kiváltsága, gratulálok a poszternek! Ugyanakkor ilyen esetben illik jelezni, hogy idegen nyelvet olvas az olvasó, hogy ne zavarjuk össze.
"szeretném ezt a készüléket megrendelni, egy hűség meghosszabbítással"
"a hűségemet 2 évre 06.06-án meghosszabbították 2 évre. Ez az én meglátásom szerint nem túl helyén való"
A tudathasadásos karakterek is klasszikus szereplői a regényeknek de vigyáznunk kell, hogy a karakter két személyiségét jól elkülönítsük, ellenkező esetben érthetetlen lesz irományunk.
"Ismét egy makulátlan ügyintéző"
Nem szép dolog más írók karaktereit lenyúlni, a Makulátlanokat George R. R. Martin alkotta meg Westeros világában, és legkevésbé sem foglalkoznak telefonos ügyintézéssel. De itt már kíváncsian vártam Daenerys Targeryen és a sárkányok hogyan lesznek beleszőve a történetbe. Sajnos nem jelentek meg.
Összességében az a véleményem a posztról, hogy ki kellene nyomtatni ezer példányban, összefűzni, és addig ütni vele a poszter fejét, amíg meg nem tanul érthetően (nem muszáj helyesen!!!!) írni, ahogyan ez egy harmadikos kisdiáktól már elvárható lenne.
É2I 2016.07.06. 18:57:11
The Crazy One 3om 2016.07.06. 18:58:53
Dikusz 2016.07.06. 18:59:38
A posztoló is jobban járt volna ha így vásárol. Olcsóbb is, nem egy összegbe fizet, és még hűségidőt sem kell aláírnia.
atpijkamo107 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.06. 19:12:03
:)) Úgy nem ér!
@É2I: Aki hazudik az lop, aki lop az gyilkol, aki gyilkol az nemzetárul. ... Na de ezek rögtön a nemzetárulással kezdik!
Manyecska. 2016.07.06. 19:32:10
É2I 2016.07.06. 19:36:17
Első!
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2016.07.06. 19:37:30
The Crazy One 3om 2016.07.06. 19:40:22
Manyecska. 2016.07.06. 19:58:16
Manyecska. 2016.07.06. 20:01:12
The Crazy One 3om 2016.07.06. 20:10:21
Phil Necro 2016.07.06. 20:19:05
Tenel meg ha nem vagy feketelistas,akkor beszolsz,aztan jon is.
A legtobb keszuleket nyilvan megtalalod az arukereson szlovak afaval, kulfoldi raktarrol rendelve,bizonytalan garanciaval.
Csak ugye ott ki kell egy osszegben fizetni.
Anyagilag ritkan a legolcsobb megoldas (kb. soha), de kenyelmes,es havi parszaz forint difit barki bevallal ennyiert.
Akkor van gaz, ha pont ket szallitas kozott rendelsz,mivel tudjak, hogy ugyis megvarod, kicsit lassabban fognak azok a malmok orolni.
Phil Necro 2016.07.06. 20:21:53
Persze felmerul a kerdes,hogy kinek a kurva anyjat azert, hogy az adott tipus utolso darabjanak elojegyzesekor nem ugrik at a keszlet rogton "rendelesre" statuszra ?
Egy It-s megoldasokat is ertekesito cegnel ez egy olyan helyzet, ahol a szandekosanal csak az a rosszabb, ha nem szandekosan nem megoldott.
Beerhead 2016.07.06. 20:22:11
É2I 2016.07.06. 20:44:12
Az Antiochiai Szent Kézigránát visszatért 2016.07.06. 23:25:50
SimonGábor 2016.07.07. 06:29:34
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.07.07. 08:15:30
Ez a mondat gyöngyszem: "Lassan a negyedik hétre érve mivel a levél ismét nem kaptam választ felhívtam őket."
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.07.07. 08:26:09
Vinnyogva röhögök. :D
BRÁVÓ! :D
megamenn 2016.07.07. 08:42:28
Dikusz 2016.07.07. 08:44:07
user friendly 2016.07.07. 10:53:26
Belüldjem, Helgának, mint boldogügyfél posztot? Eh, nem lesz jó neki.
Halló, valaki tudná a fenti történetet kutyásítani, modorosítani, zagyvásítani, és ötszörösre széthúzni? Meg a sza va kat kü lön ír ni?"
A feleségem 4 hónapos terhesen rálépett a kutya telefonjára, ezért hosszas tanakodás után úgy döntöttünk, hogy veszünk egy új csivavát. Körül néztünk az inter neten és meg rendeltük a teszkóból a havi bevásárlást, amit rendben ki is szállítottak, csak az emeletre nem voltak hajlandók fel vinni a joghurtot, pedig a földszinten lakunk. Áfonyás joghurtról beszélünk, volt, már csak ezért sem értettük ezt az el járást. Rögtön fel hívtuk a t kom ügyfél szolgálatot, ahol azt a fel világosítást kaptuk, hogy mivel nem kötöttünk hűség nyilatkozatot a mosó porra, a szállítók helyesen jártak el amikor, akkor és úgy, ami szerintem fel háborító. Később egy másik ügy intéző azt mondta, hogy ez hülyeség, mert az áfsz-ben is benne van, hogy ha fel mutatom a villamos bérletemet, simán ki kellett volna cserélniük a ki égett villany körtét az elő szobában. Ennek hatására döntöttem úgy, hogy öt sim kártyás telefont veszek. Az előz ményekből ki indulva nyilván való volt, hogy csak olyan kész ülék jöhetett szóba, ami akkor is mutatja az időt, ha nincs benne akku mulátor. Először a t kom web shopból akartam meg rendelni, mert azt mondják, ott minden drágább, és már a meg rendelés gomb le nyomásánál tartottam, amikor eszembe jutott, hogy 1 éve nincs is netem, mert egy problémás ótépés számla nyitási ügy kapcsán dühömben le mondtam a gyerek menzáját a napköziben. Ezek után érthető, hogy erősen ideg állapotban indultam el az e digitálba, de szerencsére volt még az akciós csirke farhátból.
McZozo 2016.07.07. 11:12:12
masik meg gondolom Tre Comnal, ha elofizetsz, akkor toredek aron kapod a tv t. Mint a mobilelofizetesnel. Igy nem ugyanazm mintha bemesz par szazerrel a MM be mintha 10-20.000 ert kapsz egy ugyan szar de lapostevet.
The Crazy One 3om 2016.07.07. 11:23:41
Rongyosgárda 2016.07.07. 14:17:18
@user friendly: Különdíj... :)
2016.07.07. 14:27:17
Dikusz 2016.07.07. 14:42:26
Dikusz 2016.07.07. 14:45:06
Robiekin · http://megfizethetetlenegeszseg.blogspot.hu/ 2016.07.07. 16:35:42
Phil Necro 2016.07.08. 10:55:50
Huzamosabb ideig kozvetlen munkatarsam volt egy hitelugyintezo.
Pontosan tudom, hogyan mukodik egy aruhitel.
Elhiheted,hogy nagyon ritkan olyan egyszeru,mint a T-nel.
Az is hulyeseg, hogy az arban fizeted meg.
A 0 Thm-en csak a bank bukik,csereben szerez egy csomo ugyfel.
Rajuk soz mas penzugyi termekeket,biztositast.
Az aruhzak sosem emelnek arat a 0 thmes akcio idejere.
Ahhoz,hogy masok mire koltik a penzuket,neked semmi kozod.
Teljesen racionalis dontes egy 100-120 ezer forintos tevet 12-24 egyenlo reszletben kifizetni.
Ha van is annyi kaped,inkabb rakd el vesztarcsinak.