Tékozló Homár

Es wurde ein wenig mehr, bleiben?

2016.07.15. 15:44 | Homár Hilda | 73 komment

screenshot_2016-07-13_13_03_40.png

Róbertéket a magyaros vendégszeretet és a német precizitás erős sztereotípiáival szemben egy hirtelen kétszerannyiba kerülő szállás várta Szigetváron. Még jó, hogy a végén elengedtek nekik méltányosságból 800 (igen, nem maradt le sehány nulla, nyolcszázról van szó) forintot. Mi lett volna, ha semmi megértés nincs bennük.

Kedves Homár Blog szerkesztőség!

Az alábbi történetet szeretném megosztani veletek, és az olvasóközönséggel annak bizonyságául, hogy már az írásos szállásfoglalás visszaigazolásnak sem mindig lehet hinni.

Egy családi esemény miatt terveztünk Szigetvárra utazni, és a nagy távolság miatt egy napot megszállni a Baranya megyei városban a párom, a párom édesanyja, a párom testvére, valamint az ő menyasszonya és jómagam, tehát öt fő.

Nem voltak nagy igényeink, tiszta, csendes és olcsó szálláshely legyen, és egyébként is csak egyetlen éjszakáról volt szó. Így a párom testvére igyekezett minél olcsóbb szállást találni Szigetváron. A szallas.hu keresőoldalon végül is ár-érték arányban a Lenzl’s Panzió (a József Attila u. 63 sz. alatt) bizonyult jó választásnak, ahol még szabad kapacitás is volt.  5 főre foglaltunk szállást, méghozzá úgy, hogy egy nagy 2*2 ágyas szoba plusz benne egy pót ágy egyetlen éjszakára. A foglalást követően a szallas.hu rendszere e-mailben vissza is igazolta 24 ezer forintos áron.

Megérkezéskor már a bejelentkezésnél gondok adódtak, ugyanis Lenzl’s-éknél a recepción szombat du. két csak (nem vicc) német nyelven beszélő fickó fogadott minket, akik láthatóan zavarba jöttek, amikor próbáltuk elmagyarázni nekik, hogy hozzájuk van érvényes foglalásunk a fentiek szerint. A kommunikációs problémák ellenére végül sikerült szobát kapnunk, de a szallas.hu visszaigazolással ellentétben 2 db 2+1 ágyas szoba jutott nekünk. Mivel egymás megértése eleve problémás volt, ezért örültünk, hogy legalább így sikerült zöld ágra vergődni, és nem firtattuk tovább a dolgot, hogy akkor most miért is nem egy 4+1 fekhelyes szobát kapunk.

Másnap reggel a távozáskor jött a fekete leves. Ekkora már előkerült a tulaj, vagy valamilyen illetékes vezető, aki egy magyar nyelven is kommunikálni képes hölgy volt, ő rögvest közölte, hogy valami probléma volt ezzel a  szallas.hu–s foglalással, mert bizony ő is látja, hogy 24 ezerre igazolták vissza nekünk a szobát, de itt végül két szobát kaptunk - jelzem, akaratunk ellenére, - és hogy értsük meg, de ez így sajnos nem 24 ezer Ft, hanem 40.800 Ft lesz.

Először azt hittük rosszul hallunk, vagy ez most vicc esetleg. De sajnos nem az volt, a recepciós, vagy tulajdonos hölgy állította, hogy ennyit kell fizetni, és nem amit a  szallas.hu levelében kaptunk. Viszont nagylelkűségéről tanúbizonyságot téve, a fentiekre tekintettel hajlandó volt elengedni az árból a 800 Ft-ot, így végül 'csak' 40 ezret kellett leszurkolni. Igazán nagyvonalú gesztus…

Az egész történet meglehetősen felháborító, valaki másnak – vagy a szallas.hu részéről, vagy a magyarul nem értő két német részéről, aki a szobakulcsot kiadta, - a hibáját nekünk kellett megfizetni. A történet tanulsága minden esetre az, hogy aki Szigetváron jár, és szállást akar foglalni, az jó, ha vigyáz a Lenzl’s -sékkel, mert finoman szólva is inkorrekt társaság. Ha a szallas.hu részéről történt valami hiba és adtak rossz árat a levélben, akkor ezt jó lett volna már rögtön az elején, bejelentkezés előtt közölni velünk, nem pedig a végén, távozáskor! Ha pedig ez nem történt meg, mert nem volt hajlandó a szálláshely egyetlen magyarul beszélő alkalmazottja sem jelen lenni a bejelentkezéskor, akkor pedig viseljék ők a következményeket és vállalják be a tévedés árát, nekünk ugyanis írásos visszaigazolásunk volt! Inkorrekt, lehúzós vállalkozás.

Köszönöm a figyelmet, üdv mindenkinek!

Róbert

UPDATE júli.26.

Ezt teheti Róbert - és mindenki hasonló helyzetben.

Kedves Róbert!

A foglalás visszaigazolásával létrejött szerződést a szállásadó nem lett volna jogosult egyoldalúan megváltoztatni, azt a megrendelésben meghatározott feltételekkel kellett volna teljesítenie. Emellett a panzió az adatlapján a beszélt nyelvek között a magyar nyelvet is feltüntette, így a csak németül tudó recepciós alkalmazása sem tekinthető az ajánlatának megfelelő teljesítésnek.

A szállásadónak előre kellett volna tájékoztatást adni a foglalás teljesítésének esetleges akadályairól és az ebből eredő többletköltségről is, amelynek tudatában lehetett volna dönteni arról, hogy ebben az esetben is elfoglaljátok-e a szállást. Ennek elmaradása miatt a megrendelésben meghatározottakhoz képest a közel kétszeres összeg követelése nem tűnik jogszerűnek.

A teljes összeg kifizetése ellenére is van még lehetőség a többletként kifizetett díj visszafizetését közvetlenül a szolgáltatótól igényelni, amelynek sikertelensége esetén az illetékes békéltető testülethez lehet fordulni vagy az igényt a közjegyző előtt fizetési meghagyásos eljárás megindításával érvényesíteni.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2016.07.15. 15:47:51

Vadász... vadász.. nem kellett volna fizetni.

The Crazy One 4égy 2016.07.15. 15:49:34

"Lenzl’s -sékkel " ____ mit? ezt ti ki tudjátok mondani?

borso 2016.07.15. 15:50:07

Mikor jutunk már el odáig, hogy ha 24.000.-Ft a visszaigazolás, akkor NEM, ismétlem NEM fizetünk ki 40 ezret???????? Ha a panziós elkűrta az az Ő hibája és az Ő költsége!!!

Attila F 2016.07.15. 15:53:44

Egyértelmű lehúzás; de mi a jó életnek kellett kifizetni? Mit csinált volna a tulaj, túszul ejt titeket?

ozur 2016.07.15. 16:08:27

A poszt címe meg micsoda? Ha ezt te írtad Hilda, akkor tanulj meg németül! Ha meg az említett alkalmazottak, akkor azok nem is németek voltak.

FDToth 2016.07.15. 16:09:39

Igy teljes egeszeben a posztiro hibaja. Annyit fizetsz, amennyiert foglaltal. Majd az adott szallasado rendezi a szallas.hu-val, nem kell aggodni... Sosem ertettem azokat, akik kepesek tobbet fizetni, mint amennyi a visszaigazolasban szerepel. Jo megoldas lehet meg az elote fizetes, akkor ilyen problema nem fordulhat elo.
Mondjuk 5-en egy szobaba... Eleg igenytelen ilyen formaban...

Yobbágy Fery 2016.07.15. 16:17:47

@FDToth: Egy éjszakáról beszélünk, nem napokról. Ki lehet bírni. Max. a fiatalok nem dugnak, nagy ügy.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.07.15. 16:42:17

"szombat du. két csak (nem vicc) német nyelven beszélő fickó fogadott minket"
Magyaroknak mióta van pénze utazgatni? :D

"de itt végül két szobát kaptunk - jelzem, akaratunk ellenére"
Örülj neki, hogy a panzió felépítése lemaradt a számláról :D

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2016.07.15. 16:43:36

De ugye kedves postoló, reklamáltál a cég tulajánál? Vagy legalább a szálláshunál? Mert anélkül ide írhatsz, sok előnyöd nincs...
OK, más nem fut bele, ez dícséretes.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.07.15. 16:54:59

Na itt is kiütközik, hogy nem beszélnek a magyarok külföldiül. Ha ötötök közül legalább egy tudott volna annyira, hogy hívják fel a tulajt, akkor már becsekkoláskor tisztázni lehetett volna a helyzetet. A tanulság: ha itthon maradsz is tanulj meg valamilyen nyelvet a magyaron kívül, ezek szerint lehetőleg a németet.

tregards 2016.07.15. 17:13:18

padlószőnyeg, kárpitos ágy, színes ágynemű, nincs kép a fürdőszobáról, ilyenkor lapozok gyorsan tovább a következő szállásra.

Zsiráffusz camelopardalis · http://globalicum.blog.hu/ 2016.07.15. 17:29:16

verjenek agyon ha az anyómmal meg a full pereputtyal akarnék egyszer egy szobában aludni.
ez valami perverz népszokás?

Reactor 2016.07.15. 17:58:48

@The Crazy One négypontnulla: Erről valamiért a Markos-Nádas-féle "Budapest-Bécs" felvétele ugrott be :D
"Mein Freund ist Ungarisch, megrúgod ugrál is"

The Crazy One 4égy 2016.07.15. 18:16:54

@Reactor: igen igen :) hány éves a Dezsőbacsi?

Andrass9 · http://blogkocsma.blog.hu 2016.07.15. 18:22:14

Semmi meglepő nincs az esetben. A poszt toló még magyarul se tud, hisz mindent külön ír. Mitől beszélne a társaság más nyelvet is? Mivel viszont elfogadták a két szobát, egy szavuk se lehet. Az valóban ennyibe kerül.

apaarpi 2016.07.15. 18:53:11

@FDToth: Ráadásul a szallas.hu szerint 2 ágyas szoba esetén éppúgy 4.400 Ft/fő/éj az ár, gondolom van még IFA hozzá, így lesz a 22 ezerből 24 ezer, 5 felnőtt esetén.

De hogy lett 40.800 ?????

Ne már, hogy kifizette, ennyire amatőr nem lehet senki.

The Crazy One 4égy 2016.07.15. 20:35:28

Hilda, már nem először írom: legyél egy igenkicsit következetes. Ha törlöd a kommentemet, akkor töröld a választ is rá. Most egy idetévedt mit gondol @Reactor: kollégámról, hogy skizofrén?

gelsystem 2016.07.15. 20:38:13

vajon, ede veretett a kék szallagon-e??????????????????????
ez FONTOS!

gabors 2016.07.15. 20:51:21

@gelsystem: "vajon, ede veretett a kék szallagon-e??????????????????????
ez FONTOS! "

allitolag igen ...

Drago Brutic1 2016.07.15. 21:03:47

ilyenkor előjön belőlem a troll: te most komolyan az anyósoddal és a pereputtyal akartál egy szobában aludni? ! 5 ember egy szobában?!
Ha igen, miért nem jelezted kézzel-lábbal, hogy nem két szoba kell?
Ha meg jól jött, hogy mégis két szobában hédereltek, akkor nem jutott a csöpp eszedbe, hogy ez kicsit más sztori lesz fizetéskor?
Utolsó kérdés: ismered a vendégértékeléseket, ld booking? Legközelebb szánj már rá 5 percet, és ne itt rinyálj! Üdv.

Dezsike 2016.07.15. 21:17:05

Lehet, hogy a szallas.hu kavar be, vagy a tulaj egyszer évekkel ezelőtt felrakott egy árat és soha nem frissítette. A párom úgy járt, hogy a szallas.hu-n foglalt egy szobát X áron (csak saját magának), automata visszaigazolást kapott, majd a tulaj felhívta, hogy látja a foglalást, megy-e? Igen, megy. Mikor fizetni akart már X+800 Ft-ot kért tőle a tulaj, ebből 400 az IFA volt amire számított is, de hát ez a duplája... erre a tulaj kérdezett vissza, hogy hol látta ő az olcsóbb árat, mert hogy régóta megemelte már. Nem tudom megitélni, hogy ő volt-e a ludas mert elfelejtette frissíteni az árat vagy a szallas.hu kavart be (eleve hogyhogy nem látja egy foglalásnál, hogy milyen árat igazol vissza?)

Drago Brutic1 2016.07.15. 21:23:11

@igazságos1..: Akarom tudni, mi történt a szobában?!

Reactor 2016.07.15. 21:37:56

@The Crazy One négypontnulla: Azaz! :D örök klasszikus! Bár őszintén megmondom, a feldolgozása nem tetsz, az eredeti a kedvencem (hej, de örültem, mikor a búcsúban megláttam, hogy kazettán árulják!)

Ebben az esetben egy kis nyelvtudás nem lett volna hátrány, akár angol is megtette volna. Mondjuk ilyen lehúzós trükkel még nem találkoztam, hogy hirtelen külföldiába vizionálják magukat a szálló üzemeltetői, és nem hajlandóak magyarul megszólalni. Hát, mindig tanulok valami újat...

Reactor 2016.07.15. 22:02:44

@314na: Van egy olyan sanda gyanúm, hogy nem csak úgy véletlenül ült egy csak németül beszélő fószer a recepción. Külföldön rendben van, hogy a hotel/motel recepciósok nem beszél mádzsár (Lengyelország, Ausztria, majmokbolygója, Szarbia stb.), viszont abban, hogy egy magyarországi magyar tulajdonosú panzióban vagy motelban a recepciós kizárólag németül tud, kell hogy legyen egy csipetnyi szándékosság.
Deee tényleg csak egy csipetnyi!

Darth Revan 2016.07.15. 22:05:36

A posztolo hulye volt, ha fizetett. 24 ezerrol szolt a foglalas, egy fillerrel sem fizettem volna tobbet.

I73 2016.07.15. 22:19:08

Sziasztok!
Csak emiatt, a post miatt regisztráltam:)
Munka miatt többször laktam az említett panzióban.
Árban semmi gond sem volt, általában hárman megyünk étkezés plusz italok olyan 20-24 körül.
Igaz sohasem online, hanem telefonon foglalok szobát. Az említett német urak értenek magyarul, (telefonon is lehet vele kommunikálni, már úgy értem magyarul, ha csak ez megy:) akad néha félreértés, de mindig készségesen segítettek felár nélkül. Például egy szoba két ágyas szoba helyett franciaágyasat adtak, szó nélkül cserélték 2 db 1 ágyasra stb.
Az említett német urak egyike maga a tulaj, a számlát általában a magyar felesége állítja ki, napközben pedig egy magyar hölgy és egy magyar úr szolgál ki, főz stb.
A szállásnak vannak jobb és kevésbé jó szobái, igény kérdése (szerintem 5 személyes nincs is…)
Nem akarok ítéletet mondani, de szerintem hallgattasson meg a másik fél is, mert itt valami nem stimmel.
Lehet dobálni engem is, de hangsúlyozom, mi munka miatt vagyunk ott, nem mindig a legjobbat szempontból bevált. (a nevét nem tudom kimondani:) )

keressük, hanem a megfizethető, normális, pihenésre alkalmas szállást. Nekünk a fent említett panzió ilyen

I73 2016.07.15. 23:02:36

@314na: nem:) ugye a németek nem tudnak magyarul :D
mondom, csak a munkám miatt ismerem a helyet

Dikusz 2016.07.15. 23:17:46

@I73: Látom írtad hogy a tulaj német, a felesége magyar.
Erre gondoltam én is, és valószínűnek tartom azt is, hogy inkább német vendégeket várnak.

Amúgy egyre több helyen csinálják azt a vendéglátók, hogy egy napos foglalásnál felárat számolnak fel. Tapasztaltam már olyat is (falusi turizmus, nem túl látogatott környék), hogy egy napra ki sem adják a szállást.

I73 2016.07.15. 23:26:47

@Dikusz: Igazából nem tudom mi az igazság, de ez egy több 10 éves panzió, látszik rajta, hogy a saját kezükkel csinálták, csinálják ma is, így furcsa nekem egy ilyen túl számlázás
Ilyen sokáig nem maradna fent lehúzásokkal..
De mondom, nem védem, én csak a tapasztalatomat írtam le.

gabors 2016.07.15. 23:44:41

ez marad a hetvegi ???

nem gond most van sok uresedes del-francia orszagban es torokben is ... lehet oda menni panziozni ....

gabors 2016.07.16. 02:38:02

@ööö,izé: "Van a Radnóti-Pozsonyi sarkánál egy cba. Ott heti rendszerességgel ment ez a játék: termék 100-ért kiírva, pénztárnál 180 Ft,"

nagy vadasz lehetsz !!!

vagy direkt szeretsz szopni .....

vagy reszvenyed van a CBA-ban ???

Magentax 2016.07.16. 07:30:30

@onlajnok: Na azért az szép lenne, ha a közértben, postán, szállodában, stb. - itt Magyarországon - csak külföldiül tudnád megértetni magad.
Még a kínaiak is megtanultak magyarul, ha egyszer itt nyitottak boltot.
Amúgy meg a német nem a legnépszerűbb nyelv még kishazánkban sem.

Ahoj- 2016.07.16. 09:35:34

Felejtsétek már el végre ezt a gagyi szállás.hu oldalt, folyton probléma van vele, ha meg gond van, megy a lapítás, mint szar a fűben.

Ott van a BOOOKING.COM mindenre garanciát vállalnak, és visszatérítenek ilyen esetben, ott nem a tulajjal kell vesződni, cssk élvezni a pihenést.

Manyecska. 2016.07.16. 09:52:24

De mire fel fizetett? Azér' a számla és a visszaigazolás közt erős különbség van javaslom behajtani az összeget. Mellesleg 8.000 Ft/fő egy éjszakára nem reális ilyen körülmények közt..

Dikusz 2016.07.16. 10:47:52

@I73: remélem még olvasod a hozzászólásokat:)

Rákerestem a szállásra, ahogy látom a saját ajánlás németül van, ebből(is) gondoltam, hogy inkább német vendégeket várnak. A posztban említett szoba a 4 fős pótágyazható apartman. A jobb-kevésbé jó szobák között biztos vannak árbeli különbségek is.
Az ár meg attól is függ, hány főre/napra foglalták a szállást. Nem tűnik rossznak a szállás.

A posztolóékat annyiban tartom hibásnak, - mint írja a posztoló - hogy tervezett családi esemény miatt készültek Szigetvárra utazni. Nem volt idő tájékozódni, vagy ha már ezt a helyet választották telefonon érdeklődni? Mindenesetre ők - és mások is - talán rájönnek arra, hogy megér egy telefont az, hogy ne járjanak így.

Dikusz 2016.07.16. 10:51:06

@Manyecs: azt én sem értem miért fizetett. Ilyenkor kinek kell elvinnie a balhét?

mixk 2016.07.16. 12:00:06

Sziasztok olvassatok el rendesen a poszter irását 2 szobát kapot igy jógos ez az összeg mit gondolt 1 áráért 2 öt kap

Szigetvári József 2016.07.16. 12:24:04

@Ahoj-: Kedves Ahoj
A tárgyilagosság kedvérét a Szallas.hu a felhasználási feltételeiben ugyan olyan garanciákat nyújt mint a booking.com.
A Szallas.hu-nál minden a tudomásunkra jutott hasonló esetet kivizsgálunk, és segítünk minden esetben a probléma megoldásában. (függetlenűl attól, hogy kapott e media viszhangot az ügy vagy nem.
A célunk az, hogy az utazás tényleg egy jó élmény és ne egy rossz élmény legyen.
Minden 5. belföldi utazás a Szallas.hu-n keresztül valósul meg, így ez nem csak nagy lehetőség, hanem felelősség is a számunkra.

A problémák elől egyáltalán nem bújunk el, sőt egyedül a szálláskövetítők közül nálunk van fent képpel és mobiltelefonszámmal, minden vezetőnk elérhetősége nyilvánosan az oldalon (szallas.hu/impresszum ) pont azért, hogy valóban tudjunk segíteni.

Az általad említett konkurenciánál ilyen nem létezik, és garanciában és eljárásban is kevesebbet nyújt, mint a Szallas.hu.
A jelen esetet is hétfőn ki fogjuk vizsgálni
Nem azért mert a homáron megjelent, hanem mert a kötelességünk, és az eredményt eljuttatjuk a homar szerkesztőségének is.
Köszönettel
Sziegtvári József - Szallas.hu ügyvezető

Szigetvári József 2016.07.16. 12:55:43

Kedves Róbert!

A postban leírt problémával kapcsolatban nyugodtan keresheti a szallas.hu oldalt is, és megpróbálunk segíteni.
Hétfőn felvesszük a szálláshellyel a kapcsolatot, hogy mi jelenthette a problémát, hiszen az Ön foglalás visszaigazolása az Ön által írt árat tartalmazta.
Köszönöm a türelmét.
Szigetvári József

atpijkamo117 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.16. 12:59:56

@Szigetvári József: "a Szallas.hu a felhasználási feltételeiben ugyan olyan garanciákat nyújt mint a booking.com", ...

... de mi? Nem fejezte be a mondatot.

CID. 2016.07.16. 13:19:55

A legtöbb országában kicsit felhúznák a szemöldöküket, ha nem tudnának kommunikálni vele a portással... Ezt kár túlspirázni.

CID. 2016.07.16. 13:21:57

@CID.: mármint az ország hivatalos nyelvével:(

TH 2016.07.16. 13:30:56

@mixk: nem, sem nem "jógos", sem nem jogos, sem nem "jógás". De a posztoló hülye volt, mert
- együtt akart aludni az anyósával és másokkal,
- kifizette a felárat

gabors 2016.07.16. 13:49:30

@CID.: "A legtöbb országában kicsit felhúznák a szemöldöküket, ha nem tudnának kommunikálni vele a portással... Ezt kár túlspirázni. "

errol megkerdezheted mondjuk Biden alelnok urat az usa-ban... es bizony vannak texas-ban sot akar new yorkban is olyan helyek ahol mondjuk kinai vagy spanyol nelkul nem kommunikalsz meg a portassal sem .... (

van-e hivatalos nyelv nem tudom korhazakban/birosagon errefele 15-20 nyelven biztositanak tolmacsot (Ildiko azert maradjon meg otthon mert magyar (vagy cigany) nem szokott a felsoroltak kozott lenni lengyel orosz szinte mindig)

CID. 2016.07.16. 14:07:21

@gabors: Ok, kicsit elgépeltem. USA-t leszarom. Bebaszna, ha normálissá válna, hogy Magyarországon, nem tudok magyarul kommunikálni. És igen, még a magyart is töröm.

I73 2016.07.16. 14:14:09

@Dikusz: most olvastam:) igazából nem akarok hozzászólni, én elmondtam a tapasztalatomat, ahogyan a panaszos is:)
én maradok ennél a szállásnál, ha Szigetváron járok.
Elég sokat szállok meg panziókban, de a bookingot meg a szállás.hu-t csak keresésre használom, ha megvan a kiszemelt szálláshely akkor telefonálok a foglalás miatt, rögtön olcsóbb lesz:)
Olyan ez mint a netpincér, sok hely egy helyre kikeresve, ott válogatok de az étteremnél rendelek, rögtön 20 százalékkal olcsóbb :)

Dikusz 2016.07.16. 14:39:09

@I73: ugyanígy csinálom én is, bár amikor egy adott helyen, mondjuk éppen Szigetváron keresek szállást, nemcsak ezeket az oldalakat nézem meg. Van amikor éppen az adott város saját honlapja is ajánl kedvező áron szálláslehetőségeket.

gabors 2016.07.16. 14:46:13

@I73: "ha megvan a kiszemelt szálláshely akkor telefonálok a foglalás miatt, rögtön olcsóbb lesz:)"

persze mert a jutalekot a szallas.hu-nak nem kell fizetniuk meg lehet szamla nelkul is megy (azt nem kerdezik a telefonba??? marmint hogy kelle-e szamla??? mert 20%-ot az is jelent)

most itt van a kepviselo lehet elarulja mennyit kernek egy kozvetitesert ...

gabors 2016.07.16. 14:48:37

@CID.: "Bebaszna, ha normálissá válna, hogy Magyarországon, nem tudok magyarul kommunikálni. "

ebben egyetertunk de szinte tutti vannak mar Mo-i munkahelyek (is) ahol a magyar keves meg a kommunikalasra is ... (lehet ilyen korokben nem mozogsz) persze itt szolgaltatasrol van szo.... (amugy ha nem akarnak magyarokkal bibelodni akkor ez majdnem normalis is)

ZX 2016.07.16. 15:09:26

@Ahoj-: Ebben te biztos vagy? Elolvastad a feltételeket? "Habár cégünk minden tőle telhetőt elkövet annak érdekében, hogy hibátlan szolgáltatást nyújtson Önnek, nem fogjuk leellenőrizni, és nem tudjuk garantálni, hogy az összes feltüntetett információ pontos, teljes körű vagy a valóságnak teljes mértékben megfelelő. Emellett cégünk nem vállal felelősséget az esetleges hibákért (megjelenési és elektronikus nyomdai hibákat is beleértve), megszakításokért (legyen szó weboldalunk vagy bármely szolgáltatásunk bármely (ideiglenes és/vagy részleges) meghibásodásáról, javításáról, fejlesztéséről vagy karbantartásáról), pontatlan, félrevezető vagy valótlan adatokért vagy az információk hiányos közléséért."

CID. 2016.07.16. 16:13:02

@gabors: Ezt bizonyos esetekben még meg is értem, de reméleb még odébb van, hogy egy állás interjún csak hébeül lehessen megszólalni, Magyarországon lévő szállodában meg a minimális elvárás a nyelvünk ismerete, ezen kár vitatkozni.

gabors 2016.07.16. 17:09:50

@CID.: "Ezt bizonyos esetekben még meg is értem, de reméleb még odébb van, hogy egy állás interjún csak hébeül lehessen megszólalni,"

Nem kell ennyire utalni a tudjuk kiket .. en inkabb angolra, kinaira, oroszra vagy eppen arabre gondoltam. A "tudjuk kik" bar sokan vannak a vilagon azert meg nincsenek kozel sem tobbsegben

"Magyarországon lévő szállodában meg a minimális elvárás a nyelvünk ismerete, ezen kár vitatkozni. " Evvel mar az elobbi kommentemben egyetertettem... (kiveve ha direkt szuronek akarjak hasznalni... akkor meg te es masok oda nem mennek ... ilyen egyszeru ez..

2016.07.16. 17:53:23

@gabors: Khm, az USA-nak nincs hivatalos nyelve, ha jól tudom. Bár lehet Trump majd bevezeti az angolt, ha megszavazzátok ;).

gabors 2016.07.16. 21:29:50

@Pink Petsch: "az USA-nak nincs hivatalos nyelve, ha jól tudom." igazad lehet ezert is irtam.

Majd utanna nezek.

Mondjuk allampolgarsagi vizsgan kell tudni angolul (nagyon alapfok ...) de a vizsgat is csak angolul lehet letenni .... de ha valaki az usa-ban szuletik vagy szulei usakok (vagy nem akar allampolgar lenni valamiert) akkor valoban nem kell angolul tudni..

Vannak masodik generacios spanyolok akik kb zero angol tudassal rendelkeznek...

"Trump majd bevezeti az angolt, ha megszavazzátok ;). " Nem vagyok allampolgar igy szavazasra sem vagyok jogosult nem rajtam fog mulni. De nem zavarna ... marmint a hivatalos nyelv ... trump mar valoszinuleg igen .... de bush-t is tulelte az usa nagy gond nem lesz egy trump-pal sem

Manyecska. 2016.07.17. 10:38:51

@mixk: szilya, szerinted egy isten háta mögötti hejen jógos a napi 8.000 Ft/fő?? ...@Dikusz: a portásnak vagy a kertésznek! :D

szelidorzo 2016.07.17. 12:03:29

40.000 két szobáért?
De ide egy szoba 2 felnőtt és egy gyerek részére 15.000 Ft alatt van reggelivel egy éjszakára.

Nem az a megfejtés, hogy a jól sikerült esküvői buli után időn túl hagyták el a szállást és emiatt pl plusz költséget kellett kicsengetni a kései távozás miatt?

1gazsagos 2016.07.17. 17:12:25

@Manyecs: hát kisebb nímand falvakba teljes ellátással ünnepek környékén 6-800 a szállás, a kajától függ, mennyit főznek

amúgy 4000 forint körül is van szállás attól függ

Divatos karácsony húsvét körül nem szállodába menni, hanem ilyen helyre, ahol lehet kirándulni, van kerékpár út, telefon minden nélkül, isten háta mögötti helyre, de azért legyen megközelíthetőség, a várostól 2-3 órányira

aztán főzzön a gazda mindent, aki otthon úgyis főz, csak nekik meg hoz házi kosztot

nem is tudod mennyire szeretik a házi baraclekvárt, szörpöt, mézet, azért ölni tudják egyes emberek egymást

Manyecska. 2016.07.18. 08:14:43

@1gazsagos: de tudom! a pááárom félkilós kiszerelésekben veszi, most épp 101 kg /85 cánti// nyomasztó..:D De szerinted ezeknek közös lélegeztetőgépük volt hogy egy szobában laktak??? /volna/... ON

Manyecska. 2016.07.18. 08:19:37

@1gazsagos: ja mercsak két hétig konyhamalact jáccott a gyerekei után + 6kg felugrott.:D off.. szerintem kábé murva sok 8000/fő egy isten háta mögötti hEjen. nem hinném hogy esküvő volt lehet a királyi lakosztályt kapták Görögországban mink építkezést és rengeteg nyulat! bámultunk, nameg tenger helyett a kukoricatáblát de az korrekt szállás volt. Régen nem volt ennyi inkorrekt szállás az hótziher!!

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2016.07.18. 09:07:10

@Magentax: persze szép lenne, szerencsére nincs így és ne is legyen. Én csak arra próbáltam utalni, hogy itt volt 5 felnőtt ember, köztük fiatalabb korosztályúak is, és egyszerűen képtelenek voltak kommunikálni külföldiekkel. Ez elég szomorú.

Dikusz 2016.07.18. 09:35:14

@Manyecs: talán nem ők viszik el a balhét:)

Szigetvárt azért nem mondanám "isten háta mögötti" helynek.

Ha egy szállás nem feltétlenül "luxus", de az átlagtól jobb körülményeket biztosít, csak azért mert a semmi közepén van, miért ne kérhetne 8000 Ft-ot.

Ennél a panziónál a 8000 Ft valószínű azt jelenti, hogy egy háromágyas szobába egy fő száll meg (ez szállodáknál is így van - egyágyas felár).

joska61 2016.07.18. 09:40:08

Szerintem rohadtul annyit kellett volna fizetni, amennyiért a szállás.hu visszaigazolt. Aztán a szállásadó számoljon el a portállal. Persze a vendég sem volt elég gondos, én az ilyen szállásportálokon keresztüli foglaláskor kivétel nélkül mindig felhívom ÉS emailben is felkeresem a szállodát, a tőlük kapott ajánlatot kinyomtatva megyek hozzájuk.

GQ 2016.07.18. 09:50:15

@gabors: az usa-nak magának nincs hivatalos nyelve, de facto az angol, ha jól rémlik. az államok között is soknak nincs, van azonban, aminek van; angol, spanyol, francia.

a. ^ English is the de facto language of American government and the sole language spoken at home by 80% of Americans aged five and older. It is the official language of at least 28 states; some sources give higher figures, based on differing definitions of "official." English and Hawaiian are both official languages in Hawaii, and English and 20 Native American languages are official in Alaska. Cherokee is an official language in some Native-controlled lands in Oklahoma. French is a de facto, but unofficial, language in Maine and Louisiana, while New Mexico law grants Spanish a special status.

b. ^ In five territories, English as well as one or more indigenous languages are official: Spanish in Puerto Rico, Samoan in American Samoa, Chamorro in both Guam and the Northern Mariana Islands. Carolinian is also an official language in the Northern Mariana Islands.

Manyecska. 2016.07.18. 10:24:16

@Dikusz: nemtom, nem olvastam a poszt! :D

Manyecska. 2016.07.18. 10:52:12

@joska61: szerintem is rohadtul, ráadásul szabálytalan teljességgel, végrehajtást kell kérni közjegyzőnél akár igaz az nem pont ilyen esetekre van kitalálva /?/ ..
mink holnap ingyenes szabadtéri jógára megyünk kérték hozzunk matracot +egy szál virágot /:DD/ ahhoz képest mi sört viszünk /:P/, a cigit majd kiverem a szájából,.. + a barátnőm kétéves ikreit, szerintem felárasok leszünk :D

2016.07.19. 09:27:10

egy mondatban a "párom" 3×... tovább nem olvastam

joska61 2016.07.19. 10:26:29

@Manyecs: Szerintem én ezt főleg nem értem. :/ :D

Szigetvári József 2016.07.19. 20:33:00

Kedves Mindenki!

A mai napon tudtunk a szálláshellyel egyeztetni, és a szálláshely beszélt a vendéggel is, és feladta a részére a különbözetet, azaz a többlet díjat, és elnézést kért a kellemetlenségért.
Köszönöm mind a vendégnek, és mind a szállásadónak a megoldást.

A jövőbeni vendégeket pedig biztatom foglaljanak a Szallas.hu oldalon, mert minden 5. vendég rajtunk keresztül utazik belföldön, és egyre többen külföldre is.
Mert minden esetben, a nem nyilvános kérdések, és kérések esetén is állunk rendelkezésre, és minden vezető látható, és elérhető nálunk, és így nem kell attól félni, hogy elbújunk a problémák elől.
Mindenkinek probléma mentes kikapcsolódást, és nyaralást, és szállásfoglalást kívánok.

Köszönettel
Szigetvári József - Szallas.hu/ Ügyvezető
szallas.hu/impresszum

atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.07.24. 17:32:29

Na, a szálláshu jólfelfogott saját érdekében engedett a homárpávernek, és korrigálta az elkövetett aljasságot. Jól megszorongatta Lenzis* panzió mogyoróit, az meg viharsebesen visszafizette a kicsalt összeget. Ez így helyes. Még ha a poszternek nincs is igaza, akkor is.

* Tudom, hogy nem így mondják, de helyesen az tudja csak, akinek két annya van.

pécsiszál · https://docs.google.com/document/d/12jiHkRqUDkIYSLLGQyUpO-Sr46iY6biTRmdCFFbNi_g/edit 2016.07.25. 12:46:33

nem akarom tovább rontani a hely hírnevét, de köztudottan az a kupi a városban (source: szigetvári vagyok)

Kelpo 2016.07.28. 12:30:05

Mentek volna inkább Füredre, ott még kis Faszenes és MEGFELELŐ méretű hűtő is lett volna!!! Ez FONTOSCH!!
süti beállítások módosítása