Egy igazi hős! Kiállt a jogaiért, szóvá tette a jogtalan levonásokat, nem legyintett fásultan a sokadik nehézség láttán se, számolt és levelezett és telefonált és hivatkozott kitartóan, és lám a végén győzött. Íme!
T. Homár!
Leírok 2 esetet az Erste bankommal kapcsolatban okulás végett. Röviden: a bank olyan költségeket terhelt rám, amik szerintem jogtalanok voltak, végül pedig meg is kaptam a jóváírást.
A számlámat 2015. decemberében átminősítették a diák számláról EgySzámlára, amely kedvezőtlenebb feltételeket biztosít, de az átminősítés jogos, mert már betöltöttem a 26. életévemet. Az átminősítéssel egyetemben fizetőssé vált az SMS értesítés a vásárlásaimról. Ezt a díjat egyrészt tévesen számolták fel novemberre is (holott csak december 1-étől vált fizetőssé számomra a szolgáltatás), illetve telefonon kértem a szolgáltatás lemondását még december 10-én, amit ki is kapcsoltak.
Ezek után a decemberi havidíjat is felszámolták. Erről telefonon tettem panasz, hogy 10 nap után a teljes havidíjat felszámolták. Arról tájékoztattak, hogy nincs lehetőség tört hónapra szolgáltatást fizettetni, így került egy teljes hónap felszámolásra. Kértem őket, ez esetben mivel a 10 nap kerekítve inkább 0 hónap, mintsem 1, tekintsenek el a szolgáltatási díjtól. Elektronikus úton benyújtott panaszomnak helyt adtak, és "egyedi üzleti döntés alapján" visszautalták a havidíjat.
Az új számla havidíja 990Ft, de amennyiben teljesítek bizonyos feltételeket, csupán 199Ft. A feltételekről telefonon érdeklődtem. Sajnos tévesen csak arról tájékoztattak, hogy az adott hónapban 35.000Ft értékben kell kártyával vásárolnom. Elolvasva a feltételek egy részét, tájékoztattam az ügyintézőt, hogy átutalással is teljesíthetem a 35.000Ft-os keretet. További feltétele, megjegyzése nem volt a kedvezményes számlavezetést illetően az ügyintézőnek.
Ezek után február hónapban a teljes havidíjat rámterhelték, noha meghaladtam az összeget vásárlásaimmal. Panaszomra azt a választ adták, hogy a hatályos hirdetmények szerint nem a teljes hónapban kell a vásárlást teljesíteni, mert az utolsó nap a hónapból már nem számít. Csak ezt figyelembe véve jogos lenne a megállaptításuk, azonban telefonon erről nem tájékoztattak. Ekkor tájékoztattam őket, hogy telefonon enyhébb feltételeket adtak meg (ugyanis az utolsó nap is vásárolhatok a kártyámmal), ezért február hónapra vonatkozóan a telefonos tájékoztatásuknak megfelelően számolják fel a havidíjat. Kértem, hogy amennyiben a panaszomat elutasítják, úgy küldjék meg postai levélben a telefonos beszélgetésünk hanganyagát.
Panaszomatat nem utasították el, de kérték, hogy adjam meg, hogy mikor beszéltem ügyintézőjükkel telefonon. Megadtam mind az 5 telefonbeszélgetést (melyből 1 majdnem 2 óra hosszan tartott), és hogy azokat mikor kezdeményeztem és milyen hívószámról. Panaszomnak ezek után helyt adtak, és a számlavezetési díj különbözetét jóváírták a számlámon.
Gyakran érzem úgy, hogy a bank a kicsit pongyola és nemtörődöm hozzáállását úgy választja meg, hogy az leginkább csak a banknak kedvezzem. Azonban a benyújtott panaszokat kötelezettségeiknek megfelelően kivizsgálják, és ésszerű döntéseket hoznak. Javaslom mindenkinek, hogy amennyiben nem ért egyet a bankja által kivetett költségekkel, és nem ért egyet bizonyos eljárásaival, tegyen panaszt, és járjon az ügy végére! Nem mindig múlik rajta sok pénz, de ha úgy fogjuk fel ezt, mint egy oknyomozó-kutatós játékot, akkor akár még élvezhetjük is.
koprofágia 2016.08.08. 10:02:34
Egyszerubb ez,mint szazforinotokon veszekedni egy ugyfellel,meg turaztatni az ugyintezoket.
Annyia hatranya,hogy par ilyen homaros cikk utan verszemet kapnak az ugyfelek,es ha sok lesz az ilyen jovairas,akkor jon majd a koremail fentrol,hogy matol 100 bol 99 panaszt el kell utasitani.
sáros_tehén 2016.08.08. 10:05:36
"melyből 1 majdnem 2 óra hosszan tartott"
Ezeket elolvasva én nem szeretném ha az ügyfelem lennél.....
Manyecska. 2016.08.08. 10:35:22
The Crazy One 3om 2016.08.08. 11:30:55
Bárcsak én is ráérnék ennyire. Mondjuk az egyetem nyári szünetében sok mindent el lehet intézni, lásd a posztert. Ő diplomás lesz :)
Manyecska. 2016.08.08. 11:55:29
GQ 2016.08.08. 12:13:04
herk 2016.08.08. 12:41:11
Szóval az, hogy elengedték, az jófejség az ő részükről, nem pedig kötelesség.
"Gyakran érzem úgy, hogy a bank a kicsit pongyola és nemtörődöm hozzáállását úgy választja meg, hogy az leginkább csak a banknak kedvezzem"
Örülök, hogy én mondhatom el Neked, hogy amit kaptál, az _ajándék_.
"Nem mindig múlik rajta sok pénz, de ha úgy fogjuk fel ezt, mint egy oknyomozó-kutatós játékot, akkor akár még élvezhetjük is."
Ezt nem igazán szeretném kommentálni.
GQ 2016.08.08. 13:03:08
zserzsenne 2016.08.08. 13:14:39
Az Erste király volt, hogy elengedte neked. 2: sajnos már az, hogy kezelik a panaszodat, jó pont, nem úgy mint más bankok.
A leveled megerősíti azt, hogy továbbra is maradok az Erste 100%-ban elégedett ügyfele.
Péter 2 2016.08.08. 13:18:37
vizsla_barat 2016.08.08. 13:20:28
napalm 2016.08.08. 14:05:14
The Crazy One 3om 2016.08.08. 14:19:06
CID.. 2016.08.08. 14:46:47
Géza Bunda 2016.08.08. 15:04:40
CID.. 2016.08.08. 16:24:58
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.08. 21:19:30
Asztakurva!
@CID..: +
@The Crazy One harmadik regisztrációja: :))
@Manyecs: "Két óra hossz telefon az több mint a számlavezetési díj nem?"
V O I P
120 perc * 0,70 Ft/perc = 84 Ft.
Inkább a munkaidőnek orbitális elcseszése. Mindkét oldalon.
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.08.09. 00:27:51
Manyecska. 2016.08.09. 08:43:02
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.09. 10:05:07
atpijkamo116 · http://bestofhomar.blog.hu/ 2016.08.09. 10:06:31
Ne hülyézd le a posztert mert kitilt a Helga.
C4rmin3 2016.08.12. 23:46:15