Tavaly szeptemberben - még Helpy néven - indult az online takarítóközvetítő Rendi.hu, ami fantasztikus érzékkel vette észre a piaci rést a kiszámítható, megfizethető és megbízható házi takarítószolgálat piacán. A ma már több vidéki nagyvárosban is elérhető cég villámgyors karriert futott be. Olvasónk levele alapján talán túl gyorsat is, és már, nem tudják tartani a lépést az igényekkel.
Kedves Rendi Csapat!
Őszintén szólva meglehetősen csalódott vagyok, két okból is:
Egyrészt értelemszerűen azért rendeltem takarítást, mert szükségem van rá. Adott időpontban. Adott munkák elvégzésre vonatkozóan. És azt hiszem kifogástalanul megértő és tündibündi voltam, amikor az első ízben 08.19.-re rendelt takarítást Önök lemondták 1 nappal korábban arra hivatkozva, hogy megbetegedett a takarító. Nem mondom, hogy nem fordult meg a fejemben, hogy egy ilyen helyzetet illene tudni kezelni, de túlléptem rajta és továbbra is őszinte lelkesedéssel, bizalommal telve egyeztettem le az újabb időpontot 08.26.-ra. Még a kárpótlásként felajánlott hűtőszekrény tisztításnak is örültem. De hogy másodjára is, egy fél nappal a legyeztetett időpont előtt lemondják AKÁRMILYEN indokkal (ami jelen esetben a takarító felmondása volt) az egyébként elvállalt takarítást, ez most nagyon fáj.
Persze az egy éves lányomnak tök mindegy, hogy a szombati szülinapi zsúrján mennyire lesz tiszta az ablak vagy mennyire csillog a csempe, de én nagyon nem úgy képzeltem a holnapi napomat, hogy sikamikálom a kétszintes házat. És mivel számítottam arra, hogy ezt helyettem más megteszi a holnapi napom –egyébként szintén nem elhanyagolható- teendőkkel gazdagítottam. Szóval ott tartok, hogy kisebb gondod jelentett volna, ha eleve arra készülök, hogy nekem kell mindent megcsinálni. Másrészről az a tény, hogy az egész lemondás dolgot egy kétsoros sorryköszi e-maillel sikerült elrendezni, nem csak, hogy nem profi ügyfélkezelés, de egyenesen bicskanyitgató. (Ide más szót írtam volna szívem szerint, de úrinő vagyok).
Szóval felmerült bennem néhány gondolat:
- Mennyire garantált a piacon tartósan megmaradás olyan üzletpolitikával, amellyel egy megbetegedést/felmondást/a takarítónkatelraboltákarézfülűbaglyok helyzetet nem tudnak (nem is akarnak?) kezelni? Főleg egy olyan szektorban, ahol köztudott a munkaerőhiány, és amely helyzet – ahogy a fenti esetben is látszik - igencsak életszerű
- Olyan nagyon sok mindent lehetett volna tenni ebben az esetben, tényleg ez a délután 5-kor küldött kétsoros e-mail volt a legtöbb, amit ki tudtak hozni magukból? Főleg annak fényében, hogy nyilvánvalóan csütörtök éjszaka nehezen fogok leakasztani valakit, aki péntek reggel 9kor vígan megjelenik nálam takarítani.
- Egy jól megszerkesztett honlaptól és egy kis marketingtől még egy cég sem lesz jó és hiteles…Jelen esetben azt mondanám az egész komolytalan.Egyébként csak úgy cikáznak a gondolatok és a folyamatjavító ötletek a fejemben, de van abban valami szép, amikor egy cég saját öntudatára ébredve, önerőből lép a fejlődés útjára. Ehhez sok sikert kívánok, én mindenestre kiábrándultam és utolsó utáninak sem ajánlanám senkinek a szolgáltatásukat.
Sorry köszi
--------------------------------------------
On Thu, 25/8/16, info@rendi.hu <info@rendi.hu> wrote:
Subject: Elnézését kérjük, de sajnos nem tudjuk elvállalni a takarítást
Date: Thursday, 25 August, 2016, 17:04
Tisztelt ........ !
Szeretnénk az elnézését kérni, mert nem tudjuk elvállalni a takarítást, a mai napon mondott fel az a kollégánk, aki Érd és környékére kijárt takarítani. Köszönjük a megértését! Amennyiben további kérdése van, forduljon hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségek egyikén:Üdvözlettel:
Az utolsó 100 komment: