MInden eddiginél többre vagy képes - állítja a Sony reklámja, és tényleg! Például nézzük levélírónkat, aki igen magas szintre fejlesztette magában a keresztény vallás türelemről és megbocsátásról szóló tanítását, miközben a legkomolyabb buddhista tanítókat is megszégyenítő módon képes volt elengedni magában az idő fogalmát.
Én aki a távközlési szférában dolgozom a saját két éves LG mobil telefonomat kezdtem elavultnak érezni. Így kinéztem a Sony Z3 Compact telefont, ami nagyon megtetszett, mind dizájnra, mind hardveres felépítésre. Kicsit drága telefonnak tartottam, de gondoltam, prémium kategóriával lesz dolgom, így bevállaltam a vele járó többlet költséget. Megvettem, vettem rá tokot előre és hátra is fóliát, amit felrakattam.(2015.05.05.) Nagyon szép és jó volt, minden.
Az első kb. 2!! hónapban. Ekkor azt a hibát véltem felfedezni, hogy a készülék bal felső sarkában a ragasztás elengedett, így a kijelző minimálisan eláll a háztól. Gondoltam, ha ez nem is befolyásolja a működését, de a vízállóságát biztosan, így teljes nyugalommal vittem vissza a Telekomhoz. (2015.06.24.)
Ott jött az első pofon, mikor is az ügyintéző kollega úgy kezdte, hogy „Csere készüléket nem tudunk adni.” Mondtam neki jó rendben, van otthon másik telefonom, de akkor a kártyát írja át egy másik SIM-re, mert ebbe nano SIM kell, a másik telefonomba pedig nem. Erre azt mondta, hogy nyugodtan rakjam bele a normál „nagy” SIM-es telefonomba működni fog úgy is. Ezen azért el voltam hűlve, de megfogadtam a tanácsot. Azt is kérdezte a kolléga, hogy nem szoktam-e sokat töltőn hagyni, mert ilyenkor jobban melegszik a telefon és ez az „elválás” a töltőnyílásnál jelentkezett. Mondtam, nem.
Mondanom sem kell, hogy ez a fajta nano SIM a normál SIM-be nem volt túl jó megoldás. Naponta többször igazítani kellet a kártyán, hogy legyen térerő. Fel vagyok háborodva, hogy egy állítólag prémium kategóriás telefon tulajdonosnak ilyet kell eltűrnie. Szerencsére a szervizben hamar orvosolták a problémát.
Gondoltam én. Visszakaptam a telefont és egy papírt, amin az állítólagos kicserélt alkatrészek gyári számai voltak feltűntetve. Gondoltam ez igen, korrekt és gyors volt legalább a szerviz, ha már a Telekomban csalódnom kellett.
Minden szuperül működött, vettem egy mágneses töltőt is a telefonhoz, hogy nem-e tényleg a sokáig töltés miatt adódott a probléma. Ismét fólia előre hátra, plusz felrakás. Így éldegéltünk egészen újabb kb. 3!! hónapig (2015.09.01.).
Ekkor ugyan is a nyári medencézés alkalmával igénybe vettük a vízálló funkcióját a telefonnak. Igen ám, de csak igénybe vettük volna, ha az 10cm-re a víz alatt nem kapcsolt volna ki és aztán soha többet vissza. Mondanom sem kell mennyire megijedtem, hogy nem zárt jól a SIM vagy a töltő fedél. Miután megszárítottam próbáltam bekapcsolni, nem történt semmi. Körbe néztem a telefont a biztonság kedvéért. Mit ad Isten azt veszem észre, hogy a kijelző, ugyan, de ugyan ott mozog, mint az előző alkalommal.
Most már kicsit idegesebben mentem be a Telekomhoz. Útközben a Westendben megláttam egy Sony bemutatótermet, gondoltam ez kapóra jön ide is bemegyek panaszkodni. Ők a Concord Electronics Kft-hez irányítottak. Kaptam névjegykártyát és egy két jó szót mellé, ennyi. Folytattam az utam a Telekomhoz. A szervizes kolléga az javasolta, hogy vigyem be személyesen a szerződött szerviz partnerükhöz, hogy ne keljen várni az oda-vissza szállításra. Aztán, mint kiderült ez nem más, mint a Cordon Electronics Kft, akik az előző körben is javították a telefonom. Ennek annyira nem örültem.
Az ottani szervizes kollega mondta, hogy nyomáspróbázzák a telefont, ha nem én vagyok a hibás, akkor kapok egy újat. Mondanom sem kell, csere telefon itt sem volt. Maradt a ”jól” bevált nano SIM - normál SIM trükközés. Nagyon fel voltam háborodva, de gondoltam most már tuti, nem az én hibámból ázott be a készülék, így kapok majd egy újat, és elfelejtjük ezt az egész mizériát.
Kaptam egy állítólag ”új” telefont ott a szervizbe. Doboz minden nélkül úgy ahogy volt. Újabb fóliázás elő és hátlapra. Nyugalom egy ideig (2016.01.07.). A készülék ugyan, de ugyan azt a problémát produkálja. Ismét elvált a kijelző a bal felső sarokban. Mindezek után még bízva a megoldásban elvittem, megjavították. Boldogság.
Tök hihetetlen, de 5 hónapig nyugalomban éltem aztán hopp. (2016.06.01.) Ismét ugyanaz a hiba és ismét megjavították a telefonom.
Szép három hónap után. (2016.08.22.) Ki se találná az ember, hogy mi történt. Ismét a jól ismert bal felső sarok probléma. Felhívtam az ügyfélszolgálatot elmondtam, hogy nem szeretném ezt a telefont a továbbiakban használni. Kértem, ha lehet küldjenek egy Z3-at vagy adjanak egy papírt, hogy gyári hibás a telefon akkor legalább a Telekomnál tudnék egyezkedni. Azt mondta az ügyintéző hölgy, hogy be kell juttatnom a szervizbe, mert a szerviznek kell megállapítani, hogy a készülék nem az én hibámból ment tönkre. Elküldtem futárral, nem volt már kedvem bemenni. Szó nélkül vissza küldték, hogy megjavították. Direkt leírtam a hiba határolásnál, hogy nem tartok rá igényt, erre visszaküldték. Felhívom az ügyfélszolgálatot erre azt mondja a hölgy, hogy vélhetően akkor most nincs baja a telefonomnak akkor ő nem tud mit csinálni.
A továbbiakban arra szeretnék választ kapni, hogy ki fog engem kártéríteni. A Sony? A Telekom? A Cordon Kft? Én egy prémium kategóriás készüléket vásároltam és türelmes voltam eddig. Szépen végig jártam a lehetőségeket, mint ahogyan azt kell. Most viszont nem vagyok hajlandó még egyszer a Cordon Electronics Kft.-hez vinni a telefonomat. Innentől elgondolkodom, hogy akarok e továbbra is Telekom előfizető lenni! Akarok-e Sony telefont? Nem fogom még egyszer ezt a huza-vonát csinálni. Ahhoz egy kicsit drága volt a készülék, hogy annyiban hagyjam, hogy hülyének nézzenek. Nem nyugszom addig amíg ebből közös megegyezésre nem jutunk.
Egy elégedetlen fogyasztó
A fogyasztóvédők szerint van megoldás:
Kedves levélíró!
Bár a vállalkozás törekedett arra, hogy a jogszabályokat betartva megvizsgálja a készüléket, és lehetőség szerint orvosolják a hibát, úgy tűnik olyan konstrukciós hibáról van szó, mely minden ugyanolyan típusú készüléknél előfordul.
A többszöri javítás és csere eredménytelensége azt igazolja, hogy a probléma újabb cserével sem lenne orvosolható, ezért a vételár visszafizetése iránti igényed megalapozottnak tekinthető.
Arra jogszabály alapján nem kötelezheted a vállalkozást, hogy adjon a mostani helyett egy másik típusú készüléket persze, ha belegyeznek nincs akadálya egy olyan megállapodásnak ami a jogszabályban foglaltakhoz képest számodra kedvezőbb.
Az ügyintézés menetét sajnos nem tudod megspórolni, hiszen igényedre csak úgy tudnak reagálni, ha arról lehetőleg írásban értesülnek. Akár már a levélben előirányozhatod, hogy annak eredménytelensége esetén az ingyenes igénybe vehető Békéltető Testülethez, vagy bírósághoz fordulsz, melynek költségeit azonban neked kell megelőlegezni.
Ne hagyd annyiba az ügyet, hiszen jogosan szeretnél pénzedért egy használható telefont. Ha ezt nem tudják biztosítani adják vissza a vételárat.
Felhasznált jogszabályok:
- 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről
- 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
Antalbaba 2016.09.23. 15:16:24
Állat 2016.09.23. 15:18:51
Állat 2016.09.23. 15:20:05
The Crazy One 3om 2016.09.23. 15:23:05
cmx85s 2016.09.23. 15:29:08
Manyecska. 2016.09.23. 15:30:12
The Crazy One 3om 2016.09.23. 15:39:20
KaTe 2016.09.23. 15:44:14
Nagyjából idáig volt követhető a történet. Tehát a posztoló puszira kapott egy "új" telefont a szerviztől (???) És a posztoló miért rakta idézőjelek közé, vagy most mégse új és mi lett a régivel? Hogyan papírozták ezt le? Ezt valaki értelmezze de nagyon sürgősen!
Amúgy ezután a történet után ha a jövőben telefont veszek, kizárólag Sony lesz. Beázott a telefonja és a szerviz képes volt nem ráhárítani a felelősséget? Ez egy csoda!
Amúgy nem lehet, hogy ugyanazt a telefont kapta vissza, ami előtte "beázott"? Másrészt nem lehet, hogy annyira becsomagolja szegény telefont mindenféle védőfóliákba, meg tokokba, hogy egyszerűen túlmelegszik és emiatt válnak le róla az alkatrészek? Ez nem egy csecsemő, nem kell annyira vigyázni rá, néha tudni kell szétbaszni is a kütyüidet!
Nagyon zavaros!
Manyecska. 2016.09.23. 15:52:58
amindenes.blog.hu 2016.09.23. 15:55:08
The Crazy One 3om 2016.09.23. 15:57:03
Manyecska. 2016.09.23. 15:59:22
Zakari az ás 2016.09.23. 16:09:50
Mondjuk azt még el tudom képzelni, hogy le akarja videózni a csimotákat strandolás közben
Répázó 2016.09.23. 16:13:18
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.23. 17:13:24
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.23. 17:18:09
homar.blog.hu/2014/07/08/vizallo_telefon_csak_epp_nem_allja_a_vizet
Manyecska. 2016.09.23. 18:03:33
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.23. 18:10:41
Beerhead 2016.09.23. 18:45:14
Egy fóliázás egy rendes telefonnak nem kéne problémát okozzon, meg tuti, hogy a szerviz is erre hivatkozott volna, vagy minimum rákérdez.
Kicsit alul méretezték a sarokban a ragasztást. Szoniknál előfordul, interneten jól dokumentált probléma.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.23. 19:12:54
- A beázásos, csak átcsúszott délutánra.
- Akkor hol a délutáni poszt?
- A beázásos, a vak is látja, és ha nagyon kekeckedsz, kitiltalak a faszba.
The Crazy One 3om 2016.09.23. 20:01:45
SimonGábor 2016.09.23. 20:09:01
Android
Prémium
Ahha
Másrészt mi a tökért azzal fürdik.?
The Crazy One 3om 2016.09.23. 20:11:57
SzerződésSertés 2016.09.23. 21:51:27
Ugyan hol? Nem kell az "ugyanott" szócskát fokozni, attól nem vált ki fergetegesebb hatást.
Szennymester 6000 2016.09.23. 22:09:16
@SzerződésSertés: leolvadt az agyam.
Szennymester 6000 2016.09.23. 22:27:40
A leheto legg nagyób hulyeseg. Ki szaritani, aztan probalkozni - GONDOLKODNI. Posztolo az a fajta, aki a kepernyohoz is hozzaer, mutatja-nyomja az ujjaval, ha mutatni akar a kepen-gepen valamit? (nem erinto eseten) Lefogadom, hogy ja.
" erre azt mondja a hölgy, hogy vélhetően akkor most nincs baja a telefonomnak"
Ezt meg megis mibol? Ertetlen tetvek.
Azert kicsit unalmas mindig azt olvasni, hogy a szarvizek semmitnemcsinalasain hulnek el az emberek. Lassan a "tudni illik" c. illemtankonyv kotelezo fejezeteve valik a semmitbaszasbol adodo scenariok kozzetetele, mintegy kalendariumos utmutato jelleggel. Az embik szeretnek dolgozni, foleg a telo vizekben, azert van ez!
" és lehetőség szerint orvosolják a hibát"
Na ezt meg honnan a jofaszbol tudja a gvti allitani biztonsagos megalapozottsag-jelleggel? Kiherelnek a nepmese fomotivumat. Erzeketlen, dramaturgiailag inkorrekt allatok. Ne hagyja ANNYIBA. Elvetemult paraszt vagy, vagy ennyire a poxtollo buvhatasa ala kerultel? Vicc, ami itt megy, megy sze rencse, hogy ít vagyok enn.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.23. 22:36:44
Meg nótbúk alaplapot 200 fokon 10 percig sütni.
The Good Boy ! 2016.09.23. 22:50:59
Tehát, tisztelt "távközlési szférában dolgozó": a sony Z3 plusz nem prémium, és soha nem is volt az. Max neki, azért, mert 6 számjegyű összeget kellett (volna) kifizetnie érte.
A másik, ez a fólia mánia. Negyedik okos telefonomat fogyasztom, asszony is, a gyerek a harmadikat. Eddig egyiken sem volt fólia, mégsem volt soha egyik sem karcos (legalábbis annyira nem, hogy az feltűnő, netalán zavaró legyen). nem értem, milyen körülmények játszanak közre, hogy 3 havonta fóliázza oda vissza (tudom, szerelés után applikált rá mindig újra). És a hátára meg minek? Le is írja az elején, hogy két év után unt rá az előzőre. Komolyan nem értem. megveszik relatíve drágán (nekem pl. tényleges prémium van, nem a butított kisöccse, de neki ez az árkategória az ingerküszöbén túl van, ezért hangsúlyozza sokszor a prémium, meg drága szavakat), fólia, tok meg minden más, hogy két év után menjen a fiókba, mert jön az új szerelem (oké, vannak, akik eladják. Nekem pl. egy sincs a fiókba, mert megy a háztól. Nem azért a pár ezerért, hanem, hogy ne a helyet foglalja).
Sajnálom, hogy szar a telefon, de én is azon gondolkodnék az user helyett, hogy nem-e a fóliázás miatt termelődik indokolatlanul nagy hő? Hiszen a posztban részben be is ismeri ezt a gyanút azzal, hogy valami mágneses töltőt vett, hátha ez a baj.
Én még vártam a posztolótól, hogy a:
"teljes nyugalom"
"el voltam hűlve"
"Most már kicsit idegesebben"
"Nagyon fel voltam háborodva"
"nem volt már kedvem"
"Nem nyugszom addig"
dramaturgiai fordulat után jön egy gutaütés, kórházi kezelés, esetleg "elhagyott a párom" fordulat, de semmi. Se egy kiskutya, síró gyerek, feltartott terhes nő. semmi. Hát hová tart a világ. Még az kéne, hogy ez legyen a hétvégi...
Már csak azt kérdezem, hogy a poszt-tolót már szabad?
Huba77 2016.09.23. 23:19:35
www.telekom.hu/shop/tartozekok/routerek+adapterek#/N-10391/No-0/Nrpp-10
Amúgy meg kellet neked Sony telefont venni, jó drágán
Recsegve fingó kecske 2016.09.24. 00:39:12
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.24. 02:52:02
Szennymester 6000 2016.09.24. 07:56:45
Azert foliazgatnak emberek, egyreszt mert nincs tul sok eszuk, a parabola antennak vevofejeikre is nepszokas volt joooo sokaig valamilyen muanyagot, 0.5l-es pet palackot tenni, merthogy beazik. Kozben meg eleve kulterre terveztek.
Szoval nepi, agyatlan divat, masoknal tenyleg az allagmegovas a cel, en pl. habyok egy kutya szajabol elovett, karcos telefontol, igaz, eleg faraszto mindig vigyazni ra, de akad azert aranyozott kozeput. Harnaccor pedig: nagyon nem mindegy milyen muanyagbol svagy uvegbol van az a kijelzo, burkolat, nagy szorast mutat a turesuk, igy van, amelyikre tenyleg indokolt a vedelem. Nemszereny sajatvelemenyem szerint a tok, folilya megoli az eredeti koncepciot, meretben, tapintasra, kijelzett kep intenzitasara, minosegere is sokszor. Erre sincs altalanos szabaly, van, ahova eszszeru, mashova nem. Az enyemen van, es meg epp jo, meg jol is jott mar sokszor.
Jot szoktam mulatni a nyuszifules szilikon tokokon, azok mindent megoldanak. Nem kirohogom, nem ugy, ez tenyleg vicces.
Szennymester 6000 2016.09.24. 08:04:57
Nokia 3210
Dikusz 2016.09.24. 08:49:44
Manyecska. 2016.09.24. 08:58:30
Dikusz 2016.09.24. 10:59:37
Humpfrey (törölt) 2016.09.24. 11:11:05
Na várj egy pillanatot míg kiröhögöm magam
Az egész blog ezen a ponton már a trollfész/5 perc szintjén van
ergerberger 2016.09.24. 12:01:18
"szervizes kollega" - szóval te is ügyintéző ÉS szervizes vagy? Akkor mi a tökömért nem ügyintézed és szereled meg magadnak?
"Mondanom sem kell, hogy ez a fajta nano SIM a normál SIM-be nem volt túl jó megoldás. Naponta többször igazítani kellet a kártyán, hogy legyen térerő."
Komolyan bedugtad a nano-SIM-et s normál foglalatba, adapter nélkül, aztán csodálkoztál hogy nem passzol?!
Téged kéne szervizes kollégához vinni bszod...
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.09.24. 13:32:27
Nem kell megszeppenni a "közvetlenül a szervizbe" és "gyorsabb" szövegektől, hanem fapofával rá kell mondani, hogy leszarom, ők mennyit utaztatják a készüléket, ha nem törekednek a 15 napra, új jogi helyzet áll elő.
Manyecska. 2016.09.24. 13:53:57
mad-man 2016.09.24. 17:07:20
Nem prémium, távolról sem.
"teljes nyugalommal vittem vissza a Telekomhoz. (2015.06.24.)"
Mert nem olvasol homárt.
"Ott jött az első pofon, mikor is az ügyintéző kollega úgy kezdte, hogy „Csere készüléket nem tudunk adni."
Miért adnának? Maximum ha prémium ügyfél vagy, benne van a szerződésedben, és prémium szolgáltatást fizetsz.
"Erre azt mondta, hogy nyugodtan rakjam bele a normál „nagy” SIM-es telefonomba működni fog úgy is."
Tipikus Trémobilos ügyintéző droid.
"Ezen azért el voltam hűlve, de megfogadtam a tanácsot. Azt is kérdezte a kolléga, hogy nem szoktam-e sokat töltőn hagyni, mert ilyenkor jobban melegszik a telefon és ez az „elválás” a töltőnyílásnál jelentkezett. Mondtam nem." *
Elhűlésre, meghűlésre, elválás jár.
"Mondanom sem kell, hogy ez a fajta nano SIM a normál SIM-be nem volt túl jó megoldás. "
Na ne mondja kedves! Kellett magának a droidra hallgatni! És melyik a másik fajta nano SIM?
"Minden szuperül működött, vettem egy mágneses töltőt is a telefonhoz, hogy nem-e tényleg a sokáig töltés miatt adódott a probléma. Ismét fólia előre hátra, plusz felrakás. Így éldegéltünk egészen újabb kb. 3!! hónapig (2015.09.01.)."
Az előbb azt írtad, nem szoktad sokat töltőn hagyni. Előre hátra és éldegélés. Három a magyar igazság. Hol a harmadik felkiáltójel?
"Ekkor ugyan is a nyári medencézés alkalmával igénybe vettük a vízálló funkcióját a telefonnak."
Ehe! Képzelem. Hát ez mondjuk hiba volt. Remélem tudod hogy a home videót a szervizekben mindig lementik, úgyhogy lehet már mindenki látta a hancúrt.
"Most már kicsit idegesebben mentem be a Telekomhoz. Útközben a Westendben megláttam egy Sony bemutatótermet, gondoltam ez kapóra jön ide is bemegyek panaszkodni."
Idegállapotba' vótál mi? Panaszkodni mehetsz, nem állsz velük jogilag semmilyen kapcsolatban.
Meguntam, rengeteg mondatba tudnék belekötni de nincs értelme. T-mobil, szerviz. Realitásvesztés, téveszmék, nyelvtannáciknak való komment.
CID.. 2016.09.25. 08:38:07
Manyecska. 2016.09.25. 10:09:24
CID.. 2016.09.25. 16:40:10
megamen1 2016.09.25. 19:48:58
2016.09.25. 21:16:32
mad-man 2016.09.25. 23:10:59
The Crazy One 3om 2016.09.26. 05:39:38
lanAlaturB 2016.09.26. 07:11:36
Ha tobbszor ugyanaz a hiba jelentkezik,ertheto,hogy nem akarja ugyanazt a szart visszakapni.
Egy normalis atalakitoban egyebkent nem mozogna kartya :
www.irodabarat.hu/papir-irodaszer/szamitastechnika/telefonok_diktafonok_tablagepek/mobiltelefon_kiegeszitok/saokig078-sandberg-sim_kartya_adapter_4in1_univerzalis_sandberg.html
Az ugyintezore,aki a nano-normalt javasolta nyugodtan mehet a panasz.
Foleg,hogy olyan alapveto dolgokkal sincs tisztaban,mint azzal,hogy csak 100%-ig lehet tolteni az akksit,utana nem veszi tovabb.
Max a toltofej melegedhet minimalisan,ha a telefon is,akkor az mar onmagaban hiba.
A ragasztasok 150-250 fokon kezdenek el a ho hatasara engedni,mig a telefon burkolata 60-70 foknal tobbre nem fog soha felmelegedni,mar az is nagyon durva lenne.
Terézágyú 2016.09.26. 08:45:52
Ideillik a régi homár szlogenje:
Fogyassz, herdálj, szenvedj!!!!!!!!!!!!!!
The Crazy One 3om 2016.09.26. 09:15:06
Manyecska. 2016.09.26. 09:16:36
Terézágyú 2016.09.26. 09:30:00
"Én nem akarok debreceni diák lenni tovább!!!!"
@The Crazy One 3om:
Lehet hogy ügyfélszolgálatos :)
Most a pult másik oldalán áll. Szívás.
The Crazy One 3om 2016.09.26. 09:48:38
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.09.26. 09:58:49
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.09.26. 10:10:25
Kaptam felmentést...?
Terézágyú 2016.09.26. 10:15:37
Teljesen jogos.
Én szóba sem állok olyan tahó emberrel, aki nem hallgat zenét zuhanyzás közben.
CID.. 2016.09.26. 10:15:48
Manyecska. 2016.09.26. 10:25:26
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.09.26. 10:56:00
@Terézágyú: dettó! :-)
Terézágyú 2016.09.26. 10:58:31
Hogy kakálás közben is kötelező legyen a zenehallgatás, ezt még nem döntöttem el.
Manyecska. 2016.09.26. 11:12:11
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.09.26. 11:14:50
Terézágyú 2016.09.26. 11:51:23
De nem újságot, hanem tablettán vagy eolvasón!
Terézágyú 2016.09.26. 11:52:29
de nem velem.
Manyecska. 2016.09.26. 11:57:55
Terézágyú 2016.09.26. 12:06:17
de éppen szex közben???
egyébként ne, ne bagózzon.
kekecke · http://szepkiselet.blog.hu 2016.09.26. 12:09:23
2016.09.26. 16:46:13
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2016.09.27. 17:55:11