Tékozló Homár

Mert hülye azért nem vagyok!

2016.10.18. 15:28 | Homár Hilda | 119 komment

2000px-media_markt_logo_svg.png

Meghiúsult webshopos vásárlás=szívás. Meghiúsult webshopos vásárlás előrefizetéssel=dupla szívás.

Media Markt borzalom Mert hülye azért nem vagyok!

Sziasztok! Megosztanám kis történetemet ezzel a "Nagyvállalattal".

Konyhai eszközöket szerettem volna vásárolni. Fel is mentem az oldalra, ki is néztem egy sütőt, főzőlapot, páraelszívót. Az oldal szerint 6-10 nap a szállítási idő. Mondom az még belefér. Meg is rendeltem a termékeket, előre utalással (eddig sehol nem volt problémám az előre utalással). Másnap el is küldtem a pénzt a cégnek, majd miután semmiféle tájékoztatást nem kaptam fel is hívtam őket. Visszaigazolták, hogy a pénz megérkezett, amint megvannak a készülékek, kapok levelet a szállításról.

Aztán pénteken, a rendelés leadásától számított egy hétre 17:48 perckor kapok egy levelet, hogy a páraelszívó nem beszerezhető, válasszak másik páraelszívót (ajánlottak is egy minőségi Candy cuccot), vagy a fennmaradó összeget visszautalják. Az ügyfélszolgálat természetesen 18:00-kor bezárt, így ezt már aznap nem is tudtam intézni.

Szerencsére szombaton is lehet hívni őket, így fel is hívtam, a helyettesítő termékkel kapcsolatban. Ekkor állt meg bennem az ütő, mert az ügyfélszolgálat szerint EGYIK MEGRENDELT TERMÉK sem elérhető. Hát ezen kicsit felhúztam magam. Mi az, hogy egy leadott megrendelésre, 6 munkanap után derül ki, hogy mégsem tudják leszállítani??? 

Töröltettem a rendelést, és kértem az azonnali visszautalást, mert a héten ezeket az eszközöket be kellene építeni. Valamint panasszal is éltem az ügyintézés menetével kapcsolatban.

Ma reggel jött a fekete leves. Tévedés történt, mert a másik két megrendelt termék mégis elérhető, csak a páraelszívó nem. Mondom OK, de akkor mikor tudják kihozni a termékeket, mert holnap be kellene építeni legkésőbb (ez az időpont a 10 napos határidő vége). Hát azt még át kell adni a logisztikának, meg bla bla bla, szóval jó három nap. Erre természetesen a pénz visszautalását kértem, de ekkor benyögi, hogy ja, az általában 14 munkanap. Na itt már elgurult a gyógyszerem. A legputtób, legalapabb webáruház is elintéz egy rendelést egy héten belül, a nagyságos Media Marktnak meg 13 nap kell ehhez, ráadásul folyamatosan félretájékoztattak, és azzal sincsenek tisztában mit tudnak beszerezni.

Most várom a pénzvisszafizetést, közben megrendeltem a termékeket máshonnan, bár még nem tudom miből fogom kifizetni, de majd valahogy megoldom. Szóval, ha elfogadtok egy jó tanácsot a büdös életbe ne rendeljetek ettől a balfék társaságtól.

Ja, és természetesen a céges panasz mellett megtettem a fogyasztóvédelmi panaszt is, mert mint a reklámjuk is mondja: "Hülye azért nem vagyok!"

spongedoc

 Megkérdeztük, hogy rendben van-e ez a 14 napos visszautalás.

Kedves Homár Olvasó!

Érthető az elégedetlenséged, hiszen egy ismert, megbízhatónak gondolt cég esetében ügyfélközpontú és zökkenőmentes ügyintézésre számítottál. 

www.mediamarkt.hu weboldalon található Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF) tartalmazza "10.§ Elállás következményei" pont alatt, hogy a cég az általad kifizetett összeget -ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is- haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül utalja vissza. Az ÁSZF szerint a visszatérítés során a cég az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz (pl. bankkártyával történő fizetés esetén az összeg a bankkártyához tartozó számlára kerül vissza), kivéve, ha a fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. 

A cég honlapján található ezen, ÁSZF szerinti szabályozás megfelel a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 23.§ (1) és (2) bekezdésében foglaltaknak. 

Felhasznált jogszabály:

- 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól
Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terézágyú 2016.10.18. 15:31:08

Na mi az, a médiamarkec sem akar eladni dolgokat? :)))

zserzsenne 2016.10.18. 15:35:47

Ezért preferálom ilyen esetekben a személyes vásárlást, pedig informatikus vagyok. Sokszor olcsóbb is, és azonnal megkapom, ha van készleten.

Tony Almeida 2016.10.18. 15:36:35

Első e... a kismamás szálat hiányolom. :-(

Terézágyú 2016.10.18. 15:38:05

"A legputtób"(b)

Ez mi akar lenni? Tudom mi az a puttó, de itt arra gondolt a pószter???

Terézágyú 2016.10.18. 15:39:48

@zserzsenne:
Igen, ez az a helyzet, amikor a gyors megoldás a leglassabb....

The Crazy One 3om 2016.10.18. 15:41:08

Hatodik éve, hogy hogy webshopokból élek. Soha nem vásárolnék internetről....

230e 2016.10.18. 15:42:27

Nem kell ahhoz hogy 6-10 nap legyen a szállítási idő, a raktáron lévő terméknél is lassan két napja feldolgozás alatt áll a rendelés, úgy hogy 1-3 munkanapot írtak a kiszállításra.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.18. 15:50:31

@Terézágyú: Gondolom a puruttya szinonimájaként használta. :-)

enrico palazzo 2016.10.18. 15:53:53

A Media Markt bekaphassa. Viszont miért hagyja az utolsó pillanatra ilyen fontos cuccok beszerzését a poszter? Aszongya: "holnap be kellene építeni legkésőbb". Oké, a karácsonyi ajándékokat mi férfiak legkorábban dec. 23-án vesszük meg, de főzőlap, sütő, páraelszívó? Hülye nem vagy, csak kicsit kényelmes, de ez bocsánatos bűn. Csak sajnos reá baszarint az ember.

Attila F 2016.10.18. 16:03:50

@Terézágyú: Szleng. Tudod, mint amikor azt mondják, "köcsög vagy", akkor se arra gondolnak, hogy "ivóedény vagy".

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.10.18. 16:04:48

@Terézágyú: Úgy valahogy. Bár ha a legpuruttyább egy webshop, akkor mi a fóliájáért aggódó, bús, bocskoros taxis?

Terézágyú 2016.10.18. 16:06:05

@Attila F:
Aha.

Hú, de öreg vagyok :-(

apaarpi 2016.10.18. 16:30:13

Mondja meg már nekem valaki, hogy webshopos rendeléseknél, ahol nagyon sokszor fordul elő hasonló eset, hogy mégsem tudnak valamit szállítani, a mazochizmuson kívül mi értelme van az előre utalásnak?

cmx85s 2016.10.18. 16:40:53

@apaarpi: kb. semmi. Már számtalanszor, nagyon sokan elmondtuk itt a Homáron: NEM UTALUNK ELŐRE webshopos rendelésnél. Pont azért, mert lehet, hogy már kifogy a raktárkészlet, mire összeállítanák a kis pakkunkat.

vizsla_barat 2016.10.18. 16:52:50

fejlettebb orszagban csakis hitelkartyaval vasarolunk. Eloszor is ott csak ideiglenesen terhelik be az osszeget,majd a kiszallitas utan aktualizalodik a levonas. Amugy mar a paypal is tud olyat hogy csak a csomag megerkezese utan fizet (mar a kinai szarokat is tudjak kovetni). Ha pedig ilyen eset van akkor egy hitelkartyarol egyszeruen egy kattintassal vissza lehet vonni az esetleg beterhelt osszeget.

2016.10.18. 16:57:49

Vadász az előreutalók kasztjából. *ásít* Na nézzük a másik posztot, ez még trollkodásra sem érdemes.

borso 2016.10.18. 16:59:34

De igan csonthülye vagy kedves poszter mert SOHA ismétlem SOHA nem utalunk előre! Mikor tanuljátok már meg végre. Átvételkor cash-ben fizetünk, miután minden terméket kibontottunk és az nem karcos, nem sérült, nem átcsomagolt és megvan minden alkatrész ami hozzá jár. Ennyi.

Dikusz 2016.10.18. 17:41:54

@Csokis: "Micsoda puruttya betegség! Sose gondoltam volna, hogy ilyen megeshetik egy bakterral" (Indul a bakterház), bár gondolom ismerős a film, pláne a könyv! :)))))))

EurósParaszt Lite 2016.10.18. 17:52:45

@borso: akkor te hogy uzletelsz az interneten? User to user felallasban.

gabors 2016.10.18. 18:06:31

@borso: de ha ennyi veszodseggel jar (cash, otthon kell maradni, ellenorizni stb) akkor minek szarakodanek webshoppal elemegyek oda ahol mondjuk a paraelszivot (is) aruljak en pl IKEA-ban vettem es megveszem.

(Igaz en ott sem nyitom ki dobozt mert megbizok bennuk es eddig mindent szo nelkul vissza is vettek amibol esetleg tobbet vettunk vagy nem mukodott vagy elkurtam a merest es nem tudtam hasznalani az adott dologra.)

Az elore atutalast en sem ertem de en maskepp eltem meg a vilagot ... fel sem merult soha.

Thule 2016.10.18. 18:36:56

@borso: Szerintem pedig Te vagy a csonthülye, mert ha kinyitnád a kis szemed, látnád, hogy egy komolyabb vásárlás már régóta túlmegy a 150e Ft-on, amit ingyen felvehetsz. Persze nyilván lehet várni 2 hónapot, hogy felvehess 2x150 ezret, aztán majd megrendeled a cuccot 60 nap után, addig majd lesz valami..... Ha pedig egyszerre szeretnél 150 ezer Ft-tól többet felvenni, akkor ajánlom figyelmedbe a banki kondíciós listák tanulmányozását, hogy mennyibe is kerül felvenni ettől nagyobb összeget. Nem szeretnék a 230e Ft-os vásárlásból teljesen feleslegesen 235-240 ezret csinálni a bank miatt. Ha már a kártyás vásárlás nem lehetséges, csak utánvéttel vagy előreutalással lehet fizetni, akkor egy normális országban feltételezvén a kereskedelmi gyakorlat tisztességét, semmi probléma nincs az előre utalással. A posztolóhoz hasonlóan nekem még soha semmi problémám nem volt ezzel, bárhonnan is rendeltem. Mindig minden korrektül megérkezett és nem kellett otthon ülnöm, mert nem kellett fizetni sem....

Dikusz 2016.10.18. 19:14:17

@The Crazy One 3om: Szia:) Megkérdezhetem, hogy sikerült a látogatásotok? Merre jártatok, tetszett mindenkinek?

gabors 2016.10.18. 19:14:34

@Thule: " Szerintem pedig Te vagy a csonthülye, mert ha kinyitnád a kis szemed, látnád, hogy egy komolyabb vásárlás már régóta túlmegy a 150e Ft-on, amit ingyen felvehetsz"

De lehet hogy pont ahhoz a reteghez tartozik akik csak cash-el dolgoznak van boven ebbol Mo-on .... pl sarga folias taxis a masik posztban ... na ezeknel nincs banki koltseg sot bankszamla se nagyon hogy NAV se tudja elerni egy csomo kisvallalkozo es sok mas akik feketen dolgoznak ... (persze nyilvan orvos sem teszi be a boritekban kapott penzt a bankba :-)

élhetetlen 2016.10.18. 19:37:51

@borso: Meséld már el, hogy milyen céggel szállíttatsz. Csak, mert én is csonthülye vagyok, és nekem az a futár hozza az árut, amelyikkel az eladó szerződésben van. Ezek közül meg csak olyannal találkoztam, amelyiknél azt írom alá, hogy a csomagot sértetlen csomagolásban átvettem. Hogy veszed rá a futárt, hogy megvárja, amig kibontod, leellenőrzöd, netán összeszereled, és megnézed, hogy működik-e? Vagy mi van, ha kibontod, és az történetesen egy drága üvegáru, és te leejted, és az mondod a futárnak, hogy ő törte össze útközben? Melyik futárszolgálat vállalja ezt?

Vágyak Világa · http://www.vagyakvilag.info 2016.10.18. 19:38:31

Jön a krahácsony és de, hülye azért vagy, mint a médiamarkec előfizetője...

szcsongor 2016.10.18. 19:42:25

@Thule: Minden szavaddal egyetértek. Bizonyos összeg felett a legtöbb (magyarországi) webshopban nem is lehetséges készpénzes fizetés, ami van az az általában 1-2 %-kal drágább kártyás vásárlás (mert miért is nyelné be a bank hasznát a kereskedő, ugye) vagy előre utalás. Legutóbb komplett PC-t vettem így, máshogy nem is tudtam fizetni, csak utalással. Semmi gond nem volt, ahogy korábban sem.

szcsongor 2016.10.18. 19:45:30

@élhetetlen: Logikus ami mondasz, de elvileg tényleg úgy kellene történnie a dolognak, hogy kibontod a csomagot és csak akkor írsz alá bármit, ha sértetlen minden. De ez irreális elvárás akkor, ha valami nagyobb vagy bonyolult cuccot rendelsz, a futár nyilván nem fogja megvárni, amíg mindent alaposan átnézel. Sokszor a csomag kibontása is sok perces művelet.

élhetetlen 2016.10.18. 19:52:54

@vizsla_barat: „hitelkartyaval „. Állítólag annak is van hátulütője (nem saját tapasztalat). Ha nem jön össze az üzlet, ugyan az eladó nem vonja le az összeget, de a zárolás feloldása elhúzódhat (nem tudom mennyire bankfüggő). Azt sem tudom, hogy mennyibe kerül egy mobil terminál (mint a Tescoé), de az sokat segítene a helyzeten, ha a futárcégek beruháznának rá.

vizsla_barat 2016.10.18. 19:59:27

@élhetetlen: a square reader ingyen van,csak a tranzakcios dijat kell fizetni. Ha egy hitelkartyan zarolas alatt van az osszeg azt nem kell kifizetni. Hacsak nem ugy all hogy volt egy 250000-es hitelkereted es 245000-et zaroltak,kulonben kutyat nem erdekli. Altalaban egy jo ados kap az eves fizetesenek 20-25%-at hitelkeretnek.

élhetetlen 2016.10.18. 20:00:55

@szcsongor: ADPD-re néztem rá. Ez a tételes átadás külön számlázásra kerül. Most nem nézek többet.

élhetetlen 2016.10.18. 20:08:35

@vizsla_barat: OK. Csak itt pampogott a múltkor valaki, pont ezzel az esettel, hogy és nem maradt pénze kp-re megvenni. Ha meg a square reader (de szép neve van) ingyenes, akkor nem értem, miért nem használják a futár cégek. Már az alkalmazottaik biztonsága is megérné. (Nem ütnék le őket a kp-ért).

élhetetlen 2016.10.18. 20:24:51

@apaarpi: Kell egy kis mazochizmus. Egyszer fizettem előre, a jó okom az volt, hogy nem akartam, hogy őszre elfogyjon az a méteráru, de már nem akartam itthon megvárni a kiszállítást. Na most, ha ott van egy hónapja egy rendelés, és nem történik semmi, írnak egy levelet, amit nem látok, akkor esetleg törlik, mert elfelejtették, hogy azt kértem májusban, hogy majd szeptemberben küldjék, ha telefonáltam. Mérjék le, kifizetem, tegyék félre, mindez telefonon megbeszélve. Azt hittem, mindent átgondoltam. Aztán pár hét múlva hív a barátnőm, hogy ajánlott levél érkezett, posta, aztán levélbontás, hát a számlát azért elküldték, mert, ugye az jár a vevőnek. Csak az nem állt össze nekik, hogy, ha a csomagot nem tudom átvenni, akkor az ajánlott levelet sem. Szóval nehéz az élet.

The Crazy One 3om 2016.10.18. 20:26:07

@Dikusz: remek volt,nagyon. Pénteken bóklásztunk, Parlament, Hősök tere, Állatkert. Szombaton estig a akvavördben Újpesten. Az egy zseniális hely,nagyon szerették. Vasárnap Vár, meg csavargás a budai hegyekben.
A hotel is remek volt, rohadt jókat ettünk.
Ennyi pénzből rettenetesen jól sikerült.

Genius2 2016.10.18. 20:30:17

Jelentem sose volt gondom a MM-tal. Meg az edigitallal sem. Ha belegondolok, más webshoppal se. Mindig azt kaptam amit rendeltem. Hogy másokkal mi van, az meg hol érdekel???

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2016.10.18. 20:49:22

@enrico palazzo: kis fogalmi zavarba keveredtél. Valószínűleg lakásfelújit, és a káosz közepette nem akart plusz kerülgetnivalót a lakásban tárolni (bele se kezdj, nincs mindenkinek raktára, garázsa, hogy mé' nem ott tárolja). A szállítási határidővel kalkulálva (6-10 nap, amiből a nagyobbal számolt), hogy folyamatosan haladjon a munka, rendelte meg a cuccost. Szerintem ezzel semmi baj nincs. A media markt meg szarjon apró tüskés állatokat.
A többi stimt.

halaloszto 2016.10.18. 20:51:41

oszt mi vót a különös oka hogy nem kártyás fizetés volt a buliban????? merugye akkro nem lett volna pityputty semmi.

enrico palazzo 2016.10.18. 21:06:30

@Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2:
A fogalmi zavar nem teljesen értem, hogy hogyan jön ide. Viszont ha jól tippelem van egy szabad hely a konyhájában. Vagyis ott szépen elfér pár napig akár egymáson a sütő, főzőlap, elszívó. Nem a posztert akartam szapulni, azt látom, hogy ez társadalmi jelenség. A logisztika, tervezés kimarad.

gabors 2016.10.18. 22:01:37

@vizsla_barat: "250000" ezt igy kb miben kell erteni (jo ha forint akkkor nem nagy osszeg :-))

eddig azt hittem a fejlettebb orszagbol irogatsz azert ilyen hitelkerete csak annak az u.n. 1%-nak van (egy kartyan) ahogy irod 20-25% az eves jovedelemnek it akkor 1 1.25 milliorol lenne szo ????

Most csak nagyot akartal mondani vagy csak kicsit sok nullat irtal (ketszer is) ???

DanteTM 2016.10.18. 22:05:49

@élhetetlen: ez hulyeyeg, koteles megvarni amig leellenorzod az arut. Pont.

vizsla_barat 2016.10.18. 22:08:28

@gabors: magyar pl-at hoztam. Az OTP-nel anno 100e HUF A-hitelem volt ha jol remlik. Nekem altalaban 10e es 30e USD kozt van hitelkeretem a kulonbozo kartyakon,de pl az amex gold-on nincs ilyesmi. Le szoktam allitani az automata credit line increase-t is. Bar eddig nem hasznaltam ki ezeket, azt hiszem a max koltes 6000e korul volt repjegyre. A ceges kartyan volt egy nagy,amikor a kocsog ferihegy rapakolt valami irdatlan kauciot a berautora. Mondtam nekik,hogy csinaljatok csak, van rajta 30e USD, idiotak.

gabors 2016.10.18. 22:22:54

@vizsla_barat: igy mar erthetobb ... $25,000 fel sem tunt volna :-) mert olyanbol van nekem is

eddig a legmagasabb volt $35,000 Home Depot de ez nem altalanosan elkoltheto hanem csak naluk felhasznalhato vegul nem hasznaltuk fel.

"pl az amex gold-on nincs ilyesmi." persze persze de azert egy $250,000 charge nem valoszinu hogy keresztul menne :-)

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.18. 22:24:32

@élhetetlen: megelőztél. Egyébként én már kaptam a MM-tól ép, látszólag érintetlen, gyári csomagban, törött kijelzőjű Lumiát. Most meg személyesen vettem tőlük mobilt és apróbb jelekből arra tippelek, hogy ez se null km-es.

vizsla_barat 2016.10.18. 22:27:19

@gabors: hazat meg nem probaltam venni cc-re:)

jajmarnemoderalj 2016.10.18. 22:52:28

máskor majd nem utalsz előre...

élhetetlen 2016.10.18. 23:27:41

@DanteTM: „A kézbesítés csak az utánvét kifizetése (ha van), és az átvételi igazolás aláírása után történik meg, a címzett azt megelőzően nem ellenőrizheti a csomag tartalmát.
A csomag GLSAutomatába történő elhelyezésekor a címzett SMS-ben és/vagy e-mailen kap tájékoztatót a GLSAutomata címéről, a csomagszámról és megkapja a felvételhez szükséges egyedi és egy alkalommal használható kódot. A csomagszám és a kód együttes birtokában tudja a címzett a GLSAutomata ajtaját nyitni, csomagját felvenni. Utánvétes csomag esetén az utánvét megfizetése bankkártya terminálon keresztül lehetséges. Csak az utánvét összegének kifizetését követően nyitható a csomagot tartalmazó rekesz ajtaja és vehető fel a csomag.”
Ha csomagpontra kéred, pl. egy hírlapárushoz, ott is kicsomagolsz, mert az eladó is köteles, jaj, mire is? Vagy az automatát szétrúgod kicsomagolás után, ha gond van?
Tehát aláírtad, hogy sértetlenül átvetted a csomagot, kifizetted, de köteles megvárni. És, ha megvárja, és sérült az áru, akkor mi van? Megvered, visszaveszed a pénzt és az aláírást? Na, ennyit a pontodról.

élhetetlen 2016.10.18. 23:35:06

@Hóhér az utolsó barátod: Nem vásároltam még tőlük interneten, de a személyes vásárlásnál is az van, hogy megnézed a kiállított darabot, aztán egy bedobozoltat viszel el (egy hűtő és egy TV volt), úgyhogy mindegy.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.19. 00:10:01

@élhetetlen: és a bedobozolt, látszólag tökéletesen gyári csomagban a használati utasításon látszik, hogy valaki átolvasta, a telefon lépésszámláló szoftvere mutatja, hogy rosszul csinálták meg a factory resetet a készüléken stb. :)
Jó, speciel a mobilomnál csak az biztos, hogy a használatit lapozgatta már valaki, pedig az eladó az orrom előtt vágta fel a csomagolást és volt benne pár apróság, ami miatt úgy sejtem, valaki már használhatta... de kaptam már "új" Dell notebookot olyan vinyóval, amiben 6-10 órányi üzemidő volt, meg egy másikat, ami tiszta por volt az elvileg gyári csomagolásban... egyszer az *********ba vittem vissza egy tévét, mert a samsung supportosa szerint hibás volt (szerintem is, de nem fizikailag, hanem szoftveresen) a készülék és a fazon, aki átvette, ott morgott, hogy nem így kell elállni a szerződéstől (merthogy a törvényhez tartva magam, nem csomagoltam vissza úgy, mintha soha sem lett volna kibontva)
Szintén ez a cég, szintén tévé, csak másik gyártó: megveszem, a webshopban a megrendelésem leadását követően kifutottra váltott a státusza. Hazahoztam, kiderült, hogy szintén hibás, de ez fizikailag (saccra kontakthiba). Visszaküldtem, mire beért a boltba, már "holnap érkezik" volt a korábban kifutott státusz.
Írtam nekik, hogy kicsit furcsának tűnik az egybeesés, ha netán a visszaküldött készülék az érkező, azt inkább a gyártónak kellene visszaküldeni, mert hibás. Kaptam egy felháborodott választ, hogy ők aztán ilyet nem, különben is most érkezett vagy tíz darab.
Érdekes módon pár órával később újra kifutott lett belőle...
Lehet persze, hogy véletlen egybeesés volt, de... szóval maradjunk annyiban, hogy mióta kitalálták ezt a 8, majd 14 napos elállási jogot, azóta annyira sem bízom a kereskedőkben, mint korábban.
És akkor még ott van az, hogy az elmúlt három hónapban összevásárolt műszaki cikkek 90%-ának volt kisebb-nagyobb hibája, és használat nyomait is felfedeztem némelyiken.

lanAlaturB 2016.10.19. 06:22:50

@cmx85s:
Egy normalis webshopnal ugy mukodik a dolog, hogy minden termek mellett szerepel az adatbazisban egy szam (a keszlet,mennyiseg).
Ha ez a szam egynel kisebb, akkor nem jelenik meg a weblapon.
Ha a bongeszes megkezdesekor meg van egy darab,de valaki elottunk par masodperccel elviszi, akkor a megrendeles leadasakor tajekoztat errol a rendszer.
Ha sikerul nullas keszletre rendeles leadni ,akkor :
- szarul van megirva a webshop
- mas (pl nagyker) raktarabol is tudsz rendelni,de az o rendszeruk es a webshop kozotti kommunikacio hibas.

Akarmelyik verziorol van szo,mindegyik legalabb akkora hiba, mintha egy szakacs cukrot rak a so helyett a hallebe,vagy a doki a mellkasodat nyitja fel egy agymutet elott.

dani27bpbp 2016.10.19. 06:42:36

Semmi bajom a MM-el.
A Mammut MM-ben a hűtőgépcsere programban kiválasztott hűtőnk 99.999 Ft volt, 0 db még a központi raktárukban sem, nem tuni mikor lesz.
2 db volt a Budaörsi MM-ben. Ott egy óra múlva megvettük 79.999 Ft-ért.
Más kft., más árak.

lobster thermidor 2016.10.19. 08:21:35

De legalább ingyen nem szállították ki a cuccot!

Nick-son 2016.10.19. 08:52:44

Nem tudom, nekem van webáruházam, mindennapos dolog hogy fizetnek utalással.

Pedig nem erőltetjük senkire, egy választható lehetőség.

Viszont úgy van megoldva, hogy rendelés után csak akkor adunk zöld utat az utaláshoz, ha egy ember! átnézte a rendelést, ott van a raktárban a termék és akkor be is foglaljuk amíg beérkezik az utalás.

Lassan 10 év alatt több ezer ember utalt, ebből baj nem volt még.

Inkább a kereskedők között van különbség.

cmx85s 2016.10.19. 08:59:55

@lanAlaturB: Igazad van, ez lenne a normális állapot.
De sajnos, láttam már olyat, amelyik nem így, hanem az általam vázolt módon működött. Leadtam amegrendelést, jött egy automatikus visszaigazolás, majd másnap egy e-mail, hogy sajnos, elfogyott. Nem fizettem előre, legalább a pénz miatt nem kellett külön köröket futni.
ILyet nagy cég weblapja is tud, nem nevezném meg, szerepelt itt a Homáron a rosszul sikerült Fekete Péntek-akcójuk. Mondjuk, annak a cégnek becsületére legyen mondva, pár nap alatt beszerezték a megrendelt árut és az akciós áron le is szállították.

lanAlaturB 2016.10.19. 09:43:27

Jo esetben ez csak valakinek a balfaszsaga,rossz esetben maga az uzleti modell epul erre :
Meghirdetek rendelesre valamit,majd kozlom az erdeklodovel,hogy annyiert nincs,csak 1 honap mulva (amikor kiderul,hogy megsem lesz),viszont 20%-al dragabban ma is viheti.
En az arukeresot,argepet siman bezaratnam,amig nem csokkenti 80% ala az ilyen patkanyok aranyat a hirdetoi kozott.
index.hu/gazdasag/2016/01/25/afacsalt_mobilokkal_van_tele_az_orszag/

lanAlaturB 2016.10.19. 09:46:49

@Nick-son:
Kicsiben ez is jo,de az MM azert mas szint.
Egyebkent a modern API-ok koraban ez a folyamat mar teljesen automatizalhato, beleertve a kulso partnerek raktarainak real time listazasat is.
Raadasul ugy,hogy kisebb legyen a hiba lehetosege, mint az emberi ellenorzesnel.

élhetetlen 2016.10.19. 10:05:00

@Hóhér az utolsó barátod: Ezt én nem vitatom, csak annyit írtam, hogy az áruházból is ugyanúgy dobozbanmacskát vittem el, mintha rendeltem volna.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 10:22:38

@Hóhér az utolsó barátod: "a törvényhez tartva magam, nem csomagoltam vissza úgy, mintha soha sem lett volna kibontva"

Nem kötelez törvény arra, hogy nem csomagolhtod vissza,

netnepper 2016.10.19. 10:46:58

Szóval a poszter máshonnan is megrendelte a páralófaxt meg a többit, de még nem tudja hogy miből fogja kifizetni.
Köszönöm, nincs több kérdésem...

MEDVE1978 2016.10.19. 11:20:31

Media MArktnál úgy tűnik már karácsony van. Webshopokkal kapcsolatos többéves tapasztalatom, hogy így év vége felé felbasznak húszezer féle terméket a honlapra, kiírják, hogy szállítás jó esetben három-négy nap, rosszban egy hét. Megrendeled, megkapod a visszaigazolást, aztán nem történik semmi egy hét múlva. Írsz mailt, általában még mindig semmi, csak hogy folyamatban. Aztán felhívod két hét múlva az ügyintéződ, aki kiböki - ha szerencséd van -, hogy hát a termék már nem beszerezhető és a szállító sem tudja, hogy mikor fogja tudni hozni. Pozitív és udvarias esetben kapsz egy levelet, hogy hát elnézést kérünk ez most elfogyott, a maximum eddig az volt, hogy a hasonló ajánlott termék árából 5% engedményt biztosít a kellemetlenségekre tekintettel.

Szóval webshopba nem szabad előre utalni, ha máshogy meg tudod oldani, különben belefuthatsz a fentiekbe. Egyébként a nyilvánvaló oka: túl sok termék és nem aktualizálják elég gyakran, mert csúcsidőben kevés a munkatárs. A fő szállítók (importőrök) viszont ugyanazok, mindegyik arra a párra van rácsatlakozva. Tehát ha X raktáron levő készülékből az importőrnél berendelnek X+100-at mondjuk 10 webshopon keresztül, akkor evidens, hogy 100 embernek nem jut majd cucc.

Nick-son 2016.10.19. 11:23:10

@lanAlaturB: hát szerintem az emberi ellenőrzésnél pontosabb nem létezik.

A beszállítók monitorozása, ja. Pont ott kezdődnek a gondok, ha nem pontos a beszállító készletinfoja, van ahol többen is befoglalhatják és azé lesz aki elsőre véglegesíti, van amit nullára írnak de mégis van... itt kezdődnek a hibák. A keverések akkor kezdődnek, ha minden féle valós, vagy úton, beszállítás alatt lévő - szinte virtuális - készletekkel majomkodnak, a vevő felé meg kiteszik, hogy raktáron és kb. ez is a vége sokszor mint ebben a posztban.

Nekem saját raktáram van és annál biztosabb, hogy odamegyek, leveszem a polcról és csak akkor utalhatják ha 100% megvan ennél nincs pontosabb. Még soha senkinek nem kellett visszautalnom ilyen miatt.

Akármekkora cégnél lehet ezt így csinálni, akár ha csak az elektronikus készlet alapján is automatizálnak, de akkor az legyen atombiztos.

DE, nálam is van olyan hogy valami elfogyott, vagy rendelni kell és más dolog ha látom van több száz raktáron a beszállítónál, de megint más ha azt látom hogy csak kettő vagy három. Bármilyen hihetetlen én olyankor telefonálok és olyan helyeken ahol 5-10 mrd (nem elírás) raktárkészlet van lebattyognak a raktárba és félre teszik nekem délutánig, mert én ahhoz ragaszkodok hogy ha azt mondtam itt lesz valami holnap vagy adott napon akkor annak itt is kell lennie.

ebella 2016.10.19. 11:39:07

@230e: Én meg éppen tegnap vettem át egy dolgot, amit tegnapelőtt rendeltem meg. Csehországból. Azt ígérték egy nap alatt meglesz és meglett. Ráadásul normális időben, délután négykor. Négy és hét köztre ígérték.

Egyik ilyen másik olyan. Az ember nyilván attól vesz szívesen mást is, aki nagyon rendben volt mindennel. Akivel meg csak a gond van, attól meg legközelebb nem.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 11:53:23

@The Crazy One 3om: Nagyon izgulok. HH*-nak van még 7 perce, hogy beérjen 12 előtt.

* NEM Homár Helga.

lanAlaturB 2016.10.19. 11:59:34

@Nick-son:
Sajnos a magyar rogvalosagot en is ismerem,de lassan 10 eve nincs semmi technikai akadalya annak,hogy a te weblapodrol azonnal eltunjon egy termek,ha azt a NAGYKER eladta. (tehat a a nagyker raktarkeszletenek egy resze integralva van a te weblapodba)

" hát szerintem az emberi ellenőrzésnél pontosabb nem létezik."
Tevedes.

"van amit nullára írnak de mégis van."
jobb helyeken az ilyen (nagy)kereskedok kiszorulnak a piacrol,itthon meg telefonalnak egyet,es addig szopatja a konkurenciat a hatosag,amig fel nem adjak.

"Nekem saját raktáram van "
Draga, huszadik szazadi megoldas.

2016.10.19. 11:59:48

@Thule: van olyan bankszámla csomag, ahol a nagyobb összeg felvétele is ingyenes... csak nem a legcsóróbbnak kell lenni hozzá hanem havi 3-400ezres munkabér átutalás kell.

Zakari az ás 2016.10.19. 12:09:02

@borso: Te egy igazi barom vagy.... Megnézem, hogy mikor engedi meg bármelyik futár, hogy ott előtte csomagolgasd a szarjaidat és kipróbáld az anális intruderedet…

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 12:10:16

@Manyecs: Nah elolvastam. Menyasszonyi ruhát postán, próba nélkül. Terhesen. :))

@The Crazy One 3om: Balra.

Dikusz 2016.10.19. 12:12:12

@Hóhér az utolsó barátod:
Nem kötözködésképpen, de szeretném meg kérdezni tőled, vagy attól, aki tudja a megoldást: szerintetek a 8-14 napos elállási jogot hogy kéne megfelelően, mindkét fél megelégedésére rendezni?
Egyrészt: vevő megvásárol egy fényképezőgépet nyaralás előtt. Végigfotózza a fél világot tíz nap alatt, majd a nyaralás végeztével a tizenegyedik napon visszaviszi, hogy meggondolta magát, nem kell a gép, hoci vissza a pénzt. Ez behelyettesíthető bármilyen műszaki cikkel, pl nyomtatóval (volt rá példa). Ha egy szezonban egy üzletben, webshopban, bárhol tízszer megcsinálja valaki, mit kellene a cégnek csinálnia a gépekkel, hogy ne bukjon bele? Nem mondom azt, hogy az a megoldás, hogy sózza rá a következő vásárlóra, de kereskedőként mit kellene tennie?
Mert az gondolom nem ritka eset, hogy lehetnek jócskán olyanok, akik ebből rendszert csinálnak.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 12:15:33

Szerintem mindenki nézze meg Manyi esküvőiruha posztyát, teljesen megfelel Homár délelőttinek. A lusták kevéért ideírom.

Malvina története:
"A mi esküvőnk 2011. március 5-én volt. Mivel kismama voltam, és a terhesség elején jártam, nem volt se kedvem se hangulatom ahhoz, hogy menyasszonyi ruhakölcsönzőkben órák hosszat ücsörögjek és próbálgassak: így az internetet választottam, és ott keresgéltem menyasszonyi ruhát magamnak. A Vatera piacterén találtam egy ruhát, amibe azonnal bele is szerettem és mindenáron olyat akartam magamnak. Írtam is a kép alá a felhasználó oldalára, hogy nekem nagyon tetszik ez a ruha, csak mivel kismama vagyok, lehet-e az én méretemben is kapni. Az a válasz érkezett rá, hogy a ruhákat megvarratják, így biztosan az én méretemre készül! Megadtam az e-mail címemet és a telefonszámomat a vaterás felhasználónak, hogy minél hamarabb vegyük fel a kapcsolatot. Írt nekem egy e-mailt, hogy a Vatera eladói adatlapján a lánya nevét láttam, de ő az édesanyja, és ő foglalkozik a menyasszonyi ruhákkal. Mindenképpen szüksége lesz egy telefonos beszélgetésre a rendelés előtt, jó lenne azt minél hamarabb megejteni, és köszöni a rendelést. Felhívtam telefonon és érdeklődtem a ruha iránt pl: milyen a fazonja, uszályos-e, milyen a díszítése és mennyi dísz van a szoknya részén stb.
Miután ezt mind megbeszéltük közölte velem, hogy neki van egy internetes webáruháza, ahol több mint 300 menyasszonyi ruha közül is választhatok, le is diktálta nekem a linket. Ezt elmondtam a szüleimnek, és kikértem a véleményüket az internetes vásárlásról. Nagy nehezen rábólintottak és mondták, hogy akkor vegyem meg a kiegészítőket is a ruhához, és majd ők kifizetik: ez lesz az ők nászajándékuk nekem! Anyukámmal leültünk a gép elé és elkezdtük böngészni az oldalt amit az eladónő megadott. Nagyon sok szép kép volt menyasszonyi ruhákról rengetek világmárkás ruha mint pl: Maggie Soterro, Demetrios stb…
Ki is néztem egy Demetrios márkájú ruhát, ami az anyukámnak is nagyon tetszett. Kiválasztottam a kiegészítőket (fátyol,boleró,alsószoknya,tiara), majd elküldtem e-mailben a rendelést, de előtte meg kellet adnom a méreteimet (mell, derék, csípő) és a magasságot. Lemérettem magam és az adatokat elküldtem. Megkértem az eladót, hogy a ruha ne cipzáros legyen, hanem fűzős a terhesség miatt, mert ha változnának a méretek, akkor lehessen rajta állítani és az esküvőn ne legyen gond. Biztosítottam arról, hogy amíg nem adja le a rendelést, még egyszer leméretem magam, és akkor azok lesznek a végleges adatok. Az előző méret levételekor a derék méretét elhibáztam, így azt rosszul küldtem el neki, de másodjára már pontos volt! Az eladónő összeállította nekem a rendelést és az utalandó összeget. Az eladó csak teljes összeg átutalása után adta le a rendelést. Azt még tudni kell, hogy a ruhákat külföldön varratja meg.
Megrendelés:

Menyasszonyi ruha: 70.000.-
Abroncsos alsószoknya: 9.000.- eredeti ára 11.000.-
Boleró: 10.000.- eredeti ára: 15.000.-
Fátyol: 9.000.- eredeti ára: 15.000.-
Tiara: 12.000.- eredeti ára 15.000.-

Mindösszesen 110.000.- forint ezt az összeget kellett átutalni, és a kiegészítőkre 16.000.- kedvezményt adott!
Felhívtam telefonon, és megköszöntem neki a kedvezményt, amire azt a választ kaptam, hogy ugyan már igazán nincs mit, hisz ez csak természetes, mivel mindent egy helyről vettem. Elküldte e-mailben a számlaszámát amire a pénz utalását kérte.
2011. január 18-án átutaltuk a 110.000 forintot, ami másnap január 19-én meg is érkezett az eladónő számlájára: erről e-mailban értesített. Ahogy megérkezett a pénz már le is adta a megrendelést, és biztosított arról, hogy a megrendelést követően 15 nap múlva kézhez kapom a ruhát és a kellékeket azaz február 9-én.
Már február végén jártunk, a ruha még sehol, már kezdtem izgulni meg idegeskedni, hogy mi történhetett, hogy még most sem érkezett meg! Írtam e-mailt az eladónak és közölte velem, hogy kint külföldön, ahol a ruhát varrják 2 hetes ünnep volt, biztosan azért csúszik a szállítása. Eléggé ideges voltam mert az esküvőig már csak két hét volt! Eltelt a másik hét is, és még akkor sem érkezett meg a megrendelés! Próbáltam nyugodt lenni és nem idegeskedni, nehogy a babám a stresszt megérezze.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 12:16:42

Malvina története2

Egyszer csak felhív az eladó, hogy megérkezett hozzá a ruha, és a holnapi nap folyamán elküldi a PPS futárszolgálattal! Nagyon boldog voltam és rettenetesen izgatott, mert nagyon kíváncsi voltam a ruhára és a kiegészítőkre: szinte aludni se tudtam az izgalomtól! Hétfő reggel folyamatosan kibámultam az ablakon a telefonnal a kezemben, hogy mikor jön a futár vagy mikor fog hívni, hogy itt van. Kb. 2 óra hosszat álltam az ablak előtt, bámészkodtam és vártam… Megcsörren a telefon! Hívott a futár, hogy nemsokára megérkezik hozzánk…. Hiiiiii nagyon boldog voltam, azonnal szóltam is anyuéknak,hogy mindjárt itt a ruha!!!
Gyorsan kiszaladtam az utcára a futár már várt. Kiszállt az autóból, hátrament a csomagtartójához, kinyitotta és elővett egy csinos kis zöld színű 60 L-es kukazsákot! Először azt hittem, hogy ez csak egy vicc! Benéztem a csomagtartóban, hogy nem-e keverte össze egy másikkal, de az üres volt! Hát mit tettem volna mást mint átvettem a szép kis csomagot, és bementem. Anyuék kint voltak az udvaron és látták, hogy megyek egy kuka zsákkal a kezemben, és kérdezték tőlem, hogy ugye nem az amire gondolnak, mint mondhattam volna mást: de az volt! Bementem, és szépen elkezdtem” kukázni”.
Kivettem egy ruhazsákot, amiben a ruha volt, kibontottam és kivettem... Amikor megláttam, hogy mit kaptam azt hittem, hogy elájulok!!! Egy gusztustalan minőségű menyasszonyi ruha volt ráadásul nem is volt fűzős, és a méretei sem voltak azok, amiket én legutoljára az eladónak megadtam: jóval eltért az enyémtől mindenben! Kerestem tovább, és egy zacskóban volt a boleró, az is rémisztő volt: az sem egyezett meg a megrendelt darabbal! Matatok tovább, ott volt a fátyol, na az 100%-os volt, ám az abronccsal is gond volt, mert én 6 karikásat rendeltem és csak 3-ast kaptam, és ezzel ki is ürült a kukazsák, de egy valami még hiányzott: a tiara! Az nem volt sehol!
Teljesen kiborultam idegileg és elkezdtem sírni, arra gondolva,hogy most mi lesz velem???!! Ebben a göncben nem megyek férjhez! 4 nap volt még az esküvőig és nem volt se ruhám se semmim, ki fog most engem fogadni és ki tud nekem ruhát adni ilyen kevés idő alatt? Teljesen magamba fordultam és megállás nélkül zokogtam! Miután egy kicsit lenyugodtam, felhívtam az eladót. Megkérdeztem tőle, hogy milyen ruhát küldött el nekem, erre azt mondta, hogy ugyanolyat mint a képen, és az az a ruha az amit én választottam.
- És a boleró? - Az meg egy ilyen rövid ujjú kiskabát fazonú.
- És az alsószoknya miért nem 6 karikás? - Én nem 6 karikásat rendeltem,hanem 3 karikásat csak a képen a varrás látszódik.
- És a tiara? Az sehol nincs és nem kaptam meg, ő pedig váltig állította, hogy elküldte és utána rávágta, hogy biztos ellopta a futár!
A megrendelt ruha:

és ami érkezett:

A megrendelt boleró:

és ami érkezett:

Teljesen kikészültem… Nem hittem el, hogy terhesen ez mind velem történik meg… Ez volt március 1. Másnap visszaküldtem szépen a ruhát az összes kellékkel együtt, csak én éppen dobozban és nem kukazsákban! A csomag postaköltségét én álltam! Felhívtam az eladót, és közöltem vele, hogy visszaküldöm a ruhát és kérem vissza a pénzt! Azt mondta,hogy ő semmilyen pénzt nem fog nekem visszaadni. Harmadnap a kedveske megkapta a csomagot, erről a posta sms értesítést is küldött, de ő nem szólt nekem, hogy átvette a ruhát….

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 12:17:54

Malvina története3

Vártam a pénzünk visszautalását. Eltelt egy hónap és nem érkezett meg a pénz! A férjemmel eldöntöttük,hogy elmegyünk a fogyasztóvédelemhez, és bejelentjük az ügyet. Így is tettünk. A ruhát - mielőtt nem küldtem vissza neki - lefényképeztük, a méretbeli eltéréseket is, az utalás igazolását, szállítólevél, e-mailek stb… Április 8-ra kitűzték a tárgyalást, ahol én meg a férjem megjelentünk a kedveske meg nem! Küldött egy levelet a fogyasztóvédelemnek amiben ez állt:
"Tisztelt…!
2011. április 01 napján kelt, a ..............Kft nevére érkező meghallgatásról érkező levelére válaszolva alábbiakban kívánom elmondani.
A gazdálkodó szervezet neve helyesen ..............Kft, székhelye…
.........2011. január 13. napján a Vatera piacterén mint magánszemélytől vásárolt egy menyasszonyi ruhát.
Mellékelten megküldöm a Vatera piactéri rendelését a hölgynek, melyben világosan látszik, hogy akkor azaz 2011. január 13-án magánnéven volt regisztráció. A termék vételárát a magán bankszámlaszámra utalta ( erről ................ be is csatolta önöknek).
.................. Méreteit saját maga adta meg januárban a ruha azt a méretet foglalta magában, de időközben kiderült,hogy a hölgy terhes. Méretproblémájával kapcsolatban felelősséget semmilyen körülmények között nem tudok vállalni.
A .......Kft –nek valóban van egy internetes web áruháza, de ez teljesen független..............vásárlásától. A hölgy beadványaiban hamis információkat adott önnek a vásárlás körülményéről, a ruha nevéről és márkájáról, illetve a cég nevéről.
A meghallgatáson nem áll módomban megjelenni elsősorban a távolság miatt,illetve nem a cégemet érinti a meghallgatás tárgya!"
Ezek után már nem volt mit mondanom! Már akkor rájöttem, hogy ez a nő hazug, és olyan módon keresi a kenyerét, károsít meg másokat, hogy eredeti ruhák képeit rakja ki a webáruháza oldalára, és kínai minőségű anyaggal utánozza le őket!
Sokáig kérleltem, hogy adja vissza a pénzünket, mert szükségünk van rá! Van egy gyönyörű szép kislányom, és rá szeretném fordítani azt az összeget. Akkor sem küldte el! Megírtam neki e-mailben, hogy be fogom perelni, feljelentem és felkeresek egy behajtócéget aki jogi úton be fogja hajtani a pénzünket, erre azt válaszolta, hogy ez fenyegetés!
Most 2012. márciusa van és még most se küldte vissza a pénzünket! Ráadásul letagadja a vásárlást, és azt állítja, hogy nem tőle vettem a ruhát! A webáruházát átszerkesztette, a ruha nevét átírta, hogy ne legyen bizonyítható ez az egész történet, de szerencsére volt annyi eszem, hogy mindezt még a szerkesztés előtt lefényképeztem.
Konkrét válaszokat nem ad pl: miért nem lett fűzős a ruha,miért nem adja vissza a pénzünket, hol van a tiara, amit én kifizettem Ha azt állítja, hogy nem tőle vásároltam akkor mit keres a nevem a vásárlói vélemények közt, és miért az ő címe szerepel a szállító levélen a férje saját kezű aláírásával, miért az ő neve szerepel a bankszámlaszámán amire a pénz utalását kérte?
Azzal a nővel a kapcsolatot nem lehet felvenni, telefonon vagy e-mailen nincs reakció, tehát mindennek a lényege, hogy meglopott 110.000 forinttal és ő így boldog."

Képek: www.eskuvohotline.hu/egyeb/internetes-ruhavarratas-malvina-dramaja

Dikusz 2016.10.19. 12:19:45

@Zakari az ás: Nem egy, nem is két poszt szólt már itt a Homáron arról, hogy futárnak nem fizetünk előre, nem vesszük át a pakkot anélkül, hogy ne bontanánk ki a csomagot. Akkor a posztot író volt a hibás, hogy miért fizette ki, vette át úgy, hogy nem nézte meg az árut. Mégis, hogy kell akkor csinálni?

Manyecska. 2016.10.19. 12:26:11

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: akkor nyiss egy felületet nekünk ahol reagálhatunk:D ez bőven vadász kategória, szerintem kiskutyát szült..:D OFF

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 12:27:35

@Dikusz: Ez a 14 nap elállás nagyon jó a vásárlónak, és a vásárlói bizalom miatt az eladónak is.

1. Ha drága cuccokat árul, emelje meg az árat annyira, hogy a szarevőkkel együtt is megérje.

2. Egy fényképezőgépben van számláló, kösse ki, hogy 30 kép fölötti használat esetén végleges a vásárlás.

3, Elkerülhetetlen, hogy karcok legyenek. Fényképezze le küldés előtt és után, és a használattal arányosan fizessen vissza kevesebbet.

4. Telefonáljon vásárlás előtt a vevőnek. A szociopaták jó eséllyel felismerhetőek telefonban. Ha kétsége van, ne adja el neki.

5. Foglalkozzon csirketnyésztéssel inkább.

6. Vándoroljon ki Angliába. Bár ott is vannak ilyen szarevők. Nem vágják le a ruhacimkét, úgy parádéznak benne, majd visszaküldik.

Volt egy barátnőm, az soha nem jelent meg kétszer ugyanabban a ruhában. A boltot kölcsönzőnek használta, persze a boltossal megállapodott erről. Ez még az átkosban volt. Essmodell.

Manyecska. 2016.10.19. 12:28:49

@Zakari az ás: akkó te is nagy marha vagy ha én ki akarom bontani akkor szopjon lovat ki is fogom! Szarok én rá hogy épp a leggyorsabb futár címért hajt. Mert ez szokott lenni, általában!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 12:29:30

@Manyecs: Ide nyugodtan. Majd HH törölget meg felmos, ha úrinő kedve úgykívánja. Persze dolgozni, ahhoz nem pállik a foga.

Manyecska. 2016.10.19. 12:30:27

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás: ezek az "esküvői ruhák" Mehhikóban lettek varrva..:D bammeg, Mexikóból rendel meg Tájföldről, az ilyen is szopjon lovat mégis hogy fog kinézni ha megérkezik..?? :D ON

Manyecska. 2016.10.19. 12:40:32

@Thule: fogadjunk nem az MKB-nál vezetsz számlát. Akkor tudhatnád, hogy..ááá, leírták előttem, úgyis.

Terézágyú 2016.10.19. 12:45:36

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
" Telefonáljon vásárlás előtt a vevőnek. A szociopaták jó eséllyel felismerhetőek telefonban. Ha kétsége van, ne adja el neki."

Milyen indokkal? Bocs, szociopatának tűnik a hangja... ?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 12:45:43

Nah, hogysan kommenteljétek a Malvinát, mert nyakunkon az újposzt!

borso 2016.10.19. 12:46:40

@EurósParaszt Lite: Szívem csücske! :-) Úgy, hogy a webshopomban megveszi, kiszállítjuk vagy eljön érte, kifizeti és mindenki boldog. Ha én veszek valamit webes rendeléssel, akkor csak a futárnak fizetek és csak átvételkor. Van még kérdés? :-)

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 12:48:06

@Terézágyú: Felteszel pár kérdést. Én nem vagyok jó ebben, egy olyan rendőrt kérdezz, aki kihallgatásokkal szokott foglalkozni. Vagy egy cihológust.

De különleges képesítés nélkül is hamar kialakul benne egy érzés, hogy melyik ember őszinte vásárló, és melyik szarevő.

borso 2016.10.19. 12:49:09

@gabors: miért járna vesződséggel? Fotolből kiválasztod, megrendeled, futár kihozza, kifizeted és mindenki boldog. Én ha rendelek valamit mindíg munkahelyre rendelem mert napközben itt vagyok és a futár is megtalál. Nagyobb műszaki cikket csak személyes megtekintés után veszünk, nem csak online és főleg nem előre utalással.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 12:49:20

@Terézágyú: Ja, hogy milyen indokkal? Nem tetszik a hangszíne. Ma nem adok el. Mittomén. Nem kötelező neki eladnia.

Terézágyú 2016.10.19. 12:51:18

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Nem ez a kérdés, hanem, hogy ha úgy gondolja, hogy szociopatkó, akkor milyen indokkal ne adja el neki??

Terézágyú 2016.10.19. 12:52:46

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Nem kötelező neki eladnia. "

De. Nem mondhatja, hogy igen, itt van a pócon, de magának nem adom el.

borso 2016.10.19. 12:54:12

@Thule: Komolyabb vásárlást (értsünk itt 100.000.-Ft felett) soha nem csak interneten intézünk. Komolyabb vásárlást a normálisabbja megtervezi előre pld. pénzügyileg is, és nem hasraütésre utalgatunk előre. Komolyabb vásárlásnál személyesen megnézzük, kipróbáljuk, ha netes vásárlással olcsóbb akkor neten megrendeljük házhozszállítással, előre nem fizetünk csak átvételkor, mert akkor nem tudnak átbaszni. Aki ma tisztességes kereskedelemben bízik, nos az írja a homárra az "átbasztak" cikkeket.

borso 2016.10.19. 12:58:56

@élhetetlen: figyelj jó nevű! :-) Bármelyik futárszolgálattal is szállíttatsz, átvételnél neked fontos , hogy azt kapd amit és ahogy rendeltél, mert utána késő bánat és max homárcikkben sírhatsz. nagyobb elektronikai tételnél minden futár megvárja a kicsomagolást ha normálisan szólsz neki. Rendeltem már mosógépet, hűtőt, kandallót. Volt, hogy maga a futár-szállító csomagolta ki előttem és kért meg a sértetlenség ellenőrzésére, és volt, hogy én szóltam, hogy várja meg az előtte való kicsomagolást. 10 ből egy húzza egy kicsit a száját de megérti. Könyörgöm, tanuljunk már meg tudatos fogyasztói társadalom lenni és akkor nem születnek átbaszós homárcikkek. ennyi, semmi több.

Manyecska. 2016.10.19. 13:03:20

@élhetetlen: kicsit rápillogsz, kitolod a melled/ ha pasi vagy a hátsódat/, azt ennyi! :D :D ON Ottmarad az még vacsorára is. :D

borso 2016.10.19. 13:07:24

@Zakari az ás: figyu kis kanálisom! Pontosan az ilyen prosztó az akit át lehet baszni, mert simán átveszed kibontás nélkül a rommá tört plazmatévét is. Nekem minden futár vagy maga bontja ki vagy megvárja, míg kibontom (10-ből egy durrog egy kicsit aztán megérti és ivárja) (műszaki vagy törékeny termékről beszélek). A mosógépemet a futár csomagolta ki, mint ahogy a hűtőt is, nem engedett hozzányúlni addig amig ki nem csomagolta, mert neki így kötelező átadni. mennyi idő kibontani egy bazi hűtőt 2 embernek? cirka 3-5 perc.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 13:15:38

@Terézágyú: Pedig de. Csak ne mondja hozzá, hogy azért, mert Ön indián.

Terézágyú 2016.10.19. 13:19:53

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Vót már erről Omár-bejegyzés, hogy valamelyik cég válogat és pofára megy...

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.19. 13:35:10

@Terézágyú: A pócról eladhatja. csak távlatilag nem.

A Matáv nem mondhatja, hogy nem ad l neked telefont, mert egyetemes szolgáltató. (Mástól nem kérhetsz vonalas telefont.) A webshopnak nincs ilyen kötelezettsége. Ő nem ad l 3-asra végződő irnyítószámra, oszt annyi.

Terézágyú 2016.10.19. 13:45:51

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
"Ő nem ad l 3-asra végződő irnyítószámra, oszt annyi. "

te is tudod, hogy ilyen nincs :)

élhetetlen 2016.10.19. 13:52:54

@borso: Azt akartam írni, hogy vagy nagyon szép nő vagy, vagy nagyon erős pasas, de Manyecs megelőzött. Az éjszaka lemaradt két sor a DanteTM-nek írottak elejéről. Most bevágom.
A DPD-t már írtam, Ez meg a GSL:
gls-group.eu/HU/hu/altalanos-uzleti-feltetelek. Tehát két cégnek megnéztem a működési szabályzatát, de te jobban tudod. Ne is olvasd el, mert te enélkül is tudatos vásárló vagy. Azzal ne is foglalkozz, hogy ha megvárja, amig kibontod, és hibás, akkor mi van? Ha hibás az áru, „max homárcikkben sírhatsz”. Nem, annak is megvan a leszabályozott elintézési módja. Bár lehet, hogy a te két szép szemedért a futár visszacsomagolja, és a saját költségén visszaviszi a feladónak. Ja.
A nevemből meg ne vonj le komoly következtetéseket, elmondom, akkor választottam, mikor a pénzesek a deviza alapú hitelt 180 forinton válthatták vissza, 70 ft-t nyerve frankonként. Kimaradtam a tanácsi lakás bizniszből, mert ahhoz jól kerestem anno, hogy kapjak, kimaradtam ebből is, mert csak három évre vettem fel kocsira, nem 10-re, (nagyon gazdaságos volt), és már lejárt, egy fillér adósságom sem volt, erre mondtam, hogy élhetetlen vagyok, mert minden állami juttatásból (ami mások rovására történik) kimaradtam. De ezért lesajnálni még nem kell.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.10.19. 14:00:51

@Dikusz: na ez egy jó kérdés. Nem tudok válaszolni. Én olyanról hallottam, hogy az egyik tévés banda csinált rendszert belőle, hogy megvettek díszletnek való bútort, majd egy hét után kissé használt állapotban visszaadták, hogy mégsem.
De ott a másik oldal: veszek egy félmillás tévét, de szállítás után veszem észre, hogy pl. jókora biztonsági rést hozok vele az itthoni hálózatba... hát izé...

Manyecska. 2016.10.19. 14:07:57

@élhetetlen: belém kettő is szerelmes :D de legalább nem hagyják itt a csomagot mint ahogy azt a dépéde tette a héten, másfél percre mentem át a másik irodába ő meg aláírt helyettem azt ment tovább:(( :D

borso 2016.10.19. 14:13:15

@élhetetlen: nomen est omen szoktam mondani, de te tudod. :-)
Szóval nem vagyok szép nő, mert férfi vagyok a magam 170 centijével és 73 kilójával. Szóval tök átlagos pasas, viszont tudatos. :-) Az hogy mi van a hivatalosan kiadott feltételekbe írva az egy dolog, és mivel magyarországon élünk tudjuk, hogy mi hogyan tud működni. :)
Egyszóval, műszaki cikket általában az adott elektronikai áruház szállítói hozzák, és igen a 170centimmel és 73 kilómmal kibontatom (90%-ban maguk elkezdik bontani 10%-ban szólok). Ha DPD vagy GLS vagy egyéb hoz műszaki dolgot ugyan ez a helyzet. Volt már hogy azt mondta, nincs erre ideje, mondtam nincs 1 perced? Lett 1 perce. Mivel ha aláírod hogy sértetlenül átvetted utána baszhatod az egészet, ezért bontom ki. És igen volt olyan, hogy sérült volt, felvett egy jegyzőkönyvet, hogy a futár előtt kibontva az áru sérült, nem vette át az ügyfél (én) és kéri a cseréjét. Ennyi. Ez már nem a kommunizmus meg a cocializmus. Ő van értem és nem én őérte. És igen, nincs hitelem, nincs tartozásom, ellenben van megtakarításom és nyugodtan élek. :-)

Manyecska. 2016.10.19. 14:22:54

@borso: jó neked a páromnak kettő lakása van bejegyezve oszt a közös képviselő szivatja a hülye mérők miatt jól elszórakoznak ezzel két hónapja :D

élhetetlen 2016.10.19. 14:31:29

@Manyecs: Olyan gyakran nem rendelek, hogy ilyen viszony kialakulhasson. Nem láttam még kétszer ugyanazt a futárt (vagy nem ismertem meg). És én már Vanda vagyok…

élhetetlen 2016.10.19. 14:37:59

@borso: Csak kérdezem. Megvárta a futár azt is, amig bekötöd a mosógépet, és próbamosást végzel, hogy működik-e?
Egyébként értem. Van egy leszabályozott szállítási rendszer Magyarországon, ami nálad másképp működik, mert te helikopter vagy.
A névre visszatérve. A „nomen est omen” nálad mire utal? Az agyad méretére?

borso 2016.10.19. 14:45:45

@élhetetlen: nem cimbi nem várta meg, az átvétel arra utal, hogy nem karcos, nem horpadt, nem törött nem sérült, ha én bekötöm és nem működik az már garancia kérdése. bölcsész vagy vagy informatikus? mert azok szoktak ennyire rutintalanul merev balfaszok lenni (ha már így belegyalogoltál a sértegetésbe). Vagy egyszerűen nem itt élsz és fingod nincs a valóságról? A névre visszatérve.....mindegy is hagyjuk, falrahányt borsó! :-)

élhetetlen 2016.10.19. 15:08:35

@borso: Az biztos, hogy te nem vagy sem bölcsész, sem informatikus.
Igen informatikus voltam, némi logikával megáldva, ami rólad azért nem mondható el. Mert a karcos, horpadt, törött, az nem garanciális kérdés, csak az, ha nem működik. Értem, (dehogy). Ezt csak te érted. Aki logikusan gondolkodik, az „rutintalanul merev balfasz”. Nyilván ezt is értenem kéne (dehogy). „ha már így belegyalogoltál a sértegetésbe”. Ki kezdte így? „figyelj jó nevű! :-)”, és nekiálltál kioktatni. Azt hiszem, tényleg ideje befejezni ezt a futamot. Részemről legalábbis.

Szarazkoro 2016.10.19. 15:35:33

A neten 98%-ban csak ugy lehet vasarolni, hogy az ember elore(!) fizet.
Posztolo, penzed szedd vissza, aztan orulj a mashonnan beszerzett javaknak, ezt a szemetdombot meg keruld.

gabors 2016.10.19. 16:26:32

@borso: "Én ha rendelek valamit mindíg munkahelyre rendelem mert napközben itt vagyok és a futár is megtalál. " fasza helyen dolgozhatsz !!

Itt ugy elhajtjak a futart egy szemelyes csomaggal hogy eszebe sem jut erre cimre hozni barmit is ami nem ceges. Utanna meg valoszinuleg engem is megkeresnenek a biztonsagiak meg a fonokom (is) hogy hogyan is kepzeltem ezt?

Otthonra viszont nyugodtan rendelek leteszik az ajto ele (ha ugy kerem) es 99.5% hogy nem lopja el senki (ha esik akkor beszoktak tenni muanyag tasiba is ... Ha meg a posta hozza tertivevennyel es nincs otthon senki akkor bizony beballagok a postara es ott veszem at.

Nick-son 2016.10.19. 18:35:20

@lanAlaturB: persze, én is megcsinálhatnám, hogy beintegrálnám a nagyker készletét és termékeit, erre a technikai feltételek adottak, csak nem akarom.

A saját raktár sok mindenről szólhat. Pl. gyorsaságról, hogy délután 3 órás rendeléssel másnap reggel 9 -kor kopogtat a futár - ez azért sok ügyfélnek igen pozitív és még a pénze is megvan még másnap a termékre - de akár arról is hogy nekem akkor is lehet készletem amikor a nagykerekben sincs, ami szintén jó dolog tud lenni, mert én figyelem a fogyasztói szokásokat és igyekszem árukészlettel előre felkészülni az igényekre, de a nagykereket ez hol érdekli? Hoznak x db -ot, amíg van adnak, ha nincs szétteszik a kezüket, nem érdekli őket.

GhostBusters 2016.10.19. 23:17:53

@élhetetlen: Nem bántásból írom, de ebben neked nincs igazad.
Miért lenne logika az, ha valaki mereven követi a leírt szabályzatot?

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 00:21:39

A férfi beül a kávézóba, és rendel “egy kávét tejszín nélkül.” Pár perc múlva a pincér visszajön és közli: “Elnézést, uram, de elfogyott a tejszínünk, csak tejünk van. Hozhatok egy kávét tej nélkül?”

lanAlaturB 2016.10.20. 06:14:04

@Nick-son:
A sajat raktarkeszlet draga dolog.
All a penzed az aruban,ha lemegy a termekek ara a nagykerben,akkor csokken a beveteled,vagy a versenykepesseged.
A delutan haromkor leadott megrendeles kulso raktarrol max. 1 munkanappal tobb, nem jelent akkora versenyelonyt,mint amekkora hatrany a sajat keszlet.

Sajnos a nagykerek kvazi monopol helyzete miatt bonyolult a dolog.
Milliardok forognak,de nincs 1-2 millio egy olyan rendszerre,ami mindig valos adatokat mutat.
Ha problemad van, nem tudsz beirni a panaszkonyvbe,max azt ered el,hogy nem szolgalnak ki,ha sokat pattogsz.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.10.20. 10:06:23

@lanAlaturB: "A sajat raktarkeszlet draga dolog."

De nem minden bolt gagyi. Ahol számítógépet szoktam venni, www.hardverker.hu , ott minden szükslées szokott lenni helyeben raktáron, ami nem, az úton van, ami még azsem, azt lehet megrendelni. Külföldról hozzák biztos, mert napokig jön a kamion.

FDToth 2016.10.20. 10:06:34

Erdekes. Ez a 14 nap... multkor rendeltem ket telot istyletol, kifizettem bk-val. Meggondoltam magam es az egyik helyett egy masikat rendeltem, aminek az ara kevesebb volt. Szoltam nekik, masnap visszautaltak a kulonbozetet. Ez a 14 na p baromsag, amikor percek alatt ott van az utalas...

Konyvelo 2016.10.20. 11:18:49

@Terézágyú:

Miért ne mondhatná? Tán törvény kötelez engem, hogy márpedig nekem muszáj eladnom? Hát nem! Dönthetek úgy, hogy én csak a 65 év feletti, vörös hajú, szemüveges pasasokat szolgálom ki. Értem én, hogy életszerűtlen, de semmilyen törvény nem kötelezhet arra, hogy én kinek adok el vagy kinek nem.

lanAlaturB 2016.10.20. 14:10:22

@FDToth:
Ez egy visszatero teveszme a panaszosoknal, sokszor Hilda kiseroszovegebol is latszik,hogy nala is.
Marmint az,hogy a cegnek csak a te,vagy a leveliro az egyetlen panaszos ugyfele.
Hiaba par perc az utalas,kulon ember fogja elbiralni a visszautalas jogossagat,es megint masik fogja konkretan a tranzakciot elintezni.
Nem ismerem az MM szerkezeti felepiteset,de siman elkepzelheto,hogy nem is 2,hanem 3-4 emberen is at kell mennie.

Jellemzoen csak az egyikuknek van mondjuk 120 ilyen elintezetlen problemaja,es napi 15-20 amit le tud zarni.

lanAlaturB 2016.10.20. 14:13:08

@a gyűlölködők bekaphattyák, érvénytelen a szavazás:
Biztosan sokat kamionoznak,mert a Sapphire Rx480at 2 ev garival aruljak,mikozben a hivatalos magyar nagykerek forrasokbol harommal jon.
süti beállítások módosítása