Tékozló Homár

Látatlanban tűzhelyet a boltból?

2016.12.07. 16:18 | Homár Hilda | 96 komment

8599415_af8466181efb06f24f3ede46b88ac8f7_m.jpg

Van, akinek a legfontosabb a kényelem, és bármit megvesz online. Van, aki nem bízik a webshopokban, és nincs az a pénz, amiért kipróbálás, taperolás, szagolgatás nélkül venne valamit. És van, aki elsősorban tájékozódik a neten, aztán elmegy a boltba - nem kis részben azért, hogy vásárlás előtt még egyszer, utoljára lecsekkolja a gondosan kiválasztott terméket. Panniék az utóbbi kategóriába tartoznak. Ki is borította őket, amiért nem volt lehetőségük nyitogatni-csukogatni a tűzhely ajtaját. De vajon elvárható-e, hogy mindenképp kibontsák nekik?

Kedves Homár!

Euronics avagy vedd csak meg, minek azt látni előtte.

Történt a tegnapi napon, hogy a nagy Black Friday őrületet megelőzve fel szerettük volna keresni az áruházak tűzhely készletét, hogy mégis felkészülten vadásszunk majd a pénteki napon. Hosszas keresgélés után ki is választottunk egy AEG (47395GM) típusú tűzhelyet majd a legnagyobb műszaki cikk árusítók online felületein körbenéztünk, hogy hol is nézhetnénk meg személyesen. Sok sikerrel nem jártunk, de végül online az Euronics oldalán megtaláltuk, és a termék elérhetőségére kattintva az "azonnal elvihető, bemutató darab" címsornál az Euronics Sugár üzletét dobta fel a rendszer.

Úgy gondoltuk, hogy mielőtt nagyban elindulunk, a biztonság kedvéért felhívjuk őket, hogy biztosan ki van-e állítva. A telefont egy igencsak egykedvű hölgy vette fel, aki közölte, hogy egy típusuk van csak az üzletükben a márkából, amit mi keresünk, menjünk nyugodtan. Lelkünkben rőzsedalokkal indultunk el és verekedtük át magunkat a városon, hogy végre kiállítva is megnézhetjük ezt a csodagépet és eldönthetjük, hogy ez-e az igazi számunkra.

Megérkezve a tűzhely részlegnél sehol sem találtuk az általunk keresett tűzhelyet. A "szaktanácsadó" kolléga, aki segíteni próbált a rendszerébe nem is találta azt, mint elérhető gépet, majd amikor egy kicsivel tapasztaltabb kollégája odajött, közölte, hogy kiállítva nincsen, de a raktárban még van egy itt hátul neki. Erre mondtam, hogy akkor megnéznénk mert hát végülis ezért jöttünk, meg így volt hirdetve. Erre megkérdezte, hogy megvásároljuk-e, mert különben nem csomagolja ki. Mondtam, megnézni szerettük volna, hiszen nem vásárolunk semmit mielőtt nem láttuk, különben is a honlapon direkt fel volt tüntetve, hogy megtekinthető, sőt telefonon is ezt az információ kaptuk. Erre a manus közölte, hogy ő ezért nem csomagolja ki, mert akkor még le kellene akciózniuk, és hogy akkor marad az olyanoknak, akik így is megveszik.

Elég csalódottan és dühösen jöttünk haza, és külföldi páromnak sem tudtam kellőképpen megmagyarázni, hogy itthon az üzletek mért ennyire érdektelenek a vevőikkel szemben. Hazaérvén ismét megnéztem az online felületet és ugyanúgy elérhetőnek mondta a készüléket. Hozzáteszem mára már a termékre kattintva egy "az oldal black friday miatt megtelt" kép jelenik meg...ja, úgyisjólvan.

Panni

Na, ki kellett volna csomagolnia a boltnak?

Kedves Panni!

A jogszabályi rendelkezések rögzítik, hogy az egyes termékek csomagolására milyen követelmények vonatkoznak. Ezeknek a szabályoknak a lényege, hogy a csomagolás óvja meg a termék minőségét, könnyítse meg a szállítást, és ne befolyásolja hátrányosan a termék minőségét vagy mennyiségét. A csomagolásra vonatkozó szabályok megtartásáért a gyártó tartozik felelősséggel.

Bemutató darabok jellemzően úgy keletkeznek, hogy az online rendelés esetén a fogyasztó eláll a szerződéstől, amelyet követően a kereskedő köteles visszavenni a terméket. Ekkorra azonban már az áru csomagolását megbontották, amely adott esetben valóban a termék értékének csökkenésével járhat. Ezt meghaladóan nincsen olyan törvényi rendelkezés, amelynek alapján kötelezhető lenne a kereskedő a csomagolás megbontására.

Természetesen a kereskedő köteles arról gondoskodni, hogy a meghirdetett termékek az adott áron, mennyiségben és minőségben az üzletben rendelkezésre álljanak, az ezzel ellentétes magatartás a törvényben meghatározott esetekben akár még tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatnak is minősülhet.

Jelen esetben megtörténhetett az is, hogy az adott terméket a hirdetés megtekintését követően a kereskedő értékesítette, így a részéről esetlegesen megvalósított jogsértés igazolását kétségesnek látjuk.


Felhasznált jogszabályok:
- 1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről
- 2008. évi XLVII. törvény a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rarabel 2016.12.07. 16:21:26

Megnézem, megveszem, kicsomagolom, megnézem.
Tűzhelyt a tűzhelyboltból.

borso 2016.12.07. 16:22:21

Vazze! vedd meg szállíttasd ki, csomagold ki és ha nem tetszik 14 napon belül állj el a vásárlástól. Van még több kérdés?

rarabel 2016.12.07. 16:22:32

Ez már a hétvégi!

rarabel 2016.12.07. 16:23:44

@borso: Nekem csak egy kérdésem van: mit vár a T. Poszter?
1. kártérítést
2. Bocsánatkérést
3. Gobbi Hildát, magaslabdát

Baluci 2016.12.07. 16:24:38

Vazze... És túl egyszerű lett volna azt mondani, hogy megveszitek?... Majd miután össze-vissza taperoljátok, mégse tesziktek!... Kutyákat uszítottak volna rátok, vagy a TEK-et?... Mária, ne hagy el! Hogy lehettek ennyire amatőrök?...

Terézágyú 2016.12.07. 16:36:34

@Baluci:
" És túl egyszerű lett volna azt mondani, hogy megveszitek?"
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezért tart itt ez a zország, mert hazugságra csábíjják a zembereket, és azt taníttyák hogy az őszinteség nem kifizetődő...!!!!

enrico palazzo 2016.12.07. 16:38:29

"Erre megkérdezte, hogy megvásároljuk-e, mert különben nem csomagolja ki."

Igen, megvásároljuk. Ha szar, vagy nem tetszik, akkor köszi, nem kérjük. Ez így elég bunkó, de ha ők ilyen jó fejek, akkor lehettek ti is.

Amúgy az ajtón kívül mi a bánatos lófaszt lehet kipróbálni egy tűzhelyen? Ott helyben rittyentesz egy resztelt májat? Ha nem beépítős, csak úgy áll magában a konyhában, akkor szerintem semmi baj a webes vásárlással. Le van írva minden, ha valami nem kosher, akkor meg elállás.

horex · http://horex.uw.hu/ 2016.12.07. 16:39:29

külföldi páromnak"

Ha ezt hagyma olvasná....

horex · http://horex.uw.hu/ 2016.12.07. 16:40:56

@enrico palazzo: A multkor a gáztúzhelyet sem tudták nekem kipróbálni helyben

Terézágyú 2016.12.07. 16:41:26

"Erre megkérdezte, hogy megvásároljuk-e, mert különben nem csomagolja ki."

Egyébként most akkor hol van az a darab, ami ki volt csomagolva a euronics-boltban, ami megnézhető volt? Vagy sose volt kibontva egy darab sem? Az összes példány így kelt el?

Terézágyú 2016.12.07. 16:45:18

E poszthoz miért egy ablak van kitéve képnek?
Miért nem a bolt, vagy egy tűzhely képe?
Gondoljunk azokra a homár-olvasókra is, akik esetleg még nem láttak tűzhelyet...

enrico palazzo 2016.12.07. 16:58:52

@horex: Az látod gáz... eh-eh-eh.

Tehetséges ugandai buzi 2016.12.07. 17:04:25

Odáig olvastam a postot, hogy Euronics...

A "vótmá" mérő nem akadt ki?

maga_egy_állat 2016.12.07. 17:06:30

@Terézágyú: mert egy bacc papucsot kell bevágni az ablakon, és lesz tűzhely, azé :D

maga_egy_állat 2016.12.07. 17:12:53

@Terézágyú: régi, de működő megoldás :D mondjuk az én tűzhelyem a MM-ből van, ojronikszhoz nem megyek

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.07. 17:21:49

Ha nem bontja ki, hogy megtapogassam, akkor nem veszem meg.

Ha ki van bontva és megtapogatva, akkor nem veszem meg.

Ha nem bontja ki, hogy megtapogassam, akkor nem veszem meg.

Ha ki van bontva és megtapogatva, akkor nem veszem meg.

Ha nem bontja ki, hogy megtapogassam, akkor nem veszem meg.

Ha ki van bontva és megtapogatva, akkor nem veszem meg.

Ha nem bontja ki, hogy megtapogassam, akkor nem veszem meg.

Ha ki van bontva és megtapogatva, akkor nem veszem meg.

Ha nem bontja ki, hogy megtapogassam, akkor nem veszem meg.

Ha ki van bontva és megtapogatva, akkor nem veszem meg.

Ha nem bontja ki, hogy megtapogassam, akkor nem veszem meg.

Ha ki van bontva és megtapogatva, akkor nem veszem meg.

Ha nem bontja ki, hogy megtapogassam, akkor nem veszem meg.

Ha ki van bontva és megtapogatva, akkor nem veszem meg.

CID.. 2016.12.07. 17:22:34

Na, megint egy fillérbaszó aki még hirdeti is.

Jessybátsi 2016.12.07. 17:23:18

Engem azok a kötsög teckósok vágtak ki. Pedig esküszöm, nem próbáltam ki, csak felbontottam összetaperolni, hogy jó lesz-e. Pedig az csak egy vacak 300 forintos lekvár volt, nem pedig több 10 ezres tűzhely.

Drago Brutic1 2016.12.07. 17:41:12

"Aki pedig megbotránkoztatja a külföldi páromat, jobb annak, ha malomkövet kötnek a nyakába, és a tenger mélyébe vetik." valahogy így írja a Biblia.

Terézágyú 2016.12.07. 17:42:59

Szerintem itt a gubanc:
"Úgy gondoltuk, hogy mielőtt nagyban elindulunk, a biztonság kedvéért felhívjuk őket, hogy biztosan ki van-e állítva. A telefont egy igencsak egykedvű hölgy vette fel, aki közölte, hogy egy típusuk van csak az üzletükben a márkából, amit mi keresünk, menjünk nyugodtan."

Külön rá kellett volna kérdezni, hogy "Ki is van bontva az a tűzhely? Mer mi csak meg szeretnénk nézni..."

Terézágyú 2016.12.07. 17:44:04

"Hazaérvén ismét megnéztem az online felületet és ugyanúgy elérhetőnek mondta a készüléket."

Stimmt. Ott van, megvehető.

maga_egy_állat 2016.12.07. 17:45:34

Mondjuk ki kell próbálni hogy bírja-e a delikvens súlyát, mert ugye nem csak a mosógépen lehet ;)

Terézágyú 2016.12.07. 17:45:36

"Elég csalódottan és dühösen jöttünk haza, és külföldi páromnak sem tudtam kellőképpen megmagyarázni"

És a belföldi párodnak meg tudtad magyarázni?

Terézágyú 2016.12.07. 17:49:18

@maga_egy_állat:
csak előtte el kell oltani a lángokat...

Drago Brutic1 2016.12.07. 18:11:06

@Terézágyú: Továbbá milyen az a pár? Svéd vagy pakisztáni? Utóbbinál talán még a kezedet is levágják, ha a csomagolást baszkurálod.

sarostehen 2016.12.07. 18:14:10

Azért a bolt is elég furcsa. Hogy akarják eladni, ha ki sincs téve?

Én is küldtem már ismerőst laptopot tapogatni mielőtt megrendeli webshopból. De tudtuk pontosan hol van kiállítva. Megnézte, megtapogatta, és bejött neki. Még aznap este megrendelték online egy másik boltból.

Darth Revan 2016.12.07. 18:24:03

Ha az uzletben kicsomagoljak nekik, akkor ez a poszt nem szuletik meg, ellenben jon egy masik panaszos level, hogy nem volt rendesen becsomagolva a truzhely, amit draga penzen vettek (kutya, gyerek, es kulfoldi ferj biztos lett volna abban a posztban is)

EurósParaszt Lite 2016.12.07. 18:42:10

@Darth Revan: kulfoldi ferj csak maganrepulovel er valamit!

The Crazy One 3om 2016.12.07. 18:44:59

Vajon mi lehet a szaktanácsadó kolléga nevének pozíciója?

aptikjampó 2016.12.07. 19:12:48

@horex:külföldi páromnak"

Haggyad Imre! Bisztos román! Az amerikait kiírná! :(

aptikjampó 2016.12.07. 19:16:18

@Terézágyú:"Elég csalódottan és dühösen jöttünk haza, és külföldi páromnak sem tudtam kellőképpen megmagyarázni"

Szerintem beszélni még nem tud vele, csak dugja!

The Crazy One 3om 2016.12.07. 19:17:02

@Terézágyú: ma valahogy különösen utálod ezt a posztert... :)

apaarpi 2016.12.07. 20:03:29

@horex: A poszt lényegére tapintottál rá.

Facelessbook · www.dont.think.so 2016.12.07. 20:21:14

Be kell allitani a konyha kozepere a kis faszenest. Raadasul azt meg a nyaralasra is el lehet vinni. Kiveve, ha kifejezetten tiltjak a hasznalatat.

Hőre lágyuló agyhalott (törölt) 2016.12.07. 20:33:03

Megrendeli onlány, akkor 14 napja van tapogatni. Be sem kell szerelni.

ptspts 2016.12.07. 21:20:38

Ha csak azt a szókapcsolatot próbálom értelmezni, hogy ,,bemutató darab'', akkor az jön ki, hogy bemutatásra szánt, kibontott vagy kibontható példány. Így értelmezve az Euronics hazudott vagy tévedett, amikor bemutató darabként hirdette, aztán mégsem engedte csomagolás nélkül megtekinteni.

Mondjuk megbontásra még ekkor sem lehetne kötelezni, mert bármikor mondhatják azt, hogy ,,elnézést, tévesen hirdettük, ez mégsem bemutató darab, nem tudjuk önnek kicsomagolva megmutatni, már ki is töröltük ezt a megnevezést a rendszerből''.

gabors 2016.12.07. 21:39:54

@horex: "Ha ezt hagyma olvasná.... "

olvasssssa ne agodj !!

citroen bx 2016.12.07. 22:10:25

Régebben...némely kommentelő előtti időkben - tudjátok! - az úgy volt, hogy a bemutató darabokat a GYÁRTÓ bocsájtotta rendelkezésére az értékesítőnek. Ezt megtehette, mert pl a Karancs tűzhely mit se változott pl 15 év alatt ugye. Érthető,hogy a mai (pazarló) fogy(atékos?)asztói társadalom igénye nem más , mint 30 helyett 3 évre tervezett "tartós" fogyasztási cikk birtoklása. Ha nagyobbak az elvárásai, még arra is hajlandó, hogy garanciát vásároljon a termékre. Halkan felböfögöm,hogy nem túl régen az még természetes - nem árképző- velejárója volt a terméknek!

Az meg igencsak elszomorít,hogy a poszter magánéletét firtatják egyesek. Egyrészt nem a témába vág, másrészt kinek mi köze hozzá? Végül is ez nem a Munikasó?!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.07. 22:31:48

@citroen bx: "a poszter magánéletét firtatják egyesek"

He? A poszter az orrunk alá dugta a magánéletét, arra reflektáltunk.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.07. 22:36:12

@aptikjampó: He, jobb az idióta, mint a szőrőstalpú?

A négernek, a székelynek és a románnak egyszerre születik gyereke. Mindhárman várnak a szülőszoba ajtaja előtt, hogy végre megláthassák a gyereküket. Egyszer csak kilép a szobából a nővérke:
- Uraim, gratulálok, mindhármuk gyereke egészséges. Csak egy baj van, összekevertük őket. Kérem fáradjanak be, és válasszák ki a sajátjukat.
Erre a székely egyből berohan, és felkapja a néger gyerekét. Mire az:
- Székely! Nem látod, hogy az az én gyerekem? Teljesen olyan mint én, a bőre színén is látszik.
Mire a székely:
- Lehet hogy a tied, de amíg ki nem derül melyik a románé, addig ez nálam marad!!!

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2016.12.07. 22:39:37

@aptikjampó: "beszélni még nem tud vele, csak dugja!"

Azért ez nagyon veszélyes! Diana francia sofőrje is félreértette azon a tragikus éjjelen a hátső ülésről hallatszó parancsot: Faster, faster, faster!

The Crazy One 3om 2016.12.08. 03:41:48

Baszki, alszik az összes?

aptikjampó 2016.12.08. 07:12:08

@ptspts: Ha csak azt a szókapcsolatot próbálom értelmezni, hogy ,,bemutató darab'', akkor az jön ki, hogy bemutatásra szánt, kibontott vagy kibontható példány.

Elmondanám, hogy az átverés pont az emberi elme azon tulajdonságán alapul, hogy azt látod bele valamibe amit szeretnél! Te például a fentieket hiszed, közben meg a bemutató darab bemutatott egy nagy "fuck-ot"! És ezt ki is írták! :)))

aptikjampó 2016.12.08. 07:33:26

Abban a poszter védelmére kelnék, hogyha betelefonál a boltba hogy van e megnézhető példány (nem dobozban megnézhető) akkor miért a legnagyobb hülye veszi fel a telefont aki még erre sem tud értelmesen felelni!

Terézágyú 2016.12.08. 07:34:28

@ptspts:
"Ha csak azt a szókapcsolatot próbálom értelmezni, hogy ,,bemutató darab'', akkor az jön ki, hogy bemutatásra szánt, kibontott vagy kibontható példány. "

Az a baj, hogy nem tudhatjuk, hogy a boltos, akit felhívtak mit mondott:

"Úgy gondoltuk, hogy mielőtt nagyban elindulunk, a biztonság kedvéért felhívjuk őket, hogy biztosan ki van-e állítva. A telefont egy igencsak egykedvű hölgy vette fel, aki közölte, hogy egy típusuk van csak az üzletükben a márkából, amit mi keresünk, menjünk nyugodtan."

De konkrétan mondta a telefonban, hogy jöhetnek MEGNÉZNI, mert itt vagy egy darab KIBONTVA???

(ez nem kötözködés, egész egyszerűen tapasztalat, hogy amit félre lehet érteni azt az emberek félreértik...)

Terézágyú 2016.12.08. 07:46:51

@The Crazy One 3om:
"ma valahogy különösen utálod ezt a posztert... :) "

Semmiképpen nem utálom.

aptikjampó 2016.12.08. 07:52:55

@Terézágyú: A neten az volt hogy bemutató darab,miért? Tegyük fel, telefonon nem kérdezték meg +rendesen" kibontott darab e (a rendesen az az, hogy hatvanhétszer megkérdezi hogy tényleg van e és doboz nélkül és AEG gáztűzhely, nem ORION mikro vagy SAMSUNG tv) ? Aztán bementek és az egyik eladó szerint nem is volt, csak a második tudta hogy mégis van egy de dobozbanés nem bontja ki! IDIÓTÁK!

Terézágyú 2016.12.08. 08:02:18

@aptikjampó:
Az hogy az egyik boltos nem tudott semmit és mást mondott mint a másik (ami természetesen gáz), nem változtat azon a lehetőségen, hogy félreértésről van szó.
Ahogy leírtam, maga a pószter (aki idézte a telefonban hallott szavakat) sem említi konkrétan, hogy a telefonos szerint KIBONTOTT az a termék.

Ahogy fentebb is leírtam, ez sima félreértés is lehetett - és ezzel mind a két felet védem (vagy ha úgy tetszik: egyiket se támadom), ám te azt mondod, hogy DE IGEN, az egyik fél a hibás.
Hát jó.

Terézágyú 2016.12.08. 08:06:45

@aptikjampó:
"Aztán bementek és az egyik eladó szerint nem is volt, csak a második tudta hogy mégis van egy de dobozbanés nem bontja ki! IDIÓTÁK! "

Távolabbról szemlélve: ez sajnos nem euronicses dolog, hanem általános "magyar"... Lehet szidni a boltot, de nekem eszembe juthat az az eset, amikor a munkahelyemen a bérelszámoló osztály egyik tagja mondott mást, mint a másik... Meg volt olyan, hogy az "ön"kormányzat egyik munkatársa mondott mást, mint a másik... Meg az egyik rencergazda mondott mást, mint a másik... meg az egyik orvos mondott mást, mint a másik... vajon a pószternek mi a munkája...?

Manyecska. 2016.12.08. 08:13:52

@The Crazy One 3om: :D én speciel nem aludtam te éjjeliőr vagy?? megyek temetésre viszek egy termosz rumos teát-asszonykórus meglesz. aszongya a húgom nehogy elkezdjek táncolni.. :) ON

aptikjampó 2016.12.08. 08:24:46

@Terézágyú: Ahogy fentebb is leírtam, ez sima félreértés is lehetett

Nem csak lehetett, de az is volt. Elárulom miért a boltot hibáztatom. Kiírnak valamit ami nem úgy van. Telefonon megerősítik hogy úgy van ahogy nincs. (ha valami nem kristálytiszta számomra akkor én rákérdezek és nem félreértem) Bemegy a vevő potyára kitudja milyen messziről, szarni rá egyéb dolga sincs, ők ezt így eldöntik és nem engedik megnézni csak ha megveszi! Ez így elég mondén hogy úgy mondjam! Az meg alap, hogy megnézzük mit veszünk, hiába vannak akik nem így csinálnak (tele velük a homár hogy jájj kiküldtek egy rakás szart amit a lyófogáson rendeltem csak a képen még csilivili izébizének látszott) ők ne azt feltételezzék hogy látatlanba elvisszük!

EurósParaszt Lite 2016.12.08. 08:24:46

Magyarból nem vagytok túl erősek, igaz? Bemutató-darab. Az jelöli a tárgyat, mint főnév. A bemutató darab egy szókapcsolat és cselekményt fejez ki. Barmok. Bezzegén.
A rendőrmeghalt meg aptijankó nem egy és ugyanaz a nickszemély? Tegnappal derült ki, hogy nem is? Hmm.

aptikjampó 2016.12.08. 08:29:05

@Manyecs: megyek temetésre viszek egy termosz rumos teát

Részvétem! Ki az a tapintatlan aki ilyen hidegben meghal?

Manyecska. 2016.12.08. 08:29:11

@EurósParaszt Lite: nem, én már egy hete pofázom hogy nem uaz :D érted, UAZ!

The Crazy One 3om 2016.12.08. 08:33:13

@Manyecs: nem tudtam aludni, tán melegfront?

aptikjampó 2016.12.08. 08:35:56

@EurósParaszt Lite: Magyarból nem vagytok túl erősek, igaz? Bemutató-darab. Az jelöli a tárgyat, mint főnév. A bemutató darab egy szókapcsolat és cselekményt fejez ki.

Öreg én csak gettógimibe jártam grafitti-szotyola szakon nekem ne magyarázgasd mert úgysem értem!
Jó a meglátásod én nem a halottrendőr vagyok, bár neki csak hasonló volt a leánykori neve mint az én mostanim és ha elég régi vagy akkor még ismersz is mert egy időben törzstag voltam más néven. :)

Manyecska. 2016.12.08. 08:41:39

@The Crazy One 3om: :DDD -7 fok volt..:) @aptikjampó: köszcsi de nem láttam már harminc éve-unokatesóm /féltesó általi/ anyukája..ők osztrákoktól jönnek ma 620 km-t kell levezetniük, két kiscsimótával..62 évesen elesett anyuja onnantól fertőzés, felfekvés..vigyázzon mindenki magára.
megyek mert főzök-mosok-takarítok nem érek rá kommentelgetni csak a munkahelyemről:D

ghck 2016.12.08. 08:42:07

De amúgy az milyen már, hogy dolgoztatod az egyiket, és jutalmazod a másikat? Euronics, pattogj, ahogy diktálok, én majd értékcsökkentem a termékedet, te kussolsz, aztán majd odaadom a pénzemet a kissjakabkft-nek, mert egy ezressel olcsóbban adja!
Jogaid, azok vannak, mi? Ehhez mit szól a külföldi férjed?

Manyecska. 2016.12.08. 08:53:01

@The Crazy One 3om: amúgy lehet kollégám kapott egy telefont hazarohant délben, a 89 éves anyukája rosszul lett-mire hazaért sajnos már meghalt:((( Jó karácsonyuk lesz.
itt meg fát vágnak megőrülök!!:D ON

The Crazy One 3om 2016.12.08. 09:01:36

@Manyecs: azér mondom, szerintem meleg front és fagyott. Én meg öregszem.

Nálatunk műfenyő lesz, vagy igazi?

Mérgező Hulladék 2016.12.08. 09:10:05

@EurósParaszt Lite: melléknévi igenév, és nem kötőjellel, hanem egybeírandó, de egyetértek. Persze lehet, hogy nem kellene, mert mindenhol külön van.

Terézágyú 2016.12.08. 09:11:22

@aptikjampó:
"Nem csak lehetett, de az is volt. Elárulom miért a boltot hibáztatom. Kiírnak valamit ami nem úgy van."
Igen. Az egésznek az elején fel is tettem a kérdést, hogy miért adták el a bemutatópéldányt - hiszen ez egy normál bolt, ha jól sejtem, minden árunak van ott egy kibontott példánya... Miért éppen egy kibontatlan lett az utolsó...?
És felvetődött a kérdés mellesleg, hogy akkor most a pószter kifejezetten a bemutató példányt akarta megvenni? Mert az elhangzott a telefonban, hogy EGY darab van a boltban ebből, és a félreértés szerint ez bemutatópéldány...

"Telefonon megerősítik hogy úgy van ahogy nincs. (ha valami nem kristálytiszta számomra akkor én rákérdezek és nem félreértem)"

A félreértés nem akarás, vagy nemakarás kérdése.
A pószter kérdezhette így: "Jónapotkivánok én egy aegtizennyolchuszonkettestűzhelyet szeretnék megvenni, láttam a neten, hogy maguknál van, és tetszik is nekünk, szeretném megvenni, de előtte szeretném megnézni, ha ki van állítva, és csak utána szeretném megvenni, megvan ez maguknál?"
Mire a a boltos, aki a márka és a típus hallatán már azonnal kezdte beírni a gépbe, kezdte keresni, és amikor megtalálta, akkor ő a hosszú kérdés utolsó részére válaszolt: (szeretném megvenni, megvan ez maguknál?) igen, van egy ilyenünk.

(Persze nem tudhatjuk, hogy hogyan zajlott a beszélgetés. Valószínűleg maguk az érintett felek sem tudnák pár pontosan visszaidézni. Ahogy te magad írtad: "az emberi elme azon tulajdonságán alapul, hogy azt látod bele valamibe amit szeretnél")

Millió példa van ilyen félreértésekre, hogy "Bemehetek a lezárt részbe? - Igen, feltéve ha nyitva van az ajtó, és a bent álló kolléga megengedi." És amikor nem sikerül bemenni, akkor fel van háborodva, hogy "Nekem azt mondták, hogy bemehetek!!!!" - Nem vazze, nem azt mondták, hogy "bemehet", hanem azt "bemehet FELTÉVE HA..."

Manyecska. 2016.12.08. 09:29:09

@The Crazy One 3om: mű, amióta elváltam, műt szereztem be mindenből /:DD/ á, nem, ..de ha fenyőfílinget akarsz ne ágakat vegyél alá hanem egy kozmetikai gyantakészletet kibontva.!:DD nem viccelek. Vagy fenyőillatú vunderbaumot. Nekem nincs időm karácsonyozni mer mindenkit itt esz olyankor a penész!!! :D OFF

Amúgy szerintem poszter felvetése érthető de nem kötelességük mutogatni :D ha a típusszám stb.egyezett akkor bátraké a szemlencse nem?

Manyecska. 2016.12.08. 09:30:48

@The Crazy One 3om: ja, és hullik a műfenyő is! a kutya meg lopkodja róla a szaloncukrot. de a legjobb a macska volt amikor meg mertem fürdetni és kiszökött a kádból full samponosan!! anyázva, -én kesztyúben..-és elbújt a fa alá aztán felmászott :DDD ON

AtiSnatch 2016.12.08. 09:40:00

@Jessybátsi: én egy tekercs wcpapírral jártam így, rá volt írva, hogy "próbálja ki". Mondjuk azt nem írtár rá, hogy ne a boltban...

Nyúposzt :D Ugorgyunk :D ejj, nosztalgia...

Manyecska. 2016.12.08. 09:52:40

@The Crazy One 3om: melegfront...a temetőben most pont annyi van mint a jégcsarnokban szokott lenni csak most nem veszek fel korcsolyát..

Zahorecz Mária 2016.12.08. 10:32:58

Nem értem a poszter felháborodásának okát. Mit akar egy tűzhelyen nézni? Ott a net van róla sok kép. Online megrendeli, és ha nem jön be él a 14 napos elállásal, amit indokolni se kell.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2016.12.08. 11:10:21

@ptspts: Ebben teljesen igazad van, úgy hirdették, hogy van egy elvihető bemutató darab, és nem volt. Nekem két dolog nem világos ezügyben.
1.) Az ilyen bemutató darabok általában akciósak. Ez most az volt, vagy nem? Vagy azt már a poszter meg sem nézte, mert úgysem vásárolni akart?
2.) A poszter tett-e panaszt az Euronicsnál, hogy potyára utazott, mert az akciós darab már elkelt, és kapott-e erre választ? Vagy ezt a kört le sem futotta? Mert egy céget -szerintem- a panaszkezelése minősít legjobban, nem az, amikor flottul mennek a dolgok. Jól minden hülye tudja csinálni. :-)
2./b) Van-e az Euronics honlapján olyan, hogy "hülyék vagyunk, nem tudunk online adatokat szolgáltatni a készletünkről". Mert ez felmenti őket a felelősség alól, igaz, párhuzamosan némi szegénységi bizonyítványt is kiállít róluk. (Persze ebben az IKEA is erős, simán megcsinálják, hogy a neten 20-30 darabos készletet jeleznek, az áruházban meg nézel, mint a luki nyúl.)

Mellesleg szegény poszter Selmeczi Gabika példáját akarta követni, pedig tudhatta volna, hogy ebben az országban már egy kiflicsücsök kipróbálása is végzetes.

Arról meg nincs vita, hogy fillérbaszó-e, de nem erről szólt a poszt. (Na jó, de, erről is, csak erről nem a saját szándékai szerint.)

2016.12.08. 11:40:28

"külföldi páromnak" ez nagyon fontosch

EurósParaszt Lite 2016.12.08. 12:40:21

@Mérgező Hulladék: ez lehet, amit te írsz, nem értek a nyelvtan mélyebb bugyraihoz, meg úgy semmihez sem, csak okoskodni szoktam, mert van internetem! Ennek ellenére külön írva az én agyamat bántja, mert olyan, mint a posztolók, akik mindent külön ír nak, merhüjék. A darab nem mutat be semmit, esetleg saját magát, színészek által, ja, de az egy másfajta, bonyolult ez.

KaTe 2016.12.08. 23:32:41

@testnedv: Hát ha még földönkívüli lenne! Akkor simán megérteném, hogy így ki lett hangsúlyozva!

besarock 2016.12.09. 08:20:00

@Darth Revan:
"Hasznalt tuzhelyet kuldtek,pedig ujnak volt hirdetve"

Manyecska. 2016.12.09. 12:43:00

@KaTe: lehet ő volt becsomagolva a raktárban??? arra gondoltál?

Szubrina 2016.12.14. 21:02:17

Én úgy gondolom, hogy egy vevőnek, ha akar vásárolni, ha nem joga van megnézni egy terméket, amennyiben a honlapjukon bemutató-darabnak van feltüntetve. Én példának okádék erre hívtam volna fel a kedves kollégák figyelmét. Továbbá, ha nem kérnek elnézést az elírásért, akkor beírtam volna a vásárlók könyvébe. Amire ugyebár válaszolniuk kell írásban. Ez is valami lett volna.

Nem értem mi köze a kommentelőknek, ahhoz, h ki fillérbaszó és ki nem, ti nem kis hazánkban éltek szar fizetésből? Vagy kormánybérencként szarrá keresitek magatokat?

Én is szeretem megfogdosni, kinyitogatni, amit megveszek egy vagyonért, néha a képek, videók csalókák tudnak lenni. Hosszú évekig főzünk egy tűzhelyen napi szinten, nem mindegy mennyire áll kézre, az a márka, amit kiválasztottunk a kép alapján.

Ha valaki neten rendeli és mégsem tetszik, igaz van 14 nap elállási ideje, de az kész tortúra, papírmunka stb...miért ne lehetne megelőzni egy előzetes megtekintéssel, amibe benzint (fillérbaszó?) és időt is fektettek.

halmozottan hátrányos helyzetű crazy 2016.12.14. 23:28:03

@Szubrina: igen, ahogy jogod van megnézni a bemutató darabot, úgy az eladónak is joga van azt mondani, hogy nem, nem csinál neked bemutató darabot, ha csak csomagolt van. Nem lesz még elég ebből az ehhez még ehhez van jogpmból?

Szubrina 2016.12.16. 00:35:48

@The Crazy One 5tös: Amennyiben a honlapjukon ez volt kiírva. Ismétlem az a minimum, h elnézést kérnek, amiért ez van kiírva, azonnal honlapot javítanak, továbbá elnézést kérnek a telefonos kolléganő és az első kolléga dilettantizmus miatt.
Igazából teljesen logikátlan, h egy becsomagolt darab az utolsó és, h nem hajlandóak kicsomagolni. Tudtommal, ha elviszik a bemutató darabot, akkor kicsomagolják a még becsomagoltat és kiteszik új bemutató darab gyanánt.
Hogy néz az ki, h kint van 20 féle tűzhely, de a 21-et nem csomagolják ki? Hát anyád! Érted?

Szubrina 2016.12.16. 00:41:50

Úgy látom itt még mindig nem értik (dehogynem értik, csak valami fizetett bérencek, vagy elmegyógyintézet lakói) a trollkodó kommentelők, nem a vevők vannak az áruházakért, hanem az áruházak a vevőkért. Seggnyalás meleg szarig, ha valamit el akarnak adni. Ahogy oly sok másban is úgy látom a feje tetején áll a világ. Örüljön a nép, h egyáltalán esélye van megvásárolni valamit és ha átbasszák, akkor az természetesen csak és kizárólag a kis ember hibája lehet. Ez a fogyasztóvédelmi blog pont azért jött létre, mert sok és gusztustalan igazságtalanság éri az embereket, ide végre leírhatják, felemelhetik a hangjukat a sok igazságtalanságért és akkor jönnek a semmirekellő, nulla emberek és jól beszólnak nekik, mintha nem lenne szerencsétleneknek egyébként is elég baja.
.
Ugyan az a pár troll jár ide és ez az egyetlen szórakozása az életben, a kéréssel ellentétben sokszor eltérnek a tárgytól. Undorító egy banda, okádnom kell.

Szubrina 2016.12.16. 00:45:28

A "fillérbaszó" kifejezés ütötte meg legjobban a fülemet. Azt gondolom, hogy igen is bosszantó egy terméket körültekintés nélkül megvenni egy adott áron, majd egy közeli alkalommal találkozni ugyanazzal a termékkel egy sokkal kedvezőbb áron.

Semmiféle spúrság nincs abban, ha valaki körültekintően szeretne vásárolni.

A panasz írója tökéletes logikával szerett volna vásárolni. Viszont szerette volna élőben megnézni a terméket, rálesett a neten, hol van erre lehetőség, megtalálta, majd az adott helyen az állítottal ellentétben még sem volt rá lehetőség, sőt undokul viselkedtek velük az eladók.

A panasz 100%-osan jogos és a kommentelők pedig ocsmány, rosszindulatú TROLLOK.

ghck 2016.12.16. 01:18:08

@Szubrina: egy dugás rád férne...

Teréz_Pitykéz 2016.12.17. 23:54:33

@Szubrina: Azt hiszem szerelmes lettem. :|

Szubrina 2016.12.22. 11:51:13

@hopeless_king: Olvastam a három évvel ezelőtti szívhez szóló bejegyzésedet, de nem lett kölcsönös az érzelem, puff neki eggyel több vagy kevesebb pofára esés már nem oszt vagy szoroz.
Puszi:)

Teréz_Pitykéz 2016.12.22. 12:06:11

@Szubrina: Na ja.. Ez van. Legalább nem dőlt meg az elméletem..

Szubrina 2016.12.22. 23:36:03

@hopeless_king: Sztem neked azért nem megy a csajozás, mert ennyire kibaszottul nincs önbizalmad, ez egy férfiban roppant szánalmas tulajdonság, nem mondom, h egy nőben okés, de azért még is csak...szedd össze magad!
Egyébként nem vágom, h a véleményem miatt zúgtál belém vagy mert anyáztam...mondjuk mind1...

Teréz_Pitykéz 2016.12.22. 23:51:02

@Szubrina: Azt gondolsz amit akarsz.. A bunkó nők is kiábrándítók. Remélem találsz majd egy mazochistát..

Szubrina 2016.12.23. 00:43:58

@hopeless_king: Nem vagyok bunkó csak nyers és őszinte. Nem szívlelem a kegyes hazugságokat.

Szubrina 2016.12.23. 01:02:01

@hopeless_king: Itt senki nem tud magyarul??
süti beállítások módosítása