Akár "Ki talál több fogyasztóvédelmi kihágást?" versenyt is hirdethetnénk az alábbi sztori kapcsán. Az Auchan nézzen magába, és szét a Savoya parki üzletében!
Március 11-én a Savoya Parki Auchanban a kosaramba helyeztem többek között egy Domet Nedves Törlőkendő csomagot, az árut tároló polcra kiírt 469 Ft-os, akciós áron. A pénztárnál fizettem, majd a blokkot átnézve vettem észre, hogy sem ezt, sem egy csomag szintén akciós Omnia kávét nem a kiírt áron rögzítettek, hanem az eredeti, áthúzott értéken.
Reklamáltam a vevőszolgálaton, ahol nagyon udvariatlanul kioktattak, hogy rosszul láttam, legközelebb rendesen olvassam le. A kávét pedig csak hétfőtől fogják akciósan árusítani. Visszaadtam a két csomagot, és kértem vissza az általam kifizetett ellenértékét. A vevőszolgálat munkatársa minősíthetetlen hangon adta a tudomásomra, hogy honnan veszem ezt, hogy ilyen esetben vissza kell venniük az általam már megvásárolt, minőségileg kifogástalan árut. Végül is nagyon kelletlenül elintézte a visszavételt. Én meg pironkodtam a többi, a vevőszolgálaton várakozó vásárló előtt, hiszen jócskán feltartottam őket.
III. 14-én ismét a Savoya Parki Auchanba vásároltam. Kerestem az igazamat, ismét leemeltem egy akciós áruként feltüntetett Domet Nedves Törlőkendőt. Tehát mégis jól megtanultam anno a számokat leolvasni, vigasztaltam magam. A pénztárnál most már fizetés előtt igyekeztem megnézni, hogy mennyi került árként a blokkra. Ismét a magasabb, az 565 Ft. Jeleztem a pénztárosnak, hogy ennyiért én ezt nem kérem, és a polcon nem ezt az árat mutatta a kihelyezett árcédula. Jelen esetben le is fényképeztem, amit meg is mutattam. A pénztáros természetesen nem tudott mit tenni. Ennek ellenére elvártam volna tőle is, hogy jelzi telefonon az illetékesnek, hogy rossz árat tüntettek fel több árunál, és a kódolvasó nincs szinkronban a vevők felé közölt, kiírt árakkal.
Úgy gondolom, hogy az Auchan ezzel az intézkedésével megtéveszti, átvágja, becsapja a vásárlóit. Azt feltételezem, hogy mindezt tudatosan teszi, hiszen a figyelmeztetésekre nem reagál pozitívan, sőt a vevő képességeit kérdőjelezi meg.
UPDATE márc. 20.
A posztot elküldtük az Auchannak. Az alábbiakat gondolják az ügyről.
Kedves Vásárlónk, Kedves Tékozló Homár Olvasók!
Sajnálattal értesültünk a Vásárlónkat ért kellemetlenségről Auchan Savoya Park áruházunkban.
Hipermarketjeinkben 40-70 ezer termékféleséget kínálunk, sokat közülük akciós áron, az akciók pedig folyamatosan váltják egymást, előfordulhat, hogy nem sikerült tökéletesen minden polccímkét lecserélni árváltozáskor. Természetesen nem állt szándékunkban senkit sem megtéveszteni.
Vevőszolgálati munkatársaink sok panaszt, észrevételt és javaslatot fogadnak, az áruház vezetősége pedig igyekszik minden észrevételt érdemben kezelni, és a visszajelzésekből kiindulva rendszeresen hajtunk végre fejlesztéseket.
Az árak esetleges pontatlan feltüntetését a vevőszolgálatokon tudják jelezni, a panaszokról minden esetben jegyzőkönyv készül, hogy érdemben kezelni tudjuk a felvetést, a részletek ismeretében. Az említett termékkel kapcsolatban a jegyzőkönyvünkben nem találtunk panaszt, ezért szeretnénk megkérni a kedves Vásárlót, hogy az info@auchan.hu címen vegye fel áruházunkkal a kapcsolatot, így utánajárhatunk az esetnek. Természetesen amennyiben munkatársaink hibáztak volna munkájuk során, úgy szeretnénk kárpótolni Vásárlónkat az őt ért kellemetlenség miatt.
Még egyszer szíves elnézését kérjük, és reméljük, legközelebbi vásárlásakor már ismét elégedett vásárlóink között tudhatjuk!
Üdvözlettel:
Az Auchan Savoya Park áruház vezetősége
Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.03.17. 09:56:27
borso 2017.03.17. 10:08:25
DE
miért is kell neked pironkodnod?
miért is kell elviselned a bunkó kioktató magatartást?
Tanúljuk már meg az isten szerelmére, hogy fogyasztói társadalomban nem én fogok elnézést kérni a kereskedő megtévesztő magatartásáért és főleg nem a bunkó viselkedéséért!
Ki kell kérni magadnak a tisztességtelen magatartást és a bunkó viselkedést!
28 éve kereskedő vagyok, mielőtt a trollok betámadnak! :-)
zsibizsebe 2017.03.17. 10:10:17
Úgy látszik tesztelni kell ezeket is, nehogy elszaladjon a végén velük az a ló.... vásárló átbacása nem rulez, ósün, tessék rendet rakni a Savoyában...
enrico palazzo 2017.03.17. 10:18:13
Kutyahoroszkóp 2017.03.17. 10:24:15
Ósanban csapatni ősi sikerember-szokás.
Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.03.17. 10:30:18
Cycmen 2017.03.17. 10:32:05
Ennek ellenére mi? Akkor derengett agyilag hogy nem a pénztáros a tettes de ennek ellenére...............
AzUtazó · http://utazzunk.blog.hu 2017.03.17. 10:37:22
Manyecska. 2017.03.17. 10:38:29
dzsén 2017.03.17. 10:48:09
De én nem bánom ezeket a posztokat a Homáron, mert én is jobban fogok figyelni az Auchanban. Ha ez rendszeres gyakorlat, majd én is firkálok :)
Kutyahoroszkóp 2017.03.17. 10:53:29
@dzsén: azvan, hogy téged is üdv az új testedben, nekem annyi van már ell fekvőben, hogy csak előaptam egyet.. Szóval én párszázért is simán fennakadok, s nem azért, hogy itt most nagyokat írjakmondjak, hanem mindig mekérdezem, hogy csak úgy, random, s oktalan oknál fogva, kezembe nyomná-e azt a vitás összegszerűséget, csak úgy, sajátzsebből. Jahogynem? Akkor beszélgessünk még kicsit. Ennyi enter és disznóeladó, imbolyog de jó aki Kossuthot hallgat ordíttatva az udvaron az paraszt.
AtiSnatch 2017.03.17. 11:06:50
Cycmen 2017.03.17. 11:07:20
Aki Kossuthot szív az meg laza!
Ki szívott először Kossuthot?
Kossuthné!
Enter. OFF! Én megmondtam!
Manyecska. 2017.03.17. 11:07:50
KaTe 2017.03.17. 11:11:08
A Savoya Parki Auchan ügyfélszolgálatával nekem még soha nem volt problémám. Ha a nyugtán valaminek rosszul szerepelt az ára vagy nem stimmelt a darabszám, az ügyfélszolgálaton a különbözetet kérdés nélkül visszafizették. Legtöbb esetben a tévesen vásárolt, még nem használt műszaki / ruházati termékeket is szó nélkül visszavásárolják. Ha a pénztárnál derül ki a hiba, onnan mindig az ügyfélszolgálathoz irányítanak.
Szerintem:
- a posztoló túloz, mivel a termék árát visszakapta, de gondolom úgy ment az ügyfélszolgálathoz, mintha Leonidasz vonulna a Perzsák fele!
- a vásárlók könyve vajon miért van, ha nem az ilyen esetek bejegyzésére?
- Az, hogy egy alkalmazott hibázik, még nem jelenti azt, hogy az üzlet szándékosan át akar verni.
Fausto(tm) 2017.03.17. 11:21:40
Cycmen 2017.03.17. 11:21:47
Disznó érdekelne továbbra is, van hozzá járássegítő? Az udvarra meg dobjon ki egy (1) fazék bablevest a paraszt fejére, ha nincs akkor más paprikás zsíros maradék is megteszi, garantált a hatás!
Cycmen 2017.03.17. 11:24:02
A telefon nem annyira, én a libegőn akartam kúrni a csajommal na az extrém volt!
Cycmen 2017.03.17. 11:28:17
Ja! Női kungfu, ismerem, amikor a fejrugást gyakorolják a hölgyek akkor ruszli szag van ....Érteeed? nem bruszli hanem ruszliii! Háháháháhá! Le kell állnom a kávéval! OFF!
Manyecska. 2017.03.17. 11:30:19
dzsén 2017.03.17. 11:40:07
Itt mindenkinek módosulni kell viselkedésügyileg: nem zörögni, ha valaki a sorban előttem reklam-áll, akkor sem, ha egyébként sietek (épp azon próbálkozik, hogy máskor más se érezze magát átcseszve), a pénztáros/vevőszolgálatos se morogjon, nem az ő hibája (ha egyszeri, akkor úgysem lesz belőle gond, ha rendszeres és tudatos gyaki, akkor meg aki a vevőit berángatja, az az alkalmazottakat is befogja, csak másképpen).
Idővel csak sikerül kitakarítani az ilyen "véletlen elírásokat", ha több vele a kár, mint a haszon, oszt marad az, hogy a valóban idióta posztokon vihorászunk (és az mán a kánaán, de addig nincs megállás)
ps: Szegény Kossuth, örök álmában ordíttatni...bezzeg a Petyőfi
Cycmen 2017.03.17. 12:21:37
KaTe 2017.03.17. 12:39:21
Na most minden ami "trendi" az tulajdonképpen felesleges, csak azért van, hogy az ember kikúrja rá a pénzét, na meg hogy előbb-utóbb elöntsön a szemét!
Cycmen 2017.03.17. 12:47:24
Ismerem a szót, csak most a rokonértelmű "szar"-t használtam. :D
Bendeguz 1001 2017.03.17. 12:53:33
rarabel 2017.03.17. 13:52:45
Manyecska. 2017.03.17. 14:06:11
Dikusz 2017.03.17. 14:37:03
Van_mikrohullámú_sütőtök? 2017.03.17. 14:37:47
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.03.17. 14:43:45
ez sajnos nem kérdéses. Egyszer már átvágtak, erre visszamész, hogy meg merik e ismételni, ÉS IGEN, ismét átvernek.
Erre csak egyet lehet mondani:
vadász, vadász ... te szopni jársz oda
Dikusz 2017.03.17. 14:53:05
Pedig nem is tudok ultizni, csak snapszerozni (abban is van rekontra).
Ha ósan, akkor én is a Savoyába járok. Nem azért mert olyan jó, hanem az van közel. A megnyitása óta (nagyon)sokat romlott a színvonala. Sokkal kisebb a választék, és megszüntették a normál polcokat is. Az egész úgy néz már ki, mint egy raktáráruház, pedig nem ilyen volt.
Egyszer megkérdeztem egy eladót, hogy mifrancnak kell állandóan átrendezni az áruházat. Mire megszokja az ember mit, hol kell keresni, addigra már az üzlet másik végében találja meg. Azt mondta a hölgy - idősebb volt, nyugdíj előtt pár héttel -, hogy nekik is teli van már a hócipőjük vele, de ahányszor új főnök jön, mindig ez az első dolga.
Egyébként igazad van, mert nekem se volt soha olyan gondom náluk, hogy akárcsak húzták volna az orrukat, hogy vissza kellett adni a pénzt. Ha az a szerencsétlen pénztáros meg elkezd telefonálgatni, akkor azért cseszik le, mert egyébként figyelik, mennyi időt "pazarol" egy vásárlóra.
Dikusz 2017.03.17. 14:54:05
KaTe 2017.03.17. 15:35:40
1.) a terület nagysága, illetve 2.) a többi Auchan áruház.
Ha jártál már más Auchan áruházakban, tapasztalhattad, hogy az utóbbi években megpróbálták (nagyjából) egységesíteni a termékek elhelyezését. Régen például az összes háztartási papír / törlőkendő / szemetes / fólia mind a Savoya parki Auchan jobb hátsó részében foglalt helyet. Eléggé bosszantó volt elmászkálni "a világ végéig", főleg, ha mondjuk a zöldséges rész környékén jöttél rá, hogy pl. a szemeteszsák kimaradt.
A másik gond, hogy a Savoya parki Auchan alapterülete kb 2/3 -a a solymárinak. Ennek köszönhetően előbbiben olyan keskeny sorok vannak, hogy lassan már 2 bevásárlókocsival se lehet kényelmesen elférni egymás mellett. A solymáriban nincs ilyen gond, persze csak addig, míg meg nem jönnek a szezonális termékek (pl. karácsonyi dekor, ajándék, stb.) ennek örömére a Savoya parki Auchanban az amúgy is kis alapterületen elkezdik a szokásos pakolászást, sorok költöztetését, ami persze a vásárló idegeire megy. A solymáriban is ugyanez megy, de ott a nagyobb alapterület miatt jóval könnyebb a feladat. Mondjuk az állateledel/felszerelés részleget jól kikúrták a kertészeti osztályra, persze a Savoya parkiban normális kertészeti osztály sincs. :)
Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.03.17. 15:39:24
Bár most már inkább úgy vele vele, hogy csak jól felizgatnám és otthagynám a francba...
Beerhead 2017.03.17. 15:58:25
Dezsike 2017.03.17. 16:12:54
Noname Cowboy · http://www.rosevalley.hu 2017.03.18. 14:41:09
SJobs 2017.03.18. 15:06:00
Law enforcer 2017.03.18. 16:03:38
hidroponi 2017.03.18. 17:05:14
nem tudom hogy mukodik ez az akcio dolog, de szerintem ilyenkor papiron eladjak a teljes keszletet, de nem raknak ki semmit majd az akcio vegen teljes aron sajat zsebre rakjak a kulonbozetet..
J.R. Ewing 2017.03.18. 18:50:58
Ahhoz képest, hogy a világ legigénytelenebb boltja, rendszeresen odajársz... Te amúgy félkegyelmű vagy?
porthosz 2017.03.18. 18:57:51
Történetesen elég sürün vásárolok ebben az auchanban mert nagyon közel lakok hozzá, és az elmúlt tiz évben párszor már belefutottam abba hogy valamelyik termék nem annyiba került amennyiért ki volt irva, mert pl. kinn maradt egy régi ár.
És ebből még soha nem volt gond.
A pénztáros ilyenkor mindig az ügyfélszolgálathoz irányít, ahol ilyenkor valaki visszabattyog, megnézi az kiirt árat (általában úgy is jön vissza hogy kezében van a kinn maradt rossz ár, szóval a köv. vásárló már nem fog belefutni) és még mindig visszaadtak a különbözetet problémázás nélkül.
(hacsak én nem néztem be, erre is volt már példa).
Szóval ez a poszt vagy kamu, vagy a kedves posztíró tényleg úgy ment oda a vevőszolgálathoz hogy neki még aztán a cipője talpát is nyalják fényesre.
PiszkosFreddy 2017.03.18. 20:40:08
Ötből három vásárlásnál előfordul a feltüntetett,akciós ártól eltérő számlázás,amit az ügyfélszolgálaton MINDIG udvariasan,hamar rendeznek,az árkülönbözet DUPLÁJÁT adják vissza sűrű BOCSÁNATKÉRÉSEK mellett MINDEN esetben.
Volt olyan,hogy az akciósan 5.999.-Forintos motorolajat 11.500.-Forintért számlázták,és az ügyfélszolgálaton a fent említett procedúra után meglepve vettem észre,hogy a márkás 4 literes motorolaj 500.-Forintomba került a végén...
Merlot 2017.03.18. 20:43:42
Dikusz 2017.03.18. 21:03:30
jótét lélek 2017.03.18. 21:55:27
SJobs 2017.03.18. 22:17:25
Galicius 2017.03.18. 22:51:38
lobster thermidor 2017.03.19. 04:00:55
PiszkosFreddy 2017.03.19. 05:45:07
Ha legközelebb arra jársz,és hasonló problémával találkozol,kérlek kérdezz rá erre az ügyfélszolgálaton.
Üdv !
plokmi 2017.03.19. 06:40:14
Ami feltűnt az az, hogy 96 forintról beszélünk!
Természetesen, ha a kereskedő nem a feltüntetett akciós áron adja a terméket az szabálytalan. Azt, hogy a posztoló és az ügyfélszolgálat hogy kezelte az esetet, jól-rosszul megint más történet.
De továbbra is 96 forintról beszélünk. 40 db-os csomag lévén 2,4 Ft/db a különbség.
Ha nekem kell az a törlőkendő, de a pénztáránál kiderül (második eset), hogy 565 Ft, akkor mérlegelem, hogy vajon megér-e nekem +96 Ft-ot a termék, +2.4Ft-ot egy darab, vagy sem.
Ha valaki 3 nap különbséggel vásárolni megy, véleményem szerint megengedhet magának egy 'drágább' nedves törlőkendőt is. Már az első esetnél is kérdéses számomra hogy az ügyfélszolgálaton eltöltött idő megéri-e a 96-Ft-ot. Természetesen nem.
Gyakran használjuk a "Drága az időm." kifejezést, pedig sokan nincsenek is tisztában mennyre drága, mennyit is ér az idejük. Szerintem a posztoló sem.
Először az ügyfélszolgálaton töltött el nem kevés időt, aztán a pénztáránál (ahol kb 2 mp alatt dönthetett volna, a kell-nem kell között. ( Azt is el tudom képzelni, hogy csak ezért ment el újra az áruházba. Remélem autóval, 400 Ft/l-es üzemanyag áron) Aztán leült a számítógépe elé és megírta a keveket, aminek a használata szintén idő és pénz, aztán majd többször visszaül és olvassa a hozzászólásokat. Szóban, telefonon elmeséli az ismerőseinek a történetet.
Mindezt 96 Ft-ért.
Nap-mint nap előfordul ehhez hasonló eset, lerágott csont. Mindenki tudja mit kell csinálni hasonló helyzetben.
Nos a szó amit keresünk: műbalhé.
szanalmas 2017.03.19. 08:39:26
Próbálj már 5 random kiválasztott üzletben 96 forinttal kevesebbet fizetni, mint ami a blokkon szerepel, simán "lehülyéznek", pedig csak 96 forintról beszélünk, vagy rád hívják a biztonságiakat. A kasszánál sorbanállók hamarabb kisegítenek egy százassal, mint egy alkalmazott.
Amúgy ez az akciós lehúzás bevett kereskedelmi átbaszás, aki szól érte az kevesebb, mint akiket lehúznak vele, tehát rentábilis.
n3spr3ss0 2017.03.19. 08:44:32
KissGecihuszár 2017.03.19. 11:45:56
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.19. 15:32:58
funfun 2017.03.19. 16:01:57
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ.BÖRTÖNBEN 2017.03.19. 16:49:40
Itt törölgetett a kollegina*: bestofhomar.blog.hu/2017/03/16/_az_hogy_nalatok_mi_a_hosszulepes_es_nalam_mi_az_szubjektiv_191
* Komlós Juci életrajzi könyvében így mesél:
Csortos kint napozott az udvaron, amikor Karády érkezett, és meglátta őt napozni. Odakiáltott neki, hogy „üdvözlöm, kolléga úr!”. Mire Csortos visszakiáltotta, hogy „mióta vagyok én kurva?”.
Treff Bubi 2017.03.19. 18:08:37
CoolKoon 2017.03.19. 22:15:40
CoolKoon 2017.03.19. 22:20:23
Szubrina 2017.03.19. 22:23:40
plokmi 2017.03.20. 15:41:47
Nácibácsi 2017.03.20. 18:12:24
Bevett módszer náluk, piros blokkot nyomtatnak róla aminek egy példányán a vásárló az aláírásával igazolja az összeg átvételét.
A poszter valamit nagyon elcseszett.. Ilyen esetben ha nem megfelelő a hozzáállás akkor a vásárlók könyve illetve a hivatalos panasztétel a következő lépés.
De velem ilyen Auchanban még nem történt...