Köntösben didergés, nulla információ, folyamatos letolás, lekezelés, gyanúsítgatás - ha tényleg így működik a Gunaras Resort Spa, akkor nem jósolok nagy jövőt nekik.
2017. Március 18-20-ig (2 éjszaka) volt foglalásunk a Gunaras Resort Spa hotelbe a párommal. 18.-án Szombaton meg is érkeztünk dél körül, 14.00-tól vehettük át az exclusive Deluxe szobánkat (326) melynek szolgáltatásai közé tartozik egy jacuzzi, mely a teraszon foglalt helyet. A „Mézédes Romantika” csomagot foglaltuk le a szálloda honlapján keresztül, melynek tartalma:
14.00-kor el is foglaltuk a szobánkat, majd a 15.00 órás kezdésű masszázs előtt 1 órán keresztül igénybe vettük a szoba szolgáltatásaihoz tartozó jacuzzit. 40 fokra állítottuk a hőmérsékletet, mely érezhetően forró volt, lejjebb is tekertük így a hőmérsékletet 37 fokra. A jacuzzi tisztasága hagyott némi kívánnivalót maga után, ezen kívül más egyéb problémánk nem volt és ezt sem tettük szóvá.
15.50-kor ért véget a masszázsunk , mellyel nagyon meg voltunk elégedve, a két masszőrn tisztességesen végezték munkájukat. 16.00-kor újból felmentünk a szobánkba és beüzemeltük körülbelül 16.30-kor jacuzzit, 37 fokra tekertük a hőmérsékletet és közben fogyasztottunk az előre bekészített ajándék üveg pezsgőből. Sajnos a víz hőmérséklete nem lett meleg, fáztunk. Fél órát töltöttünk el így, közben feltekertük 40 fokra és vártuk, hogy melegedjen, majd mivel ez nem történt meg, szóltunk telefonon a recepciósnak, hogy nem tudjuk melegebbre állítani a hőmérsékletet, nem melegszik a víz és kértük, hogy küldjenek fel valakit megnézni. A párom bent maradt addig a vízben, hátha közben mégis felmelegszik.
Hárman érkeztek meg javítani. Nem mutatkoztak be, hogy kik is ők pontosan, milyen pozícióban dolgoznak a hotelben. Mint utólag kiderült az egyik hölgy a „Housekeeping Menedzser” volt, az úr a „Karbantartó” és egy hölgy, akiről azóta sem derült ki, hogy kicsoda is volt és milyen minőségben dolgozott a hotelben. 5 percet tartózkodtak a teraszunkon. Az úr miután kezével felmérte a hőfokot, elismerte, hogy ez valóban nem elég meleg, majd némi „tekergetés és gombnyomogatás" után azt ígérte, hogy maximum 10 percen belül meleg lesz.
Megvártuk a 10 percet (melyet stopperral mértünk, hogy ne legyen ebből probléma, hogy nem vártunk eleget) immáron mindketten a szobában, mert feltettük a ponyvát, hátha könnyebben bemelegszik. 10 perc elteltével a ponyvát levettük, megnéztük elég meleg-e már a víz, sajnos ismételten csak langyosnak lehetett nevezni, ezért a párom ismét felhívta a recepcióst, aki közölte, hogy ő ugyan nem ért a jacuzzikhoz, de szerinte ha feltennénk a ponyvát gyorsabban melegedne. Szerintünk ez nem a mi dolgunk lett volna és egyébként sem ezzel szerettük volna tölteni az időnket, ennek ellenére, mint már említettem feltettük.
2-3 perc elteltével újra megérkezett a housekeeping menedzser és a karbantartó. Nem informáltak minket egyáltalán, hogy mi történik, mit fognak tenni, mennyi időt fog igénybe venni és nem tettek javaslatot, hogy mivel töltsük el az időt addig. Egy szót sem szóltak hozzánk, még mi az átázott köntösben ültünk az ágyon és vártuk, hogy történjen valami. A karbantartó és a menedzser „szakszerűen” elkezdék kimerni a vízet vödörrel a jacuzziból.
Mivel nem kaptunk semmilyen tájékoztatást, lementünk a recepcióra, körülbelül 17. 45 körül. A recepciósnak említettük, hogy szeretnénk a csomagban foglalt szobaszervízes vacsorát későbbre helyezni, mert nem tudjuk mikor fog elkészülni a szobánk és mivel még mindig köntösben vagyunk, nem tudunk átöltözni sem, mivel a szobánkban 2 ember tartózkodik, nem tudjuk, hogy 19.00-kor nyugott körülmények között el tudjuk-e majd fogyasztani a vacsorát a szobánkban. A recepiósnő közölte, hogy ezt beszéljük meg a konyhával, ami szerintem ismételten csak nem a mi dolgunk lett volna.
A párommal átfáradtunk az étterembe, hívtuk az étteremvezetőt és a szakácsot, hogy megbeszéljük, de egyikük sem jött ki. Helyette egy pincér jött ki, aki közölte, hogy sajnos a konyha már zár, neki nem szóltak, hogy nekünk 19.00-ra vacsorával kellene előállniuk, javasolta, hogy másnap estére tegyük ezt. Mivel már éhesek voltunk, nem fogadtuk el az ajánlatot, ekkor a pincér bement a konyhára majd egy kézzel írt „étlapot” mutatott nekünk, melyen ki voltak pipálva, mik azok, amiket még el tudnak készíten.
Az „étlapon” nem szerepelt vegetáriánus menü, holott a szerződésben (amit szintén csatoltam kép formájában) 1 fő vegetáriánus étkezés áll (19.00-i vacsora időponttal). Később ezt a felelősséget is ránk akarták hárítani, azt mondták nekünk kellett volna szólnunk a konyhán, hogy megjöttünk és szeretnénk kiválasztani, mit szeretnénk majd enni. Ezt, hogy nekünk kellett volna intézkedni ez ügyben, sem a szerződésben nem írták le, sem a honlapon nem olvasható, e-mailben sem kaptunk erre vonatkozó információt és a recepcióstól sem kaptunk tájékoztatást érkezésünkkor. A konyha felé ez nem lett kommunikálva, nem készültek ránk. Nem választhattunk a rendes étlapról, így végül a párom rántott sajtot kért grillzöldségekkel a kézzel írt "étlapról".
Panaszkodtunk a pincérnek, hogy sajnos minket továbbra sem tájékoztattak affelől, hogy mi történik a szobánkkal, senki nem ajánlott semmit, hogy mivel is töltsük addig az időnket. A pincér jelezte, hogy sajnos ő sem tud semmit, megy és érdeklődik a recepción, ahol azt a választ kapta, hogy 10 perc múlva kész lesz a szoba, majd telefonálnak. Mi addig a bárban szerettünk volna inni egy –egy koktélt, de a ott sem tartózkodott felszolgáló, ezért átmentünk az étterembe, hogy szeretnénk addig valamit inni.
Az étteremből kiküldtek minket a nem megfelelelő ruházatunk miatt, ami érthető, hiszen valóban még mindig a vizes köntösben voltunk, hiszen átöltözni nem volt lehetőség továbbra sem. Nagyon megalázó és kellemetlen volt ez nekünk. Ekkor jött a pultos, kifejezte sajnálatát a minket ért kellemetlenségek miatt és beinvitált a bárba, nagyon kedvesen a SAJÁT kontójára (mivel továbbra sem ajánlotta fel a hotel) meghívott minket 1-1 koktélra és elfogyasztottuk a „Welcome Drink”-et is.
A megígért 10 perc helyett 20 perc elteltével szóltak, hogy kész a szobánk, ekkor volt 18.45. Mivel 19.00-ra volt beígérve a szobaszervízes, idilli vacsora, (amit nem tudtunk későbbre helyeztetni) próbáltuk összeszedni magunkat ezalatt a 15 perc alatt, hogy megfelelően tudjuk várni a vacsorát. Az ifjú hölgy, aki felhozta az ételt, egy kelletlen mosollyal betolta a zsúrkocsit, annyit sem mondott, hogy „jó étvágyat” nem hogy elnézést kért volna, amiért ennyi kellemetlenség ért minket.
A párom nem kapott tartámártást a rántott sajthoz. Letelefonáltunk és kértük, hozzanak egy adag tartármártást, majd 1 perccel később visszatelefonáltak, hogy 1000 Ft- szervízdíjat fognak felszámolni érte. Ekkor már tényleg azt éreztük, hogy ez több a soknál, már nem tudtunk pozítívak maradni, mint addig, ezért kértem a recepciósnőt, hívjon nekünk taxit, esetleg sofőrszolgáltatot, nem szeretnénk a továbbiakban maradni és a fizetést is visszautasítjuk, valamint az előleget is visszakérjük.
A recepciós közölte, hogy nem tud taxit , sem sofőrszolgálatot hívni, mondtam, hogy akkor megoldjuk ezt is magunk. Összepakoltam, közben a párom lement a recepcióra, ahova közben megérkezett a hotel tulajdonosa. Egy rettentően arrogáns, együttérzést nem tanúsító emberrel találta magát szembe a párom, aki kérte, hogy beszéljék meg most, mi a probléma. Lejöttem én is, majd próbáltuk részletezni, mi mindennel nem vagyunk elégedettek.
Folyamatos közbevágást és gúnyos mosolygást kaptunk az alkalmazottak részéréről, kinevettek és hazugnak állítottak be minket, valamint folyamatosan hangsúlyozták, hogy ittasak vagyunk (sőt valószínűleg drogoztunk is) ezért persze hogy nem hisznek nekünk és amúgyis az ilyen tipikus, folyton elégedetlenkedő vendéggel, aki direkt nem akarja jól érezni magát sőt, a tetejében részeg is, nem tudnak mit kezdeni.
Ezen felül folyamatosan azt hangoztatta, hogy 40 fokot mutatott a jacuzzi beépített hőmérője és az nem tud elromlani, ergo 40 fokos volt a víz. Kérdeztük, hogy akkor miért is voltak fent 30 percen keresztül, ha tényleg nem volt vele baj, miért nem hoztak egy másik hőmérőt és bizonyították be, hogy az tényleg 40 fokos? Ezt a párom többször is elmondta, mire az igazgató kért engem, fáradjak fel az ő lakosztályába, és nézzem meg a jacuzziját, megmutatja, hogy az 40 fokot mutat és 40 fokos is.
A párom kérdezte, miért is nem informáltak minket folyamatosan, miért nem lettünk tájékoztatva, hogy éppen mi történik? Erre az igazgató agresszívan azt válaszolta, hogy mégis miért tájékoztatott volna, nem kötelessége. Majd miután a párom sokadszorra is megkérdezte, nem lett volna-e egyszerűbb a vödörrel való kimeregetés helyett egy hőmérővel bebizonyítani, hogy valóban 40 fokos a víz, a következő mondatok hagyták el az igazgató száját:
Minek ide hőmérő, hova ? Minek? Nehogymár itt hőmérőzni kelljen, minekután ott van egy gép, a műszer működik, nehogymár azt bizonygatni kelljen! Hát hol van ilyen gyerekek, álljon meg a világ már! Mostmár én mondom, hogy elég volt! Komolyan hagyjuk ezt a kurva, szájbabaszott hőmérőt, mit hőmérőzzek, ha van rajta egy hőmérő!
és megint elmondta, hogy az nem tud elromlani, valamint , hogy azért merték ki vödörrel a vizet, mert mi fáztunk és a kolléga a „legjobb tudásához mérten járt el”, ami ezek szerint a víz leengedése volt, vödrök segítségével.
Elkértem a Panaszkönyvet (Vásárlók Könyvét), amit megtagadtak tőlünk, a kezembe nyomtak egy A4-es papírt, hogy írjam le a panaszomat, majd ők annak hátuljára válaszolnak.
Az igazgató a párommal is minősíthetetlen stílusban beszélt, beléfolytotta a szót, megvádolta, hogy hazudik és miért ült továbbra is az „elvileg hideg vízben” és amúgyis be van rúgva. Ezen felül „kicsimnek” szólította,
Nem kell annyit piázni kicsim
majd miután a párom kikérte magának ezt a hangnemet és hogy „kicsim”-nek szólítsa, az igazgató felháborodva kérte a recepcióst, hogy a panaszlevélünkre adott válaszukba írja bele, hogy
agresszívan beszél a hölgy még most is.
Miután megkaptuk a panaszlevél másolatát, azonnal távoztunk a hotelből, édesapám segítségével, aki értünk jött kocsival Pécsről, majd ott tudtunk aludni.
Rendkívül megalázó volt az egész szituáció. Lelkileg, erkölcsileg és anyagilag is megkárosítva érezzük magunkat. Életünk legrosszabb szolgáltatás élményén vagyunk túl.
UPDATE
A posztot elküldtük a hotelnek, akiktől az alábbi levelet és dokumentumokat kaptuk:
Tisztelt Homár!
Levelem mellékleteként küldöm Önnek a kérdéses panasszal kapcsolatban a vendég helyszínen tett panaszát, illetve a Szállodától arra kapott azonnali választ.
Kiegészítésként annyit szeretnénk elmondani, hogy a vendég maga kérte az A4-es papírt, a Vásárlók könyvének megtekintése után, melybe állítása szerint túl kevés hely van, ezért panaszát nem kívánja abba eszközölni.
Az érintett dolgozók meghallgatása a vendéggel közösen, azonnal megtörtént, melyről a jegyzőkönyvet szintén csatoljuk.
A jegyzőkönyvben foglaltakkal kapcsolatban a vendég észrevételt nem tett, aláírásával elfogadta az ott leírtakat.
Véleményünk szerint a vendég A4-es lapon lévő bejegyzése hűen tükrözi a vendég akkori állapotát. A blogon tett későbbi bejegyzésére – melyben újabb és újabb vélt sérelmeiről mesél – nem kívánunk hosszasan reagálni.
Kérjük Önöket, hogy az Önöknek eljuttatott leveleinket teljes körűen legyenek szívesek nyilvánosságra hozni. Személyiségi jogokra való tekintettel, mivel a vendég sem vállalta a teljes nevét, a bejegyzésben szereplő vendég nevet kitakartuk.
Kollégáink azonban készséggel vállalták nevüket és beosztásukat.
Üdvözlettel:
Drigán Barbara Fanni
recepciós
Gunaras Resort Spa Hotel****superior
UPDATE 2.
Olvasónk reagált a szálló levelére:
Tisztelt Homár szerkesztőség!
Ezúton szeretném megköszönni hogy kiraktátok a gunarasi posztomat.
Viszont a hotel részéről a nyilatkozat szemenszedett hazugság. Nem írtam alá a jegyzőkönyvet, nem cetlit kértem, hanem panaszkönyvet(ezt a gunaras beleegyezésével közzé is tenném pl. hangfelvétel vagy videófelvétel formájában) és az, hogy nem reagálnak a hivatalos elektronikus úton elküldött panaszlevelemre márc.21 óta az vicc...annyit sem hogy megkaptuk. Az általuk megfogalmazott válaszlevél kicsinyes, bocsánatot azóta sem kértek.
Nagy-Rédei Attila
Az utolsó 100 komment: