Tékozló Homár

A Vaterafutár elhagyja, a Vatera kiszámlázza

2017.04.19. 15:11 | Homár Hilda | 83 komment

vatera.png

Nyilván külön cég meg minden, de az emberben ilyenkor felmegy a pumpa, és nem azért a 200 forintért.

Eladtam két terméket a Vaterán, 850 Ft-os MPL Vaterfutárral. A címzett nem kapta meg, elkezdtük kerestetni, már a rendszerben látszott, hogy a Logisztikai Központot nem hagyta el. Sorbanáll, hivatalos tudakozványt kitölt.

Két és fél hét után megjött a válasz a Magyar Postától - arról most csak annyit, hogy a feladott áru ellenértékét és a feladási díjat téríti csupán - az időd, a sorbanállás, a vevő kárpótlása  mégis elnézést kérünk stb. nem számítanak -  szóval a Magyar Posta elismerte, hogy elveszett a küldemény.

Most jön a Vatera - megírtam nekik és kértem, hogy ne kelljen jutalékot fizetnem, de elmarasztaló értékelést se kelljen adnom. Zárójelben, ha valaki nem tudja: A Vatera rendszere olyan, hogy "nem jött létre adásvétel" esetén nem engedi, hogy pozitív értékelést adjunk.  És akkor a Vatera válasza: 

Ahogyan korábbi levelünkben is jeleztük, értékelését olyan módon írja meg, ahogyan azt jónak látja, abban az esetben azonban, ha a tranzakcióállapotot sikertelennek jelöli, pozitív értékelést nem fog tudni írni. Szabályzatunktól eltérni nincs lehetőségünk, kérjük ezért a fentebb írtak szíves elfogadását!

Újra írtam:

Kedves Vatera! szeretnék beszélni a főnökével, kedves válaszoló alkalmazott! Nem akarok semlegest adni egy vevőnek, aki nem kapta meg a kiválasztott termékeit és én sem szeretnék kapni semlegest. Az adásvétel nem jött létre. És már az egy hónapból is kifutottunk, a postának két és fél hét kellett csak a válaszra, előtte két hetet reménykedtünk, a vevő is és én is. Ha ezt Ön nem tudja méltányosan megoldani, kénytelen vagyok mástól segítséget kérni. Kérem levelemet továbbítsa valakinek, aki érdemben dönt. A végsőkig elmegyek.

Újabb Vatera: 

Tisztelt Felhasználó!  Szabályainkat figyelmen kívül hagyni nem tudjuk, valamint úgy gondoljuk, hogy létre nem jött adásvétel esetén a semleges értékelés - a megfelelő szöveges minősítés mellett - megfelelő mértékű (tekintve, hogy az nem rontja a visszajelzések százalékos arányát), ezt pedig szabályzatunkban is jelezzük. Mivel cégünk minden munkatársa azonos szempontok szerint jár el, levelét továbbítani nincs lehetőség. Amennyiben válaszunkkal nem ért egyet, a levelünk végén található felügyeleti szervek bármelyikénél lehetősége van panasszal élni. A fentiekhez egyebet hozzátenni nem tudunk, kérjük ezért álláspontunk elfogadását és szíves tudomásulvételét!

A Vatera 6% jutalékot szed be az eladott termékek után az eladótól. Ha létrejött az adásvétel. Ha nem jött létre az üzlet, akkor nem lehet kölcsönösen pozitív értékelést adni, még akkor sem - ahogy itt is, tök békében vagyunk a vevővel. 2A Vatera ebből él, értem, hogy ragaszkodik a jutalékhoz, de azért, ha bizonyítékom van - levél a postától, akkor talán lehetne nagyvonalúbb. 200 Ft-os tételről van szó. A Vatera ügyintézői gyönyörűséges körmondatokban paneleket használnak, feltételezem fizetett tréningeken kapnak ilyen muníciót, hogy abszolút teljhatalmat kaphatnak aztán munkájuk során. Csak online elérhetők. 216 alkalmazottból senkit nem lehet felhívni. Vakszerencse milyen ügyintézőt kapsz online.  Ha nem fizetek, átadnak behajtónak.

Összegezve: a Posta kártérítése után a vevőt én kártalanítom. És ha nem akarjuk a végén még egymást megtiporni, akkor fizessek jutalékot a Vaterának. Van valakinek ötlete?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.04.19. 15:17:16

"szeretnék a főnökével beszélni". Hú, ez aztán roppant kemény. Csupán egy a gond ezzel, éspedig az, hogy a "kedves válaszoló alkalmazott " főnöke nem szeretne veled beszélni.

Cycmen 2017.04.19. 15:22:45

Van valakinek ötlete?

Nem kell vaterázni.

The Good Boy 2017.04.19. 15:30:22

belefáradtam már az állandó poszt-toló b'szogatásba. ezek semmiből nem tanulnak!

jöhet a következő poszt!

cmx85s 2017.04.19. 15:31:19

Nem tom, mér szeretnek a zemberek szívni a Vaterával.
Rengeteg poszt van, mind arról szól, hogy a Vatera idétlen szabályokat hoz, hogy maximalizálja a bevételét, aztán ezeken a szabályokon nem tudnak változtatni, vagy eltekinteni tőlük.
Lehet, h egyszerűbb lenne valami nemzetközi oldalon adni-venni? Max. kikötöd, h csak Magyarlandiába szállítasz.

230e 2017.04.19. 15:38:25

Adjon semlegest, és írja bele hogy a posta elhagyta. Kész.

Leadfoot 2017.04.19. 15:43:28

@Cycmen: Ennyi.

A tököm fizet jutalékot, ha eladhatom máshol is ingyé'. Ameddig vannak ilyen hülyék, addig a Vatera is meg fog élni.
Vagy ha már fizet az ember akkor oké, de kapjon is valamit cserébe. A Vateránál meg ez nem valósul meg. Az értékelések már rég nem érnek szart se. Ha meg probléma van, akkor csak ez a rugalmatlanság. Ki kell hagyni a közvetítőt, aztán ennyi.

Azt mondjuk nem nagyon értem, hogy miért probléma a semleges értékelés. Odaírod az értékelésbe, hogy miért semleges, és mindenki látni fogja, aki az értékelésre kíváncsi.

Cycmen 2017.04.19. 15:43:43

A "Zabhegyezőben" Holden Caulfildnak nem állt fel és ezért nem akarta kifizetni a kurvát. Maurice a liftes és strici ezért megverte Holdent és kifizettette vele a pénzt!

Most nem tudom hogy ez segít e, de jobb nem jutott eszembe.

Cycmen 2017.04.19. 15:46:01

e! Természetesen a hős neve Caulfield.

Sluck Ödön 2017.04.19. 15:48:03

@Cycmen: Kérdés, hogy a kurva vállalta-e a felállítást előzőleg?

2017.04.19. 15:58:07

A vaterát nem szerettem volna soha megvédeni, mert nem érdemlik meg, de itt tényleg nem értem, mi velük a gond????
Semleges értékelés van akkor, ha nem megy végig az egész eladási folyamat odáig, hogy a vevő azt is bele tudja venni, hogy mit kapott (ha utólag utánvéttel fizetne ilyenkor, akkor a feladó sem tudja meg, hogy a vevő tényleg fizet-e rendben, vagy csak a bolondját járatta vele)
Itt pedig nem ment végig, tehát nem tudja, elégedett lenne-e a termékkel, amit látatlanban megvett, jó volt-e a termékleírás meg ilyesmi.
A semleges nem ront a minősítési százalékon, tehát 100 tranzakcióból 99 pozitív és 1 db semleges is 100%-os arányt fog mutatni a nickje mellett.
Ha semlegest ad, akkor jutalékot sem kell fizetnie, ha jól értem, ami a második -jogos- félelme.
Ahogy írták: magát a semlegest ki lehet szöveggel egészíteni, amibe bele lehet írni minden szépet és jót, amit az eladó és a vevő mégis megtudott egymásról, tehát, hogy sajnos, a posta elvesztette, de az eladó mindent megtett, hogy felkutassa, és visszautalta a pénzt, a vevő meg fizetett, mint a csekonics, aztán meg türelmesen várt, és nem vádolta semmivel az eladót, sőt, úriember módra még meg is köszönte a fáradozását.

térdelj csak elém nyugodtan... 2017.04.19. 16:26:06

DDOS ellen le van védve ez a geciszopó oldal?

Manyecska. 2017.04.19. 16:29:16

@Cycmen: nem Garfield volt az? Ja, nem.

appzman 2017.04.19. 16:31:14

Utálom a vaterát, többször kivágtak róla, hol vásárlóként, hol eladóként. Tele szeméttel, hamisított termékekkel, és bunkó, flegma ügyintézőkkel. Mégis..., most igazuk van! Azért nem adhatsz pozitív visszajelzést, mert az már értelemszerűen beleszámítana az értékelésedbe. Gondold végig: feltöltesz 100 terméket, a haverod a szomszéd utcában mindet megveszi, majd mindketten elálltok az üzlettől, de menne a sok pozitív.. Eredmény: vatera nem kap 1 fillér jutalékot (hiszen nem történt üzlet), te viszont gazdagabb leszel 100 pozitív visszajelzéssel. Na ezért adhatsz csak semlegest meghiúsult tranzakciónál, ami nem számít "semminek".

KaTe 2017.04.19. 16:36:28

A közvetítő egyáltalán nem hülyeség, csak itt egyáltalán nem arról szól, mint mondjuk az eBay esetében. Itt a vevőt vagy az eladót ért kárért a vatera semmilyen szinten nem akar felelősséget vállalni. Ők egyetlenegy dologban érdekeltek, hogy beszedjék a jutalékot az eladókon.

Ettől függetlenül részben értem az eladó gondját a semleges értékeléssel, mert ugyan az az arányán nem ront, nem változtat, ellenben az azért kellemetlen ha valaki sok semleges értékelést kap a szállítási problémák miatt. Lehet egy ilyen eladótól én se szívesen rendelnék.

Nick-son 2017.04.19. 16:44:53

@Los Alamuszi: Talán mert a vatera szerződött szarja - mert erre mást nem lehet mondani, nem véletlen olcsó, olyan is - éppen a vatera szerződött szarja nem bírta kikézbesíteni a csomagot.

Én azt gondolom, hogy itt a vevőre csak pozitív visszajelzést lehetne adni, mert ő semmiben nem hibázott, amit lehet a részéről azt megtette, meg valószínűleg eléggé türelmes is.

Egy rohadt nagy NEGATÍV értékelést a vaterának kellene adni.

Sajnos ez van, amikor kifejlődött felvásárolták a piacot, most meg uralkodnak rajt. Más már a semmiből nem tud egy ilyet felépíteni ma. Apróhirdetés terén a jófogással ugyanez van. Amiből lehetett volna valami felvásárolták, aztán mostantól indul a kasza. Fejlődésre meg nincs igény.

Az lett az egészből, hogy az emberek elkezdtek az arra tökéletesen alkalmatlan facebook -on hirdető csoportokat alakítgatni és ott hirdetgetnek. Zárt csoportokban is. Nem kereshető, listázható normálisan, nincs se szállításra, se pénzmozgásra megoldás... és mégis működnek, csak mert az emberek egyrészt annyira utálják a vaterát meg a jófogást - na meg egész szépen megemelkedtek az árak a jófogáson amióta egyeduralkodók - hogy inkább ez.

Nick-son 2017.04.19. 16:52:10

@appzman: azért ez egy elég jól dokumentált eset, főleg ha pont a vatera szerződött szarja szállít, gondolom látszik, hogy nem 100 pozitív begyűjtése miatt játszanak arra, hogy elvesszen a csomag. Habár a postánál ... :))

Pont erre lenne az ügyfélszolgálat, hogy ilyenkor rendezze a problémát. Máskülönben minek vannak? Mondjuk kitörli az értékelést a droid aztán se negatív, se semleges. Vagy ha már a postával szállíttatnak betesznek egy olyan értékelést, hogy pozitív, negatív, semleges és még egy pont: elveszett a csomag.

Tron65 2017.04.19. 17:07:34

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: Nem. De ha nem adsz, 30 nap után automatikusan zárnak és kiszámlázzák a jutalékot.

Amúgy a Posta nem a feladott áru értékét, hanem annak többszörösét fizeti ki kártérítés címen, akár a címzettnek is.

MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.04.19. 17:38:18

@Manyecs: :))

@Tron65: Akkor nem értem a feszkót. Így is ráment inge-gatyája a postai sorbanállásra. A Vateránek kifizeti a 200 Ft-ot, kőccsék gyógyszerre, oszt jónapot.

mikimackó 2017.04.19. 17:43:33

@Cycmen: és amikor megverte, attól felállt ?

Cycmen 2017.04.19. 17:51:00

@mikimackó: Nem mondom meg, olvasd el nagyon jó! :D

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.04.19. 17:53:52

@MIÉRT NINCS MINDEN MSZP ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN: igen, a kérdés az, hogy mennyit ér pénzben a full pozitív cédula.
Úgyis csak a negatív értékeléseket olvassák. Erre a semlegesre, meg ha odairja mindkettő, hogy a posta kurva anyja, akkor attól még nálam megbízható marad.

Akárcsak a hoteleknél, olvasom kedvenc budai hotelem ertékeleseit, a legnagyobb lehuzás: " túl hangos és nagy a forgalom" Fuck, mégis milyen legyen egy hatsávos út tövében?

reunalla 2017.04.19. 18:21:37

Ezt nem értem, semmi kár nem érte a posztolót, mit rinyál?

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.04.19. 18:30:00

@reunalla: dehogynem, a vakera le fogja húzni 200 pénzzel..

Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.04.19. 20:49:31

"Van valakinek ötlete?"
1) vaterázni ősi román szopás
2) bit.do/erosvotma

szarni bele, a 200Ft-ból meg vegyél valami olcsó söröt :P

Kutyahoroszkóp 2017.04.19. 23:43:40

@Nick-son: nem azért működnek, mert a Vaterát utályák, hanem mert birkák és facebookoznak. Ha virtuális lóhereszopásra adna lehetőséget, arra is lennének csoportok.

Bendeguz.. 2017.04.20. 01:46:50

Ha nem jott letre tranzakcio avatera szerint,akkor mire szamlazza ki a jutalekot? Vagy poszter felrebeszel?

Manyecska. 2017.04.20. 07:43:58

@Kutyahoroszkóp: ??? hányban is vagy most épp? :Deztet megismételnéd, nem hallottam jól:( ..:D

Cycmen 2017.04.20. 08:11:34

@Manyecs: nem Garfield volt az?

Komolytalan vagy! Szeretnék a főnököddel beszélni!

@Bendeguz..: Mivel a posta kifizette, valamilyen módon mégis létrejött. A Vatera erkölcsi nívója ebben az esetben ugyan kérdéses, de az áru elkelt.

z esetben egy másik probléma.

zsibizsebe 2017.04.20. 08:34:01

A Vatera alapvetően nem lenne rossz, ha foglalkoznának a problémakezeléssel... pont ezért pattantam le róluk. Amíg minden oké, addig semmi baj, nagy számok törvénye alapján azért be lehet lőni, hogy kitől lehet bátrabban megvenni valamit, de ha felmerül vmi és az üszolgnak problémát kell megoldani, akkor jön KH lóheréje, de kicsit sem négylevelű.
Nem mellesleg, a postát miért nem lehet negatívozni valahol? Az tök jó lenne már, ha náluk lenne egy ügyfél-elégedettségi felület... Megint van egy csomagom, ami a külf. nyomkövetés szerint 04.02-én csattant a repülőtéren, és azóta se híre, se hamva...
Igaz, az előző is 3 hetes késéssel futott be.

Nick-son 2017.04.20. 08:49:11

@Kutyahoroszkóp: hidd el minél többet használja az ember egyre inkább érzi, hogy mindennek az egyetlen értelme, hogy a jófogás meg a vatera kaszálhasson rajt, meg valljuk be tényleg nem olcsó egyik se. Ahhoz képest, hogy pár éve valaki feladta az expresszen, a jófogáson, az olx -en, a slandón, mindegyiken ingyen és ha ennyit megtett kb. el is adta a vackát, ha nem valami túlárazott, vagy problémás dolgot akar.

Tehetséges ugandai buzi 2017.04.20. 08:49:58

Jó reggelt! Velem tart valaki egy reggeli kávra a Moszkván?

Manyecska. 2017.04.20. 08:53:30

@Tehetséges ugandai buzi: én konkávot hánytam. vagy nem arra gondoltál? :D@Cycmen: van egy szépszőke nagyon cuki lányunk olyan kis cukibaba de tényleg, na valami iszonyat jól sikerült :)) -hosszú- húsz éves, ő sportot csinál a reklamációból..direkt bunkó! -nem tom honnan vette- ... múltkor beszólt a kínaiboltba hogy: "ilyen sz.rt adtál el nekem??? " baszki még élvezi is !!:D

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 08:54:09

@Manyecs: kimondtad az igen szócskát, egyszer, valamikor, egy teljesen más kontextusban, elhalón, félálomban, lázasan, félrebeszélve, TEHÁT létrejött a szerződés, hoppá.
@Cycmen: mi az az erkölcsi nívó? Kimondani sem tudom, leírni is sokáig tartott MI EZ! Ördögtől való, esetleg Felden kívüli momentum.
@zsibizsebe: de, a vatera alapvetően is gecirossz. Buta, falusi gondolkodással, masszív orrig látással, osztráknémet und ebayes továbbértékesítéses metodikával, vörhenyes és kiírthatatlan írástudatlansággal, prolizmussal keményen megterhelt szellemi tőkék mágneses gyűjtőhelye.

Amíg minden oké, addig semmi baj (:D é (x)integer)- ezt most így vedd ki a mostani poszt viszonylatából és alkalmazzuk örökké, közösen és mindenre, általánosan, s aranyba öntötten örökérvényű okosszentenciaként, elégvicces! Minden vicces, amíg minden mókás!

Postát miért nem lehet: a kormányszóvivőket, médiákus szócsövet (m1) mért nem lehet negatívozni sehol? Jól is mutatna, ha saját végrehajtószerv savazhatósága helyet kapna. Pedig egy ideális világban bizony fejlődhetne a visszajelzésektől a szolgáltatás. De tudod úgy van ez, hogy ha valaki tisztában van a korlátaival, azon korlátok bizergálásának lehetőségét jóelőre eltereli, letiltja. Így minden szép és jó, igaz, a szintvonalna kis csak lefelé esni van esélje.

Axxem máskor is azt vacsorázom amit tegnap, nagyon okosakat tudok írni így! S szépeket, amiljen én is vagyok.

Manyecska. 2017.04.20. 08:56:14

@Cycmen: ..az ósanban úgy kellett lefogni-- aszongya az eladó: nem kéne ilyen mérgesnek lenni...erre: "nem kéne ilyen sz.rt eladni!! " :DDD!

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 08:59:44

@Nick-son: elhiszek mindent. De te írtad, hogy nem kereshető, satöbbi. Hátja. Szegmentálódik az ipar. Különben fb nélkül nem lehetne _peppa malacos adokveszek csoport_. Ami rohadtvicces, örökké röhögök. Már amikor félévente felnézek a szennyvilágba. Amintbelépsz elindítod a rajzfilm eleve viccesen óvodás és röfögős betétdaltrackjét és böngészel, elégjó. Sajnálom, hogy nagyon sokan buták és a virtuális gyülekezési pontokon ez hatványozottan megmutasa magát. Most ezt csak így ide kellett írnom mártírkodásboll.
@Manyecs: több kutyával ezelőtti kutya kenyeret evett, meg mellé foljadékot, meg ki tudja mit, lényeg, hogy szabályos kiflit okádott ki, silent 'n' slow hányással. Megszülte szájon keresztül a frissnedves kutyupékterméket. Maradandó élmény. Kis idővel múltán annak aztán, megette.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 09:02:12

@Manyecs: egyszer meg fordított nap lenne, asztán ártatlanul kékszemes szőkejelleggel ámulván benyögné a térmikrofonba maga előtt, hogy ilyen jót adtál el nekem? Hmmm? Hmmm! Senki nem tudná mire vélni és még a Hold is mosolyogna az éjszakai műszakban, olyan messzi hatása lenne a dolognak térben és időben!!!

Putyur 2017.04.20. 09:05:29

Álljon meg a menet.

A tranzakció LÉTREJÖTT.
Az eladó megszabadult a motyójától, és megkapta az érte járó pénzt. Az, hogy a vevőt az elveszett csomag miatt a Magyar Posta kártalanította (az eladó közreműködésével - amit ezúton is köszönünk), mennyiben befolyásolja ezt a tényt...? A Vaterának JÁR a jutalék. Sőt; jutalékcsalás lenne, ha "nem jött létre" értékelést adna le az eladó.

(Mielőtt nekiállnál ész nélkül fikázni/köpködni/fröcsogni, gondolj bele a szituációba józan ésszel. Légyszives. Szépen kérlek.)

zsibizsebe 2017.04.20. 09:06:59

@Kutyahoroszkóp: Én anno elég sokat adtam/vettem rajta... jó volt, mert látod, hogy akitől veszel, annak kb hány adásvétele volt és milyen eredménnyel, eladóként ugyanez. Látod, hogy a másik mennyire szokott fizetni. Azaz bátrabban mersz előre utalni / bátrabban utalnak előre neked is, ha szinte nincs negatív visszajelzésed, de rendszeresen forgalmazol.
Igaz, én nem szart árultam, felszámolt (de jó állapotú) gyűjteményt, nem használt babaholmit, könyvet, ilyesmiket adtunk el, egyáltalán nem profi eladóként. Itt jobban megtalálja az ember országos szinten azt, akiket pont ez a cumó érdekli (főleg ha spéci)
Volt olyan ismerősöm, aki szerencsétlenkedett rajta, baszott fizetni, persze kapta a negatívokat, nem is tudott utána eladni/venni, állandóan nevet kellett változtatnia, olyankor meg ugye látszik, hogy kezdő vagy. Na ezt értettem én a jó alatt.
Drága persze. Főleg azért drága, mert a befizetett jutalékért semmit nem kapsz, mert egy tajparaszt az ügyfélszolgálat.
Tulképp olyan, mint a piacon, pusztán helypénzt fizetsz, oszt annyi... itt meg várna azért az ember némi szolgáltatást, mert az eladó meg a vevő közt a vatera az összekötő kapocs (a piac meg közvetlen).

napinapinapi 2017.04.20. 09:18:58

Azert ehhez mar vastag bor kell.
Meghirdet valamit,megkapja az arat a postatol karteriteskent, de o elkummantana a 200 ft. jutalekot.

zooDoo 2017.04.20. 09:25:15

"Szabályzatunktól eltérni nincs lehetőségünk"

OMFG.

Amúgy a vatera egy szemétdomb. A véleményemtől nincs lehetőségem eltérni.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 09:27:37

@zsibizsebe: persze, nem vitatom el a működőképességét, csak hát szellemi irányultság és morális területjén túl sokszor fut bele az ember fájó virtuálisrajzszögbe. Ezzel az értékelősdivel mindig is volt egy gondom: mi van, ha a másik fél olyan hanyag ésvagy észlény, mint a posztoló is, akkor azt ugyanúgy az én értékelésem bánja, nem? Azt meg senki nem kérdezi miért volt az a negatív, csak látja és "nekem ennyi elég". A másik, hogy miért kötik össze a legtöbben a megbízhatósággal a gyakori forgalmazást? Értem, hogy több tranzakció = nagyobb bizalom, főleg, ha makulátlan, de mi van azokkal, akik őszinték, rendben vannak emberileg is, DE nem ez az életük? Különben is, az örökké hirdetők nepperek, az meg ritkán jelent jót ésvagy minőséget. Szóval akkor nem egészen értem a preferenciákat. Lehet, hogy akik lomra ésvagy tucattermékekre utaznak, azoknál ez beválik, de aki alkalmilag, specifikusabb, igényesebb, ritka portékát keres, ott borul ez, mert a jóra értékelt nepperbácsik nem árulnak olyat eleve. Igaz, a nagy számok törvénye alapján kerülhet bele a szórásba, de érted miről beszélek. A problémakezelés ilyetén szintje meg eleve elhalványítja az értékelési csillagok ragyogását. Kezdőként tehát esélytelen a felfutás, magyarul ahhoz, hogy korrekt cuccokkal korrekten üzleteljek, előbb le kell menni piti sufni üzemmódba, hogy legyen elég adásvételi értékelés, aztán kezdődhet meg a nagybetűs kereskedés? Most sarkítottam, de annyira talán nem is. Nem tudom miért esne pont egybe az én érdeklődési köröm meg egy megélhetési virtuálnepper termékpalettája. S mi megleő: rendre nem is esik egybe. Van persze az egyszeri eladó meg a hardnepper között is pár lépcső, de kevésértékelésesek DE emberileg rendben lévők és korrektek jóval nehezebben adnak el, mint megérdemelnék. Ez nem jelenti azt, hogy a bóvlival nagyban kereskedők ne lehetnének rendben lévők, de nem mindenkinek az elképzelésével vág egybe ez a vonal.

napinapinapi 2017.04.20. 09:35:02

Egyebkent arra volt mar pelda,hogy a homar "szerkesztosege" mea culpazott?

Akarmekkora húgygödör a vatera,itt most kivetelesen 100%-ban igaza van.
Elsore en is a leveliro oldalan alltam, de par komment ravezetett, hogy itt tenyleg o nezi rossz szemszogbol a sztorit.

Szerintem ilyenkor az a minimum,hogy irnak egy "updatet",amiben elnezest kernek azert, hogy kiraktak a panaszt anelkul,hogy alaposan atgondoltak volna.

Ha ez igy ,ezzel a felrevezeto cimmel kint marad, az hatalmas trogerseg az uzemeltetok reszerol.

zsibizsebe 2017.04.20. 09:39:52

@Kutyahoroszkóp: Ebben igazad van, de azért nekem is sikerült eljutni addig a szintig, hogy már bátran mertek nekem előre fizetni. IGAZ, hogy piszkosul figyeltem a vevővel való kommunikációra, a gyors postázásra, a jó csomagolásra.
Hozzáteszem, én sem jutottam el baromi sok csillagig, de néhányszáz vásárlás már jelent valamit, főleg, hogy visszamenőleg bele tudsz nézni (máséba is), hogy azok milyen termékek voltak, ki vette meg... MIT írt a vevő. Ha vagy százszor más vásárlótól ott szerepel, hogy tökéletes volt a cucc, gyors a postázás, az már jelent valamit. Ha olyan cucc kellett, ami pártíz-húsz eladásos eladónál volt, ezeket én mindig megnéztem, és bizony volt olyan, hogy ugyanaz a néhány mucika volt, a kiírási stílus sem tetszett igazán, és nem is rizikóztam velük. Pontosan, amit írsz.. a nagy számok döntenek, meg a visszanézhetőség.
A "kicsiként nehéz betörni" probléma jogos, de pont azért, mert sok farok is próbálkozik, lommal, értéktelen szarokkal, vagy nemfizetős típus.. de azért azt figyeltem meg, hogyha olyan a cucc, ami tényleg érdekli a vevődet, akkor azért jön... Ha sokan árulnak hasonlót, akkor viszont jogos, valszín nem a kezdőt választja.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 09:41:25

@napinapinapi: HomárHildaPicsához fordulj ilyen igényekkel. Sejtelmed sincs egyébként, milyen Hold-Föld magasságtávolságnyira sikerült raknod a lécet... Emberileg tizedekkora dolgokat is képtelen meglépni már évek óta, szóval.

stower 2017.04.20. 10:02:40

Érdekes, hogy csak Putyur vette észre a logikai bukfencet az egész történetben. A többiek nem szoktak gondolkodni? Csak nyomják a szokásos korlátolt fröcsögést vagy legalábbis nem értik a lényeget...

A posta kártérítést fizet, ebből a vevő (az eladó közvetítésével) visszakapja a pénzét. Az eladónál meg ott marad a vevő által kifizetett vételár, nem kell azt visszautalnia. Vagyis kár nem ér senkit sem, az adásvétel létrejött így is, az eladónak van miből kifizetnie a Vatera által jogosan kiszámlázott jutalékot. Miért akarná azt visszakérni/nem megfizetni?! Így nyugodtan adhat pozitív értékelést mindkét fél.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 10:08:05

@zsibizsebe: hát, értem. A nagy számokat másra értelmezted, mint amire én szántam, de nem annyira lényeges.
@stower: "Miért akarná azt visszakérni/nem megfizetni?! " 5 éves vagy, babám?

Cycmen 2017.04.20. 10:26:42

@napinapinapi:Elsore en is a leveliro oldalan alltam, de par komment ravezetett, hogy itt tenyleg o nezi rossz szemszogbol a sztorit.

Persze, mert a posztoló ugyan a 200 forint miatt vergődik, csak ködösítés gyanánt bedobta az "értékelés" problémát, hogy ne szarrágásként hanem erkölcsi anomáliaként kezeljük az ügyet!

Putyur 2017.04.20. 10:30:01

@Kutyahoroszkóp:

"... "Miért akarná azt visszakérni/nem megfizetni?! " 5 éves vagy, babám? ..."

Bár nem nekem címezted, de rákérdezek; én 5 éves vagyok, és nem értem. Miért is...?
Ja, hogy csalni akar...? :-/

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 10:30:10

@Cycmen: az ember vagy saját képére igyexik alakítani környezetét vagy együttérzésre gyúr. Az ember egyszerű élőlény, megxűlec, kiismered, utána meg csak unatkozol. Még jó, hogy lehet entert nyomni. Ki tudja meddig.

Cycmen 2017.04.20. 10:31:01

@stower:Érdekes, hogy csak Putyur vette észre a logikai bukfencet az egész történetben. A többiek nem szoktak gondolkodni? Csak nyomják a szokásos korlátolt fröcsögést vagy legalábbis nem értik a lényeget...

Érdekes, de előtte is észrevették, ha elolvastad, meg értelmezted volna a kommenteket. Csak nyomod a szokásos korlátolt...... :D :P

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 10:32:20

@Putyur: de, neked tczímeztem. Hát ilyen összegnél még csalásnak sem lehet nevezni. A már említett vatera jellembevonzó hatásának köszönhetően ilyen ügyletekkel könnyedén szembetanáljuk magunkat, ha szerepel a "vatera" karaktersor valahol. Itt szerepelt. Cyczmen leírta.

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 10:34:09

@Cycmen: mi a jobb? Halfban nyomatni a trollt vagy fullban a kretént? Please selectióne!

Putyur 2017.04.20. 10:36:54

@Kutyahoroszkóp:

Jogilag nyilván nem csalás, elvileg/gyakorlatilag meg az.

Nekem ne mutasd be a Vaterát, 2003 óta használom... :-)

Cycmen 2017.04.20. 10:37:59

@Kutyahoroszkóp: mi a jobb? Halfban nyomatni a trollt vagy fullban a kretént? Please selectióne!

Én a kettő ötvözetének vagyok a nagy híve!

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 10:42:31

Tyúkolban tojásrántottát enni milyen?
homar.blog.hu/2016/12/31/nem_lobban_langra_a_szivsalata
@Putyur: ok.:) Sokan nem tudják elképzelni a pitiánerségeknek azon fokait, ameljek viszont másoknál simán előfordulnak, napi szinten.

Cycmen 2017.04.20. 11:08:47

Nézzük át a helyzetet.
Adott a Vatera ami tranzakciókat közvetít vevő és eladó között árukereskedelem céljából. Ebből következik, hogy tranzakciónak az minősül, ha az eladó eladja, a vevő megkapja és kifizeti az árut.
Itt egy negyedik szereplő jóvoltából ez meghiúsult, ergo tranzakció nem jött létre.
A Vaterán keresztül a közvetítés megtörtént, ők ebben nem hibáztak.
Az eladó megszabadult az árutól, az ellenértékét megkapta.
A vevőt kár nem érte, de a bizonyos negyedik szereplő miatt nem került a birtokába az áru.
Ha elfogadjuk a tranzakció általam tett meghatározását és a Vatera ezért kér pénzt és nem a közvetítésért, akkor a követelésük vitatható és bíróságon támadható!

Cycmen 2017.04.20. 11:11:40

@Cycmen: És a Vatera követelje a Postától a 200 forintját.

Manyecska. 2017.04.20. 11:36:56

@Cycmen: nézzük szembe azzal a kevésbé nem elhanyagolható ténnyel hogy amíg megírta és felrakta eme posztot a saját gépe simán elhasznált 200 HUF összeget.. :DDD nem beszélve az ökológiai lábnyomról!

napinapinapi 2017.04.20. 11:47:47

@Manyecs:
Azt mondjuk erosen ketlem.
Egy atlag gep monitorral egyutt is 0,1 Kwh kornyeken fogyaszt,amikor a szovegszerkeszteshez hasonlo nulla terhelest kap a tap.

Ha a vateraval torteno levelezest nem szamoljuk bele,akkor eleg sokaig kellett irnia,hogy 5kwh fogyasztast produkaljon (ez kb. 200 ft.)

Ha a leveliro tenyleg azt hitte, hogy visszajar a 200 ft,akkor a levele nem a penzrol,hanem az elvekrol szol.

Amikor a benzinkutas direkt 200 -al kevesebbet ad vissza, vagy 0.8 zoldet kapsz 1 helyett, nem az osszeg miatt vagy ideges,hanem az elvek miatt.

Meg azt is el tudom kepzelni,hogy berakott 50 ezer forint erteket egy sima ajanlott levelbe (mert oclsobb,mint a csomag),es csak 5-6000 et terit a posta.

Manyecska. 2017.04.20. 11:51:14

ma nem lesz nyúposzt??

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.04.20. 11:58:04

@Manyecs: olyan nem létezik. Kettő poszt naponta, allettmonva...

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 12:18:16

@Manyecs: és ha mondjuk nyúlposzt lenne, he (yeah)
@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: a blogelbaszás viszont 1 és oszthatatlan. Nemmerek rákérdezni, mert mi van, ha pont elfelejtetted én meg pont, de most már mindegy. A válás jó. Nagyon nagy időtávról szemlélve, egy következő életből már. Szóval hogy álltok, szépen? 'kkor jó.
@napinapinapi: ez is PC-re vonatkoztatva. 200 Ft-ból összekúrok neked egy vacsorát. Elvek és összegszerűség, pénzigény 1 helyen. 2 dózis 1 helyen, Csárli bácsi mit tegyen. Igyon mégegyet, majd napszemüvegben őgyelegjen, mondván, zavarják a szemék a fények, közben meg a alkoholista tekintet a lélek legprímább alkoholgőzös feedbackje.

Cycmen 2017.04.20. 12:24:51

@Kutyahoroszkóp: Nemmerek rákérdezni, mert mi van, ha pont elfelejtetted

A gyerekkori, ótó által a szeme láttára kitaposott bélű kiscicájára lyó hogy nem kérdezel rá tapintatlan bölény!

Matteo79 2017.04.20. 12:26:51

Ha nem tetszik a rendszer ne hasznald. Ennyi ebben nincs tobb

Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One 2017.04.20. 12:27:42

@Kutyahoroszkóp: azt nem mondom, hogy jól vagyok, mert nem vagyok, de koszonom, volt mar rosszabb is. Egyre tobbet mosolygok. Május 10, ha minden igaz, akkor lesz vége.
Az elso szettnek :)

Cycmen 2017.04.20. 12:40:06

@Hagyományos Érlelésű 6odik Crazy One: Egyre tobbet mosolygok.

Egyre többet sodorok..... izé mosolygok..... vagyis mindkettő! Höhö!

Kutyahoroszkóp 2017.04.20. 12:46:58

@Cycmen: igen, a általában. A napvilágra. Kerültbél? Nem tesz jót, nem jelent jót, kivéve, ha ritkán, de autó kereke nem tud mütteni, így ez nem az a sztori. A tagolással és kérdőjellel is helyenként a régebbi telefonos menük súlyos mértékű hangsúlyi illesztetlenségét próbálom imitálni. Sorolta a számokat és mindet más hangulatban, más kielégültségi fokon és napszakban olvasta be, olvasta föl, így jó nagy hangi ákom-bákomokkal találkozhatott az ember füle sokáig, sok helljen. Mára ez konszolidálódott, javították, figyelnek erre. Sosem világítottam ennek hátterét megmég, szerintem csak nekem jött le, hogy miért csinálom ezt. Hátmostmártalán. Világosabb? Öt. Négyhárom. Az Ön egyenlege.

Cycmen 2017.04.20. 12:54:59

@Kutyahoroszkóp: Sosem világítottam ennek hátterét megmég, szerintem csak nekem jött le, hogy miért csinálom ezt.

És tényleg! Még jó, hogy te tudod. Én esküszöm nem gondolkodtam rajta, csak simán élveztem a hülyeségedet! Ha valakit elkezdek elemezni, azzal már bajom van.

axolotl77 2017.04.20. 13:17:02

Erre mondják, hogy a posztoló sorban állt a faszért.
Én még kiegészítem azzal, hogy felszállt a szopórollerre és vígan elgurult vele.
"A végsőkig elmegyek." Istenem! Egy Dosztojevszkij veszett el itten, kérem!

napinapinapi 2017.04.20. 14:47:12

@Matteo79:
Pontosan!
Beregisztral a tobbi olyan magyar licitalos oldalra,amitnek tobb szazezer regisztralt tagja van.
Ja,hogy nincs egy se,mert a vatera felvasarolta oket?

Jofogas ugyanez.

Monopol helyzetben konnyu nagypofaju supportot uzemeltetni.

Matteo79 2017.04.20. 19:08:14

@napinapinapi: akkor nem kell hasznàlni. Ez ilyen egyszerû.
Lehet èlni nèlkule. A licitalosdinak amugy sem latom ertelmèt. Ha hasznalt cuccod el akarod adni ott a jofogas ingyen.

napinapinapi 2017.04.21. 06:37:21

@Matteo79: Valoban ilyen egyszeru.
Ha szar a metro, vegyel kocsit,vagy jarj gyalog.
Ha hangos a szomszed,koltozz el.
Megmondta mar a gazdasagi bunozok elozo kepviseloje is: ha nem tetszik,el lehet menni.

Matteo79 2017.04.21. 07:12:43

@napinapinapi: nem, a pèldáid nem illenek ide. Ez egy magánvallalkozas.

Reactor 2017.04.21. 22:19:01

@Leadfoot: Egyetértek, a Vatera egy hordó fos. Továbbra is. Oké, hogy itt most a Posta volt a sáros, de ez a jutalékozás szimpla lehúzás, semmi egyéb. Ugyanaz, mint mikor az Elittársra vagy mittomén hova nem engednek belépni szétnézni se, amíg nem perkálsz. Oszt ha csupa kamuképes bányarémet meg felszínes pénzéhes 3,14csát találsz...te bajod, így jártál, ezt kapod a pénzedért. Problem lonelyfagz?
Há' tökre megéri, nem? :D Akkor már inkább a hivatásos.

Én maradok a személyes átvételnél, ott nincs se posta, se sumákolás.

@térdelj csak elém nyugodtan...: Remélem hogy nincs. Adj neki amennyi a csövön kifér. Megérdemli.

@Nick-son: Én is utálom a Failbookot - egy semmire nem alkalmas szar az egész - de talán egy tizedszázalékkal még az is jobb, mint a Vatera. Ha a Failbook tényleg kinyírná a Vaterát, az biztos, hogy hálás lennék érte.
A jófogászon nincs jutalékrendszer, az üzemeltetőnek egy kanyi haszna nincs az eladásokból, ott ezért nem támogatják a csalókat se.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.04.23. 12:18:38

@stower:
@Putyur:

Szerintem meg @Cycmen: jár a jó nyomon. Ez klasszikus hibás teljesítés az eladó részéről. Az eladó vállalja, hogy a vevő fizetése után eljuttatja a vevő címére a terméket. (Az részletkérdés, hogy a közvetítő szolgáltatóját veszi igénybe, mert mással is vitethette volna.)
A teljesítés (értsd átvétel és élvezkedés) nem történt meg, így az értékesítés nem történ t meg.
Az pedig szimpla tévedés, hogy az eladó a posta kártérítéséből fizette a vevőnek vissza a vételárat. Csak simán visszautalta azt, amit a vevő utalt. A kártérítés az neki járt, mert az ő tulajdonát képező árut a posta eliminálta. Ezen a ponton ismét látszik, hogy a vevő nem játszik a történetben vevőként, így nem történhetett eredményes adás-vétel.
süti beállítások módosítása