Van az úgy, hogy az embernek bekattan valami kisgyerekként, de annyira, hogy aztán a fél életét ennek a csodálatosan vonzó dolognak szánja. Ezek azok a vágyak, amiknek teljesüléséből családi legendák és filmek születnek, vagy olyan orbitális csalódások, amiknek a kiheveréséhez egy másik fél élet szükséges. Szegény József és az ő olthatatlan szerelme az Audi iránt úgy tűnik az utóbbi csoportba tartozik.
Tisztelt Tékozló Homár!
Kilátástalan helyzetbe kerültem és szeretném az ügyben tanácsukat kérni. A történetet igyekszem röviden összefoglalni:
Gyerekkori álmom volt, hogy egyszer majd audival közlekedhetek.
Az üzleti életben tanúsított kitartásom is részben ennek a vágynak volt köszönhető. Amikor már megengedhettem magamnak, vásároltam egy használt audi a5 gépjárművet (ha jól emlékszem 130 ezer kilométerrel). A kocsit átnézettettem az audi egyik márkaszervizében, ahol mindent rendben találtak, az autó műszakilag rendben, szervizkönyv vezetve. Fél év, nagyjából 20 ezer kilométer használat után, az autó minden előjel nélkül leállt menet közben. Elég félelmetes volt, bár csak 40-el mentem, de fék és kormányszervó nélkül csak a szerencsének köszönhetem, hogy baleset nélkül sikerült megállnom. Az autót bevontatták a márkaszervizbe, ahol megállapították, hogy rossz minőségű üzemanyag miatt tönkrement a magasnyomású üzemanyagrendszer, amiből leváltak darabok és tönkretették a befecskendező rendszert is. A javítás több millió forintot tett ki, melyből nekem „csak” 10%-ot kellett kifizetnem az audi méltányosságának köszönhetően, de a végösszeg így is több százezer forintról szólt. Érdekes, hogy a nem csökkentett összeg, szinte pontosan annyi volt, mint amennyiért vettem az autót. Miután kifizettem a javítást, el kellett adjam az a5-t, mert nem éreztem magam biztonságban (bele se merek gondolni, hogy mi történt volna autópályás sebességnél, ha hirtelen leáll így a kocsi).
Beszámíttattam egy fiatalabb és kevesebbet futott audi a7-re, gondolván, hogy ha weltauto-tól vásárolom, akik a „minőségi használtautók garanciával” szlogennel csalogatnak be és odafigyelek majd a tankolásra (nem mintha eddig nem tettem volna), akkor nagy gond nem lehet. Természetesen több millió forintot rá kellett fizetnem az új csodagépre, amit szintén átnézettetem és itt is mindent rendben talált a hivatalos audi szerviz. Az is kiderült, hogy ezen az a7esen már volt magasnyomású üzemanyagpumpa csere, ami egyrészt felháborított, másrészt kicsit megnyugtatott, hogy akkor már több hátha nem lesz. Az autóban 1 év és kb 30 ezer kilométer használat után tönkrement az automata váltó, mely a váltások közötti erős rúgás és időnkénti visszaváltás-késlekedéssel járt. Mivel így gyakorlatilag ez is használhatatlanná vált, bevittem a márkaszervizbe, ahol több mint egy millió forintért javították ki, de szerencsére itt is csak 10%-ot kellett fizessek.
Miután másfél év alatt 2 audi is cserben hagyott, de a márka iránt táplált érzelmeim ismét erősebbnek bizonyultuk a józan észnél. Sikerült elhitetnem magammal, hogy eddig azért lett komoly baja mind a kettő audimnak, mert a garanciájuk lejárta után vásároltam őket. Tehát a váltóhibás a7est beszámíttattam egy 2 éves, 30ezer kilométert futott, gyári garanciális audi a7-et szintén a weltauto-tól. Erre is ráfizettem pár milliót, hogy meg tudjam venni, de el akartam érni a céljaim és használható audi büszke tulajdonosa akartam lenni.
Gyakorlatilag amint átültem a jelenlegi a7-be a kisebb-nagyobb problémák tucatjával zúdultak rám. Ebben is elkezdett rángatni a váltó, ami miatt 4 szer voltam az elmúlt fél évben márkaszervizben, de nem találnak hibát. Ugyan én elmentem egy tesztútra az egyik szerelőjükkel, akik végig egyetértett velem és egyértelműen hibának ítélte a jelenséget, de a szervízből már úgy hívtak, hogy a kolléga mindent rendben talált. A hangszórók recsegése miatt már háromszor voltam szervizben, kétszer cserélték is állítólag, de ugyanúgy recseg továbbra is. A visszapillantó tükrök néha nem nyílnak ki maguktól, de ezt nem produkálja a szervíznek. Beesett a légkondi tekergetője, erre azt tudják mondani, hogy biztos beütöttem valamivel és 50ezer forint a csere. Amikor pedig mondtam, hogy nem fizetem ki hagyják úgy, kiderült, hogy egyszerűen vissza lehet rakni és „csak” tízezret kértek így a műveletért. Tönkrementek az első parkolószenzorok, amit kavicsfelverődésre fogtak, de ezek után már nem hiszem el. Mellékesen megjegyzem, hogy az én audim is a csalósdízelek közül való.
Odáig fajultak ezek a dolgok, hogy a méregdrága audim az egyik legnagyobb stressz-tényezővé vált az életemben. Minden napom rettegéssel kezdődik, hogy most mi megy tönkre, miért fog leállni, mennyi lesz javítani, mivel közlekedek majd amíg javítják… Most itt vagyok egy gyári garanciális autóval, melynek nem tudom érvényesíteni a garanciáját, mert vagy letagadják a meglévő hibát, vagy meg sem tudják javítani.
Itt telt be a pohár és elkezdtem leveleket írogatni az ügyben a weltautonak, audinak, porsche hungariának, mindenkinek. Leírtam benne az elmúlt három év keserűségét, amit a három audi okozott. Senkit nem érdekelt, válasz sem nagyon jött. Kiment az ügyvédi levél is, az ingolstatti központba is. Fel is hívtak kintről is és itthonról is, de egymásra mutogatnak, senki nem vállal felelősséget. Elhatároztam tehát, hogy megválok ettől az autótól és soha többet nem vásárolok semmit a volkswagen családtól. Fel is adtam a hirdetést, de a legelső érdeklődőnél kiderült, hogy nem tudom tiszta szívvel eladni ezt a romhalmazt senkinek. Nem tudok őszintén felelni arra, hogy minden rendben van-e a kocsival. Mert nincs. Ezért javasoltam az ügyvédi levelekben, hogy vásárolják vissza a vételárán az autót és akkor eltekintek a dolgok jogi úton való rendezésének bennem igen erősen meglévő igényétől. Ezt azonnal visszautasították.
Jelenleg tehát egy fogyasztó vagyok, akinek szinte használhatatlan a terméke, de legalábbis erősen megkérőjelezhető a minősége, főleg összevetve azzal, amit a márka kommunikál. Mégsem tehetek semmit. Tényleg csak a feljelentgetés marad? Hogy 10 éven keresztül járhassak a bíróságra eredménytelenül, mint a volkswagen passat-os úriember? Kérem Önöket segítsenek, mert megalázva, eltiporva érzem magam és úgy látom nincsenek eszközeim a jogaim érvényesítésére.
Tudom, hogy sokaknak nagyobb bajuk is van az ilyen dolgoknál, de én azért tanultam, azért küzdöttem és sosem adtam fel, hogy a gyermekkori álmomat valóra válthassam. Most felnőttként pedig kénytelen vagyok szembesülni azzal, hogy mindenféle következmények nélkül működhet így egy ekkora cég. Szeretnék tenni valamit azért, hogy mások ne kerülhessenek ilyen helyzetbe, mint én. Szeretném ha a problémámat a helyén kezelné az audi és olyan attitűddel viszonyuljanak hozzám, amit ők is elvárnának egy ilyen presztízsű cégtől, mint amilyennek a sajátjukat szeretnék beállítani.
Nagyon hálás lennék, ha meglátásaikat megosztanák velem az ügyben, bízva abban, hogy létezik kiút ebből az elkeserítő szituációból.
Megtisztelő válaszukat várva,
Hálás köszönettel,
József
</blockquote >Vajon tényleg annyi az álmoknak?
Tisztelt József!
Sajnálattal olvastuk az Önnel történteket.
Leveléből azt tűnik ki, hogy az utoljára vásárolt Audi esetében még él a "gyári garancia", ennek pontos tartalmát és feltételeit leveléből nem ismerhettük meg. Ez azért lényeges kérdés, mert a vonatkozó 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerint gépjárművekre egy éves kötelező jótállást biztosít, ezen felül vállalhat akár a gyártó, akár a kereskedő jótállást. Az ön esetében feltehetően a gyártó vagy az importőr vállalt ilyet, ebben az esetben azonban a jótállás feltételeit, tartalmát is ő határozza meg. (Ezzel kapcsolatban az alábbi linken találtunk információkat, de ez a 2011. június 1-t követően értékesített gépjárműveket érinti.)
Mivel az Audinak az országban több szervizpartnere van, így esetleg érdemes lenne a javítási munkálatok elvégzésére egy másik szervizt megkeresni (http://markaszervizek.audi.hu /). A jótállás mellett lehetősége van a Polgári Törvénykönyv alapján kellékszavatossági és/vagy termékszavatossági igényt érvényesíteni. Kellékszavatosság esetén lényeges megjegyezni, hogy a sorozatosan jelentkező lényeges hibák valóban megalapozhatják a fogyasztó szerződéstől történő elállását, amelynek valóban az a következménye, hogy a gépjárművet visszaadja, a vételár pedig visszajár. A termékszavatosság a kellékszavatossághoz képest annyiban speciális, hogy itt közvetlenül a gyártótól vagy importőrtől követelhető kijavítás vagy kicserélés.
Mivel a jogvita fogyasztói szerződésből ered, így igényét megkísérelheti az ingyenesen igénybe vehető és a bírósági eljáráshoz képest gyorsabb békéltető testületi eljárásban rendezni, ha azonban ez nem vezet eredményre, akkor (tekintettel arra, hogy a hibák bizonyítása szakkérdés) valóban csak a polgári peres eljárás marad az igények érvényesítésére.
https://net.jogtar.hu/jr/gen/h jegy_doc.cgi?docid=A0300151.KO R
https://net.jogtar.hu/jr/gen/h jegy_doc.cgi?docid=A1300005.TV
Leadfoot 2017.05.30. 15:58:54
Na és mi lett volna, ha autópályán áll meg az A5? Az lett volna, hogy szép lassan lehúzódsz, és megállsz. Autópályán ritkán van hajtűkanyar meg állóra fékezős szitu.
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.30. 16:04:44
Egy körforgalomban én is jártam így, egyszer csak leállt a motor, minden szervó el, hát meglepődtem mikor alig bírtam kikecmeregni belőle, de azért meghalni nem akartam.
Aki nem akar a használt, idős autójára költeni, újra meg nincs pénze, az járjon tömegközlekedéssel.
Leadfoot 2017.05.30. 16:06:07
Tron65 2017.05.30. 16:08:37
Praetorian 2017.05.30. 16:22:56
Gondolom már rájött...
8cadik crazy one a vannabí pank 2017.05.30. 16:25:33
Bankotsu Mester 2017.05.30. 16:35:03
A használt autók 90%-val baj van, mert ugye az eladó nem fogja a képedbe vágni, mi minden lappang a kocsiban.
Amúgy nekem az jött át, hogy az 1. kocsival a szervíz után nem volt baj, csak nem mert beülni (ergó ha itt megáll és használja tovább, nincs poszt).
Jó Estét 2017.05.30. 16:39:11
Helga Beauty Salon. 2017.05.30. 16:52:28
Amusing 2017.05.30. 16:55:20
Dikusz 2017.05.30. 17:05:46
E hosszú bevezető után megkérdeznélek benneteket: nem lehet, hogy a posztban említett autók (különösen a 30e km-t futott garis) azok közé a nyugatról behozott kocsik közé tartoznak, amikre felhívták a figyelmet, hogy a tavalyi, vagy tavaly előtti árvizek miatt problémásak lehetnek?
FDToth 2017.05.30. 17:06:34
Leadfoot 2017.05.30. 17:21:57
Doryyka 2017.05.30. 17:22:10
8cadik crazy one a vannabí pank 2017.05.30. 17:32:19
Leadfoot 2017.05.30. 17:36:41
De ettől még butaság eladni egy olyan autót, aminél kijavítottak egy hibát, ami előidézett egy ilyen esetet.
KaTe 2017.05.30. 17:41:18
A meglátásom az, hogy ez a poszt valami kandi kamera lehet.
KaTe 2017.05.30. 17:42:53
Jó Estét 2017.05.30. 17:43:25
Helga Beauty Salon. 2017.05.30. 17:46:55
.Manyecska 2017.05.30. 17:47:46
Kutyahoroszkóp 2017.05.30. 17:48:33
@Helga Beauty Salon: tudni kéne feladni az álmainkat! Átérzem a posztolót, de nem minden úgy van, ahogyan azt gyerekfejjel láttuk. Az sem segít az önboldogulásán, hogy felnőtt fejjel is ragaszkodik a gyermeki látásmódhoz. Sajna a valóság szembe győt. Van még pár ótófajta, imádja azokat. Énse mindig szerettem a székelykáposztát, ső_tt_, deaztán de. Így mén ez, az élet mén. Azt is értem, hogy kiskori álmokat kergetni jó, de legalábbis az ember kódolva van erre, nadehogy pontegykocsi, kifele élés?
Jó Estét 2017.05.30. 17:50:29
Helga Beauty Salon. 2017.05.30. 17:51:38
Álmok? Remélem nem válik valóra, mert nem szeretném tankolni, meg javíttatni!
Nick-son 2017.05.30. 17:59:57
Elvileg bármi bámikor leállhat, azért beülök ettől függetlenül.
Helga Beauty Salon. 2017.05.30. 18:04:24
Uniplet 2017.05.30. 18:05:24
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.30. 18:13:29
Dikusz 2017.05.30. 18:17:59
8cadik crazy one a vannabí pank 2017.05.30. 18:19:43
Dikusz 2017.05.30. 18:20:32
Dikusz 2017.05.30. 18:24:12
ixub 2017.05.30. 18:25:18
KaTe 2017.05.30. 18:27:16
Kutyahoroszkóp 2017.05.30. 18:32:19
Bendeguz2017 2017.05.30. 18:48:45
Rocko- 2017.05.30. 18:57:45
Jauzsi, menj vissza kérlek szépen a barlangba, ahol eddig éltél.
UI: valószínűleg a feleséged számára nem te voltál az első. reklamálj!
Burgermeister 2017.05.30. 18:58:45
.Manyecska 2017.05.30. 19:05:38
.Manyecska 2017.05.30. 19:14:47
nagybátyámnak volt A4-es :P vagy mije osztán amikor lakótelepre költöztek rögtön el is lopták :D.. gondolom régi álma vált valóra:DD Izé, alma.
@Dikusz: ..hát ma /meg tegnap is/ elküldtem valakit a felmenőibe /foglalkozását, testrészét megnevezve annak../ ha nem alszom ki magam holmi permetezések, idióta ismerősök miatt akik kizárólag 21h +-kor telefonálnak evvan, nameg rengeteg idióta biciklis! /közlekedés-kulturha nuku életveszélyesek!/
Cseber Lajos 2017.05.30. 19:17:19
szelidorzo 2017.05.30. 19:19:41
Megvetted.
Beszart.
Prémiumáron javítják.
Elcserélted ugyanolyan prémium szarra.
Ismét prémiumáron javítják.
Garanciális ugyanilyen prémiumra cserélted (miután kétszer szívtál már vele)
Ismét szart javíttatsz prémium áron.
Rád nagyon illik a mondás!
Vadász, vadász! Te szopni jársz ide!
Szerelemből veszel autót és nem a józan logika alapján. Na ennek fizeted most az árát!
A7-es Audi kellett? Akkor nesze, bammeg megnyerted! A prémium kategóriás autónak a javítása is költséges. Azért mert valami prémium katgóriás árral rendelkezik, még lehet egy fostalicska.. Vettél volna ey 2,4-es Accordot (sima szívó benzines) és nem Te szívsz.
cmx85s 2017.05.30. 20:04:23
Thomas Dantes 2017.05.30. 20:25:59
Valaki ennyire nem tájékozódik és így vásárol autót? Miért nem olvas utána? És hogy mennyi ilyen van..
És mi a fenéért vesz valaki használt prémium autót? Ilyen kocsit akkor vegyél ha van újra pénzed. Ha nincs , akkor add lejjebb az igényeidet.
nyelv-ész 2017.05.30. 20:28:05
nyelv-ész 2017.05.30. 20:29:59
8cadik crazy one a vannabí pank 2017.05.30. 20:30:44
qtyuly 2017.05.30. 20:43:04
Halkabb, nem büdös és olcsóbb fenntartani.
Bilok 2017.05.30. 20:46:30
Bankotsu Mester 2017.05.30. 20:46:46
Ezt pedig külön Jáúzsinak üzenem és szívesen cserélnék vele én is A4-est...
www.demotivalo.net/pic/1335874676.9243-lap-f.jpg?1016
.Manyecska 2017.05.30. 21:03:53
Kutyahoroszkóp 2017.05.30. 21:14:58
@Bankotsu Mester: nincs ezzel baj, hogy kitartóan álmokat teljesítünk, csak menet közbe' nem ártana felnőni sem. Tudom, mert én is csalatkoztam már régvolt ábrándban, menet közben változott a kor, a technika, a metódus, a szokáshalom és nem volt már az észszerű döntés, ami anno még az volt, csakhogy akkor elérhetetlen volt. Tovább kell lépni, attól titkos szerelmek még maradhatnak az ember lelkében ENTER ÉRTED ENTER olyfinom a rántott enter.
szopoklész 2017.05.30. 21:26:14
mojoking77 2017.05.30. 21:34:26
Nem lesz tobbe Audim....
Kutyahoroszkóp 2017.05.30. 21:40:54
Leadfoot 2017.05.30. 21:45:46
Kutyahoroszkóp 2017.05.30. 21:45:53
Dikusz 2017.05.30. 21:46:43
Leadfoot 2017.05.30. 21:49:24
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.05.30. 21:49:27
Elég sok autót vettem magamnak (újonnan és használtan, saját használatra vagy családtagnak) és követtem végig mások kalandjait (hasonlóan autó-őrült ismerőseimet, akiket elkísértem tárgyalni vagy kocsit átvenni).
Nincs biztos védelem a hibát ellen japán autót éppúgy elérnek a típushibák mint a németet vagy a svédet, és egy jól felszerelt autó is hajlamosabb a hibára, de ez nem statisztikai arányosság. Pl azért mert a Lexusok xenonja hajlamosabb a hibára nem jelenti azt hogy pl a svédek nem csinálták meg normálisan.
15 év tulajdonosság és autóxxxziság után az egyetlen dolog van szerintem amiben reménykedhetünk, és ez a GARANCIA.
A poszt pedig épp ezt cáfolja és az Audi hozzáállását szemlélteti.
Lehet hogy itt sokan ki fogják élni a kisebbségi komplexusukat, de alapjában véve a hunyó az Audi, és megérdemlik hogy most kiültették őket a szamárpadra.
Nekem ugyanilyen kalandjaim voltak, és mivel épp lejárt a gari (a hosszabbítás is) nem 10% volt a díj. Ugyanakkor a márkaszervíz korrekt áron javította.
Az egyetlen módja a tetemre hívásra hogy a követező autónál levertem a javítás költségét a legjobb piaci ajánlatból. És még ez sem volt magától értetődő. Az értékesítőnek jobb érzéke van ahhoz, hogy meddig kell elmennie, és én sem kértem lehetetlent. Ha megérezték, hogy horogra akadtam az ajánlatuktól, akkor az utolsó kísérlet már nem jött be.
szépjuhászné 2017.05.30. 21:50:15
qtyuly 2017.05.30. 21:59:28
Leadfoot 2017.05.30. 22:03:03
melaena 2017.05.30. 22:05:01
Alap,hogy a garancialis javitas kikerulese,a gyari hibak letagadasa a vevo hibaja.
Meg a nickeket is meg lehet elore mondani, ki fog vadaszozni, magas lorol eszt osztani.
Annyira kiszamithatoak, hogy kb. 100 szobol le lehet scriptelni oket.
Nem lepne meg, ha a "torzsmag" 2-3 indexes lenne,aki ezzel a legalja trollkodassal porgeti fel a comment mezot ,es rohog azokon,akik beallnak a sorba.
Kutyahoroszkóp 2017.05.30. 22:10:41
melaena 2017.05.30. 22:12:25
jee.van egy ember,aki olvasni is tud :D
Kutyahoroszkóp 2017.05.30. 22:35:52
Ezt senki nem vitatta, de ettől nem kellene ragaszkodni hülyegyerekként ahhoz, amiről többszörösen bebizonyosodott, hogy nem járható út. Sok csúnya dolog van a világban, de ezt hajtogatni és újból és újból lenyelni a szemetet nem olyan jó, mint ésszel élni és elkerülni a szarevést. Kicsit se fárasztó, mikor beesnek a koca jólmegmondók.
masada 2017.05.30. 22:40:16
Sam Crow 2017.05.30. 22:46:56
Szal igen, álmok ide vagy oda, a második nekifutás után kellett volna Suzukit venni. Az Audi amúgy is csak egy négy keréken guruló magamutogatás, demonstrálás.
Aki meg az ilyen bullshit szöveget megeszi, hogy „minőségi használtautók garanciával”, hát...
metal · http://electric.blog.hu 2017.05.30. 23:55:47
8cadik crazy one a vannabí pank 2017.05.31. 01:02:43
Sáros Hilda 2017.05.31. 06:10:46
1. Kivinni pl Bécsbe, és egy ottani audi szervizben megpróbálni megjavítattani..
2. Beállni a P Hungária szalon elé, és egy jó nagy táblát rárakni, hogy ez egy garis autó de a cég nem tudja/akarja a hibákat kijavítani. Pár napig ott kell hagyni.. Sztem hamar fognak telefonálni, hogy vidd be és megcsinálják.
Baluci 2017.05.31. 07:02:31
Terézágyú 2017.05.31. 07:50:14
.Manyecska 2017.05.31. 08:14:02
Vegyetek Fordot ennek az egész lökhárítóját le kellett szedni első fényszóró cserekor.:D
Mérges 1234 2017.05.31. 08:19:34
Nyilván mert ők is tudják, hogy fos, amit árulnak.
.Manyecska 2017.05.31. 08:36:52
yerico1 2017.05.31. 08:38:34
.Manyecska 2017.05.31. 08:43:02
csak költeni kéne rá, igen, most már van másik amúgy is.. de az Opel mondtam a ̶s̶z̶e̶r̶e̶t̶ő̶m̶n̶e̶k̶ szerelőmnek minek rongyot rázni ?? Ezzel könnyebb parkolni,stb..
Az gáz amikor a szerelő jobb kocsival állít be mint a megrendelő :DD..ON
yerico1 2017.05.31. 08:45:12
.Manyecska 2017.05.31. 09:01:39
Kutyahoroszkóp 2017.05.31. 09:06:32
McZozo 2017.05.31. 09:36:47
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.05.31. 09:41:46
Nyilván azért elég nagy pecchel kell bírni ahhoz hogy fiatal garis autóval ennyit szívjon. És ha ezt az Audi hagyja, megérdemeli itt a 1 nap hírnevet :) . Más márkánál is láttam már olyat, hogy a tulaj kiment sztrájkolni a kereskedés elé....
McZozo 2017.05.31. 09:43:51
Mar most miert? A Type R meg nem olyan brutalis egyik teren se, ok enni tobbet eszik mint egy diesel audi de alkatreszbe tuti olcsobb minden benne.
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.05.31. 09:44:16
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.05.31. 09:46:53
McZozo 2017.05.31. 09:52:37
onlajnok · http://www.onlajnok.com 2017.05.31. 09:53:49
Kutyahoroszkóp 2017.05.31. 09:59:00
CID.. 2017.05.31. 10:02:02
Megcsippeltem azt beletettem az egyhat vétéit 2017.05.31. 10:06:39
McZozo 2017.05.31. 10:07:04
McZozo 2017.05.31. 10:08:36
McZozo 2017.05.31. 10:12:13
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.05.31. 10:23:04
Szóval a konkrét ideális autó amit konfiguráltam volt mondjuk 70 %-a (21 áfával!!!), mint a használt bizonytalan előélettel és gari nélkül, ráadásul hiányos felszereltséggel.
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.05.31. 10:26:24
Ha jól sejtem akkor neked egy utsó előtti Civiced van, az egy helyesebb darab, de nekem kimaradt a próbákból, mert az UFO civi elijesztett az áraival.
Tele Peti 2017.05.31. 10:37:56
- A luxusautót nem megvenni drága
- Használt luxusautó nem azért olcsó, mert szar, hanem mert a sok csingilingit javítani többe kerül, mint az autó...
Kérdés?
Ja. És az külön cuki, hogy weltautó az a nagytuti és akkor tényleg annyi kilométer van benne.... nem.
horex · http://horex.uw.hu/ 2017.05.31. 11:09:14
További magyar hang 2017.05.31. 11:42:26
szerviz 0,7 mFt
Audi A7 (fiatalabb, keveset futott) 15 mFt
beszámítás A5 -4 mFt
szerviz 1,2 mFt
Audi A7 (2 éves, 30 ekm) 18 mFt
beszámítás A7 -8 mFt
szerviz 0.5 mFt
Kb. elköltöttél 20-30 millió forintot 3 xarra ahelyett, hogy vennél egy vadiújat szalonból, amíg összejön a zsé, addig meg jársz egy 1.5 milliós Lagunával.
Tartok tőle, hogy nem Audi fan vagy, hanem sznob.
melaena 2017.05.31. 12:02:44
monitormagazin.webmark.hu/webimages/143_759_vesszo.jpg
McZozo 2017.05.31. 14:42:25
Az ujat meg cask youtubon lattam belulrol es nekem is kicsit Amerikai piacos muanyagnak tunt dehat sajnsos az a valosag hogy a Honda lassan mar cask oda gyart mert europaba a beka feneke aatt van mig amerikaban a Honda civik a belepo auto mint nalunk a suzuky swift volt. igy rengeteget adnak el tavaj tudtommal a novekedesuk is jelentos volt ott
McZozo 2017.05.31. 14:45:31
CID.. 2017.05.31. 16:28:13
Rot 2017.05.31. 17:12:47
McZozo 2017.05.31. 19:19:29
Bilok 2017.05.31. 19:23:04
Van benne igazság, sőt én inkább azt mondanám, hogy "nem-prémiumból" jobb eséllyel veszel "nem-szemetet", ha mondjuk az üzembiztonság a szempont, nem pedig az, mennyi felesleges kütyü nyalja a s.gged, amikor éppen működik.
És a poszter nem "valaha" vett 3 Audit egymás után, hanem most, ezért írtam, hogy egy minimális tájékozódással elkerülhette volna a tátott szájjal rohangálást a f.szerdőben. :)
"Ezek a kocsik (A7) azoknak készülnek, akik euroban(!) zsonglőrködnek a milliókkal. De legalábbis euro százezrekkel."
Szerintem a poszternek nem ez az igazi baja. Egy prémiumautó-tulajdonos elfogadja a magasabb fenntartási költségeket, de ha még ilyen áron is olyan megbízhatóságot kap, amiért én simán felgyújtanám a fillérekből fenntartható, lassan nagykorú Daewoo-mat, azt azért nehéz benyelni. Úgy értem, ha százszor ennyi pénze lenne a poszternek, akkor is besz.rt volna mind a 3 Audija.
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.05.31. 20:49:12
Denise Hogyisdugják 2017.05.31. 21:14:31
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.05.31. 22:47:28
És azért a japánoknál is belefuthatsz bénázásokba...
Dikusz 2017.05.31. 22:52:08
Serivor 2017.06.01. 00:11:54
Van az úgy, hogy az ember gyerekkori álma baromság.
Ez egy fillérbaszó mentalitással összekötve életveszélyes.
Ha az lett volna az álma, hogy áthajózza az óceánt, nekivág egy ócska motorcsónakkal?!
Denise Hogyisdugják 2017.06.01. 08:31:03
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.06.01. 09:35:23
A Volvo esetében voltak olyan innovációk, mint a cross traffic alert vagy a BLIS, ami kifejezetten jól jött, jobban mint pl a City safety amit az NCAP miatt lekezdtek a knokurensek is beletenni. (mondjuk ez nem természetes minden prémiummárkánál sem), ezek a modellváltás előtt nem voltak benne a CX5-ösben.
Az új esetében felhozták az anyagokat és az opciókat, de nem tudom hogy mennyire igazak azok a hiányosságok amelyeket az első bekezdésben vázoltam.
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.06.01. 09:37:07
telkoe 2017.06.01. 10:18:21
m.cdn.blog.hu/ko/konyves/image/1006/Maldives_szigeten_horgonyzok.jpg
eq2 2017.06.01. 12:00:23
A weltautó rossz választás volt 100%-ban. Hasonló módon jártam velük és nem a márkával volt a gond. A legutolsó autóra csak annyit kérdeznék maga szerint ki ad el 2 évesen 30.000 km-rel egy Audi A7-est? A megszorult milliomos? Ezt maga sem gondolhatja komolyan.... Próbáljon egy új autót venni/lizingelni és meg fogja látni a különbséget a törött/gányolt/kamu autó és az Audi között.
Ahogy a Porsche Hungária Minőségbiztosítási vezetője fogalmazott nekem:
- Nézze xy úr örüljön, hogy nem egy drótkerítéses kereskedésben vette itt ha lenyeli a veszteségeket akkor visszakaphatja az árát.
Én fél év fenyegetőzés után visszanyertem a pénzt csak az addigi fél milliót buktam. Egy másik kereskedőnél vettem egy új ugyanolyan autót amit most adtam el 200.000 hibamentes km után.
McZozo 2017.06.01. 12:45:08
A bezs belsorol meg annyit hogy nagyon szep meg fain 9volt szerencsem hozza anno egy fullos roverbe de azt a szopast mikor ki akarsz latni a szelvedon mert a bezs belso ugy tukrozodik hogy elkepzelni nem lehet en azota cask sotet fekete vagy szurke belsovel veszek autot
haXXor 2017.06.01. 13:30:17
Amúgy teljesen jogos a felháborodása az Úrnak. Kibaszott idegesítő dolgok ezek. Jártam én is így, igaz csak egy csóró 206-ossal, de akinek volt valaha is a 2001-es szériából (NFU motorkóddal), az tudja milyen amikor kifizeti az autó vételárát szervizre, cirka 1 év alatt.
Péter 2 2017.06.01. 14:16:54
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.06.01. 14:34:25
autossagok.blog.hu/2014/09/05/mazda_cx5_teszt
Egyrészt a bézs bőrnek volt valami extra felára (gondolom jobb bőrből készült, bár valszeg az is granulátum, amivel mondjuk nekem semmi bajom, a fekete meg asszem műbőr (vagyis műanyag)).
De minden esetben ugyanabba a fekete beltérbe kerülnek az ülések, bézs ülés esetén bézs bőr kerül a könyöklő körüli ajtóbetétre.
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.06.01. 14:44:51
A svédeknél a full bézs esetén is barna a tökröződése hajlamos rész, amit kérhettél akár feketében is. Pl a V70-esnél úgy kértük a full Beige belsőt (bézs ajtópanel, bézs tetőborítás, és alapból bézs kormány/váltókar és barna műszerfaltető), hogy a (koszolásra hajlamos) kormány és váltókar (és ilyenkor a műszerfaltető) legyen fekete.
Ha pedig fekete belsőt kérsz, akkor is kérheted az üléseket és az ajtóbetéteket más színben (a Mazda cx5 mindössze ennyit tudott, törtfehér bőrüléssel). A volvónál a feketéhez is volt egy sor lehetőséged.
Borzasztó Károly 2017.06.01. 15:34:20
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.01. 17:09:22
Dzsontra Volta 2017.06.01. 21:45:45
2017.06.02. 02:09:25
Központi vezérlés elszállt. nem tudom , mi okból.
Mindez 4 év alatt...a hibák megállapítása igazságügy szakértő tollából származik.
a porshe hungária hozzáállása kritikán aluli volt...
A futóművet gariban cserélték egy éves koráig, aztán ki akarták számlázni teljes áron...
2017.06.02. 02:14:25
Brix 2017.06.02. 12:06:17
Ződ2000 · http://egzostive.com 2017.06.02. 15:14:06
A C30 sokkal jobb volt ebből a szempontból, rendelhettél hozzá R design sportkormány ésszerű áron (+/-130EUR), és volt igazi bézs/ fekete belső is, ami a valódi fának ható berakással egész jól mutatott az alsőközepesek között.
De az S40-t annak idején a prémiumközepesek közé szánták, az S60 kivezetésével (szerencsére nem tették).
@Brix: akkor készülj fel még egy vagy két utolsó nagy illúzióra :)
Burgermeister 2018.10.05. 10:56:59
Szarjukat!