Nagy és komoly hagyománya van a Homáron a mobilszolgáltatók szidásának, amiből különösen nagy adag jutott az évek során a Telekomnak. Ez nem csoda egyébként, és itt egyáltalán nem az "inkompeten, impotens, ügyfélnyúzó banda, $@^%$^(^@($" típusú kommentek igazságára gondolok, hanem arra, hogy a legnagyobb előfizetői bázissal bíró cég idehaza. Ahol egyáltalán nem működik minden rosszul.
Kedves Homár!
Hogy ne mindig csak savazva legyenek a telekommunikációs szolgáltatók, leírok egy történetet, aminek pozitív lett a vége.
2017-05-10-én Budapest belvárosában volt dolgom. Autóval mentem és az OTPay alkalmazáson keresztül (ezzel közvetlenül a bankszámlámról tudom rendezni a parkolási díjat, nem gyarapszik a telefonszámlám) indítottam el egy teherautó (ez a személlyel ellentétben 3x annyiba kerül, 440 helyett 1320Ft/óra) parkolást 09:45-kor. Dolgom végeztével 11:45-kor megpróbáltam leállítani a parkolást, de a készülékemben lévő egyik Telekom SIM kártyán sem volt mobil internet hozzáférés (készülék újraindítás, APN beállítások törlése után sem), így az OTPay alkalmazás sem tudott kapcsolódni, ezáltal a parkolási díjam tovább ketyegett egészen a maximális 3 óra leteltéig, amikor automatikusan állt le.
Sajnos wifi hálózatra sem tudtam csatlakozni, mivel tovább kellett indulnom a következő helyszínre. A 1430-at sem tudtam elérni, mert "A szolgáltatás átmenetileg nem elérhető" hibaüzenetet mondta be az automata. A mobilinternet szolgáltatás valamikor 13:00 körül lett újra elérhető a készülékemen, ekkor tudtam ellenőrizni a parkolást (ami korábban automatikusan leállt), de az ügyfélszolgálat továbbra sem volt elérhető.
Az egészben a legbosszantóbb az volt, hogy mindeközben végig tudtam telefonálni, de az eredeti 2 óra helyett 3 óra parkolást kellett kifizetnem. Nem vág földhöz az az 1320 Ft a +1 óra miatt, hanem az a tudat bosszant, hogy abszolút tehetetlen voltam egy ilyen helyzetben (tudom... megállhattam volna és keresgélhettem volna nyílt wifi hálózatot...)
Mindezt jeleztem Twitteren a @telekomHU felé, akiktől egy kapcsolatfelvételi űrlap linket kaptam, melyen leírtam a problémámat. 1,5-2 hét elteltével érdeklődtem Twitteren, hogy mi ujság, ahol azt a választ kaptam, hogy kiküldik postán a fejleményeket.
A múlt hét elején meg is érkezett a levél (május 29), amiben tájékoztattak, hogy kivizsgálták az esetet valóban szolgáltatás kiesés volt a kérdéses időszakban, nagyon sajnálják és a többlet kiadásomat jóváírják a következő számlámon. Ez meg is történt, az "Utólag adott üzletpolitikai engedmény 05.23." sor szerepel a részletes számlán.
Lényeg a lényeg, utána mentem a dolognak, a Telekom elismerte a hibáját és jóváírták az összeget.
Vége :)
Pali
vham 2017.06.09. 11:40:40
8cadik crazy one a vannabí pank 2017.06.09. 11:53:16
Lalikám 2017.06.09. 11:53:22
napalm 2017.06.09. 11:59:33
KaTe 2017.06.09. 12:00:56
Sáros Hilda 2017.06.09. 12:11:20
Ez a név jelenik meg a blogokban, kommentekben.*2 2017.06.09. 12:19:23
MIÉRT NINCS MINDEN MSZP.ÉS FIDESZ TOLVAJ BÖRTÖNBEN 2017.06.09. 13:16:02
Persze, mert csak ilyen szar posztokat tolsz ki. :(
.Manyecska 2017.06.09. 13:26:05
Baluci 2017.06.09. 16:47:04
Nekem csak kb. 2500 a mobilszámlám, flottásan a T-comnál! Mint tudjuk, nem szaroznak, alig egy hét befizetési csúszás esetén már rá is teszik a 750 ft büntit. Ez megtörtént, épp aznap kaptam meg a felszólítást, mikor feladtam a csekket!... 30 százalék "kamat" 7 napra, kicsit sok... Bementem egy T-pontra és mondtam a kiscsajnak csináljunk valamit!
"Saját hatáskörben adok 5000 ft kedvezményt"-döntött! Mondom: de hát én csak 750-et tartok sérelmesnek!... "Kell vagy nem kell?"-mosolygott rám!... Ám legyen!
Igy két hónapig gyakorlatilag ingyen telefonáltam ezt követően, mert nullás számlák jöttek!... :)))
8cadik crazy one a vannabí pank 2017.06.09. 19:38:31
Bendeguz2017 2017.06.10. 00:33:25
Kulminaator 2017.06.10. 13:11:43
Semmi problémám a szolgáltatóval.
Igen - volt például olyan, hogy tönkrement a közel 10 éves beltéri. A 48 óra helyett másnap délelőtt már ki is cserélték (délután 4 körül lett bejelentve).
A Telekomnál vásárolt és közel két év után tönkrement, de még garos LG-tv helyett -mivel már nem volt kapható - egy nagyobb, némileg jobb és kicsit drágább TV-t kaptam - ráfizetés nélkül. Nem vagyok telekom dolgozó :D és a családban sincs.
Répázó 2017.06.10. 21:56:35
Répázó 2017.06.10. 21:58:00
Cycmen 2017.06.11. 11:30:28
Pontosan! A pótvizsgán átmentél! Egy félkegyelműnek különben elnézzük ha lemarad egy "fél" ! :DDDDDD
Répázó 2017.06.11. 12:51:22
Permetező 2017.06.12. 11:05:52
Répázó 2017.06.12. 12:21:06
Permetező 2017.06.12. 12:29:15
Répázó 2017.06.12. 14:04:54