Oké, a mosós kaland végére a kocsi tiszta, de rendszámmentes lett. Gondolom, ez előfordul néha. De vajon mit gondoltak a hely munkatársai, amikor azt javasolták, hogy este menjen vissza a sofőr? Hogy majd taxival megoldja az oda-visszautat? Vagy szó nélkül kifizeti a rendszám nélküli kocsikázás közben esetleg bekapott büntetést? Mindezt azért, mert ők nem voltak hajlandóak még csak körülnézni sem?
Kedves Homár!
Az alábbi eset a Gyömrői úti IMO autómosóban történt:
A mosó levitte az első rendszámom, kihajtva a tükörben vettem észre. A kocsiban a két nappal későbbre kiírt feleségem és a lányom.
Visszamentem a sor elejére, szóltam, hogy a rendszám bent lehet. Erre elküldtek, hogy majd este jöjjek vissza érte. Mikor mondtam, hogy így nem közlekedhetek az autóval, és a feleségem miatt arra bármikor szükség lehet, nem tettek semmit.
Visszasétáltam a mosó üvegablaka mellett, megláttam a rendszámom a sor legvégén, a gépek mellett egy kieső helyen, két lépésre a kijárattól. Bementem érte, és visszavittem megmutatni, hogy este már ne keressék. Erre alpári módon küldtek el melegebb éghajlatra, merthogy bementem az üzemi területre.
Mikor emlékeztettem őket, hogy ez az ő dolguk lett volna, de megtagadták, akkor is csak fenyegetőztek, hogy ide többet ne jöjjek. Ekkor kértem a vásárlók könyvét, többször is, amit mindig megtagadtak, mondván nincs. Amikor harmadszor mondtam el, hogy olyan nincs, hogy nincs, egy suta elnézéskérés jött részükről.
Nem tudom jó szívvel ajánlani a helyet. Lehet, hogy a mosás minősége jó, de a kiszolgáló személyzet hozzáállása, empátiája és hangneme, amit a vásárlóval szemben megengednek, minősíthetetlen. Ezen kívül a vásárlók könyvével kapcsolatban is hazudtak.
Zsombor
Az utolsó 100 komment: