Tékozló Homár

Így préseld ki a pénzedet a Brands.hu-ból! 2.

2017.06.23. 10:12 | Homár Hilda | 15 komment

brands_hulogo_1.jpg

A Brands.hu állandó, na jó, visszatérő vendég nálunk, annyira, hogy  a panaszok mellett már külön "Hogyan szerezd vissza tőlük a pénzedet?" posztunk is volt róluk. Hát most itt a tippek-trükkök rovat következő eleme: mit teszel, ha a facebook-oldalon nyomasztás nem működött? Hát továbblépsz az Idegesítő Ügyfél Skálán! Nem kell hozzá más, csak némi elszántság meg hideg élelem.

Üdvözlöm!

Szeretnék segíteni azoknak, akik hozzám hasonló módon a brands.hu-nak visszaküldött termékük árát nem kapták vissza.

Nem untatnék senkit a történettel, a mai napon visszamentünk az alábbi címre ( ahova egyébként személyesen vittük vissza a terméket ) 

Brands.hu Kft., 1033 Budapest, Szentendrei út 89-95.   9-22. épület

Közöltük, hogy addig ott maradunk, amíg át nem utalják az összeget. 20 perc várakozás után kaptunk egy utalási igazolást, 3 óra után megérkezett az összeg. 

Kérem, hogy segítsen eljuttatni ezt a lehetséges megoldást azoknak, akik jelezték Önök felé a hasonló problémájukat.

Üdvözlettel:

Kovács Adél

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rarabel 2017.06.23. 10:14:28

A Brands egy nagyon megbízható cég, szinte az E-Mag magasságába emelkedett, extrém digital szinten.

Kutyahoroszkóp 2017.06.23. 10:27:24

Addig oruljon a posztolo, mig nem orvossal kell eljatszani a lecovekelosdit, illetve amig az infiohiany/tevedese csak megvasarolt termekek szintjen jelentzik.

Sáros Hilda 2017.06.23. 10:30:19

Azt nem értem, hogy egy ilyen szarházi cég hogyan tud 225 millió nettó árbevételt összehozni.

RosszQtya · http://indafoto.hu/rosszqtya 2017.06.23. 10:36:38

de ráérnek egyesek munkaidőben várakozni :o)

KaTe 2017.06.23. 12:10:52

És mi történik, ha a posztoló 14 napot ácsorog az üzletben?!
"A webáruházaknak szintén 14 naptári napjuk van a nyilatkozat megérkezését követően arra, hogy a vételárat visszautalják."

@rarabel: Nem értek egyet. Míg a Brands.hu illetve az Edigital.hu esetében fizikailag is rá tudod borítani a pultot a bolti eladóra, vagy az ottani takarítóra, addig az emag esetében még erre sincs lehetőséged. És ez nagy különbség!

8cadik crazy one a vannabí pank 2017.06.23. 12:21:36

pedig a GVTI a tértivevényes levél küldését szokta volt javasolni, vagy a Békéltető Testület megkeresését, ami elsődlegesen abból a célból jött létre, hogy a fogyasztó és a vállalkozás között létrejött vitás ügyekben megkíséreljen egyezséget létrehozni.

Sáros Hilda 2017.06.23. 12:31:05

@KaTe: Gondolom itt már jóval a 14 nap után voltak.

KaTe 2017.06.23. 12:48:48

@Sáros Hilda: Lehet. Mindenesetre nekem jobb ötleteim is vannak:
- Vigyenek magukkal valami apróbb termetű, de annál hangosabban és idegesítőbben ugató kutyát. (lehet többet is, hogy hergeljék egymást) Nem kell bevinni a boltba, kívülről is remekül behallatszik. Az eladók nagyon szoktak örülni neki, lehet hogy felgyorsítja az ügyintézést is.
- Egy kellően nyűgös kisbabát is kölcsön lehet kérni valakitől. Ha pont az eladótérben kap kedvet a síráshoz, az maga a főnyeremény.
- Kölcsönkérsz 2-3, nagyjából 4 év körüli gyerkőcöt, hogy bontsák le az eladóteret, míg a problémás ügyed intézed.

KaTe 2017.06.23. 12:53:36

- Esetleg az egyik BKV buszról is lehet szerválni egy hajléktalant (tudjátok, azt a fajtát, aki ha a csuklós busz hátuljában foglal helyet, még az első ülésnél is érződik az állaga, ha pedig végre leszáll, utána még legalább 20 perc, mire valamennyire kiszellőzik a terület)

Sáros Hilda 2017.06.23. 12:56:53

hmm.. ez vajon mikor került ki a weboldalra?

www.brands.hu/kozlemeny_344

Sáros Hilda 2017.06.23. 13:01:26

@KaTe: Szerintem nincs boltja ott a cégnek. Gondolom az irodák vannak ott. Szóval szerintem egy darab eladó sem lesz ott. csak irodista.

KaTe 2017.06.23. 13:25:14

@Sáros Hilda: Akkor nevezzük ügyfélszolgálati irodának, amúgy ezt írja a Brands.hu GYIK is, ha személyesen viszed vissza a terméket.

Permetező 2017.06.24. 08:00:25

Ja kosz a tippet. Picsafustottlakarol majd felmegyek pestre varakozni 3 orat.
Itt a en tippem hogy szedd ki a penzed a brand.hu-bol:
1. Ne vegyel itt semmit
2. Keszen is vagy

prolifigyelo148842069 2017.06.24. 14:22:10

@Sáros Hilda: a sok vadász csak az árat nézi, és semmi mást. eMag jelenségnek hívom.
süti beállítások módosítása