A magyar fociválogatott szereplése nem a mi dolgunk - ezzel kapcsolatban legyen elég annyi, hogy egyáltalán nem méltó a hunarikumnak tekithető "Minden Sarokra Stadiont!" mozgalom szülőhazájában -, de a szurkolók fogyasztóvédelmi szempontból való kínzása mellett nem mehetünk el szó nélkül.
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Talán mostanság több dolog miatt is rivalda fénybe került az MLSZ és sokszor az ilyen-olyan látszat intézkedései is. Engedjék meg, hogy röviden bemutassam kálváriámat a magyar labdarúgó válogatott kudarcos szereplésével kapcsolatos jegyvisszatérítésről. Ami szintén kudarcosra sikerült szövetség részről is.
Az MLSZ a csúfos vb-selejtező után döntött, hogy kompenzálja a szurkolókat, így a a válogatott hátralévő három vb-selejtező mérkőzésére egységesen 1000 forintért lehet jegyeket venni, a bérletesek pedig visszakapják a különbözetet. A pénz visszatérítése nem automatikus, levélben kellett jelezni, hogy élnénk vele. Meg is tettük.
Szeptember 5 -én levél az MLSZ-nek, pontosabban a bérleteket árusító Ticket Expressznek:
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Hivatkozva az MLSZ felajánlására igényt tartanánk a általunk megvásárolt bérletek három mérkőzésre történő arányosított árkülönbözetének visszatérítésére.
A vásárlások azonosítója:
Eng. sz.xy 5db bérlet
és
Eng.sz.: xy 1db bérlet
Ez összesen 6db bérlet ami 3 meccset érint az 18 mérkőzés tekintetében kérném a kompenzációt.
A különbözetet kérem ide utalják: 121....Üdvözlettel:
XY
Szeptember 8-án válasz a TEX.hu-tól:
Tisztelt Bérletvásárló!
Köszönjük jelentkezését!
A megvásárolt bérletek három mérkőzésre történő arányosított árkülönbözetének visszatérítéséhez kérjük, az alábbi sablont válaszlevelébe másolja be és az adatokat kitöltve visszaküldeni szíveskedjék az mlsz@tex.hu e-mail címre.
Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag a bérlet(ek) megvásárlójának nyilatkozatát tudjuk elfogadni. Minden bérletvásárlónak, külön-külön, saját e-mail címéről szükséges válaszolnia, ugyanis a jogszabályok értelmében csak ebben az esetben fogadható el a visszaküldendő nyilatkozat az érintett hivatalos nyilatkozataként. Amennyiben egy vásárlás alkalmával több bérlet került megvételre, a visszatérítés minden esetben a bérleteket megvásárló személy (Bérletvásárló) részére történik!
A kitöltendő sablon:
A válasz email megküldésével:
- egyértelmű hozzájárulásomat adom az MLSZ, mint adatkezelő részére,
- hogy a megadott személyes adataimat kezelje és továbbítsa jegyértékesítő partnere, a TEX Hungary Kft., valamint a Jegymester Kft. részére,
- azokat összevesse a bérletvásárlások során rögzített személyes adatokkal a visszatérítésre vonatkozó jogosultság ellenőrzése céljából,
- hogy az adatokat a továbbiakban kezelje a visszatérítés(ek) érdekében”
Egyebekben a https://meccsjegy.mlsz.hu/hun/Show/mlsz_adatvedelem/Adatvedelem címen elérhető adatkezelési tájékoztatóban foglaltak az irányadók.
A megadott személyes adatokat a bérletben foglalt utolsó hazai világbajnoki selejtezőt követő 3. munkanapig tároljuk, ezután törlésre kerülnek.
A válasz e-mail beérkezésének határideje: 2017. október 10.
A visszatérítéseket a jogosultság ellenőrzését követően, minden hónap 15. napján kezdi meg, az arra jogosultaknak (Bérletvásárlók) az MLSZ jegyértékesítő partnere, az adott hónap 10.-éig beérkezett igények figyelembe vételével. Az utolsó határidő a visszatérítésekre 2017. október 31.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszatérítés teljesítését követően az MLSZ nem vállal felelősséget az egyes bérlettulajdonosok egyedi visszatérítési igényeinek kezelésével, vagy ennek esetlegesen elmaradásából fakadó vagyoni vagy erkölcsi kárával kapcsolatban. Amennyiben a Bérletvásárló harmadik személyek részére is vásárolt bérletet, az MLSZ-t semmilyen felelősség nem terheli a Bérletvásárló és a bérlettulajdonosok közötti elszámolásokkal kapcsolatosan.
A visszatérítésekkel kapcsolatos kérdésekben az alábbi elérhetőségeken lehet további információkhoz jutni: ..
Ügyfélszolgálat
Telefon: +36-30-508-0999
E-mail: mlsz@tex.hu
Az ügyfélszolgálat munkanapokon 9 és 17 óra között, szombaton 10 és 15 óra között fogadja szurkolóink kérdéseit.2017. szeptember 8-án levélben elküldtem a kért adatokat, külön kiemelve amit kértek, azt a számlaszámot, ahová a visszautalást kérem. Még aznap ezt a választ kaptam:
Tisztelt XY!
Megkaptuk az adatokat. Köszönjük! Az ellenőrzések és a kifizetések folyamatosan zajlanak. Nyilván elolvasta a táblázat melletti levelünket, ennek megfelelően történik a feldolgozás. Az igények júliustól érkeznek. Az első igénylők kerültek az 1. csoportba. Ön a beküldők 2. csoportjába került (szept. 8-i beküldéssel), ami azt jelenti, hogy ennek a csoportnak, az utalás szept. 15-től kezdődött el. A visszatérítéseket október 31-ig kell lebonyolítanunk.
Türelmét kérjük, megértését köszönjük!
Tisztelettel:
TEX
Aztán nem október 31-éig nem történt semmi, így levelet írta a TEX-nek:
Tisztelt Hölgyem/Uram!
Az ígért kifizetés a mai napig sem történt meg a határidő pedig lejárt. Mi ennek az oka?
Üdvözlettel:
XY
November 2-án jött válasz tőlük:
Tisztelt XY!
Még nem kaptunk visszajelzést a Jegymestertől, de lehet, hogy 2 vásárlást összevont és úgy adta le az igénylését. Ettől még nem veszítik el a jogosultságukat. Csak ki kell deríteni, hogy hány tranzakcióval történt a vásárlás. Vagy az is lehetséges, hogy az Önök pénzének, a kompenzációs összegnek a számláján kellene lennie. Kérjük, hogy ellenőriztesse számláját azzal a bankkal, amelyik által kibocsájtott kártyával vásárolt. Vannak bankok akik a visszafordítással érkező pénzeket a fizetés napjára könyvelik le. Erre érdemes figyelni. Ön 2016. augusztus 15-én vásárolt.
Tisztelettel:
TEX
Még aznap írtam nekik:
Tisztelt TEX!
Engedjék meg, hogy röviden kifejtsem véleményem válaszlevelükre és eddig tett(nemlétező) intézkedésükre:
- Ezidáig a "Jegymester" szóba sem került, három szereplő volt : az MLSZ, a TEX és én. Nem látom fair-nek egy negyedik szereplőt is bevonni, de ha mégis ez rám vonatkozóan nem releváns, ezt intézzék egymás között, engem csak az érdekel, hogy a pénzt mielőbb visszakapjam.
- A pénz nem volt és nincs is a számlámon!
- Nem azzal a kártyával vásároltam, ahová a pénzem visszakérem, mivel az az AXA bank ami időközben megszűnt(amivel vásároltam)! Gyorsan megjegyezném, a táblázat amit ki kellett tölteni, csak azt tartalmazza, hogy milyen számlaszámra kérem a pénzt!
Az első levelem 2017. szeptember 5-én küldtem el, lassan már 2 hónapja húzódik az ügy, nem létezik, hogy ennyi idő alatt ezt nem sikerült megoldani, ezt nem akarom és nem is tudom elfogadni.
Kérem, hogy a kompenzációt a héten mindenképp rendezzék el, ellenkező esetben minden lehetséges fórumon nyilvánosságra fogom hozni a panaszom és, hogy ezidáig semmi nem történt.
Megjegyezném a táblázatba kitöltött számlaszámot is meg fogom szüntetni, csak az Önök utalására várnék, így gyakorlatilag ez is plusz költséget jelent nekem!
Még egyszer és utoljára emlékeztetném levelük egy fontos mondatára: Az utolsó határidő a visszatérítésekre 2017. október 31.
Mindenképp kérem, hogy nézzenek utána és jelezzenek vissza, hol tart a folyamat.
Üdvözlettel:
XY
Összegezve:
- A mai napig (nov.4.) nem eszközölték a visszautalást, ezt 2 hónap alatt sem sikerült megoldani.
- Az adatkérés során azt a számlaszámot kérték, ahová az utalást küldhetik, most pedig arra hivatkoznak, hogy honnan vásároltam (AXA bank volt, de közben megszűnt).
- Már a Jegymester is szóba került, mint negyedik szereplő (valakit azért hibáztatni kell).
- MLSZ a mai napig egyetlen szóval nem reagált a levelezésre, pedig minden levélben másolatban volt, csak a TEX írt.
Ez a pökhendi ügyfél(le) kezelés továbbra is az eljárási rend az MLSZ és Partnerei részéről.
Üdvözlettel:
János
UPDATE nov. 9.
Kedves Homár,
Megoldódott ma utaltak.
Crazy 1zenkáttű 2017.11.10. 13:06:58
rarabel 2017.11.10. 13:19:05
Hiszen milliónyi futballrajongó és rajongónként 3 stadion van szerény honunkban, a magyar labdarúgás pedig világszínvonalú!
Kíváncsiak vagyunk a fogyasztóvédők állásfoglalására: mi a teendő ebben az esetben?
Békéltető testület a Groupama Arénában?
cmx85s 2017.11.10. 13:26:16
Épp most olvastam ezeket a megdöbbentő számokat, azóta az államat keresgélem.
És nem lenne ezzel baj, ha jutna ennyi egy kórházi ágyra mondjuk.
rarabel 2017.11.10. 13:27:50
Terézágyú 2017.11.10. 13:46:05
Államosítani mindegyiket!!!!!
cmx85s 2017.11.10. 13:50:20
Baluci 2017.11.10. 14:01:29
UGYANCSAK NEM KAPTUNK MÉG SEMMIT PÉNZT három és fél hónap után se!!!
Tényleg elmennek ezek a jó édes repedt sarkú édesanyjukba!!!
Im just here for the comments 2017.11.10. 15:52:37
KaTe 2017.11.10. 17:57:29
Az volt már, hogy ha az MLSZ előre kifizetné a teljes jegyárat, akkor se mennék el élőben megnézni a magyar válogatott bohóc.. izé, játékát?
Artie 2017.11.10. 18:47:34
Én átszoktam, ha Magyarországon van gondom, rögtön paraszt vagyok. Milyen érdekes, amazonon, e-bayen még sosem volt ilyenre szükség.
Kotit 2017.11.10. 20:27:35
KaTe 2017.11.10. 23:13:56
Francoskrumpli · youtu.be/hi4spGkiPC4?t=245 2017.11.11. 02:40:40
fakkjú 2017.11.11. 11:34:14
Erőlködj csak 2017.11.12. 15:55:22
Nouby 2017.11.13. 08:26:26
▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.11.13. 18:42:01
Mit javasolsz helyette?
Xezs6 2017.11.13. 23:16:40