Tékozló Homár

"Hamis terméket árultok, ahelyett, hogy leszednék a honlapról, küldtök nekem egy szomorú smiley-t?"

2017.11.22. 15:27 | Homár Hilda | komment

emag_1.png

Már az is érdekes, hogy mit keres egy hamis Huawei tok az eMag kínálatában. Az sem elegáns (sőt!),  hogy a vásárlói értékeléseket szűrik az oldalra kikerülés előtt. Azt a fura ügyfélszolgálati és panaszkezelési policyt meg el sem merjük képzelni, aminek az eredménye egy szomorú fejecskével ellátott semmitmondó mondat. Többszörösen is pfff kedves eMag.

Kedves Tékozló Homár, 

az alábbi történettel hadd szolgáljak nektek érdekességül:

október 2-n vásároltam az Emag.hu honlapon egy védőtokot a huawei p8 lite telefonomhoz. Megjött, csili-vili minden, csakhogy HAMIS.  Volt ugyanis rajta egy QR kód, ami azt a célt szolgálja, hogy telefonnal beolvasod (vagy amid van hozzá) aztán a Huawei honlapja megmondja, hogy az valódi termék-e, vagy hamis. Hát ezt a kódot már 3x ellőtték.

Hopika mondom, a tok az a jó, de csak kéne szólni nem? De. Hát jó, írtam értékelést.

Majd 1 hónapig ültek rajta, mire eldöntöttem, hogy panaszt nyújtok be. Erre november 4-n jön a válasz:

"az Ön értékelése nem került elfogadásra :("

Szomorú fejecske? Ennyi? Bizonyítottan hamis terméket árultok, ahelyett, hogy leszednék a honlapról a terméket küldtök nekem egy szomorú smiley-t? Na ekkor döntöttem úgy, hogy írok nektek is, meg még másoknak is. Ja meg persze nekik is. Sokadjára mostmár. Íme a levél amit nekik küldtem szóról szóra:

Kedves Emag,

még október 2-n rendeltem tőletek többek között egy Huawei P8 Lite védőtokot. A tok rendben megérkezett, nincs is vele gond, viszont hasmiítvány. Ezt először kommentként szerettem volna közzétenni, figyelmeztetni a vásárlókat, hogy ezt a terméket semmiképp se vegyék meg az áruházból, ehhez csatoltam fényképet is. Hetekig nem lett jóváhagyva az értékelésem, majd úgy egy hónappal ezelőtt úgy döntöttem, panaszt teszek. November 6-n jött is a levél, de nem ám arról, hogy mi a helyzet a hamis termékkel. Nem. A levél tárgya, az Ön értékelése nem került elfogadásra :(.

Kérdem én: ez egyáltalán törvényes? Sem az értékelésemmel, sem a panaszommal nem foglalkozott senki, és a termék jelenleg is elérhető a honlapon. Hány db hamis tokot sikerült ezalatt az idő alatt eladni?

Persze tudom, nem az én dolgom. Már ne is haragudjatok, direkt nem kértem vissza a pénzt, se új terméket. Magával a termékkel nincs bajom. Viszont szent meggyőződésem, hogy hamis termék árulása bűncselekmény Magyarországon. Ahhoz pedig, hogy az értékeléshez csatolt fotókból kiderüljön, hogy ez nem vadodi, nincs szükség fél évre. A csomagoláson rajta van a QR kód, ami felvisz a Huawei honlapjára, ahol közlik velem, hogy ezt a kódot bizony már 3x használták. Bocsika, ez nem a mi termékünk.

Felháborítónak tartom, hogy mindezek után, csak egy szomorú fejecskét tudtatok nekem küldeni 2 hónap alatt.

A szóban forgó termék: https://www.emag.hu/huawei-vedotok-huawei-p8-lite-ra-vilagosszurke-51990914/pd/DS03R3BBM/
Rendelésem száma: 1102911295
Értékelésemre nincs azonosító, gondolom meg tudjátok találni az accountom alatt.

Válaszotokat várom,

Cs. Gábor

Utóirat: Eme levelemet továbbítottam a sajtónak is.

Üdvözlettel,

Gábor

UPDATE nov. 30.

Levél jött fejleményekkel!

Sziasztok,

jött update az Emag-tól. Nem is egyet, rögtön kettőt, és ezzel részemről a történet lezárását is küldöm nektek. Konklúziót vonja le maga mindneki.

3 nappal azután, hogy elküldtem az ominózus levelet többek között nektek és az Emag-nak is, meg is jött a válasz. 3 nap alatt sikerült összehozni az abszolut bullshit választ, amit ember kaphat:

Tisztelt Ügyfelünk!

Az eMAG által forgalmazott termékek eredetiek, és bontatlan gyártói csomagolásban kerülnek kiküldésre, kivételt képeznek ez alól az újracsomagolt termékek.

Minden termék vonatkozásában jogában áll elállási jogát jelezni felénk, az eMAG által forgalmazott termékek esetében amennyiben a kiszállított termék hibás, nem megfelelő, úgy az átvételtől számítva 30 napon belül visszaküldheti azt. A termék visszaküldésének pontos folyamata. Önnek ki kell töltenie űrlapunkat, ezután a futár 72 órán belül elveszi Öntől a készüléket. A termék fizikai visszaérkezést és ellenőrzését követően sztornózzák a rendelést, és az Ön által az űrlapon megjelölteknek megfelelően levásárolhatja a vételárat egy kupon formájában, vagy visszautaljuk azt. A visszaküldéshez szükséges űrlapot az alábbi linken tudja kitölteni: http://www.emag.hu/info/form/aruvisszakuldesi-jog A részletekről itt olvashat bővebben: http://www.emag.hu/info/termekek-visszakuldese

Tekintettel arra, hogy elállási jogával nem kívánt élni, így a terméket visszavenni nem áll módunkban. 

Az értékelések megjelenítését, szűrését társosztályunk végzi, erre vonatkozó információkat a következő linkre kattintva talál Általános Felhasználási Feltételeinkben: https://www.emag.hu/info/altalanos-felhasznalasi-feltetelek

További szép napot!

Tisztelt Ügyfelünk, bla-bla. Ha nem tetszik akkor bla bla. Link, bla bla. További szép napot.

Akartam válaszolni nekik, hogy ezt egy template e-mailből megírni nekem 2 perc, nem pedig 3 nap, de mire megfogalmazódott bennem a válasz, hétfő lett és csörgött a telefon. És itt állt be az a változás, amihez én mint vásárló ragaszkodnék.

Felhívott P. Balázs, hogy megbeszélje velem a panaszommal kapcsolatos dolgokat. De nem ám Anita, az egyetemista service deskes diákmunkás, hanem valószínűleg (bár ezt nem tudhatom, csak egy erős tipp) Nektek köszönhetően egy vezető hívott fel, hogy beszéltek a Huawei-jel. A Huawei tájékoztatása szerint, Ők csak erdeti terméket szolgáltatnak (nyilván.. ha legyártasz valamit, és eladod a saját neved alatt, az már alapból nem lehet hamisítvány.. elvégre te gyártod vagy nem?). Illetve, hogy Ők is (mint az Emag) utánanéztek a dolgoknak, és meggyőződésük, hogy részükről is minden okés. Igen ám, de van itt egy harmadik szereplő rajtam kívül, a beszállító, akit esetünkben nevezzünk CsodásTelefon-nak (restellem, de nem jegyeztem meg, viszont valami hasonló nevük volt), akire a Huawei esküszik, hogy a legjobb beszállító a világon, az Emag-nak viszont nincs rálátása. Ez már önmagában is több kérdést felvet (nem tudják, hogy tulképp kiktől is rendelnek?? csak egynek), de azért az Emag a biztonság kedvéért rákérdezett a Huaweinél, hogy ha a termék eredeti, akkor mitől lehet, hogy nekem azt írta ki, hogy már sokadik felhasználó vagyok azzal a QR kóddal. Hát ebben az esetben a Huawei is csak szét tette a kezét, hogy passz. Hát igen. Mert mástól nem lehet. Minthogy két jelszóval sem lehet belépni ugyanarra az accountra, az a QR kód is egyedi.

Szó szót követett, a végén felajánlottak nekem, egy vásárlási utalványt (nem titok, 3000 Ft-s) és én ezzel lerendezettnek is tekintem a témát. Mégpedig a következő végszavakkal szeretném zárni:

Az, hogy ennyi ideig tartott a panaszkezelésem, és erős a gyanúm, ez is csak a sajtónak köszönhető, hogy foglalkoztak velem, méltatlan az Emaghoz is, meg úgy egyáltalán, na. Az, hogy az első a konkrét panaszomra érkező válasz egy orbitális bullshitáradat volt, szintén nevetséges, nyilván gondolhatták, hogy ennyivel ne ráznak le. Az, hogy egy ilyen gyanú felismerése után sincs előre lépés, szintén furcsa (ennél erősebb jelzőt hadd ne használjak).

De, hogy eleget ekéztem az Emag-t, szeretném a végére megjegyezni, hogy P. Balázs udvarias, profi, sőt megkockáztatom kedves volt. Ezt szoktam meg az Emag-tól. Nem sokat, de rég óta vásárolok, és a magyar online kereskedők közül eddig magasan az Emag vitte a pálmát nálam, pontosan az olyan ügyfélkezeléssel, mint, ami ma a telefonban lezajlott. 

Elfogadtam az ajándék utalványt, mert 1. az Edigital ügyfélszolgálata minden egyes vásárlással és panasszal eljátsza azt, amit most (nálam legalábbis) először az Emag, így ha választani kell, hát maradok náluk. 2. én innen többet tenni már nem tudok. Ez már az Emag szive joga, hogy felülvizsgálja-e a panszkezelését, és ha ilyen gyanú felmerül, akkor a CsodásTelefon talán nem a legjobb beszállító, mert 1. vagy a termék, vagy a csomagolás, de titokban valamelyik hamis. Ez tény. Kár rajta vitatkozni. 2. Ha szerertnének piacvezetők lenni, akkor a panaszaikat nem egy, a nép önjelölt fogyasztóvédelmének segítségével kellene érvényesítenie a vásárlóknak, hanem magukól kellene reagálni. (ez a Homárnak most dicséret akart lenni)

Szóval ennyi a történet, a többi (ha egyáltalán) színfalak mögött fog zajlani, egyszeri zsellér vásárlóként én megtettem amit meglehet.

Üdv,

Gábor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2017.11.22. 15:43:13

Mennyire fogja ez a románokat érdekelni? Mint a lovaink?

Attila F 2017.11.22. 15:45:34

Azt az egyet nem értem, mitől lesz “hamisítvány” egy tok. Attól, hogy nem gyári, még nem hamis, hacsak nem állítják, hogy gyári.

Az értékelési rendszer így viszont egy kalap sz@r, akár meg is szüntethetnék. A szomorú szmájlin én is elcsodálkoztam volna.

Terézágyú 2017.11.22. 16:10:30

"A tok rendben megérkezett, nincs is vele gond, viszont hasmiítvány"

Has miiii????

Egyébként ti tegeződtök a zemaggal????

Terézágyú 2017.11.22. 16:12:11

""az Ön értékelése nem került elfogadásra :("
Szomorú fejecske? Ennyi?"

Nem, a szomorú fejecske előtt volt szöveg is.

Leone_510 2017.11.22. 16:12:55

@Attila F: remélem csak vicceltél, mert nem tettél mosolygós smileyt :)

kezd el olyan márkás terméket árulni amin rajta a cég logója, nem kell azt állítanod hogy eredeti ,sőt nem mondj semmit, majd kiderül hogy ez elég-e ahoz hogy megálljon a védekezésed ha beperelnek

Kicknick 2017.11.22. 16:13:52

2500-ért nem jár saját QR kód. Különben is, attól még hogy 3szor ellőtték még eredeti, hiszen a gyártó felismeri, nem?
Most mi baja van amúgy Gábornak? Kellett neki egy tok, ott van. Akkor meg?

Leone_510 2017.11.22. 16:13:55

@Attila F: mármint másold le a terméket és úgy rá a logót :)

Leone_510 2017.11.22. 16:15:52

@Kicknick: lehet volt bevallottan utángyártott olcsóbban, és picit ez fáj neki

Kicknick 2017.11.22. 16:22:08

@Leone_510: mér ez nem utángyártott? Vagy mi a különbség? Van a beszállító, aztán egy talicskával a gyárba küld, egyel meg a kereskedőnek. Totalcarosok szerint az utángyártott gyakran jobb minőség mint a gyári...bár ők autóalkatrészről beszéltek.

gdobo76 2017.11.22. 16:31:31

@Kicknick: igen, a gyártó felismeri a kódot, csakhogy épp az a lényeg, hogy minden terméknek saját kódja van, tehát ha már 3x ellőtték az tuti hamisítvány, pont erre szolgálnak az ilyen ellenőrző oldalak.

A.C. 2017.11.22. 16:33:28

anyám borogass, ez mekkora first world problem, ha egyáltalán az

persze aki az emagtól rendel...

Leone_510 2017.11.22. 16:34:33

@Kicknick: há rajta van a logó, és a kód azt mondja nem okés, tehát úgy tűnik picit csalásos a termék
nekem jó az utángyártott is, sőt , bár nekem még tokom sincs mert vigyázok rá, ha meg leesik úgyis a kijelzőre fog :D

Terézágyú 2017.11.22. 16:37:13

@gdobo76:
"tehát ha már 3x ellőtték az tuti hamisítvány, pont erre szolgálnak az ilyen ellenőrző oldalak."

És mi van ha a pószteré az igazi, és a másik kettő (amiket korábban ellenőriztek) az a "hamis" ? :)

Valaki a facebookon írta:
" simán kinézem a posztolóból, hogy bénázott és Ő volt az aki 3x olvasta le.."

Tényleg, mi van, ha valaki tényleg többször pittyenti be...? :))))

lobster thermidor 2017.11.22. 17:12:58

Milyen az a hamis tok, és mennyivel tud többet a nem hamis? Ha jó a minősége, és védi a telefont, akkor nem mindegy?
@Kicknick:
Ugyan már, mi egy bordás vezérműékszíj, vagy ablaktörlőmotor egy 2 rugós Huawei telefontokhoz képest?

2literes.apenta 2017.11.22. 17:13:23

@Terézágyú: Írja az időpontot is, hogy mikor lett beolvasva, ha jól tudom.

Tikakukac 2017.11.22. 17:18:24

@lobster thermidor: A hamis tok az, ami vagy selejtként kerül le a sorról valamiért vagy egy másik üzemben koppintják gagyibb anyagokból, szarabb minőségbiztivel.
Nem, nem mindegy. Az okokért józan paraszt észhez kell fordulni. Engem rendesen hülyének néznek mikor autóhoz is veszek gyári dolgokat, nem Alisat. Igaz hosszabb távon én tudom miért, de rendben, legyen jó a kopi is. Élj a mának.

lobster thermidor 2017.11.22. 17:18:31

Jut eszembe meglehet, hogy a poszter telefonja egy utángyártott P8, azért akart mindenáron gyári tokot rá, mert abban senki nem veszi észre, hogy egy KAMUWEi teló van benne.

Terézágyú 2017.11.22. 17:20:18

@2literes.apenta:
Ah.

Mondjuk ettől még egy unatkozó emagos is bepittyenthette - és innentől kezdve már hamisnak számít :)

Vagy ha valaki csinál az új tokjáról egy fotót, felteszi a facebókra, és valaki a fotóról pittyenti be a kódot, akkor mi van...?

De ha tényleg sokszorosított qr-kód, akkor miért csak háromszor olvasták be, miért nem 300-szor már....?

Terézágyú 2017.11.22. 17:21:35

@Tikakukac:
"Engem rendesen hülyének néznek"

Ó, vajon miért....????

lobster thermidor 2017.11.22. 17:26:14

@Tikakukac:
Maradjunk annyiban, hogy ez nem minden esetben igaz.
Én bizony veszek Alis cuccokat az autómra, mert nem szívesen adok ki egy garnitúra műanyag kerékcsavar védőkupakért 2400 forintot a Homasitában, ha a kínaiak 0,75 euróért házhoz szállítják. Nyilván vannak olyan dolgok, különösen az autók esetében, amiből csak gyárit vásárol az épeszű ember, de speciel számomra a telefontok 2500 forintért nem az a kategória.

Tikakukac 2017.11.22. 17:38:19

@Terézágyú: Szerintem azért, mert ha van egy gyári beszállítói olajszűrő 1180Ft-ért és egy bűnszar széteső, alig berakható fostartály 790Ft-ért amit konkrétan még a net sem dob fel, akkor utóbbit fogják elvinni a szerelők és azt verik bele gépsasba én meg vagy megveszem a gyárit vagy azt, amit becsomagolnak a dobozba. Idén jutottunk el oda, hogy valóban rá kel szánni az időt és minden szépen magamnak megcsinálni, esetleg célszerszámot is vásárolni. Egyfelől mindenből a legjobb lesz berakva, minden számlás lesz és még akár nyomatékkulcsot is fog látni az autó. Ami kb. olyan a legtöbb helyen, mint vámpírnak a fokhagyma.

@lobster thermidor: Olyan dolgokról beszélek amiért autós boltba kell menni. Műanyag kupakért, kannáért, W5W izzóért, szabványos dugókért és stekkerekért én sem verek egy tízszer annyit, mint kéne. Bár így is ritkán hozok ilyesmit kintről. Jellemzően a beszállítónál vagy másik márkánál meglesz a keresett cucc sokkal olcsóbban. Alsó haspajzs felfogató csavar Opelnál: 3400Ft. Ugyanaz Skoda zacskóból: 140Ft. És még ez is tiszta cucc, számlával.

Terézágyú 2017.11.22. 17:47:33

@Tikakukac:
" Alsó haspajzs felfogató csavar Opelnál: 3400Ft. Ugyanaz Skoda zacskóból: 140Ft."

És ezeken is van qr-kód, amit ha bepittyentesz, akkor megmondja, hogy tényleg a skodánál csinálták?

Mellesleg ha mégis lenne ezekkel a csavarokkal valami baj később, akkor nyilván a fejedhez vágnák, hogy "így jár, aki nem eredeti opel-csavarokat vesz"...

És hát - ha máshonnan nem, akkor itt a homáron is - tudomást szerezhetünk eredeti, originálos termékekről, amelyek mégis elromlanak, azért a rengeteg pénzért... És nem cserélik ki, nem javítják - mert csak. Ez a blog ilyen esetekről szól.

Ha a pószter nem pittyenti be a kódját, azóta is boldogan használná a tokját...

Nick-son 2017.11.22. 17:52:24

Nem egészen értem én sem mitől lenne egy tok hamis. Egy telefon tok az vagy tok, vagy nem tok. Akkor lenne hamis, ha egy kávés csésze lenne ami toknak álcázza magát, miközben nem tok.

Aztán az a QR kód se egy életbiztosítás. Főleg ha kínai vacak tokon van.

rainman35 2017.11.22. 18:00:59

Örüljön, hogy csak " már 3x használták" volt írva, pedig ez is lehetett volna: "vadász, vadász........."(mindez mandarin nyelven)

Tikakukac 2017.11.22. 18:04:00

@Terézágyú:

"És ezeken is van qr-kód, amit ha bepittyentesz, akkor megmondja, hogy tényleg a skodánál csinálták?"

Hologramos matricát és 2 vonalkódot szoktak feldobni rá és mérhetetlen mennyiségű azonosítót. Mikor 1 féktárcsa csavart vettem is így volt, szerintem már ez önmagában volt annyi, mint amit a zacsi tartalmazott.

"Mellesleg ha mégis lenne ezekkel a csavarokkal valami baj később, akkor nyilván a fejedhez vágnák, hogy "így jár, aki nem eredeti opel-csavarokat vesz"..."

15 éves autónál ezt vállalom :) Azt is, hogy ha ugyanarról a sorról gyártották le azokat a csavarokat, mint ami nekem kell, akkor megfelel az igényeknek. Már ez is urizálás a javából. Felkenhettem volna önmetszőssel és alátéttel. Kb. ugyanaz, ahogy néztem fél mm-el kisebb az alátét belső átmérője és a végeken egy hangyakukival rövidbb a metsző vége.

"És hát - ha máshonnan nem, akkor itt a homáron is - tudomást szerezhetünk eredeti, originálos termékekről, amelyek mégis elromlanak, azért a rengeteg pénzért... És nem cserélik ki, nem javítják - mert csak. Ez a blog ilyen esetekről szól."

Ezért vásárolok olyan helyen ami kifejezetten az adott márkára szakosodott, megfelelő a kiszolgálás, nem csinálnak gondot, hanem megoldanak. Valamint eleve kizárólagos forgalmazók egy rakat olyan termékre, amiket ugyan cserélhetsz a gyáritól eltérőre, csak nem érdemes. Ezt a userek ilyen korú autóknál már kitapasztalták helyettem szerencsére :D

"Ha a pószter nem pittyenti be a kódját, azóta is boldogan használná a tokját..."

Ha pedig nagyanyámnak töke lenne, akkor ő lenne a nagyapám. Vagy valami ilyesmi, nem értek a bioszhoz.

szopoklész 2017.11.22. 19:39:00

Már ügye sem emag, sem pedig a mall.hu-ról nem szabad vásárolni! Azaz szabad, a lúzereknek.

szombi 2017.11.22. 21:58:10

Mit vársz egy ROMán cégtől amelyik minden évben "black friday"-nek nevezi a mezei készletkisöprést, és a vevők rendszerszintű átverése miatt rendszeres vendég a GVH-nál is.
De legalább idén VÉGRE eltalálták a k*rva FEKETE PÉNTEK dátumát, jövőre remélem a nevét is sikerül kijavítani!!!!!

FDToth 2017.11.22. 22:03:43

Es ha mar tobbszor visszakuldott termek, amit lekerdeztek, regisztraltak?

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2017.11.23. 06:56:11

@szombi: Keveredtél már olyan vitába bloghun, ahol felhánytorgatták, hogy nem 'Szombathelyi Tamás' a felhasználóneved?

Terézágyú 2017.11.23. 07:19:03

@Tikakukac:
"15 éves autónál ezt vállalom :)"

Na, hát a pószter meg egy ócó telefonhoz vett egy igencsak ócó tokot. Ugyanez.

""Ha a pószter nem pittyenti be a kódját, azóta is boldogan használná a tokját..."
Ha pedig nagyanyámnak töke lenne, akkor ő lenne a nagyapám. Vagy valami ilyesmi, nem értek a bioszhoz. "

Ezt értsem úgy, hogy nem vagy hajlandó elfogadni ezt az egyszerű állítást, csak azért, mert "ha"-val kezdődött a mondat, és azért sütötted el ezt az idióta közhelyet?

Terézágyú 2017.11.23. 07:20:21

@FDToth:
"Es ha mar tobbszor visszakuldott termek, amit lekerdeztek, regisztraltak? "

Én már több ilyen kérdést feltettem ezzel a kódbepittyentéssel kapcsolatban, de ezekre senki nem reagált, úgyhogy... :)

Brokkoládé 2017.11.23. 08:01:53

Azé "kétezerőté" ne agyanak mán utángyártott tokot...! De valakik ebből is nemzetiségi kérdést próbálnak csinálni...Én írnék a Huawei-nek egyet, hogy mit válaszolnak erre. A termék Huaweiként van hirdetve, nem Huawei logóval ellátott....Így annak eredeti Huaweinek kéne lennie. A Mall.hu-t meg nem véleményezni kell, hanem írni nekik, hogy fizessék vissza a pénzt. Nem értem, kamu terméket vettem, akkor nem véleményezek, hanem felveszem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal és jelzem nekik, majd kérem vissza a pénzemet ill. cserét kérek valóban eredeti termékre. KÜlönben....És ismerős által készített, a ügyfélszolgálatos családját ábrázoló fotókat mutogatok az ügyfélszolgálatosnak, hogy el lehet ám esni hazafelé menet, vagy sok mostanság a véletlen baleset is...:D

Terézágyú 2017.11.23. 08:14:19

@Brokkoládé:
"És ismerős által készített, a ügyfélszolgálatos családját ábrázoló fotókat mutogatok az ügyfélszolgálatosnak, hogy el lehet ám esni hazafelé menet, vagy sok mostanság a véletlen baleset is...:D "

Így van, nagyon helyes, fenyegessük meg az ügyfélszolgálatost. Van egy népcsoport ebben az országban, amelyik kapásból megfenyeget, hogy kinyírja az egész családodat - tanuljunk tőlük, magyar véreim, vegyük át az ő nemes szokásaikat...!

.Manyecska 2017.11.23. 08:39:14

@Terézágyú: tökre irigyellek tesó hogy ráérsz én meg -fele örmény, félázsiai- dolgozom...röhögni fox tegnap összeomlott egy programunk.

Terézágyú 2017.11.23. 08:49:47

@stakeholder Manyecs:
"tökre irigyellek tesó hogy ráérsz én meg"

Hát, csináltál statisztikát, hogy melyikünk kommentel többet? :)

"röhögni fox tegnap összeomlott egy programunk"

Nem röhögök. Egyébként más az, hogy egy használható program néha összeomlik - és az, hogy egy program nem omlik össze, de "használhatatlan"...

Tikakukac 2017.11.23. 10:32:42

@Terézágyú:

"Na, hát a pószter meg egy ócó telefonhoz vett egy igencsak ócó tokot. Ugyanez."

Tehát ő egy eredeti termékhez vett egy eredeti tokot, csak egy másik gyártóét. HJa, hogy nem. Nem, baromira nem ugyanez.

"Ezt értsem úgy, hogy nem vagy hajlandó elfogadni ezt az egyszerű állítást, csak azért, mert "ha"-val kezdődött a mondat, és azért sütötted el ezt az idióta közhelyet?"

Azért nem vagyok hajlandó elfogadni ezt az egyszerű állítást, mert ezzel legitimálunk kb. bármit.

Terézágyú 2017.11.23. 10:39:20

@Tikakukac:
"Azért nem vagyok hajlandó elfogadni ezt az egyszerű állítást, mert ezzel legitimálunk kb. bármit. "

Ja, még a gyerekbántalmazást is.
Na, hagyjuk.

Nouby 2017.11.23. 10:41:35

Jó látni hogy a kommentelők zöme még mindig nyomorék.

1) Valszeg hamis cuccot árulnak és ha szóvá teszed leszarják. Innentől mindegy mi az hiszen te eredeti cuccért fizettél és nem azt kaptad. Deichmannban Adios cipőt vesznek az ilyenek 20 ezerért...

2) Nem mindegy milyen a tok. 80 ezres telefon ne essen ki belőle, ne szakadjon el ha tartom, ne törjön el a forgató rajta.

Tikakukac 2017.11.23. 10:43:34

@Terézágyú: Bagatelizálhatod, nem változtat az azon, hogy baromságot írtál :)

.Manyecska 2017.11.23. 11:24:33

@Nouby: én kínai vagyok. most mondom, nem figyelsz.

.Manyecska 2017.11.23. 11:26:17

@Terézágyú: most mondják a programozó omlott össze..ez jobb, mert cserélhető :P

naugyemegmondtam 2017.11.23. 13:55:19

@Attila F: Attól lesz hamisítvány akármi, ha eredetiként árulják és csak egy utángyártott darab. (persze lehet minőségben az utángyártott akár jobb is).

Zed is not dead yet 2017.11.23. 17:11:07

Jogos a kifogás, hiszen mindenki tudja, hogy az eredeti tokokat csakis és kizárólag Se-Csaj-Se-Nuni tartomány kézműves mesterférfiai készítik, puszta kézzel kialakítva a nyers műanyagmasszából a tokot. Ezt egyedileg ellátják kúrókóddal is (a szomszéd faluban hasonlóképpen készítenek a férfiak kúrórudi-t is, ami speciálisan NEM pöttyös, legfeljebb kicsit foltos). Aztán amikor valamelyikük el..ja a kódot, akkor szólnak a telefongyártónak, hogy már unják ezt a sok tokolást és akkor a gyártó küld nekik egy grátisz guminőt és új telefonszériát kezd el gyártani.

Hasonlóan kézműves és értékes és eredeti termék ez is, mint pölö a (be)szarovszky (valahogy így is lehetne írni) kristály, ami végülis nettó tömegtermelt üveggyöngy, csak így sokkal több felvágós köcsög veszi meg.

Szóval így megy ez, amikor már a kínai szart is hamisítja a kínai ipar, az a világ vége szerintem.

vmaast 2017.11.23. 18:02:18

@Attila F: Pl attól hogy más anyagból készül, ami miatt elszíneződik, kinyúlik, leesik, vagy már eleve pontatlan, esetleg kapásból más, mint a képen... a választék végtelen... Ez mind nem bosszantó, ha az ember olcsó másolatot vesz és számol vele, de a júzernek valószínűleg elege van abból hogy hülyének nézik. Amúgy igaza is van. A posztolók többsége meg félcédulás, ha ebből csak annyi jön le, hogy ekézni kell érte.

KoviSzil 2017.11.23. 18:33:30

Eleve nem étem, hogy egy QR-kód mitől igazolja egy termék eredetiségét.
Simán lehet másolni, átragasztani, stb.

(A kommentfelületet meg jó lenne átnézni, gépelés közben ugrott párat az oldal, majd kitett tőlem kommentként egy "ű"-betűt. :D )

Zed is not dead yet 2017.11.23. 18:41:37

@vmaast: Amikor a poszter maga írta le, hogy a tok teljesen rendben van, except qr-code ... akkor miről is beszélünk, amikor a futásról beszélünk? Egyébként semmi gondom nincs azzal, hogy egyesek szerint pusztán azzal, hogy a szart elneveztem "Kuulaa"-nak (vagy amit akarsz), máris márkát teremtettem (most nem szaroztam a kínai cuccokat, hanem csak szeretném valahogyan jelezni, hogy a márka, az valamivel azért több, minthogy saját hátizászlót kap valakitől). Ahogyan az egyik kollégám szokta volt mondani, amikor hasonló gyártmányokról van szó: "a világhírű NONAME cég terméke". Szóval ezen rugózni, meg önérzeteskedni ... ennél még Ford Fairlane is sokkal érthetőbb volt, mikor végül ledobta az egyedi gitárját a magas épületről, mert "össze van karcolva". Na, mindegy, legyen nektek a xiaomi (egészségedre) vagy a doogee, vagy a többi ilyen "eredeti", meg "márka", aztán van még bőven mit tanulnotok az "ökonómia" nevű rodáról.

Zed is not dead yet 2017.11.23. 18:43:04

@KoviSzil: Mert a kommentfelület is kínai. De eredeti! Vagy nem. De Ű! vagy Ó!

datam 2017.11.23. 18:58:29

Mi ezektől a pöcsöktől játszóasztalt vettünk a gyermeknek. Marha nagy is volt a boldogság, egész addig a pillanatig, amíg be nem kapcsoltuk. Cseh és angol nyelven nyekereg ez a szar. Nem ismerték el a hibájukat, nem vették vissza. Kicsit kardoztam velük, aztán feladtam. Azóta mindenki elszámol cseh nyelven 10-ig, és azt is tudom hogy a béka hogyan is van. Csehül.

datam 2017.11.23. 19:01:51

@Brokkoládé: addig játszod ezt, amíg valamelyik képen a háttérben ukrán apuka fog megbújni. Aztán majd nagyon nehéz lesz a lábadat kiszedned a saját seggedből kezek nélkül. Én mondjuk konkrétan kiröhögnélek, aztán a számlán szereplő címre rádobnék egy csinos koktélt. Mer’ fenyegessed a saját családod.

datam 2017.11.23. 19:04:30

@KoviSzil: minden cipőben is van például, legalábbis ami 10 forintnál többe kerül. Még márkaboltban is leolvasom, ha a megfelelő oldalra visz, akkor megveszem. Nem hülyeség ám, csak tudni kell használni.

szombi 2017.11.23. 20:50:05

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Nem hiszem, de MAGYAROK előtt "Thomas Savarius" - nak sem hívatom magam... :)

Bobby Newmark 2017.11.23. 20:51:40

Szerintem ez fotosop.

Hogy a pék véreres faszába mondhatta neki azt a hivatalos oldal, hogy a kódot HÁROMSZOR lőtték el? Mármint a második meg harmadik ellövése a kódnak akkor mi a fasz volt, ha az első volt az eredeti? Emberünk hogy nem lett a negyedik, megnyugodva?

Picsára nem kerek ez sehogyse.

Bobby Newmark 2017.11.23. 20:52:43

@datam: Te is egy kibaszott zseni vagy ám, hogy angol helyett inkább csehül tanítod a kölykeidet...

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2017.11.23. 23:01:58

A kínai telefonod szarul fogja magát érezni a kínai utángyártott tokjában!

xclusiv 2017.11.23. 23:02:10

@lobster thermidor: "Milyen az a hamis tok"

Alapvetően van a másolat, amiről senki se állítja hogy gyári, ellenben mindenki tudja, hogy másolat. És az ára is ennek megfelelő. (Értsd: olcsóbb.)
És van amiről azt állítják, hogy gyári, a vevő kifizeti érte a gyári árat, aztán meg kiderül, hogy hamisítvány. Na ez a hamis.

"és mennyivel tud többet a nem hamis?"

Ez az, amit senki se tud.
Mert azért a gyártóról feltételezheti az ember, hogy minden szarhoz csak nem adja a nevét, hanem egy minőségi terméket kap a pénzéért.
Egy hamisítvány ugyan elvileg lehet "gyári" minőségű, vagy akár még attól is jobb, de azért sanszos, hogy nem az.

"Ha jó a minősége, és védi a telefont, akkor nem mindegy?"

Nagyon jól mondod: ha. Mert valójában senki se tudja, hogy miből készül, milyen minőségellenőrzésen megy át, és ha netán védenie kellene a telefont, akkor hogyan teljesítene a gyárihoz képest.

És mindez gyári termékként eladva, gyári áron.
Na ez a probléma.

2017.11.23. 23:58:53

@Nick-son: egy hamisított Adidas cipő, táska, is lényegében ugyanúgy cipő és táska, mert nem kávéscsésze és nem függöny. Szóval felesleges reklamálni. Ugye?

2017.11.24. 00:01:32

@Zed is not dead yet: a Huawei az már nagyon régen nem szar kategória, telefonjaikba saját tervezésű processzorokat tesznek, mesterséges intelligenciát kutatnak a cégnél. Melyik magyar sufni Bt. tudja ezt elmondani magáról? Vennél-e magyar okostelefont inkább, mint kínait?

dr. mesterséges színezék 2017.11.24. 01:17:27

@Nick-son: "Egy telefon tok az vagy tok, vagy nem tok. Akkor lenne hamis, ha egy kávés csésze lenne ami toknak álcázza magát, miközben nem tok."

Te valamiről nagyon lemaradtál az elmúlt 30 évben. No mindegy, ha kitartóan használod a Nike, Adidas, Puma, videokazetta, CD, DVD, Citizen szavakat (kezdetnek ennyi elég lesz) a hamisítvány szóval, fel tudsz zárkózni.

dr. mesterséges színezék 2017.11.24. 01:26:36

@villamos alóli kacaj nem mindig őszinte: Sokféleképpen lehet pikírt megjegyzéseket tenni a sztori kapcsán - szerintem a posztolót illetti ilyesmi legkevésbé.
A kereskedőt annál inkább, és a valószínűsíthető hamisítót is, sőt (és ez lehet itt a slusszpoén), a Huaweit is, amelyik azzal lett a mai, sajáttermékes cég, hogy mások termékeit lopta el.
Körbeért.

kamor 2017.11.24. 04:18:54

Tetves geci emag! Az egész ország egy rothadó szar!

.Manyecska 2017.11.24. 08:35:35

@kamor: lovakat is ellopták?:(

Ciri 2017.11.24. 09:42:46

@Kicknick:
"Totalcarosok szerint az utángyártott gyakran jobb minőség mint a gyári...bár ők autóalkatrészről beszéltek."

A Totalcarosok elég sok hülyeséget hordanak össze elég sokszor.

datam 2017.11.27. 06:54:46

@Bobby Newmark: mondtam ilyet valahol, hogy angolul nem tudja ugyanazt? Nekem nem rémlik.
süti beállítások módosítása