Tékozló Homár

Milyen világszínvonalú gigalétesítmény az, ahol csak készpénzzel lehet fizetni?

2017.05.05. 14:45 | Homár Hilda | 82 komment

0szj4586.jpg

"Budapest legújabb látványossága a Duna Aréna a 2017-es FINA Világbajnokság fő helyszíne és ékköve lesz. Az úszó és vizes sportok világszínvonalú komplexumának – két olimpiai méretű medencével és a versenyek alatt több mint 12 000 nézőt meghaladó befogadóképességével – kivitelezése rekordidő alatt, kevesebb mint két év alatt valósul meg." - mutatja be a csodaépületet a vizes vb hivatalos honlapja. Kétlem, de jó, lehetséges, hogy a sokat látott magyarok közül csak a kekecebb fajtát fogja megrázni, hogy az ékkő és világszínvonalú komplexum büféjében kizárólag kp-s fizetésre lesz lehetősége. De mit gondol majd a nyilvánvalóan érkező számos külföldi, amikor 12 ezer sorstársa között bogarászik a magyar pénzek kavalkádjában fizetéskor? És látjuk mindeközben a kiszolgáló büfések arcát magunk előtt? 

Tisztelt Homár,

igen rövid lesz a levelem. A mai napon volt szerencsém a frissen felhúzott Duna Arénában járni és mivel éhes voltam a büfében próbáltam vásárolni magamnak valamit. Természetesen számítottam rá, hogy a modern épület büféjébe is elért a 21. század, és lehet bankkártyával fizetni, de sajnos tévedtem. A XIX. sz.-ban ragadt személyzet tájékoztatott, hogy a kp. fizetés kizárólagossága nem csak átmeneti állapot és később sem kerül bevezetésre a kártyás fizetés lehetősége, mivel a büfé üzemeltetőjével történő elszámolás ezt nem teszi lehetővé. Természtesen a VB. időpontjában is csak készpénzt, jó magyar forintot fogadnak el az angolai és új zélandi versenyzőktől és szurkolóktól egyaránt. 

Ekkor nem volt más hátra és a VB hez sok sikert kívánva nyugtáztam amit ilyenkor kell, hogy Magyarországnak még van hová fejlődnie az elektronikus fizetések terén és egyébként Cash is king. 

Üdv

Bálint

Nem szeretnek telefonálni, mert akkor az ügyfelek hülye kérdésekkel zaklatják őket

2017.05.04. 11:03 | Homár Hilda | 60 komment

Valószínűleg levélírónk, G., nem olyan dögös, mint Christie Brinkley, és természetesen egy autószerelőtől nem elvárás, hogy feltétlenül dalolva és táncot lejtve intézze a szervizben az ügyeket, de azért talán nem esik ki a csavarkulcs az ember kezéből, ha esetleg válaszol olyan alapdolgokra a javítással kapcsolatban, mint, hogy kb. mennyibe fog kerülni és mikor lesz kész. Kedves G. keress másik szervizt.

Kedves Tékozló Homár és olvasói​!

Kerek egy évvel ezelőtt vásároltam egy japán márkájú gépjárművet (H) aminek az előző tulaja az autót Dabasra (mivel ezen a településen dolgozott) hordta szervizbe, viszont egy másik márka (egy napjainkban szeretett koreai, hasonló betűjelű, csak elferdült) márkakereskedésébe.

Úgy voltam vele,hogy nem esik távol tőlem ez a szerviz,mivel Bp. azon szélén élek így továbbiakban én is oda fogom vinni az autómat. Ahogy kell 2 héttel előtte be is jelentkeztem és el is mondtam a problémát mit is kellene javítani (fékbetét, féktárcsa), egy hölgy kedvesen fogadta a hívásom és előjegyzésbe vett.

Az adott napon viszem is az autót a megbeszélt időpontra reggel 9 órára és leadtam a kulcsomat, az autó forgalmiját és megérdeklődtem minden rendben van e, illetve kb. milyen összegre számítsak. Sajnos az ott jelenlevő 2 kolléga és a szervízvezető sem tudta megmondani az összeget. Mikor próbáltam találgatni,hogy de mégis mondjanak egy irányösszeget 60-80 ezer Ft-ra számítsak, a válasz nem tudjuk, és a 3. noszogatásra mondták,hogy úgy 80 ezer. Ez azért fontos, mert Kecskemétre mentem munka ügyben és másnap visszafelé mennyi pénz legyen nálam. Ez kb. egy 3-4 órás munkafolyamat, de mivel másnap jöttem arra hazafele így mondtam,hogy jó lesz holnapra a kocsi, nem muszáj kapkodniuk. Elkérték a számomat is,ha bármi van, tudjanak szólni.

Olvasson tovább!

Te rohadt csomag!

2017.05.03. 16:26 | Homár Hilda | 60 komment

screenshot_2017-05-03_16_23_12.png

A Webox ahelyett, hogy kivitte volna a rábízott csomagot, rohadt növényt  kiáltva kukázta az egészet. Olvasónk esküszik rá, hogy nem növényt küldött, de vajon mi történhetett? Elvesztették az egészet? Vagy csak lusták voltak kivinni? Nagy kár, mert maga a Webox egyébként szuperkényelmes és ultramodern alternatíva a postázásra.

Tisztelt Cím!

A Webox csomagautomata szolgáltatás igénybevételével akadtak problémáim.

A megunt dolgainkat, gyerekek játékait szoktam néha napján eladni az interneten és az egyik vásárló kérte, hogy webox csomagautomatával adjam fel részére a megvásárolt terméket. Én természetesen fel is adtam részére a csomagot 2017. április 12. -én. 

Kaptam e-mail, hogy úton a csomag, ahogy a vásárló is kapott ilyen e-mailt. Én azt hittem minden rendben, de 16 nap elteltével kaptam egy levelet a vásárlótól, hogy hol a termék. Ekkor írtam a weboxnak egy levelet, hogy hol tart a csomag. Erre 1 napon belül kaptam is választ, de a levél tartalma láttán majdnem lefordultam a székemről. Ezt írták:

Olvasson tovább!

Dunakeszin a 2-es posta nézzen magába!

2017.05.03. 11:26 | Homár Hilda | 56 komment

shutterstock_350577482.jpg

Ebben a levélben nem az az érdekes, hogy a postás anélkül viszi vissza a csomagot, hogy megpróbálná kézbesíteni. Sőt még csak ennek a miértje sem, bár számomra tök rejtély, hogy ha odáig elviszi, miért nem kísérel meg legalább megszabadulni tőle. (Azt el sem merem képzelni, hogy eleve ki sem viszi magával.) Viszont a többszöri panaszra vajon miért nem reagál érdemben a Posta? 

Kedves Homár!

Ismét posta… Dunakeszin lakunk, a lakótelepen. Itt működik a 2. számú posta. Van a városban egy másik is, gyalog kb. 35-40 perc sétára (nyugdíjasoknak 50-55 perc is lehet): ez az 1. számú, a „fő” posta. Rendszeresen visszatérő probléma, hogy a kézbesítő, aki a csomagokat hozza (ma már nem filléres áron ugye), valamilyen rejtélyes csoda folytán azonosult Tóthék postásával, és szabadon válogatva hozza, illetve többnyire nem hozza ki a csomagokat. Ezen a környéken az emberek többsége azért rendel házhoz dolgokat, mert bevonatozni Pestre, majd onnan haza, majdnem ugyanannyiba kerül – forintokban legalábbis, órákban számítva biztos, hogy a posta maradna alul.

Olvasson tovább!

Nekem a Balaton...

2017.05.02. 14:56 | Homár Hilda | 71 komment

Jön a nyár, és vele a nyaralással összefüggő Homár-posztok időszaka. Repülőjegy, utazás, biztosítás, hotel, étterem, ezerféle módon lehet megszívni a dolgot. Alábbi olvasónknak például azzal, hogy a már januárban gondosan lefoglalt szállását áprilisban visszamondták.

Tisztelt Homár Blog!

Tavaly kora tavasszal és nyáron nagyon jól éreztük magunkat a siófoki Club 218 Apartmanházban, ezért úgy döntöttünk, hogy az idén is igénybe vesszük a szolgáltatásukat.

Január folyamán lefoglaltuk az apartmant, illetve március közepén kértünk hosszabbítást, melyet elfogadtak és visszaigazoltak részünkre. Foglalóként a teljes összeg (582.000 Ft + parkolási díj) 30%-át kérésükre határidőn belül át is utaltuk, mely összeg beérkezését vissza is igazolták március 29-én. Egyúttal tájékoztattak bennünket, hogy profilváltás miatt értékesítették az ingatlanjaikat, de az új tulajdonos a korábbi feltételek alapján természetesen fogad bennünket.

Olvasson tovább!

A kutya szájából érkezett az antikvár könyv

2017.05.02. 11:11 | Homár Hilda | 34 komment

via GIPHY

Magyarország legnagyobb online használt könyv áruháza az Antikvarium.hu, szép és jól működő oldallal, ahol bár beleszagolni nem tudunk a könyvekbe, azért egy csomó információval, képekkel és állapotleírással próbálják megtámogatni a döntésünket az adott példánnyal kapcsolatban. Ez egy egész jó rendszer, de kicsit lehetne reszelni rajta, pl. nagyjából világossá tenni, hogy kb. mit jelent, ha egy példány újszerű vagy jó állapotú minősítést kap, mert erről nincs infó a honlapon. Mindenesetre egy tájékoztatóval talán meg lehetne előzni a csalódásokat. Főleg, hogy az ÁFSZ-ben ez szerepel: "A megrendelt könyvek állapotára hivatkozással szavatossági igények törvény alapján korlátozottak, illetve kizártak.".

Tisztelt Tékozló Homár!

Igaziból csak okulásképp, na meg frusztráció levezetésként szeretném megosztani a legutóbbi vásárlásomat az antikvarium.hu oldaláról. ( Azt most zárjuk ki, hogy minek mentem oda/ miért nem tudtam kivárni, hogy ugyanilyen áron megérkezzen az amazonról egy új)

A honlapon a kiszemelt könyv  jó állapotúként volt bejelölve és a képek is jól néztek ki, rendeléskor sajnos nem készítettem a print screen-t, amit bánok, de ez van. Állítólag volt egy megjegyzés, hogy a borítók kissé gyűrtek. Ezt nem vettem észre, ha tényleg ott volt: ellenőrizni nem tudom, de az állítás eleve kizárná egymást a jó állapottal. 

Átvétel után a könyv olyan volt, mint amit a kutya szájából húztak elő. ( a könyv otthon van, de ha szükséges csinálok élesebbeket)

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása