Tékozló Homár

Madárcsicserés helyett penész várja a Nagy-hideg-hegyi turistaház vendégeit

2018.05.03. 12:28 | Homár Hilda | 124 komment

screenshot_2018-05-02_12_41_57.png

Ugye milyen jól néz ki a fenti képen ez a szoba? Az ember szíve szerint azonnal felállna az asztal mellől, hogy csapot-papot hátrahagyva fogja a hátizsákját, a bakancsát meg a legkedvesebb spanját, és egy bolondos ötlettől vezérelve felkiránduljon a Nagy-Hidegre, hogy itt ébredjen holnap egy madárcsicsergős reggelre. A lenti fotók alapján a hirtelen jött romantikus lógás ötlete maradhat, de szállást inkább máshol keressünk.

Kedves Homár,

A mostani hosszú hétvégére egy gyalogos körtúrát terveztünk két kisgyermekünkkel, melynek első napján Királyrétről mentünk fel A Nagy-hideg Hegyre. (3 napi ellátmánnyal, 2db 70 literes hátizsákkal). Az ott lévő (nagyon népszerű) turistaházban napokkal előtte lefoglaltunk egy "családi apartmant" amely egy szoba emeletes ággyal és fürdőszobával potom 16 e Ft/éjszaka áron. A honlapon feltüntetett képek és leírás szerint teljesen korrektnek nézett minden ki.

4 órakor értünk fel majd miután megkaptuk a kulcsot és megnéztük a szobát a hányinger lefojtása után a visszafordulás mellett döntöttünk. A falakon sokéves fekete penész brutális mennyiségben, penész- és hányásszag, beázás és rohadó vakolat, valamint friss vizeletnyomok a matracon fogadott minket. (Mondjuk azt tudtuk, hogy ágyneműt nem kapunk, ezt írták is, de a friss pisifolt azért több a soknál).

img_0371.jpg

Miután ezt közöltük az üzemeltető hölggyel az úgy nézett ránk, hogy milyen extra igényei vannak ezeknek a pesti köcsögöknek...még bepróbálkozott egy "jajj ez csak egy friss beázás" szöveggel és megpróbált rávenni minket, hogy fogadjunk el egy másik szobát, ami kicsit jobb állapotban volt, de a közös mellékhelyiség amit használni kellett volna szintén olyan szintet ütött meg, hogy hányni is csak overállban mentem volna be. Eljöttünk... Sem egy elnézést, vagy valamit nem mondtak... Látszik, hogy tudják pontosan, hogy az egész hely a lehúzásról szól.

img_0375.jpg

img_0373.jpg

Szerintem kifejezetten gonosz ember, aki kisgyerekseknek egyáltalán felajánl egy ilyen szobát, ráadásul a mieink még allergiásak is a penészre, reggelre folyt volna az orruk rendesen. Ezek után még jól körbenéztünk, látszott, hogy a penész és a mocsok mindenütt jelen van... A konyhába nem kukucskáltunk be, de ilyen üzemeltetés és hozzáállás mellet nincs kétségünk mi fogadna ott minket...vagy egy sportosabb ántsz-es szakértőt, ha netán arra járna.

Szóval újabb szánalmas pillanatképet kaptunk Magyarországról, viszont a két lányom, akik 6 és 8 évesek kevesebb mint két óra alatt teljesítették ezek után a visszautat egészen Királyrétig, megállás nélkül, mert csak így értük el az utolsó kisvasutat Kismarosra. Nekik már most van valamilyük ami az ott dolgozóknak nincs: önérzetük és tartásuk. Büszke vagyok rájuk.

Üdvözlettel,

Gergő

UPDATE máj.7.

A posztot elküldtük a turistaháznak, az alábbi kérdésekkel:

- a levél pontosan foglalja-e össze a történteket,
- miért adják ki a szobát ilyen állapotban,
- van-e kilátásban felújítás,
- terveznek-e esetleg valami kompenzációt a vendégcsaládnak.

Ezt választ kaptuk tőlük:

Tisztelt Homár !

Reagálva levelükre, következő a válaszunk:

  • A reklamáció részben igaz a felajánlott szoba beázott-penészes volt, de ezt követően egy másik szobát (tiszta-rendes) felajánlottunk, amit nem fogadott el a reklamáló! Az a megjegyzés, hogy "Miután ezt közöltük az üzemeltető hölggyel az úgy nézett ránk, hogy milyen extra igényei vannak ezeknek a pesti köcsögöknek..." egyenesen szemenszedett hazugság, kedvesen és segítőkészen felajánltunk egy másik szobát amely teljesen penészmentes, tiszta és a mellékhelyiségek is teljesen penészmentesek és tiszták. Mélyen megdöbbentőek számunkra ezek  a megjegyzések, ahogyan az is, hogy miután a szóban forgó vendég ( XXXX Andrea névre szólt a foglalás, Gergő néven reklamáltak!) közölték velünk, hogy a szép, tiszta, napfényes-erkélyes szoba sem felel meg, egyáltalán nem adtak aggódási jeleket azzal kapcsolatban, hogy két kisgyerekkel feljöttek a hegyre, most pedig meghiúsul a tervük miszerint itt aludtak volna, hanem szép nyugodtan lesétáltak a hegyről.
  • A szobát azért adtuk ki, mert teljes telt-ház volt az adott napon (mint minden hétvégén).
  • A felújítás tervben van, e hónap közepén a lapos tető szigetelést végzik, majd ezt követően a helyiségek kerülnek kifestésre. 
  • Kompenzációt felajánlottunk, lásd első bekezdés. Anyagi kompenzációt nem volt miért adni, hiszen még előleget sem kértünk. A bocsánatkérés talán akkor jöhetne szóban ha semmilyen jelét nem adtuk volna annak, hogy segíteni akarunk. 

Végül megjegyezni kívánom, hogy a turistaházunk 80 éve épült és állami tulajdonban van, mi egy bérlőnek az alkalmazottai vagyunk, így korlátozottak a lehetőségeink a felújítást illetően. A turistaházat évtizedekkel ezelőtt az állam bérbe adta, mert ráfizetéses volt az üzemeltetése (ismerős sztori, úgy-e, nem véletlen zárt be az utóbbi néhány évtizedben több mint hatvan turistaház kis Hazánkban), tehát az állam egy fillért sem ölt ebbe a kedvelt házba! Mi, a két fős személyzet, lelkiismeretből tartjuk életben ezt a turistaházat, ahogy tudjuk, ahogy két ember keze munkájából telik egy 600 nm-es(!) házat rendben tartani. Az alkalmi munkaerő amilyen nagy kedvvel idejön, olyan hamar el is menekül a rengeteg munka elől. Ennek ellenére már közel egy éve csupán ketten végzünk minden munkát a házban és a ház körül, pedig kényelmesebb lenne bezárni az ajtót meghatározatlan időre...

Üdvözlettel:

Galgóczi Csaba, gondnok

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tehetséges ugandai buzi 2018.05.03. 12:51:36

Aki a penészre allergiás, az a kirándulásokon gyakran előforduló parlagfűre nem?

xoxoxo 2018.05.03. 13:17:09

Egész korrekt poszt... egészen az utolsó bekezdésig. Kár volt elrontani.

És megnéztem volna a képet a matracról és a mellékhelyiségről is.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2018.05.03. 13:36:01

@Pórnhab: a madarak is allergiásak a penészre és messziről elkerülik a helyet. A természet is kicsit visszább húzódik.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2018.05.03. 13:38:36

@xoxoxo: na ja. A beázás teljesen jogos, amiatt lehet rinyálni, de a vége teljesen felesleges. Nyilván szándékosan kibaszásból penészelték össze a szobát előző este, a gyerekekre is rá volt írva, hogy allergiásak, de a dolgozók ennek ellenére oda akarták kényszeríteni őket.

Lángharcos 2018.05.03. 13:42:39

@Tehetséges ugandai buzi: Erős parlagfű allergia mellett vagy ellenére egyáltalán nem vagyok allergiás a gomba spórára.

Amúgy is a parlagfű július-augusztus környékén kezd virágozni, és a pollent érzed egészen késő őszig. Május elején még nincs rá esély, max ha üvegházban nevelgetnéd :D

Tehetséges ugandai buzi 2018.05.03. 14:06:29

@Lángharcos: Node most jön az egymillió forintos kérdés! Penészgombát nem lehet üvegházban nevelni?

:-D

füvezőállat 2018.05.03. 14:22:27

@Lángharcos: én sem. :D Elnézve a képeket EEEEZ nagyon durva. Üdv. Manyi.

"Romantikus lógás", az bmeg..! JKötélen..

Terézágyú 2018.05.03. 14:25:42

@Tehetséges ugandai buzi:
"Aki a penészre allergiás, az a kirándulásokon gyakran előforduló parlagfűre nem? "

Vagy ha ilyenkor még nincs is parlagfű, akkor bármi másra...

FDToth 2018.05.03. 14:26:37

Nem is az a lenyeg, vagyis nem annyira az a lenyeg amit a posztolo irt (mert visszakeri a penzt, visszakapja - ha elore fizetett) hanem ezeket a kepeket latva mondjuk barmilyen szallodaszovetseg vayg akarmi mi ttesz. Mert uyge itt bezaras es felujitasig nem fogadhat vendegeket. De jo magyar szokas szerint marad minden igy, negy csillagos melegedo..

Terézágyú 2018.05.03. 14:26:55

"Szóval újabb szánalmas pillanatképet kaptunk Magyarországról"

Na, pószternek szabad magyarozni?

2018.05.03. 14:36:12

Jártunk a helyen ősszel, mi mondjuk a folyosón aludtunk, mert a nagy érdeklődés miatt hetekkel előtte nem volt már hely hétvégére. Az nem tetszett, hogy nagyon sokat kellett sorban állni a konyhán, összesen 2 fős személyzet szolgált ki egy egészen nagy tömeget. Reggel még rosszabb volt ugyanez. De legalább este jól bekarmoltunk.

Ezzel együtt égető szükség van az ilyen típusú turistaházakra, sajnos nagyon kevés van az országban, szemben mondjuk Szlovákiával, a nagy-hideg-hegyi ráadásul tökéletes helyen van egy kétnapos börzsönyi túrához. Viszont aki kényelmes körülményeket akar, az ne ilyen típusú szálláshelyet válasszon.

Terézágyú 2018.05.03. 14:44:25

Egyébként gondolom a turistaszállás vezetői olyan színvonalon állnak a vendéglátásban, a "rendességben", mint a pószter a helyesírásban - de a pószter nem ebből él, szerencséjére...

2018.05.03. 14:44:38

@FDToth:
Ha bezáratod, akkor nem lesz ilyen, és kész. Magyarországon nem rentábilis tutistaházat fenntartani, így két lehetőség van, vagy csinálnak belőle egy parasztvakító wellness szállót a nyakkendős/autós turistáknak, vagy egy komplex turizmusfejlesztési stratégia keretében finanszírozzák.

Terézágyú 2018.05.03. 14:55:02

@diszkriminans:
Mondjuk azért egy vödör mész, meg egy pemzli nem olyan nagy dolog, hogy a tulajdonos ne tudná finanszírozni...

Figyel Castro 2018.05.03. 15:05:56

@diszkriminans: azért a kényelmes meg az undorító között van még pár fokozat :(

2018.05.03. 15:09:46

@Terézágyú:
Penészedés esetében a beázás okát kellene megszűntetni, újrameszelni csak tüneti kezelés.

Nick-son 2018.05.03. 15:13:33

Ez nagyon igénytelen. Szerintem itt pont nem kellene a posztolót fikázni, mert igaza van és ha gyerekkel ment mért kellene itt most eltitkolnia? Ő most bűnös, hogy gyereke van? Nyilván akinek van, az gondol a gyerekre is. Nem ugyanúgy mozog az ember két kisgyerekkel mint egyedül, de megmondom én se maradtam volna itt, még egyedül se.

2018.05.03. 15:15:47

@Figyel Castro:
Alternatívája a sátrazás, Magyarországon egy helyen egy éjszakára nem tilos a vadkemping.

Terézágyú 2018.05.03. 15:16:33

@diszkriminans:
Nyilván.
De addig is eléggé máshogy nézne ki a hely pofája, ha látná a vendég, hogy azért kezelve van a dolog. Hogy oda van figyelve.

Ez kicsit olyan, mint amikor azt látjuk, hogy becsöpög a víz valahová - ha nincs is pénz a javításra, meg "tüneti kezelés" is - de azért egy vödröt oda lehet tenni alája...
Egy vasútállomáson láttam, hogy becsöpögött a víz - de nem tettek oda semmit, hadd folyjon szét, fröccsenjen, amikor fagyok voltak, akkor jól le is fagyott stb. Mer "nincs pénz a felújításra"...

2018.05.03. 15:23:25

@Terézágyú:
Magyarországon nincs olyan, hogy karbantartás, EU pénzekből építenek, felújítanak, majd rohasztanak.

Terézágyú 2018.05.03. 15:26:19

@diszkriminans:
Stimmt. Ezért mondom, hogy a tulajdonos(?) vehetne egy vödör mészt meg egy pemzlit és hajrá.

2018.05.03. 15:33:22

@Terézágyú:
Ha lenne erre kapacitása, akkor reggeliért sem kellene 1,5 óráig sorban állni...

Terézágyú 2018.05.03. 15:41:37

@diszkriminans:
Kifogás, kifogás, nyafogás... :)

Nyilván akkor, amikor a pószter volt ott, akkor nem voltak tömegek (két szoba is szabad volt). Nem tart sokáig a meszelés és gyorsan is szárad ilyen időben, pláne az ablaknál...

2018.05.03. 15:54:16

@Terézágyú:
Nem hinném, hogy nem voltak tömegek a hosszúhétvégén, valószínűbb, hogy még nem érkezett meg mindenki, és a penészes szobát egy másik vendég kapta volna. Mondom, egy random októberi hétvégén is teltház volt (az azt megelőzőn is amúgy), a folyosókon is vagy 50 ember aludt, egy 4 napos, kiváló időjárású hosszúhétvégén nem hinném, hogy kevesebben lettek volna.

Terézágyú 2018.05.03. 15:55:36

@diszkriminans:
Esetlegggggg..... hm... hét közben meszelnek??? :)))

Kenderice 2018.05.03. 15:56:26

Tisztán látszik, hogy a beázás nem friss, a penész meg már télen is ott volt.
Ilyen meleg időben nem penészedik így egy fal...

2018.05.03. 16:17:36

@Terézágyú:
Tőlem akkor meszelnek, amikor akarnak. Úgy tűnhet, védem a helyet, holott határozottan leírtam: szerintem nagyon alacsony színvonalon nyújtanak olyan szolgáltatást, amire Magyarországon égető szükség lenne más hegységünkben is. Szóval azzal együtt, hogy szerintem is iszonyat bénak, trógerek, nagyon nagy kár lenne, ha bezárnának, illetve bezáratnák őket.

eatsleepbasketballrepeat 2018.05.03. 17:16:41

Ez nagggyon hardcore - gyerektől / kiskutyától / terhestől függetlenül...

avatartalan 2018.05.03. 18:06:36

kijafaszt érdekel a penész meg a beázás????rohadtul nem ezen kéne kiakadni meg hasonló piti dolgokon!!!CSAK INGYEN WIFI LEGYEN!

Praedikator 2018.05.03. 18:50:16

Ápdét! A poszt írása óta már telepítettek csótikat és patkanyó és fiait is! De így már 18.000/ éjszaka....De félre a komolysággal, ajánlom a kempinget megfelelő hálózsákkal!

morph on deer 2018.05.03. 19:27:14

@Tehetséges ugandai buzi:
“parlagfűre nem?”

Nem szükségképpen. Ismerek valakit, aki egy idő után konkrétan fuldoklani kezdett egy házban, ahol a pincében(!) volt penész, - állítólag a spórák, amik belekeverednek a levegőbe okoznak valamit. A többiek semmit nem érezték, (a háziak meg magyarázkodtak) de ő nem tudott segíteni rajta, egy roham szerű dolog, alig tudott lélegezni. Aztán a szabad levegőn percek alatt jobban lett.
Amúgy pollenre nem allergiás, viszont fenyőgyantára igen! Bár attól “csak” kiütései támadnak, de az legalább csendes.

Szóval nem ugyanaz, bár lehet akár mind a kettő, - vagy több - is.

KisTom67 2018.05.03. 19:28:33

Sajnos meg tudom erősíteni. Pont ezen a hétvégén voltunk fent mi is, sztem ezt a szobát kaptuk. Nem vagyunk allergiásak, de borzasztó volt és szomorú. Nem egy-két napos volt az a penész. Ha lekaparták volna kicsit a falat és befújják penészölővel, 1000x-el jobb lett volna. Voltak fent gyerekekkel, én is arra gondoltam, hogy gyerekkel menekülnék. Így elviseltük, de többet nem megyek. Hiába volt kedves a hölgy, sajnos az elemi igényesség nincs meg. Nem tudom, miből tartják fent, de így nincs sok értelme. 20 éve a Hargitán tisztább bungalóban aludtam, mint itt most. Kár érte.

morph on deer 2018.05.03. 19:33:17

@diszkriminans:
“...vagy egy komplex turizmusfejlesztési stratégia keretében finanszírozzák.”

Meglesz kérem, meg bizony, már dolgoznak rajta a ‘tanácsnál’, csak Ráhelke még nem ért el odáig.
Tudod, sok a dolga mostanában...

2018.05.03. 20:31:45

Honnan tudja hősünk, hogy a gyerekei allergiások a penészre? Netán az otthonában is folyamatosan jelen van ez az életforma?

dsts 2018.05.03. 20:54:55

Mi is voltunk tavaly ősszel, már akkor is hasonlóan nézett ki. Pont esős idő volt, de csak annyira, hogy még simán lehetett kirándulni is, a belső falakon viszont patakokban folyt le a víz, az emeleti folyosón pedig pedig 2-3 cm magasan állt a hátsó részen. Ezen bizony nem segít egy vödör mész.

Sajnos kis hazánkra tényleg elég jellemző, pályázati pénzből megcsinálják, a "mester" nem hajlandó kijavítani, amit elrontott, utólagos javításra, karbantartásra pedig már nincs pénz. De emiatt nem a személyzetet kell szidni. Nagy kár érte, mert 3-4 éve újították fel, és remek helyen van.

Fruka1 2018.05.03. 20:56:46

Én ide gyerek nélkül se mennék be, igénytelen, és mocskos az egész. Attól még hogy ez egy turista szállás, miért nem lehet tiszta és igényes? Miért? Az a hozzászóló, aki meg még ezen viccelődik, vagy a posztolót fikázza, az menjen ilyen helyre 16ezerért, megérdemli !
A fenntartót meg simán megbirságoltatnám a megfelelő hatósággal hogy kicsit észhez térjen. Vicc az egész!

dsts 2018.05.03. 20:57:54

Az összes trollnak, aki a penész allergia miatt kötözködik javaslom, hogy ezentúl csak penészes ételt egyen. Ha már annyira egészségesnek tartja.

Nyers Fa 2018.05.03. 21:29:33

@Tehetséges ugandai buzi: nem. A penész egy gombafajta, nincs pollenje, spórája van, nem növény, de nem is állat. A legtöbb ember tüdeje nem bírja. A penészes, dohos lakásban élők állandó légúti betegségekkel küzdenek, függetlenül attól, hogy van e pollenallergiájuk vagy nincs.

Nyers Fa 2018.05.03. 21:39:09

@Terézágyú: amikor a szoba üres, akkor is füteni kell, nyáron meg szellőztetni. A penész legnagyobb ellensége a száraz, meleg levegő.

2018.05.03. 22:36:47

@morph on deer:
Nem lesz meg, az ilyenben nincs sok pénzlenyúlási lehetőség. A nagy szállodákban több van.

2018.05.03. 22:42:09

@Nyers Fa:
Üres, bezárt, hideg szoba télen nem penészedik magától, mert egyrészt a legtöbb párát a bentlévő emberek termelik, másrészt a penész fagypontnál alig melegebb hőmérsékleten sem érzi jól magát.

A gond az lehet ennél a háznál, hogy új nyílászárók vannak, szellőztetés meg gondolom alig van, és teljesen akkor sem fűtik fel, mikor tele van vendéggelm

2018.05.03. 22:43:32

@Dr. Trejo:
Egy tipp: járhattak máskor olyan helyen. Vagy volt náluk is penész, de otthon megoldották a problémát.

pubyka 2018.05.03. 22:47:27

A helynek semmi köze EU pénzhez. A turistaház Duna Ipoly nemzeti park tulajdona. A bérleti jogot 20 évre kapta meg a mostani üzemeltető aki saját pénzből újította fel. Mivel más elfoglaltsága van tovább adta ingyen (a tényleges bérleti díjon felül nem kér semmit csak alágmegőrzést ). A mostani üzemeltető több éve (nem)viszi a boltot. Mivel menedékházként is üzemel kötelezően nyitva kell lennie törvényben meghatarozott módon. Sajnos láthatóan nem szeretik csinálni ezt a munkát így évek óta borzalmas lejtmenetbe került a hely minősége. Nem beszélve a házkörüli roncstelepről koszról hulladékaról.
Szerencsére kormány programban szerepel a túrizmus így valószínűleg az üzemeltetést valamilyen módon megoldják (állami vagy a nemzeti park keretein belű) így remélhetőleg 1940 ben épült turista ház túléli a mostani borzalmakat.

pubyka 2018.05.03. 23:03:57

A helynek semmi köze az EU pénzekhez. Duna Ipoly nemzeti park tulajdona. 20 évre vásárolta meg a bérleti jogot majd felújította saját pénzéből . Egyéb elfoglatsaga miatt nem tudja üzemeltetni így tovább adta mostani üzemeltetőnek a tényleges bérleti díjért cserébe ill. állagmegörzesért. Láthatóan a mostani üzemeltető nem szereti csinálni. Többször fordul elő hétköznap hogy zárva a hely. Mivel menedékház ként is üzem így a külső ajtó nyitva van mindig de kiszolgálás ill. élelem nincs nem megbízható a hely. Az épület körül össze gyűjtött kosz szemét és róncs járművek sem teszik igényesebbé a helyet. 1940 ben épült a ház és remélhetően a kormány program keretében megmentik majd állam titkari

Advanced Flight 2018.05.03. 23:15:14

3 embernek egy éjszaka 16e Ft ebben a fostengerben? Jézus ereje....most foglaltam le egy balatoni panzióban főszezonra egy hétre egy két hálószobás, panorámás apartmant 4 főre (gyönyörűen felújított, ragyogóan tiszta szobák, nagy konyha és fürdőszoba, erkély): 13e-re jön ki egy éjszaka négyünknek.
Agyam eldobom.

Anti Social (törölt) 2018.05.03. 23:41:53

@pubyka: jól beszélsz, első kézből erősíthetem meg... de 2020-ban lejár a bérleti jog és visszakerül az államhoz a ház. Sajnos addig megy tovább ez így. Tudnék mesélni, de nem lenne etikus, mert dolgoztam ott. Imádtam a házat, igyekeztem rendben is tartani, de sokszor egyedül voltam mindenre, főleg nyáron, amikor leléptek egy hónapra az üzemeltetőék. Hidd el, nem véletlen húztam el onnan, elegem lett a szarrágásukból és a "hölgy" alpári stílusából. Azóta sem voltam ott. Majd ha ezek elhúznak onnan a vérbe. De most még jönnek az állami pénzek, úgyhogy kitudja, mi lesz. Lehet még zsebretenni biztosan...

Tke 2018.05.03. 23:42:44

A bakancsos turizmust fejleszteni kellene. Így nem fog menni. És gyerekes családdal így kibaxni nagyon gáz.
Ha az üzemeltető megengedi magának az átverést (a tájékoztatás hiányát), akkor az esélyegyenlőség vagy bármi nevében mondjuk legközelebb horvát kunával fizetek, az általam meghatározott árfolyamon. Nagyon kedves leszek, megígérem - az üzemeltető meg majd néz nagyokat.
Nyilván költségekkel jár a ház rendben tartása. Számolja ki, építse be az árba, és a többség boldogan fizet ennél többet is, ha rendes helyet/szolgáltatást kap.

KaTe 2018.05.03. 23:53:14

Pontosan annyira van elhanyagolva ez a szálláshely, mint Királyrét. Nem tudom, hogy emberek mit szeretnek ennyire benne:
- a kisvasút vagonjait senki nem takarítja, a sínek úgy ráznak hogy az ember beleveri a fejét a kocsi falába
- Királyrét egész területén, a tanösvényen, illetve a tó területén egy darab kukát nem voltak képesek elhelyezni, illetve a kisvasút végállomásán van 2 darab, de pont úgy néz ki, mint egy forgalmasabb belvárosi aluljáróban, nyilvános wécét Királyréten senki ne keressen.
- Az egész területen látszik az elhanyagoltság, a nemtörődömség,
- Ez persze érthető is, mivel a kedves Ipoly Erdő Zrt. több mint 10 éve minimálisan se töri magát bármilyen túristáknak kedvező fejlesztésen. Miért is tennék, nekik a favágás a fő profiljuk, abból vannak a százmilliók, nem a sz**os túristákból, a kisvasút meg a túristák csak egy baromi nagy nyűg, egy sima marketingfogás, amire lehet hivatkozni, ha bárki kérdezné tőlük, hogy tulajdonképpen mi a francot csinálnak.

foox 2018.05.04. 00:14:27

@Tehetséges ugandai buzi: ezzel az analógiával minden sánta púpos is. Sőt, minden tüdőbeteg teljesen vak. Nekem nincs allergiam a peneszre, csak a parlagfűre.

2018.05.04. 06:17:04

@Advanced Flight:
Azt ugye tudod, hogy két teljesen különböző dolgot hasonlítasz össze? Az elhanyagoltság jogos, de soha nem lesz összevethető egy kommersz helyen lévő panzió egy hegyi menedékházzal.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 08:16:27

Teljesen igaza lett volna a posztolónak, ha nem írta volna le az utolsó bekezdést.

"szánalmas pillanatképet kaptunk Magyarországról,"

Az apád faszáról kaptál pillanatképet, meg egy prosztó pénzlehúzós szállásról.
Amiből több tucat van Kelet de Nyugat Európában is.

Ballib vagyok rettegek 2018.05.04. 08:18:11

@Advanced Flight:

Ez egy lehúzós hely. De a te példád is azt mutatja, hogy ez csak egy a sok közül, és a többi helyre érdemes menni, itt Magyarországon is.

Terézágyú 2018.05.04. 08:27:56

Jobbos vagyok segget nyalok.

Terézágyú 2018.05.04. 08:31:53

@Nyers Fa:
"amikor a szoba üres, akkor is füteni kell, nyáron meg szellőztetni. "

Rémes mennyi baj van ezekkel a szobákkal!!!!! Ki tudja ezt mind megoldani???? Szóval teljesen jogos a penész!!!!

lobster thermidor 2018.05.04. 08:41:32

Ebben csak az a szép, hogy a miniszterelnök "kötélbarátja", aki egyben a természetjáró szövetség legfelsőbb tótumfaktuma, nem is olyan régen milliárdokat kapott az ilyen turistaházak rendbetételére, és az állagmagóvásra. Le sem írom, hogy én milyen régen jártam ott, csak annyit, hogy az "átkos" ereje teljében volt még, akkor pont ilyen állapotok uralkodtak. Úgy tűnik, hogy hiába a pénz, a felújítás ugyan megtörtént, de az állagmagóvás nem sikerült.

Terézágyú 2018.05.04. 08:58:33

@foox:
"ezzel az analógiával minden sánta púpos is. Sőt, minden tüdőbeteg teljesen vak. Nekem nincs allergiam a peneszre, csak a parlagfűre."

A tüdőbetegség és a vakság közt semmilyen összefüggés nincs.
A parlagfűallergia és a penészallergia között VAN.

Az allergiás emberek többsége nem pusztán egyetlen dologra allergiás, hanem egyszerre többre.
Mielőtt még: tapasztalatból beszélek, nekem is volt több vizsgálatom.

2018.05.04. 09:27:13

@Terézágyú:
Inkább az a helyzet, hogy majdnem mindenki allergiás valamire, de vannak akik több dologra, náluk nagyobb eséllyel derül ki.

_B_ 2018.05.04. 09:30:07

Ez geci undorító!
Frissíteni kéne a képeket a hirdetésben, éjszakánként 1000, max 2000 Ft-ot szabadna kérni egy ilyen rohadó lyukért.
16000 Ft-ért már fullos apartmant/nyaralót vehetsz ki bárhol az országban. Nem egy penészes szobát.
Sőt, ennyiből külföldön is.

Terézágyú 2018.05.04. 09:33:59

@diszkriminans:
Ez mennyiben más, mint amit én mondtam? :)

2018.05.04. 09:37:21

@_B_:
Csak nem ott. A folyosón, matracon alvás amúgy 2500 Ft/fő/éj. Szlovákiában egy átlagos menedékházban ugyanez 24 euró, míg 16 ezerért ott is fullos apartman van, sőt, Kelet-Szlovakiában ennél jóval olcsóbban is. Az jogos, hogy nem kellene így elhanyagolva lennie, de egy menedékházat nem a lakott területen lévő szállashelyekkel kellene összevetni.

2018.05.04. 09:39:16

@Terézágyú:
Annyiban, hogy te azt állítod, hogy ha egy allergiája van, akkor nagy eséllyel másik is. Én meg azt mondom, hogy ez nem igaz, csak a felismerés torzítja a statisztikát. Én példaul tudtommal csak macskára vagyok allergiás, se pollen, se penész, se étel, se darázscsípé.s

slowMotion 2018.05.04. 09:39:17

@Dr. Trejo: Peldaul onnan, hogy allergiavizsgalaton megallapitottak. Az en gyerekem is peneszerzekeny, pedig nincs penesz a lakasban. Igy erteheto?

Terézágyú 2018.05.04. 09:42:38

@diszkriminans:
"Annyiban, hogy te azt állítod, hogy ha egy allergiája van, akkor nagy eséllyel másik is. Én meg azt mondom, hogy ez nem igaz, csak a felismerés torzítja a statisztikát. Én példaul tudtommal csak macskára vagyok allergiás, se pollen, se penész, se étel, se darázscsípé.s"

Értem, te vagy az az ember, aki bizonyítottan csak EGYETLEN dologra allergiás :)
Nálad nem volt "nagy esély, hogy másra is" :)

2018.05.04. 09:43:31

@slowMotion:
"ráadásul a mieink még allergiásak is a penészre, reggelre folyt volna az orruk rendesen. "

2018.05.04. 09:45:30

@Terézágyú:
Nem bizonyítottan. És nem valószínű, hogy az egyetlen. Ha valaki csak penészre allergiás, de másra nem, az sokkal kisebb eséllyel derül ki, mint ha emellett még 15 féle pollenre, mert kisebb eséllyel megy el allergia vizsgálatra, mint utóbbi.

Terézágyú 2018.05.04. 09:49:30

@diszkriminans:
Háttöööööö..... Akkor most miről beszélünk? :))))

2018.05.04. 09:59:35

@Terézágyú:
Arról, hogy alaptalan a feltételezés, hogy ha valaki penészallergiás, akkor nagyobb lenne az esélye a pollenallergiára, mint bárki másnak.

Terézágyú 2018.05.04. 10:07:04

@diszkriminans:

Nem igazán értem, amit mondasz, de ez biztos az én hibám :)

2018.05.04. 10:20:04

@Terézágyú:
Akkor egy hasonlat, hagyjuk a tüdőbeteget, a vakot, a sántát meg a púpost:
Kb. annyi összefüggés van a penészallergia és a pollen allergia valószínűsége között, mint a májbetegség és az egyik vese született hiánya között. Akinek májbetegsége van, az nagyobb eséllyel esett át olyan vizsgálaton, ami miatt kiderült, hogy hiányzik egy veséje. Így a majbeteg nagyob eséllyel tud a hianyzó veséjéről, mint egy amúgy egészséges ember, akinek születetten hiányzik az egyik veséje. De ettől még az a tény, hogy valaki majbeteg, nem növeli a valószínűségét, hogy hianyzik az egyik veséje, meg fordítva sincs ilyen összefüggés.

gono 2018.05.04. 10:43:59

a penész az még egész istenes, de ..

az igazi gond az hogy keresztbe kasul szaladgálnak ott a krosszmotorosok, hogy kapna dupla gerinctörést mindegyik.

2018.05.04. 10:51:33

@gono:
Ez az ország már csak ilyen. A Bükki Nemzeti Parkban sem gond az, hogy az egész hegység zeng a tuningautóktól és buherált sportmotoroktól, az egész fennsíkon hallani, de ha valaki kiül a Pes-kőre, vagy átmegy az ősbükkösön, az már illegális. A bakonyi karsztrétek nagy részét meg teljesen szétkúrták a crossmotorosok, quadosok, Ausztriából is átjönnek, mert ott súlyos büntetést kapnak, nálunk persze bármit megtehetnek.

ze11 2018.05.04. 10:52:57

@Terézágyú: Persze, a gipsz ápol, a mész eltakar - de csak ideig-óráig. A beázás okát kell megszüntetni, a szellőzést kell jól megoldani (résszellőző, vagy proszto módon az ablakszárny gumitömítéséből kivágott 2-3 centis darab, több tömítés esetén egymáshoyz képest eltolva.
A nyomokat eltüntetni meg a fal szerkezeti anyagáig lepucolt vakolat, vegyszeres (gombaölő) kezelés, ténylegesen alapos kiszárítás, majd penészgátló adalékos vakolat+festés.

Tke 2018.05.04. 10:56:53

Egy ilyen cúgos helyen, mint a Nagy Hideg-hegy, a szellőztetés hiányára nincs mentség. Az üzemeltető anyagilag érdekelt a vendégek fogadásában, tehát a rendezett (nem patika, nem extra, hanem hétköznapi értelemben rendben lévő) szoba és az elfogadható kiszolgálás igen jó reklám.

Pórnhab rivendzs 2018.05.04. 11:26:14

engem olyasvalaki nem tilthat ki aki egy címben madárCSICSERÉST ír...nana!

petour 2018.05.04. 11:31:40

Attól tartok, sajnos ÁNTSZ nélkül is csődbe megy és előbb-utóbb bezár a turistaház! A síliftek már évek óta nem működnek, s amikor megszüntették a Királyrétről közlekedő kisbuszt is, borítékolni lehetett, hogy a forgalom a töredékére fog visszaesni, mert a legtöbben nem vállalják a hosszú és unalmas felgyalogolást ahhoz, hogy a Magas-Börzsönyben túrázhassanak. Ha pedig nincs forgalom, beindul az ördögi kör: kisebb létszámú személyzet, kevesebb felújítás, semmi fejlesztés, csökkenő színvonal. Ennek híre megy, még kevesebben fognak jönni, s a vége a csőd, a bezárás. Turistaházat ugyanis nem lehet rentábilisan üzemeltetni, soha nem is lehetett. A régi TEV (Turista Ellátó Vállalat) állami költségvetésből gazdálkodott, aztán az "Új Gazdasági Mechanizmus" keretében a turistaházakat kiadták ÁFÉSZ-eknek, vagy gebineseknek, akik csak profitot akartak, ezért a végsőkig lelakták az épületeket, míg be nem kellett azokat zárni. A turistaházak (már amelyik túlélte a válságos évtizedeket) ma már nem a bakancsosokat szolgálják, hanem a módosabb, autóval érkező vasárnapi kirándulókat. (Dobogókő, Mátraháza, Bükkszentlélek, Síkfőkút, Telkibánya - csak kapásból néhány) Klasszikus turistaház talán már csak Ágasvár-i és a Nagy-Hideg-hegyi. Utóbbi épp most agonizál. Most, amikor a Kormány soha nem látott összegekkel támogatja a természetjárást, a NHH-ihez hasonló kritikus helyzetekben az üzemeltetést is államilag kellene támogatni!

2018.05.04. 11:32:03

Hmmm. Elég drága kecó, ennyiért azért elég kulturált apartmanok is vannak. Az egészben az a gáz, hogy még ezért is tolongás van, előre be kell jelentkezni. Jó dolog a rosszban, hogy így felszabadult másnak a hely.

2018.05.04. 11:49:49

@petour:
Így is minden hétvégén teltház van, és pontosan azért mert ez és az Ágasvári (nem tudtam, hogy az is működik, mikor legutóbb arra jártam, zárva volt), és ez kivételével nincs más. Nem kell feltétlenül Királyrétről unalmasan felgyalogolni, a Nagy-Hideg-hegy kb. a Börzsöny közepén van, szinte minden átszelő útvonalon útba ejthető. Hiába szar, az elhelyezkedése generálja a forgalmat.

Amúgy a "táblamaffián" (ezernyi táblát tettek ki, nem csak a kereszteződésekhez, ráadásul irányonként 5-öt, ha 5 féle célt írnak rá, nem 1-et, mint máshol és korábban itthon is szokták, valakinek jó biznisz volt) kívül miben nyilvánul meg, hogy a kormány tamogatja a túrazást? Mert épp azt kellene támogatni, higy legyenek turistaházak, nappal büfével, konyhával, éjszakai szállaslehetőséggel bejelentkezés nélkül is, de láthatóan ezen a téren nem történt semmi.

2018.05.04. 12:26:47

@slowMotion: Allergia = kényeskedés. A homeopaták terjesztik a létezését, ez egy képzelt betegség. Azokon az embereken tör ki, akik a figyelem középpontjába akarnak kerülni. Az allergiásokat pszichiáterhez kéne vinni.

petour 2018.05.04. 13:00:16

Ezt írtam én is: hogy az államnak - ahol kell - támogatni kéne az üzemeltetést!
Miben nyilvánul meg a Kormány támogatása?
Csak kapásból, a teljesség igénye nélkül:
Felújítottak egy csomó kulcsosházat! (A Börzsönyben Pénzásás, Kútberek, Zebegényi sátrazóhely, Márianoszta, a Pilisben Somhegy, Feketehegy, a Mátrában Rudolf-tanya, Fenyves-puszta, Szalajkaház, stb.
Új turistaközpontok: Salgó, Somló, Galyatető, Diósjenő, Katalinpuszta, Hollókő, stb.
Meg az új kilátótornyok: Csóványos, Hegyes-hegy, Pilis-tető, Prédikálószék, Sasbérc, stb.
Kisvasutak építése, felújítása (pl. Szob - Márianosztra - Nagyirtás - Nagybörzsöny)
Több ezer km turistaút digitalizálása, lásd Turistautak.hu

Mellesleg tényleg sok az értelmetlen és téves információt hordozó tábla! @diszkriminans:

HgGina 2018.05.04. 13:29:48

Flancos műanyag nyílászárók helyett én felújítottam a 105 éves ablakokat, ajtókat. Nem penészedik, nem vetemedik, nem kell ötévenként cserélni a műanyag elöregedése miatt. Jó eséllyel újabb 25 év múlva talán újra kell mázolni, és 3-4 mázolással a következő100 évben nem lesz gondom velük.

Nancsibacsi 2018.05.04. 15:22:29

16ezer ezért rablás. Ettől kevesebbért lehet komplett nyaralót (nem penészeset) bérelni egy napra mondjuk a Bükkalján, ahol ha akarsz strandolsz, ha akarsz túrázol, mert a falu végén kezdődik a Bükki Nemzeti Park.

Andalúziai kutya 2018.05.04. 15:25:03

a műanyag nyílászáró hátulötői, érdemes lenne esetlek a környezettel jobban harmóniában lévő fát berakni az épületbe, az amúgy sem annyira tájidegen... vagy legalább egy szellőzőt ha meg akarják tartani a műanyagot...

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.04. 16:30:53

@Andalúziai kutya: "a műanyag nyílászáró hátulütői"

Tévedsz. A műanyag ablak nem oka a szellőzés hiányának. És nem az a megoldás a szellőzésre, hogy rossz minőségű, huzatos ablakot építesz be.

"fát berakni "

Attól, hogy fa, zárhat teljesen légmentesen, mint egy ugyanolyan háromrétegű műanyag ablak. Csak kétszer annyiba kerül.

Nálunk minden műanyag ablakon van egy szellőző, ami a párára automatikusan nyit.

Aztán még lehet a vizesedés, penészedés oka hőhíd, az ellen az az orvosság, hogy hozzáértő kőművessel építtetik, nem mekkmesterrel.

Magyarország államformája ... Válsághelyzet 2018.05.04. 16:33:09

@Pórnhab rivendzs: "engem olyasvalaki nem tilthat ki aki egy címben madárCSICSERÉST ír"

:))

Xezs7 2018.05.04. 18:15:01

@Dr. Trejo: Ez most valami félresikerült vicc, vagy ezt te tényleg elhiszed?

Xezs7 2018.05.04. 18:23:57

De okos itt mindenki ház témában. Még azt se tudjátok, hogy mitől penészedik az a nyamvadt fal, akkor miért ajánlgatjátok a megoldást rá? Ez azzal kezdődne, hogy egy szakember kimegy és megmondja hogy a fal ázik, vagy a szellőzés nem megfelelő, vagy mindkettő egyszerre. Utána majd lehet okoskodni. A hőhíd meg egy közkedvelt kamu indok a penészedésre. Hőhíd minden lakásban van, de attól még nem feltétlenül penészedik minden lakás.

Xezs7 2018.05.04. 18:26:18

hu.wikipedia.org/wiki/H%C5%91h%C3%ADd

"Hőhídmentes szerkezet nincs, de hatásait enyhíteni lehet (és kell is)."

2018.05.04. 19:02:08

@Xezs7: Ami a penészesedés okát illeti, elgondolkodtató a fotók alapján, milyen lehet a falak víztartalma, ha láthatólag a plafonból ömlik a víz minden egyes eső alkalmával? Van azon a tetőn itt-ott cserép? Mennyi víz kerül be a rendszerbe egy zivatar alkalmával?

2018.05.04. 19:06:17

@HgGina: Szóval olcsójánosként egy száz évvel ez előtti technológiát alkalmazol, miközben sokkal több fosszilis energiahordozót használsz el a kulipintyód kifűtésére. Roppant környezettudatos gondolkodás, de legalább találtál hozzá filozófiát. Gratulálok és kösz, hogy szétbaszod a bolygónkat. :-D

Xezs7 2018.05.04. 19:24:19

@Dr. Trejo: Szerintem az a tető szar, ahogy van, de csak találgatok :)

szopoklész 2018.05.05. 10:59:22

Ez most a lányaidról szólt vagy a vendégházról?

2018.05.05. 11:49:47

@Nancsibacsi:
A Börzsöny alatti falvakban is igaz ez. Viszont ezek egyike sem a hegység belsejében van. Pont a hely adja az értéket, csak a kivitelezés a rossz. Egy bükki több napos túran nem a Bükkalján fogsz megszállni, hanem valahol fent a fennsíkon, vagy legalabb közel hozzá, viszont ott nincsen menedékház, mint a nagy-hideg-hegyi. Így marad pl. a Cserepes kői barlangszállás, de Répáshután van egy egészen jó kemping is. Csak ugye ezeken a helyeken nem kapsz melegételt.

Szóval nem, 16 ezer 4 főre nem draga ilyen helyen, és nagyon hülye össszevetés falusi panziókhoz hasonlítani, amelyek nem túraútvonalakon vannak, hanem a hegység alatt. Jó hogy nem azt mondod, hogy Szlovakiában a Téry ház drága, mert bezzeg Poprádon kényelmes apartmant kapsz azár feléért, és 3 euró helyett 1,2-ért ihatod a csapolt sört. Ja, csak az nem ott van.

Taxomükke (UK) 2018.05.06. 07:57:09

"Ugye milyen jól néz ki a fenti képen ez a szoba?"

Nem. Nem néz ki jól.

Taxomükke (UK) 2018.05.06. 08:08:54

@Dr. Trejo: Teged meg elvonokurara vagy elmegyogyintezetbe.

Kentetsu 2018.05.06. 10:05:53

@Dr. Trejo: Te hülye vagy B+! :) :)
Gondolom a Föld is lapos, a kondenzcsík valójában a gyíkemberek (és persze Soros) által ránk szórt méreg és az oltások miatt nem működik a 3.szemünk.

2018.05.06. 11:41:56

@Taxomükke (UK): Már az ékezeteket sem találod, olyan agresszívre parlagfüvezted magad töki?

2018.05.06. 11:56:41

@Terézágyú: A ház tulajdonosa a Magyar Állam....

2018.05.06. 12:35:06

@Anti Social (törölt): Elég hiányosan fogod fel a körülötted nyüzsgő információkat. Én is első kézből tudom, hogy a hölgy mindig nagyon kedves és segítőkész (és nagyon csinos is), ezt tanúsíthatom akármikor, ahogy azt is, hogy a mellékhelyiségek teljesen penészmentesek, nem igaz az ezekre vonatkozó megjegyzése a panaszt tevőnek! Gyakran járok fel, ismerem valamennyire a helyzetet... A fentebb olvasható panasz rosszindulatú, mesterkélt, előre megtervezett akciónak tűnik számomra!

Xezs7 2018.05.06. 18:34:33

@szikla....: Tökmindegy, hogy a WC milyen, ha a szoba olyan, ahogy a képeken látszik. Minek védeni egy ilyen lepukkant putrit ha egyértelműen szar?

2018.05.06. 19:18:04

@Xezs7: Legtöbb szoba jó állapotban van. Jártál már fent egyáltalán vagy csak osztod az észt?? Hallottam mikor három fiatalember mindenáron szállást akart, bármilyent, csak ott alhassanak, fedél legyen a fejük felett, ráadásul még meleg ételt is kapnak és forró zuhanyt is vehetnek! Azt írja fentebb a panaszlevélben: "...de a közös mellékhelyiség amit használni kellett volna szintén olyan szintet ütött meg, hogy hányni is csak overállban mentem volna be." EZ HAZUGSÁG, hányná össze magár aki ilyeneket mer hazudni!!!

Xezs7 2018.05.06. 20:33:48

@szikla....: Nézd meg a képeket. Önmagukért beszélnek. Ahol akár csak egy szoba is így néz ki, én oda be nem megyek, az tuti. Neked lehet hogy megfelel a szar, de azért egy átlagember ennél igényesebb.

Pappcs 2018.05.07. 11:26:53

Már megint ez a kisgyerek duma! Ki a faszt èrdekel hány gyereke van meg azok mennyi idősek?!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2018.05.07. 22:00:35

Galgóczi Csaba, gondnok azt mondja: "egyenesen szemenszedett hazugság"
Továbbá ezt is mondja:
"egy másik szobát (tiszta-rendes) felajánlottunk" <--> "A szobát azért adtuk ki, mert teljes telt-ház volt az adott napon"
Hm?

"Andrea névre szólt a foglalás, Gergő néven reklamáltak!"
És akkor mi van, baszod?

"A bocsánatkérés talán akkor jöhetne szóban ha semmilyen jelét nem adtuk volna annak, hogy segíteni akarunk. "
Nem haver, ha kiteszed a szakadt szobák képét a netre és a paraszt bejön úgy is, akkor nem kell bocsánatot kérni. De ha átbaszod és "teltház" miatt zöldségverembe kívánod dugni szoba helyett, akkor ... ja, tényleg, akkor sem kell, mert ez mindent elmond rólad.

2018.05.08. 14:15:14

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Rólad is elmond mindent a stílusod, idióta névtelen barom!

Xezs7 2018.05.08. 18:26:09

@szikla....: Tiéd ez a lerohadt kecó, vagy anyádé? Vagy mire ez a nagy védelem?

szikla.... (törölt) 2018.05.08. 19:57:00

@Xezs7: Ez a lerohadt kecó az ÁLLAMÉ, senki nem akarja felfogni végre??!

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2018.05.09. 11:08:20

@szikla....: Gondnok bácsi, kérem szépen, legyen kedves már a névtelenségre nem hivatkozni "szikla...." néven!
Nyilvános adat, hogy mikor sikerült ide regisztrálni, és nahát, mik vannak, nem pont a poszt megjelenésének napján?

Csak tájékoztatásképpen közlöm, hogy a hozzászólásod alapján tehetnék feljelentést, mert btk-ba ütközik a tartalma alapján, míg, ha megnézed az én hozzászólásomat - stílusa ellenére - nem érheti ilyen vád.

Szóval most jó lesz, ha behúzod füled, farkad kicsit és kitakarítod a penészt.

menyecske666 2018.05.09. 12:30:10

@Dr. Trejo: nekem fémallergiám van de sosem akartam Terminátor lenni!!!! :D

Xezs7 2018.05.10. 19:11:14

@szikla....: És az kit érdekel? Attól még egy szar. Mellesleg most már neked is lerohadt kecó? Eddig még dícsérted. Akkor most mi van?

szikla.... (törölt) 2018.05.10. 20:10:18

@Xezs7: Lemaradtak az idézőjelek... tökmindegy, az a lényeg, hogy aki a levélben leírt szavak mögé betekint egy kicsit, annak minden penész és ázás mellett legalább feltűnő, hogy minek érkeztek két 70 literes hátizsákkal, egyetlen éjszakára??? És ha olvastad az üzemeltető válaszát, azok felajánltak egy kifogástalan szobát, de az sem volt jó....vajon miért? Ja és a mellékhelyiségekről is az derül ki, hogy kutya bajuk, nincsenek beázva.... Erről ennyit!

szikla.... (törölt) 2018.05.10. 20:17:42

@▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓: Nem vagyok gondnok bácsi! Gyakran járok fel és most már elég rég óta ismerem a gondnokékat, a nehézségeiket is valamennyire meg a hozzáállásukat is. Nyilván érdekel a hellyel kapcsolatos történet, mint sok más túrázót, azért is mert látom a folyamatot ahogy küzdenek a fenntartásáért... Mellesleg a te lekezelő stílusod semmire sem jó, de te tudod...

Xezs7 2018.05.10. 22:21:29

@szikla....: Hát te nem vagy százas, az biztos. Kit érdekel, hogy mekkora hátizsákkal mentek? Biztos el akarták lopni a drága penészt a falakról :)

Hogy ki mit ajánlott fel, meg hogy szerinted a többi helyiség hogy néz ki, az tök irreleváns. Nincs rá bizonyítékod. Ellenben az itt fent látható képek bizonyítják, hogy legalább egy szoba így néz ki.

Ahol pedig egy szoba is így néz ki, ott rohadjon rá a gondnokra az egész szar, és gyújtsák fel a fenébe.

ze11 2018.05.11. 09:55:28

@Xezs7: A "gyújtsák fel"-t ne emlegesd... Sajnos nem egy turistaház, kulcsosház lett a tűz martaléka... Legtöbb esetben "véletlenül" - épp olyan időpontban, amikor valaki(k)nek az érdekét sértette a léte... Legutóbb pont a Börzsönyben volt ilyen :-(

Kondom Keselyű 2018.05.16. 15:14:55

Micsoda leprafeszek.
Ezen egy festes nem sokat fog segiteni.
A penesztol nem csak az orrod folyhat,de siman tudoszanatorium is lehet a vege.

Kondom Keselyű 2018.05.16. 15:39:37

egyebkent 600 m2 felujitasa ilyen helyzetbol siman lehet gazdasagi totalkar is.
valszeg szazmillios nagysagrendu lenne ezt normalisan megcsinalni. ott pedig mar egyszerubb a bontas,es epiteni egy masikat.

menyecske666 2018.05.18. 10:16:50

Még ha pénisz várna. Érted.......

menyecske666 2018.05.18. 10:17:48

Mondjuk ez is az csak a másik oldalán állsz.:D
:(((((((
süti beállítások módosítása