Tékozló Homár

Ilyen lenne egy Douglas akció?

2018.12.04. 12:04 | Homár Hilda | 90 komment

douglas_logo_svg.png

Bár jó ideje élünk a permanens akciók, leárazások, kuponos hétvégék, szezoneleji- és végi sale-k világában, a lakosság egy részére továbbra is mágikus vonzerővel bírnak a figyelemfelkeltő táblák, áthúzott árak és minuszolt százalékok, amik sajnos sokszor csak mézesmadzagok. Nincs jobb tanácsunk: emberek, ne hagyjátok átvágni magatokat, éberség és tudatos fogyasztás legyen a ti jelszavaitok! 

Sziasztok,

egy viszonylag rövid történet az akciós termékekről a Douglasban:

Hétfőn, november 26-án a Mammut-ban lévő Douglasban sétálva láttam, hogy a Hugo Boss Bottled férfi illatok 50 ml feletti kiszereléseire adnak 20% kedvezmény. Remek, gondoltam és betettem egy 200 ml-est a kosárba.

kasszánál nem vonták le a kedvezményt, mert nem szerepelt a központból kapott árlistában az új, csökkentett ár. Értették, hogy a kiírás szerint járna, de nem. Pár perces szájkarate után abban maradtunk, hogy akkor írok a központnak. Ez aznap meg is történt.

A válasz csütörtökön reggel érkezett, hogy igazam van, jelzik majd a boltnak, hogy figyeljenek oda.

Csütörtökön délután tettem még egy kísérletet és megint megpróbáltam megvenni (volt is készleten). Megint nem sikerült, továbbra is a régi áron van a gépben.

Gondolkodtam, hogy kérem a panaszkönyvet, de inkább megírom itt, hogy ha láttok valahol egy Douglas akciós hirdetést, akkor az vagy úgy van vagy átb@sznak. Még jó, hogy nem utaztam egy órát, hogy meg tudjam venni ajándéknak.

Üdvözlettel:

Viktor

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darth Revan 2018.12.04. 12:47:21

Nehany hete rendeltem egy uj szemuveg akciokamerat a nemet amazonrol.
Nem volt olcso, es a video minosege sem allt aranyban a borsos arral. De ugy dontottem, hogy ennek ellenere megtartom.

A masodik alkalommal hasznaltam, amikor a kamera beadta az unalmast.

A 14 napos elallasi idon tul...

Felhivom az amazont, hogy most mi van: kuldjem vissza, utaljak a vetelarat.

14 euro volt a posta koltseg, amit nem kuldtek (csak az eredeti vetelar + posta koltseg)

Felhivom oket megint, surun elnezest kernek es kuldtek is a 14 eurot (be kellett scannelnem a feladovevenyt)

Miert lepodok meg mindig, hogy Europaban normalisan mukodnek a dolgok?

The Good Boy 2018.12.04. 13:12:05

pont most írtam az előző gagyi parfümös poszthoz egy záró kommentet, de mivel megint parfümöt kaptunk a homártól, bemásolom ide is, nyomorúságos gondjaimat:

Érdeklődnék, hogy a magyar drogériákban a parfümök (is) miért vannak annyira túlárazva az azonos lánc osztrák üzleteihez képest???
Példa: van két olyan parfüm, amit idehaza nem lehet(ett idei évig) megvenni. 4-5 éve mindig van nekem ezekből, tehát az osztrák áraival tisztában vagyok évek óta: ugyanazon márka két "új" férfi illatáról beszélek. Az egyik: 30 ml, akció nélkül 25 euro, akcióval 20 szokott lenni. 50 ml-es verzió 40 euro vagy akcióban 30. Másik, akció nélkül a 30 ml-es 35 euro akció nélkül, akciósan 30 vagy nagyon ritkán ki lehet fogni 25-ért. a 100 ml-es 60 euro, akciósan 50 körül lehet kifogni. Nos idehaza megjelentek ezek az idei évben, mindkettőből eddig csak egy méretet láttam: az elsőnél a 30 ml-es 12.000. Ft volt az ár (vagyis 11.999.- hogy pontos legyek), a másikból az 50 ml-es 17.990. Tehát idehaza a kisebbik kerül annyiba, mint kint a nagyobbik akció nélkül, míg a másikból egy közepes méretű parfüm drágább, mint kint a kétszer akkora akció nélkül. Arról nem beszélve, amikor a feleségem kedvenc parfümjét 50 ml-es kiszerelésben a hozzá tartozó tusfürdővel és testápolóval jelentősen olcsóbban vesszük meg, mint idehaza a 20 vagy 25 ml-es parfümöt önállóan...
És kérlek ne mond, hogy ez a sok kicsomagolás miatt van, mert a normális drogériákban (tehát ahol van mindenből teszter), nem szoktam látni kibontott példányt + szinte azonnal jön egy eladó segíteni, azaz szemmel tartják az embert (jól szituált vagyok és annak is nézek ki, nem egy utolsó csövesnek), a ruházatom alapján természetesnek hat, hogy 20.000.- + -os parfümök között bóklászok, tehát nem igénytelen, szakadt hajléktalannak nézek ki.

A másik: az egyik világmárka egyik parfümét kb. 10-12 éve használtam utoljára, azóta sem külföldön, sem idehaza nem láttam, de az idén az egyik Rossmann vagy dm üzletben kiszúrtam, hogy újra kapható 11.999. pénzért. Mivel nem volt belőle teszter (és csak 1 db termék volt összesen), így elsőre nem akartam megvenni, mert nem tudtam, hogy még mindig tetszene-e az illata. egy hét alatt pár üzletbe betértem, kint és idehaza is, de sehol nem volt se teszter, se maga az adott parfüm, így 1 hét után visszatértem az adott üzletbe, ahol szerencsére még meg volt az az egy szem parfüm, így "vakon" kellett megvennem. A poén, hogy ezúttal már 13.000.- HUF volt az ára (bocs, 12.999.-). Szóval azért a hazai drogériák sem szűz első bálozók... Én értem, ha ilyen szűk mennyiséget tartanak, nem éri meg teszter, de akkor korlátozzák le a választékot akkora mennyiségre, hogy tudjanak tartani mellette gazdaságosan tesztert is. És egyébként üres tesztereket is csak a rossmann dm párosban szoktam látni...

ember a holdon? 2018.12.04. 13:40:41

nem reklám...notino, féláron, eredeti, évek óta onnan rendelek.
Boss bottled 200ml a douglas webshopban ahogy látom 33, itt 17..
de persze mindenki azt csinál amit akar. Megy boltba és veszi drágán, vagy próbál irreálisan olcsón noname webshopban, vagy megveszi normál webshopban, eredetit, elfogadható áron. (lehet áfát csalnak, nem tudom, ez már nem érdekel :D)

Dezsike 2018.12.04. 13:45:43

@The Good Boy: Ennek az áfa az oka. Odakint 20%, itthon 27%. Máris kijön a különbség kb kétharmada. A maradék a bolt bérleti díja, ami itthon pofátlanul magas. Ennyi.

herk 2018.12.04. 13:57:14

@ember a holdon?: Azt honnan tudod, hogy eredeti?

The Good Boy 2018.12.04. 14:02:12

@Dezsike: valahogy még így sem vágom a matekot: idehaza egy eladó keres max 200 ezret és ezért sokszor még a köszönés sem fér bele (na jó, azért itt is látok néhány helyen változást), kint meg a vendégmunkás sem keres 1300-1400 euró alatt fizetést (ami nem 7% különbség, hanem a duplája), sőt az echte osztrák le sem hajol ennyiért, úgyhogy ez az áfás különbség magyarázata már borul is.

Baluci 2018.12.04. 14:12:26

Már megint egy amatőr posztoló!...
Kérem szépen! Leszarom mi van a gépben, azon az áron kötelesek nekem eladni, ami ki van írva! Nem az én dolgom megoldani a problémát! Addig ki nem teszem a lábam a boltból, sőt a pénztártól se távozom, amíg oda nem adják annyiért!... Ha majd leáll ettől a sor, lesz megoldás, nyugi!

The Good Boy 2018.12.04. 14:12:49

@Dezsike: másik példa: nemzetközi ruhalánc nemzetközi címkéjén az árak fel vannak tüntetve euróban (német, osztrák különböző áron általában), forintban, lejben, koronában rubelban, vagy 15 pénznemben. erre bemész a magyar egységbe, ahol az ár nem az akciózás miatt van átragasztva, hanem a áremelkedés miatt. Példa: cetlin 29,99 €, a magyar ár 9.999.- HUF, aztán idehaza az árcímkén van egy ráragasztott 10.980 Ft-os ár.

The Good Boy 2018.12.04. 14:14:33

@Baluci: ez a történet leglényegesebb momentuma.

2018.12.04. 14:22:01

@The Good Boy:
A vásárlások volumene sokkal nagyobb az osztrák üzletekben, így itthon sokkal nagyobb árréssel kell dolgozniuk az üzletláncoknak, hogy kitermeljék a fix kiadásokat és a nyereséget. Az azonos minőségű élelmiszer is ezért olcsóbb ott

Darth Revan 2018.12.04. 14:22:19

@The Good Boy:

"a magyar drogériákban a parfümök (is) miért vannak annyira túlárazva az azonos lánc osztrák üzleteihez képest???"

Ennio Moricone koncert budapesten a jegy 69 ezer forint per fo (~214 euro)
Dublinban 175 euro (~56 ezer forint) 39 euro differencia - fejenkent. Mivel valamelyikunknek igy is - ugy is repulni kell, olcsobb dublinban megnezni, mint budapesten...

The Good Boy 2018.12.04. 14:25:23

@Baluci: tavaly építkeztem, és rengetegszer futottam bele pl. a Praktikerben, hogy akcióváltás előtti napon voltam, és már kezdték átcímkézni az új kedvezményes áru termékeket. persze a pénztárgépben az aznapi még nem akciós ár szerepelt, én meg minden alkalommal kértem a polcon (egy nappal korábban) kiirt kedvezményes árat. aztán mindig megoldották, igaz egyedi, üzletvezetői engedély kellett (kb. 5 perc), de mindig visszakaptam a különbözetet. Volt olyan, hogy 6-ból 6 termék ára nem stimmelt, és ekkor megkérdeztem, hogy ez nekik miért jó így, és azt válaszolták, még mindig olcsóbb annak a pár reklamáló embernek visszaadni a különbséget, mint záróra után dupla apparátussal éjjel átcímkézni... Mondjuk volt olyan, hogy amikor a pénztárnál reklamáltam, hogy a számla véösszege nagy eltérést mutat az általam fejben számolt összeggel (sokszáz ezres kasszánál), és kiderült, hogy az amúgy hónap ajánlataként futó parketta egy teljesen más áron van a gépben, mint amennyi az eredeti, vagy a hónap ára, azt tanácsolta a pénztáros, hogy akkor sztornózza a vásárlást, vigyem vissza a cuccot, és pakoljak fel másikat, ha ez ennyiért nem kell. Aztán gyorsan elmagyaráztam neki, hogy ebben a történetben egy verzió lesz, márpedig az, hogy ő vagy az ügyfélszolga kitölti a boltvezetői egyedi elbírálási papirost. De mire ezt végig mondtam, a pénztár mögött álló biztonságos őr már hozott is egy ilyen cetlit a kasszásnak. szerintem ő is sejtette, hogy ez az egyetlen megoldás. nem szabad hagyni magunkat. ez az eset önmagában 40.000. pénz volt...

Terézágyú 2018.12.04. 14:29:49

@Baluci: "Ha majd leáll ettől a sor, lesz megoldás, nyugi!"

Főleg ha nincs is sor... akkor aztán álldogállhatsz ott egy darabig.

ember a holdon? 2018.12.04. 14:33:07

@herk: 7 éve veszem ott, és azért meg tudom különböztetni az eredetit az olcsó utánzattól. (Illat ugyanaz, mint a "bolti", tartósság szintén, csomagolás szintén)

The Good Boy 2018.12.04. 14:35:35

@Zabalint: nem tudom: szombathelyi center, Müller drogéria és oberwart EO centerben ugyanezen üzlet. alapterület kb kétszerese az osztrák (két szintes), de tapasztalatom szerint nincs sok különbség a vevők mennyisége között egy átlagos hétköznap. lehet, hogy a vásárlási összeg jelentősebb, de az is biztos, hogy minimum 20%-al kevesebbet is fizetek ugyanazon termékek vásárlása során, mintha idehaza venném. És az osztrákoknál vasárnap boltzár van. Szerintem a két ország jövedelmi viszonyaihoz képest sem szabadna ennek így lennie, hogy drágább idehaza szinte minden. És akkor pl az osztrák plázában nem lenne minden harmadik vásárló magyar (parkolóban szépen látszanak az arányok...)

Kondom Keselyű 2018.12.04. 15:45:37

@ember a holdon?:
Szerintem a 17 ezres 200 ml boss vagy hamisitvany, vagy afacsalas miatt annyi.
Ebben a kategoriaban mar a 100ml is karcolja a 20k-t azokon a helyeken, ahol minden ok.

PITTA 2018.12.04. 16:07:45

@The Good Boy: az a baj, hogy ha nagyon akciós is sok esetben még így is drágább mint máshol. Mondjuk a laminált padló és a padlólap néha tényleg van jó áron, de a többi agyrém is tud lenni. 10 darab csavar 1000, úgy hogy annyiért 3 kilót veszek a csavarboltban...

fingcsavar 2018.12.04. 16:20:18

@Kondom Keselyű: a boss eleg legalja kategorias parfumnek szamit a parfumok kozott, szoval eleg draga a 17 ezer erte.

ételizésítő 2018.12.04. 16:24:42

Van helyesírási szabályzat is 20% kedvezménnyel.
Inkább azt vegyél, jobban rád férne.

ételizésítő 2018.12.04. 16:32:23

(Bár az is igaz, nem tudom, mennyire vagy büdös.)

ételizésítő 2018.12.04. 16:33:50

@fingcsavar:
Jaja, vegyél helyette Boss gitárpedált, az viszont elég jónak számít.
Szóval tud az a Boss cég jókat is gyártani.
( :-) )

Darth Revan 2018.12.04. 16:42:49

@ember a holdon?:

"7 éve veszem ott, és azért meg tudom különböztetni az eredetit az olcsó utánzattól. "

de vajon meg tudod-e kulonboztetni a draga utanzattol?!

Viszlát és kösz a halakat 2018.12.04. 16:45:46

@ételizésítő: A Boss cég nem gyárt gitáreffektet. Boss pedált a Roland cég gyárt.

Nick-son 2018.12.04. 17:48:11

@The Good Boy: a praktikerben az akciós is drágább mint szaküzletben az alap ár, nekik aztán mindegy, könnyen jófejkednek. Nemrég láttam hogy cibálják a három eres sodrott vezeték utolsó métereit. Akciós volt. Az se volt baj elér-e ahova akarták. Átsétáltam villanyszerelő boltba 500 métert és a praktikeres akciós ár 70% -áért megvettem.

Külföldön azért olcsóbb sokminden, mert ez itt nálunk kicsi piac. Ennyi, nincs tovább. Van lehetőséged kint megvenni megteszed, ha nincs akkor az van ami itt van.

FDToth 2018.12.04. 18:40:54

Most komoly h arr ane gondol egy Douglas meretu ceg h kb 2 perc alatt megoldhato lenne ugy h a 20%-nyi erteket vagy vissazutaljak, vagy vasaralsi utavalny formajaban oddadjak?
A leggyorsabb, legjobb megoldas, mindenki csak nyer vele. Vhigy az itthoni cegeknel ezek a modszerek nem mmukodnek, inkabb belemennek egy hadakozasba, amibol mindenki rosszul jon ki...

Zed is not dead yet 2018.12.04. 19:43:53

Gyerekek, nem mosakodtok? Szappan 200 Ft, teljesen jó dezodor is kijön pár ezresből és ha szembe jössztök az utcán, az embernek nem kell percekig fulladoznia a picsa szagotoktól (bocs: csudálatos illatotoktól), amikor elhaladtatok mellette. Komolyan, még amikor egy nőnek van olyan illataurája, hogy egy egész medvekolónia beleragad ... hát jó, de amikor szembejön egy ilyen mr. tökélyszakáll és aztán jön a százméteres odouuuurr ... ez komolyan környezetszennyezés.

Költsétek a pénzeteket inkább értelmes dolgokra, parfüm .... e.f.m.

HoNeYBiRD 2018.12.04. 19:47:22

@ember a holdon?: így, így, parfümöt a notinóról kell rendelni, korábban iparfüméria néven futott. Hogy miért tudják olcsóbban adni ezek az online boltok? Egyfelől külföldi cégek, másfelől, biztos, hogy van vmi áfával sunyítás. Azelőtt meg fragrancex-ről rendeltem USA-ból az itthoni ár szintén feléért kb. Ezek mind kizárólag eredeti cuccokat árulnak, a legjobb pedig, hogy van amiből van teszter, az meg még olcsóbb mint a flancos dobozolt verziók. Ha csak a Douglasban nincs vmi 50%-kal leárazva, az sima lehúzás. Én évek óta nem járok ilyen helyekre, de szerintem mások se, mert pl. Pécsen az Árkádban most feleakkora helyen vannak, mint amikor kezdték, a kispajtása, a Marionnaud meg simán bezárt.

@Kondom Keselyű: itthon biztos, hogy karcolja, ezért nem kell itthon venni, pláne nem Douglasban és társaiban, amúgy is elég szűkös a választék. Az lehet, hogy minden rendben van náluk, de hacsak nem vagy a saját pénztárcád ellensége, max. mintát szagolni jársz ilyen helyekre.

Igazsagoszto buldog seriff 2018.12.04. 19:58:32

Annyira gusztustalan a postolo. Holapattal, utnem agyon, az ilyen gusztustalan elkenyezetett KONZUMIDIOTA buzeransokat, akik ilyen agyatlan faszsagokkal kepesek foglalkozni. Hogy milyen divat lotyott fossanak magukra, hogy a buzerans haverjaik elott menok legyenek.

HoNeYBiRD 2018.12.04. 20:13:29

@Igazsagoszto buldog seriff: Teljesen mindegy, hogy milyen termék, az akció az akció. Én másodszor már tuti nem lettem volna ennyire türelmes és belengettem volna egy szép bejegyzést a vásárlók könyvébe, sanszosan sikerült volna valahogy nagy nehezen elővarázsolniuk a gépből azt a 20%-os kedvezményt, a rossebb egye meg a pofáját a csaló bandának.

Quuuziii 2018.12.04. 20:56:25

@Baluci: nem hiszem hogy egy általános akció során a polcot átcimkéznék. Ott valószínűleg a teljes ár szerepel. Hideg élelmet vigyél! :)

2018.12.04. 22:01:25

@HoNeYBiRD: Ez az egész poszt csak egy helyen sántít.Hogy ilyet nem mond az ügyfélszolgálat,hogy szólnak a boltnak...ugyanis az árat központilag állítják be,a boltoknak semmi közük nincs hozzá.Innentől fogva bukta az egész poszt.Ha megtette (99%,hogy nem) az észrevételt,kb. fél órán belül megy a telefon,mél a központból minden boltnak,hogy gebasz van.Vagy beszedik az érintett terméket (termékeket) vagy kapnak egyedi árat.Újabb mellrengető idióta posztoló,aki eljátsza mekkora istencsászár,otthon,fotelből.A Vásárlók könyve meg még mindig annyi,mint a mosott szar.Pontosan annyit foglalkoznak vele,amennyire kötelező...tipikus válasz "Kedves xy!Köszönjük visszajelzését,sajnáljuk a történteket,hogy...........volt a tapasztalata.A jövőben nagyobb figyelmet fordítunk arra,hogy ez ne forduljon elő.A viszontlátásra." S pontok helyére mindenki gondoljon amit akar.

tamask 2018.12.04. 22:10:04

@Zed is not dead yet: így így
Amelyik férfinak több piperéje van, mint egy szappan és egy borotva, az buzi
Itt Ázsiában csak a filippínó vendégmunkások parfümöznek, de ők nagyon. Pont mint a magyarok. Csak a filippínók tusolnak előtte, a magyarok meg nem.

gombakomba 2018.12.04. 23:34:10

@Darth Revan: az amazonon mukodnek normalisan a dolgok :)
Nagyon jo az ugyfelkezeles, nem szorakoznak veled.
Leginkabb ezert vagyok aktiv vasarlojuk. Eddig meg soha nem vagtak at, sot mindig nagyon segitokeszek. Szerintem ez egy fontos oka annak (tobb mas mellet), hogy a tulaj ma a leggazdagabb a vilagon.

ételizésítő 2018.12.05. 01:36:50

@Viszlát és kösz a halakat:
Láttad a végén a szmájlit zárójelben?
A nálad okosabbaknak jelezte, hogy irónia.

Xezs7 2018.12.05. 07:37:08

@Zed is not dead yet: vannak szolid parfümök is, nem kell a szardobálás.

Xezs7 2018.12.05. 07:45:17

Csak a rend kedvéért:

Áru = termék
Árú = értékű

Quuuziii 2018.12.05. 08:05:03

@ételizésítő: ennyi humorérzékkel nem tudom hogy mennyit érthetett meg Douglas Adams könyvéből. :)

nyúúúlacska 2018.12.05. 08:07:57

Coty Exclamation parfümöt esetleg nem tudja valaki, hogy honnan lehetne beszerezni? Mármint eredetit, nem utánzatot occsóé'. Nem vagyok jó ebben, mert kb. 25 éve mindig ugyanazt a parfümöt veszem meg és ugyanott.

halaloszto 2018.12.05. 08:20:21

@The Good Boy: Ezt tudom miért van!

Magyarországon nem létezik középosztály. Azok a termékek, amik Ausztriában egy komoly mérettel rendelkező középosztályt szolgálnak ki, rendes forgalmat is adnak ott. Itt nálunk ezek elenyésző forgalom mellett prémium terméknek vannak kitéve a boltokban, ha egyáltalán.

A 30 eurós parfüm jó példa. Magyarországon az már komoly luxuscikk, nagyon kevesen vannak, akik ilyet vesznek. Ráadásul azok a kevesek meg gyakran járnak külföldön, és nem hülyék nem megvenni ott. Így a magyar kereskedelem kb nullát ad el belőle, tökmindegy hogyan árazza. Úgyhogy beárazza luxuscikknek, nem lesz tőle kisebb belőle a forgalom.

Én ruházat, cipő, lakberendezés témában futok ebbe állandóan. Pl adidas cipőből mindenütt van olcsó gagyi, de komolyabb darabokat csak outletben lehet megvenni. Nem azért kell outletbe menni, mert ott olcsó (olcsóbb persze), hanem mert rendes üzletben nem tartják, úgysem venné meg senki. Vagy pl nem kézműves szuperprémium pehelypaplant, hanem mezei normális becsületes gyári mondjuk kacsatoll-pehely paplant nem lehet venni sehol. Van a műszálas olcsón, meg a szuper különleges prémium. Nincs közép.

halaloszto 2018.12.05. 08:27:07

@Nick-son: "Van lehetőséged kint megvenni megteszed, ha nincs akkor az van ami itt van."

És mivel kint veszed meg, még kisebb a forgalma itthon, méginkább béna lesz az itthoni kínálat. Ez egy szar alaphelyzet, ami nem a javulás fele lejt.

Vajk

Zsófia Huszár 2018.12.05. 08:48:30

@nyúúúlacska: Azt már én is régóta keresem. Régen lehetett DM-ben és Rossmannban kapni, de már régóta nem látom. Árukereső meg csak gyanús oldalakat dob ki.

Etniez 2018.12.05. 08:49:45

@herk: Onnan lehet tudni egy parfümről, hogy eredeti-e, hogy esete is érződik az illata, ha reggel fújod be magad.
Állítólag ez a feature drága, ezt hagyják ki a másolatokból elsőnek.

Etniez 2018.12.05. 09:00:59

@Kondom Keselyű: 200 ml-es Hugo Bosst vettem ajándék spray-vel 52 Fonttért a hivatalos üzletből black friday-en, Londonban. Átszámítva kb. 18-19.000.

Etniez 2018.12.05. 09:06:26

@fingcsavar: Az lehet, hogy szerinted a Boss a legalja, attól még minden nő imádja az illatát (a zöld, sima Bossnak) és ez a lényeg ;)

@ételizésítő: media.fubartrivia.com/2011/12/hugoboss_ss.gif

Szerintem ne firtassuk, hogy mit gyárt, gyártott a Boss :D

The Good Boy 2018.12.05. 09:13:12

@halaloszto: nahát, ebben lehet valami. Pl. én nagyon szeretem a Camembert sajtokat. Ha megnézed a teszkó, interspar, auchan háromszöget, láthatod, hogy gyakorlatilag eltűntek. szinte csak Camembert "kinézetű" olcsó és nem igazán jó ízű Brie sajtok vannak a sajt pultokban, és Camembert-ből jó esetben van 1-2 féle. Hogy hazainal maradjunk, sokszor még a Tihanyból is csak a Brie változatot találod (a tejtermék pultban lévő dobozos termékeket hagyjuk, az nem ugyanaz...)

The Good Boy 2018.12.05. 09:20:49

Öszintén megmondom, noha ruházatban szeretem a Bosst, parfümben még nem találtam olyat, ami teljesen a stílusom lenne. De kb. 2 éve az egyik osztrák parfümériában futottam bele egy új Boss férfi parfüm promójába, 89,99-ért. megszagoltam, és mivel tetszett az illata, jó szokásom szerint a bőrömre is tettem a teszterből (mivel a bőrön sokszor más illathatása van). Nos otthon jöttem rá, hogy ez az a parfüm, ami az új kedvencem lehet, de mivel akkor éppen nem akartam venni, mert volt otthon bőven mit magamra tenni, ezért még a nevét sem néztem meg. csak arra emlékszem, hogy az üvege hosszúkás, kristályüvegre emlékeztető volt. na azóta sem találok sehol olyat.

Nem tudja valaki mi lehetett annak a neve, vagy ez csak egy special edition lehetett???

Etniez 2018.12.05. 09:24:39

@The Good Boy: Google nagy barátod: https://www.hugoboss.com/uk/fragrances-men/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=&utm_term=boss%20perfume&utm_content=svhsUROvx_dc|pcrid|216292891183|pkw|boss%20perfume|pmt|e|slid||product||pgrid|45190118346|ptaid|kwd-298065710777|&gclid=Cj0KCQiAi57gBRDqARIsABhDSMqoVm-wb_I1QhOhX6Kj1am71RGd95nzuUIcw5KU-4yVCyD3aSoRafAaAiz1EALw_wcB

Xezs7 2018.12.05. 09:41:28

@halaloszto: Bezzeg a sör meg a cigi az fogy, tökmindegy mennyit keresel.

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2018.12.05. 10:39:47

@Etniez: de az nem szempont, hogy este is érezzék. A lényeg, hogy reggel a buszon, villamoson, akárhol meg kicsit a munkahelyen is ájuljon el mindenki, aki melletted áll. Este már úgyis alszik mindenki hazafelé, nem számít ha büdös vagy. Ha meg olyan kivételes eset van, hogy akcióra számítasz, akkor spriccelsz még egyszer.

ekat 2018.12.05. 11:43:07

@ember a holdon?: Én tőlük kaptam abszolút-nem-eredeti, avagy szanaszét vizezett, ezt nem tudom eldönteni, Clinique-szérumot. (De hogy nem az volt, azt tudom, mert 15+ éve használtam előtte.) Mondjuk visszatérítették, miután felbontva visszaküldték, de részemről soha többé NOTINO.

ekat 2018.12.05. 11:51:21

@The Good Boy: Igen, (legalábbis) a (Fogarasi úti) TESCO-ból abszolút kezdenek eltűnni a jó minőségű termékek, még a saját TESCO Finest-választékuk is, megint szanaszét kell járkálnom vásárolni. :(

ekat 2018.12.05. 11:53:19

@The Good Boy: Én a helyedben a Fragrantica-oldalon nézelődnék, hátha megtalálod.

Nick-son 2018.12.05. 13:06:00

@halaloszto: Így van, de ezen nem aggóghat a fogyasztó. Azon se hogy mennyit keres a pénztáros, mennyi a járulék, a bérleti díj, a villanyszámla a boltnak az adott országban.

halaloszto 2018.12.05. 13:10:05

@Nick-son: hát engem aggaszt, hogy a hazám egy harmadik világbeli ország. Amennyire úgy tűnt 10-20éve, hogy kezdünk fejlődni, most annyira látszik, hogy az elmaradásunk inkább nő. Látszik, hogy az én életemben már nem lesz normális középosztály ebben az országban. Amit a kereskdelemben látunk, az csak a következménye az ország kettészakadásának.

2018.12.05. 13:24:41

@Zed is not dead yet: hát kishaver, akkor te csak használj Axe dezodort, faluhelyre jó az, úgyis elnyomja a disznófos szaga. Meg azt ezért tudd, hogy a disznószag és a pacsuliszagcsík között vannak fokozatok, nálam egy parfüm kb fél évig tart, mert finoman használom, viszont jelentősen növeli a komfortérzetemet, ha gyengén érzem magamon, hogy normális illatom van, plusz mindig van nálam normális hónaljstift a testszag ellen. És ez nem a formára nyírt festettszakállas yuppie vonal, hanem a szimpla ápoltság. De te csak fújkodd a dezodort, ami ezerszer rosszabb, mint egy túladagolt parfüm, jól jelzi mindenkinek, hogy mekkora proli vagy.

Xezs7 2018.12.05. 13:30:55

@halaloszto: Látnál egyszer egy igazi harmadik világbeli országot, sírva jönnél haza :) Nem mondom, hogy idehaza minden tökéletes, de nehogy már valaki svájci meg német béreket várjon el idehaza. Ez gazdaságilag egész egyszerűen kivitelezhetetlen.

halaloszto 2018.12.05. 13:37:58

@Xezs7: nem várok el másnak béreket, mindenki a saját szerencséjének a kovácsa. A saját béremért meg én dolgozom meg. Viszont az, hogy ha értelmesen el akarom költeni a béremet, akkor át kell menjek Ausztriába, meg zoknit is az amazon.de-ről kell vegyek, az elszomorít. Látom benne, hogy esélye sincs az országnak előrejutni. Mert az a pár ember, akire alapozva lehetne rendes sajtokat árulni, az inkább nem vesz itthon rendes sajtot. Vagy parfümöt. Vagy cipőt. És így jövőre sem lesz normális áron parfüm a boltban, meg azután sem.

Xezs7 2018.12.05. 14:11:39

akkor mindmeghalunk

illiana 2018.12.05. 14:14:11

27 éves nő vagyok, szeretek sminkelni és öltözködni igy ismerem jól a parfümériákat és márkákat.
Douglass a legdrágább parfüméria a magyar piacon és ha valaki összehasonlítja a németországi Douglass árait (online shopjuk van) azonnal szembeötlik hogy sokkal olcsóbb a német mint a magyar. Az éremnek van egy másik oldala is: az ízléses elegáns üzletet és a személyes tanácsadásra is alkalmas eladóhölgyeket (a valóságban inkább csak el akarnak adni mindent és sokszor süt róluk az irigység is) “meg kell fizetni” ezért minden olyan drága és alig van akció. Ha meg akarsz nézni egy drágább krémet azonnal úgy néznek rád, mintha valami elérhetetlen dolgot kérnél (nekem már mondták hogy a drágább krémek tester terméke el van dugva nehogy már mindenki magára kenje). De ha már megszeretném vásárolni a 60 ezres krémet széles vigyorral futnak is vele a pénztárhoz és azonnal szimpatikus vásárló leszel. Parfümőt is szigorúan papírra lehet fújni és csak egyszer (ebből is volt már konfliktusom). Talán csak a Mom Parkban valamivel “civilizáltabbak” talán tudják hogy a bunkó magatartásukkal ott komoly vásárlókat is elveszíthetnek.
Máskor ülj autóba vagy szállj fel a villamosra menj pár megállót a Mom Parkig, ott található az ugyancsak német Müller. Sokkal olcsóbban megkapsz mindent, pénztárnál a vásárlás összegéből bónusz +3% kuponnal amiből azonnal csokit is vehetsz magadnak a parfümödhőz.

illiana 2018.12.05. 14:16:04

@illiana: Douglas* bocs az elírásokért, az automata javító hibája

Quuuziii 2018.12.05. 14:24:11

@Kolompár Magneto: Most tényleg azon megy a vita, hogy melyikőtök locsol magára nagyobb szart?

illiana 2018.12.05. 14:26:16

@halaloszto: Nem a középosztály a gond. Vannak akik megtehetik és megengedhetik maguknak. Engem a kiszolgálás és a stílusok ami zavar.

ekat 2018.12.05. 14:31:46

@illiana: Hát nem tudom, nekem semmi bajom nem volt még idáig a Douglas-szal. Itthon is van online shopjuk, és nagyon kedvesen mellékelnek Douglas-csokit is az áruhoz. :)
A Müller-t én is nagyon szeretem, de a 3%-os kupont mindig azonnal kidobom, majd pont 70 forintot érő cetliket fogok őrizgetni meg figyelgetni. :) Parfümöt vásárolni a 20%-os akciókban van értelme akár a Müllerben, akár a Douglas-ban. Bár én is sokat vásárolok külföldről, de pont parfümériákból nem az ár miatt, hanem mert olyan kell, ami itthon nincs.

Terézágyú 2018.12.05. 14:32:11

@illiana:
"és a személyes tanácsadásra is alkalmas eladóhölgyeket (a valóságban inkább csak el akarnak adni mindent és sokszor süt róluk az irigység is) “meg kell fizetni”"

Ó igen, énrám is irigykednek a parfőmös csajok.
Sőt egyszer Rihanna is irigykedett rám. Oda se neki. Ilyenek az emberek.

The Good Boy 2018.12.05. 14:48:28

@Etniez: köszia linket, nekem is barátom a gugli, de ennyire ne nézz már ostobának.
Idézet tőlem: "...az üvege hosszúkás, kristályüvegre emlékeztető volt. na azóta sem találok sehol olyat..." na, találsz olyat a gugli barátoddal belinkelt angol oldalon? megsúgom, nincs...
amúgy köszi a segítséget...

cselaxi 2018.12.05. 15:18:00

1.) Parfüm-árudába be
2.) Illatot kiválaszt
3.) Parfüm-árudából ki
4.) Kiválasztott parfümöt interneten megrendel

The Good Boy 2018.12.05. 15:21:55

@lunatik: köszi a segítséget, ez sem nyert: egyrészt ez boss orange almárka, az pedig nem az volt, másrészt az biztos, hogy új vagy limited edition volt, ez pedig régebbi.

The Good Boy 2018.12.05. 15:23:40

@cselaxi:

5. pont, és nagy valószínűség szerint lehet, hogy hamisítványt kapsz (ha nem a bejáratot nagy nevek online felületéről válogatsz).

ekat 2018.12.05. 15:27:07

@cselaxi:
5.) Hamisítványt átvesz. :)

ekat 2018.12.05. 15:28:29

@The Good Boy: Bocs, most látom, hogy megelőztél. :)

Terézágyú 2018.12.05. 15:29:42

6.) Felháborodott levelet homárra megír

The Good Boy 2018.12.05. 15:33:37

@Etniez: "Onnan lehet tudni egy parfümről, hogy eredeti-e, hogy esete is érződik az illata, ha reggel fújod be magad.
Állítólag ez a feature drága, ezt hagyják ki a másolatokból elsőnek. "

Ez a lényeg, és ezt nem értik meg a netről hamisítványt rendelők, meg azok, akik axe dezodorral öntik magukat nyakon. Az elsővel nincs gond, mert mire otthonról kiér az utcára, már nincs mit érezni rajta, kivéve, ha sikerült a fél üveggel magára loccsantani.
A másik eset pedig borzalmas (és nem az axe márka miatt, hanem mert ez a "kategória" ezt hozza).

Az a helyzet, hogy van kulturált parfümhasználat.
Én sem illatozok reggel mint egy virágtábla, de ha valaki belép a három lépésen belüli un. intim szférámba, az érzeni fogja a selymes illatot, és ez független attól, hogy 2-4, vagy 8 órával korábban történt a parfüm használat. És igaza van @Kolompár Magneto: kommenttársnak, amikor ezt írta "... mert finoman használom, viszont jelentősen növeli a komfortérzetemet, ha gyengén érzem magamon, hogy normális illatom van, plusz mindig van nálam normális hónaljstift a testszag ellen..."

ez a másik nagyon lényeges dolog!

erről szól ez a történet, de van akinek ez elég magas szint, érteni nem fogja...

Terézágyú 2018.12.05. 15:36:05

@The Good Boy:
"erről szól ez a történet, de van akinek ez elég magas szint, érteni nem fogja..."

Áááá, haggyad, ijjenek ezek... nem értik ezek esztet....

The Good Boy 2018.12.05. 15:36:24

7.) nem érti, hogy a homár közönsége miért írja kb. már a második kommentben, hogy "a poszt-tolót már szabad?" (mert az első, az ősi román szokás szerinti elsőző komment volt:D

Terézágyú 2018.12.05. 15:45:14

Mostanában nincsen is elsőzés :)

illiana 2018.12.05. 16:10:29

Khm..akkor leírom màs módon. 6 órában a Douglas tanácsadó /eladóhölgyek havi fizetése 80.000-90.000 forint. Egy francia “luxusparfüm” 100 ml. /arckrém vígan megvan 60.000 forint. Innen ered az irigység.

Terézágyú 2018.12.05. 16:17:43

Engem pseciell a szépségemér is irigyelnek!

The Good Boy 2018.12.05. 16:33:57

@Terézágyú: persze, hogy nincs, mert hilda ritka posztos életmódja elriasztotta az elsőzőket, akik már nem várják napi 12 órában az új homár posztokat (van, hogy hetekig egy sincs, mondjuk így lenne az elsőzésnek sportértéke, hogy már lassan a kutya sem kíváncsi a homárra), hogy elsőzzenek. vagy csak felnőttek azóta. esetleg kikötötték náluk a netet. vagy külföldiába költöztek, és a román albérlet társak mellett nem mernek ilyen romák ősi szokás szerint cselekedni.

ekat 2018.12.05. 17:25:32

@illiana:
Hát izé....
1., Én nem hiszem, hogy csak annyit keresnének, mert egyrészt láthatóan kulturált hölgyemények, másrészt meg akkor pl. inkább a ZARA-ba mennének napi 4 órában, ahol most helyezkedett el egy ismerős 120 nettóért.
2., Nem mindenki irigy arra, aki többet keres, vagy többet engedhet meg magának. Ez leginkább természet kérdése. És aki sajátmaga irigy a nála többet keresőkre, az abból fog kiindulni, hogy más is, aki meg nem, az meg abból, hogy nem....

illiana 2018.12.05. 17:53:08

Nekem egy ismerősöm aki ott dolgozott mesélte. Ez két éve volt, lehet azóta változtak a bérek vagy nem mondott igazat. Én nem vagyok irigy, csak nagyon sokszor szembesültem eddig az üzletekben irigységgel csak azért mert egy drágább terméket szerettem volna megvásárolni. Sőt, van olyan ismerősöm aki visszautasította a meghívásom egy közös kávézásra, de instagramon folyamatosan követ.

Terézágyú 2018.12.06. 09:51:41

@illiana:

És azért is irigyek rám az emberek, mert én abbbszolút nem vagyok irigy, és nem is szoktam felhozni soha más emberek irigységét...

Recsegve fingó kecske 2018.12.06. 21:14:42

Még jó, hogy nem utazott egy órát, hogy meg tudja venni ajándéknak. Felháborító!

Xezs7 2018.12.07. 11:17:19

@illiana: De az hogy "valaki irigy rám" csak egy érzés. Honnan tudod, hogy jól érzed? Teszem azt, mondjuk ingerülten válaszol neked, mert aznapra már ledobta az agya az ékszíjat, te akkor azt automatikusan irigységnek veszed? Mondta bármelyik is szó szerint így neked, hogy "irigy vagyok rád"? Mert ha nem, akkor nem tudhatod, hogy tényleg irigyek-e. Szerintem csak így fordítod le magadnak a történteket.

Xezs7 2018.12.07. 11:20:28

@illiana: "Sőt, van olyan ismerősöm aki visszautasította a meghívásom egy közös kávézásra, de instagramon folyamatosan követ. " Ezt meg aztán végképp nem értem. Ez irigység lenne, vagy miért hoztad fel?

cselaxi 2018.12.10. 08:51:14

@ekat:
8.) 1-4 -ig bármikor megismétel
9.) Sajnálkozik az 5. ponton sajnálkozókon
10.) Elfojtja mosolyát a 6. pontba kapaszkodókon

cselaxi 2018.12.10. 08:59:10

@The Good Boy: Ezen még dolgozni kellene.

btprg 2018.12.16. 18:02:52

@halaloszto:
Nem tudom hogy neked milyen extra igényeid lehetnek, de sajnállak hogy Ausztriáig meg külföldi webáruházakig kell menned hogy kielégítsd őket... Ha Jászkarajenőn laksz, és a helyi kisbolt kínálatában keresed az eredeti francia sajtok nagy választékát, akkor megértem a problémádat. Budapesten viszont bemész bármelyik random plázába, és tele van az átlagember számára megfizethetetlen több tízezer forintos cipőkkel, drága fehérneműkkel, zoknikkal, még az Allee-ban lévő kisebb Interspar-ban is van elég sok féle sajt is.
Az szerintem nem az ország problémája, főleg nem hanyatlása, ha a te vágyaidnak megfelelő exkluzív párizsi divatszalon zoknijait nem árulják itthon úton-útfélen :)

halaloszto 2018.12.16. 18:06:29

@btprg: pedig de. 10 eve sokkal jobb termekeket lehetett kapni. Jaszkarajenot meg bem kellene szidni.
süti beállítások módosítása