Tékozló Homár

Súlyos lehúzás megy a Wizz Air nevében a budapesti repülőtéren

2018.04.20. 09:47 | Homár Hilda | 78 komment

grumpycatcomplain_jpg_838x0_q80.jpg

Az online check-in, vagyis a repülőjegyek utazást megelőző netes érvényesítése korunk egyik óriási vívmánya. Létezése előtt a beszállókártya megszerzéséért folytatott kilátástalan és idegörlő sorbanállás ugyanis ritka jól meg tudott ágyazni egy idegbajos családi nyaralásnak, plusz irtó nagy terhet rótt a repülőtársaságokra és repterekre. Igazi win-win tehát az online check-in, és teljesen érthető, hogy a reptéri becsekkolás fizetőssé tételével is efelé terelik az utasokat.

Ettől még nyilván van olyan, akinek nincs ideje/alkalma/lehetősége/kedve ezt megtenni - nekik marad a reptéri becsekkolás. Meg az idegeskedés. Olvasónk, Tomcat vérnyomását például a Ferihegyen a repülőgépek földi kiszolgálását végző Malév Ground Handling Zrt. arcpirító kezelési költségei és flegma munkatársai tolták az égbe (bocsi). Mondjuk ők könnyen nemtörődömök, ha az utasok úgyis a Wizz Airt szidják. Meg is kérdezzük, ők mit szólnak ehhez.

Súlyos lehúzás megy a Wizz Air nevében a budapesti repülőtéren

A Wizz Air mai járatára váltottam repülőjegyet pár órával az indulás előtt, az utolsó pillanatban és már nem volt lehetőségem kinyomtatni a beszállókártyát, a rohanás hevében eszembe sem jutott a mobil check-in, így kénytelen voltam a reptéri pultnál becsekkolni. A pultban ülő alkalmazott pökhendi stílusban oktatott ki arról, hogy  fizetnem kell azért, hogy a beszállókártyámat megkaphassam, mert elmulasztottam megcsinálni az internetes utasfelvételt. Ezt kioktatás nélkül is tudtam volna, de az utolsó pillanatban derült ki, hogy utaznom kell, a nagy rohanásban egy barátságos mosollyal is elégedett lettem volna, de a kioktatás jutott. 

Olvasson tovább!

Az Ikea cikkszámváltásának titka

2018.04.19. 10:17 | Homár Hilda | 44 komment

screenshot_2018-04-18_15_37_28.pngOlvasónkat teljesen megbabonázta a csillagos égbolt és egy szentjánosbogár raj szerelemgyerekeként az Ikea polcán magát illegető dizájnlámpa, aminek ára egy ideig eltántorította ugyan a vásárlástól, egy félárú akció viszont szerencsésen otthonába torpedózta a vágyott fényforrást. Ez eddig egy sikersztori. De sajnos a lámpa egyik napról a másikra a "dekoratív, de lágy és kellemes fény" helyett az űr rideg sötétségét kezdte sugározni. Olvasónk persze visszavitte a hibás terméket, az Ikea pedig - miután nem tudott cseretermékkel szolgálni - szó nélkül visszadta az árát. Hogy akkor mégis hogy kerül a Homárra az eset? Úgy, hogy a lámpa valójában kapható az áruházban, olvasónknak viszont szentjánosbogarak helyett csak pénz járt, ugyanis már más cikkszám alatt árulják. Megkérdeztük, hogy ez jogszerű-e így, illetve megpróbáljuk megtudni az Ikeától a cikkszámváltás hátterét is.

Kedves Tékozló Homár!

Az Ikeával kapcsolatban szeretnék szakértői /hozzáértő véleményt kérni,hogy vajon helyesen jártak el vagy sem?

2017.10.03.-án vásároltam egy Hovnas fantázianevű asztali ledes lámpát,ami a Family kártyásoknak épp közel 50 %-os akcióban volt. Az eredeti ára igen borsos,hiszen 22 990 ft. Nagyon örültem,hiszen abban az időszakban volt az Ikea születésnapi 2000 forintos kuponja is a Family kártyásoknak,így 10 990 forintért sikerült hozzájutnom az álomlámpához.

Idén január elején a lámpa egyik napról a másikra nem világított,így múlt szombaton,azaz 2018.01.27.-én vissza is vittem. Próbálta a hölgy másik tápegységgel,de akkor sem működött,pedig reménykedtem,hogy az lesz a ludas és a lámpát hazavihetem.

Olvasson tovább!

Feketelista: Milliós összeget nyelt be a Luxoryshop nevű online áruház

2018.04.18. 10:14 | Homár Hilda | 87 komment

1c1d813d044ef1501be832c9f65c4d8b0c2e5761_hq.jpg

Hogy van-e élet a halál után, azt nem tudjuk, de hogy a Homár elmúlt időben produkált tetszhalottsága csak átmeneti állapot, az biztos. Sajnos az élet kicsit átrendezte a prioritásokat és a lehetőségeket, sőt, ez még 1-2 hétig így is marad, de aztán búcsút intünk a hektikus frissülésnek, és visszatérünk, mint Jon Snow és Leonardo di Caprio. Mostantól azért az átmeneti időszakban is igyekszünk a semminél többet posztolni. Itt van rögtön Végtelenül Türelmes Viktor immár két hónapja nyomon követett és több szempontból is elképesztő esete, melynek kapcsán elelmélkedhetünk a webshopos vásárlások veszélyein, és a kármentés lehetőségein. Meg azon, mi mit tennénk, ha egy cég a megrendelt árut nem tudná küldeni, az előre elutalt 1 205 000 (bizony! egymilliókétszázötezer!) forintot pedig októberig (!!) részletekben (!!!) tervezné visszafizetni.

Tisztelt Tékozló Homárok!

Előre is elnézést kérek, fordultam már a fogyasztóvédelemhez, azt a levelet fogom bemásolni, és csatolni hozza a dokumentumokat, ha nem probléma.

Nem tudom kaptak-e mar luxoryshop.com / kander.hu / blackday.hu rol bármit, de mi kezdünk elég erős idegállapotba kerülni. 3 hete történt már az utalás. Ha tudnak bármi tanácsot adni, nagyon megköszönnénk. Levelezés csatolva.

Olvasson tovább!