Tékozló Homár

Talán nem kellett VOLNA eladni azt a ZOO csemegét!

2018.07.13. 13:47 | Homár Hilda | 65 komment

shutterstock_230045593.jpg

Aki már járt városi kisgyerekkel állatkertben az tudja, hogy hiába viccesek a majmok, hiába klassz a fókashow, hiába láthatóak élőben koalák vagy nagy mázli esetén pisilő elefánt, a legnagyobb örömet messze a kiskecskékkel és barikkal teli háztájit imitáló kisállat simogató jelenti, ahol kézből lehet etetni a cuki gyerekállatokat.  Innen nézve érthető András és családja csalódottsága, amikor nem sikerült ezzel a programponttal megkoronázni az amúgy jól sikerült látogatást a Veszprémi Állatkertben. Ami viszont rejtély az az, hogy az állatkert miért hergeli már a többedik levéllel Andrást, aki teljesen nyilvánvalóan nem az 500 forintjára vár. Hanem kb. annyira, hogy: "Kedves uram, valóban jeleznünk kellett volna a pénztárban és táblákon, hogy zárva van a simogató, de ezt az ön jelzésének köszönhetően azóta pótoltuk. Köszönjük építő kritikáját. Állatbarát üdvözlettel a Veszprémi Zoo."

Kedves Homár!

2018.05.22-én látogattunk el családommal a Veszprémi Állatkertbe, ahol vásároltunk kislányomnak ú.n. "Zoo csemegét", abban a tudatban, hogy az állatsimogatóban a gyerek azzal tudja majd etetni a jószágokat.

Az állatkert által táblákkal javasolt útvonalon jártuk végig az állatkertet. Mindenhol az volt kiírva, hogy az állatokat ne etessük, illetve sehol nem volt kiírva, hogy a "Zoo csemegét" az állatok megkaphatnák. Nem is terveztük elhasználni, mert arra számítottunk, hogy a körút vége felé majd az állatsimogatóban fogjuk szétosztogatni a tápot.

Azonban megérkezve ahhoz a területhez, ahol az állatkert által kiadott térképen az állatsimogatónak lennie kellett volna, azt tapasztaltuk, hogy az állatsimogató nincs a "helyén". Vélhetőleg a felújítási munkálatok miatt, de erről sem a "Zoo csemege" vásárlásakor, sem később semmilyen tájékoztatást (pl. ott, ahol az állatsimogatónak kellett volna lennie) nem kaptunk.

Olvasson tovább!

Panaszt tett, erre a Raiffeisen felmondta a számláját

2018.07.11. 13:28 | Homár Hilda | 83 komment

4450723931.jpg

Egészen a mai napig biztos voltam benne, hogy egy bank csak örül az ügyfelének, hiszen az ügyfél pénzt jelent, és mi mást akarna egy bank, ha nem abból jó sokat, így aztán - hacsak nem szeg folyamatosan szerződést az illető -  nem szüntetnek meg csak úgy számlákat. Erre jött Gabi és egy sztori, ami akár az első fele, a Westend-beli Raiffeisen fióknál kialakult és elég rosszul kezelt káosz kapcsán is kikerülhetne hozzánk, de messze nem ez a fő csapás. Gabi ugyanis elég biztos benne, hogy az ügyfélkezelés kapcsán tett panasza miatt szünteti meg hirtelen a bank 13 év után a számláját, ami azért elég elképesztően hangzik. Megpróbálunk utánajárni a dolognak.

Kedves Homár!

Az alábbi történetet szeretném megosztani a Raiffeisen Bankról, illetve szeretnék segítséget kérni a sorstársak (ha vannak) felkutatására:

2005 óta vagyok a bank ügyfele; az elmúlt 13 évben elégedett voltam a választásommal.

2018. június 29-én délután 4 és 5 között felkeresetem a Westendben található fiókot. A fiók bentről kulcsra volt zárva, az ajtón olvasható tájékoztatás szerint:

A bankfiók ügyfélterében az ügyfelek korlátozott számban tartózkodhatnak, ezért a bejárati ajtó időszakosan bezárhat. Az ajtózáráskor érkező ügyfelek a fiók biztonsági őrétől érkezési sorrend szerint sorszámot kapnak.

Olvasson tovább!

Budapesti 8-as Postához tartozók, ide!

2018.07.10. 11:50 | Homár Hilda | 104 komment

magyar_posta_1_1_1_1.JPG

A Google Mapsen a Rákóczi téri (valójában Józser körúti) nagyposta képén a melléküzletági termékeket bemutató gondolák tömkelege mellett az a legfeltűnőbb, hogy egy nagyon szépen felújított, hívórendszerrel is modernizált postáról van szó.  Ki gondolná, hogy XXI. század ide, 2018 oda, a korszerű kulisszák közt a kézbesített csomagokat egy szakadt papíralapú postakönyvből keresik ki szegény ott dolgozók? Már, ha van egyáltalán mit keresni.

Kedves Homár blog!

Sokat gondolkodtam, hogy írjak-e nektek, már több dologról is, de ez az, amiben nem tudok magam dűlőre jutni.

Nem kertelek, aliexpresses csomagrendelésekről van szó.

Kb. 2 éve rendelek havi rendszerességgel, eredetileg a Király utcába érkeztek a csomagjaim, egy üzletbe, ahova minden, kivétel nélkül meg is érkezett, mint megtudtam az ide kézbesítő posta a Nyugati téri 62. számú postahivatal. Ezen a helyen viszont nemrég felmondtam és januártól már a lakcímemre rendeltem a csomagokat.

Eleinte rendben is volt minden az első körrel, aztán a márciusi rendelésemből már csak ímmel ámmal érkeztek dolgok, ahogy az áprilisiból is. Végül egyszercsak már semmilyen csomagot nem kaptam meg.

Olvasson tovább!