Tékozló Homár

Egy ingatlanos a tudtom nélkül árulja az én fotóimmal a saját lakásomat, és még ő van felháborodva?!

2018.08.17. 10:29 | Homár Hilda | 165 komment

screenshot_2018-08-03_13_41_05.png

Ezerrel pörög az ingatlanpiac, tényleg már a háziasszonyok is befektetési célú lakásvásárláson törik a fejüket, így aztán nem meglepő, hogy mára minden második sarkon egy ingatla iroda virágzik. Persze, ahol felfutás van, ott előbb-utóbb megjelennek azok az ügyeskedők, kóklerek és szerencsevadászok is, akik az adott szakma minimum elvárásaira is fittyet hányva, azokat szabadosan vagy kreatívan kezelve, akár vitatható eszközöktől sem visszariadva igyekeznek minél több pénzt kihúzni a helyzetből. Ilyenekből a Homáron sok műfajban láttunk már indulókat, de a más lakását és lakáshirdetését megbízás nélkül a sajátjaként feltüntető B2 Ingatlan és New Estate néven is nyomuló ingatlanos cég szintet tudott lépni. Majd egyből a végtelent és a továbbot is megcélozni a méltatlankodó tulajdonosnak adott "azt hirdetek, amit akarok" reagálással.

Kedves Homár! Tudomásunkra jutott, hogy valaki két internetes ingatlanos portálon is meghirdette a tulajdonunkat képező lakést. Sikerült kinyomoztam, hogy a New Estate Kft. (B2 Ingatlan) áll a hirdetés mögött. Az alábbi felszólítást küdtük nekik.

New Estate Kft..
1095 Budapest, Gát utca 21.
01-09-208899
....................  ügyvezető

F E L SZ Ó L Í T Á S

Tisztelt ............ Ügyvezető Úr!

Tudomásunkra jutott, hogy a New Estate Kft. az ingatlan.com internetes portálon és a gh-portal.hu internetes portálon meghirdette a tulajdonunkat képező, 1157 Budapest, Zsókavár u. xx alatti ingatlant. (Lásd a mellékletben csatolt bizonyítékokat.)

Minthogy a New Estate Kft. a fenti hirdetést a mi megkérdezésünk és engedélyünk nélkül tette
közzé, ezzel megtévesztő kereskedelmi gyakorlatot folytatott a 2008. XLVII törvény 6. § (1)
pontjának és a 7. § (1) pontjának értelmében.

Olvasson tovább!

A szerelem nem ismeri a határokat, az Academic Single nem ismeri a leiratkozást

2018.08.16. 10:28 | Homár Hilda | 45 komment

screenshot_2018-08-09_10_39_58.png

Szegény párkeresőket manapság nem csak a társtalanság szomorítja, hanem a kicsit simlis, kicsit nyerészkedő online társkereső oldalak tömkelege is. A Homáron az Elittársnak szép hosszú, immár évekre visszanyúló a bűnlajstroma, amihez képest a Be2  szinte kisiskolásnak tűnt legutóbb. Hozzájuk csaphatjuk most már a piacnak kifejezetten elitista névvel nekifutó Academic Singles-t is, ami úgy tűnik az ÁSZF-re, az apróbetűs részre, a bugosan működő honlapra és persze a szerencsétlen ügyfelekre optimalizálta startégiáját. Vigyázzunk vele.

Sziasztok, 

szeretném megosztani veletek a tapasztalatomat egy remek társkeresővel, az Academic Singles-szel kapcsolatban (nem, nem remek).  

Az egész úgy kezdődött, hogy korábban nagyon sok online társkeresőt kipróbáltam, nem sok sikerrel, majd a Facebook állandóan megjelenítette azt a reklámot, amit biztosan rajtam kívül is láttak sokan: 3 társkereső, ami jobb, mint a Tinder. Az egyiket a háromból még pont nem próbáltam, gondoltam adok ennek is egy esélyt, ez volt az Academic Singles. 
Hosszas regisztráció, személyiségteszt stb. után elérkeztünk a fizetés részhez, ahol egy hónapra fizettem elő (július 3-án), az egy havi előfizetés 3990Ft volt. Mondanom sem kell, hogy nem váltotta be ez az oldal sem a hozzá fűzött reményeimet, így nem is terveztem meghosszabbítani a tagságot. Na itt kezdődtek a problémák, ugyanis az Elittárs-on egyszer már megszívtam, hogy ha nem törlöd/deaktiválod magad, akkor automatikusan levonják a következő havi előfizetési díjat, ha akarod, ha nem. Ez szerencsére időben eszembe jutott, így már július végén megpróbáltam törölni magam, ami egyszerűen lehetetlen volt.

Olvasson tovább!

Lottózol? Tanulj ebből, hogy ne legyél te is a Szerencsétlenjátékos Bt. tagja!

2018.08.15. 10:29 | Homár Hilda | 37 komment

screenshot_2018-08-03_15_19_05.png

Sok okosat ebben az esetben nem lehet mondani, legfeljebb egy virtuális együttérző ölelést küldeni Attilának, aki egy nyereményautó boldog tulajdonosa volt 40 napig. De már elmúlt. 

Sziasztok!

Okulásként, vagy talán valami utolsó szalmaszál miatt, ami a csalódottságomon segíthetne leírom a sztorimat.

Fiatalabb korom ellenére több éve mankóval járok és április közepén, hogy idővel majd én is járóképes legyek, megtörtént az első műtétem. Amíg lábadoztam a kórházban, április végén kitöltöttem online egy akciós, öthetes lottószelvényt amivel egy VW csoportos autót lehetett nyerni. Gondoltam milyen jól jönne egy autó a családban, ha már ilyen helyzetben vagyok és máskülönben nem telne rá a fizetéseinkből.  Jött a műtét utáni rehabilitáció, aztán júniustól újra elkezdtem bejárni a két mankómmal dolgozni, szokás szerint tömegközlekedve.

Olvasson tovább!

Tavaly november óta nem képes visszautalni 43 ezer forintot a Wizz Air, de emberére akadt!

2018.08.14. 10:28 | Homár Hilda | 45 komment

wizz_air.png

Mit mást lehetne erre mondani: hajrá, Kitartó WizzAir utas!

Tisztelt Tékozló Homár!

Egy érdekes történetet szeretnék Önökkel megosztani, ami szerintem nemcsak velem fordulhatott elő, de én biztos, hogy végig is fogom vinni azt a megoldásig.

2017. februárjában az a gondolatom támadt, hogy feleségemmel elrepülünk Lisszabonba és hogy ezt pont a WizzAir légitársasággal tesszük majd meg. Korábban is sokat utaztam ezzel a légitársasággal és az volt a tapasztalatom, hogy amikor rendben mennek a dolgok, akkor megbízható a cég. Az utazás 2017 novemberében lett volna.

2017. szeptember 10-én értesítést kaptam a WizzAir-től, hogy megváltozott a járatunk menetrendje és amennyiben nem megfelelő az új menetrend, akkor kérhetjük egyik opcióként a menetjegyünk visszatérítését. Én ezt az opciót választottam. A menetjegyek ára 43 ezer forint volt. Két nappal ezután kaptunk egy e-mailt, amiben 3-7 napon belüli visszatérítést ígértek.

Olvasson tovább!

Tudatosfogyasztó-képzés: gyorsan okosat a 3 napos szabály és elállási jog témában

2018.08.13. 10:10 | Homár Hilda | 26 komment

grumpycatcomplain_jpg_838x0_q80.jpg

Hát ez nem volt egy szerencsés vásárlás! Szegény Attila esete kész regény, de legalább lehetőséget nyújt egy csomó fogyasztóvédelmi okosság megtárgyalására. Lustáknak, türelmetleneknek, sietőknek a leghasznosabb  tanácsokat kiememeltük szép fehérrel, addig azért mindenképp érdemes legörgetni!

Kedves Hilda!

2018.02.19-én szerződéshosszabbítással rendeltem a Vodafone online értékesítési csoportjától egy HTC U11 típusú készüléket. A rendelés után pár nappal rendben kézbesítette is a telefont a futárcég, amit én egyből ki is bontottam. Szerencsémre a munkahelyemre kértem a szállítást, és a kibontás pillanatakor egy kollégám is mellettem volt, mivel volt egy kis gond a készülékkel. A doboz bontatlan fóliás volt ugyan, de a fólia alatt a széleinél koszos volt, ami még nem is zavarna, de a gyári headset, ami alaptartozék a telefonhoz, hiányzott a dobozból.

Én ezt rögtön jeleztem az online értékesítési csoportnak telefonon, ahol nem tudtak érdemben segíteni, mondták hogy hívjam a 1270-es ügyfélszolgálatot, és ott adjam elő a gondomat. Ezt meg is tettem, elsőkörben jött a hülyének nézés, hogy én miből gondolom hogy jár headset a készülékhez? Mondom mert a dobiz aljára rá van írva, hogy egy type-c usb csatlakozós aktív zajszűrős headset jár a telóhoz. Ok, kis zenélés és várakozás után azt mondták, hogy megnézték hogy kb 2000ft egy ilyen headset, és hogy ha elfogadom bekompenzálják az előfizetésembe. Természetesen nem fogadtam el, mert egyrész külön ez a headset nem kapható sehol itthon, másrészt ha kapható lenne se 2000ft lenne az ára. Ekkor azt mondták visszanézik a központi raktáruk kamerafelvételeit hátha kilopta belőle valaki, és majd szólnak, mondtam hogy rendben.

Olvasson tovább!