Tékozló Homár

Az előfizetőnek a hálózat hirtelen, tartós romlása, a Telenornak "technológiából adódó sajátosság "

2018.11.22. 14:15 | Homár Hilda | 42 komment

telenor_logo.png

"Az érintett címen 2G/GSM hálózatunk jó beltéri, 3G/GSM hálózatunk gyenge beltéri, 4G/LTE hálózatunk gyenge beltéri jelerősséggel érhető el." - hát, hogy egy jó 2G-s lefedettség nem teszi túl boldoggá olvasónkat, az azt hiszem teljesen érthető. Sérelmeit és az ügyben eddig történteket egy jól dokumentált, magát gigantikus poszttá hízlaló levelezésben osztotta meg velünk, amiből azért húztunk csak keveset, mert egy igazán pontosan megfogalmazott, jogszabályokkal és forrásokkal alaposan megtámogatott, pontos kéréseket és határidőt tartalmazó panaszlevelet is tartalmaz, ami komoly segítség és minta lehet másoknak. Akik nem akarnak a részletekkel bajlódni, azok a Telenor első válaszlevelének fotójától ugorjanak egyből a bolddal kiemelt Összefoglalva részhez.

Kedves Hilda!

Örülnék, ha lehoznád a Telenorral való hadakozásom aktuális fejezetét. A Telenot az ÁSZF-re mutogatva úgy véli, hogy ha nincs szolgáltatás, az is szolgáltatás, és nem pedig hiba. Bár bizonyítékom nincs, hogy ténylegesen ez történt, de már a Telenor védekezéséből is az a kép látszódik kirajzolódni, hogy felszámoltak a közelünkben egy adótornyot, és az emiatt a lefedettségben keletkező lyukról nem vesznek tudomást, bízva a hűségszerződés erejében. Ha ezt megtehetik, akkor semmi akadálya, hogy egy meghibásodott toronynál ne megjavítsák azt, hanem elbontsák az egészet, hiszen az ő érvelésük szerint nincs is hiba, ha nincs torony.

Ezek történtek eddig:

Olvasson tovább!

Mi közöm van ahhoz, hogy az ATM-nek valami baja van???

2018.11.20. 12:36 | Homár Hilda | 74 komment

scandalous.jpg

Szerintem sokunk zsigeri félelme, hogy egyszer az ATM-es pénzfelvételnél valami galiba lesz: nem jön ki a pénz, vagy csak kevesebbet ad ki, esetleg benyeli a kártyát a gép, vagy mittudomén. Jellemzően persze nem történik semmi rémség: bedugjuk, bepötyögjük, kiválasztjuk, kivesszük, megyünk, elköltjük, kész. Hogy ennek ellenére az egész automatázással kapcsolatban a félelem nem teljesen alaptalan, azt korábbi posztjaink bizonyítják. Ami gép, az el is romolhat, és bizony ilyenkor az nem úgy megy, hogy bemegyünk a bankba, ahol azonnal korrigálják a hibát, hanem kivizsgálják az esetet, ami bizony időbe tellik, akár 30 napba is. Az alábbi eset spéci részeiről (problémabejelető telefonszám nélküli atm, lehetságes kártérítés) azért kérünk szakvéleményt.

Kedves Homár!

Érdekelne a fogyasztóvédelem véleménye. A történet a következő:

ATM-ből szerettünk volna pénzt felvenni. A gép kiszámolta a pénzt (lehetett hallani ahogy pörgeti), aztán nem adott semmit csak a bizonylatot amiből kiderült, hogy a számláról levette az összeget. Az ATM-n semmi telefonszám, tájékoztatás, hogy ilyenkor mi a teendő. Miért??? 

Megpróbálkoztunk egy kisebb összeggel, hátha beakadt, de nem, azt simán kiadta. Loholás a bank fiókba, szerencsére még nyitva vannak. Ott tájékoztattak bennünket, hogy majd ha az ATM kezelője kimegy a géphez (nem most azonnal, holnap, hanem majd egyszer) akkor rovancsot csinál, és megkaphatjuk a pénzünket. Hurrá!

Olvasson tovább!

"Indulatosan beszéltem? Igen! Káromkodtam? Igen! Megfenyegettem bárkit is? Nem!"

2018.11.19. 13:25 | Homár Hilda | 26 komment

angry-animals-28-5888780d3ae34_605.jpg

Még egy részleges lakásfelújítási projekt is irtó idő-, energia-, pénz- és idegölő elfoglaltság, különösen manapság, amikor a munkaerőhiány az amúgy sem a legkiszámíthatóbb szolgáltatásairól elhíresült építőiparban olyan elképesztő sztorikat eredményez, mint amiket az Index gyűjtött össze tavasszal. És ez a cikk nem egy elképesztő merítés eredménye, ugyanis csak a közelmúltban építőipari kalandokba bonyolódó munkatársak történeteit gereblyézte egybe. Ha Z. az újságnál dolgozna, az ő esete is tuti bekerült volna ebbe a válogatásba.

....akkor lássuk, mi és az Újfürdő Fürdőszobaszalon közös történetét.

2018.05.11.-én elmentünk hozzájuk a Hegedűs Gyula utcai szalonjukba, ahol az előtte lezajlott helyszíni felmérés alapján megnéztük az elkészített látványtervet, bútorokat, szanitereket, csaptelepeket csempét és járólapot választottunk, majd ezeket ott helyben ki is fizettük! Megbeszéltünk mindent, árajánlatot kaptunk..... Rákérdeztünk különböző akkor aktuális kedvezményekre, de ezek ilyen-olyan okok miatt nekünk éppen nem voltak elérhetőek, de az értékesítő kolléga csillogó szemmel közölte hogy semmi baj, mert van egy jó híre.... ugyan a bútorokat nyilván nem, de a kivitelezést most nettó áron meg tudják csinálni! Örültünk, elfogadtuk, eljöttünk és vártuk hogy jöjjön a munkakezdés ideje 2018.10.01 hétfő.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása