Tékozló Homár

Hahó, kedves MÁV, már 2018 van!

2018.03.02. 12:06 | Homár Hilda | 29 komment

lajosmizse_h-start_bzmot_275_117_275_abpmot_020_426_020_2015-01-11.JPG

Az utazóközönség és az alkalmazottak sportos életre nevelése, on- és offline jegyvásárlási kalandok, szédítő sebességű robogás a Studenka vagonkán. Olvasónk naponta ingázó MÁV-utas. Lendületesen elővezetett látlelete egyben építő jellegű megoldási javaslatcsomag is a MÁV illetékeseinek célozva, akiknél késik a XXI. század.

Kedves homár!

A MÁV automata jegy eladás viszontagságairól szeretnék írni.

Rendszeresen utazom a fent említett cég Budapest- Verőce közötti vonalán. A Nyugat pályaudvaron lecserélték a korábbi automatákat, ami három lépésből kiadta a start plusz kártyás jegyet, egy olyan típusra ami rengeteg lépésből, (még jó hogy az anyám nevét nem kéri!) viszont azon hosszú ideig gondolkodva nagy nehezen kiadja az áhított jegyet. Beszélni is tud, de kinek? Ha valami haszna lenne, az a vak emberek segítése lehetne, de ember legyen a talpán, aki nem lát, és az érintőképernyőn eltalálja a megfelelő pontokat, amit még az egészen jól látóknak sem mindig sikerül! Engem speciel az jobban meghatna, ha egyoldalú beszélgetés helyett, villámgyorsan kezembe nyomná a jegyet.

A legnagyobb probléma mégsem ez! Gyakran nem működnek! 2018. március 1. a legutóbbi.

Olvasson tovább!

Mit tegyünk, ha a pitbull kitartás kevés a kártérítés behajtásához a Wizz Airen?

2018.03.01. 10:16 | Homár Hilda | 33 komment

wizz_air.png

Zsófi története nem egyedi, bár ő messze tovább jutott az ügyintézésben, mint a legtöbb hozzánk forduló, neki ugyanis a Wizz Air elismerte a panasza jogosságát, és megítélte a kártérítést. Csak épp nem fizeti ki majd féléve. Mielőtt bárki azt gondolná, hogy mindezt panaszosunk csendes beletörődéssel fogadta: nem, az elmúlt hónapokban pitbullként igyekezett újra és újra benyújtotta panaszával és az ügyfélszolgálatot zaklató hívásaival pontot tenni az ügy végére. 

Kedves Tékozló Homár!

Szeretnék megosztani veled egy történetet arról, hogy a Wizzair milyen trükkökkel veszi semmibe az európai és magyar jogokat…

2017.július 29-én  a párommal épp haza szerettünk volna jutni Palma de Mallorcáról, ám a repülőgépünk érkezésekor, amikor a következő turnusra hozott utasok leszállításához készülődő mallorcai reptér alkalmazottja bénázásának köszönhetően az utashíd megsértette a gépünk ajtaját. A sérülés miatt a gép nem tudott felszállni, ami nekünk mindösszesen 7 órás várakozási időt okozott mindenfajta hivatalos Wizzair tájékoztatás nélkül.

Olvasson tovább!

A Posta már nem csak a házban, de a saját rendszerében is eltéved

2018.02.28. 11:15 | Homár Hilda | 44 komment

magyar_posta_1_1_1_1.JPG

Péter úgy érezte, tutira megy, amikor a lakhelye vagy a munkahelye helyett a Magyar Posta egyik átvételi helyét, a Vágány utcai MOL kutat jelölte meg átvételi helyként. "Nem posta, ismert a cím, a postás nem téved el, nem dob értesítőt, nem kell sorban állni, idegeskedni a csekket befizető balekok és az életüket elmesélő időmilliomosok között." - gondolta. Aha.

Kedves Homár!

Íme egy remek történet a Postapont nevű valamiről. Posta, Magyar Posta, többet nem fűznék hozzá:

Rohanó világunkban egy kis vitaminhoz szerettem volna jutni, ezért gondoltam, hogy idő hiányában online rendelek majd. Így is tettem, örültem hogy az épp kiválasztott termékre az egyik webshop akciót kínál, sőt ingyenes szállítást ígér Postapont házhozszállítással. Mivel MOL benzinkútra is lehet kérni a csomagot és van is a közelben, gondoltam nem lehet baj. Nem posta, ismert a cím, a postás nem téved el, nem dob értesítőt, nem kell sorban állni, idegeskedni a csekket befizető balekok és az életüket elmesélő időmilliomosok között. Ritka az az alkalom, amikor Postára kell menni, de ez így is van jól.

Olvasson tovább!

Ezúttal "Éva" "kért" egy "ilyen" fémkonyhát a Hermina Bautól

2018.02.27. 15:37 | Homár Hilda | 32 komment

hermina_bau_tiltott_komment.jpg

A Hermina Bauról az első posztok több mint 10 éve születtek a Homáron. Akkor még csak a kínos szóviccekre építő reklámjaik és spamjeik miatt kerültek az oldalra. Később az Urbanista már a látványtervek tódításairól írt, mi pedig Michael Fassbender hőszivattyújáról. Utóbbi tulajdonképpen az alábbi probléma alesetének is tekinthető, ami valami olyasmmi, hogy menő külföldi dizájn, - lakberendező és egyéb oldalakról kigyűjtött képek eléggé sajátnak tűnő felhasználása illusztrációként. A módszer elég sokakat kiakasztott már, ők lassan megalapíthatnák a Hermina Bauról Kitiltottak Népes Társasága fb-csoportot is. De mit tehet az, akit ez ennél jobban bosszant?

Kedves Homár!

Szeretném megírni neked, hogy jártam a Hermina Bau-val, bár látom már van történetük nálad. Nagyon rövid leszek:

Lakásokat nézegettem volna itt-ott és fennakadtam az oldalukon, ahol ordított hogy minden kép kamu. Ezért először egy kommentben jeleztem, és belinkeltem az eredeti galériát ahol a képen látható poszt anyaga van. Mellé információnak megírtam, hogy valószínűleg semmilyen Éva nem kért tőlük ilyen konyhabútort, mert ezen linken van és kb a harmadik kép. Tehát köze sincs a Hermina Bau-hoz: https://www.cnceptz.com/high-tech-kitchens/  

Olvasson tovább!

"Kispofám, menj magadtól, mert berugdoslak!"

2018.02.26. 16:24 | Homár Hilda | 180 komment

screenshot_2018-02-27_23_52_17.png

Az alábbi levél írójával hosszan leveleztem, mert a sztori annyi extrém elemet tartalmazott. Eleve mi az, hogy egy 2 nappal korábbi vásárlás miatt csapnak le valakire? Nem beszélve arról, hogy rekonstruálják a vásárlását, egrecíroztatják az irodában, majd zárésnak aláíratnak vele egy visszadátumozott jegyzőkönyvet. A címben citált idézet már tényleg csak a hab a tortán. Még, ha - mint kiderült,- tényleg nem sikerült az önkiszolgáló pénztárt ügyesen használni és fizetni, akkor is furcsa módszerrel intézte az ügyet az Interspar és biztonsági őre. 

Férjem tegnap (2018.02.17-én) vásárolt a Lövőház utcai (Mammut) Sparban. Fizetett az önkiszolgáló kasszánál, ezután a biztonsági őr felszólította (tegezve, minősíthetetlen hangnemben – kispofám, menj magadtól, mert berugdoslak), hogy menjen be vele az irodába, ahol egy férfi volt, akit a férjem rendőrnek vélt, de végig egy szót sem szólt, a jegyzőkönyvet a végén nem írta alá. Ott közölték vele, hogy két nappal azelőtt (2018.02.15-én), amikor szintén vásárolt ott, és az önkiszolgáló kasszánál fizetett, a terminál a kártyáját elutasította, de a nyugtát letépte(!!!) és távozott az áruval, ezért lopásért feljelentik.

Férjem nem észlelt a vásárláskor semmi problémát, nem értette,mi történt, de hajlandó volt ismét kifizetni a 8498 forintot (gondolta, ha bankkivonattal igazolja, hogy fizetett, akkor úgyis visszakapja).  Ez után bejött a főpénztáros az irodába,és miután mondta a biztonsági őr, hogy kifizeti, a főpénztáros távozott. Az eladótérben összeszedték a két nappal azelőtt vásárolt tételeket(???), majd férjemet kikísérték az önkiszolgáló pénztárhoz, ahol lehúzták az összeszedett árut, és bankkártyával kifizettették vele az összeget, a nyugtát nem adták neki oda.  

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása