Tékozló Homár

A Posta Hűségkártya kedvezményt ad, vagy inkább elvesz? Update

2019.08.13. 10:00 | Homár Rezső | 53 komment

via GIPHY

pb.jpg 

Az ember állandóan tele van mindenféle hűségkártyával, meg törzsvásárlói kedvezménnyel, aztán ezeknek a nagy részét sose használja fel. Amikor mégis jól jönne, akkor pedig kiderül, hogy már nem is érvényes. Vagy valami. Most a Posta intett be, de végül szépítettek, viszont figyelem: ha van hűségkártyád, online is érvényes!

Nemrég kötelezőt váltottam és mivel a legolcsóbb ajánlatot a posta biztosító adta, náluk kötöttem meg a biztosítást online. Mobil felületről megkötni gyakorlatilag lehetetlen, mert a naptár nem működik, beírni meg nem lehet a dátumot, csak ha rájössz, hogy a pont elé kell tenni folyamatosan a kurzort, de nem ez a lényeg. Megkötöttem, rögtön ki is fizettem 32957 jó magyar forintot. Kipipáltam a kedvezményeket, köztük a hűségkártyát, megadtam a számát amikor kérte.

Eltelt pár nap, erre küldenek egy emailt annyi szöveggel, hogy a szerződésemhez tartozó számlát küldik, semmi magyarázat miért kell fizetnem plusz 4708 ft-ot. Felhívtam őket mégis mire fel küldték, de nem tudták, azt mondták erről most küldtek ki tájékoztató levelet, de nem tudja megmondani mi áll benne...vicc. Visszahívást ígértek.

screenshot_20190808_173512_com_android_chrome.jpg

Másnap kerestek is, azt mondták ez azért van, mert a hűségkártya kedvezményt online nem lehet igénybe venni, de ez most nekem mégis jóváírják, nem kell kifizetni. Mondom de igénybe lehet, mert ott van az oldalon, kéri a kártya számát is. Ők mégis ragaszkodtak hozzá, hogy nem.

Arról nem is beszélve, hogy a kártyára 10% kedvezményt adnak éves fizetésnél, nekem a 37765 ft 10%-a nem 4708 ft. De csak lehet nekem. Képeket csatoltam hátha én vagyok a hülye. Várom, hátha megkérdeznétek őket és mondanak valami okosat.

 Megérkezett a Posta Biztosító válasza is:

2019.08.09-én a Tékozló Homár Fogyasztóvédelmi Blog közvetítésével érkezett bejelentésével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk. 

Elnézését kérjük, hogy egy technikai hiba miatt a szerződésére egy kedvezményt nem rögzítettünk. A hibát javítottuk, a kedvezmény érvényesítve lett a szerződésén, így azon díjhátralékot nem tartunk nyilván. 

Észrevétele fontos számunkra, törekszünk arra, hogy ezeket a hiányosságokat kiküszöböljük, a szolgáltatási minőségünket folyamatosan fejlesztjük. 

Bízunk benne, hogy a kezdeti nehézségek ellenére a jövőben Önt is elégedett ügyfeleink között tarthatjuk számon. 

Köszönjük, hogy bejelentésével segítette munkánkat.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Laredo 2019.08.13. 10:23:04

Poszter megkapta a kedvezményt? Igen.
Kell végülis fizetnie extra díjat ?
Nem.

A Magyar Posta szemétrevaló,de a igen,a poszter a hülye.

rarabel 2019.08.13. 10:23:20

Sorsjegyet is vettél-e a biztosításhoz?
(Hamarosan nagyfröccs is kapható lesz a postán, a levélkihordás egy kicsit akadozik még...)

Laredo 2019.08.13. 10:24:14

Most komolyan... jóváírták neki 2 nap alatt a kedvezményt,és mégis panaszkodik?
Igen,a poszter a hülye.

Lalikám 2019.08.13. 10:51:13

Ebben az esetben én is inkább csendben maradtam volna.

Snagal 2019.08.13. 10:52:32

Meg kell védjem a posztert, szerintem nem ő érdemli a fikázást.
Szerintem jogos az észrevétel miszerint:
1) a posta megadja a kedvezményt, de nem ismeri el a hibát, holott a weboldalon ott van, hogy lehet használni a kártyát - ha lehet használni miért nem ismerik el? Ha nem lehet miért adják meg a kedvezményt és pláne miért van erre lehetőség a weben.
2) ha 10% a kedvezmény, hogy jött ki a 4708Ft-os kedvezmény összeg. 32957ft-os kedvezményes díjat nézve sehogy sem jön össze a matek.

spulni 2019.08.13. 11:05:53

A legolcsóbb... jellemző. Aztán ha összetöri valakinek a szekerét az lesheti a kártérítést...

Bajázs 2019.08.13. 12:21:28

@Laredo:
Én küldtem be. Nem az a lényeg, hogy jóváírták-e vagy sem, hanem az abszurdum, hogy kapsz egy emailt, hogy fizess 5 ezer forintot, de nem írják mire, telefonon sem tudják megmondani, bár levelet küldtek róla, de nem látja a gép előtt mit írtak benne... Arról nem beszélve, hogy mondjuk te meg én utánajárunk, de ezzel nem mindenki van és lesz így, valaki simán befizeti, azt hiszi jogos a számla...

Bajázs 2019.08.13. 12:26:13

@spulni:
Te nagyon okos lehetsz, meséld el nekem akkor kérlek, ki nem a legolcsóbb kötelezőt köti meg, illetve, hogy mi a különbség kötelező biztosításnál biztosító és biztosító között.

Darth Revan 2019.08.13. 12:47:37

@spulni:

Igen, volt mar ebbol gond, de az sokkal inkabb az allam sara, mint a legolcsobb biztositast fizetoke.

Darth Revan 2019.08.13. 12:50:25

@Snagal: "sehogy sem jön össze a matek."

Megkerdeznek harom bolondot (postai alkalmazottat):
- Hatszor hat?
- Kilencven.
- Hatszor hat?
- Péntek!
- Hatszor hat?
- Harminchat.
- Hát ez meg hogy jött ki?
- Kilencvenből kivontam a pénteket.
/Hofi/

2019.08.13. 12:53:21

@Bajázs: @spulni: Hát na.A biztosítók sem értünk vannak,hanem a profitért.Az,hogy 1-2 ezer forintért én sem váltok biztosítót,mert olcsóbb lenne,egy dolog.Ha beledurranok valakibe és én vagyok a hibás,a biztosítóm ugyanúgy kocsog lesz a másik féllel mint fordított esetben.Sajnos nekem is ki kellett vernem a balhét,mert vétlen félként a saját biztosítóm is telibe leszarta,hogy segítsegen nekem (aegon) Szerencsére a MABISZ-nál értelmesebb emberek dolgoznak mint a biztosítóknál-aztán persze másnak meg simán lehet ezzel ellentétes a tapasztalata.

Bajázs 2019.08.13. 12:56:05

@a lekvár neve puffin:
Pont ezt mondom, nincs különbség a biztosítók közt kötelezőnél. Casconál azért más a helyzet. 1-2 ezer forintért ~n sem váltok, a második legolcsóbb a köbe lett volna 55 ezerrel, ahonnan eljöttem, az 23 ezer ft!

2019.08.13. 13:29:42

@Bajázs:
Azért a Posta olyan "patinás" név, aminél még a kötelező biztosítást sem merném megkötni...

Nick-son 2019.08.13. 13:30:47

Jóváírták, nem érte kár a posztert, ez eddig rendben van.

De ha sorozatban futnak rá az ügyfelek ugyanarra a hibára valaki igazán leadhatna egy hibajegyet (vagy nem tudom van-e bármi ilyesmi a postánál), hogy orvosolják a problémát, mert így feleslegesen töltik a saját munkaidejüket is egy olyan ügy intézésével ami a hiba orvosolásával nem is létezne.

Ez így olyan tipikusan postás mentalitás. Akivel beszélni tudsz az nem lát adatot amivel segíthetne, elmondja, hogy nem tud semmit, különösebben nem aggasztja, mert naponta százszor elmondja ugyanazt és jöhet a következő.

Nick-son 2019.08.13. 13:32:05

Úgy értem az ügyintéző adhatna le, vagy ha az ügyfél adja le a hibajegyet akkor továbbítani oda ahol tudnak is kezdeni vele valamit.

Dr. Archivum Pál 2019.08.13. 13:54:41

@Zabalint: Mondjuk a Posta Biztosító többségi tulajdonosa egy német cég. Én annyira azért megbízom bennük (PB-ban), hogy utazás esetén náluk kötök biztosítást.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.08.13. 13:57:20

"mivel a legolcsóbb ajánlatot a posta biztosító adta,"
Ok, görények, de az egyéb területeken tanúsított működésük után mit vártál...?
Mindeki tudja, hogy egy szemétdomb az egész - tehát biztosítani sem érdemes náluk...

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.08.13. 14:03:38

@Bajázs: Én.
Ajánlatok közül KÖBE, Posta, hasonló kamuk kihúzva, rendes cégekből válogatok.

Bajázs 2019.08.13. 14:21:46

@Semmitnemérszakitiltással:
Te nagyon rendes ember vagy, hogy rendes cégeknél kötöd a kötelező biztosításod plusz 30 ezerért, így ha kárt okozol, a te biztosítód nagyon rendes lesz a károsulttal. :))))))))))))

2019.08.13. 14:31:38

@Dr. Archivum Pál:
A Matáv->Telekom is rég német tulajdonú, de máig maradt náluk az eredeti hozzáállásból.

Nick-son 2019.08.13. 15:19:15

@Bajázs: én is ezt csinálom. Normális biztosítónál kötöm csak meg a kötelezőt, posta, köbe, ilyeneknél nem.

Az se mindegy a másik fél mit kap, ha egyszer arra kerülne a sor. Meg magamnak se akarom a problémát gyártani.

Bajázs 2019.08.13. 15:22:21

@Nick-son:
Ez tök jól hangzik, csak a valóságban nem működik így. Hiába kötöd meg "normális" biztosítónál, káreseménynél ugyanúgy a minimumot fogja ajánlani, mint bármelyik másik, semmi különbség nincs köztük. Arról nem is beszélve, hogy volt pár biztosítoval dolgom, és mindegyiknél volt valami gond.

Bajázs 2019.08.13. 15:29:11

@Semmitnemérszakitiltással: @Nick-son:
Mi a normális biztosító nektek? K&H például?
Csak mert náluk amikor károsult voltam ajánkottak 220 ezret a kárra számla nélkül úgy, hogy javítási számlával a kárkifizetés 700 ezer lett. Emellett a kifizetéssel is gond volt, nem érkezett meg csak a jelzett idő után 2 nappal. Miről is beszélünk?

Nick-son 2019.08.13. 15:52:25

@Bajázs: Szerintem ez nem így van.

Bajázs 2019.08.13. 15:59:03

@Nick-son:
Szerinted nem, szerintem igen. Mindenesetre örülök, hogy vannak olyan emberek akik hajlandóak normális biztosítónál megkötni a biztosításukat plusz 30-40 ezer forintért, hogy például nekem kárt okoznak, akkor korrekt ügyintézésben részesülhessek. Nektek van erre pénzetek, nekem nincs.

ganjaninja 2019.08.13. 16:47:09

Ha csak a biztosítottak 20 százalékánál jön be a trükk (fingomnincsmiértdefizess vagy vankedvezménydemostfityisz) abból elég szép vacsit lehet csinálni egy sokcsillagos étteremben...bónuszként egy frankó utazás is kijön a "lopott , kicsalt" ház mellé.
Nem értem a fikázókat..de ilyenek mindig vannak..lesznek...úgy mint bepróbálkozó cégek.
"Egy két ezer forintért nem váltok"
Van a verseny szektorban dolgozó...a politikus..az áfa csaló stb.. akikhez dől a lé.
És van a lusta...de csak a sor végén..
Miért is foglalkozna pár ezer forinttal.
Van a kétkezi melós ,ápoló ,tanár..stb...akihez nem dől a lé.
Ha kicsit odafigyelnek a biztosítás ,előfizetés stb. dolgokra...akkor éves szinten megspórolnak egy-két pattogatott kukoricás mozit a családdal.
Sajnos valahol ez is számít!!!
Nyahh jöhetnek trollok reakciói.

Xezs7 2019.08.13. 17:10:29

Nem teljesen értem, hogy hogy tudja a Posta ilyen olcsón adni a kötelezőt, hiszen a piacon mindenhol szignifikánsan drágább a dolog. A poszter is írja, hogy a KÖBE volt a második ajánlat 55 ezerrel. Én azt gyanítom, hogy a Posta arra játszik, hogy első évben ad egy ilyen nagyon olcsó ajánlatot, aztán a következő évtől már ők is piaci áron adják. Na de mindegy is, hogy miért ennyi. Aki azért szapulja a posztert, mert ezt a biztosítót választotta, az nézzen már magába. Ez egy szabad piac, mindenki ott vásárol, ahol akar. Én személy szerint nem mennék a Postához mert tök gagyinak tartom, meg valahol biztos hogy van valami átverés, mert ennyiből egyszerűen nem lehet ezt a szolgáltatást kihozni. De hadd ne a poszter legyen már a hibás azért, mert ezt választotta. Oké, tudom hogy itt mindig a posztert ekézzük, de itt most miért? És az is jogos, hogy ide ír. Ahol ilyen szar a szolgáltatás, hogy az ügyintézőnek fingja sincs arról, hogy hogyan működik a weboldal, és még meg sem akarja érteni, ott alap, hogy megy Homárra. Az ügyfélnek igenis fölösleges köröket okoztak és még őt nézték hülyének. Szerintem elfér ez a poszt itt.

Bombaló 2019.08.13. 17:52:15

@Bajázs: Tehát ha okozol egy balesetet, ahol te vagy a hibás részedről rendben van, hogy a vétlen szopjon, mint a torkos borz. Ez rendben van, de innentől ne panaszkodj, ha fillérbaszónak fognak becézni.

Bajázs 2019.08.13. 17:58:44

@Bombaló:
Elmondom mégegyszer hátha nem fogod fel. Semmi, ismétlem semmi különbség nincs biztosító és biztosító között kötelező biztosításnál. Ez nem egy casco!! Ha te 30 ezerrel többet fizetsz mert olyan biztosítóhoz mész akit ti "normálisnak" mondotok, közben meg 100 másik ember a te normális biztosítódról ugyanilyeneket tudna mesélni, akkor téged meg baromnak fognak becézni.

Bajázs 2019.08.13. 18:01:19

@Bombaló:
Különben meg olvasd el amit 2 órája a gondolom szerintetek normálisnak titulált k&h biztosítóról írtam, azt válaszolj valami olyan értelmeset rá, mint az előbb.

ganjaninja 2019.08.13. 18:11:51

@Bajázs: KH-val nekem is volt nem kicsi harcom...annak ellenére ,hogy nem egy járművet biztosít a családom és jómagam náluk....és KH-s volt a károkozó!
...szóval attól hogy drágább...semmivel sem jobb.

...gondolom lassan az is trendi lesz ,hogy ki költ többet kötelezőre. :)))

Bajázs 2019.08.13. 18:17:54

@ganjaninja:
Na ugye... Csak néhány begyöpösödött idióta azt hiszi, ha majd normális biztosítónál köti meg a kötelezőjét akkor normális kiszolgálást kap, meg majd normális kárügyintézést a károsult... Aztán majd jön a pofára esés. Egyébként nem is értem... Itt pofáznak mekkora májerek mert ők normális helyen kötik meg dupla annyiért, hogy majd a károsult normális kifizetést kapjon... Ember ott kezdődik, hogy egy hete nekem jöttek, letarolták a fél autót, azt sehol senki... Én meg kössen meg dupla annyiért a biztosítást, hogy ha én kárt okoznék, akkor nem szopjon a károsult, úgy ráadásul, hogy kárkifizetésnél minden rohadt biztosító a minimumot ajánlja kapásból és alkudozni kell velük... Be vagytok ti baszva! Az én káromat ki fizeti ki??!!

Dr. Archivum Pál 2019.08.13. 19:35:38

@Zabalint: Elképzelhető! Nekem eddig a PB-vel semmi gondom sem volt, de a Telekommal annál több. Sajnos nem tudom otthagyni őket, mert egy családtagnak szolgáltatós e-mail címe van.

ganjaninja 2019.08.13. 19:36:36

@Bajázs: Egy réteg már erre is rárepült!!!
Vannak cégek akik aránylag elfogadható jutalékért kipréselnek belőlük olyan dolgokat amit ilyenkor a biztosítók szeretnek elhallgatni...illetve lényegesen nagyobb összeget ,mint amivel kiszúrnák a szemedet.
Mielőtt valami agyhalott elkezdene trollkodni... IGEN! úgy is lényegesen nagyobb az összeg ,hogy a jutalékukat levonod!
Gondolhatod ,hogy ha minden káreseményt tisztességesen fizetnének...mi a bánatos francból lenne a felső vezetésüknek extra brutális prémiumuk??
Sajnos ez egy ilyen Világ a Kárpát medencében.

2019.08.14. 07:29:15

@ganjaninja: Akkor nézzük az esetemet,mert én írtam,hogy 1-2e forintért nem váltok.Van egy youngtimer mondeom,most lett 20 éves.Évek óta bónusz 10-ben vagyok,kedvezmény bárhová mennék át,kb. nulla,max. az teljes összeg utalására kapok de azt sem mindenhol.Jelenleg a Groupama-nál van a kötelezőm 4 éve.Előtte én is évente néztem,hogy mi az olcsóbb,amíg megérte (a leghitványabb a Genertel volt.Ott a szakítás sem ment egyszerűen,de amikor a pernél tartottunk,akkor hirtelen mindent meg tudtak oldani.Szarrágó banda,nem tudom léteznek-e még) De a fentebb leírtak miatt pont leszarom,hogy a másik biztosítónál ezer forinttal olcsóbb lenne.A papírozási cirkusztól kezdve (a nevem és a címem is előszeretettel írják el,sőt van olyan weboldal ahol a címemet el se fogadja,mint nemlétezőt...) a kihagyhatatlan ajánlattal zaklató szutykokon keresztül (minden biztosítónál ez van) gyakorlatilag ugyanaz a szar van mindegyiknél.Akkor mi a frászt kínlódjak vele?Itt már nem hívogatnak,gyakorlatilag az összes ilyen számot letiltottam,amin az ajánlatokkal kerestek.Júniusban megkapom a számlát,átutalom és kész,egy évre le van tudva.

2019.08.14. 07:35:07

@Xezs7: Igazad van.De sajnos ez nemcsak náluk igaz.Ha azt nézem,hogy a Groupama-nál nem tudtak külföldi út előtt nemzetközi igazolást adni,sem a neten sem személyesen az irodájukban megjelenve nem lehetett az otp-s szarjukon keresztül fizetni (de persze én voltam a hülye,amikor jeleztem a peoblémát feléjük...azért kellett személyesen bemennem,aztán az agyhalott dolgozó csak pislogott...persze a bocsánatkérés valahogy elmaradt...),a kártyás fizetés sem működött,kp-ból nem tudott (inkább nem akart) visszaadni k. dolgozó...

Darth Revan 2019.08.14. 09:47:59

furcsa fogalmaitok vannak az update-rol.
ennel semmitmondobb hulyeseget nem is irhatott volna a postabiztosito

havrilla 2019.08.14. 10:30:09

@Bajázs:
És te egy emailes fizetési felhívásra szoktál fizetni?
Add meg a címet és küldök minden nap emailt 100 000 forintról.

Bajázs 2019.08.14. 10:47:54

@havrilla:
Te mond hülye vagy, vagy nem megy az olvasás? Senki nem fizetett semmit, felhívtam őket, hogy mire kellene fizetnem.

havrilla 2019.08.14. 11:08:04

@Bajázs:
Ezek szerint, te komolyan veszel egy sima emailos fizetési felszólítást.
Normális ember csak legyintene egyet.

Azt hiszem nem én vagyok a hülye.

Bajázs 2019.08.14. 11:11:21

@havrilla:
Te nagyon kivagy... IQ fighterekkel nem vitatkozom, további jó döglődést! :)

Xezs7 2019.08.14. 13:31:54

@havrilla: Nem értem miért kell a poszter vérét szívni. Nekem is emailben küldi a biztosító, hogy mennyit kell fizetnem. Pontosabban küld egy emailt, hogy új dokumentum érkezett, lépjek be a biztosító honlapjára és ott nézzem meg, hogy mennyi az annyi. Szerintem a posztolónak is valami ilyesmi lehetett, de komolyan, a XXI. században nehogy már az legyen a probléma, hogy nem küldtek neki tértivevényes felszólítást. Pont arról kéne leszokni, jó reggelt.

havrilla 2019.08.14. 14:29:39

@Xezs7:
Miért kéne leszokni?
Hetente van cikk, hogy hamisan kérnek valamelyik szolgáltató nevében befizetést, számlakiegyenlítést, késedelmi pótlékot és még hamis weboldalt is prezentálnak. Ha értesítést kapsz, hogy üzeneted van és te belépsz a fiókodba (amit hitelesen hoztál létre felhasználónévvel, jelszóval ), szüf portálra , cégkapura azt megértem. Te magad is javítottad a "tévedésedet", hogy neked is a biztosítod email küldi, hogy mennyit kell fizetni, mert hülyeségnek érezted. Joggal. És kiderült, hogy mégsem email-re fizetsz.

Xezs7 2019.08.14. 15:00:56

@havrilla: Szerintem a poszter is így értette, csak te belekötöttél. Nem fogja az ember minden egyes alkalommal részletezni, hogy jött egy email és belépett az ügyfélportálra. Ehelyett röviden annyit mondunk, hogy jött egy email. Kákán keresel csomót.

havrilla 2019.08.14. 15:33:43

@Xezs7:
Ezért nem árt a pontos megfogalmazás.
Én befejeztem, mert igen hülyeség ezzel foglalkozni, de látom élvezed.

Xezs7 2019.08.14. 16:44:42

@havrilla: Te kezdted. Vannak köznapi dolgok, amiket nem fejtünk ki részletesen, mert mindenki érti, hogy miről van szó. Te meg belekötöttél egy ilyenbe. Akkor ki a hülye?

aefzuj 2019.08.14. 16:47:28

mivel a legolcsóbb ajánlatot a posta biztosító adta,

aefzuj 2019.08.14. 16:48:55

"(...) mivel a legolcsóbb ajánlatot a posta biztosító adta, (...)."

Lehet is tovább görgetni....

aefzuj 2019.08.14. 16:54:19

@Bajázs: Tudod ki az, aki nem a legolcsóbb kötelezőt köti meg? Kapaszkodj erősen a karfába: az, akinek VAN pénze. Durva sci-fi, mi? LOL

aefzuj 2019.08.14. 17:09:52

Ja, hogy a sparvitezek is kepben legyenek: azert nem mindegy hol kotsz kotelezot, mert

1) egyesuletnel (pl.: Köbe) elofordulhat ev vegi kotelezo befizetes eloirasa a tagoknak, ha a kifizetesi egyenleg meghaladja a befizetesit es veszelybe kerul a mukodes. Jógaszabaly lehetoseget ad erre es el is vele a biztosito, ha ugy van. Legutobb 2010-ben volt ugy....es olyankor nem ajanlott az olvasmany, hanem kotelezoen valaszthato. Hiaba 15e az eves dij, ha az ev vegi extra befizu 45e lesz. Hah.

2) a Kúria (akkor még LB) tobb perben is elvi allasfoglalt a tekintetben, hogy a kgfb. eseten az okozott karert elsosorban a biztosito koteles helyt allni, es az perelheto az okozo helyett. (A foszabaly nem ez, hanem hogy a ki masnak kart okoz koteles azt megteriteni, igy kovetelni es perelni is nala lehet csak).

Ellenben elofordul sokszor olyan eset, hogy a kart a karosult szervizben javitja szamlara, a biztosito meg azt talalja mondani, hogy lofaust, legyen inkabb totalkar es adok erte avultatas meg roncserteklevonas utan mondjuk 70%-ot. Oszt' ott lesz pl. 2M kar a szamlaval rendezve, a biztosito meg ajanl 1.1 misit (az auto eurotax erteke, minusz az avultatas es a roncsertek), igy hirtelen lett 900e ki nem fizetett, de valos kar.
És hopplá, a karosult karteritesi pert indit a karokozo ellen, aki meg hebeg-habog, hogy hat a biztositonak kell fizetnie. A biztosito meg lengeti a jogaszabalyt, hogy neki ennyit kell, es kesz.

Az LB meg nagyon helyesen megelviallasfoglalta, hogy ilyen esetben a karokozo perelheto es bizony helyt is kell allni a kulonbozetert, raadasul zsebbol es rögvest. Es ez igy nem csak jogszeru, de még igazsagos is, ugyanis aki masnak kart okoz....

Majd felmerul a kerdes, hogy akkor mire is valo a kgfb? A legolcsobb az konkretan semmire.

Hat ezert vannak paran olyan okosok, hogy normalis biztositonal kotnek. Mert vagy tapasztaltak mar ilyet, vagy tudnak olvasott szoveget ertelmezni es olvastak valahol.

Egy jogallam igy mukodik. Ilyen sz@rul.

kolomparlole1114 2019.08.15. 14:56:35

"Carl Badog
Én nem értem, hogy miért a posztert fikázzák. Hiszen a jelenség nem csak a Póstára jellemző. Megpróbálnak "rejtett" infókat bevinni, hülyét játszani. A számítógépes rendszerekre hivatkozni hibba esetén."

Igen, a mindenható szgépes rendszer nálam is nagy kedvenc, szoktam is mondani rá hogy pont nem érdekel, oldják meg. Ha valamit vállalnak, akkor vállalva van. Volt benne hogy kivéve ha szgépes rendszer úgy nem dönt? Nem. Akkor meg? Csinálja ahogy akarja, felőlem mehet kézzel írott áfás számlával is.

kolomparlole1114 2019.08.15. 15:16:57

@aefzuj: Ha nem fizet eleget a biztosító, akkor a bíróság azokat kötelezze túlfizetésre, ne azt aki fizeti rendesen a számláit. Ő azért fizetett hogy nyugodtan alhasson, oldja meg a bizti ahogy akarja...

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2019.08.21. 20:14:11

@aefzuj: azt áruld el kérlek az okfejtésed végén, hogy
a) ez miért nem fordul elő a "neves" biztosítók esetén?
b) hol található meg, hogy mely "neves" biztosítóknál nem fordul ez elő
c) ki vezeti a feketelistát azokról a hitvány biztosítókról, melyeknél ez előfordul
d) bónusz: ha +900ezret kifizetek a károsultnak biztosítón kívül, miért nem indítok pert a biztosító ellen erre az összegre (vigyázz a válaszadáskor: van, hogy műtárgyakat kell újjáépíteni és azt is fizeti a biztosító mittoménhánymilliárd forintig)
süti beállítások módosítása