Olvasónk a terrafon.hu-ról rendelt és fizetett, ám a kiszállításról szóló visszaigazolás kamunak bizonyult, a visszautalás pedig még mindig nem történt meg. A webáruházról közben összegyűlt jó pár hasonló sztori, a vélemények alapján már a rendőrségi feljelentés is megvolt. Mi is írtunk nekik, de választ egyelőre nem kaptunk.
Pontosan 13 nappal ezelőtt rendeltem meg egy Ipad pro 11-es terméket (310 000 HUF) a terrafon.hu webáruházban. Tettem azért, mert a legjobb áron hirdették és a "raktáron van" felirat szerepelt az oldalon. A munkám miatt gyorsan szerettem volna megkapni, és nagyon sok oldalon "csak megrendelésre" korrekt felirat szerepelt, ami plusz idő nyilvánvalóan. Szeptember 3-án utaltam, szeptember 5-én kaptam a jelzést hogy megkapták az utalást, és átadják a GLS-nek. Egy hét után hívtam Őket, amire ráment egy egész délelőttöm, akkor azt az információt kaptam, hogy volt egy kis probléma, de azon a héten biztos megkapom.
NEM KAPTAM MEG, a mai napig sem! Tehát minden kamu volt és átverés. Lassan két hete használják a pénzemet (csak átutalással felirat szerepel az oldalon), és a mai napig nem kaptam meg a terméket. Tegnap telefonon azt az infót kaptam, hogy már a GLS-nél van, és holnap érkezik. Majd kaptam egy levelet, hogy technikai problémák miatt csuszás van és ha akarom akkor visszautalják a pénzemet. És az elvesztett időm, az utalási költségem, az átverés miatti bosszúság? Ha azokon az oldalakon rendelem meg, ahol korrektül kiírták hogy nincs raktáron, már régen nálam lenne a termék! Így Ők, mert korrektül tájékoztattak, természetesen elestek a megrendelésemtől!
Kérem a segítségüket, hogy ilyen inkorrekt cégek ne folytathassák "csak úgy" tevékenységüket és tisztességtelen piaci magatartásukat!
Update: Azóta kértem hogy utalják vissza a pénzt, azt válaszoltak törvényileg nekik van erre tizennégy napjuk! Egy hónapig használják a pénzemet, mielőtt visszautalják? Végig hazudoztak azzal kapcsolatban, hogy a termék már a GLS nél van. Így várhatok még fél hónapot a pénzemre.
zdanee 2019.09.23. 10:22:11
borso 2019.09.23. 10:24:40
Ákos81 2019.09.23. 10:25:02
CsakLajosAz 2019.09.23. 10:25:57
Vadász, vadász...
CsakLajosAz 2019.09.23. 10:26:55
zdanee 2019.09.23. 10:33:49
Jake Peralta 2019.09.23. 10:35:36
zdanee 2019.09.23. 10:36:37
Jake Peralta 2019.09.23. 10:46:32
Webshops Operators Kft. (alapítva 2018.09.20)
Rostás Gergő (an.: Jóni Irén)
Születési ideje: 1991/12/31
5530 Vésztő, Sziki utca 12.
A tagsági jogviszony kezdete: 2019/05/10
...
Sok sikert a pénz visszaszerzéshez.
Antalbaba 2019.09.23. 10:58:22
juhaszvik 2019.09.23. 11:49:29
1. Eldöntöm, hogy milyen paraméterekre van szükségem, milyen árkategórián belül
2. Kigyűjtöm a fellelhető készülékek listáját a webről, több weboldal adatbázisát is felhasználva, előzetesen szűrve az előző pont alapján
3. egy excel táblázatban sorba veszem az egyes készülékek további paramétereit is, és ez alapján kiválasztom a legmegfelelőbbet
4. megkeresem, hogy az adott terméket hol árulják a legolcsóbban
5. leellenőrzöm, hogy az adott cég megbízható-e (ha kicsit is gyanús, hagyom a fenébe)
6. megrendelem utánvéttel a terméket
Ebbe az eljárásba nem feltétlenül férnek bele az olyan dolgok, mint a márkahűség/márkavakság, hogy "csak piros jöhet szóba", de a "sürgős" szó se igazán.
Valaki mondjuk elmagyarázhatná, hogy milyen munka az, amihez feltétlenül egy ipad szükséges?
FDToth 2019.09.23. 11:49:53
Azzal van a baj h nincs cégnév megadva a honlapon úh alapból kuka.
De amíg vannak együgyü emberek (és vannak bőven), addig jó sok ilyen kamu webshop lesz, illetve mivel nincs felelséggrevonás a hatóság réséről sem, így van tere az iylen 'cégeknek' terjeszkedni sjanos...
Drizari 2019.09.23. 11:50:10
Fizetési feltételek
Áruházunkban utánvétes és előre utalásos fizetési mód van jelenleg.
havrilla 2019.09.23. 11:57:20
Ez nem honlap.
havrilla 2019.09.23. 12:01:41
Terézágyú 2019.09.23. 12:02:49
"Műszaki cikket - legyen szó laptopról, tévéről vagy akár hűtőszekrényről - a következőképpen vásárolok: (egy jó része nem releváns az ügy szempontjából, de azért leírom :) )"
És ugye neked a ceruzáid elvágólag, nagyság és szín szerint vannak sorba rakva az asztalodon? :))))
"Valaki mondjuk elmagyarázhatná, hogy milyen munka az, amihez feltétlenül egy ipad szükséges?"
:)))))))))))))))))))))))))))))))
CsakLajosAz 2019.09.23. 12:24:11
juhaszvik 2019.09.23. 12:27:13
semk700 2019.09.23. 12:27:47
zdanee 2019.09.23. 12:37:17
- út, autópályák építése
- híd, alagút építése
- lakó és nem lakóépület építése
- számítógép kereskedelme
- ...
- előadóművészet
Nincs is több kérdésem. Bejegyzett tőke 3 millió. 10 iPad. De mindenből _is_ van készleten. Ez a cég átverésre és helyi pályázatok kamumunkáinak lepapírozására lett bejegyezve. Csak lusták voltak két külön céget csinálni a két külön lopásra.
Terézágyú 2019.09.23. 12:38:15
"igazából nem vagyok ennyire rendezgetős"
Kááááááááááár...... :)
spulni 2019.09.23. 13:01:21
SZIGMA 2019.09.23. 13:21:48
"Valaki mondjuk elmagyarázhatná, hogy milyen munka az, amihez feltétlenül egy ipad szükséges? "
A törvényhozáshoz biztosan az kell...
cemeteryman 2019.09.23. 13:30:33
Utóbbi jóval biztonságosabb, ekkor ugyebár a jogosulatlanul beszedett pénz a bank közbenjárásával visszaszerezhető.
Hiero88 2019.09.23. 13:42:54
1. Az egyik a vésztői cím.
2. A másik a 1118 Budapest, Torbágy utca 16 (Nem átvételi pont)
3. A harmadik a legérdekesebb, ugyanis ez egy Cégmester nevű cégekekkel kereskedő és más tevékenységeket is folytató cég címe:
terrafon.hu - Webshops Operators Kft.
Szerencs utca 172.
1154 Budapest
Az még pluszban érdekes, hogy a problémás cég ügyvezetőjének a nevén másik cég is van, amely felszámolás alatt van jelenleg:
PERFECT POWER PLUSZ Kft. "f. a."
1111 Budapest, Lágymányosi utca 12. fszt. 2.
Bérgyilkos Bohóc 2019.09.23. 13:46:05
Azt aláírom, hogy az ilyen noname sufni oldalakat erős fenntartással kell kezelni, nem is ezekre gondoltam, mindössze a "soha nem" kifejezést vitatom.
borso 2019.09.23. 13:51:48
reunalla 2019.09.23. 13:57:39
vizsla_barat 2019.09.23. 13:58:15
Terézágyú 2019.09.23. 14:02:15
"pl. tudok olyan programról, ami csak azon fut és kell munkához"
Egy olyan program amely csak és kizárólag ájpedprótizenegyen fut, semmi máson?
2019.09.23. 14:15:01
Pl.?
Én olyat tudok, grafikai program, ami van Macre, Windowsra és iPad-re, Android tabletre viszont nincs, de természetesen a desktop változatok tudnak jóval többet az iPad változatnál, ezért utóbbi inkább kevésbé komoly célok esetén használandó.
CsakLajosAz 2019.09.23. 14:34:06
Fusiwebshop.hu domain se épp... Bizalomgerjesztő..
300.000Ft meg sok pénz... Ha meg neki nem sok, ne rinyáljon...
juhaszvik 2019.09.23. 14:57:42
És ez részemről nem kötözködés, tényleg érdekel, hogy mi az a feladatkör, amihez a munkát elvégző ember kénytelen ipadot beszerezni, egyéb alternatíva mellett.
@Zabalint: ez valamilyen tervezői program?
fákkje 2019.09.23. 15:23:37
fákkje 2019.09.23. 15:24:45
(román isten bassza meg ezt a blogmotort)
Laredo 2019.09.23. 15:39:22
Hányszor kell még...: nagy értékű (műszaki) cikket csak a gyártótól, vagy hivatalos reseller-től szabad venni. Persze lehet (pár)tízezer forintért csókolgatni a forintokat,de akkor ne tessék csodálkozni a fenti eseteken sem.
SZIGMA 2019.09.23. 15:59:58
310k-ért
ekat 2019.09.23. 16:07:54
juhaszvik 2019.09.23. 16:28:34
Egyébként én se mindent utólag fizetek, csak ahol lehetséges. De egy ismeretlen üzlet esetében sem előrefizetés nem jöhet szóba, de még a házhoz szálítás se nagyon (vagyis ha nem biztos, hogy megbízhatóak, akkor legalább legyen egy boltjuk, ahonnan átveszem). Tudom ez túlzott para, van aki Kínából meg ki tudja honnan rendelget, kb. bemondás alapján, de az nem én vagyok.
Zuzer78 2019.09.23. 17:15:10
The Good Boy 2019.09.23. 18:10:04
1: euronics. termék megrendel, adott kiszállítási idő letelik, termék sehol. hívom az ügyfélszolgát, aki elrebegi, hogy látja a rendelést, és azt is, hogy biz a terméknél még legalább két három nap kel, mire átadják a futárnak, aztán 2-3 nap, mire kiszállítják. Ezzel ellentétben (gondolom a panaszomkor esett le nekik, hogy elfelejtettek, mert másnap jön az email, hogy a termék átadva a futárnak, majd következő nap megérkezik a termék). De: nincs elektronikus számla, és nincs jótállás sem. Megint ügyfélszolga felhív, mire kioktat, hogy ők kiküldték, biztos nem tudok emailt kezelni, nézzem meg a spam mappában. és két percig kell magyaráznom, hogy 1: nem vagyok debil, el birok kezelni egy email fiókot, 2: a rendelés visszaigazolása, meg a kiszállításról értesítés az hogyhogy nem ment spambe? oké, nézzem meg a termék dobozában, hátha ott van. Mondom ott sincs, kérek számlamásolatot. oké, intézi. elköszönne, mondom, akkor térjünk rá a jótállásra. mondja, annak a dobozba kell lennie, mert a gyártó oda teszi be. mondom, nincs ott, kérem a jótállást. mondja az ügyfeles, hogy a jótállásról nem tud nyilatkozni, mert az euronics nem nyitja ki a terméket (akkor mondjuk a számlát előtte miért kezdte velem ott kerestetni?) szóval euronics nálam ezentúl felejtős. de lássuk a másik esetet:
rendelek a hülyeboltból egy háztartási nagy (on nagy) gépet. teljesítésre meg van adva 6-14 munkanap. oké, várok. ketyeg az idő, termék sehol, értesítés sehol. Panaszt írok az ügyfélszolgálatra, válasz sehol. két nap múlva telefonos panasz, ahol közlik, hogy 1: írtak választ, csak valószínűleg hülye vagyok, és nem tudom megtalálni az email fiókomban a levelüket, biztos a spam mappában van, nézzem meg ott (megjegyzem, sok mindent vettem már a hülyebolttól, mindig minden visszaigazolást -ahogy ezen termékét is - mindig megkapom, soha nincs a spambe), itt is elmagyarázom, hogy akármilyen hihetetlen, de tudom kezelni a mail fiókomat, nincs a válasz se spamben, se kukában, sem a beérkezettek között. ügyfélszolgát kérem, hogy akkor küldje ki még egyszer a panaszra adott választ (igaz azt nem említi, mit tartalmaz a panaszra adott válasz, hátha van benne infó a kiszállításra). Kiküldi. Másnapig semmi, de mivel éppen lejárt a 14 munkanap felhívom őket megint. Újabb ügyfélszolga közli, hogy ők kiküldtek 2 emailt, nézzek már szét a spam fiókban, biztos ott van. közlöm, hogy továbbra sem tartom magamat olyan debilnek, hogy ne tudjam értelmezni a mail fiókom funkcióit. Majd kiderül, hogy a 6-14 nap az az én esetemben arra vonatkozott, mire a hülyeboltba beérkezik a termék a gyártótól (utána néztem, valóban erről szólt a megrendelés, de azt gondoltam, nem a sufni webshopok szintjén vannak, feltételeztem, hogy olyan termékeket árulnak, ami van is náluk). viszont így most már kiderült, hogy a termékem hozzájuk beérkezése is csúszik még kb. 1-másfél hetet, és a kiszállítás még csak utána fog jönni. Érdekes módon ezúttal percek múlva a két email (egybe gyúrva) meg tudott érkezni (nehéz eldönteni, hogy élő anyag készítette, vagy egy robot program, annyira gépi, mindenesetre a beérkezés ideje is különbözik a két email részben). Tehát ha szerencsém van, akkor jövő hét végére, több mint egy hónappal a megrendelés és fizetés után talán a hülyebolttól megérkezik a termék. Nem Kínából, hanem magyar honból magyar címre...
ekat 2019.09.23. 18:25:53
Amúgy a magyar kisboltok így is át tudnak verni, kétszer rendeltem két cégtől fehér törpelevendulát, az egyikük magasranövő fajta fehér levendulát küldött, a másik meg törpét, de rózsaszínt. Persze ez nekem csak akkor derül ki, ha már megnőtt / virágzik. Úgyhogy utána még ezeket is Németo.-ból kellett rendelnem, nekik sikerült is a kért árut kiszállítani....
2019.09.23. 19:06:14
Nem, pixel szerkesztő. Konkrétan az Affinity Photo jutott eszembe, ami egy Photoshop alternatíva.
Roadster68 2019.09.23. 19:29:41
uninterested 2019.09.23. 20:24:43
aefzuj 2019.09.23. 20:37:37
Okos ember mas karabol, az ilyen konzumidiotak a sajatjukbol se.
Ha lenne 299e-ert holnap masik webshopban, egybol utalna oda is, hisz' az a legjobb ajanlat. Egysiku gondolkodas, ami csak a vetelarat veszi szamitasba.
Nem, soha sem az a legjobb ajanlat amelyik a legolcsobb. Volt ra 30 ev, megse fogta fel a legtobb "fogyaszto".
Nem az a hulye, aki csinalja. Az a hulye, aki hagyja. Atb@szni is csak azt lehet, aki hagyja. Aki meg sorban all erte, azt jol at is illik.
ekat 2019.09.23. 21:17:42
Na ezért jobb nyugatabbra élni. (Félreértés ne essék, én itt vagyok.)
ekat 2019.09.23. 21:17:43
Na ezért jobb nyugatabbra élni. (Félreértés ne essék, én itt vagyok.)
Pyrrhus 2019.09.23. 22:35:05
KaTe 2019.09.23. 23:25:33
Ja igen. Kedves posztoló. Vess keresztet a pénzedre. Ez a cég - akárcsak a pénzed - már a múlté.
Cnere 2019.09.24. 00:50:02
2019.09.24. 07:13:14
Mondjuk Alza a szürkeimportos áruival az Emaggal egy kategória, ezért kerülöm.
Darth Revan 2019.09.24. 08:26:36
Tueno 2019.09.24. 09:34:27
Ők sosem fognak céginfót guglizni, véleményeket olvasni, összerakni az 1 + 1-et, hogy miért olyan kedvezményes a cucc. Belőlük élnek a csalók.
Ugyanaz, mint a mágnesmatracok, víztisztítók és porszívók egymillióért, ott is az egyszerű réteg a célpont, nem a gondolkodó.
2020-hoz közeledve már logika sincs az utalásban, amikor már szinte minden futárnál lehet bankkártyával fizetni. Ja, de: az utánvét néha 400 Ft-tal drágább, ezért jobban megéri előre fizetni valamiért, ami talán csak egy virtuális raktárkészleten létezik valahol... Ühüm.
Cnere 2019.09.24. 10:51:14
Ha át akarnak verni, akkor át fognak, hiába a nagy arcoskodás, hogy te vagy a nagy megrendelő és téged aztán nem. Ha ezt nem bírod elviselni, akkor bemész üzletbe és ott megveszed, ott nyugodtan kibonthatod, összeszerelheted, ki is próbálhatod, ami tetszik és biztosan nem ver át téged senki.
Tikakukac 2019.09.24. 11:30:56
Ahogyan azt sem, hogy egy komplex elektronikai terméket vagy nagyobb háztartási gépet, de egyáltalán bármit ami 230V-ot kér, te nemigen fogsz tesztelgetni, főleg nem kihozni ha bármilyen olyan baja van, ami 30 másodperc alatt nem jön ki. Nem egy embert tudok aki nagyker által hibás és hiányos cuccokat bagóért felvásárol és terít. Mire beüzemeled őket és ki is próbálod, már a futár 50 címmel arrébb lesz te meg sasolsz az okos fejedből kifelé, hogy ahha, na most aztán előrébb vagy sokkal.
KaTe 2019.09.24. 12:20:27
spulni 2019.09.24. 14:33:59
Buchhalter 2019.09.24. 15:19:31
body_andras 2019.09.24. 15:42:03
Lollipop15 2019.09.24. 16:28:03
Azt ugye te sem gondolod, hogy egy megrendelés csak úgy "elfelejtődik" és azért kerül később szállításra ?
Egy Euronics méretű cégnél, attól függetlenül, hogy betelefonálsz az ügyfélszolgálatra, a raktárban dolgozók ebből semmit nem fognak észlelni és nem azért kerül rögtön másnap átadásra megrendelés.
A garanciajeggyel kapcsolatban meg egyszerűbb e-mailt írni, amiben leírod a termék gyártási számát, meg hogy nem találod az e-számlát és pótolva lesz mindkettő. Ezzel főleg a saját idődet spórolnád meg ilyen helyzetekben. A garanciajegy meglétéről a gyártó vagy a beszállító gondoskodik és mivel megrendelés esetén eredeti csomagolásban kerül kiszállításra a termék, így az Euronics dolgozóknak semmilyen rálátása nincs a garanciajegyre.
Amúgy arra gondoltál már, hogy esetleg te rendelkezel olyan e-mail címmel(pl: freemail, citromail), ahová nehézkesebben jutnak el az e-mailek ?
Horváth Toya 2019.09.24. 16:34:49
Kondom Keselyű 2019.09.24. 17:36:39
Tueno 2019.09.24. 17:45:52
De azt állítani, hogy ennek semmi értelme, eléggé erős. Inkább jobban tudatosítani kellene, hogy ha adsz a futárnak egy kis pénzt, akkor magadat kíméled meg az esetleges bosszúságtól és nem érdemes ezen szarevősködni. De ezt is hiába magyarázom ezek szerint, de voltaképp nem is számít. Ha nem ellenőrzöd a csomagod átvétel előtt, a te bajod. Nekem egy ezrest simán megér.
The Good Boy 2019.09.24. 19:07:23
A másik, az email: van regisztrációm a hülyebolthoz és az euronicshez is (ugyanazzal a csak regisztrációkhoz használt, ezer éve meglévő email címmel). eddig minden rendelésről mindig minden értesítést, e-számlát, tájékoztatást megkaptam. most rendeltem valamit az euronicstól, visszaigazolás megérkezik, értesítés a termék kiszállításáról megérkezik, termék megjön, számla nem.
Panasznál gyakorlatilag lehülyéznek, hogy nem tudsz egy email fiókot kezelni, vagy mert biztos szar az email fiókom. de persze a külön kért számla utólag kérésre megérkezik az állítólag nem megfelelő email címre.
hülyebolt ugyanaz: sok mindent rendeltem tőlük, regisztrálva vagyok, ugyanaz az email cím, mint az euronicsnál. megrendelés visszaigazolás megjön, panaszra válasz nem. második panaszra ismét nem jön válasz (de az ügyfélszolga szinte lehülyéz, hogy nem értek hozzá, ötször kéri, hogy nézzem át a spam mappát, holott az egész diszkurzust azzal kezdem, hogy nincs sehol). majd a harmadik panasz után véletlenül meg tudják küldeni az első kettőre adott választ. és láss csodát, ma csont nélkül megérkezik az elektronikus számla és utána a kiszállításról értesítés is arra a fiókra, ahová a panaszokra a válasz valahogy nem tudott.
Nem érdekes? Valahogy mintha kicsit romlott volna a minőség...
DarkWolf 2019.09.24. 19:31:42
Amúgy Apple szaküzletből mennyivel lett volna drágább?
Drága levélíró, te tátott szájjal futottál a f@szerdőbe és csak magadat hibáztathatod emiatt. Utánanéztél a webshopnak vagy így általában ész nélkül netezel?
sanyi_a_hegyrol 2019.09.24. 19:31:45
DarkWolf 2019.09.24. 19:33:05
Nagyon szívesen
DarkWolf 2019.09.24. 19:39:12
Egyvalamit tegyünk tisztába: HACSAK explicite nem úgy rendeled meg a csomagot és ez nincs leegyeztetve a futárral előre, nagy esellyel addig nem kapsz lófaszt sem míg átvételit alá nem írod.
Ha egy futár jófej, az a kivétel de nem az átlag.
Zsoltbacsi 2019.09.24. 19:57:07
Tueno 2019.09.24. 20:10:33
Máskor meg az a bajotok, mert valaki nem nézi meg a csomagot átvételkor és szállítási/raktári sérült árut sóznak rá. Most meg az, hogy valaki fizet ezért a futárnak és átnézi a csomagot. Döntsétek már el.
Tueno 2019.09.24. 20:12:50
TomT 2019.09.24. 20:36:02
halaloszto 2019.09.24. 20:44:36
datam 2019.09.24. 21:50:37
Nekem arra kellett az ipad, hogy mondjuk egy irodaház felújítási/karbantartási munkáit berajzoljam a tervrajzokba, a helyszínen, bejárás közben. Kicsit bonyolult lett volna a papírt hajtogatni. Másrészt olyan cégnél, ahol a teljes hálózat Mac alapú, ott hiába lobogtatom az Androidos tabletem...:)
sóhegy049 2019.09.24. 22:07:14
Ha 3 kilo+ értékű cuccot előre kifizetsz, már így jártál, ha azt egy futárszolgálattal szállíttatod ki, megint így jártál...
Ha rádobsz egy tizest, húszast és a "bótban" kicsomagolod, kipróbálod, akkor már örülnél is neki.
movhu 2019.09.24. 23:03:18
Minden más esetben azt jelenti, hogy "valamelyik beszállítónk tutira ígéri hogy neki van raktáron, és mikor megérkezik hozzánk mi azonnal csomagoljuk neked a Bástyacsótány 77. 8.emelet 45. alatt található lakásunkban"
ebella 2019.09.25. 04:07:54
ebella 2019.09.25. 04:13:15
Permetező 2019.09.25. 06:15:43
CCnick 2019.09.25. 06:53:16
CCnick 2019.09.25. 06:54:25
Im just here for the comments 2019.09.25. 07:04:46
Örülhetsz, ha a pénzed visszakapod.
2019.09.25. 07:43:24
Amineknevetadokelveszik 2019.09.25. 07:58:22
Minden más esetben !magánszemélyként! vásárolva, lett volna alternatíva.
THK 2019.09.25. 10:34:05
Kenderice 2019.09.25. 11:16:42
Jó lenne végre megérteni, hogy mind a fogyasztóvédelem, mind a ptk és a btk szerint az áldozat nem bűnös.
A bűnös az, aki átverte.
Pont.
ekat 2019.09.25. 11:23:40
JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2019.09.25. 11:47:49
Fekete Krindusz 2019.09.25. 11:59:31
Vajon ki tehet ezek ellen? Az állam ?
Kenderice 2019.09.25. 12:23:38
Az aldozathibáztatás nem prevenció.
Az állam hozza a törvényeket, neki van eszköze azt betartatni és a vétkeseket büntetni.
Ez egy fogyasztóvedelmi fórum, ennek szellemében kéne a hozzászólásokat is írni.
A törvények a hülyéket is védik, nem csak a normálisakat...
JunkieeeBoy · http://junkieeeboy.blog.hu 2019.09.25. 12:23:40
Előre utalsz bankszámlára (8 - 8 - 8 szám ugyebár) és kb. semmi védelmed sincs! Bankkártyás fizetés esetén meg megadod a külső bank fizető https oldalán titkosítva a bankkártyaszámodat (4 - 4 - 4 - 4 szám) & CCV kódodat... és probléma esetén a kártyakibocsátó (VISA - Mastercard védelmet ad és chargeback-eltetheted a pénzedet hibás teljesítés esetén)
Paypal!? Ugyanmár! Utánvétel! Magyarok csak ezt ismerik... volt egy ismerősöm webshopja, ahol egyik nyáron "besegítettem" csomagolás ügyileg, stb. az emberek jó 80%-a utánvétel rendelt! (rendes - régóta bejegyzett üzemelő webshop volt)
A kisebb webshop nem küld utánvétel, mert a visszajövő csomag feladási ÉS VISSZAKÜLDÉSI díja is őt terheli! A vásárló meg nem utal előre... mert nem bízik meg!
A megoldás: aki utánvétel rendelt azt csak telefonos megerősítés után küldte ki... és lám megszűntek a kamu utánvétel rendelők jó 99%-a, aki nem vette át!
Mert ez pl. ilyen pár ezerforintos termékek voltak... és a ptkg. akkoriban 500 Ft volt csomagautomatába, 1.000 Ft előre utalva, 1.200 Ft utánvétel!
Ezek az árak mostmár inkább: 800 Ft / 1.200 Ft / 1.500 Ft (UV)
És aki házhoz rendeli, az inkább fizet +300 Ft-ot! De voltak így is problémák, így mi lett csinálva!? nagyobb különbség lett csinálva az előre fizető és az utánvételes vásárlás között!
Szal így: 1.000 Ft a csomag 2.000 Ft a utánvétel!? A hülye parasztja akkoris ígyis utánvétellel rendelte... még sokszor az 1.000 Ft-os termékre is kifizietik inkább a 2.000 Ft-os UV csomag díjat! :D
2019.09.25. 13:06:48
semk700 2019.09.25. 13:30:35
Fekete Krindusz 2019.09.25. 14:50:45
ekat 2019.09.25. 16:27:37
Kenderice 2019.09.25. 17:14:45
Igen. Hiszen védenek a törvények.
Nem az követ el törvénysértéstb aki nyitva hagyja az autóját, hanem az, aki azt ellopja.
a fekete krindusz 2019.09.25. 18:25:47
Remélhetőleg nem kell lenyelnie. Abban még lehet bízni, hogy a cash-flow után fizetnek az összes feljelentőnek. Ehhez persze szükséges még néhány süketnémát bepalizni és majd abból fizetnek. Maradjuk annyiban, hogy alapanyag van, mármint süketnéma, innentől pedig a posztert nyilván már nem érdekli tovább. Még csak bűncselekmény se történt, lehet tovább rendelni az árukereső második helyezettjétől.
Ha pedig tényleg annyi a sztori, hogy belovazták a vagyontalan büdös cigányt, hát akkor van egy rossz hírem. Tudod, ahogy a poszternek jogában áll hülyének lennie, úgy az összes cégnek ma Magyarországon jogában áll csődbe mennie, éppen a további károkozás megelőzése érdekében…
Kenderice 2019.09.25. 18:33:04
Nem szaud-arábiában vagyunk.
Az állam nem ovónő de mutass nekem egy törvényt, amely szerint az áldozat a bűnös mert "hagyta magát", nem pedig az, aki elkövette ellene a bűncselekményt.
Ezért is írtam, hogy aki előveszi az áldozathibáztatást, az nettó hülye...
a fekete krindusz 2019.09.25. 18:46:06
Kenderice 2019.09.25. 20:04:38
Fogyasztóvédelmi törvény vagy a btk, ha bebizonyítják a csalást.
De még egyszer leírom:
Sosem az a felelős, akinek a sérelmére szabálysértést, vétséget vagy bűncselekményt követtek el.
Mellesleg azt sem érem, miért hárítod rám ezt. Te vagy az mellett, hogy az áldozat hibás, hát hozz egy ezt kimondó jogszabályt.
Vagy nem tudsz ilyet és azért dobtad át hozzám a labdát?
havrilla 2019.09.26. 05:09:46
Ne légy ostoba beképzelt. Ezek a csalások nyugatról jönnek. Ott is van elég ilyen és megélnek abból.
Fekete Krindusz 2019.09.26. 08:44:52
Kenderice 2019.09.26. 10:21:18
Senki nem mondta, hogy a pénzénél van.
De valakit amiatt hibásnak kikiáltani, mert átverték, ősi román szokás.
Az áldozathibáztatás retardált dolog.
A hibás az, aki a törvények ellen vét.
CCnick 2019.09.26. 16:52:32
Kenderice 2019.09.26. 17:05:59
Nem ez a téma.
Nem a prevenció megy itt, hanem az áldozathibáztatás.
Nem arról van szó, hogy mi lesz hanem arról, mi történt.
Péter 2 2019.09.26. 20:28:51
További magyar hang 2019.09.28. 13:10:34
buksikutya 2019.10.01. 12:13:17
buksikutya 2019.10.01. 12:16:09
Permetező 2019.10.01. 15:37:04