Tékozló Homár

A nem fúró fúrógép, ami ráadásul rozsdás is

2019.12.09. 10:00 | Homár Rezső | komment

hom9.png

Attila nagyon megörült, amikor ilyen áron ilyen teljesítményű fúróra bukkant, ám az öröme csak addig tartott, amíg fúrni nem kezdett vele. A pontos mérés pedig egész mást mutatott, mit amiért ő fizetett. Rákerestünk a gyártóra és szinte semmit sem találtunk, ami mondjuk ezek után nem meglepő. 

Kellett volna egy komolyabb teljesítményű asztali oszlopos fúró, legalább 700W – vagy nagyobb teljesítménnyel – kb. 40 mm átmérőjű. 5-6 mm mély furatok fúrásához fenyőfába (raklap deszkájába). Lényeg a teljesítmény, még ha nem is túl pontos a pozicionálás, a furatok kiosztásába 2-3 mm hiba bele fér. Hosszas keresgélés után találtam egy 1650 W-os ajánlatot, „bomba” áron, 33% kedvezménnyel. A webáruház fotói és internetre feltöltött videói alapján a célnak megfelelt (volna).

hom1.png

Ráadásul német gyártmány, talán megbízható is:

hom2.png

Rendelés – visszaigazolás – szállítás – pár nap alatt, péntekre megérkezett.

Szombaton : Kibontás, összeszerelés – na itt már jelentkezett némi meglepetés: 

Német márka?

Akkor hogy kerül ide a „made in China”

hom3.png

Angol nyelvű használati utasítással, ami egy teljesen más fúrógéphez való? 

Ráadásul 110V-os típushoz? Na de legalább 220V-os villásdugó volt rajta, és a motor adattábláján is 220V szerepelt. Igaz itt egy „pozitív” meglepetés is ért:

1950 Watt, 8,5 Amper! A reklámozott 1650 W helyett, de a meglepi rövid ideig tartott.

hom4.png

Összeszerelés, kipróbálás:

Valahogy túl gyenge, megáll a fában a fúró. Munkavédelmi kesztyű felhúz, tokmány megmarkol, a fúró leáll. Másnapra szereztem egy lakatfogót, áramfelvételét kimértem. 

Üresjárásban: 0,9 Amper  ( x 230 Volt= 207 Watt)

Maximális teljesítmény motor lefulladás előtt: 1,4 Amper ( x 230 Volt= max 322 Watt)

Lefulladt motor áramfelvétele: 2 Amper ( x 230 Volt = 460 Watt) – de ezzel semmire nem megyek, mert áll a motor. 

Vasárnap este: reklamáló e-mail küldése a szerszámX webáruháznak.

Még készült néhány fotó, - csak úgy – ami miatt nem reklamáltam volna, ha fúrt volna a fúró -  de így azokat is csatoltam:

hom10.jpg

A talp-lemez a reklámfotókhoz képest nem öntvény, csak egy préselt acéllemez, az oszlop tartó csavarok rövidek, alig érnek át, a hozzá adott alátétet nem is lehet a csavarfejek alá tenni, mert akkor a csavar   nem ér le a lemezbe vágott menetig.

Az asztal is csak lemez…. 

Az ékszíj-áttétel burkoló lemezének festése kimondottan érdekes – rücskös. Gondolom alatta rozsda púposodik.  Vagy csak szemét?

hom7.png

A felső tartó váz legalább öntvény. Igaz, hüvelykujj méretű üreges hibával. 

hom8.png

A motor kondenzátor tartója kicsit rozsdás:

 hom9.png

 

Persze érdemleges válasz az nem jön a reklamációra. Pedig 2 naponta írtam, eddig 6 db  e-mailt, és a honlapon is kitöltöm a reklamációs – árú vissza szállítását megrendelő – nyomtatványt.   

Időhúzásként 3 email jött:

  • Első:  csupán egy kérdés:  „Fotót tudna küldeni?”
  • Második: szintén egy kérdés:  „Mivel mérte?” (mármint a fenti teljesítmény adatokat)
  • Harmadik: automatikus visszaigazolás a reklamáló űrlap kitöltéséről, visszaszállítás megrendeléséről.

Azóta is csend.

Aki a SzerszámX.hu-n vásárol, erre számítson.

Hiába hivatkozol termék szavatossági kötelezettségre, szándékos megtévesztésre, ezek alapján a vásárlási szerződés megszegésére, Semmi válasz, a fent említett két kérdésen túlmenően.  Telefont nem veszik fel. 

Okulásnak írtam.

Bölcs ember más kárán tanul  - ez legyél te. Okos a sajátján (ezektől se vásárolok többet). A harmadik típusról pedig nem érdemes beszélni se. 

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reunalla 2019.12.09. 10:05:08

Most egész őszintén, de miből gondolta, hogy ez nem átbaszás?

Laredo 2019.12.09. 10:16:13

Fejlődő márka.Fejlődik.

Posztert meg lefejték egy Deák-igazolvánnyal. Ennyi történt.

borso 2019.12.09. 10:18:46

cucc becsomagol, 14 napon belül vissza a feladónak az elállásra hivatkozva.

gdobo76 2019.12.09. 10:21:14

Nem mintha sok köze lenne egymásnak ahhoz hogy német márka és made in kína...

Pl. a Pana fejhallgatóm is made in kína, a Pana Tv-m meg cseh, de attól még japán márka marad...

KaTe 2019.12.09. 10:35:01

Azért az sokat elmond a webshopról, illetve a forgalmazott termékekről, hogy a kezdőoldalon rögtön 2 menüpont is a jótállásról, illetve a termék visszaküldéséről szól.

A google értékelések alapján nem a posztoló az egyetlen, aki valamilyen gagyi utánzatott kapott a pénzéért, gondolom arra mennek, hogy a vásárlók jelentős része inkább benyeli, akik meg elég kitartóak, azok majd egyszer visszakapják a pénzüket. Csodás üzleti modell, de sajnos egyáltalán nem egyedi.

De van egy jó hírem is a posztolónak. Ha esetleg nem sikerül bevasalni rajtuk a pénzét, akkor kb. fél év múlva ismét próbálkozhat a szerszámy.hu-n (illletve ha visszafele haladnak az abc-ben, akkor szerszámw.hu) igaz, valószínűleg már egy másik, frissen alapított káeftével mögötte. (aki esetleg nem hisz nekem, nyugodtan nézze meg a céginfoban)

Leadfoot 2019.12.09. 11:03:11

Csak meg ne tudja a poszter, hogy a német Mercedes-Benz márka autóit Magyarországon gyártják. Egy világ dőlne össze szegényben.

Nick-son 2019.12.09. 11:03:23

Ja ezek anémetnek mondott márkák mind kínaiak. De majd németek német bérért fognak ezzel vacakolni... de ha már ez s vonal egy einhell már kiszolgál amíg élsz otthoni használatban és acélba is fúrhatsz vele.

Leadfoot 2019.12.09. 11:10:09

@reunalla: Mikor elkezdtem olvasni a posztot, gondolkoztam, hány száz ezer forintért vette a cuccot.
20ezer... LOL. Annyiért egy közepes minőségű villáskulcs-készletet lehet venni.

spulni 2019.12.09. 11:10:23

Fúró 20 rugóért... Aha... :D Játék, kisfiúknak technika órára.

Jake Peralta 2019.12.09. 11:13:59

Én nem értek hozzá, de sztem 20-ért nemhogy jó állványos fúrót, de kézit sem sokat lehet kapni.

reunalla 2019.12.09. 12:09:07

Aldiban lesz 26k-ért jövő héten. 3 év érvényesíthető garanciával, az pont jó annak, aki otthoni használatra akarja.

semk700 2019.12.09. 12:21:11

hainatools.net/#faq

szerintem ez sose volt német, pláne nem feltörekvő....

Kelpo 2019.12.09. 13:21:34

ALdi Lidl ben szoktak lenni jó barkács cuccok. sztem fél magyarország vállalkozói onnan veszik a cuccokat.

vizsla_barat 2019.12.09. 14:08:50

@Leadfoot: nem gyartjak,osszeszerelik.

Egri2 2019.12.09. 14:12:42

Én általában ilyen esetekben a posztolót szoktam védeni, mert úgy gondolom, hogy attól, hogy valaki nem körültekintő, az még nem mentesíti azt, aki átveri.

Jelen esetben viszont úgy gondolom, a posztoló áldozatul esett a saját smucigságának. Ha rákeres bármelyik ismert márka (pl. Einhell, Bosch) fúrógépeire, azonnal láthatja, hogy egy ilyen márkájú, 700W, vagy annál erősebb fúró 100.000 Ft feletti áron kapható. Ha NAGYON mázlis, és kifog egy pöpec árleszállítást, akkor talán megkapja 80-90 ezerért, DE semmi esetre sem 20.000-ért. 20.000-ért még egy normálisabb hobbi fúrógépet sem adnak oda.

Ez egy gagyi, használt ócskavas fúrógép. 20.000-ért nem volt nagy biznisz.

Bobby Newmark 2019.12.09. 14:24:09

@Egri2: Kis átalakítással elektromos csavarhúzónak még jó lehet... :D

Meg olcsó hús, híg lé, satöbbi, de ráírni a százwattos fúróra, hogy 1600, pláne 1900 az rohadékság, és nem menti semmi.
Ezek után mi van, ha a 230V is "csak" rá van írva, aztán kigyullad ha bekapcsolod?

midnightcoder2 2019.12.09. 14:28:16

Így jár aki az eredeti kínai helyett mindenféle olcsó európai szarokat vásárol :-)

warbirds 2019.12.09. 14:45:58

A SzerszámX híresen rossz webáruház. Már a tulaj stílusa is erős kihívásokkal küszködik a jólneveltség terén...

GatyaPityu 2019.12.09. 15:10:22

@Egri2:

Lehetséges, hogy otthonra, privát használatra szánta.
Aki nem a megélhetése számára keres pénzt szerszámokkal, és csak évente néhányszor veszi elő barkácsolni ezt-azt, annak egyszerűen nem éri meg többszázezres nagyságrendű komoly ipari gépeket beszereznie.

Én azt gondolom, hogy a zöld színű barkács kategóriás Bosch eléggé megbízható márka.
(Azt nem tudom, hogy oszlopfúrójuk van-e, nem kerestem rá erre a termékre sosem).

GatyaPityu 2019.12.09. 15:12:32

@warbirds:

Ez olyasmi webáruház lehet, mint a múltkori átfolyós vízmelegítőt 5000 Ft-ért árusító webáruház (lealkudtuk.hu, ugyismegveszed.hu, mostakcios.hu, stb...)

Egri2 2019.12.09. 15:56:20

@GatyaPityu:

Van a Bosch-nak is ilyen cucca, 100.000 feletti árral.

"Aki nem a megélhetése számára keres pénzt szerszámokkal, és csak évente néhányszor veszi elő barkácsolni ezt-azt, annak egyszerűen nem éri meg többszázezres nagyságrendű komoly ipari gépeket beszereznie. "

Teljesen jogos. Akkor ne vegyen. Gépkölcsönzés. Amikor a parkettát kellett felcsiszolnom 2 szobában felújításkor, én sem vettem meg százezrekért a gépet, kikölcsönöztem hétvégére 20.000-ért (ebben benne volt a korongok ára).

Ezzel a poszttal az a probléma, hogy a posztoló venni akart egy 100 ezres eszközt, de a pénzt sajnálta rá.

Itt is, mint mindenhol, érvényesül a 3-as szabály:
1. überolcsón
2. überjót
3. tisztességes forrásból

Na, ebből mindig csak 2 teljesül. Ha olcsó és tisztességes, akkor nem lesz jó. ha jó és tisztességes, nem lesz überolcsó. Ha meg überolcsó és jó, akkor az nem tisztességes forrás (=lopott cucc). Lehet választani.

Pierr Kardán 2019.12.09. 16:01:52

Én lenni kici kínai ész nem érteni probléma.

Lenni 14 nap elállás, ha vettél neten nem jó dolgot. Lehet küld vissza, és örül visszakapott pénz.

Járni így, ha nem venni eredeti kínai dolog, hanem venni rossz német utánzat.

lcsaszar 2019.12.09. 16:13:25

@spulni: Játékot gyereknek csakis jó minőségűt szabad adni. Nincs elkeserítőbb a gyerek számára, mint amikor ráébred, hogy használhatatlan gagyit kapott "ajándékba".

igazi hős 2019.12.09. 16:58:08

@Egri2: "Picit" túlzol. Még a "kék" Bosch sincs 100 ezer, de még 50 sem. (Makitát is kapni 50 alatt.) Egy Einhell pedig 20 alatt van. Szóval egy közepes állvány + használható 700 W fúrógép 30-ért teljesen reális. És ez "izé" elvileg 30-ról volt 20-ra leárazva.

havrilla 2019.12.09. 17:09:41

@Leadfoot: Én 10 évvel ezelőtt vettem a műhelybe egy közepes kategóriájú oszlopos fúrót 178 000-ért. Na az felel meg a posztoló elvárásainak.
Egyszerűen nem értem. Vesz egy gagyit, mondjuk "Topolinót" ( csak a régi hozzáértők miatt ) és "Mercedes" tulajdonságokat vár el.
Tudom, ilyenkor van, aki azt mondja, hogy ez Magyarország, meg ilyen a magyar, stb.
De könyörgöm , évente 100 milliós tételben gyártják a gagyit a világban és azt mind Magyarországon forgalmazzák? Tudomásul kell venni, hogy a "kapitalista" gazdaság ( Szent Marx után szabadon ) mindenhol a világban nagymértékben a ki tud kit át b*szni elv érvényesül.
Nem tudom nagyon sajnálni a posztolót. Ha ennyiért egy vállalkozásban tökéletesen használható gépet lehetne kapni, az lenne az éden.
Amúgy a kínait nem kellene lenézni. Mindent tökéletes minőségben tudnak gyártani. Arról ők nem tehetnek, hogy Európában nagyrészt a gagyival lehet nagy pénzt keresni, mert arra van kereslet.

havrilla 2019.12.09. 17:21:29

@Bobby Newmark:
Nem ilyen volt a csalás. A meo-zás az egyik legdrágább gyártási fázis és ezért kihagyják. Ez egy meo-zatlan gép és motorhibás. Valószínüleg a forgórész.
Kész ennyi. Azért kell mindjárt a megérkezés után mindent megnézni, kipróbálni és, ha probléma, akkor vissza a 14 napos elállás alapján.
Soha nem értettem az olyan panaszost, aki azt írja (volt ilyen itt ) , hogy megkapta a cuccot, de szabadságra ment, korházba ment, dürrögött, stb és csak 3 hónap múlva bontotta ki a csomagot, amiben a rossznak bizonyuló készülék volt... Az ilyen valószínüleg kisgyerekként a karácsonyi ajándékát Húsvétkor bontotta ki. Lehet, hogy hülye vagyok, de ha én kaptam valamit, vagy most veszek valamit , akkor a csomagot szeretem azonnal élvezetes kiváncsisággal és örömmel kibontani és használni vagy legalább is kipróbálni(megnézni) a cuccot.

havrilla 2019.12.09. 17:24:40

@igazi hős:
Kapni, de a barkács kategóriában. Ez az a kategória, mely azon alapul, hogy a vásárló középosztálybeli unatkozó beképzelt polgár, aki zseninek látja magát, mert évente egyszer egy képet felakaszt a falra a gépei segítségével.

Bobby Newmark 2019.12.09. 18:11:52

@havrilla: Nem értem a magas lovat. Ki a faszom érzi magát zseninek szerinted két lyuk kifúrásától? Mit kéne csinálni, ha kell az a két lyuk? Imádkozni istenkéhez, hogy teremtsen? Várni, mert nem 0 a valószínűsége annak, hogy véletlenül a kvantumfluktuáció antianyagot termel, ami pont jó helyre robbant egy lyukat?

Viszont ha te megveszed a negyedmilliós Hiltit, ÉS évente két lyukat fúrsz vele, akkor sztem megvan a hülye.

asdf 2019.12.09. 18:21:25

A 14 napos elállás valószínű azért nem játszik nála, mert -a leírt munkából ítélve- szerintem céges felhasználó. De telefonos bohóckodás helyett simán mehet a tértis levél, majd utána a fizetési meghagyás. Nem mellesleg pedig a "legjobb minőségben" jelző miatt a GVH-hoz a bejelentés, ezt ugyanis bizonyítani nem fogják tudni, így ezermillió százalék, hogy bukják a dolgot.

havrilla 2019.12.09. 18:24:04

@Bobby Newmark:
Értem. Szerinted két lyuk kifúrásához 20 000-Ft az egy realitás. Lyukanként 10 000-Ft !
Tudod mit ? Szerezz nekem ilyen kuncsaftokat és felezünk!

Tudod, normális ember két lik kifúrásához bekopog a szomszédba ( ha már egyetlen barátja sincs ) és kér egy fúrógépet 10 percre.
Az szerinted ésszerű, hogy két luk fúrásához vesz egy oszlopos fúrót? És utána beteszi a szekrénybe, ahol 20 évig áll? Inkább egy "vállalkozó" tesz ilyet.

A furat szinonímáit használtam, hogy legyen mibe belekötni.

Leadfoot 2019.12.09. 18:27:33

@havrilla: Erre céloztam. Vagyis erre is. Meg leginkább arra, hogy ha nem lennének hülye/hiszékeny emberek, akkor a csalók meg a gagyit árusítók nagyrésze lehúzhatná a rolót.

Mert itt is csodavárás megy. 20ezerért jól használható, jó minőségű cuccot vár, mikor az olyan ennek a tízszeresébe kerül. Ettől még persze kapja be az ilyen webshop, de az ilyenek ellen az lenne a legjobb védekezés, ha nem venné senki a cuccaikat, aztán csődbe mennének.

gurigapapa 2019.12.09. 18:30:13

Ez valami olyasmi márka lehet, mint a Straus Austria. Azt is sokan veszik, mert "osztrák", meg olcsó, aztán bele sem gondolnak, hogy ezt valószínűleg nem osztrákok gyártják kiváló minőségben kínai minimálbérért, hogy kijöjjön az olcsó ár.

Amúgy ezeknek az olcsó kínai gépeknek is megvan a létjogosultsága, pl. ha az ember néha felfúr ezt-azt, arra bőven elég lehet egy olcsó fúró, ha meg néha fel kell aprítani egy kevés fát, arra elég egy olcsó láncfűrész. Barkácsolni tökéletesek, komolyabb munkára meg bizony komolyabb minőség kell már.

havrilla 2019.12.09. 18:36:42

@Leadfoot:
Teljes mértékben egyetértek, de....
Igen nagy naivitás az értelmet a világban elterjeszteni.
Az utóbbi évekig tévéket is javítottam. A műsorokat onnan ismerem, hogy a műhelyben olykor 5-6 tv ment próbaüzemben. Hogy ne legyen unalmas, mindegyik más csatornán. Istenem! mennyi ostobaság, gagyi ment ! Hofinak volt valamelyik műsorában, hogy " kanális" (tévécsatorna ) és olyan is.
Akkor miért várod el az értelem terjedését a világban? Voltaire már 300 éve is ezt várta.
Én 20 éve nem tudom kideríteni, hogy Győzike miért lett sztár és miért az most is. Mielőtt megsértődnél nem rád gondoltam, hanem egyesekre.
Amíg ilyen egyesek vannak, addig a nekik való webáruházak is lesznek.

havrilla 2019.12.09. 18:41:08

@gurigapapa:
A cég jogszerűen osztrák. A kínaiak vagy 20 évvel ezelőtt felvásároltak nagyon sok céget Európában és így jogszerűen és egyszerűen tudják eladni a saját terméküket. Nem is gondolnád, hogy sok neves és antik "európai" cég már kínai.

Bobby Newmark 2019.12.09. 18:59:16

@havrilla: Szerintem 20k belefér hogy legyen kéznél, ha kell. Nekem mondjuk nincs, szopás is volt, mikor kellett fúrnom szó szerint két lyukat a plafonba. Pedig csak haza kellett vinnem a cégtől egy este. Kétszer felejtettem el...

Egyébként a szomszédnak meg a havernak HONNAN VAN, ha senki nem vesz barkácsfúrót? Mindenkinek legyen kötelezően építőipari kivitelező ismerőse? Vagy idióta ismerőse, aki megveszi a Hiltit két lyukért?

Értem én a fillérbaszást, de azért vannak határok.

Meg tudom, bérelni is lehet, de az is drága, akkor már.

havrilla 2019.12.09. 19:12:01

@Bobby Newmark:
Igazad van. De ebbe belefér, hozzátartozik , hogy valaki így jár.
A világ nem tökéletes, a Pi számnak sincs lezártsága. Az ilyen "üzletekbe" bejön a hibaszázalék. Ezt olykor "emelt fővel" el kell viselni.
Anno volt az a világprobléma, hogy miért esik a vajaskenyér mindig a vajas felével a földre.
Valahogy hasonlónak érzem. Talán jobban kellene fogni azt a kenyeret és mindjárt kevesebb az esélye.

HOgy kétszer felejtetted el a fúrógépet hazavinni? Soha ne legyen nagyobb problémád az életben. Habár gondolom megkaptad, hogy még ezt sem tudod elintézni....

havrilla 2019.12.09. 19:17:40

Jó a Homár.
Régen volt két könyvsorozat. Csak az eredetiekre gondolok, mert sok "gagyi" született utána.
A Parkinson törvénye.
Murphy törvénye.
Érdemes elolvasni. Időtálló és aktuális.
Csak egyet idézek: ami el tud romlani, az el is romlik.

Ja, és ezeket nem a magyaroknak, magyarokról írták! Eszem aszívét a sok világpolgárnak.

szelidorzo 2019.12.09. 19:17:45

BOSCH PBD 40 Asztali fúrógép 80.000Ft (710W)
Einhell TC-BD 630 állványos fúrógép gépsatuval 64.000Ft

És ezek olcsóak ilyen teljesítmény mellett. Mit gondol mit kap 20.000 Ft-ért?
De ha értene hozzá, akkor nem ragaszkodna a 700W névleges felvett teljesítményhez, hanem más paraméterek alapján választana. Lehet bőven elég lenne egy jó minőségű 350W-os fúró neki.
Csak tudni kéne milyen fordulaton milyen nyomatékot tud produkálni a gép.
Porszívónál sem az szív a legerősebben, aminek a legnagyobb a felvett teljesítménye.
Ez volt a tanulópénz. Máskor legalább kérdezzen meg valaki hozzáértőt, hogy mi alapján válasszon fúrógépet.

CCnick 2019.12.09. 19:58:10

vettem már ezektől inverteres hegesztőt, 17é (stromo) teljesen ok, ugyanazt a teszkó 25-30é szokta adni, jó elektródával egy álom vele taknyolni. Aksis csavarbehajtó/fúró 2db li-ion aksival, töltővel kofferben valami 8ezer volt (flinke asszem), egyelőre nem tudtam szétcseszni pedig nyúzom mit a szart. A hainájukból flexet vettem egy ötösért, azzal se volt bajom eddig.

Ha kölcsönzöm ezeket amikor kellenek már minuszba lennék és még mindegyik hibátlan. Tudom, hogy nem ezeket fogják mellém temetni működő állapotban, de arra amire használom megfelelnek és ha egy ilyen szarja össze magát az kevésbé bosszantó mint amikor a makita flex válik használhatatlanná.

Kimblee 2019.12.09. 20:39:00

most más névén van fent, KrafTech, azért ehhez is pofa kell

szmoker (Homo Trollicus) 2019.12.09. 21:06:25

Nagy, nehéz. Vas.
Alátétnek.

lalibatyo 2019.12.09. 21:16:40

Amíg van lószar lesz veréb is. Józsefvárosi szemetet árulnak :) kínai "barátaink" olyan címkét ragasztanak amilyenről a vevő álmodik.

halaloszto 2019.12.09. 21:26:21

@Egri2: Pontosan! Kitartóan, időt nem kímélve megkereste a helyet, ahol átverik.

FDToth 2019.12.09. 23:12:14

Amig az emberek elhiszik h 20xert kapnak egy ilyen geoet adig van teruk ezeknek a boltoknak. Kene egy kis tudatossag, de ezt vhogy ittho nem vagy nem joo kommunikaljak, vagy ne adj isten az emberek olyan hulyek h kar nekik jsmbarmit mondani?

Powerslave 2019.12.10. 03:09:30

A SzerszámX ilyen, nem szabad tőlük venni semmit.
Én anno uszkve 180 ezres gépet voltam elég balga venni tőlük, mert jó ár-érték arányúnak tűnt. Nem ordítóan olcsón, csupán 5-10%-kal a konkurencia alatt... Aztán a kiszállított termék nem az volt, amiért fizettem, hanem - mily' meglepő! - egy határozottan ergyább darab; ami egyébként nem is szerepelt a webshopban. Ment az e-mail, hogy köszi, erre azt bírták kérdezni a válaszban, hogy miből gondolom, hogy nem azt kaptam, amit megrendeltem. Pedig olyan szépen leírtam, hogy a dobozban egy teljesen másik termék volt...
Mivel iszonyat bukta lett volna nekik visszaadnom, és mivel elég időmet/energiámat/pénzemet elbaszták már a kiszállítás során, amikor a futárral balfaszkodtak, beletörődtem, de egészen biztosan nem veszek tőlük többet semmit, és másnak is azt ajánlom, kerülje el őket messzire.

Teszem még gyorsan hozzá: A cikkben szemlétetett webshop-tétel igen messziről bűzlik.

megamedve 2019.12.10. 06:17:27

@havrilla: kína is gyárt jó minőségű termékeket.
De azok már nem olcsók.....

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2019.12.10. 07:04:20

"Haina"
Már itt menekülni kellett volna (asszem nekem egy utángyártott LCD-re volt ez írva)

Német márka ettől még lehetne, mert pl. az importőr cég német, de már gyanúsnak kéne lennie.

Fogyvédnek is kéne írni, nem csak okulásnak... Esetleg ha nem volt olcsó, akkor ügyvédnek is szólni, hogy gombolja le róluk.

havrilla 2019.12.10. 08:57:05

@megamedve:
Igen, tudom. Valamelyik hozzászólásomban említettem is. Meg azt, hogy főleg a bóvlira van igény általában itt Európában, tehát a kínaiak ezt kielégítik. Volt lehetőségem megismerni kínai profi szerszámokat. Le a kalappal előttük.

Egri2 2019.12.10. 11:57:50

@igazi hős:

nem igazán. Lássuk az igényt, a posztoló tollából:
"Kellett volna egy komolyabb teljesítményű asztali oszlopos fúró, legalább 700W – vagy nagyobb teljesítménnyel "

Google a barátunk, üssük be, Bosch oszlopos fúró, 700W. A legkedvezőbb ajánlat is 80E felett van:
www.argep.hu/product_1746882.html

Vagy íme az Einhell 750w-os változata, legalacsonyabb ár 100E felett van:
www.argep.hu/product_2651996.html

Opportunista mikroba 2019.12.10. 12:52:26

@havrilla: az igény helyett inkább a piacképes kereslet kifejezést használnám. Nekem pl. lenne igényem egy kacsalábon forgó palotára, mégis csak egy társasházi lakást tudtam venni.

Bobby Newmark 2019.12.10. 13:28:49

@havrilla: Na, így akkor most már egyetértünk. Igen, benne van, hogy a barkács cucc nem lesz alkalmas a feladatra.
Annyit még azért fenntartok, hogy nyilvánvaló hazugságot ráírni szerintem akkor is geciség. Értem én, hogy hulladékot veszek olcsón, de legalább tudjam már, hogy pontosan mennyire hulladék. Az ára alapján tippelgetni, hogy na ez vajon még működik csak fos minőségű és hamar megadja magát, vagy teljesen használhatatlan, az nem pálya.

Nem kaptam semmit, csak nekem kellett, saját magamnak okoztam vele csak minimális bosszúságot. Nem nagyon jutott volna eszembe az eset, ha nem kezdünk el itt fúrt lyukakról beszélgetni, meg hogy hányszor kell az életben ütvefúró.

Paczalos 2019.12.10. 13:57:37

@Bobby Newmark:
Az 1,6kW szerintem a kezdődő menetzárlatra vonatkozik, az 1.9kW pedig a kialakuló földzárlatra. Viszont azt a gyártó elfelejtette leírni, hogy további plusz dolgai vannak ennek a motornak: Ezen fent megnevezett áramfelvételek esetén vizuálisan is jelzi a névleges terhelés elérését, el kezd füstölni a motor. Továbbá a vakok is érzékelni tudják a névleges áram felvétel megtörténtét, irtóztató büdös égett lakk szagot is kibocsájt a motor. Szóval megoldották az akadálymentesített terhelés észlelést is. Ezért legalább még egy Deák járt volna...

Péter 2 2019.12.10. 18:46:28

Német, ja. Mi más lenne.

Yongkang Haina Industry & Trade Co. Xishan industry zone, Xixi Town, Yongkang City, Jinhua, Zhejiang, China hainatools.net/

Öt másodperc volt kiguglizni. Kell még ehhez valamit hozzáfűzni, vagy tudod már te is, mit vettél, mennyiért és mit fogsz tudni kezdeni vele, és hogyan kell legközelebb körülnézned, mielőtt szerszámot veszel valahol?

janbor 2019.12.10. 22:58:16

@Jake Peralta: Az , hogy 20.000Ft nem jelenthet gagyit ! Ha 200.000 -rel vágnak át , az már igen ? A német áruk között is akad jó kínai , ha a cég ellenőriz .
Dühítő az átverés , mert igazi fogyasztóvédelem nem működik !

janbor 2019.12.10. 22:59:51

Az , hogy 20.000Ft nem jelenthet gagyit ! Ha 200.000 -rel vágnak át , az már igen ? A német áruk között is akad jó kínai , ha a cég ellenőriz .
Dühítő az átverés , mert igazi fogyasztóvédelem nem működik !

aefzuj 2019.12.10. 23:08:24

Erre mondják, hogy a termék árából lehet(ett volna) következtetni a minőségére.

Hiszékenység ellen a fogyasztói társadalomban nincs orvosság.

Mindazonáltal, itt nem azt a konzekvenciát kell levonni, hogy a webáruház pocsék. Itt a tanulság a régi: ha valami túl szép ahhoz, hogy igaz legyen.......mert ugye olcsó húsnak.......aki spórolni akar az végül többet költ.

De ezeket csak az érti meg, akinek van likvid tőkéje minőségre és nem arról szólnak a "bevásárlásai", hogy adott pénzösszegből a lehető legnagyobb mennyiséget (névleges teljesítményt) vigye haza.

A pénz nem boldogít, mondták a gazdagok a szegényeknek, hogy azok ne lázadjanak.

Okos ember eleve nem keveri magát ilyen szituációkba, a webshophuszártól így tanulnivalója sem igazán akad.

Opportunista mikroba 2019.12.11. 14:15:24

@aefzuj: "A gazdagság jobb, mint a szegénység. Már csak anyagi szempontból is." (Woody Allen)

jakint 2019.12.12. 05:52:01

"info@szerszamx.hu
(E-mailek válaszadási ideje átlagosan 48 óra vagy több)

Telefonszámunk:

+36 30 900 27 28
(igyekszünk minden nem fogadott hívást visszahívni)"

Igyekeznek, csak nem mindig sikerül, de mi szóltunk...

Őszintén, ilyen kapcsolattal rendelkező webshoptól elsőre vennél bármit?

Powerslave 2019.12.17. 17:23:05

@Semmitnemérszakitiltással: Több kárral járt volna visszaküldeni és másik helyen másik gépet keresni. Bizonygatni persze lehet, hogy nekem van igazam, de akkor is integethetek a pénzemnek, az időmnek meg pláne; a sufnicégek ilyenek.
Nem volt hozzá kedvem, inkább lenyeltem a békát addig, amíg relatíve kicsi, használom azt, amit hoztak, és nemiszervem garattisztítási célú felajánlása mellett úgy döntöttem, hogy nem ölelem őket keblemre.

ladiskoko 2020.01.31. 12:19:04

@borso: Kértem a visszaszállítást a Weblapjukon, nem történt meg! Csomagolás, feladás 14 napon belül- megtörtént, átvették.
Természetesen az árát nem hajlandók vissza téríteni, mindig más indokot találnak ki. No, akkor most mi a teendő??

ladiskoko 2020.07.08. 18:11:03

@borso: Új esemény:
A 14 napon belül visszaküldött teljesen új gépért csak 25%-kal csökkentett árat voltak hajlandóak visszafizetni, mivel "használtnak" minősítették. Sajnos csak az utólag látott vélemények miatt már ennek is örülnöm kellett.
Tehát:
Nem én gondoltam meg magamat, mivel egészen mást kaptam, mint amit rendeltem. Érintésvédelmi szempontból is veszélyes volt a gép. Két csupasz ujjal le tudtam fogni az 1950 Wattos gép tokmányát. Ennyit volt összesen használva.
A Seduxenem közben mind elfogyott.

asdf 2020.07.15. 14:26:28

@ladiskoko: jelentsd be a kormányhivatalnál (oda került a fogyasztóvédelem) 14 napos elállásnál a teljes árat kell visszatéríteni, még ha használva volt a termék akkor is. A kipróbálást, megismerést meghaladó használatból adódó érteékcsökkentést (meg persze az okozott értékcsökkenést, lehagyom ezt az alkatrészt, összetöröm amazt) lehet csak levonni. Ömmagában maga az, hogy a termék fel van bontva és ki van próbálva, egyetlen forint levonására nem ad alapot.

ladiskoko 2020.08.01. 09:06:00

A fogyasztóvédelem csupán azt tudja tenni, hogy megszervez egy "békéltető" találkozót, ahol próbálja rávenni a feleket az egyezségre. Ehhez oda kell utazni a sértettnek a találkozó színhelyére, ami természetesen az eladó közelében lesz kijelölve. Ez az utaztatási költség már a viszonylag kisebb összegnél nem éri meg. Ha a másik fél meg sem jelenik, akkor természetesen "lőttek" a tárgyalásnak is. A szóban forgó "cégnél" ez valószínűleg így is történik rendszeresen, mivel a fogyasztóvédelem honlapján úgy szerepel, mint "nem együttműködő".
A fogyasztóvédelem csupán ennyit tud tenni, természetesen lehet menni bíróságra. Azt meg tudjuk, hogy így drágább lesz a leves mint a hús. Az átfutási időről még ne is beszéljünk.
Sajnos ezt a szóban forgó "cég" is nagyon jól tudja, erre alapozzák a tevékenységüket.
Csupán az a kérdésem, hogy hogyan lehet törvényesen "kiszúrni" az ilyen alávaló tevékenységet végző szemetekkel?

a fekete krindusz 2020.08.01. 20:42:58

@ladiskoko: szándékosan hazudsz, vagy te is a következő funkcionális analfabéta vagy?

" ami természetesen az eladó közelében lesz kijelölve." Hazugság! Természetesen a TE lakóhelyed szerinti testület az illetékes. MINDIG!

" Ez az utaztatási költség már a viszonylag kisebb összegnél nem éri meg." Most az igazadat hajtod, vagy sem? Az időd, ha csak a homárra fordítottat nézzük, az nem költség?

"Ha a másik fél meg sem jelenik, akkor természetesen "lőttek" a tárgyalásnak is. '' Hazugság! Természetesen megtartják a tárgyalást nélkülük is. Sőt, óriási helyzeti előnyben vagy, mert csak a te sztoridat fogják figyelembe venni és az alapján adják ki az ajánlást. Az ajánlással kettő dolgot tudsz csinálni: ad1: toalett papír, ad2: lebegteted a bíróságon, amit perdöntő bizonyítékként FOGJÁK értékelni, további hasszadalmas szakértői vizsgálatra nincs is szükség.

" természetesen lehet menni bíróságra" stimmel. mi tart vissza?

"Azt meg tudjuk, hogy így drágább lesz a leves mint a hús. " Hazugság! Tudjuk, hogy ha übiztos vagy az igazadan, akkor a per nyertese nem jöhet ki belőle mínusszal. Még a fentebb bekamuzott Seduxen árát is visszafizettetik.

"erre alapozzák a tevékenységüket." azért ilyenekkel ésszel, mert ha nem a Haldokló Homárra írod, beazonosítanak és nem tudod bizonyítani, akkor nagyon megszívathatnak.

"Csupán az a kérdésem, hogy hogyan lehet törvényesen "kiszúrni" az ilyen alávaló tevékenységet végző szemetekkel?" Prevenció. Nem utólag lepődünk meg, hogy a gagyi, olcsó fúró annyit is ér, illetve az ingyenes állami szolgálatatás pontosan annyit is ér, amennyibe kerül.

ladiskoko 2020.08.02. 07:06:05

Hát igen!
Kaptam egy kiokítást, amiben 4x írta keményen, hogy hazudok.
Megjegyzem, hogy nem szoktam hazudni, az általam leírtak hosszadalmas tájékozódás alapján lettek megfogalmazva. Megjegyzem, hogy még a Seduxen sem volt "kamu".
Ha esetleg mégis tévedtem volna, akkor én örülnék a legjobban.
Az ilyen megnyilvánulást illett kiszűrni, mert én szégyellem magam a stílusa és az arrogáns válasza miatt. Mindent meg lehet tárgyalni normális hangnemben.
süti beállítások módosítása