Zoltán telefonszáma megváltozott, ám erről hiába tájékoztatta az ügyfélszolgálatot, az akciós mosógép első kiszállításának lehetőségéről így sajnos lemaradt. És a helyzet később sem lett jobb, rettenetes ügyfélkezelés, kétszer kifizetett ár, mosógép meg sehol.
Történetünk kezdetén egy lelkét kilehelő mosógép és egy magabiztos fiatal pár áll akik - kis netes keresgélés után - a 21. század adta lehetőséggel élve, mondhatni kényelmesen, de online rendelték meg az utódot még aznap az eDigital weblapjáról ki is fizetve azt. Utólag mondhatom nagy hiba volt.
A történet kezdő dátuma november 9. napja. Mivel korábban vásároltam már erről a platformról, és időközben megváltozott a számom, így kiemelten (ahova lehetett) jeleztem az új számomat amin kereshettek. A weblapon nagybetűkkel és lelkesen szerepel 3-6 nap kiszállítási időt amely leteltével ismét élvezhetjük a mosógép adta keleti kényelmet.
Lemegy az első hét a futárnak se híre sem hamva (e-mailon naponta kaptam „státuszjelentéseket” a mosógép helyzetéről, így nem aggódtunk), feltételeztük, hogy 3-6 munkanapra gondoltak a kedves szállítók, így tovább vártunk, de semmi.
Majd a második héten jön egy e-mail arról, hogy az ügyfélszolgálaton tett bejelentésemről adjak visszajelzést, mert az baromira fontos nekik. Nem értettem milyen bejelentés, ezért visszaírtam infót kérve.
Időközben a volt munkahelyemről kerestek meg, hogy az újra kiosztott (a régi) számomon kerestek a szállítók, de nem értek el (értelemszerűen). Innen sejtettem, nem lett átírva a régi számom, és ezt több körös telefonos és e-mail váltást követően sem tudták rendezni… silány rendszer lehet az, ahol egy telefonszámot sem lehet átírni. Tehát kiderült a volt számomon (régi munkahely) keresték meg a vevőszolgálatot és nekem azt kellett volna értékelnem…
Megint semmi válasz, majd jeleztem, hogy el fogunk utazni így a második héten már jó lenne ha kiszállítanák, de a választ már az utazásunk közben olvastam, hogy ez nem fog menni, majd a szállító (akihez direkt nem adnak elérhetőséget, nehogy a fejét lemoderálhassam) keres minket, ha úri kedve úgy tartja.
Végül kaptam egy tájékoztatást a szállítótól, miszerint 2019.11.20-án 09:30-12:30 között fogják szállítani a mosógépet, előtte 30-60 perccel a futár telefonálni fog. Aznap egész nap vártuk a mosógépet, nem szállították ki, nem is hívott a futár ezzel kapcsolatban. Pár nappal később jött az e-mail, hogy törölték a rendelésemet, mert nem tudták kiszállítani a gépet.
Telefon a kézbe, vevőszolgálat tárcsázva, kedves hangon kioktattak, hogy akkor indítunk egy új megrendelést „ne aggódjak”… jelzem 3 hete nincs mosógép a háztartásba, így igénybe kellett vennünk közösségi mosodát, hogy egyáltalán dolgozni be tudjunk menni vagy embernek érezhessük magunkat, de én „ne aggódjak”…
Megint jöttek az emailek, hogy ismét csomagolják (a már becsomagolt terméket), hogy ismét átszállítják a XY telephelyre (ahol már ott volt) … nagy valóságtartalmat feltételezve ezek mögött.
Eljött a harmadik hét vége, amikor is a nagy csendben ismét törölték a rendelésem, telefonon kollégájuk azt a tájékoztatást adta, hogy ismét megrendelni már csak magasabb áron fogom tudni (a híres árgarancia szolgáltatásuk innentől kuka). Innentől minden megkeresésünk „lecsúszik a vevőszolgálatról” és a titokzatos „panaszkezelési osztály” hatálya alá kerülünk…
Tollat ragadva, másolatba téve a fogyasztóvédelmet „ismét megrendeljük” a mosógépet (kényszerből már a karácsonyos pulóverben járunk be dolgozni, mint a Bridget Johnes naplójából Mark Darcy) kiemelve, hogy az alacsony áron tesszük ezt, amire hirtelen megint jönnek a „megnyugtató” e-mailek azt a látszatot keltve, hogy történik valami.
A negyedik héten vasárnap jön a megkeresés párom telefonjára (nem is az enyémre, mert csak 600x kértem, hogy írják át a telefonszámom és engem keressenek) hogy hétfőn jön a futár délelőtt, készítsük ki a pénzt. Talmi kérdésünkre, hogy milyen pénzt, azt választ kapjuk, hogy a „mosógép (magasabb) árát”, az ezt követő hosszas beszélgetés vége, hogy a nem túl kedves futárszolgálatos kijelenti vagy lesz pénz vagy nem jön ki. Itt kényszeredetten mérlegeltünk (nincs ruhánk, unjuk a helyzetet vs. nekünk van igazunk, minősíthetetlen a szolgáltatás) és beadtuk a derekunk: jöjjön, fizetünk. Tettük ezt abban a hitben, hogy hétfő délelőtt majd elintézzük ezt az eDigital panaszkezelési/vevőszolgálati osztályával.
De nem. Az eDigital 4 hívásunkat is széttárt karokkal konstatálta, „innen semmit nem tehetünk”, „nem tudjuk megoldani”, „fizessenek, ha kell a mosógép még egyszer, megesik az ilyesmi” válaszokat szajkózva. Végül kétségbeesésünkben (már ott a várva várt gép egy hónap idegőrlő levelezést követően a konyhánkban) kifizettük még egyszer (a most már megemelt) árat….kétszer, ugyanazért…
Gratulálok az eDigital és EMAG egyesülésnek, de javaslom az ügykezelési rendszert jobb lenne fejleszteni, mert ez kritikán aluli, megkésett, erőfölénnyel visszaélő, igazságtalan kiszolgálás volt.
És továbbra is várjuk az eDigital szíves válaszát innen hova lépünk tovább…
Taxomükke (UK) 2019.12.11. 10:02:46
Ja, a legfontosabb: Jones, nem Johnes.
Firestarter.18 · http://firestarter-18.blog.hu/ 2019.12.11. 10:03:38
huncut_kata 2019.12.11. 10:10:01
huncut_kata 2019.12.11. 10:11:06
Antalbaba 2019.12.11. 10:19:07
KaTe 2019.12.11. 10:22:54
Esetleg az történt, hogy a posztoló előre kifizette az első rendelést, amit végül töröltek, de nem kapta vissza a pénzét miközben leadott még egy rendelést ugyanarra a mosógépre, de már a magasabb áron, amit utánvéttel kért és ezt a futár be is vasalta teliáron?
Meg mi az, hogy megváltozott a száma és ezt külön jelezte? B+ ott van a személyes profilod, rendelés előtt átírod a telefonszámod 2 kattintással. Ha időközben (tehát a rendelés után) változott meg, akkor meg ott az ügyfélszolgálat, őket hívogatod. Mellesleg, elég nagy pech, hogy pont a BF előtt sikerült rendelned, nem is csodálom, hogy nem tudtak időben szállítani.
cmx85s 2019.12.11. 10:25:29
Amíg nincs a kezemben a cucc, én biztos nem adok ki érte pénzt, mert az eladó és a szállító csak egymásra fog mutogatni,ha gikszer van. És az ördög kóros álmatlanságban szenved, főleg a netes vásárlások terén.
cmx85s 2019.12.11. 10:27:16
borso 2019.12.11. 10:28:17
borso 2019.12.11. 10:30:15
KaTe 2019.12.11. 10:46:32
- Igen, baromira nehéz, elvégre 70 kiló körül van egy mosógép, a fogása se túl jó, legalább két (férfi)emberes meló be és kipakolni és nem árt hozzá egy kombi autó. Ezzel ellentétben a futár a kis molnárkocsijával begurigázza a lakásba. Én utóbbit választottam, előrefizetéssel. Mondjuk én az Auchanból vásároltam.
zserzsenne 2019.12.11. 11:10:12
Lehet, hogy nem volt XXI. századi, és budapesti történet, de gyors volt.
movhu 2019.12.11. 11:24:28
Szerintem amúgy még a legtöbb kombiba sem lehet berakni egy tisztességes méretű mosógépet dobozzal együtt, szóval a legtöbb embernek a mosógép vásárlás kiszállítós, hacsak nincs a rokoni/baráti körben olyan, akivel meg lehet oldani.
Ezért jó, hogy családi egyterűnk van, így ilyen esetben meg tudtam oldani :) De igazad van, még akkor is kell legalább még egy markos legény, mert egy mosógépes dobozt egyedül nem igazán mozgat meg valaki akármilyen erős.
Fausto(tm) 2019.12.11. 12:37:36
- nincs kocsija
- nincs akkor kocsija, amibe belefér
- nincs a környékén mediamarkt vagy más nagyobb áruház
Ennyire lehetetlen ez? Vagy ennyire buták lettek az emberek, hogy ebbe nem gondolnak bele?
Opportunista mikroba 2019.12.11. 13:08:12
borso 2019.12.11. 13:22:22
2019.12.11. 13:24:06
borso 2019.12.11. 13:24:45
karoton 2019.12.11. 13:26:48
A leveleimre vagy nem válaszoltak vagy azt írták, hogy egyeztetnek és visszaírnak, ami egyszer sem történt meg. Ha telefonon próbálkoztam vagy egyáltalán nem kapcsoltak, ha meg 0,5-1 (!) órás várakoztatás után mégis felvették, soha nem volt illetékes az ügyintéző, így mindig visszahívást ígértek, ami szintén soha nem történt meg. Amikor mégis sikerült megbeszélni valamit, még véletlenül sem annak megfelelően jártak el. Nem mellesleg minden létező szabályozást megszegtek-kiforgattak. 2-3 hónap után végül elálltam és saját költségre visszaküldtem a gyári hibás terméküket, csak hogy legyen már vége az egésznek.
Opportunista mikroba 2019.12.11. 13:28:13
2019.12.11. 13:28:37
Apámmal hevederrel vittünk párszor mosógépet, nem kellett hozzá túl nagy erő, de 48 kilós feleségemmel ezt a mutatványt nem tudnánk ketten megcsinálni. Egy átlag hűtőt sem, mert ugyan az sokkal könnyebb, de a méretei miatt neki necces lenne.
Emellett nekünk sincs olyan autónk, amibe befér, sima sedan van, előtte háromajtós kisautó, abba sem fért volna bele.
Szóval egyetértek veletek, teljesen normális, hogy kiszállítást kér az ember egy mosógép esetében. A posztoló nem is ezt rontotta el. Ha helyből utánvéttel rendel, akkor mikor baszakodnak, lemondja, és megrendeli máshonnan.
2019.12.11. 13:30:15
A régi Ignis ülést előrehajtva egészen nagy csomagterű, de baromi sok kocsiba meg nem fér be.
Opportunista mikroba 2019.12.11. 13:32:16
Péter 2 2019.12.11. 14:08:21
vizsla_barat 2019.12.11. 15:01:09
ekat 2019.12.11. 15:38:30
Sokan modorosak, és sokaknak van alapvető problémájuk a magyar nyelvvel, de így kombinálni a kettőt.... ez szabályszerűen fájt. :)
De ettől még persze igaza van, bár a tájékozódó ember egy ideje már tudja, hogy Edigitalnál nem szabad rendelni. Ami engem illet, vásárolni se.
cmx85s 2019.12.11. 15:55:53
cmx85s 2019.12.11. 15:57:11
azigaziraptor 2019.12.11. 16:40:53
Pláne, előre fizetve!
Vessen magára, hisz annyi más helyen lehet RÖGTÖN venni mosógépet!
Terézágyú 2019.12.11. 16:58:15
kényelmesen DE online?????
a két fogalom ellentétes????
vagy nem is kényelmesen, hiszen ott van előtti, hogy "mondhatni"....?????
reunalla 2019.12.11. 17:36:22
Hegyirablo 2019.12.11. 19:05:39
FDToth 2019.12.11. 19:23:39
Antalbaba 2019.12.11. 21:28:55
adott idő alatt a legtöbb japán kuttya 2019.12.11. 21:52:12
Baszóggymegpityu 2019.12.12. 03:37:57
Zuzer78 2019.12.12. 06:43:25
ember a holdon? 2019.12.12. 08:18:12
3 nap múlva hozta a futár. Jó a hűtőt a raktárban felejtették (futár, nem a bolt).
Mivel ez pénteken volt, így a hűtőt csak hétfőn hozták ki. Nem örültem, de van ilyen.
Többször is rendeltem már, mindenfélét. Soha semmi gondom nem volt.
Amire figyelek, a címem, telefonszámom megfelelő legyen. Valaki otthon legyen, ha hozzák és ne black friday (vagyis ne novemberben :) ) környékén rendeljek.
Szóval azért van ilyen is.
glosshide 2019.12.12. 09:05:07
A szárítógép volt nekem is így. Írtak rá x napot, nem jött, töröltem a megrendelést, majd megvettem a madarasteszkóban 5 ezerrel drágábban. Utána még volt pofájuk írni hogy sajnálják hogy töröltem a megrendelést... Hát, én is sajnáltam.
Terézágyú 2019.12.12. 09:28:10
Teljesen jó, amit írsz, de ez egy baromság:
"Utána még volt pofájuk írni hogy sajnálják hogy töröltem a megrendelést..."
Teljesen egyértelmű, hogy ez egy udvariaskodó szabványszöveg, amelyet bele kell tenniük a rendeléslemondás visszaigazolásába.
És nem "pofa" kérdése.
Permetező 2019.12.12. 16:33:01
mt-03 2019.12.12. 20:04:46
(a nyomorult roman emagbol a pentek deli rendelesem szombat reggel mar vart a megadott atveteli ponton. ezek utan miert rendeljek a nagy madzsar edigitalbol?)
Permetező 2019.12.12. 20:35:19
aefzuj 2019.12.12. 22:29:15
Le sem irom, hogy miert es mitol balfek, pontosan tudja sajat magarol. Legalabb 3x elb@szta az egesz tranzakciot, akcios ar ide vagy oda. Magyarazat az persze mindig mindenre van.
Az ember ugye nem racionalis, hanem racionalizalo teremtmeny. Csak sajnos ilyen helyzetben az utolagos racionalizalas semmifele megoldast nem hoz.
Jo etvagyat.
Kocka Pocok 2019.12.12. 22:51:12
A legsiralmasabb sztoriban már kész voltam elhinni bármit az ügyfélszolgálatosoknak, elnéztem azt, hogy folyamatosan önellentmondásba keverednek, amikor arról tájékoztatnak, hogy HOL van a termék, mindig elhittem, hogy most már tényleg azonnal mindjárt rögtön ott lesz az üzletben, mert egyszerűen hihetetlen volt, hogy nem.
Hihetetlen, hiszen naponta vásárolok online és ez a fajta hitegetés, félretájékoztatás és az együttműködés teljes hiánya ismeretlen, új tapasztalat volt számomra. Mint ahogy az is, hogy az ügyfélszolgálat ennyire ne legyen képben. Aztán erre fény derült végül is, hogy van ez, mert egy újabb reménytelen és kétségbeesett telefonálás közepette kinyögte a szegény callcenteres, hogy ha bármilyen infót szeretnék a rendelésemről, a főmenüben csakis 3-tól magasabb melléket válasszak. Merthogy ha csak a folyamatban lévő rendelésem állapotáról szeretnék tájékozódni és így a 3-as menüpontot választom, ott egy olyan ügyintézőhöz kapcsolnak, aki NEM LÁT RÁ a rendszerre, annyit lát, amennyit én is a rendelésem állapotáról - ha belépek a fiókomba. Ahol viszont hetekig néztem az "1/4 Mozgatás alatt" ábrát, miközben folyamatosan raktárkészleten lévőnek jelezte a terméket, egyes világvégi üzletekben akár aznapi vagy másnapi átvétellel.
Tehát ismétlem az utolsó pontot: ha a megrendelésed állapotáról szeretnél érdeklődni és ez alapján választasz menüpontot a telefonos ügyfélszolgálaton, akkor egy olyan ügyintézőhöz kapcsolnak, aki pontosan annyit vagy annyit se tud, mint TE! Egyedüli funkciója pszichológiailag foglalkozni az ügyfél lelkecskéjével. Ezzel egyébként a 4-es menüponton tárcsázott illető is egyetértett.
Ez az egész pechszéria egy másik esettel kezdődött amúgy. Akkor beraktam a kosaramba egy terméket x áron és amire az online fizetéshez értem, már 1000 Ft-tal többe került. Az anomáliát képernyőképekkel illusztrálva bepanaszoltam a cégnél, mire az a válasz érkezett, hogy "rendelését számlázott, átvett állapotban látjuk". Ennyi. Semmi arról, hogy esetleg ez nem éppen egy normális dolog. A második eset volt a fenti, mi nem mosni, hanem porszívózni nem tudtunk ezidőtájt. A harmadik esetnél meg mondhatjuk, hogy már tanultam a dologból: nem fizettem előre és én magam töröltem a rendelést két hét hiábavaló várakozás után. Itt döntöttem úgy, hogy búcsút intek a boltnak.
Összefoglalva, hogy valamilyen recens változásnak köszönhetően mikben teljesít kritikán alul az áruház:
1) A raktárkészlet előrejelzője és a szállítási határidők becslése hamis. Lehet arra hivatkozni, hogy ezek tájékoztató jellegűek csupán, de ha egyszer a webáruházak jelentős többségénél az ilyen "tájékoztató" határidők percre pontosan teljesülnek, sok esetben meg még rövidülnek is, úgy egyértelmű, hogy legközelebb inkább fizetek többet valamiért, csak kapjam meg az előrejelzett időpontban.
2) Az ügyfélszolgálat abszolúte nem szolgálja az ügyfelet, a legtöbb ügyintéző csak boxzsáknak van ott, jogosultság hiányában valós információval egyszerűen nem rendelkeznek a rendelésekről.
3) A telefonos menüt szándékosan úgy építették fel, hogy a rendelés állapotáról érdeklődve a boxzsákokhoz irányítson, miközben a több jogosultsággal - és így információval - rendelkező ügyintézők különféle nem kapcsolódó témák mögött rejtőznek.
4) Az e-mail-ben elérhető ügyfélszolgálat ugyancsak siralmas, semmitmondó sablonleveleket küldözgetnek, melyeknek semmi kapcsolata nincs a feltett kérdéssel.
Egyébként el lehet olvasni az árukeresőn néhány értékelést: szignifikánsan megugrott a hasonló esetekről beszámolók száma az utóbbi időben (az 1-3 csillagosak között kell keresni, de még ötcsillagos értékelések mellett is találtam ilyen esetleírásokat). www.arukereso.hu/stores/extreme-digital-s18213/#velemenyek Nyilván a 10+ év tisztességes hozzáállásából származó több tízezer pozitív véleményt nem befolyásolja az üzlet új stílusa, de azért az legyen beszédes, hogy az egycsillagos hozzászólások fele az elmúlt két évben született és szinte kivétel nélkül ugyanazt sérelmezik.
btprg 2019.12.12. 23:46:21
Hát elég rosszul látod a dolgokat, kedves Tóni. Én pont a BF őrületkor vásároltam valamit tőlük, a Móriczra kértem, hétvégén pontosan 0 vásárló volt előttem a boltban, pár perc alatt megkaptam amiért mentem.
szambacsi 2019.12.13. 09:30:33
ekat 2019.12.13. 18:50:38
Kocka Pocok 2019.12.13. 22:10:32
ekat 2019.12.14. 08:20:10
Mivel hibás volt az általuk eladott termék, és nem volt belőle cserekészülékük, szerintem akárhogyan is vissza kellett volna adniuk a pénzt. De nem adták. (Szállítási költség amúgy nem volt, személyesen vettük át, és személyesen vittük vissza.)
JTom · http://ritkanlathatotortenelem.blog.hu 2019.12.17. 21:05:32
Adam Szerednyei 2019.12.19. 00:49:40
Kocka Pocok 2019.12.23. 23:37:41