Manapság, amikor egy fogyasztói sérelem akár órák alatt is körbefuthat a facebookon, az ügyfélszolgálatok szerepe alaposan megnőtt. A legnagyobb gondossággal üzemeltetett cégeknél is előfordulhatnak ugyanis hibás áruk, technikai gebaszok vagy nehéz időszakban lévő pincérek, de az igazi, tartós, sohatöbbet-típusú elégedetlenségek mögött általában nem is ezek állnak, hanem az, hogy mit kezd a cég és képviselője a befutó panasszal. Kétbalkezes ügyfélszolgálat sorozatunkban olyan eseteket teszünk közzé, ahol a reklamációnál ment valami félre, mint az alábbi posztban, ahol a H&M ügyfélszolgálatának sikerült
- a vásárló nyakába varrni a helyzet kialakulását
- alaposan kioktatni őt olyan dolgokról, amiket nem tudhat, pl. hogy mikor leterhelt az oldal
- mindezt hányaveti stílusban és helyesírással elküldeni
miközben szegény csak szerette volna visszakapni a tévesen levont pénzét.
Kedves Hilda!
A H&M weboldalán rendeltem, a fizetési tranzakció is sikeres volt, a bank terhelte a számlámat, de a H&M rendszere nem rögzítette a rendelést.
A H&M szerint ilyenkor a legfontosabb teendő, hogy "soha többé nem fizetsz a weboldalon kártyával".
Azt nem tudom, hogy ez mennyiben oldja meg ezt problémát, ahogy azt sem, hogy ezt miért nem tüntetik fel, vagy inkább miért nem szűntetik meg ezt a fizetési módot. "Főleg" nem értem, honnan lehet tudni, éppen " ilyen leterhel idoszakban" van a weboldal.Igazán jól esett volna egy elnézést kérés is. Akár legfontosabb teendőként, első mondatként.
Csatolom a levelezésünket.
Üdvözlettel,
Eszter