Mi van akkor, ha a szolgáltató azt mondja, megszűnik a tarifacsomag, amit épp használunk és felajánlj egy másikat. A naiv ügyfél feltételezheti, hogy a meglévőhöz hasonlót kínál, az alapos és felkészült ügyfél pedig utánajár az új tartifacsomagnak és feltételeinek.
2019 május 17.én A felhívott egy Vodafon "üzletkötő". A telefonom kijelzett egy számot de azt én nem ismertem, ennek ellenére felvettem. A beszélgetés során kiderült hogy teljesen felkészületlen. Úgy szakmailag mint emberileg alkalmatlan erre a feladatra és a beszélgetésünk adatvédelmi, fogyasztóvédelmi aggályokat is felvet.
A beszélgetés során olyan adatokat kért amiket addigra tudnia kellett volna. Mikor aggályaimnak hangot adtam, letorkolt. Kb tíz alkalommal pedig belém fojtotta a szót.
Olvasson tovább!
via GIPHY
Olvasónk sztorija után hálás szívvel emlékszem vissza arra a saját élményemre, amikor nagyon vártam valami apró csomagot, a postás pedig felcsengetett és azt mondta: "csókolom, megint jött valami szar". Na hát a következő sztoriba nem hangzik el sajnos hasonló sem, pedig olvasónk boldog átvette volna elsőre a sok szarakodás helyett.
Kedves Posta!
A mai napon, 2019. 07. 03-án a tárgybeli küldeményt (azonosító száma: xxx) vártam egész nap, miután egyszer már sikertelenül próbálták kézbesíteni. Egész nap nem mozdultam ki a lakásból, se boltba, se máshova nem mentem emiatt. Kb ötpercenként ellenőriztem az online nyomkövetés rendszerében, hogy hol tart a kézbesítés. 16.15-kor azt láttam, hogy 14.55-ös időponttal bejegyzésre került, hogy "sikertelen kézbesítés, értesítő bedobva".
Olvasson tovább!