Tékozló Homár

Ajánlat helyett diktátum jár a megszűnő tarifacsomag előfizetőinek? Update!

2019.08.09. 10:45 | Homár Rezső | 76 komment

vodafone_text_011808587147_640x360.jpg

Mi van akkor, ha a szolgáltató azt mondja, megszűnik a tarifacsomag, amit épp használunk és felajánlj egy másikat. A naiv ügyfél feltételezheti, hogy a meglévőhöz hasonlót kínál, az alapos és felkészült ügyfél pedig utánajár az új tartifacsomagnak és feltételeinek.

2019 május 17.én A felhívott egy Vodafon "üzletkötő". A telefonom kijelzett egy számot de azt én nem ismertem, ennek ellenére felvettem. A beszélgetés során kiderült hogy teljesen felkészületlen. Úgy szakmailag mint emberileg alkalmatlan erre a feladatra és a beszélgetésünk adatvédelmi, fogyasztóvédelmi aggályokat is felvet.

A beszélgetés során olyan adatokat kért amiket addigra tudnia kellett volna. Mikor aggályaimnak hangot adtam, letorkolt. Kb tíz alkalommal pedig belém fojtotta a szót.

Olvasson tovább!

A fontos levél és a nem létező értesítő kalandjai

2019.08.05. 10:00 | Homár Rezső | 213 komment

via GIPHY

Olvasónk sztorija után hálás szívvel emlékszem vissza arra a saját élményemre, amikor nagyon vártam valami apró csomagot, a postás pedig felcsengetett és azt mondta: "csókolom, megint jött valami szar". Na hát a következő sztoriba nem hangzik el sajnos hasonló sem, pedig olvasónk boldog átvette volna elsőre a sok szarakodás helyett.

magyar_posta_1_1_1_1.JPG

Kedves Posta!

A mai napon, 2019. 07. 03-án a tárgybeli küldeményt (azonosító száma: xxx) vártam egész nap, miután egyszer már sikertelenül próbálták kézbesíteni. Egész nap nem mozdultam ki a lakásból, se boltba, se máshova nem mentem emiatt. Kb ötpercenként ellenőriztem az online nyomkövetés rendszerében, hogy hol tart a kézbesítés. 16.15-kor azt láttam, hogy 14.55-ös időponttal bejegyzésre került, hogy "sikertelen kézbesítés, értesítő bedobva".

Olvasson tovább!