Tékozló Homár

Lemerülő okosóra, kimerítő problémakezelés a Samsungtól

2020.01.23. 17:00 | Homár Rezső | 68 komment

sadsponge.jpg

Olvasónk karácsonyi ajándéknak szánt okosórája sehogy sem bírta a strapát. Hamar lemerült, akárhogy is próbálkoztak a használatával. Az ünnepek miatt nem sikerült az elállási időn belül visszavinni, az üzlet pedig nagyon szabálykövető, nem is vették vissza, úgyhogy megkezdődött a garanciális javítás kálváriája. Az újra és újra ugyanolyan állapotban visszakerült, használhatatlan órát pedig nem javítják tovább, de nem is cserélik. A rosszul megjavított cipő esetéből pedig emlékezhetünk rá, hogy "Az elállás jogodat a hibás teljesítésen alapuló kellékszavatossági igényként akkor érvényesítheted, ha az eladó a kijavítást vagy kicserélést nem vállalta vagy annak nem tud eleget tenni, vagy ha a kijavításhoz vagy a kicseréléséhez fűződő érdeke megszűnt, például a javítás vagy kicserélés elhúzódás miatt." Írtunk mi is a kereskedőnek, várjuk a választ.

2019. december 21-én délután vásároltunk az Allee Bevásárlóközpontban található Samsung üzletben egy Samsung Galaxy Watch Active okosórát. Az óra karácsonyi ajándék volt, így csak december 24-én bontottuk ki, kapcsoltuk be. Az óra az első pillanattól kezdve hibás, a teljesen feltöltött akkumulátora 3-4 óra alatt nullára lemerül. Megpróbáltunk mindent, újraindítottuk, többször is csináltunk gyári állapotra történő visszaállítást. Próbáltuk különböző telefonokhoz párosítani az órát, megpróbáltuk telefonról leválasztva (gyakorlatilag normál óraként) használni, kipróbáltuk alvó módban is. Minden hiába, a feltöltött óra 3-5 óra alatt minden esetben lemerült.

December 27-én délelőtt visszavittük az Allee-ban található Sansung üzletbe, kérve a cseréjét, vagy a vételár visszafizetését. Az üzlet ezt megtagadta, arra hivatkozva, hogy ezt 3 napon belül kötelesek csak megtenni, ami december 24-én lejárt. Csakhogy mire a 3 nap lejárt volna december 24-én, addigra az üzlet a karácsonyi rövidített nyitva tartás miatt már zárva volt. Azaz nekünk nem volt 3 teljes napunk. Nem tudom, hogy jogszerű volt-e az üzlet magatartása, de korrekt biztosan nem volt. Az igazi kálvária viszont még csak ezután kezdődött.

Leadtuk az órát a Budaörsi Samsung szervizponton javításra. Egy szűk hét után vissza is kaptuk. A munkalap szerint cseréltek benne akkumulátort és főpanelt is. Hazavittük, bekapcsoltuk, és megismétlődött a karácsonyi történet. Bármit csináltunk az órával, akárhogyan állítottuk be, 3-5 óra alatt lemerült.

Másodszor is leadtuk a budaörsi szervizponton javításra. Szintén egy szűk hét után kaptuk vissza. Ekkor már nem kaptunk munkalapot sem a javításról, az ügyintéző szóbeli tájékoztatása szerint történt valamilyen bemérés, amelyen megállapították, hogy hogy az óra tényleg nem vette fel rendesen a töltést (bármit is jelentsen ez), és javították. Hazavittük, ugyanúgy lemerült 3 óra alatt. Azaz másodszori javítás során sem volt képes a Samsung szerviz arra a minimális ellenőrzésre, hogy javítás után (ha ugyan javítottak bármit is) bekapcsolják az órát, és ellenőrizzék a merülést.

Visszavittük harmadik alkalommal is az órát a budaörsi szervizpontra. Ekkor a szervizpont arról tájékoztatott bennünket, hogy mivel az első két javítás sikertelen volt, nem veszik át harmadszorra. Írjunk a sehsupport@samsung.com címre, és kérjük a cserét, vagy a vásárlástól történő elállást. Írtunk. Viszonylag gyorsan válaszoltak is, hogy adjuk le az órát a szervizbe bevizsgálásra. Vajon az előző 2 alkalommal mit csináltak az órával? Nézegették, hogy szép-e a színe? Válaszoltam nekik, hogy eszem ágában sincs negyedszer is bevinni az órát a szervizbe. Főleg azért nem, mert az órához kapott, Samsung által írt jótállási jegy alapján is jogosult vagyok a cserére vagy elállásra, amennyiben:

 

  • A termék a vásárlástól számított 3 napon belül meghibásodott vagy
  • A Samsung a javítást nem vállalja vagy
  • Aránytalan többletköltséget eredményezne a kijavítás

Ekkor már 6 alkalommal jártunk a Samsungnál (üzlet, szerviz leadások, átvételek), annak minden utazási költség és idő vonzatával együtt, így mindhárom feltétel teljesült (holott egy is elég lenne az elálláshoz), és kérem az óra cseréjét, vagy a vételár visszafizetését.

A Samsung ezek után is megtagadta a cserét, illetve a vételár visszafizetését. A leírtak ellenére ragaszkodott hozzá, hogy vigyem vissza az órát a szervizbe. Megtettem. Bevizsgálták, majd közölték, hogy minden rendben az órával. Gondolom, arra ismét nem voltak képesek, hogy kipróbálják az órát. Továbbra is kérem az óra cseréjét, mert a 3 órás üzemidejével használhatatlan. Kíváncsi leszek, hány kört kell még futnom ezzel kapcsolatban. Ha figyelembe veszem, hogy eddig mennyi utazást, üzemanyagot, időt fordítottunk az óra javíttatására, akkor az már most több, mint amit az egész óra ér. És ki tudja, hol van még a vége. Elnézve a Samsung hozzáállását, már semmin nem lepődnék meg.

Számomra ebből annyi a tanulság, hogy Samsung terméket a legolcsóbb webshopból kell venni, még akkor is, ha szürke importból származik, és nincs rá garancia. Mert a Samsung márkaboltból vett órán lévő garancia sem ér az égvilágon semmit ilyen hozzáállás mellett.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vizsla_barat 2020.01.23. 17:45:39

veszel egy masikat, masnap visszaviszed a szart. Ennyi.

a fekete krindusz 2020.01.23. 17:50:40

@vizsla_barat: ....és kapsz egy másikat, de csak egy kell.

Borsó ezt úgy csinálná, hogy webshopból rendelne és másnap visszaküldené szerződésbontással.

vizsla_barat 2020.01.23. 17:56:51

@a fekete krindusz: he? veszel egy ujat,azt megtartod majd a regit vissza az uj dobozaba es kesz.

Tikakukac 2020.01.23. 18:03:07

@vizsla_barat: Gondolom ennyi ésszel van valami ötleted arra is, hogy hogyan fogod átütni az egyedi azonosító számokat is :D

Honnan az égből jönnek ezek az elképzelhetetlen hülyeségek amúgy?

fákkje 2020.01.23. 18:08:53

@Tikakukac:
Gondolom, bizonytalan forrásból származó, zárjegy nélküli szeszesitalt fogyaszthatott.
Azért ír ekkora faszságokat.

hátezmilegyen 2020.01.23. 18:21:20

Szerintem nem 3 nap, hanem 3 munkanap.
vásárlás 21.
vasárnap 22.
első munkanap 23.
második munkanap 24.
karácsony 25.
karácsony 26.
harmadik munkanap 27.
Fogyvéd, panaszkezelés bírság
Békéltető, kártérítés
Samsung, viszlát
Szívesen :)

KaTe 2020.01.23. 18:43:26

Szegény posztoló. Téged alaposan félrevezettek. Az ugyanis 3 munka(!)nap. Az ünnepnapok értelemszerűen nem számítanak bele, így tök jól indítottál a csere/vételár visszafizetése kombóval. Sajnos jóhiszemű voltál (amit itt a homár blogon súlyos bűntett) és hittél az eladónak, holott csak simán átb@szták a fejed.

FDToth 2020.01.23. 19:46:02

Mivel 3 munkanap van, igy ezt megirod a kozponti ugyfelszolgalatra, nem fognak tudni belekotni, es cserelni fogjak.

Zuzer78 2020.01.23. 20:51:48

Ha jól látom vasárnap is nyitva van, szóval valóban letelt a 3 munkanap.

Fakanál69 2020.01.23. 21:38:37

"Ha figyelembe veszem, hogy eddig mennyi utazást, üzemanyagot, időt fordítottunk az óra javíttatására, akkor az már most több, mint amit az egész óra ér" hát nem tudom h miféle közlekedési eszköz lehet az ami kb.60000 forintot emésztett fel...

Thule 2020.01.23. 21:55:08

@Zuzer78: Már nem azért a 2 fillérért de ha te mint üzlet tulajdonos, kinyitsz vasárnap, az a nap attól még nem változik munkanappá... Ebben az országban nem is tudom, hogy egy vasárnap valaha volt-e munkanap. Talán 200 éve, esetleg....

chili wili 2020.01.23. 23:20:50

Rohadjon meg a Samsung! 3 éves Michael Kors okosórám egy töltéssel, normál használattal bő 50 órát bír.

Kimblee 2020.01.23. 23:58:01

@Thule: ez így van, volt üzlet tulajdonosként mondom. Attól hogy vasárnap nyitva voltam, attól még munkaszüneti nap a vasárnap.

Stefaits Előd 2020.01.24. 07:57:32

@vizsla_barat: Elnézést kérek, csak egy gond van ezzel: Könnyen meg tudják állapítani, hogy a visszavitt óra nem az előző nap vásárolt termék. Ugyanis a garancialevél alapján beazonosítható, ami a számlához csatolva van. A gyári szám minden egyes darabnál más, ez olyan, mint az autó rendszáma. És ez a garancialevélen fel van tüntetve, de ha markaboltról van szó, akkor akár a számlán is...

Jake Peralta 2020.01.24. 08:44:17

Hát ez nagyon szemét a Samsung részéről.

Igazából ami én másképp csináltam volna, hogy a 2-ik vagy a 3-ik leadás után amikor visszakapom, a szervizben várok 1-2 órát. Ha 3-4 óra alatt teljesen lemerül, akkor 1-2 óra alatt is olyan sokat merül amit a szerviz nem tud kimagyarázni. (gyk. átadások 50%-os akksi, 1 óra múlva 25%-on áll)

Eugene Horse 2020.01.24. 08:54:40

Ha van ügyvéd ismerősöd, írjatok egy fizetési meghagyást, menjetek be az üzletbe/központba, és adjátok át személyesen az óra kíséretében, plusz az ügyvéd emlegessen mindenféle jogszabályokat és pert.

Eastbay1 2020.01.24. 08:56:16

Amikor az S6-osom ugyanezt eljátszotta (gyk nem töltött), visszavittem a vodához, kétszer volt szervizben, meg nem tudták csinálni, de küldtek üzenetet, hogy most kezd vele foglalkozni a szaki, a végén meg egy 10-12 mondatos összefoglalót.
A lényeg, hogy harmadik alkalommal visszavittem, mondták bevizsgálják, másnapra (...) be lett vizsgálva, elismerték, hogy kuka, harmadnap menjek be a vodához cserekészülékért.
Bementem, a hölgy elnézést kért a kellemetlenségekért, majd újabb elnézést kért, mert nem tudnak fekete S6-os cserét biztosítani, elfogadok-e helyette egy arany (igazából ezüst) S7-est?!
Duzzogva, de elfogadtam.

Terézágyú 2020.01.24. 09:04:26

"Ekkor a szervizpont arról tájékoztatott bennünket, hogy mivel az első két javítás sikertelen volt, nem veszik át harmadszorra. Írjunk a sehsupport@samsung.com címre, és kérjük a cserét, vagy a vásárlástól történő elállást. Írtunk. Viszonylag gyorsan válaszoltak is, hogy adjuk le az órát a szervizbe bevizsgálásra."

Hát persze, mert tudtommal eleve a szervÍznek kell kezdeményezni ezt, hogy "nem javítható, csak a csere lehetséges". Tehát eleve nem kellett volna átpöccintenie a vevőnek, hogy írjon ő.

"Samsung által írt jótállási jegy alapján is jogosult vagyok a cserére vagy elállásra, amennyiben: .... Aránytalan többletköltséget eredményezne a kijavítás.
Ekkor már 6 alkalommal jártunk a Samsungnál (üzlet, szerviz leadások, átvételek), annak minden utazási költség és idő vonzatával együtt, így mindhárom feltétel teljesült (holott egy is elég lenne az elálláshoz)"

Ez viszont tévedés, a többletköltség nem azt jelenti, hogy NEKED mennyi pénzedbe és idődbe került a dolog ügyintézése... hanem ha a cégnek kerülne aránytalan többletköltségbe.

Terézágyú 2020.01.24. 09:06:11

@Thule:
"Ebben az országban nem is tudom, hogy egy vasárnap valaha volt-e munkanap. Talán 200 éve, esetleg...."

Azt nem tudom, hogy 4x éve biztosan volt ilyen :) Egyre én is emlékszem :)

vanRob 2020.01.24. 09:28:58

@chili wili: Samsung GearFit 2 Pro órám van (tudom, kit érdekel…?). Lassan 2 és fél éve, egy töltéssel továbbra is kábé 2 napot bír. Szerintem nem szar.
A cikkíró belefutott egy hibás darabba (előfordul, még akár egy csúcskategóriás Mercedes esetében is), amit egyenlőre nem sikerült kicseréltetnie. Valszeg nem a Samsung, hanem az üzlettulajdonos fukarsága miatt.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.01.24. 09:34:10

@Zuzer78: Szerintem a munkanap jogi kategória, azaz a hétfőtől péntekig terjedő időszak, minusz az ünnepnapok.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.01.24. 09:35:59

@Terézágyú: Ja, ja! A khomeinizmusban a vasárnapot simán áttették úgy, mint manapság a szombatot, ha háromnapos ünnepet kellett "csinálni".

Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.01.24. 09:39:30

@vanRob: Lehet, csak ha indításnak ekkora bunkók, akkor az embernek elmegy a kedve a Samsunggal való további próbálkozástól. Visszakéri a pénzét, és elviszi máshová, ahol emberként bánnak vele. Soha nem akkor derül ki egy cégről, hogy milyen, amikor simán mennek a dolgok, hanem amikor valami gikszer van. Ott elválik a szar a májtól. Én ugyanígy számoltam le az LG-vel pár éve, meg beszéltem le a családomat is bármilyen LG-s termékről.

Terézágyú 2020.01.24. 09:43:23

@Csokis:
"Én ugyanígy számoltam le az LG-vel pár éve, meg beszéltem le a családomat is bármilyen LG-s termékről."

Én még emlékszem arra az időre, amikor az LG még GoldStar volt, és a gagyiság szinonímájának számított... viszont a Samsungnak már akkor is neve volt, tudhatta az ember, hogy a maga kategóriájában jó árut kap, megfelelő áron.

Azóta persze a helyzet változhatott...
De hát igen, EGYETLEN ESET is tönkre tudja tenni a bizalmat valami iránt, amiben eddig x alkalommal megbíztunk...

vanRob 2020.01.24. 09:48:05

@Csokis: Hát ja, a személyes benyomás dönti el, hogy jónak vagy szarnak minősít valaki valamit. Most pl. a szerviz és a forgalmazó kreténsége miatt a cikkelő a Samsungot minősíti. Persze, a fentebb nevezett két hely a Samsung "arca", szóval jobban kellene figyelniük, hogy milyen képet közvetítenek.

Opportunista mikroba 2020.01.24. 10:07:31

@Terézágyú: Szerintem azért elég gyerekes dolog egyetlen esetből következtetni egy márka megbízhatóságára. Ez olyan, mintha én rólad egyetlen beszélgetés alapján próbálnám eldönteni, hogy milyen ember vagy.

Terézágyú 2020.01.24. 10:17:55

@Opportunista mikroba:
"Szerintem azért elég gyerekes dolog egyetlen esetből következtetni egy márka megbízhatóságára. "

:)
Ezt direkt azért mondtam, mert itt a Homáron is minden második olvasói levél így kezdődik, hogy "évek óta rendszeresen járok ebbe a boltba, százzzzzzzezreket hagytam már ott, és eddig semmi bajom nem volt velük..." és így végződik, hogy "de innentől kezdve soha nem teszem be a lábam egy ilyen sz*r helyre, és mindenkinek ezt javaslom"...

És amikor felveti valaki ezt, hogy azért egyetlen esetből nem kéne, akkor a többség éppen ezzel torkolja le, hogy "de igen, egyetlen eset is tönkreteszi a bizalmat!!!!!!".... :)

barbon 2020.01.24. 10:18:26

Azt régen tudjuk,hogy a Samsung garis ügyintézése közismerten a legrosszabb minden cég közzül

Terézágyú 2020.01.24. 10:21:02

@barbon:
"Azt régen tudjuk,hogy a Samsung garis ügyintézése közismerten a legrosszabb minden cég közzül"

:))))
Fogadni mernék, hogy ezt onnan TUDJUK, hogy speciel neked már volt egy ilyen negatív tapasztalatod :)

onlajnok · http://www.onlajnok.com 2020.01.24. 10:22:28

@Opportunista mikroba: lol, általában ehhez az embernek beszélgetni se kell a másikkal :D. Elég annyi, amit két mondatban leír, ne adj isten, ahogy kinéz.

barbon 2020.01.24. 10:24:23

@Terézágyú: Hogy tudtad kapásból kitalálni :)

nagyonköcsögduda 2020.01.24. 10:43:32

Kedves poszter!
Fogod magad és 2 másodpercre beteszed az órádat a mikrosütőbe (max 2mp!!, de többször ismételhető).
Ha szerencséd van nem lesz külsérelmi nyoma, viszont működni sem fog. Visszaviszed,
mondod, szar, be sem kapcsol.

Ha nincs szerencséd akkor lesz külsérelmi nyom, ugrik a garancia. Ja nem! Ahogy az írásodból leveszem, az már korábban ugrott.
Szóval nincs mit veszíteni.

octy 2020.01.24. 10:47:34

Simán törvényetelen volt a 3 MUNKAnapos csere megtagadása. Normális fogyvéddel rendelkező helyen már szárazon b.szták volna meg az eladót. Ez nem az az ország.
Ettől még meg lehetne próbálni alapvetően erre hivatkozva elindulni. A többi sajnos felesleges kör volt a vevő részéről. Amúgy a javításokról minden esetben jegyzőkönyvet kell kapni, arról is, ha megtagadják. Ezért még külön-külön is el lehet meszelni mindenkit aki ebben részt vett. Egy normális országban.

octy 2020.01.24. 10:51:36

Sok évi Samsung telefon birtoklás után a fentiek miatt immáron megszabadultam a márkától. Szép lassan ki lesz vezetve minden Samsung termék otthonról. Eredeti kínai telóm van és az S10 harmadába került, de csúcs hardver van benne AMOLED kijelzővel. Nem, nem Xiaomi.

KisIst 2020.01.24. 11:10:40

@Csokis: decemberben 2 szombat is munkanap volt, míg 24-e (kedd) és 27-e (péntek) pihenő nap (gyk: szombat)...

Opportunista mikroba 2020.01.24. 11:26:15

@Terézágyú: Hát igen... :) Egyébként mivel mindenhol emberek dolgoznak, nem tudok elképzelni céget, ahol soha senki nem hibázik.

chili wili 2020.01.24. 11:27:48

@vanRob: nem is a hibás óra miatt írtam, hanem az ügykezelés miatt.

Zoltán Petőfi 2020.01.24. 11:29:45

@vizsla_barat: Mert ugye a seria szamot nem nezik meg

Zoltán Petőfi 2020.01.24. 11:39:46

@Terézágyú: Kulonbseg hogy mit hivunk egynek. HA mindig jo termekeket vettem es egyszer belefutok egy szarba az szerintem nem gaz mindenutt elofordulhat a selejt. Viszont ha csak egyszer is baj van az ugyfelkezelessel az vegleges bizalomvesztest okozhat. A fenti eset szerintem tokeletes pelda erre.

RoryBreaker 2020.01.24. 12:03:03

Samsung Watch 50m ig vízálló dobozon virít a szöveg meg a katonái minősítés de beázik az óra és mivel beázott nem garanciális köszönöm Samsung magyarország ui. Érdekes németországban szó nélkül kicseréltek... Itt valami komoly gond van!!!

Terézágyú 2020.01.24. 12:25:44

@Zoltán Petőfi:
"Viszont ha csak egyszer is baj van az ugyfelkezelessel az vegleges bizalomvesztest okozhat. A fenti eset szerintem tokeletes pelda erre."

Nyilván mert neked is van egy ilyen tapasztalatod...

hátezmilegyen 2020.01.24. 13:17:55

Posztertől teljesen függetlenül, fiktíven.
Hazaértem. Okos autómban megnyomtam az automata-parkolás gombot. Okos telefonomhoz kapcsolt okos órámra pillantva láttam, kezdődik az okos tévémen az Izaura. Mozgásérzékelős okos lámpám felvillant miközben okos ajtóm beengedte gazdáját. Okos hűtőm szólt, van még söröm. Okos fotelomba huppanva beállt a kedvenc pozícióm. Hosszú, egyenes, fekete hajú, szolizott, szilikonos kötelező feleség megkezdte a kötelező cummantást. Nini, lemerült az okos óra, nem tudom NFC-sen kifizetni. Úristen, meg a pizzást se. Mitévő legyek? A fogyasztói társadalom prolijaként nincs hozzá tudásom, annyi se, hogy hol keressem. Sebaj, megírom netre, majd valaki megmondja ingyé. Szép, új világ.

Helyszíni zsemle 2020.01.24. 13:20:41

"Bevizsgálták, majd közölték, hogy minden rendben az órával. "

Valami nem stimmel az uggyel vagy a leirassal. Az hogy 2 nap helyett csak 3 orat megy, ez egyszeru konnyen felismerheto, egyertelmu esetnek tunik, erthetetlen miert nem oldotak meg mar elsore. 2-3 orat akar ott helyben az ugyfelszolgalaton is kilethetne birni. Mikor "javitva" visszaadjak, akkor kerni kel az ugyfelszolgalaton hogy akkor ott helyben mutasak meg hogy tobbet bir mint 3 ora. Ez meg mindig egyszerubb, mint 8-szor visszamenni.

Terézágyú 2020.01.24. 13:37:56

@hátezmilegyen:
"Szép, új világ."

Bizonyos szempontból ez már nem új. Valójában az eletromosságtól való függésben már elégg ott vagyunk.

Nincs áram valami miatt egy napig/két napig?
Nincs tévé, nincs rádió, nincs net, nincs telefon (most már a vezetékes telefonnak is áram kell - eddig nem kellett), nincs evés, mert elektromos a főzőcucc, illetve a mikró is, nincs meleg víz, fűtés mert az is árammal megy, illetve árammal kapcsolódik be és ki. Még tán az ajtók se nyilnak/záródnak, ha elektromosak...
És akkor még olvasni se lehet, mert a könyvek helyett e-könyveink vannak, de az olvasó is lemerült, illetve gyertyánál az nem is látszik stb. stb.

Terézágyú 2020.01.24. 13:39:18

@Terézágyú:
ja, és a fali/asztali óra is árammal megy, tehát még az időt se tudjuk (és ébresztés sincs), mert sima vekkere már senkinek nincs...

Gonoszgólya 2020.01.24. 13:41:06

@Terézágyú: "Én még emlékszem arra az időre, amikor az LG még GoldStar volt, és a gagyiság szinonímájának számított"
van egy GoldStar sztereó rádiósmagnóm. Napi szinten vagy 10 órát, de volt egy 6 éves időtartam mikor 0-24-ben szólt. És még mindig tökéletesen működik mindene.

Terézágyú 2020.01.24. 13:43:49

@Gonoszgólya:
Anyám még mindig azt a Videoton Europa Star táskarádiót hallgatja, amit 1982-ben vettünk...

Muhammad Balfas 2020.01.24. 14:47:42

@hátezmilegyen:
Weöres Sándor
Majomország

Hej de messze majomország,

ott terem majomkenyér,

majomablak majomrácsán

majomnótát ráz a szél.

Majomtéren, majomréten

majomhősök küzdenek,

majomszanatóriumban

sírnak majombetegek.

Majomtanártól majomlány

majomábécét tanul,

gaz majom a majombörtönt

rúgja irgalmatlanul.

Megépül a majommalom,

lesz sok majommajonéz,

győzve győz a győzhetetlen

győzedelmes majomész.

Majompóznán majomkirály

majomnyelven szónokol

egyiké majommennyország

másiké majompokol.

Makákó, gorilla, csimpánz,

pávián, orángután,

mind majomújságot olvas

majomvacsora után.

Majomvacsoraemléktől

zúg a majomreterát,

majombakák menetelnek,

jobbra át és balra át.

Rémületes majomarcot

vágnak majomkatonák,

majomkézben majomfegyver,

a majmoké a világ.

lcsaszar 2020.01.24. 15:15:45

Az én órám 32 éve műkődik, eddig 4-szer kellett benne elemet cserélni. Igaz, nem Samsung. Szerintem ne az óra legyen okos, hanem a viselője.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.01.24. 15:16:06

@vanRob: Senki nem tartott pisztolyt a Samung fejéhez, hogy velük szerződjön, ők döntöttek úgy, hogy "falura, parasztnak jó lesz ez így".

@Terézágyú: Van egy vekker, csak rajtam kívül senki nem tud aludni a ketyegésétől. Apropó, telefonos ébresztő szolgálat van még?
Ja, és nem egy hibás termék teszi tönkre a bizalmat, mert az elpfordul. Viszont egy rossz ügyfélkezelés is elég hozzá. Mert az ilyen példákból, mint a fenti, én, mint kívülálló is láthatom, mire számíthatok majd a Samsungnál. Mert lehetne ez egyszeri baki, amikor utána bocsánatot kérnek, kicserélik, visszatérítik, és a többi. De hatszori látogatás utáni leszarás bolban és szervizben együtt, és kéz a kézben, az már a rendszerszintű csuklóztatás, arra nincs mentség, és a Samsung igenis szarjon Batz papuccsos farfekvéses sünt .

Baluci 2020.01.24. 15:28:42

@hátezmilegyen: 24-e nem is volt munkanap, úgyhogy pláne jó a 27-e a visszaadásra!

Lancelot0 2020.01.24. 17:02:13

Nincs 3 napos visszavét, már rengeteg éve.

KaTe 2020.01.24. 17:17:26

@Lancelot0: Nem visszavinni akarta, hanem cseréltetni a hibás terméket, vagy ha ez nem lehetséges, akkor visszakapni a pénzét.

▓▓▓▓▓☻ ©╞╕ چ ذ җ € η ☻ ▓▓▓▓▓ · http://blog.hu/user/45354/tab/activity/mindate/2007-07-23T16:48:05+02:00 2020.01.24. 20:04:10

@Lancelot0: szólj vissza, ha megjegyezted, amit @KaTe: írt és ígérd meg, hogy nem írod le többször!
3 napon belül vizsgálgatás nélküli cserének van helye, ha a paraszt azt állítja fos a termék.
Aztán lehet focizni később, ha mégsem volt fos.

Permetező 2020.01.25. 16:57:13

Garancia.... Sokan valami szent grálnak tartják mikor érvelnek, pedig sokszor nem más mint plusz munka, magunk szopatása.

btprg 2020.01.26. 23:06:17

@fákkje: A kutyabuziknál nem ritka egyéb elmebaj se...

Kotit 2020.01.27. 11:24:37

@hátezmilegyen: Az miből következik, hogy az okos eszközök használója kötelezően hülye?
(Mondjuk azt se értettem, hogy a feleség miért szilikonos-szolizott, de ez kevésbé fontosch.)

hátezmilegyen 2020.01.27. 14:32:18

@Kotit: Ezek szerint máshogyan kellett volna fogalmaznom, mert nagyon nem jött át a mondanivaló...

Majmász Gedeon 2020.01.28. 01:56:05

@hátezmilegyen: Az okosautó, okostelefon, okosóra, okostévé, okoslámpa, okosajtó, okoshűtő, egyszóval az okoseszközök egybeírandók!

Permetező 2020.01.28. 07:47:59

@Majmász Gedeon: kivéve amikor nem meine fűrer!!!

Terézágyú 2020.01.28. 13:57:39

@Csokis:
"Van egy vekker, csak rajtam kívül senki nem tud aludni a ketyegésétől."
Engem is zavarna :)

"Apropó, telefonos ébresztő szolgálat van még?"

Szerintem van, de ahogy mondtam, most már a vezetékes telefonhoz is áram kell (az új rendszer szerint)

Majmász Gedeon 2020.01.30. 12:06:58

@Permetező: ezt nyilván így akartad írni: kivéve, amikor nem, mein Führer!
Egyébként elfelejtettél példát említeni.

hátezmilegyen 2020.01.30. 13:54:26

@Majmász Gedeon:
Mondok én példát Néked szívesen. Például, amikor a „költő” úgy írja!
Egy társadalom-kritikai leirat elemzésekor, aki csak a felszínt kaparássza, és nem ás jó mélyre, egy csomó érdekes dologról lemarad.

Permetező 2020.01.31. 00:05:11

@Majmász Gedeon: de pontosan így akartam írni mert tudtam hogy számodra ínycsiklandó és ráharapsz

Példákat nem szoktam írni, azért nem fizetnek.