Tékozló Homár

Egymás nyakában várnak a sorukra az OTP ügyfelei

2020.04.14. 14:00 | Homár Rezső | 122 komment

otp-bank-logo.jpg

Olvasónk kérdések hosszú sorát teszi fel a levele végén, teljes joggal. Az OTP ügyfeleként a babaváró hitel felvételéhez, időpontra érkezett családjával a fiók elé, ahol már 20-30 ember ácsorgott, maximum fél méterre egymástól. Messzebb senki nem mert menni, nehogy lemaradjon a bejutás lehetőségéről. A járvány miatt tele van az életünk szokatlan helyzetekkel és megoldásokkal, reméljük máshol, máskor ezt is jobban kezelik majd.

Gondoltam másoknak is érdekes lehet, hogy zajlik egy babaváró hitel szerződéskötés most, a kijárási korlátozások alatt az OTP-ben. Elöljáróban annyit, hogy szerintem ugyanolyan rosszul, mint békeidőben (erről is lenne mit írnom, csak akkor már nagyon-nagyon hosszú lenne), annyi, hogy az egyébként is iszonyatos minőségű ügyfélkommunikációt megfejelték még egy jó adag fejetlenséggel és szervezetlenséggel.  

Az időpontunk 9 órára szólt, semmilyen előzetes (online, sms) tájékoztatást nem kaptunk a fióknál majd ránk váró helyzetről (nyilván azt tudtuk, hogy nem lehet csak úgy bemenni majd). A rengeteg, érkezésünkkor már ott tömörülő emberből egy másik pár is babaváró hitelszerződéskötésre várt (fél órás ügyintézés), egy pár pedig igénylésre (két órás folyamat). Mindannyiunkat 9-re rendeltek oda, mert tömegben állni ilyenkor jó!

Az összes fiókban dolgozó munkatárs közül pedig az a személy állt az ajtóban, aki a legkevésbé alkalmas emberekkel való kommunikációra türelmetlen és minden segítőkészséget nélkülöző kommunikációs stílusa révén (korábbról ismerjük).

Szóval rengeteg ember, fél méteres távolságra se egymástól, hogy hallják az odavakkantott információ morzsákat, mivel nem lehet tudni, milyen ügyet hogy, milyen sorrendben fognak intézni. Szerintem érthető a megrökönyödésünk, hogy miután 8 napig (az igénylés kezdetétől számítva pedig közel 30 napja a 10 helyett) vártunk erre az időpontra, a szóban forgó kolléga kérdésemre közli, hogy nincs időpont, az kizárt, hogy nekem van és megalázó-kioktató módon megkérdezi, hogy látom-e, mennyien várjak és álljak félre, várjak én is (kb 20-30 ember egymás hegyén-hátán).

Ekkor már 37 hetes terhes vagyok, napokra a szüléstől, egy négyévessel érkeztünk. Végül fél órán át álltunk az embertömegben 30-50 cm-re másoktól, mert mikor először kioktattak, hogy várni kell, én hallótávolságon belül maradtam, a férjem pedig hátrébb ment a gyerekkel és nem voltak ugrásra készen elöl, mikor szólítottak volna minket, mintegy büntetésként, hogy arrébb mentek, egy pillanatot sem várva, behívtak helyettünk mást.  

Költői kérdéseim a tapasztaltakkal kapcsolatban:
-Miért adnak időpontot, ha aztán nem veszik figyelembe, miért hívnak egyszerre ugyanazon ügytípussal többeket oda a kijárási korlátozások alatt, mikor minimum fél óra, de akár 2 óra is lehet az adott ügyintézés időtartama? 
-Miért nem veszik figyelembe, hogy a babaváró hitelt várandósok, családosok veszik fel, akik nem tudják másra hagyni a kisgyerküket, mindketten meg kell, hogy egyszerre jelenjenek és emiatt az egész családnak, várandós nőnek is ott kell majd állnia a tömegben?
-Miért nem tájékoztatnak előzetesen a fiók előtt várható tumultusról, a megváltozott ügyintézés fiókbeli specifikus részleteiről, hogyanjáról (erre szerintem tudom a választ, az ok az, hogy ők sem tudják, mik lennének ezek)?
-Miért az ügyfélkommunikációra alkalmatlan, alaptermészetileg arrogáns és türelmetlen alkalmazott fogadja az érkezőket? Miért engedheti meg magának, hogy kioktató és megalázó stílusban beszéljen az emberekkel?
-És legfőképpen: miért nincsenek kihelyezve elolvasható tájékoztató táblák a sorok fajtáiról, illetve kordonnal kijelölve sorok, ragasztószalaggal pedig a megtartandó távolság? Miért kell mindenkinek az ügyintéző köré tömörülnie, hogy hallja, mit mond, egyenként odafurakodnia, megkérdezgetnie, az ő ügyével mi lesz? Miért nem fontos az OTP-nek, hogy minimális szervezéssel és átgondolással megvédje ügyfelei egészségét és betartassa a korlátozásban foglalt előírásokat?

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Darth Revan 2020.04.14. 14:02:55

"Miért engedheti meg magának, hogy kioktató és megalázó stílusban beszéljen az emberekkel?"

ott maradtal, nem?! ezert teheti meg....

Nemosztokmegsemmit.com 2020.04.14. 14:09:45

Ezt nem értem.Kellett volna küldeniük SMS-t, "hogy ne jöjjön, mert tömeg van"?
WTF??

Lalikám 2020.04.14. 14:20:21

Odáig olvastam, hogy otp. Vadász, vadász...

Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.04.14. 14:45:48

@Nemosztokmegsemmit.com: Azért a sorszámosztó gép 2020-ra elég alap kéne, hogy legyen. Aki érkezik, azt beküldik, tép, kiküldik. Ez nem tűnik nagyon bonyolultnak. De még számtalan ötletem támadt két perc alatt (ruhatári sorszámblokk a sarki "Ápiszból", dolgozó tép sorszámot, és kiviszi, stb.) és ezek közül egyet sem sikerült az lótépés néninek megugrania. Ahogy @Lalikám: írta: "Odáig olvastam, hogy otp. Vadász, vadász... " (Van 11 bank, ahol igényelhető, ebből csak egy az ótépé.)

Peti817172M · http://peti817172m.atw.hu 2020.04.14. 14:45:48

Kijárási korlátozásban miért viszi magával az egész családot?

Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.04.14. 14:47:17

@Peti817172M: Mert okosan mindkét szülő kell hozzá, a négyévest meg nehéz otthon hagyni, ha a 65+ nagyit nem izzíthatod be a járvány miatt.

Focus113 2020.04.14. 14:48:45

"Miért nem veszik figyelembe, hogy a babaváró hitelt várandósok, családosok veszik fel"

Elég sok olyan igénylőt ismerek, ahol se gyerek, se terhesség (még).

" a férjem pedig hátrébb ment a gyerekkel"
Miért nem a várandós hölgy ment hátra, és a férj marad "küzdeni" a tömegben?

Focus113 2020.04.14. 14:53:07

Amúgy mi 2 hete voltunk intézkedni OTP-ben.

- bejáratnék bizti őr kérdi milyen ügyben, majd ennek megfelelő sorszámot ad és nem enged be.
- bizti őr minden hívószámot (amikor hívták) jó hangosan többször is mondta, majd a sorszámos ügyfeleket beengedte. (gondolom még nem volt idő kintre is felszerelni egy sorszámkijelzőt)

kb 20 perc alatt végeztünk is (várakozás + ügyintézés)

2020.04.14. 16:05:11

@aptijankót kedvelő Kompínó: Azért, ha elhaladsz valaki mellett az utcán, vagy az üzletben "2 pillanatra", és nem köhög rád direktben, akkor nem nagyon kapod el sem ezt, sem más vírust ...

Pic 2020.04.14. 17:03:15

Ez az egész probléma józanész, gondolkodás és folyamatszervezés témakörébe tartozik.

Sajnos most látszik egyértelműen, hogy sok cégnél a vezetőség nagyon gáz és nem menedzsmentként hanem klasszikus vízfejként működik.

Feleségem muszájból CIB bankba kellett ellátogasson. Hát mit mondjak?
- Bankfiók zárva
- Helyettesítő fiók csak 12.30-ig van nyitva
- Helyettesítő fiók ajtaja zárva, rajta apró sajtcetli, hogy nem itt kell bemenni hanem "az irodaház felől" ami némi keringés után megtalálható
- ott hatalmas sor egy ajtó előtt
- emberek tanácstalanul álldogálnak
- időnként egy kijövő félénken odaszól az ajtó előtt állónak, hogy "szerintem bemehet"
- odabent semmi irányítás
- 1 órás ügyintézés sorállással együtt

Nekem ugyanez Erste:
- pozitívum, hogy 3-ig van nyitva
- ajtó előtt sor
- tanácstalanság
- ötletszerűen be be megy egy ember
- 15.40-kor az ajtón kinéz egy ügyintéző rosszalló arccal és megjegyzi, hogy a fehér inges úr az utolsó
- csak 2 ablak van nyitva
- mondom befizetnék. oké, irat, pénz, majd elém tolja a papírt, hogy itt írja alá. Majd oldalra bök, hogy ott az ügyfeles toll.
- Mondom én azt meg nem fogom.
- Semmi baj, akkor sztornózzuk a tranzakciót.
- Szerencsére volt nálam toll.
- A történet mintegy 30 percet vett igénybe.

Érdekes módon a pozitív példát az általam manapság nagyon lesajnált, sokkal szebb napokat is látott Magyar Posta hozta:

- Isten háta mögötti Vidéki kollégának hiányzó alkatrészt kellett küldeni: Csomagfeladás.
- Ellenkeztem, de aztán azt mondtam egye-fene
- Előre féltem, hogy mi lesz.
Ehhez képest:
- Postahivatal ajtaja nyitva
- az ajtóban maszkos hölgy áll
- Minden sor végére érkező embertől megkérdezi mit akar
- Folyamatosan előre-hátra sasszézik, sasolja az ablakokat
- időnként rámutat egy emberre és szól: "fáradjon az 5-ös ablakhoz" "fáradjon a 3-as ablakhoz" "fáradjon a 8-as ablakhoz"

A Postán olyan pörgés volt, hogy meglepetésemre 5 perc alatt végeztem.

A lesajnált postán ezek szerint gondolkodó emberek dolgoznak, miközben a kapitalista bankok, a pénzcsinálás fellegvárai... khmmm... szóval... semmi

Pic 2020.04.14. 17:05:04

Bocsánat. Az a 15.40 az 14.40 volt.

MsIreneAdler 2020.04.14. 17:11:38

Ezekben a vészterhes időkben bizony azt a bankot kell választani, ahol a leggördülékenyebb az online ügyintézés. Az otp-n kívül szinte bármelyik pénzintézet megfelel ennek a kritériumnak :) .
A panasz persze jogos, hogy miért nem tájékoztatták a jónépet az ügyintézés menetéről, de gyanítom, nekik sem volt semmi épkézláb tervük ezzel kapcsolatban. Remélem nem csak ide írta le a panaszos a sérelmét, mert, ha mindenki csak magában és blogokon puffog, akkor már meg is van a válasz arra a kérdésre, hogy miért és hogyan engedheti meg ezt a szolgáltató magának: mert nincs semmi következménye, ha rossz minőségű szolgáltatást nyújt.

April13 2020.04.14. 17:14:39

Talán ha nem 37 hetesen sikerült volna bebattyogni a bankba a július óta igényelhető kölcsön miatt, akkor könnyebb lett volna. Jó, hogy nem szülésig tetszett várni....

Almandin 2020.04.14. 17:26:36

A konkrét esettől függetlenül nekem is az agyamra megy, hogy az emberek többsége még arra se képes, hogy az utcán kitérjen a másik útjából, vagy nagy ívben kerülje! Sokan olyan közel jönnek hozzám is, mintha nem lenne semmi járvány. Aztán, ha mérgesen nézek vagy rászólok, még neki áll feljebb.
Az ilyen emberek miatt fog a járvány sokáig tartani.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.04.14. 17:30:32

A felesleges időpont tök normális ebben az országban. Az meg kivételesen nem az OTP sara, hogy az ügyfelek kulturálatlanok.
Érdekes, a fehérvári OTP előtt normálisan várnak.

exilis 2020.04.14. 17:32:15

Mégis mit várunk egy országban, ahol ahelyett hogy kötelezően meghosszabbítanák a nyitvatartási időket, hogy egyszerre minél kevesebb vásárló tömörüljön egy légtérben, pont az ellenkezőjét teszik.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.04.14. 17:33:10

@Almandin: +++
Nyugdíjassal minden du. találkozok a boltokban.

ekat 2020.04.14. 17:37:12

Az ügyfelek a nemnormálisak, ha egymás nyakában várnak, gyógyszertárak előtt pl. simán működik a másfél-két méteres távú sor.

ekat 2020.04.14. 17:38:19

@Semmitnemérszakitiltással: Ha jól megnézed azt a rendeletet, azt kimondja, hogy 9 és 12 között csak 65 felettiek vásárolhatnak, de azt nem, hogy azon kívül viszont csak fiatalabbak.

Aréna 2020.04.14. 17:51:30

én lakástakarékot voltam fizetni a széna téri fiókban
konkrétan 3an reszelgetik egymás vagy maguk lábkörmét, ügyfél vagy fél órán át nem volt az első ajtón belül, mire bementem szólni hogy talán egymás jótékony hatású öklözgetése helyett talán ha hívnának be egyet-kettőt a kint 5 négyzetméteren tömörülő harminc emberből...
a feletteseknek üzenem, hogy talán szét lehetne ott nézni, lenne mit...

exilis 2020.04.14. 17:51:39

@havrilla: Jó esett? Kiadtad magadból. Látod már volt is értelme a cikknek.

vizsla_barat 2020.04.14. 18:21:59

Fejlettebb országban kiküldik a szerződést. Áttanulmányozás. 3 nap múlva jon a közjegyző. Alairjatok. Kész.

vuvuvu2 2020.04.14. 18:42:18

@Aréna: ugyanez a Móriczon, azaz üres fiók, bent megy a körömreszelgetés, senki nem áll sorba, csak 10 szerencsétlen egymás nyakában az automatához (akik közt át kell hatolni, hogy bejussak a fiók előterébe ahol 5-en állnak pár négyzetméteren), be kell kopogjak a zárt ajtón többször, majd a biztonsági őr elküld sorbaállni, majd én közlöm vele, hogy senki sem áll sorba a fióki ügyintézéshez csak én, erre nem enged be - ott hagytam őket, majd megyek máskor (egyelőre megtehetem, hogy halasztom az ügyintézést), mindenesetre biztos, hogy nincs megszervezve az ügyfélkiszolgálás az OTP-nél, sajnálom OTP-sek vagytok vagy tízezren vagy még többen is, de itt tartotok, üljetek le mindannyian, egyes

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.14. 18:42:33

@Lalikám:
@Csokis:

Az OTP szar volt, és ma is a legszarabb a bankok közül. Nem mellékesen a legdrágább is. Időnként olvasgatom, mert ott van a cikkek alján, a Portfolio (vagy valami hasonló) hitelösszehasonlításait: az OTP hitelkamatai többnyire durván a legmagasabbak.

Volt olyan idő, amikor az OTP volt ez egyetlen bank Magyarországon, monopolhelyzetben volt. Sokan pedig megszokásból ennél a banknál maradtak, pedig jobban tették volna, ha menekülnek.

vuvuvu2 2020.04.14. 18:44:52

@Kovacs Nocraft Jozsefne: igen, ők a legdrágábbak, és ez így megy már több mint 20 éve!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.14. 18:48:50

@Pic:

"A lesajnált postán ezek szerint gondolkodó emberek dolgoznak"

Ne általánosíts, erős a gyanúm, hogy csak szerencséd volt, és kifogtál egy normális és értelmes postai gárdát. Mindenesetre így ismeretlenül is minden elismerésem az ottani dolgozóké.

Tikakukac 2020.04.14. 18:48:51

Istenem, de ráküldeném az ásót a nap végén itt is 1-2 kommentelőre.

AlexaCullen 2020.04.14. 19:15:28

Sajnos nem értik még mindig nagyon sokan, hogy nem méltatlankodni kellene a neten arról milyen vélt sérelmek érték aznap korlátozás ide vagy oda.
Ha értenék mi is történik most, akkor felfognák, hogy ha nem maradtak otthon, pedig ez lenne a dolguk ha nem kell vagy nincs hova dolgozni mennie!
Nem is akarják érteni!
Most számtalan feladatot/változást kell a bankoknak megoldani, mihamarabb technikailag lehetővé tenni,alkalmazni és érthetővé tenni mindenkinek!
Az ügyintézők pedig emberek!!!
Ha mindenki követné a rá vonatkozó szabályokat/ajánlásokat, akkor hamarabb kapnánk vissza a régi életünket!!!
Én hiába igyekszem még ha nem is tetszik,akkor is, ha még mindig többen szarnak mindenre és mindenkire!
Nagyon szomorú! Kétségbeejtő!

Péter Rayszky 2020.04.14. 19:26:00

A hozzászólásokat olvasva az a véleményem,hogy még az átkosban ahhoz hogy valaki Budapesten lakhasson 5 évet kellett igazolnia hogy itt dolgozik és lakik ezután költözhetett Pestre ez már megszünt sajnos azért van itt ennyi bunkóparaszt

Ouvrez-vous à moi2 2020.04.14. 19:29:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
2020 április 9, ~15:10 Komárom, 1-es posta:
Normál esetben ezen a postán esélytelen 5 perc alatt végezni.
Belépéskor a két ajtó között van egy tábla: Kérjük itt várakozzon. Arról a helyről a postaboltot leszámítva mindent látsz, tehát ha csomagot akarsz feladni/venni, vagy ha csak csekkeznél, akkor is látod van-e szabad ügyintéző. Mindkét működő ablak foglalt volt, várakoztam. Kemény 1 percet. Végzett a csomagosnál a bácsi, mentem oda. 2-3 perccel később a kínai (!) csomagommal együtt az ajtón kívül voltam.

~2 héttel ezelőtt ebédidőben mentem ki, olyankor a kutya sem szokott a postán lenni. Hát most mindenkinek ez jutott az eszébe. A bejárat előtt nagyjából csillag alakzatban elszórva várakoztunk, mindenki mindenkitől tartotta a 1,5-2 métert. Amikor az előttünk lévő eltűnt az ajtóból a következő belépett és várt. Az előttem lévő csomagért ment, postabolt felszabadult, kiszólt hogy a következő akinek jó a postabolt mehet. Én mentem, mert csekket feladni az is tökéletes.

Mi a lényeg? Kultúra, értelem, józan ész, odafigyelés.
Ha az OTP-nél nincs, akkor nincs.
A Magyar Postánál (és legalábbis a helyi ügyfeleinél) van.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.14. 19:30:16

@AlexaCullen:

"Most számtalan feladatot/változást kell a bankoknak megoldani, "

Más bankoknak ez már állítólag sikerült, csak az OTP-nek nem.

Volt idő, amikor az OTP-nél csak úgy lehetett egyik bankfiókból pénzt "átutalni" egy másik OTP-fiókba, hogy felvetted az egyikben készpénzben, majd a másikban befizetted.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.14. 19:32:36

@Ouvrez-vous à moi2:

"és legalábbis a helyi ügyfeleinél"

Épp akartam írni, hogy ehhez az ügyfelek részéről is szükségeltetik a megfelelő kultúra.

Daniel Kis 2020.04.14. 19:34:24

@vuvuvu2: és kötelez valaki hogy az OTP-nél bankolj? Ha nem tetszik mehetsz másik bankba is

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.14. 19:38:36

@Daniel Kis:

"Ha időpont van foglalva akkor sem lehet tudni mikor lesz tömeg."

Bocs, de félreértesz valamit. Az időpontfoglalás épp azért van, hogy NE legyen tömeg. Időpontfoglaláskor elmondod, milyen ügyet akarsz intézni, a banki alkalmazott meg ebből már tudni fogja, ez kb. mennyi ideig tart - és ennek figyelembe vételével adják ki a többi időpontot. Az OTP-nél ezt a jelek szerint nem tudják.

Pic 2020.04.14. 19:43:34

@AlexaCullen: @Ouvrez-vous à moi2:

Pontosan ez lepett meg engem is.
Fura idők járnak, most kellene jobban odafigyelnünk egymásra.
Én is csak muszájból mozgok, ha másképp nem megy, igyekszem távolságot tartani, boltban nem fogdosni az árut, stb stb.

Anno régen még NEM koronavírusos időkben többször megtapasztaltam, hogy a bankok, akik egyébként mindent megtesznek, hogy berántsanak ügyfélnek és ezerrel tolják a marketing címszó alatt futó parasztvakítást, nagyon eleresztik magukat mihelyt megvan az ügyfél. Utána az ügyfél magasról le van sz...

A cégünket átvittük anno Erstéhez, mert az ügyfélmenedzsernek hívott "kereskedő" beetett minket azzal, hogy VIP ügyfelek leszünk meg, húúú, meg hűűű, meg stb.
Akármikor kellett személyesen menni ügyintézni sose úszta meg pénzügyes kolléga 1,5-2 óra alatt. Fél év után könyörögtünk, hogy nem akarunk mi vipek lenni, csak "olyan normálisan kezeltek"... Semmi.
Átmentünk OTP-hez ahol az ügyfeles őszintén és korrekt módon kerek perec megmondta, hogy a cég nem elég nagy ahhoz, hogy kinyalják a hátsónkat, úgy hogy vegyük tudomásul, hogy le leszünk sz---a.
És tényleg! Úgy is lett! Az OTP védelmében mondom, hogy az OTP-t azért szerettük, mert a kolléga kb 30 perces átlaggal bankolt onnantól kezdve.

NOS én naivan azt hittem, hogy most vírusos időben a bankok jobban odafigyelnek az emberekre..... well ahogy látom a bejegyzéseket, nem igazán.

Valamelyik nap kell mennem Budapest Bankba. Kíváncsi vagyok. Róluk még nem hallottam rosszat.

Daniel Kis 2020.04.14. 19:45:54

@Kovacs Nocraft Jozsefne: nagyon félre érted. Ha kb fél óránként jön 20 ügyfél nyilatkozatot tenni hogy fizetni akarja a hitelét, annak nem lehet időpontot adni és persze azon kivül is jönnek mások is, vagyis teljesen tervezhetetlen a dolog. Próbálj ki egy napot a helyükben és meglátnánk mekkora lenne a szád. Jelen helyzetben az időpont túl sokat nem jelent. De megjegyzem, aki babavárót akar nem is adnék neki időpontot, várja csak ki a sorát ha már az adófizetők pénzéért szül. Remélem sok boldogságuk nem lesz benne.

ekat 2020.04.14. 19:50:49

Én csak pislogok, 50 felettiként bankfiókba kb. egy-kétévente egyszer kell hogy menjek, postára meg kizárólag csak akkor, ha valaki csomagot küld, vagy olyan levelet, amit át kell venni.
Legkomolyabban nem értem, hogy mit kóvályognak emberek folyton bankba meg postára? :) Persze magánemberekről beszélek, a cégeseknek menniük kell.

Éva Vaspöri 2020.04.14. 19:51:08

@havrilla: és azt te honnan tudod hogy szarevő?????

Ouvrez-vous à moi2 2020.04.14. 19:51:45

@Pic:
BB (Székesfehérvár és Komárom) megoldotta normálisan. Mondjuk alapból normálisak a biztonsági őrök.
Nekem itt Komáromban megmondták hogy aznap esélytelen, szeretnék-e másnap délelőtt 10-re időpontot? Igen.
A kollégám Fváron csak harmadnapra kapott időpontot, de kapott. Igaz nála belejátszott hogy csak a délután volt jó neki. Nekem meg csak egy aláírnivalóm volt.

ÁLLÍTÓLAG, a K&H-ban még ennél is sokkal jobban megy az ügyfélkezelés.

OTP ügyfelektől kérdezném, meg tudják erősíteni a poszter panaszát? Mmint azt a részt hogy az OTP ad ki időpontot amit baxik betartani?

ekat 2020.04.14. 19:54:34

@Ouvrez-vous à moi2: Én az utóbbi két alkalommal (kb. 2-3 éven belül) időpontra mentem, úgy szólítottak, mintha pontos idő-szolgáltatás lenne. :) (1x Fogarasi út, 1x Árkád)

L3exx 2020.04.14. 20:00:35

@Daniel Kis: honnan veszed, hogy csak a pénz miatt szül? Your logical fallacy is: személyeskedés mesterfokon és információk belelátása a sztoriba. Your diagnosis: idióta troll.

Daniel Kis 2020.04.14. 20:05:13

@L3exx: onnan veszem, hogy az utolsó pillanatban ilyen fontos neki a hitel. Ha annyira fontos lett volna neki július óta simán igényelhette volna, és nem a járvány közepén kellene a fiók előtt tobzódnia a többi idiótával együtt. Kijárási korlátozást be lehetne vezetni ilyenekre is, hogy csak a ténylegesen fontos dolgok miatt menjenek az emberek az utcára.

apro_marosan_petergabor 2020.04.14. 20:06:17

@232323:
Vemhest az állatokra szokás mondani.
Édesanyád is vemhes volt veled?

apro_marosan_petergabor 2020.04.14. 20:07:22

@aefzuj:
Vemhest az állatokra szokás mondani.
Édesanyád is vemhes volt veled?

L3exx 2020.04.14. 20:14:02

@Daniel Kis: nem gondolod, hogy kismillió magán kívül álló ok miatt nem jutott el odáig, hogy megigényelje? Azzal senki nem számolt amúgy sem előre, hogy járvány lesz idén hónapokig minimum.

apro_marosan_petergabor 2020.04.14. 20:16:11

Általában a bankok fejlődhetnének az ügyfelek kiszolgálásának kellemesebbé és gyorsabbá tétele érdekében. Voltak már jó és rossz tapasztalataim az OTP-vel.
Egyszer jelzálog hitelt akartam felvenni. A Raiffeisen hosszú tornáztatatás után (s miután ingatlanértékelést fizettetett velem), elutasított. Ezt tette az Erste is. Az OTP gyorsan megadta a hitelt, kb. olyan feltételek mellett, mint a másik kettő kecsegtetett. Majd később, mikor megtehettem, gondmentesen és korrekten lebonyolította az előtörlesztésemet, pedig sok kamatról maradt le. Egyszer-kétszer neoprimitíven tornáztattak ügyintézés közben.
Az Ersténél, s a Raiffeisennél is igen udvariasan utasították el a hitelemet...
Talán értem, miért halad az OTP szépen előre.

encir 2020.04.14. 21:21:33

@232323: @Daniel Kis: gratulálok, elnyerték a nap díját műveletlen, iskolázatlan, tanulatlan, tudatlan, faragatlan, kulturálatlan, civilizálatlan, elmaradott, barbár, bunkó, modortalan, tuskó, tapló, bárdolatlan, neveletlen kategóriákban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.14. 21:39:30

@Daniel Kis:

"Ha kb fél óránként jön 20 ügyfél nyilatkozatot tenni hogy fizetni akarja a hitelét, annak nem lehet időpontot adni és persze azon kivül is jönnek mások is, vagyis teljesen tervezhetetlen a dolog."

Mi akadályozná meg az OTP-t abban, hogy kizárólag időpontfoglalás alapján fogadja az ügyfeleket?

MsIreneAdler 2020.04.14. 21:40:30

@encir: egyetértek. Nyilván nem kell belehalni a terhességbe, de azon mindig nagyokat röhögök, mikor amolyan kis macskajancsik kutyázzák a várandós nőket. Egyszer történne meg velük olyan csoda, vinnyogva feküdnének egy bokor alatt 40 hétig :D

Voros Sonja 2020.04.14. 22:17:17

@Daniel Kis: Elképesztő otromba primitív hozzászólást hánytál ide. Az otp-ét meg ez sem menti, ócska elavult ügyintézésük van békeidőben is.

Im just here for the comments 2020.04.14. 22:22:40

Nem lehet, h a 9 óra a bankfiók nyitási időpontja? Itt orvosnál szokták ugyanezt csinálni, az ember azt hiszi, milyen jó arcok, aztán kiderül, hogy másik 20 ember is akkorra jött...

Amúgy mi a szart keres ennyi ember a bankban? Annyira nehezen képzelem el, h mkinek ugyanolyan halaszthatatlan lett volna az ügyintézés. Simán úgy kellene, ahogy írja a posztoló, legyen kordon meg szalag, h a sok hülye tudja, hova kell állnia.

yerico1 2020.04.14. 22:32:39

Ezekben az időkben hitelt felvenni... Hmmm.

Semmitnemérszakitiltással · http://kilatas.great-site.net 2020.04.14. 22:37:35

@ekat: magyarkozlony.hu/dokumentumok/19f1d27b1584ffb22ff468a3635013b9f1813b5e/megtekintes

6.1. -et nézd.
Szerintem az x...y időpontok között látogathatja, az azt jelenti, hogy akkor, és nem máskor.

@Kovacs Nocraft Jozsefne: +++űKórházban, bankban, mindenhol. Mész időpontra, tépsz sorszámot, várj. Mint időpont nélkül.
A fehérvári fülészeten már ki van írva, hogy az időpontos is vár, beutalós is vár, de még mindig kötelező az időpont.

indy0311 2020.04.14. 22:53:12

@232323: @Daniel Kis: téged nem anya szült? A saját édesanyádról is így beszélsz? Nem szégyelled magadat? Ha majd lesz feleséged (ha van olyan eszement, aki hozzád megy), róla is így beszélsz, amikor a gyerekedet várja? Egyébként meg az otp egy nagy szar. A Raiffeisen telefonon felhívja az ügyfeleit, és megkérdezi őket, mit szeretnének csinálni a hitelükkel, nem kell sorban állni egy percet sem. Szóval, igenis meg lehet oldani normálisan ezt a helyzetet. Nyilván a Raiffeisen sem szent, de legalább ezt a problémát megelőzte.

heidt 2020.04.14. 23:15:07

Milyen tömegek állnak sorba néhány hónap múlva babaváró hitel felvételhez!
Most otthon össze vannak zárva és unatkoznak.
- Mit csináljunk?
- Dugjunk! Azt támogatja az állam.

Most nincs elég COVID teszt, néhány hét múlva a terhességi teszt is hiánycikk lesz.

Club Sandwich 2020.04.14. 23:41:04

Azt hiszem, ennel a posztnal abszolut idevag a homar szalloigeje, miszerint: MINEK MENT ODA??? :D :D

Club Sandwich 2020.04.14. 23:44:28

@heidt: meg a valoperes ugyved! :D

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.15. 00:30:54

@heidt:

"Most otthon össze vannak zárva és unatkoznak.
- Mit csináljunk?
- Dugjunk! Azt támogatja az állam."

Eddig sok konteó született arról, honnan származik, kik fejlesztették ki a kínai koronavírust. Mi magyarok különlegesen szerencsés helyzetben vagyunk, mert MI tudjuk az igazságot: a vírust a Patás utasítására fejlesztették ki, és a "keleti nyitás" örve alatt suttyomban csempészték be Vuhanba, hogy Kínára tereljék ezzel a gyanút.

A vírus célja pedig egyértelműen Orbán népesedéspolitikájának kiszolgálása. A kényszerű összezártság alatt ugyan mi mást tehet az ember azon kívül, hogy nagyokat dug?

Most pedig emigrálok Észak-Koreába, különben rémhírterjesztésért már holnap lecsuknak.

ebella2 2020.04.15. 06:41:03

Aki még mindig az OTP-nél van, az nem is szeretne olcsóbb, de hatékonyabb bankolást. Megérdemli! Az értelmesebbje más régen elhúzott onnan. Kb négy óra munkával én bő tíz éve megtettem, és azóta több százezer forintot kerestem azon a négy órán. Igaz, ha valakinek számolatlanul van pénze, annak megéri. Az maradjon az OTP-nél!

jegeskaveee. 2020.04.15. 06:45:43

@Almandin: A többi ember meg lehet azt mondja, hogy te mész közel hozzájuk...

jegeskaveee. 2020.04.15. 06:47:03

@Semmitnemérszakitiltással: Attól, hogy nyugdíjas, még nem biztos, hogy betöltötte a 65. évét.

jegeskaveee. 2020.04.15. 07:13:39

@vuvuvu2: @Kovacs Nocraft Jozsefne: Elhiszem nektek, meg másoknak is, hogy a legdrágább/legszarabb az OTP, hiszen annyian mondjátok.

Tényleg megszokásból vagyok ott (ettől még nem érzem magam hülyének). Kiszámoltuk családban, hogy a másik bank mennyivel olcsóbb. Az én havi költségem kevesebb volt.
És előfordult olyan is, hogy OTP-hitellel lett kiváltva az orosz bankos (drágább) hitel.
Az ismeretségi körben meg nem találkoztam olyannal, aki ne a saját bankjára mondta volna, hogy az a legszarabb.

Komolyan kérdezem tőletek, a ti tapasztalatotok szerint miért/mennyivel jobb a ti bankotok?

gergo1000/2 2020.04.15. 07:17:20

@Darth Revan:
nem tud mást tenni, mert a másik bank ugyanúgy megteheti, hogy leszarja az ügyfelet. Én egy ideig önérzetes voltam, és minden banknál odébb álltam mikor valami igazságtalanság ért. Egyszer se kérdezte meg senki, hogy miért hagyom ott őket, és lassan körbe érek a bankok között..Szóval szép, hogy arra célzol, hogy minek marad ott, de ez így nem jogos kritika

ebella2 2020.04.15. 07:18:17

@jegeskaveee.: Bizony. A rendőrök kis szerencsével tíz éve még negyvenévesen el tudtak menni.Most csak ötvenévesek és jó magas nyugdíjat élveznek. Egy haverom aki rendőrnek ment, lassan húsz éve nyugdíjas. Tíz éve mikor utoljára beszéltünk erről, bőven kétszáz felett tartott a nyugdíja. Dolgozott alig több mint húsz évet és már lassan húsz éve húzza a hasznot és még kb húsz évig fogja. Igaz alezredes lett, nem őrmester, de mégis. A Fidesz kormány egyik helyes intézkedése volt (bár nagyon rühellem őket), ennek a rendszernek a megszüntetése. Mert vannak országok ahol elmehetnek húsz év munka után nyugdíjba a rendőrök, de nem teljes fizetéssel, hanem a húsz évre járó százalékért. Nem is népszerű a korai nyugdíjazás.

Célkereszt 2020.04.15. 07:25:43

Nem mintha ezt a fajta csicskáztatást a rendelőintézetek ne alkalmaznák. Mindenki reggel 8-ra kap időpontot.

ebella2 2020.04.15. 07:26:01

@jegeskaveee.: Havi költség, ha bankkártyával fizetsz és csak a 150 ezret veszel ki kp (meggyőződésem, hogy elég, én például inkább kéthavonta veszek ki 150-et), 200 Ft. (Most azt hiszem 205.) Bankban nagyon régen voltam. Az OTP-nél, ha otthonról akarok bankolni, külön pénzt kérnek, az egyéb költségekről nem is beszélve. 200 Ft -ért bankolok havonta. Te meg (nem kell megmondani), tudod a saját költségedet, hasonlítsd össze és annyit buksz.

Ha meg még vállalkozói számlád is van, akkor csak azon ezrekről beszélek havonta. annyival volt több az OTP, bő tíz éve.

ebella2 2020.04.15. 07:27:59

@gergo1000/2: Én bő tíz éve elégedett vagyok. Mindent neten intézek, havi kétszázért. Most van egy kis konfliktusom, de kezelik, méghozzá neten, udvariasan és hatékonyan. De tizenpár év alatt egy kis konfliktus, azt hiszem belefér.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.15. 07:54:55

@Célkereszt:

Nálunk a területileg illetékes kórház rendelőintézetében valós időpontokat adnak. Más kérdés, hogy elő szokott fordulni várakozás, mert hiszen egy beteg ellátásának időtartamát a kartonozóban nem tudják pontosan megbecsülni - ahogy látatlanban többnyire maga az orvos sem tudná.

Bezzeg a siófoki kórházban tényleg az van - legalábbis volt még pár éve -, amit írsz.

gergo1000/2 2020.04.15. 08:24:40

@ebella2: örülj neki. Ennek 3 oka lehet.
-vagy nem intézel olyan dolgot, ami kicsit is problémás
-vagy elfogadod amit az ügyintéző mond, és észre se veszed, hogy átvágnak/megkárosítanak, mert nem jársz annyira utána a dolgoknak
-vagy Irtó mázlista vagy

MsIreneAdler 2020.04.15. 08:30:41

@Kovacs Nocraft Jozsefne: jól is teszed, hogy nem terjeszted itt a légbőlkapott konteóidat. Mindenki tudja, hogy a vírust az 5G hálózat aktiválta, ne is próbálj megteveszteni a meséiddel :)

ebella2 2020.04.15. 08:41:37

@gergo1000/2: Nem is találkozom az ügyintézővel, nincs miért. (Pedig a bank olyan száz méterre van az általában használt lakásomtól.) Mondjuk évente talán egyszer. Legutóbb, ha jól emlékszem egy hiányos ötezrest váltottak be szó nélkül. A többit automatikusan intézik a megbízások alapján, nulla költséggel, nehezen tudnának átvágni, ha a havi 200-at számlázzák, amiben megállapodtunk.

A kis konfliktusban is én voltam inkább hibás, de úgy éreztem nem elég segítőkészek, az ügy lerendezésében. Mára elrendeződni látszik, teljes megelégedésemre. Ha nem úgy lesz mégsem, akkor értesítelek.:)))

slideoSGR 2020.04.15. 08:42:56

azért a vemhesezőknek jelezném, hogy attól, hogy undorító, tajbunkó barmok vagyok, és emiatt nem áll meg nektek egy nő sem, még nem a nőket kell így lealacsonyítani (férfi vagyok, nem feminista)... járna néktek a szívlapát!
aki szerint a babaváró "megélhetési szülés", azoknak is jár a szívlapát. ha már van egy 4 éves gyerekük, rá nem vonatkozik, tehát a most születő gyermek után kapnak egy kamatmentes 10 milliós hitelt, aminek bárki örülne. ez ám a megélhetési szülés, gratulálok azoknak az agyamenteknek, akik ezt hiszik.
valaki írta fentebb, hogy miért apuka ment hátra és miért nem ő állt a sorban a másik gyerekkel? itt is elmondanám, hogy egy 37 hetes állapotos nő könnyebben áll elöl a sorban, mint hátul egy (akármennyire is jól nevelt, akkor is) türelmetlen 4 éves gyereket felvesz-lerak, stb.
kicsit már a ló túloldalán van a kommentszekció, milyen alapon a család a hibás, ha kapott egy időpontot az OTP-től, babaváró hitelt akar felvenni, és nem tetszik nekik, hogy az időpont ellenére órákat kell sorban állniuk?

lenörd hofstadter 2020.04.15. 08:49:28

@Pic:

"A lesajnált postán ezek szerint gondolkodó emberek dolgoznak, miközben a kapitalista bankok, a pénzcsinálás fellegvárai... khmmm... szóval... semmi "

Ez egy ilyen világ. de azért mondanám, hogy a kapitalista bankokban magyar emberek melóznak. Tudod, a szomszéd, a jócsaj a buszról, a mercis a piros lámpánál, etc...
Azok a sötét bunkók, nem a kapitalizmus, a sok mélymagyart kell szidni.

gergo1000/2 2020.04.15. 09:01:43

@ebella2: kösz nem vágyom rá. de azért látom te is úgy szeretsz beszélgetni, hogy a saját hülyeségedet hajtod, és figyelmen kívül hagyod a másik mondatait:) így jó élni. az ilyen egyszerű emberek mindig boldogabbak, komolyan mondom, hogy irigyellek.

ebella2 2020.04.15. 09:10:21

@gergo1000/2: Annyira egyszerű vagyok, hogy a felvetésedre, jóindulatúan elmondom a saját tapasztalatom, amivel nem igazollak mert egyszerűen más a tapasztalatom és ezt te annyira sértőnek találod szerény személyedre nézve, hogy lekezdesz ekézni. Ha nem lenne majd 150-es az IQ-m még el is gondolkodnék, nem én vagyok e a hülye.

CCnick 2020.04.15. 10:00:44

@ekat: "Ha jól megnézed azt a rendeletet, azt kimondja, hogy 9 és 12 között csak 65 felettiek vásárolhatnak, de azt nem, hogy azon kívül viszont csak fiatalabbak."

Nézd meg újra azt a rendeletet mielőtt téves infót terjesztesz.

"6. § (1) Saját és családja érdekében a 65. életévét betöltött személy az élelmiszerüzletet, drogériát, piacot vagy gyógyszertárat 9.00 óra és 12.00 óra közötti időben látogathatja"

CCnick 2020.04.15. 10:03:08

@ekat: "Ha jól megnézed azt a rendeletet, azt kimondja, hogy 9 és 12 között csak 65 felettiek vásárolhatnak, de azt nem, hogy azon kívül viszont csak fiatalabbak."

Ne terjessz hamis információt. 12 után tilos élelmiszerboltba/piacra menniük.

"6. § (1) Saját és családja érdekében a 65. életévét betöltött személy az élelmiszerüzletet, drogériát, piacot vagy gyógyszertárat 9.00 óra és 12.00 óra közötti időben látogathatja"

Faszerkezet 2020.04.15. 10:03:43

A kommentek gyönyörűek.:)

A kedvencem a banki költségeken való rugózás... Ekkora fillérbaszó proli csapatot :D

És a legjobb, hogy otthon még elégedetten hümmög is magában, hogy "ezosztigen,....megcsináltam..." :D

Mint kb öreganyám idejében, mikor 1.5 óra alatt átgyalogolt a másik közértbe, mert ott 1 forinttal olcsóbb valami.:D

Komolyan le sem merem írni, hogy néha (igazat megvallva az esetek kb 95%-ban) nem bankazonos autómatából veszem fel a pénzem.... Veszélyesen élek nah. :D

CCnick 2020.04.15. 10:14:04

a blogmotor meg szüljön sünt

ebella2 2020.04.15. 10:22:55

Vajom miért nem tudok hozzászólni? Miért mondja , hogy olyan szót, kifejezést használok, ami nem megengedett, mikor olyat nem használtam? Vagy mi a nem megengedett?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.15. 10:47:40

@MsIreneAdler:

"Csak a húsvéti hosszúhétvége alatt 20 újabb 5G-tornyot rongáltak meg a koronavírus-járvány körüli hisztéria hevében Angliában, Walesben és Skóciában, írja a Sky News."

index.hu/techtud/2020/04/14/koronavirus_5g-tornyok_anglia_wales_skocia_osszeeskuves-elmelet_hiszteria/

Ilyen hírek olvastán kételkedni kezdek abban, hogy a Homo sapiens megjelölésben jogos-e a sapiens szó. :(

CCnick 2020.04.15. 10:51:01

@Fas.erkezet: "nem bankazonos autómatából veszem fel a pénzem..." Ez kemény, ehhez képest a bázisugrás ernyő nélkül kispolgári huncutság.

"Üzenetedben olyan kifejezést vagy linket használtál, ami tiltott. Fogalmazd át és küldd el újra!"

most komolyan....

CCnick 2020.04.15. 10:52:33

@Fas.erkezet: a neved nem kommentmotorkompatibilis :))))))

ebella2 2020.04.15. 10:59:37

@CCnick: Akkor ezért nem tudtam válaszolni.

ebella2 2020.04.15. 11:04:12

@CCnick: Egyébként én soha. A bankom automatája legrosszabb helyen van. Mellékutca, nem túl nagy forgalommal. Tudod ki vesz ott kis százötvenet!? Az lenne a bázisugrás veszélyeihez hasonló. Meg aztán nulla plusz költség más bankautomatából pénzt felvenni, 150 -ig. Mivel én még annyit sem szoktam.....

ekat 2020.04.15. 11:05:39

@Semmitnemérszakitiltással:
Igen, én is a Közlönyt olvastam. És igen, szerintem is jelentheti azt, de a mindkettőnk által használt szerintem szó elárulja, hogy mi is a baj a megfogalmazással....

ekat 2020.04.15. 11:07:01

Nem tudom, minek írtok a vemhesezőknek, mikor pont a polgárpukkasztás a céljuk, és most örülnek, hogy mennyi embert felbosszantottak....

ekat 2020.04.15. 11:16:23

@CCnick: Nem terjesztek semmilyen információt, de a Közlöny pontjait elolvasva nem egyértelmű, hogy 9 előtt és 12 után viszont csak 65 alattiak mehetnek. Jogásztól is olvastam már ugyanezt.
Ettől még elfogadom, hogy érthették úgy is.

octy 2020.04.15. 11:20:35

Valaki azt írja, hogy pesten régen csak úri népek lak(hat)tak... Aha. Azért nézett már ki 30 éve is úgy az egész mint egy szemétdomb.

1989 - Hamis a baba
"Pesti vagy?" - "Ahhát!"

ekat 2020.04.15. 11:31:15

@Faßerkezet:
Ebella nem a költségein rugózik igazából, hanem az eszét fényezni jár ide, minden egyes alkalommal elmondja valamilyen módon, hogy ő okosabb, mint minden más ideíró, szerinte 1000 emberből 995, vagy 110-ból 95 hülyébb nála, már nem emlékszem, és most azt is megkaptuk, hogy majdnem 150 az IQ-ja...
Azt gondolná az ember, hogy ennyi ésszel (ha igaz, azaz hivatalos teszten alapul) van valakinek (igazi) önbizalma, és nem egy blogra kell járnia észjátszani meg villogni. Meg hát :
"if I claim to be a wise man / it surely means that I don't know"

2020.04.15. 11:34:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: központi utasítás lehet, mert a mi postánkon (Bp melletti város) is pont ugyanígy ment a dolog, az elmúlt két hétben háromszor is mennem kellett, és rendszerszerű a dolog.

2020.04.15. 11:41:48

@apro_marosan_petergabor: az OTP-t divat szidni, és tény, hogy drágák, meg vannak például ügyfélkezelési gondjaik, de egyetlen dologban messze a legjobbak: a rugalmasságban a hitelezés terén. Amivel a többi bank elutasít meg csuklóztat hónapokig, azzal az OTP simán hozza a pozitív döntést két héten belül. A környezetemben többen vettek fel babahitelt, többen mondták, hogy az egyéb bankokban ment a szívózás, meg a kért összeg felét-harmadát adták volna meg, az OTP-ben meg csont nélkül mentek ki a pénzek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.15. 11:44:10

@Eugene Horse:

"Amivel a többi bank elutasít meg csuklóztat hónapokig, azzal az OTP simán hozza a pozitív döntést két héten belül."

Aminek az ára a sokkal magasabb kamat.

MsIreneAdler 2020.04.15. 11:45:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: pont ma olvastam ezt a cikket. Eddig azt hittem ezek valami békés gyíkemberhívők, akik teledumálják a netet a hülyeségeikkel, de nem gondoltam, hogy tettek mezejére lépnek...
Mondjuk mindenkire máshogy hat a bezártság. Van ugye, aki meg mindenáron bankba megy tolongani :)

2020.04.15. 11:49:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne: igen, valamit valamiért. Mondjuk babahitelnél pont nem számít, mert az egységes. De ha választani kell, hogy lesz lakáshiteled csak havi 6 ezerrel többért, mint a másik bankban, ahol elvileg olcsóbb, csak nem adnak neked hitelt, akkor is elég tiszta a kotta.

ebella2 2020.04.15. 11:50:51

@ekat: Csak akkor említem az eszem, ha azt mondják, buta, ostoba, stb. vagyok. Olvass vissza ha érdekel! Csak akkor emlegetem a tényt, ha valaki ekézi az intelligenciámat, ráadásul nyilvánvalóan kőbuta. Ha valaki minősítésem nélkül vitatkozik velem, azzal úr vagyok. A paraszttal nem érzem, hogy úrnak kéne lennem.

De egy átlagos intelligenciájú arc ezt persze nem veszi észre. Csak okoskodik, azzal e csekély eszével. Megszoktam. Akinek a legrosszabb analógiás gondolkodási képesség tesztje, 143 volt, a legjobb meg 149, az megszokta, hogy a legtöbb arcnak annyi esze van mint egy marék kavicsnak. De ők ezt nem veszik észre, vagy ha igen, büszkék rá.

Ki is mondta neked, hogy miért járok én ide? Mert te azt tudod elképzelni, amit leírtál, ez messze nem az összes lehetőség, ha nem is érted.

Harcolj ellenem, bár okot nem adtam rá, legfeljebb az agrárproli jellemed és tudásod miatt idegesít az intelligencia és jószándékú tudás! Az az igazi dicsőség, ha egy okosabbnak jól odamondogatsz, ha hülyeségeket is! Király leszel a génhibás fajtád körében.

Csokis · http://csokis.blog.hu 2020.04.15. 12:40:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nekem ne mondd, én is voltam lótépés, úgy 25 évvel ezelőtt. Engem is gyíkká változtattak, de már elmúlt. (Most az Erste szopat, mint Citibank menekültet, de lehet, hogy feladom az ingyenességet, és keresek másik bankot, mert annyira trék. Persze lehet úgy is nézni, hogy ingyen mit akarok, de egy múltkori húzásuk 20k-ba fájt, az meg pár évi költséget kiadna máshol.)

CCnick 2020.04.15. 13:24:25

@ekat: De. Tök egyértelmű. Ír egy idősávot amikor mehet a bótba. Ez a magyar nyelvben azt jelenti, hogy akkor mehet máskor nem. Ha bármikor mehetnének akkor nem kellene rendeletben konkrétan megszabni, hogy mikor mehetnek.

ekat 2020.04.15. 13:46:21

@CCnick:
Ha önmagában ezt kiragadod, és logikailag, akkor igen.

ekat 2020.04.15. 13:52:57

@Csokis:
Én teljesen jól elvagyok az OTP-vel addig, amíg nem kell ügyintézni, de amennyit én megyek, annyit túlélek. (3/4-1 éve biztos nem voltam.)
A csomagom nem drága, az egyéb költségeket odafigyelve alacsonyan tudom tartani, nekik van a legtöbb automatájuk, és azok közül, amiket ismerek/ismertem, (AXA/CitiBank/Raiffeisen,) messze az ő netbankjuk a leghsználhatóbb. Plusz sok mindent ők hoznak be elsőnek. (Pl. anno PayPass)

ekat 2020.04.15. 14:17:48

@ekat: Kellett nekem jót írni róla, most küldött egy SMS-t, hogy "hiteltörlesztése folytatására tett nyilatkozata szerint visszaállítottuk a beszedési megbízás(ai)t". Nem volt beszedési nyilatkozatom. :D (De megnéztem, nem is állított be - ha már arra jártam, azért átutaltam, ez csak - nem hitelként használt - hitelkártya.)

grafoguru 2020.04.15. 14:32:41

@Focus113:
"Miért nem a várandós hölgy ment hátra, és a férj marad "küzdeni" a tömegben?"

Te aztán megragadtad a lényeget. Támogatnám, hogy családpszichológus legyél - otthon.

CCnick 2020.04.15. 14:38:50

@ekat: Meg ha értelmezed mi is a rendelet célja (nem az, hogy a fiatalokat 3 órára kitiltsa a vicc kedvéért hanem az, hogy ne keveredjenek az öregekkel) meg esetleg ha nagyon nehezen megy akkor meg lehet nézni mit mond a Kormány a rendelet alkotója azoknak akiknek túl bonyolult egy rendelet szövegezése.

www.facebook.com/kormanyzat/photos/a.134933189912743/3637645149641512/?type=3&theater

"az idősebb emberek csak 9 és 12 óra között látogathatják az élelmiszerüzleteket..."

FDToth 2020.04.15. 14:55:57

nekünk is kellett bankba menni, nálunk is van kisgyerek, mondtam a kapcsolattartónak h én bemegyek, de a feleség, gyerek nem (elővigyázatosságból). Úgy oldottunk meg, hogy a szerződést itthon aláírtuk, elvittem mindenki igazolványit, a fiókban lemásolták, ők is aláírták a szerződést, és kész.
A bankban dolgozóknak alkalmazkodniuk kell a jelen körülményekhez, és ezt többnyire meg is teszik (sokrétűbb online ügyintézés)

ekat 2020.04.15. 14:59:31

@CCnick:
Kedves olvtárs, láthatóan nem érted, mi a bajom a szövegezéssel, de ennyire engem nem érdekel az egész, nyugodtan maradhatunk abban, amiben akarod, hogy én hülye vagyok, te meg helikopter.

Navarone 2020.04.15. 15:58:18

De jó, hogy szülés előtt 10 perccel jut eszébe babaváró hitelt felvenni.......

heidt 2020.04.15. 16:23:08

@ebella2: Én szívesen felsorolnám a nem megengedett szavakat, de nem engedi a rendszer. :)

encir 2020.04.15. 16:23:13

@Navarone: ez úgy nagyjából lényegtelen. Ha pl. az első trimeszterben lenne, lehet, hogy el is ájulna a sorban, vagy lehányná a közelében állókat.

Itt a fejetlenségről és szervezetlenségről van szó elsősorban és lenne az OTP-nek mit javítani, akkor is, ha egy terhes sem lenne a sorban.

ebella2 2020.04.15. 16:33:31

@heidt: Én szabadszájú vagyok, de akkor éppen nem voltam és nem nagyon olvastam el kinek válaszolnék. Az ő neve volt a nem megengedett, vagyis annak egy része. Csak akkor hogyan regisztrálta? És hogy használta, ha nálam meg hiba?

Mindegy, annyira nem érdekes.

Opportunista mikroba 2020.04.15. 17:28:12

@ekat: A postát meg tudom válaszolni: kaparós sorsjegyért. Rendszeresen megbeszélik a postással, hogy ki mit vitt, mivel nyert, mivel nem, mit szeretne venni a véletlenül megnyert 300 forintból, az megéri vagy nem, meg hja, ha lenne elég pénzem, nem kéne ez... és a többi, és a többi. Volt olyan, hogy csak 1 db levelet akartam feladni, és 4 ilyen állt előttem. Majdnem eret vágtam magamon, mire sorra kerültem :)

Opportunista mikroba 2020.04.15. 17:33:46

@ekat: Mondjuk erre az ők hozták be elsőnek nem mindig szerencsés. Férjem OTP-s, és kapott anno American Express kártyát. Ami szép volt meg innováció volt, kár, hogy szinte sehol nem fogadták el :))

ekat 2020.04.15. 18:01:37

@Opportunista mikroba:
Ó.... erre nem gondoltam, mármint a kaparós sorsjegyre, nem is láttam még soha. :)
Ami az újdonságokat illeti, egyetértek, az elsők között kértem PayPass-kártyát, és mit össze szenvedtem vele a boltokban, ahol még nem tudták, hogyan kell használni....

Kovacs Nocraft Jozsefne 2020.04.15. 18:51:15

@ekat:

És az NFC-s fizetés telefonnal? Azt nálunk melyik bank alkalmazta először? Mármint sikeresen.

gergo1000/2 2020.04.16. 07:51:11

@ebella2: Ha neked 150 körüli az iq-d, akkor az vagy mínuszban van, vagy az otp ügyfélmenedzsere állította össze azt a tesztet, vagy az otp marketing osztályán dolgozol. Nem az a baj, hogy elmeséled a tapasztalatod, az meg különösen nem baj, hogy nem erősíted az én véleményem. Az a baj, hogy újra és újra elmeséled a történeted, nekem címezve válaszként, úgy hogy annak semmi köze az én állításaimhoz, se nem cáfolják, se nem erősítik az állításaimat.

CCnick 2020.04.16. 08:27:14

@ekat: Részben egyetértünk, tényleg hülye vagy ha neked ekkora problémát okoz azt a nem túl komplex mondatot a jogalkotó szándéka szerint értelmezni. Vagy direkt játszod a hülyét mert abban valami szórakoztatót találsz.

CCnick 2020.04.16. 08:29:43

@ebella2: "Csak akkor hogyan regisztrálta?" Regisztrálni lehet, nickként használni lehet, n+1 helyen válaszolni is tudnál rá, itt épp szűrve van

TheRminator 2020.04.16. 13:23:28

Én otp-s vagyok. Havonta fizetek egy kávé árát a számlavezetésért.
- ingyenes az utalás (csak az állami sarc van)
- van simple, ami nagyon profi neten is meg offline-ban is
- soha nem járok bankfiókba
- lakáshitelünket 4 nap alatt feldolgozták és folyósították
- személyi hitelünket neten 5 perc alatt feldolgozták és folyósították
- normális netbank van, a főnököm itt szokott szentségelni a takarékbankkal és a khval, annyira vacak
- múltkor nyertem 10e Ft-ot a simple-vel :-)
- Az elsők között oldották meg a telefonos fizetést, amit azóta is használok, nem hordok bankkártyát.
- Az alkalmazásuk normális, és jól használható. Minden megy ujjlenyomat azonosítással.
Miért lenne érdemes bankot váltanom? Soha semmi bajom nem volt az otp-vel, 1995 óta ott vagyok.

Head Honcho 2020.04.17. 14:09:26

Fejetlenség és szervezetlenség. Macarisztánban élsz, ezen még meglepődsz?
süti beállítások módosítása