Tékozló Homár

Így trükköznek az árleszállítással a Kennet Street üzletében

2020.02.28. 10:00 | Homár Rezső | 82 komment

via GIPHY

Nem lehet elégszer elismételni a kellékszavatossági jogokat, vagyis azt, hogy ha hibás a cucc, amit vettünk, milyen lehetőségeink vannak és mire nem kötelezhetnek.

Ha a hibát a kereskedő is elismeri, első lépésben jön a javítás, vagy a csere. A csere itt teljesen ugyanolyan, de hibátlan terméket jelent, tehát ha nem kell más termék, nem vagy köteles elfogadni. A következő lehetőség az ún. ellenszolgáltatás arányos leszállítása, vagy a szerződéstől való elállás, tehát az, hogy visszakapod a pénzed. 

Az a levásárlás, amikor valami egészen más dolgot veszünk meg, nem lehet kötelezettség. Erre a kerekedő nem kötelezhet, de ha neked jó, elfogadhatod. Ekkor úgy lehet eljárni, ahogy mindkét félnek megfelel, erre már nem vonatkozik jogszabály. 

Olvasónk hibás kabátját vitte vissza Kennet Street üzletbe, ahol a többi kabátnak is ugyanaz volt a baja, így a csere nem volt opció. Felajánlották neki a levásárlást, aminek viszont elég ronda átverés lett a vége. Ilyen inkorrekt trükközéssel rég találkoztunk.shopinn_promo_2048x1072ks.jpg

November végén vásároltam egy télikabátot a biatorbágyi Premier Outlet Kennet Street üzletében, 40 százalékos árengedménnyel 30 ezer forintért. A kabát szövet része két nap hordás után már erősen bolyhosodott, de gondoltam, eltávolítom a bolyhokat. Pár napja ki kellett mosnom a halványszürke kabátot. A mosási útmutatónak megfelelően jártam el, a kabát remekül bírta, megőrizte a formáját, nagyon elégedett lettem volna, ha a legfelső patentja körül nem jelenik meg egy folt, amit vizesen rozsdának véltem, mikor megszáradt egy piros perem volt a halványszürke szöveten a patent körül.

Olvasson tovább!

Ventilátor hibával ment, rossz aksival jött a szervizből a HP laptop

2020.02.27. 11:00 | Homár Rezső | 109 komment

laptop.jpg

Attila garanciális laptopja úgy járta meg az Extrem Digital-on keresztül a HP márkaszervizét, hogy a hibát ugyan kijavították, de csináltak helyette egy másikat, nehogy hiányérzete legyen. Ezek után Attila úgy pattant le az EDigital ügyfélszolgálatáról, ahogy a nagykönyvben meg van írva. Az ügyfélszolgálatos ugyanis pontosan tudta: a garancia lejárt, Attila pedig hiába mondja, hogy az aksi a szervizelés előtt tökéletes volt, ezt nem elég ha mondja,  bizonyítania is kell. De hogyan?

3 éve vásároltam egy HP laptopot az Extreme Digital-tól és szerencsére minden rendben volt vele. Az utóbbi időben azonban elkezdett daráló hangot kiadni, ami néha megszűnt, néha ismét előjött. Az utóbbi időben egyre gyakrabban jelentkezett a hiba, ezért körülnéztem, hogy hol lehetne javítani. Akkor jutott eszembe a 3 éves garancia, és majdnem az utolsó napon be is jelentettem a javítási igényt. November 14-én meg is rendelték a futárt és elvitték a laptopot javításra. Január 2-án érkezett vissza a futárral, hogy kijavították a hibát: kicserélték a hibás ventilátort. 

Olvasson tovább!

Összekeveredett öltözőszekrények és ideges személyzet a Dagályban

2020.02.26. 11:00 | Homár Rezső | 127 komment

20731306_ef49e7023cf74c7a1aacc7cfd5c53bc9_x.jpg

Hű mennyi Dagályos posztunk volt már! A nőket videózó kabinos, a szarszippantással súlyosbított fürdőzés, na meg a megzavarodott pénztárosok után most olvasónk szerint egy jól ismert, aktuális probléma került elő: az öltözőszekrények hibája. Rita szekrénye nem nyílt, mivel a rendszerben másik két szekrény volt az órájához rendelve. A megoldás az lett volna, ha zárásig ott ül, de neki érthetően ehhez nem volt sok kedve és a sarkára állt. Na innen kezdődött a vita, amibe más vendégek is beszálltak és megerősítették: ők is jártak már így. Olvasónk a kerületi önkormányzathoz küldött levele:

2020. február 23-án 18 óra 25-kor távozáskor a proxi órám nem nyitotta az öltözőszekrényemet. A személyzet a számítógépes rendszerben 2 másik (!!) öltözőszekrényt látott az órámhoz rendelve. Kinyitották: az egyik üres volt, a másikban egy másik vendég holmija volt. A személyzet nem volt hajlandó az általam megnevezett (harmadik) szekrényt kinyitni és minősíthetetlen hangnemben arra utasított, hogy várjak ott zárásig, majd akkor kinyitják a megnevezett szekrényt.

Olvasson tovább!

Horror a bugyiboltban: otthon derült ki, hogy gyanús folt van a fehérneműn UPDATE

2020.02.25. 11:00 | Homár Rezső | 78 komment

body.jpg

Az úgynevezett higiéniai vagy egészségügyi okból vissza nem szolgáltatható termékek esetében, mint például a fehérnemű, a vásárlót kicsomagolás és használatba vétel után nem illeti meg az elállási jog. Vagyis használt bugyit nem vesznek vissza  boltban, ez rendben is van. De mi van akkor, ha a bugyit nem mi vettük használatba, hanem otthon derül ki, hogy már eleve használtan vettük?? Olvasónk nem nézett be a higiéniás matrica alá (nézett már be oda valaki?), úgyhogy csak otthon szembesült vele, hogy a body legkényesebb részén egy gyanús folt van. A bolt pedig nem hajlandó a cserére. Hajtás után megtekinthető a folt is, mi pedig írtunk a Woman'secret-nek, várjuk a választ. Bocs, kicsit gyomorforgató hetünk van.

Update 02.26: Olvasónk örömmel adott hírt róla, hogy a Women'Secret márkaképviselete tőlünk függetlenül megkereste, nagyon sajnálták a történteket és biztosították róla, hogy kezelik a problémát, végül vissza is utalták a pénzét. 

A mai napon rohanva vettem egy body-t a Mammut Bevásárlóközpontban lévő Woman’secret fehérneműboltban. A próba után jeleztem a leányzónak, hogy a hasán láttam arra utaló jeleket, hogy nem én próbálom nemhogy először, huszadszor sem, de sietségem okán – utolsó darab lévén, elhoztam. Majd hazaérve, amikor levettem a gondosan ráapplikált higiéniás matricát (ki az, aki bugyi nélkül próbál ilyesmit?!) látom, hogy kedves kis menstruációs foltokkal van extra díszítve a fehérnemű. 

Olvasson tovább!

Gondozatlan vizeldére emlékeztető szagú sertéshús az Instersparból

2020.02.24. 12:00 | Homár Rezső | 80 komment

smiling-faces-funny-pig-couple.jpg

Olvasónk, Gamintojas olyan levelet írt nekünk, amin egy pár napig ülnünk kellett, hogy meg tudjuk emészteni. Egy cikket is mellékelt a felvetéshez: A rejtett heréjű kansertések ivari szaga. És akkor jöttek azok a mondatok, hogy: "Megfigyeléseink szerint az ivari szag pszichofizikai élményként jelentkező két összetevőre, egy domináns, gondozatlan vizeldére emlékeztető, és egy diszkrétebb, „keserű” típusú szagélményre bontható".Őszintén bevalljuk, először találkozunk ezzel a problémával, talán homárként kevés sertéshúst fogyasztunk, vagy csak szerencsénk volt? Ki tudja. Segítsetek olvasónknak, hol vásároljon, hogy elkerülje ez a problémát?

Második alkalommal fordul elő velem, hogy gyanútlanul sertéshúst vásárolok és csak főzéskor derül ki, hogy a hús ehetetlen. Az első alkalommal nem volt veszélyes, de most január 20-án a diósdi Intersparban közel 2 kg darált sertéslapockánál sajnos ráfáztam. Rögtön lefagyasztottam, a blokkot persze kidobtam és következő héten próbáltam megfőzni, és ekkor derült ki, hogy brutálisan büdös. Aki már érzett kanszagú húst tudja miről beszélek.

Olvasson tovább!
süti beállítások módosítása