A kétperces opuszban egy 60 fõs kórus vázolja, milyen érzés a földhözragadt ûrjármûvet hajtani. A klasszikus "szép tájakon dübörög az autó, figyelnek a gyíkok" illetve az "együtt a család/összeborulnak a szerelmesek" helyett nettó életközeli pillanatokat csíptek el, amitõl sokkal szimpatikusabb lett az amúgy is impozáns modell.
A klipet hat hónapig készítették. Elõbb az autó effektjeit rögzítették, majd egy tízfõs csapat darabokra bontva szájjal leutánozta ezeket, az eredményt végül kórusként adták vissza egyszerre.
Az aktuális trendek szerint a tévéreklámot podcastolható formában terjesztik, ami igazából csak arra jó, hogy összezavarja az átlagjúzereket. Lássuk be, nincs túl sok realitása, hogy a geekek ezt fogják nézni végtelenítve a metrón, amíg beérnek a kódfejtõ központba. (Az MPEG-4 videoformátumot például Quicktime-mal érdemes lejátszani.)
Töltse le a Homárról flashben vagy podkasztoljon!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.