Tékozló Homár

Az év hangutánzó reklámja

Wieden + Kennedy London/Honda Civic Choir

2006.01.17. 10:56 | jackyll | Szólj hozzá!
Minden idõk legemberközelibb autóhirdetését fedezte fel a Homár az új Honda Civic reklámjában, pedig még gyerek sincs benne (kutya azért van). Az olcsó helyzetkomikumok helyett a Honda "élettani hatását" követheti nyomon, aki tovább olvas.

A kétperces opuszban egy 60 fõs kórus vázolja, milyen érzés a földhözragadt ûrjármûvet hajtani. A klasszikus "szép tájakon dübörög az autó, figyelnek a gyíkok" illetve az "együtt a család/összeborulnak a szerelmesek" helyett nettó életközeli pillanatokat csíptek el, amitõl sokkal szimpatikusabb lett az amúgy is impozáns modell.

A klipet hat hónapig készítették. Elõbb az autó effektjeit rögzítették, majd egy tízfõs csapat darabokra bontva szájjal leutánozta ezeket, az eredményt végül kórusként adták vissza egyszerre.

Az aktuális trendek szerint a tévéreklámot podcastolható formában terjesztik, ami igazából csak arra jó, hogy összezavarja az átlagjúzereket. Lássuk be, nincs túl sok realitása, hogy a geekek ezt fogják nézni végtelenítve a metrón, amíg beérnek a kódfejtõ központba. (Az MPEG-4 videoformátumot például Quicktime-mal érdemes lejátszani.)

Töltse le a Homárról flashben vagy podkasztoljon!

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása