Tékozló Homár

Nyuszika, hozd el a reszelõdet!

Sandstone/Városi túracipõ

2006.01.31. 12:06 | szily | 3 komment

Az egyik legmókásabb vevõszopatós sztorinkat olvashatják alant Endre elõadásában, akit egy rosszul megkonstruált cipõ forgalmazói arra akartak rávenni, hogy vegyen egy reszelõt, és befûzés elõtt reszelgesse meg a sorjás fûzõbújtatót. Nem viccelünk, mert õk is komolyan gondolták. A Sandstone vevõi között a jelek szerint egyelõre még nincs elég Homár-olvasó, mert az Endrét megelõzõ birkák állítólag belementek a reszelgetésbe. Muhahahaha!

Kedves Homár!

Egy felettébb vicces történettel rukkolnék elõ. Bár Nekem anyagilag mégsem vicces, de humorérzékem fejlettségébõl adódóan mégiscsak nevettem rajta egy jót. A történet: december 16-án a Nyugati PU mellett található „zuhatagos üvegpalota” 2. emeletén - a téli igényeknek megfelelõen - 22500ft-ért vásároltam egy városban használatos, Sandstone márkájú „túracipõt”. Külleme alapján választottam ezt a darabot, a márka nem volt fontos számomra. Sajnos ez volt a vesztem.

Fel sem tûnt, hogy egy ennyibe kerülõ cipõre miért csak 6 hónap a garancia.

El sem jött a karácsony, mikor a cipõfûzõm külsõ burkolata elszakadt (belül erõs szál, kívül rászõtt szálak). Na, gondoltam magamba, a napi gondok, feszültségek itt ütköznek ki, 1 hét használat alatt széttéptem a cipõmet. Attól a pillanattól kezdve próbáltam a másikat kisebb intenzitással húzni bekötéskor. Nem telt bele 1 hét, az is elszakadt és akkor már a fûzõszemekrõl - amibe a cipõfûzõ be van dugva - lekopott a festés is! Nosza, megvártam január elejét és visszavittem a cipõt a vásárlás helyére.

Készségesen fogadtak, majd szomorúan konstatálták, hogy ez típushiba! Erre Én: - Ezt miért is nem súgta meg Nekem az eladó, amikor a cipõt vásároltam? Erre az eladó csak a vállát vonogatta. Javasolta, hogy vigyem le a cipõt a földszinten levõ márkaboltba, mert Õk a forgalmazók. Megtettem. És most figyelmet kérek, az eladó reakciója nagyon fontos tényezõ lesz. Mosolygott, majd közölte: ad másik cipõfûzõt, és ha az is elszakad, jöjjek be másikért. De ha akarom, ad több párat. De most épp nincs neki egy sem.

Továbbá javasolja – FIGYELEM! - hogy szerezzek be magamnak egy tûreszelõt, amivel otthon magamnak reszelgessem (!) be a fûzõszemeket, hogy ne szakítsa el a fûzõt a sorjás fûzõszem!!!! ASZTAKURVA, mondom én! Nagy duzzogva hazamentem, vissza a blokkal és csere. Gondoltam én. A felsõ emeleti boltban, ahol vásároltam eme remek terméket (késõbb derült ki, hogy magyar termékrõl van szó) átvették a cipõt, jegyzõkönyv stb, közölték, hogy legalább 2 hét várakozási idõ és úgyis vissza fogja dobni a forgalmazó. Teljesen kiakadtam, ismét feltettem a költõi kérdést, miért nem szóltak nekem a vásárlás idõpontjában, hogy ezt a márkát nem javasolják? A válasz: õk nem akarták egy márka imidzsét rontani.

Duzzogva mentem haza. Másnap hívott a forgalmazó, hogy visszaadják a cipõt blabla, ismét hallgattam, hogy adnak cipõfûzõt, vegyek reszelõt stb, de én ragaszkodtam a pénzvisszafizetéshez. Közölte a hölgyike, hogy eddig senki nem panaszkodott és a reszelõs ötletük minden reklamálónak bejött, még egyetlen cipõt sem kellett visszavenniük. Az ügy végkifejlete még várat magára, addig is hordom tovább a régi lelakott cipõmet. Jó vásár volt!

Ha valaki hasonló márkájú cipõt vett, kölcsön adná az utólag saját maga által beszerzett reszelõjét?

Köszönöm

Endre

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

littlesue 2009.09.09. 13:37:38

Egy álmom teljesült! :) elsőőő! :)

lódarázs 2009.09.09. 13:45:55

Ez még a kommentmegvonási időkből maradt vissza? De rég volt!!!!
süti beállítások módosítása