Néha azért érezni, hogy pult túloldalán állók félnek tõlünk, mármint Önöktõl, a szemétségeket nagyközönség elé táró Naiv Ügyfelektõl. És ez nagyon jól van így. Igazából még sokkal jobban kéne rettegniük és zavarukban kinyalni a mi közös, a páncélzat miatt enyhén rücskös fogyasztói fenekünket. Most az történt, hogy megírtuk, hogyan szívatta Dániában a Tele2 mobilcég négy hónapig Évát, akinek az volt a bûne, hogy hozzájuk akarta átvinni a számát.
Néhány órával a post megjelenése után levelet kaptunk a Tele2 magyarországi kommunikációs ügynökségétõl, akik közben akarnak járni Éva érdekében. Íme a mail:
Kedves Szily László Úr!
Mint a Tele2 Magyarország magyarországi kommunikációs ügynöksége, fontosnak tartjuk, hogy reagáljunk az esetre, még akkor is, ha az Dániában történt. A Tele2 szeretné felderíteni az esetet, és szeretné a cikkben megnevezett „Évi”-t is legalább emailben megkeresni, amennyiben még van rá lehetõség, és igényli, akkor közbenjárni. Éppen ezért, amennyiben Évi is hozzájárul, szeretnénk elkérni a címét. Kérem, jelezze, hogy van-e erre lehetõség. Köszönettel: Imre Loránd Balázs Próbakõ Kommunikáció
Hát marha kíváncsiak vagyunk, lesz-e valami a dologból, vagy elhal a marketingvezérelt levélváltás után. Éva mindenestre belement, hogy megadjuk a mailcímét. A sztorit követni fogjuk!
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.