Az unalmas, konformista magyar reklámnál egy szarabb van, a magát bevállalósnak képzelõ magyar reklám. Pompás példát találtunk erre a félreértésbõl táplálkozó borzalomra a csütörtöki Metro újságban, a Rockwool szigetelõanyag-gyártó jóvoltából.
A piros alapon tüzelõ dalmata a Tüzeljen a kutya! szlogennel szimplán undorító, viszont kicsit sem vicces. Ha komolyan vesszük a szlogent, aki nem Rockwollal vonja be a házát, az hetekig fog vért eregetni magából, mire a gazdái megalázó módon ráhúznak egy intim betéttel felturbózott pelenkát, mert különben foltokat dörzsöl a tapétába és a fenékmagasságba esõ bútorok huzatába. Na, ha ezt megmutatták volna, még tárgyalhatnánk, de így marad a szomorú fújolás.
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.