Tékozló Homár

Ajándék elõfizetésnek nézd a fogát

2006.06.02. 10:31 | jackyll | Szólj hozzá!

A Homár már találkozott olyan ügyfélszolgálatossal, aki magától ajánlotta fel az elõzõ számla alapján a várhatóan legkedvezõbb tarifát. Olvasónk, Bernadett nem így járt a Vodafone-kirendeltségben:

A párom kb. 4 éve Vodafone elõfizetõ, számláit átutalással fizeti. Mivel ilyen "megbecsült" ügyfele a társaságnak, a Vodafone e-mailben tájékoztatta, hogy részt vett egy nyereményjátékon (errõl sem tudott), amit "megnyerve" megkapta a lehetõséget, hogy átváltson egy új, Bázis nevû tarifacsomagra, aminek keretein belül ha zárt felhasználói csoportot hoz létre a tagok egymás között ingyen telefonálhatnak. Mivel édesanyámék 350 km-re laknak tõlünk és elég borsos a számla, fellelkesültünk a lehetõségen és ellátogattunk a gyõri Vodafone kirendeltségre. Itt közölték velünk, hogy a szerzõdés megkötéséhez édesanyáméknak le kell mondaniuk a saját telefonszámukról és elõfizetésükrõl, mivel az a nyereményjáték-nyertes párom tulajdonába kerül át, ezt pedig csak személyesen tehetik meg ott az ügyfélszolgálatos csóka elõtt.

Kérdeztük tõle, hogy mi értelme ennek a nagy családegyesítõnek beharangozott akciónak, ha azok nem vehetnek részt benne azok, akikkel az ember a távolság miatt valóban sokat telefonál, illetve hogy ha a szüleim bemennek Debrecenben a Vodafonehoz és aláírják a lemondó nyilatkozatot lehetséges-e hogy õket is bevonjuk a szerzõdésbe. Erre azt a választ kaptuk, hogy "õ nem tud a debreceni kollégák nevében nyilatkozni", menjünk haza, hívjuk fel a debreceni Vodafone-t (aminek a számát sajnos nem tudta megmondani) és jöjjünk vissza ha jutottunk valamire.

Hazamentünk. Az ügy körülményességére való tekintettel úgy döntöttünk, most nem vonjuk be õket, mivel erre a késõbbiekben is lesz lehetõség, így elmentünk megkötni a szerzõdést, azzal a céllal, hogy a párom elõfizetõként új tarifacsomagra váltson az én VitaMax kártyámat pedig a nevére írassuk. A bárói oklevelünket kivéve minden iratunk megvolt, még közüzemi számlát is kértek. Bementünk másodszorra a kirendeltségre, ahol közölték, hogy az e-mail nyomtatott formája nélkül, amit õk küldtek ki a páromnak sajnos nem tehetnek semmit. Kérdeztük, nem-e lehetne megnézni a rendszerben, hogy igazat mondunk-e, mert nem szeretnénk újabb autókázást emiatt. Sajnos az általuk kiküldött levelet azonban nem tudták felkutatni számunkra. Lila fejjel megint hazamentünk.

Kinyomtattuk a levelet, majd három a magyar igazság alapon megint felkerekedtünk. Fél óra várakozás után közölték velünk, hogy egy elõzetes hitelbírálat szükséges a szerzõdés megkötéséhez, hiába a vodafone-os múlt, az átutalással fizetés, a szabály az szabály és ez a procedúra újabb fél órát vesz igénybe. Ekkor már több óra hasztalan ügyfélszolgálatosdi és jó néhány parkolójegy megvétele után már felcsillant a remény, hogy valaha lesz ilyen tarifacsomagunk, így lenyeltük a békát és kivártuk a sorunkat. 45 perc múlva közölték, hogy a párom megkapta a lehetõséget (amit õk ajánlottak fel). 1000 Ft ellenében a VitaMax kártyám is az õ nevére került.

Ismét hazamentünk. Sajnos csak ekkor jutott eszembe: nade mi van a feltöltõkártyámon lévõ pénzzel? Hiszen új sim-kártyát kaptam, ami 48 órán belül aktiválódik. Mivel a régi kártyám ügyfélbiztonsági kódját soha életemben nem használtam és a három évvel ezelõtti kártyavásárlásom óta sajnos elfelejtettem, így nem tudtam kapcsolatba lépni az ügyfélszolgálattal, emailen keresztül tettem fel e kérdést nekik.

Kérdésemre a válasz a Vodafone 24 órás ügyfélszolgálata részérõl 4 nap múlva: "Levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy amennyiben felöltõkártyás kártyáját elõfizetésesre váltja át, az egyenlegén lévõ összeget szükséges felhasználnia, mivel ez a SIM megszûnésével elveszik, a késõbbiekben jóváírni nem tudjuk. Megértését köszönjük! Bízunk abban, hogy segítségére lehettünk, és elégedetten veszi igénybe szolgáltatásainkat!"

Nem voltam megértõ, mivel az új szerzõdés megkötésekor ezt egy szóval nem említette senki, arról, hogy a régi kártyán lévõ összeg "elvész". Ezt a pénzt én kifizettem a Vodafone-nak elõre egy olyan szolgáltatásra, amit nem biztosítottak számomra, illetve az egyenleg feltöltésekor megadott egyenlegfelhasználási-idõt szintén nem biztosították. A leginkább felháborító amellett, hogy háromszor rángattak minket vissza, mire meg tudtuk kötni a szerzõdést, hogy az ügyintézõ egy árva szóval nem említette, hogy mi történik a kártyán lévõ összeggel, mégcsak rá sem kérdezett vagy fel sem hívta rá a figyelmemet, hogy beszéljem le a maradék összeget, csak szó nélkül benyelték a pénzt, aminek jobb helye is lett volna...

Sajnos nekem sem jutott eszembe ez a dolog azonnal, dehát nemis én dolgozom a Vodafone-nál. Ha elõre tudtam volna, hogy mi történik a feltöltõkártya összegével, természetesen lebeszélem, vagy nem kötöm meg addig, míg az egyenlegem ki nem nullázódik, de mivel fel sem merült bennem, hogy a Vodafone ilyen etikátlan magatartást tanúsít és mivel a szerzõdés megkötését megelõzõ két alkalommal az ügyintézõ sem említette ezt a tényt így sajnos úgy tûnik gazdagabb lettem egy keserû tapasztalattal.

Szűrt kommentelők

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása